Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
http://www.nypost.com/p/n...ts_j43UJwXZncr0wmysU42scJIn the photos being distributed by law-enforcement officials among themselves, one of the men is carrying a blue duffel bag. The other is wearing a black backpack in the first photo, taken at 10:53 a.m., but it is not visible in the second, taken at 12:30 p.m.
“The attached photos are being circulated in an attempt to identify the individuals highlighted therein,” said an e-mail obtained by The Post. “Feel free to pass this around to any of your fellow agents elsewhere.”
[ Voor 21% gewijzigd door Cthulhu op 18-04-2013 16:32 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Zo, die gasten staan er duidelijk op zeg! Het is te hopen dat iemand ze herkent. Gelukkig weten ze in de VS wel een geschikte straf voor dit soort lieden.Cthulhu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:30:
ws zijn het wel die 2 gasten, met dat petje en die andere gast met de grote tas
[...]
http://www.nypost.com/p/n...ts_j43UJwXZncr0wmysU42scJ
Serieus? In Amerika? Na zo'n aanslag?Authorities know the names of the two men, but do not have enough evidence to make an arrest for Monday’s attack, which killed three and wounded 176, the sources said.
Ze kunnen toch een praatje houden, vragen stellen, meer onderzoek (dat zullen ze vast doen). Maar wat als deze dadelijk al het land uit gaan (of zijn).
Valse pas, vals ID, luchthaven check is niet 100% en dan zijn er vast nog andere mogelijkheden om het land uit te komen.
Afkomst Marokko of Algerije?
Die ene gast heeft wel een petje op met een Seal embleem erop, die rechter gastNeutraleTeun schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:16:
Pas op, complot theorieën:
http://dailybail.com/home...d-declared-in-boston.html
http://imgur.com/a/sUrnA
Zijn wel aardig wat aanleidingspunten vind ik.
Het zal vast liggen aan het feit dat ik deze week de Bourne Identity trilogie gekeken heb, maar die "Navy Seal" ziet er echt uit als zo'n "badguy/agent".
Waarom tussen aanhalingstekens? Als het een echte Seal ( of iig legaal aanwezige ) zou zijn, dan zouden we dat -onderhand- toch moeten weten door een green light van de autoriteiten (of heb ik dit gemist)?
Die man met die blauwe vest ziet er trouwens ook uit als zo'n typische verwarde psychopaat of bommenleggerof ga ik nu weer te ver
. Maar serieus, hij voldoet wel aan het Hollywood-profiel.
http://i.imgur.com/bFb5azLh.jpg
Maar ik weet hoe makkelijk het is om als verdacht gezien te worden en vals beschuldigd te worden... iets met winkel, manager, diefstal![]()
Dus ik zou waarschijnlijk ook omcirkelt zijn op zo'n foto als ik daar stond (met mijn grote cameratas waarschijnlijk).

The Item in question has been identified as a radiation detector. This item cost almost $600.
YouTube: What is this guy holding? - Boston Marathon Bombing
Waarom zijn die mensen daar, waarom zo'n rugzak, waarom zo'n meter. Waarom zo voorbereidt? Waarom op dezelfde plek als de bom?
Misschien zijn die lui wel op elk groot event aanwezig sinds 9/11.NeutraleTeun schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:14:
En dan ga je je afvragen.
Waarom zijn die mensen daar, waarom zo'n rugzak, waarom zo'n meter. Waarom zo voorbereidt? Waarom op dezelfde plek als de bom?
Maar wel apart, ben benieuwd naar de verklaringen hier over..
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 18-04-2013 17:16 ]
"Has been identified..."? Waarom dan geen plaatje van zo'n ding erbij?Cthulhu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:11:
Hier nog een 'Seal', met een radiation detector
The Item in question has been identified as a radiation detector. This item cost almost $600.
YouTube: What is this guy holding? - Boston Marathon Bombing
Eerste waar ik aan denk is iets van 'ruggedized mobile phone' voor mensen in de bouwsector e.d.
Kijken die mensen elke avond voor het slapen gaan ook altijd even onder hun bed? En in de kast? En laten ze een lichtje aan?

http://www.amazon.com/Rad...TF8&qid=1366090331&sr=1-1
Verwijderd
ParanoiaNeutraleTeun schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:14:
En dan ga je je afvragen.
Niet nieuw, wel ontzettend lelijk.kenneth schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:16:
Niks tegenwoordig, gewoon het eeuwenoude title case.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 18:11 ]
http://gawker.com/5994955...-high+school-track-runnerCthulhu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:54:
'Politie Boston heeft 2 mannen in het vizier'
http://www.nu.nl/buitenla...t-2-mannen-in-vizier.html
Niet dus..
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Juist. Ik had Show More niet opengetrokken.Cthulhu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:30:
Er zit een plaatje bij, als je op de link klikt bij de beschrijving
http://www.amazon.com/Rad...TF8&qid=1366090331&sr=1-1
Ja... het kan er misschien een zijn... en misschien zijn er nog 25 andere handheld apparaten met een display en een blauwe band. Maar dan nog zal hij bij de mensen horen die na afloop de omgeving kwamen onderzoeken wat niet meer dan logisch en terecht is en niet sinister en weinig boeiend.
Beetje een 'doorlopen mensen, niets te zien hier' plaatje.
Wat verdient iemand eigenlijk met 100.000 views van een YT-video? Gaat het hier ook weer om kliks genereren?
Tussen de 1 en 2 dollar per 1000 views. Voor het gemak haal je 3 nullen weg en dat is het bedrag in dollars wat er verdient word. 100,000 views levert je dus 100 dollar op.CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:32:
[...]
Wat verdient iemand eigenlijk met 100.000 views van een YT-video? Gaat het hier ook weer om kliks genereren?
tweaker2010 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:38:
Zo, die gasten staan er duidelijk op zeg! Het is te hopen dat iemand ze herkent. Gelukkig weten ze in de VS wel een geschikte straf voor dit soort lieden.
Te triest ook. Misschien ff wachten tot er iemand gepakt en veroordeeld is voordat we de pek en veren tevoorschijn halen?
https://niels.nu
Zal idd wel onderzoek zijn, kan de foto's nu niet vinden, maar er zijn ook foto's van de 'Seals' dat ze onder/bovenop het podium etc aan het zoeken zijnCaptJackSparrow schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:32:
[...]
Juist. Ik had Show More niet opengetrokken.
Ja... het kan er misschien een zijn... en misschien zijn er nog er nog 25 andere handheld apparaten met een display en een blauwe band. Maar dan nog zal hij bij de mensen horen die na afloop de omgeving kwamen onderzoeken wat niet meer dan logisch en terecht is en niet sinister en weinig boeiend.
Beetje een 'doorlopen mensen, niets te zien hier' plaatje.
ok, had die voormalige FBI man toch gelijk
edit - iemand van CBS, zelfde man
CBS correspondent John Miller said Thursday morning that purported pictures of alleged suspects in connection with the Boston Marathon bombings floating around "the Internet and the papers" are not the same ones that will be eventually released by authorities.
Miller, a former FBI assistant director, said the FBI has been "shaken" by the amount of information that continues to leak in the case. One photo made its way to the cover of the New York Post on Thursday.
[ Voor 48% gewijzigd door Cthulhu op 18-04-2013 18:51 ]
En nu zo'n beetje iedereen die in Boston was die dag door 4chan en reddit als verdachte is geindentificeerd kan het niet anders dan dat ze de echte dader ook hebben gevonden.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Als het goed is geven ze vandaag de beelden vrij van de daders
Verwijderd
Hence deIJzerlijm schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:18:
En nu zo'n beetje iedereen die in Boston was die dag door 4chan en reddit als verdachte is geindentificeerd kan het niet anders dan dat ze de echte dader ook hebben gevonden.
Bedenk daarbij ook dat de FBI de resten van de rugtas heeft waaruit waarschijnlijk snel kan worden gebleken wat voor tas het was. 4chan etc moeten dit uitvogelen uit slechts een paar foto's.Cthulhu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:25:
En de FBI heeft 3-4TB aan beeldmateriaal, lijkt me sterk dat 4chan etc ook al die beelden heeft
Ja, vandaag? Of morgenCthulhu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:22:
Zij hebben niet de beelden gezien van de camera op het dak van die winkel, waar 1 van de daders duidelijk op staat
Als het goed is geven ze vandaag de beelden vrij van de daders
Ben benieuwd
http://i.imgur.com/paK3lGJh.png
Hebben ze morgen de namen, en de raid
[ Voor 43% gewijzigd door Cthulhu op 18-04-2013 20:28 ]
Explosions at the Boston Marathon Stabilized 1080P HD
YouTube: Explosions at the Boston Marathon Stabilized 1080P HD
Ik heb trouwens van horen zeggen dat er marathonrenners zijn die een klacht hebben ingediend omdat ze niet verder mochten rennen, maar ik kan er geen bron van vinden.
Weet iemand of dit onzin is, of dat zulke mensen echt bestaan?
Of het zo is weet ik niet, maar zulke mensen bestaan zeker. Helaas wel...NeutraleTeun schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:51:
Dat horizon correctie gedoe is zeker een leuke feature.
Ik heb trouwens van horen zeggen dat er marathonrenners zijn die een klacht hebben ingediend omdat ze niet verder mochten rennen, maar ik kan er geen bron van vinden.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dat je er enorm van baalt kan ik mij goed voorstellen. Dat je volgens een klacht gaat indienen en blijkbaar dus totaal geen respect hebt voor de mensen die dood zijn of hun halve lichaan missen is iets heel anders.ijdod schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:02:
Ik weet niet eens of het fair is om te spreken van 'zulke mensen'... Ik denk dat ik er ook de pest over in zou hebben als ik maanden had getrained, en goed geld in de reis en verblijf had gestoken.
Verwijderd
Wat een onzin, alsof het ene met het andere te maken zou hebben. Stijlvol is het misschien niet, maar het heeft precies niets met respect voor de slachtoffers te maken.PilatuS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:07:
Dat je er enorm van baalt kan ik mij goed voorstellen. Dat je volgens een klacht gaat indienen en blijkbaar dus totaal geen respect hebt voor de mensen die dood zijn of hun halve lichaan missen is iets heel anders.
Dat is jouw mening. Dat er na zoiets de boel stilgelegt wordt is niet meer dan logisch. Daar een klacht tegen indienen vind ik een enorm gebrek aan respect. Dat jij dat niet vind is prima. Eigenlijk zeg je door die klacht in te dienen; er zijn een hoop mensen dood en gewond, maar dat maakt mij niet uit ik wil gewoon verder waarmee ik bezig was.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:08:
[...]
Wat een onzin, alsof het ene met het andere te maken zou hebben. Stijlvol is het misschien niet, maar het heeft precies niets met respect voor de slachtoffers te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 18-04-2013 22:15 ]
Verwijderd
Nee, dat zegt men dus niet, dat maak jij ervan. Net zoals ik een kop thee niet belangrijker vind als ik die tijdens de aanslagen heb gezet hoeven mensen hier zichzelf ook niet belangrijker te vinden dan de aanslagen. Wellicht baalt men ervan dat, zonder de boel erger te maken, men zijn dikke investering qua tijd en geld niet heeft kunnen waarmaken. Dat staat, zoals gezegd, los van de slachtoffers. Onder het motto het was al vervelend, nu is het onnodig nog vervelender gemaakt.PilatuS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:13:
Dat is jouw mening. Dat er na zoiets de boel stilgelegt wordt is niet meer dan logisch. Daar een klacht tegen indienen vind ik een enorm gebrek aan respect. Dat jij dat niet vind is prima. Eigenlijk zeg je door die klacht in te dienen; er zijn een hoop mensen dood en gewond, maar dat maakt mij niet uit ik wil gewoon verder waarmee ik bezig was.
Zoals gezegd weet ik niet of je daar moeilijk over moet willen doen, maar goed, dat is weer een ander verhaal.
http://www.wwhdtv.com/watch-fox-news-live-streaming/
[ Voor 27% gewijzigd door Cthulhu op 18-04-2013 22:37 ]
Maar, dus?Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:18:
[...]
Nee, dat zegt men dus niet, dat maak jij ervan. Net zoals ik een kop thee niet belangrijker vind als ik die tijdens de aanslagen heb gezet hoeven mensen hier zichzelf ook niet belangrijker te vinden dan de aanslagen. Wellicht baalt men ervan dat, zonder de boel erger te maken, men zijn dikke investering qua tijd en geld niet heeft kunnen waarmaken. Dat staat, zoals gezegd, los van de slachtoffers. Onder het motto het was al vervelend, nu is het onnodig nog vervelender gemaakt.
Zoals gezegd weet ik niet of je daar moeilijk over moet willen doen, maar goed, dat is weer een ander verhaal.
De mensen door laten rennen?
Langs de bom-plaats, waar dus al het bloed ligt, de dode mensen liggen en de ledematen.
En dat ze dan blij over de finish kunnen lopen, want ja, het is hun investering van tijd en geld?
Dat is wel een respect kwestie in mijn ogen.
Waarom moet ik trouwens dat Systweak installeren, dat wil ik helemaal niet !!
Oh, dat gaat weg na een tijdje...
[ Voor 4% gewijzigd door NeutraleTeun op 18-04-2013 22:46 ]
Dat maak ik er inderdaad van. We verschillen hier van mening, prima.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:18:
[...]
Nee, dat zegt men dus niet, dat maak jij ervan.
Verwijderd
Ook jij haalt hier echt twee dingen door elkaar: praktische zaken en respect. Met praktische zaken heeft mensen niet door laten lopen alles te maken en ik zeg absoluut niet dat ze dat hadden moeten doen. Met respect heeft het echter helemaal niets van doen.NeutraleTeun schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:44:
Maar, dus?
De mensen door laten rennen?
Langs de bom-plaats, waar dus al het bloed ligt, de dode mensen liggen en de ledematen.
En dat ze dan blij over de finish kunnen lopen, want ja, het is hun investering van tijd en geld?
Dat is wel een respect kwestie in mijn ogen.
Sowieso is respect een steeds wankel wordender term, want iedereen claimt hem voor eigen doeleinden en is vervolgens verontwaardigd dat anderen daar geen rekening mee houden.
Een mening moet je wel kunnen onderbouwenPilatuS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:46:
Dat maak ik er inderdaad van. We verschillen hier van mening, prima.
Ik heb het al onderbouwd. Ik denk niet dat het nut heeft er nog een halve pagina over te schrijven.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:51:
[...]
Een mening moet je wel kunnen onderbouwenDe democratisering van de mening op internet is prachtig, maar dat betekent niet dat iedere mening gelijkwaardig is.
respectVerwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:51:
[...]
Ook jij haalt hier echt twee dingen door elkaar: praktische zaken en respect. Met praktische zaken heeft mensen niet door laten lopen alles te maken en ik zeg absoluut niet dat ze dat hadden moeten doen. Met respect heeft het echter helemaal niets van doen.
Sowieso is respect een steeds wankel wordender term, want iedereen claimt hem voor eigen doeleinden en is vervolgens verontwaardigd dat anderen daar geen rekening mee houden.
het respect zelfst.naamw.Uitspraak: [rɛˈspɛkt] gevoel of uiting waarmee je laat merken dat je iemand aanvaardt als een waardig en waardevol mens Voorbeelden: `je rustig gedragen op het kerkhof uit respect voor de overledenen`, `iemand met respect behandelen`, `...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/respect
In mijn ogen dus nog steeds respect.
Verwijderd
Sorry, dat heb ik gemist. Kan je aangeven waar?PilatuS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:52:
Ik heb het al onderbouwd.
Dan geldt wat ik hierboven al stel; met respect voor de slachtoffers heeft al dan niet willen uitlopen bar weinig te maken. Net zo goed dat het niets te maken heeft met kinderen in Afrika die sterven van de honger.NeutraleTeun schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:52:
respect
het respect zelfst.naamw.Uitspraak: [rɛˈspɛkt] gevoel of uiting waarmee je laat merken dat je iemand aanvaardt als een waardig en waardevol mens Voorbeelden: `je rustig gedragen op het kerkhof uit respect voor de overledenen`, `iemand met respect behandelen`, `...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/respect
In mijn ogen dus nog steeds respect.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 22:54 ]
Misschien heb je het zelf niet door (dat kan) maar je bent aan het drammen. Het getuigt van respect als je medeleven betoont en tijdelijk je eigen belangen even opzij zet voor het grotere belang, de slachtoffers in deze situatie.
Naderhand een klacht indienen omdat je een marathon niet uit mocht lopen, vanwege een bomaanslag, getuigt van weinig compassie en inlevingsvermogen.
Al met al kan ik mij niet voorstellen dat er ook daadwerkelijk klachten zijn ingediend.
[ Voor 112% gewijzigd door Cobb op 18-04-2013 23:01 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Zo onzeker, nerveus en stamelend.
Ook raar hoe die ster van de agent achter hem gewoon door zijn schouder heen schijnt.
Vast nep...
/tin foil blabla
[ Voor 41% gewijzigd door NeutraleTeun op 18-04-2013 23:29 ]
http://www.nu.nl/buitenland/3401518/fbi-geeft-fotos-verdachten-aanslagen-boston-vrij.html
Hier zijn ze ook, maar dan rechtstreeks van de bron: FBI websitetweaker2010 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:00:
Hierbij de vermoedelijke daders, deze foto's zijn niet zo duidelijk:
http://www.nu.nl/buitenland/3401518/fbi-geeft-fotos-verdachten-aanslagen-boston-vrij.html
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
http://blogs.phillymag.co...hon-runners-didnt-finish/NeutraleTeun schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:51:
Dat horizon correctie gedoe is zeker een leuke feature.
Connect With Us on Twitter
Follow @NYTNational for breaking news and headlines.
Twitter List: Reporters and Editors
Enlarge This Image
The New York Times
Enlarge This Image
Dominick Reuter/European Pressphoto Agency
Police officers blocked off the scene of a shooting at the Massachusetts Institute of Technology in Cambridge, Mass.
Andrew Kitzenburg, 29, said he looked out of this third floor window to see two young men of slight build in jackets shooting at dozens of police officers from behind a black Mercedes SUV. The officers and the men were 70 yards apart, he said, and engaged in “constant gunfire.”
A police SUV “drove towards the shooters,” he said, and was shot at until it was severely damaged. It rolled out of control, Mr. Kitzenberg said, and crashed into two cars in his driveway.
The two shooters, he said, had a large and unwieldy bomb. “They lit it, still in the middle of the gunfire, and threw it. But it went 20 yards at most.” It exploded, he said, and one of the two men ran towards the gathered police officers. He was tackled, but it was not clear if he was shot, Mr. Kitzenberg said.
The explosions, said Loretta Kehayias, 65, another resident, “lit up the whole house. I screamed. I’ve never seen anything like this, never, never, never.”
Meanwhile, the other you man, said Mr. Kitzenberg, got back into the SUV, turned it toward officers and “put the pedal to the metal.” The car “went right through the cops, broke right through and continued west.”
The two men left “a few backpacks right by the car, and there is a bomb robot out there now.” Police had told residents to stay away from their windows, he said.
The standoff came days after two bombs had exploded at the Boston marathon, killing three and injuring more than 170. There was speculation that the two incidents were linked but, amid the chaos early Friday morning, there was no confirmation of that. The Federal Bureau of Investigation released new images of the men early Friday as part of a campaign to try and identify them.
The incident in Watertown came just minutes after a third explosion of violence in Boston — a campus police officer was shot and killed at the Massachusetts Institute of Technology.
The officer, who was not named, responded to a report of a disturbance near Vassar and Main Streets, the Middlesex County District Attorney Michael Pelgro said in a statement early Friday. He was found, the statement said with “multiple gunshot wounds” and taken to Massachusetts General Hospital where he was pronounced dead.
At the campus, helicopters whirred overhead, and police cars were dotted through the streets. A crime scene was cordoned off, and at least one dog unit was on the scene.
http://www.cbsnews.com/83...icer-shot-dead-on-campus/
https://twitter.com/JoeXu/status/325086354176364545/photo/1
http://www.bostonglobe.co...eLr8PHLvDa99zK/story.html
http://www.nytimes.com/20...setts-standoff.html?_r=2&
http://www.breitbart.com/...erfeed&utm_medium=twitter
http://www.wcvb.com/news/...vb%2Bchannel%2B5%2Bboston
https://twitter.com/ProvF...25129109153918976/photo/1
http://www.nytimes.com/20...setts-standoff.html?_r=2&
Schijnt dat een verdachte van de aanslag is gearresteerd maar nog niet echt concreet bewijs.
[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 19-04-2013 08:43 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://i.imgur.com/g7leBHW.pngThey won’t find the suspect till later this week and the raid is issued to occur on Friday.
Alleen komt de persoon op deze foto niet overeen met 1 van de verdachte eerder:
http://cdn.breitbart.com/...ters-watertown-police.jpg
daders zijn het nog niet, verdachten denk ikCthulhu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 22:37:
FBI gaat een video releasen met beelden van de dader 5pm, is 23u NL tijd
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Tja, als genoeg idioten iets beweren zal uiteindelijk eentje wel gelijk hebben. Ik vind zijn dader profiel vrij voorspelbaar, het zijn vaak tieners of jong volwassenen met wapens. En als je wapens hebt dan ben je vaak ook NRA aanhanger, dat lijkt me ook logisch. Dan is zo'n voorspelling niet moeilijk te maken. De reloading power voorspelling is wat specifiek maar het zou prima kunnen dat dit het makkelijkste recept is voor een explosief, dan is het geen al te lastige voorspelling.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:03:
Dan klopt dit toch:
[...]
http://i.imgur.com/g7leBHW.png
Het is als voorspellen dat het water nat is, je zal best vaak gelijk hebben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Twitter feed:
JUST IN: BPD Scanner released bombing suspects names; one suspect is missing Brown student
http://www.wwhdtv.com/watch-msnbc-live-streaming/
FoX NEWS REPORTING: According to FBI spokesman, "This is not related to the Boston Bombing."
[ Voor 43% gewijzigd door Cthulhu op 19-04-2013 09:14 ]
Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:08:
BREAKING: Scanner identified the names : Suspect 1: Mike Mulugeta Suspect 2: Sunil Tripathi
Twitter feed:
JUST IN: BPD Scanner released bombing suspects names; one suspect is missing Brown student

Of hij is veel veranderd, of ik ik zie niet veer gelijkenissen.
http://findsunil.blogspot.nl/?m=0
http://www.bostonglobe.co...eLr8PHLvDa99zK/story.html
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd

En inderdaad, daar lijkt hij er wel op. Een maandje ertussen uit, beetje krap voor voorbereidingen, maar het is tot een zekere hoogte wel "gelukt".
Ophangen zal niet lukken gok ik, want in Massachusetts is de doodstraf sinds 1984 niet meer in gebruik. Een voorstel voor herinvoering is in 2007 met enorme meerderheid afgewezen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:26:
ik hoop dat ze ze ophangen zulke mensen hebben niks aan het leven als ze het van andere ontnemen.
Levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating lijkt dan ook het maximum.
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 19-04-2013 09:29 ]
Virussen? Scan ze hier!
De FBI was ook al op zoek naar hem, mss hadden ze wel aanwijzingen dat hij iets van plan was tijdens de marathon, vandaar ook die 'seals' daar en die bomb drillsNeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:27:
De 1 zegt Watertown heeft niks met de marathon te maken, daarna komt de ander die zegt dat het wel zo is. Verschrikkelijk dat nieuws![]()
En inderdaad, daar lijkt hij er wel op. Een maandje ertussen uit, beetje krap voor voorbereidingen, maar het is tot een zekere hoogte wel "gelukt".
Verwijderd
daar tekende ze al voor toen ze de aanslagen pleegden ... schiet niet op zo je weet wat je straf is -.-wildhagen schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:29:
[...]
Ophangen zal niet lukken gok ik, want in Massachusetts is de doodstraf sinds 1984 niet meer in gebruik. Een voorstel voor herinvoering is in 2007 met enorme meerderheid afgewezen.
Levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating lijkt dan ook het maximum.
Killed?Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:38:
CONFIRMED BY LAW ENFORCEMENT: The men involved are THE BOMBERS. It's been confirmed. One has been killed and the one on the lose is white hat guy.
Wie ligt hier dan op de grond?
http://cdn.breitbart.com/...ters-watertown-police.jpg
Wie is degene dan die de FBI achterin de ambulance aan het ondervragen was?
Waren er dan 3 aanwezigen?
Door wie in LAW ENFORCEMENT ? En wie zegt dit ? Iedereen kan van alles op Twitter gooien en het bevestigd noemen.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:38:
CONFIRMED BY LAW ENFORCEMENT: The men involved are THE BOMBERS. It's been confirmed. One has been killed and the one on the lose is white hat guy.
And to think they once said that computers would take away jobs.
http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
Het is wel handig als je een bronvermelding noemt bij je quotes
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klinkt niet bepaald als een betrouwbaar verslag...
[ Voor 31% gewijzigd door Cthulhu op 19-04-2013 09:53 ]
http://www.godlikeproduct...rum1/message2209665/pg101Zo te zien heeft hij het hier vandaan
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
ja klopt dat topic lees ik

https://twitter.com/jraske/status/325160784432857089/photo/1
Weet iemand iets over die familie video van die missing Sunny?
Kan 'em niet vinden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t12tfTJ10bU]NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:25:
Weet iemand iets over die familie video van die missing Sunny?
Kan 'em niet vinden.
Edit: voor de duidelijkheid, of deze persoon iets net de aanslsgen te maken heeft is totaal niet zeker.
[ Voor 17% gewijzigd door RaCio op 19-04-2013 13:27 ]

ah, dan kunnen we in ieder geval de scandinaviers uitsluiten.tweaker2010 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:28:
"Police Scanner just said suspect is white with Middle eastern Complexion or darkish complexion with dark curly hair thickish."
Ik snap dat ze iets moeten melden, maar veel generieker dan dit kan het volgens mij niet.
Volgens info op de scanner
Ze denken dat de 2e dader ook een soort bomgordel heeft
[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 19-04-2013 10:38 ]
#CommunityAlert: Residents of Watertown asked to stay indoors. Do not answer door unless instructed by a police officer.
9:43 AM - 19 Apr 2013
Police will be going door by door, street by street, in and around Watertown. Police will be clearly identified. It is a fluid situation.
9:43 AM - 19 Apr 2013
One Marathon bombing suspect has been caught, and another is on the loose in Watertown after a firefight with police, officials said.
8:21 AM - 19 Apr 2013
[ Voor 63% gewijzigd door tweaker2010 op 19-04-2013 10:56 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hmm.. tja.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:01:
BREAKING: NBC's Pete Williams says marathon bombing suspects came from oversees. Had only been in US for a yr. Both had military background
Op het moment dat het een uitwisselingsstudent is die in militaire dienst is geweest in eigen land dan is dit ook al zo.

Op dit beeld wordt verdachte 1 afgevoerd. Hij is ondertussen overleden in het ziekenhuis. De man is naakt omdat agenten vreesden dat hij explosieven onder zijn kleding had verborgen. Althans volgens CNN. Andere zenders houden het erop dat het wel eens zou kunnen gaan om een andere man, die "opgepakt werd omdat hij zich verdacht gedroeg". Raar is in elk geval dat deze man geen zichtbare verwondingen vertoont, laat staan eruit ziet als iemand die neergeschoten is.
Staat, in mijn ogen, ook gewoon fier en stevig overeind. Met de handen op zijn rug.
Vraag me dan ook af wat voor dodelijke verwondingen deze man had
En inderdaad raar die video.
Mijn ervaring uit persoonlijke kringen is dat je vrijwel elke emotie toont, behalve het opgewekte lachen.
Hier wordt een overzicht bijgehouden met wat er op de Boston Police scanner langskomt: http://www.reddit.com/r/n..._boston_situation_part_2/
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Daar waren ook de namen op te horen, maar ze ontkennen dat nu:
NEW: NBC's Pete Williams: "There's been a lot of speculation 1 of these suspects is a student that went missing from Brown -- NOT THE CASE
[ Voor 48% gewijzigd door Cthulhu op 19-04-2013 11:39 ]
Deze werkt ook in FF (en andere browsers lijkt me): http://tunein.com/radio/B...and-EMS-Scanner-s146109/#Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:37:
Hier is een link naar de scanner, werkt bij mij alleen in IE:
Daar waren ook de namen op te horen, maar ze ontkennen dat nu:
NEW: NBC's Pete Williams: "There's been a lot of speculation 1 of these suspects is a student that went missing from Brown -- NOT THE CASE
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Police just said the first suspect was shot in the face several times so there will be no pictures released , his dad Robbie Parker will talk to the MSM shortly.
the truth is the real suspects were already in custody and either have been or will be flown back to israel or saudi arabia to join the rest of the mossad. why do you think barack o commie had an emergency meeting with the Saudi national this week? these two low level fall guys will be killed and have the whole thing pinned on them.
Interessante uitingen en ontwikkelingen.All mass transit shut down in Boston.
Hoe kan die eigenlijk nog zolang vluchten met elk korps (en special unit?) op zijn dak, alles afgesloten etc

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
hoezo ? hij komt heel objectief over.
[/sarcasme]
ik blijf mij altijd verbazen hoe omstanders, met name Amerikanen, zo snel conclusies trekken.
voelt altijd een beetje een wedstrijd, welke nieuwszender brengt als eerste het nieuws, soms gokken ze en diegene die het het eerste goed heeft wint.
verder is het inderdaad best bijzonder als je als dader in je eentje zolang uit handen van de eenheden blijft.
ik hoop dat hij levend gepakt wordt en berecht wordt, misschien wordt dan duidelijk wat zijn motieven waren.
quick recap
7/11 robbed
officer shot
gunfights/grenades exploded in residential neighborhood
1 suspect shot...taken to hospital...had bomb strapped to chest...shot dead.
2nd suspect caught, forced to strip...and later released.
pressure cooker bombs thrown at police and left in cars.
4-5 hijacked cars...at least 3 more officers wounded.
MULTIPLE explosive devices in houses, streets and vehicles.
suspect(s) still at large
police waiting for daylight...think they have one of them contained in an area.
residential area being evacuated and people being put on busses because of unexploded device
Busses have moved out.
Currently waiting on info for bombs at Dexter Street and in the evacuated residential neighborhood.
non lethal shotguns requested.
Zet svp een waarschuwing bij schokkende beelden, en plaats ze achter een link.
Blijf aub on-topic. De wereld is een gevaarlijke plek maar dit topic gaat over de bomaanslag in Boston. Dit is geen plek voor 9/11 of andere conspiracy theories. Voor die laatste categorie is nu een topic in de HK