Je mist het hele punt. Als er niet zoveel particulieren waren geweest die een oldtimer voor dagelijks gebruik hadden aangeschaft was deze nieuwe regeling er niet gekomen. Ik voel mij ook geen slachtoffer, ik heb nog nooit een oldtimer gehad namelijk. Het laat alleen wel zien waar de politiek voor staat, namelijk alle voordeeltjes die er zijn te halen wegsaneren.Roenie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:00:
[...]
Je kunt het ook omdraaien, jarenlang hebben bezitters van oltimers niets/heel weinig hoeven te betalen.
Je duikt nu wel erg in een slachtofferrol.
Waarom zou je voor een oldtimer waarin je <5k rijdt minder hoeven te betalen dan in nieuwe auto waarmee je <5k rijdt?
Overigens heeft heel autorijdend Nederland een 'eerlijke' oplossing afgeschoten: kilometerheffing.
Ja dat was vast ook heel eerlijk gegaan hoor. De overheid komt weer 3 miljard te kort, dus hup, zo de heffig weer met 2 cent omhoog. Exact hetzelfde als met de nieuwe postzegels. Kotsmisselijk word je er van.Overigens heeft heel autorijdend Nederland een 'eerlijke' oplossing afgeschoten: kilometerheffing.
De MRB is in Nederland gewoon belachelijk, zo hoog. Zuinige auto's werden vrijgesteld maar nu die weer in trek zijn en veel worden verkocht draait men de regels gewoon terug en kun je alsnog betalen. Er staan alleen incompetente losers aan het roer van dit land die anders niks doen dan water bij de wijn omdat er veel te veel partijen zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 19:11 ]