"Always remember to quick save" - Sun Tzu
My favorite programming language is solder.
Die staan dan open, is niet de bedoeling en handigPuch-Maxi schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:14:
Wat bedoelen ze eigenlijk met met "Watch your mike's"? (microfoons)
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Iemand houdt de knop van de microfoon ingedrukt daarom is er ook zoveel ruis.Puch-Maxi schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:14:
Sommige microfoons creëerden nogal wat ruis, vermoed dat ze dat niet zo prettig vindenPuch-Maxi schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:14:
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
#poep #ventilator
Verwijderd
[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 01:20 ]
cars , guns, bombs , choppers, jets, boats
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
waar lees je dat?AdmiralSnipe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:28:
Hmmm, schijnbaar leeft hij nog.
Oost west, 127.0.0.1 best!
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
http://www.myfoxboston.co.../fox-25-live-video-stream
Kwam hier net voorbij, ze hadden van een "source" gehoord dat hij omsingeld is maar nog bewoog.
Ja, het is heel onwerkelijk, dat je dit allemaal live kan volgen.Leutje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:30:
Hoe bizar is dit. De halve wereld live meekijken hoe een stad in de houdgreep word gehouden door 1 persoon.
Is dat politiepraat of hebben ze een haak met een ketting aan de boot/het dak bevestigt?
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?
67 Franklin Street, WatertownPuch-Maxi schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:32:
Weten we al waar die boot staat? Ze proberen nu het dekzeil eraf te halen.
http://goo.gl/maps/eGEXP
(waar overigens wel een boot-trailer in de tuin staat zo te zien)
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 20-04-2013 01:33 ]
http://binged.it/14D2fhM
hij ligt in een boot onder een zeil, die proberen ze eraf te trekkenanandus schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:32:
Maar wat hoor ik nou telkens dat ze bepaalde 'cover' ergens 'af willen trekken'.
Is dat politiepraat of hebben ze een haak met een ketting aan de boot/het dak bevestigt?
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door Cthulhu op 20-04-2013 01:35 ]
http://www.wwhdtv.com/watch-fox-news-live-streaming/
Ach, in '94 zagen we OJ Simpson ook al met z'n allen in witte Ford Bronco met een slakkengangetje over de Amerikaanse snelweg rijden.anandus schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:30:
[...]
Ja, het is heel onwerkelijk, dat je dit allemaal live kan volgen.
Dat was ook apartralpje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:36:
[...]
Ach, in '94 zagen we OJ Simpson ook al met z'n allen in witte Ford Bronco met een slakkengangetje over de Amerikaanse snelweg rijden.
Het is nu overigens 19.38 in Boston als iemand dat zich afvraagt
Echt de hele wereld is er mee bezig
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Ik denk niet dat een onschuldig persoon weigert om er onder vandaan te komen, ook vooral niet met zoveel politie om je heenralpje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:40:
Quizvraag van de avond: wat komt er straks onder dat dekzeil vandaan? De verdachte? Bassie van Adriaan? Chuck Testa?
ralpje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:40:
Quizvraag van de avond: wat komt er straks onder dat dekzeil vandaan? De verdachte? Bassie van Adriaan? Chuck Testa?

ralpje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:40:

Verwijderd
Ik weet vrij zeker dat ik verdomd stil zou blijven liggen als ik daar lag, onschuldig of niet. Je zal niet de eerste zijn die als vergissing stukgeschoten wordt.Basz0r schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:42:
Ik denk niet dat een onschuldig persoon weigert om er onder vandaan te komen, ook vooral niet met zoveel politie om je heen

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
edit: ah, klopt waarschijnlijk niet. De media zeggen dat hij in de vorige nacht al in de boot kan zijn geklommen.
[ Voor 38% gewijzigd door Dirxess op 20-04-2013 02:33 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Dysmael op 20-04-2013 01:52 ]
Verwijderd
FlashbangsRolfLobker schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:52:
Flink wat explosies op dit moment blijkbaar.
Ze hebben het nu meer over traangas granaten om hem zeg maar uit te roken...
Of de "oops we've killed him".MarnixHobbelink schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:01:
En nu wachten op het "we've got him"
Vijf over twee 's nachts nl tijd en toch blijven kijken he. Dat is wel het stomme.
[ Voor 18% gewijzigd door ralpje op 20-04-2013 02:04 ]
Maar je hebt wel gelijk, er zijn over de hele wereld bijna dagelijks bomaanslagen, en die krijgen meestal toch een stuk minder aandacht.
BREAKING: NBC: there may be a full tank of gas on that boat where the suspect is hiding.
De ellende is ook dat je niet weet of het nog vijf minuutjes duurt of nog uren gerekt gaat worden...ralpje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:04:
[...]
Vijf over twee 's nachts nl tijd en toch blijven kijken he. Dat is wel het stomme.

waren flashbangs, ze zijn niet blij met de livestream op internetAvalaxy schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:11:
Ik snap niet waarom er nou zoveel geschoten werd een tijdje geleden. Hij ligt in die boot, maar wie schoot er dan, en waarop?
Nee. Er werden ook schoten gelost, echt héél veel (ik hoorde er meer dan 50, reporters hadden het over 20~30). Check FOX, die hebben er telkens videos van.Cthulhu schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:14:
[...]
waren flashbangs, ze zijn niet blij met de livestream op internet
Jawel, maar een uurtje of zo geleden werd er ook geschoten.Cthulhu schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:14:
[...]
waren flashbangs, ze zijn niet blij met de livestream op internet
oh helemaal in het begin, weet ook niet waarom die schoten er warenAvalaxy schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:15:
[...]
Nee. Er werden ook schoten gelost, echt héél veel (ik hoorde er meer dan 50, reporters hadden het over 20~30). Check FOX, die hebben er telkens videos van.
Was vroeger in NL voor C2000 niet veel andersPuch-Maxi schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:17:
Vaag ook dat al dat radioverkeer ongecodeerd door de lucht gaat...
Ja is waar , waren dummykogelsPikoe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:16:
Die schoten waren toch dummy kogels ofzo?
Ja maar dat is de brandweer vooral.Pikoe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:18:
P2000 meldingen zijn toch ook gewoon overal op internet te lezen enzo?
De Politie gebruikt C2000 welke gecodeerd zou moeten zijn.
Schijnt wel op te vangen te zijn met speciale apparatuur.
P2000 (nog) wel, maar dat is alleen data zoals het adres van de melding.Pikoe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:18:
P2000 meldingen zijn toch ook gewoon overal op internet te lezen enzo?
C2000, de daadwerkelijke spraakcommunicatie, is versleuteld.
@Hierboven: op te vangen is het altijd, decoderen is lastiger. Een van de lastige zaken is dat je daadwerkelijk op het net aangemeld moet zijn om (periodiek) de nieuwe hash voor het decoderen te ontvangen. Dat betekent ook dat men in de meldkamer kan zijn dat je actief bent en ook kan zien dat je geen bestaand station bent of niet aan een voertuig / roepnummer gekoppeld bent.
[ Voor 37% gewijzigd door ralpje op 20-04-2013 02:22 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ze kunnen hem zien volgens open micQuad schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:23:
Ze zijn wel heel overtuigend over 'suspect number two'
Verwijderd
In conventionele zin meestal wel, maar hier gebruiken ze bodies ook om mensen aan te duiden.Puch-Maxi schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:28:
Ik las ergens "Body" dat impliceert dat hij niet meer in leven is.
Hoorde ik ookADDG schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:43:
Ze riepen volgens mij wel om een medic of hoorde ik dat verkeerd.

met z'n rijdende brancard over de snelweg...Cthulhu schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:49:
Vlucht die alsnog in een ambulance
8:55PM "APP TO ALL BOSTON POLICE - WE HAVE OUR SECOND SUSPECT OF THE BOSTON MARATHON BOMBING IN CUSTODY - REPEAT - THE SECOND SUSPECT IS IN CUSTODY."
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Na alles wat er vandaag gebeurt is hebben de makers van GTA weer genoeg voer voor een nieuw spelCthulhu schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:49:
Vlucht die alsnog in een ambulance
Zet svp een waarschuwing bij schokkende beelden, en plaats ze achter een link.
Blijf aub on-topic. De wereld is een gevaarlijke plek maar dit topic gaat over de bomaanslag in Boston. Dit is geen plek voor 9/11 of andere conspiracy theories. Voor die laatste categorie is nu een topic in de HK