_██_
(ಠ_ృ)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zijn 7 aansluitpunten in de winkel, 16 man personeel... En koffie komt eraan!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
65 per punt, 10 minuten per klant is 650 minuten = 11 uur.
Welk nr ben je? Ik ben nr 174!CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:41:
Vodafone Den Haag, worden nummers uitgedeeld... Tot 450 klanten...
Zijn 7 aansluitpunten in de winkel, 16 man personeel... En koffie komt eraan!
Ik sta er 150 voor jeDaniel-O schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:45:
Welk nr ben je? Ik ben nr 174!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is het voor mij ook meteen een graadmeter hoe laat ik op moet als de actie in Amsterdam is.
Ook wel fijn dat ze nu in ieder geval met nummertjes werken, dan kunnen ze hard zeggen tot hier en niet verder en heb je ook geen overlast van voordringende idioten en andere eikels die proberen slim te zijn.
[ Voor 90% gewijzigd door Rubman op 02-05-2013 09:50 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Loop even terug dan.....Majesty schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:55:
Capelle gaat erg traag, kan het achterste van de rij al niet meer zien want die gaat links de bocht om (zie mn eerdere foto's).
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Verwijderd
Verwijderd
Je kent de Vodafone klantenservice?
[ Voor 126% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2013 09:59 ]
hehe, zou mooi zijn he als iedereen nu teleurgesteld weg gaat, kan jij zo je nieuwe abbo afsluitenVerwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:57:
Lachen, ik belde net met de vodafone winkel informatie 0900 0140: Alle acties zijn teruggetrokken en iedereen in de rij wordt teleurgesteld..... dat hele communiceren valt nog niet mee...
Verwijderd
Nee hoor, ik zit nog thuis.....dimako_ schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:59:
[...]
hehe, zou mooi zijn he als iedereen nu teleurgesteld weg gaat, kan jij zo je nieuwe abbo afsluiten
Maar het is toch te gek om los te lopen dat ze zelf niet weten wat er in hun winkels aan de hand is?
Het blijft natuurlijk in en in triest dat ze zelfs op de dag dat het bezig is en ook echt doorgaat nog steeds vermelden dat het toch echt word afgeblazen.
Zou leuk zijn als iemand in de rij (met nummer) gaat bellen om te vragen of het doorgaat en dan hetzelfde antwoord krijgt.
Vervolgens gewoon vermelden dat je toch echt bijna in de winkel staat en een nummer hebt gekregen om geholpen te worden om een abbo af te sluiten met actieprijs.
[ Voor 27% gewijzigd door leroydew op 02-05-2013 10:11 ]
Foto vd rij?Frank!in schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:16:
Capelle zit weinig schot in als je het mij vraagt
Misschien had de klantenservice dan toch gelijk en werd iedereen teleurgesteld, ook als je in de rij stond.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 02-05-2013 10:23 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hoe zit het eigenlijk met die lange rijen, komt iedereen voor de HTC one, iPhone 5 of SGS4? Of ook voor de 'normale' toestellen?
_██_
(ಠ_ృ)
Congrats, hoe laat was je aanwezig en waar?Quan Vu schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:22:
Yes, nr 32 en alsnog een one want blijkbaar voldoende op voorraad
Probeer voor mijzelf een beetje inschatting te maken hoe laat ik in Amsterdam of Katwijk moet gaan staan om op tijd te zijn voor een HTC One.
Verwijderd
Neem aan dat er wel gewoon koopavond is ?
Iemand idee of ik beter naar Den haag kan gaan of Capelle? Zal denk wel evendruk zijn ofniet?
Groetjes, Astrid
Verwijderd
Hey! Vodafone laat eindelijk 'ns zelf van zich horen... hebben ze tóch de communicatie-knop ontdekt!WebcareVodafone schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:33:
Hey all, ik spring er even tussenin namens Vodafone. We hebben een topic over de actie op ons het Vodafone Forum. Je kunt de stand van zaken mbt de Openingsactie hier volgen: http://forum.vodafone.nl/...4868/highlight/false#M299.
Groetjes, Astrid
Alleen had volgens mij iedereen hier die link al lang gevonden...
Nou ja, beter laat dan nooit zullen we maar denken
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Perkouw op 02-05-2013 10:53 ]
Ik zie dat jullie ook melden wanneer toestellen uitverkocht zijn. Bijv. is de HTC One in Den Haag nu uitverkocht. Geldt dit echter alleen voor vandaag (dus morgen nieuwe voorraad), of is dit voor de hele actieperiode?WebcareVodafone schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:33:
Hey all, ik spring er even tussenin namens Vodafone. We hebben een topic over de actie op ons het Vodafone Forum. Je kunt de stand van zaken mbt de Openingsactie hier volgen: http://forum.vodafone.nl/...4868/highlight/false#M299.
Groetjes, Astrid
(Heb geen account van vodafone)
@rodi, anders maak je daar een account aan?
Congrats, hoe laat stond je al in de rij om #33 te zijn?CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:50:
CLB staat binnen! Een One!!
VF: 10.30, de One is uitverkocht.
CLB: 10:50, ik heb een One!
Dusss.
| Losing my religion |
Hoe het nu gaat, is gekkenwerk namelijk.
edit, net bevestigd, s4 in Capelle weg.
[ Voor 16% gewijzigd door SirLenncelot op 02-05-2013 11:21 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Perkouw op 02-05-2013 11:00 ]
icm vodafone super red abbo.
De witte s4 is trouwens over te nemen. Ik was bij de eerste 10.
Stom inderdaad. Ik dacht hier te lezen dat je een VF nummer moest hebben om op dat forum te posten.Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:58:
[mbr]*knip* dit soort reacties kunnen achter wegen blijven.[/mbr]
Net even geregistreerd.
Iedereen succes nog! Ik zelf gok op een later moment bij een andere winkel in een kleine plaats in de hoop dat de hype een beetje is overgewaaid en VF de bevoorrading van de One een beetje op orde heeft.
Tjah, ooit bedacht dat ze dat misschien preventief doen? Als ze er nu nog 5 in de winkel hebben heeft het geen zin meer dat nieuwe mensen voor dat toestel in de rij gaan staan.Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:54:
Grappig:
Dusss.
Verwijderd
Ik wacht liever vooraan de rij vanaf een eerder tijdstip dan al die mensen voor je, kwestie van wachten op tijd of wachten op hoe snel het in de winkel gaat (en je staat binnen en absoluut niet koud)
Rond 8 uur ongeveer 1e medewerker, de rij werd verplaatst en toen er wat meer waren kwamen de dranghekken. Keurige rij, niets aan de hand. Net voro de winkel zijn deuren opende kwamen ze vast lijstjes invullen welk toestel je wilde en welk abo, van de groep die er als eerste stond ging iedereen weg met het toestel dat ze wilden (ook one en S4). Ik ben trouwens 75/maand kwijt in combi met de iphone 5, die is duurder dan de s4 of one en zit een trede hoger, voor het kleine verschil red super genomen.
Wat ik persoonlijk niet vond kunnen was dat een medewerker 4 familieleden gelijk bij de opening naar binnen liet en die waren dus eerst aan de beurt. Aan sommige mensen werd ook gevraagd hoeveel abo's ze gingen nemen en of ze mee konden naar binnen om zo snel aan de beurt te zijn.
Het loopt niet helemaal soepel binnen want je moet 1 cent pinnen, toen weer terug voor het contract en dan weer in het rijtje voor de foon. Maar ik ben tevreden, met verzekering voor nog geen 50 euro klaar.
Bij opening hoorde ik wel zeggen dat er 250 mensen geholpen gingen worden, dus dat zal he verhaal inderdaad ook wel zijn.
Man die als eerste er was (VF)nog even gesproken in de winkel, hij was eigenlijk van een andere winkel en had het eigenlijk geregeld omdat hij de drukte wel had verwacht, dus dranghekken, 5 man beveiliging, koffie in de rij (toen was ik al binnen).
Succes aan iedereen die nog gaat, morgen iets voor 7 uur aanwezig is 2,5 uur wachten tot shop open, ga staan bij de AH.
Verwijderd
Stond er om half acht...Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:54:
Grappig:
Dusss.
Was er dus om half 8... Geen nummertjes of personeel, zo'n 50 man gok ik...
Om 9 uur ging de winkel open, werden er hekken geplaatst en werd er koffie / thee gedeeld.
Om half 10 kwamen de nummertjes en ik was #33 dus dat was ook allemaal goed te doen.
Dus... Ik stond in de rij, nog 25 man voor me, 'HTC's zijn op'
Toen nog 12 man in de rij en 'Er zijn nog drie HTC's, wie heeft er interesse'
Dat waren er heel weinig, waaronder ik, dus een grote gok, maar anders een S4... Verkoop ik wel...
Nu afgesloten een Red Super, categorie D, a €35,00 per maand!
Inclusief (een unbranded) en gesealde HTC One! Me is happy as hell!
Ik was in verwachting hoe alles zou lopen, maar dit is erg erg goed verlopen (voor mij)
Ansich niet zo gek kan je ook wat teleurstellingen voorkomen.
Verwijderd
Van mij van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!CLB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:20:
[...]
Stond er om half acht...
Was er dus om half 8... Geen nummertjes of personeel, zo'n 50 man gok ik...
Om 9 uur ging de winkel open, werden er hekken geplaatst en werd er koffie / thee gedeeld.
Om half 10 kwamen de nummertjes en ik was #33 dus dat was ook allemaal goed te doen.
Dus... Ik stond in de rij, nog 25 man voor me, 'HTC's zijn op'
Toen nog 12 man in de rij en 'Er zijn nog drie HTC's, wie heeft er interesse'
Dat waren er heel weinig, waaronder ik, dus een grote gok, maar anders een S4... Verkoop ik wel...
Nu afgesloten een Red Super, categorie D, a €35,00 per maand!
Inclusief (een unbranded) en gesealde HTC One! Me is happy as hell!
Ik was in verwachting hoe alles zou lopen, maar dit is erg erg goed verlopen (voor mij)
DH
10:30 One = op
11:10 S4 = op,
Capelle
11:30 i5 32GB = op
11:30 i5 64GB = op
_██_
(ಠ_ృ)
Laat maar, helemaal de weg kwijt
[ Voor 21% gewijzigd door Freakster86 op 02-05-2013 11:36 ]
Bijgewerkte lijst.
Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:32:
Als ik de VF-Forum postings zo volg is er rond 12.00 geen telefoon meer te krijgen.
DH
Capelle
11:35 S4 = op
[ Voor 85% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2013 11:37 ]
Verwijderd
Beter kijken! Als je het betreffende Red-abonnement kiest kun je zien wat je eenmalig moet bijbetalen voor de 32GB of 64GB. Voor de 32GB 95 euro en de 64GB 200euro. N.B. Dat bedrag gaat overigens NIET door de helft!Freakster86 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:33:
Wat zijn de prijzen van de i5 32 en 64gb? Zie ze niet op de vodafone site staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 11:39 ]
Verwijderd
Denk dat het een vorm van lucky guess is. Hoop natuurlijk voor iedereen dat er aan het einde van de dag nieuwe voorraad komt voor de volgende dag anders kunnen ze die 3 dagen nooit volhouden.
Dus als een telefoon niet meer aanwezig is in de winkel toch abbo laten afsluiten opschrijven en gericht inkopen.
Het heeft alleen maar voordelen
Meer mensen nemen een abbo, Vodafone verkoopt meer toestellen en abonnementen.
Geen gezeur van kwade personen en teleurgestelde klanten.
Het enige nadeel is dat ze mogelijk minder verdienen omdat ze geen te dure abonnementen verkopen
Verwijderd
En die weten de betekenis van 'makkelijk' nou juist niet.
Verwijderd
(natuurlijk had iedereen liever gehad dat VF iedereen die voor de deur staat gegarandeerd dát toestel mee had kunnen geven dat hij/zij wil hebben, maar kom op...!)
Alle partijen worden er beter van als de actie op bovenstaande manier geregeld was.
Den Haag
Capelle
11:35 S4 = op
11:51 One = op
Verwijderd
Bullshit! Je weet van te voren dat je GEEN enkele garantie hebt als je aansluit in de rij. Als je dat niet kunt/wilt accepteren moet je d'r niet gaan staan.Senor Sjon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:57:
Heb je de rij gezien hark? De kluis van die winkel is nooit groot genoeg voor nummerportering. En als er 450 blije klanten zijn en 1.000 plus kwade (per winkel!) dan verlies je er meer klanten mee.
Die loopt tot tramhalte Frederik Hendriklaan richting het centrum
Verwijderd
Kijk, DAT ben ik 100% met je eens!!! Is ook mijn grootste frustratie...chrismelman schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:57:
De Actie is wat die is maar je kan mensen wel goed informeren, dat helpt iedereen iig. En dat heeft niks met de voorwaarden te maken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 12:01 ]
Nee valt echt mee. Niks vergeleken bij Capelle. We krijgen kroketten en koffie haha
Dat is niet helemaal waar, want VF heeft slecht geïnformeerd over de actievoorwaarden.Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:58:
[...]
Bullshit! Je weet van te voren dat je GEEN enkele garantie hebt als je aansluit in de rij. Als je dat niet kunt/wilt accepteren met je d'r niet gaan staan.
Veel mensen in de rij zullen waarschijnlijk dus niet weten wat de voorwaarden zijn en dat het op=op of max 250 aansluitingen is en dat de tel fysiek in de winkel moet zijn.
Had dit gewoon op de flyer gestaan had niemand er moeilijk over gedaan (althans een stuk minder, zeikerds heb je altijd)
Ik zal ook in de rij staan met de gedachte why not en zo niet dan niet. Tuurlijk zal ik balen als het niet (direct) lukt met de tel die ik wil, maar verkopen en andere telefoon los kopen kan altijd.
Die rij heb ik nooit bij T-Mobile gezien (alleen de beperkte S4 actie). Sommige mensen zijn al lang klant van VF en moeten bijvoorbeeld werken. Jeweetwel, om die VF rekeningen te betalen.
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2013 12:07 ]
Dit topic is gesloten.
![]()