https://niels.nu
Forget it. Wapenlobby is daar dermate machtig dat dat er nooit door zal komen.Caelorum schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:21:
[...]
Nieuwe wapenwet wellicht toch erdoor? Dus betere achtergrond check voor de wat grotere wapens.
Virussen? Scan ze hier!
Obama was pislink toen 'ie dat moest vertellen.wildhagen schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:22:
Forget it. Wapenlobby is daar dermate machtig dat dat er nooit door zal komen.

Ja beetje overdreven en ze hebben volgens mij nog steeds geen idee waar die isAquaSheep schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:23:
Ik verbaas me eigenlijk hoe 1 persoon een metropool volledig lam kan leggen.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Duh. Vandaar dat dat gebied stilgelegd is.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:25:
Ja beetje overdreven en ze hebben volgens mij nog steeds geen idee waar die is
Goh. Laat dat nou net waarschijnlijk de reden zijn dat ze de boel plat gelegd hebben....Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:25:
[...]
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb er ook niet grote verwachtingen voor, maar dit soort dingen kunnen wel net de doorslaggevende factor zijn voor de wat mildere wijzigingen. Bedoel ze kwamen maar 6 votes tekort, dus wie weet.wildhagen schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:22:
[...] Forget it. Wapenlobby is daar dermate machtig dat dat er nooit door zal komen.
Helpt alleen niet veel, en de bewoners zullen ook niet echt blij zijn als dat veel langer gaat duren
Nog een geluk dat het niet NY of LA is

Ze laten het normale leven gewoon doorgaan en die gast neemt 1 of meerdere onschuldige slachtoffers met zich mee. OMG!!! Waarom hebben ze ons niet gewaarschuwd??Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:25:
[...]
Ze waarschuwen iedereen om binnen te blijven om burgerslachtoffers te voorkomen. OMG!! OVERDREVEN!!!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Weinig overdreven aan als hij explosieven op zich draagt en dus zo een menigte mensen kan opblazen.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:25:
[...]
Hoop het, maar vermoed het toch niet. Over een week, maximaal twee, is men dit allemaal allang weer vergeten. Mensen hebben een korte-termijngeheugen.Caelorum schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:26:
[...]
Ik heb er ook niet grote verwachtingen voor, maar dit soort dingen kunnen wel net de doorslaggevende factor zijn voor de wat mildere wijzigingen. Bedoel ze kwamen maar 6 votes tekort, dus wie weet.
En men stelt de stemming over dat soort wetten echt wel uit (traineren dmv allerlei formaliteiten enzo) tot men het weer is vergeten, zo gek zijn ze daar nu ook weer niet
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 19-04-2013 17:29 ]
Virussen? Scan ze hier!
Bel ze maar ff met je goeie idee dan. Laten ze het gewoon z'n normale gangetje gaan zodat ze ZEKER weten dat die kerel wegkomt.Cthulhu schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:26:
Helpt alleen niet veel
Tering

En of de media alsjeblieft zijn eigendom wil respecteren en niet z'n tuin plat te lopen.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Wat net werd afgekapt op NBC.Firesphere schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:31:
En of de media alsjeblieft zijn eigendom wil respecteren en niet z'n tuin plat te lopen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Politieradio.Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:32:
Heb drie streams open, maar zie nergens een robot.

Maar de media moet afstand houden heb ik begrepen.
⏩ PVOutput☀️
Dat is meerdere malen verzocht in verband met kogeltjes en bommetjes die niet goed zijn voor de gezondheid.Quad schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:33:
Oh oke, niet interessant, wil bewegende beelden
Maar de media moet afstand houden heb ik begrepen.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Lead poisening's a bitch.Firesphere schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:34:
[...]
Dat is meerdere malen verzocht in verband met kogeltjes en bommetjes die niet goed zijn voor de gezondheid.
Moest jij niet weg??CaptJackSparrow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:35:
Vandaar dat de politieradio de meest directe informatiebron is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Fysiek gezien is hij weg, maar zijn GoT geest blijft hier rond hangen.
⏩ PVOutput☀️
Zijn engels is niet zo geweldig, ik denk eigenlijk dat hij privacy bedoelt.Firesphere schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:31:
Z'n oom vindt dat hij zich moet aangeven. Hij is een schande voor de familie.
[ Voor 5% gewijzigd door BeefHazard op 19-04-2013 17:40 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Bear CatBeefHazard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:40:
Second BearCat coming up.
Edit, je was me te snel af
[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 19-04-2013 17:41 ]
Ze hebben 2 mensen opgepakt in het huis maar dat waren geen verdachte. Daarna kwamen ze een 60 jaar oude man met een 'device' tegen die niets met marathon bommen te maken had.Goron schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:39:
Wat zijn ze nou eigenlijk nog aan het doen? Ze hadden dat huis uren geleden al omsingeld? Zit hij daar nog steeds in? Ze hebben de media zo ver weggejaagd dat ik het niet echt meer volg.
Die zijn ze nu aan 't ontleden met 2 robots.androidlover schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:41:
[...]
Ze hebben 2 mensen opgepakt in het huis maar dat waren geen verdachte. Daarna kwamen ze een 60 jaar oude man met een 'device' tegen die niets met marathon bommen te maken had.
Dus die jongere broer is nu weer weggekomen?androidlover schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:41:
[...]
Ze hebben 2 mensen opgepakt in het huis maar dat waren geen verdachte. Daarna kwamen ze een 60 jaar oude man met een 'device' tegen die niets met marathon bommen te maken had.
Die hebben ze idd nog steeds niet gevonden
''4 robots operating on him now''
http://www.reddit.com/r/i...on_live_update_thread_18/
Dat is op de scanner:Razr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:49:
Waar is de stream met de robots? Ik kan die nergens vinden..
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Police radioRazr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:49:
⏩ PVOutput☀️
Via de scanner, geen beeld dus.Razr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:49:
We weten z'n naam inmiddels ook
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
YouTube: America, Fuck Yeah! Ultimate EditionBeefHazard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:48:
Lol, die vent wordt nu uitgekleed door 4 robots.USA
Blijkt hij uiteindelijk alleen een pijp in zijn handen te hebben ofzo
"Run the Boston Marathon they said. You will have a blast they said."
Verwijderd
Dit is precies waarom terrorisme werkt. Het gaat niet om die drie doden, het gaat om een hele stad platleggen met angst en een natie weer jarenlang met strikte maatregelen verstikken. Dat is waarom het terreur heet en niet moorden.L1nt schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:27:
Ze laten het normale leven gewoon doorgaan en die gast neemt 1 of meerdere onschuldige slachtoffers met zich mee. OMG!!! Waarom hebben ze ons niet gewaarschuwd??
Ze waarschuwen iedereen om binnen te blijven om burgerslachtoffers te voorkomen. OMG!! OVERDREVEN!!!
"how many robots does it take. . . etc etc."
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik denk dat dat meer gedaan is in het belang v.d. veiligheid van de mensen zelf, mocht het mis gaan. De verdachten zouden eerder vandaag ook al met explosieven hebben gestrooid.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:04:
Ik vind het zeer overdreven dat er een miljoen + mensen niet hun huis uit mogen. Lijkt wel een staat van beleg. Het nut ondergaat mij hiervan aangezien je ook gewoon de wijk af kan zetten.
Local Boston cinema reports to police youth enters without purchasing ticket, hundreds of cops on the way.

Tja de hofstad groep hadden ook granaten, toen werd ook niet heel Den Haag en omstreken stilgelegd. Vind het maar een rare situatie zo.hostname schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:08:
[...]
Ik denk dat dat meer gedaan is in het belang v.d. veiligheid van de mensen zelf, mocht het mis gaan. De verdachten zouden eerder vandaag ook al met explosieven hebben gestrooid.
De hofstad groep heeft geen mensen opgeblazen.Goron schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:12:
Tja de hofstad groep hadden ook granaten, toen werd ook niet heel Den Haag en omstreken stilgelegd. Vind het maar een rare situatie zo.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Blijkbaar geen explosieven gevonden.
Ik weet helemaal zo zeker nog niet of ze deze gast gaan vinden.
Gun control komt er niet zo makkelijk door heen volgens mij, maar privacy schending doet ze helemaal niks. Cispa is ook al Door het huis van afgevaardigden, nu nog de senaat. Als het er niet door komt passen ze wel weer de naam aan en proberen ze het opnieuw.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:21:
We weten allemaal hoe dit gaat aflopen. Alle verdachten dood, case closed. Maar laten we nu ook eens kijken naar de nasleep. En dan krijg je een lijstje met gun control, privacy schendende regels en wetten onder het mom van de burger beschermen tegen dit soort acties.
Zolang Obama president is komt die wet er niet door heen, hij heeft al gezegd dat als Cispa door de senaat word goedgekeurd dat hij er dan een veto tegen zal uitspreken.Tk55 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:27:
[...]
Cispa is ook al Door het huis van afgevaardigden, nu nog de senaat. Als het er niet door komt passen ze wel weer de naam aan en proberen ze het opnieuw.
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
FTFY. Misantropisch als het mag klinken, politici zijn net mensen, met alle trekjes die daarbij horen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:38:
Politici Mensen zijn bij voorbaat niet te vertrouwen.
(CNN)
[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 19-04-2013 18:43 ]
Dan heeft hij tijdens zijn aanvraag gelogen op de vraag: "Bent u een terrorist?"CaptJackSparrow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:42:
Hij blijkt eind vorig jaar genaturaliseerd Amerikaan te zijn geworden.
(CNN)
@topic, blijkbaar zijn ze elk huis van deur tot deur aan het controleren...
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Was hij dat toen al dan?IStealYourGun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:45:
Dan heeft hij tijdens zijn aanvraag gelogen op de vraag: "Bent u een terrorist?"
Als hij dat toen al niet was, dan is hij dat nu ook niet, en is dit gewoon een heksenjacht.
Verwijderd
Waar heb je het over? Volgens mij wordt je pas terrorist als je terreur zaait, oftewel je bent bezig met het plegen van aanslagen of op zijn minst het voorbereiden daarvan.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:48:
Als hij dat toen al niet was, dan is hij dat nu ook niet, en is dit gewoon een heksenjacht.
Ik kies geen kant, probeer enkel reacties te weerleggen:Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:50:
[...]
Waar heb je het over? Volgens mij wordt je pas terrorist als je terreur zaait, oftewel je bent bezig met het plegen van aanslagen of op zijn minst het voorbereiden daarvan.
Maar wie zegt dat hij daar niet mee bezig was dan? Of kwam dat idee pas nadat hij hier een leven opgebouwd had?
Verwijderd
Het is niet bewezen dat hij daarmee bezig was, dus moeten we er vanuit gaan dat dat niet zo is. Iets is pas waar als het aangetoond is en niet andersom.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:52:
Maar wie zegt dat hij daar niet mee bezig was dan?
In tegenstelling tot wat veel mensen je willen laten denken is het hebben van een idee geen terrorisme en kan je dus daardoor ook geen terrorist zijn. Bommen leggen? Dan ben je terrorist. Bommen maken? Twijfelachtig, bommen zijn een instrument, maar geen terrorisme op zich. Maar met ideeën alleen ben je geen terrorist.Of kwam dat idee pas nadat hij hier een leven opgebouwd had?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 18:57 ]
Wat maakt het uit? Ik was sarcastisch.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:52:
[...]
Ik kies geen kant, probeer enkel reacties te weerleggen:
Maar wie zegt dat hij daar niet mee bezig was dan? Of kwam dat idee pas nadat hij hier een leven opgebouwd had?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
woman texting to mother she is being held by man with gun
Mss is het niet de dader en is het fake?
Mss is het weer een afleiding?
Ik weet het niet.
En, tegenwoordig kunnen de meesten wel blind typen
[ Voor 17% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-04-2013 19:04 ]
Ben even door de stromende regen in een half uur naar huis gefietst.
Hij post alleen maar iets interessants wat hij op de scanner hoort. Hij weet ook niet wat erachter zit zeg...Tumbler schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:01:
Ik begrijp het dan waarschijnlijk niet goed, maar waarom zou iemand je dan laten sms'en?
Zou dit mogelijk zijn?
Die ene dode past natuurlijk niet in het plaatje (maar daar hebben we ook geen echt bewijs van?).
Maar voor de rest, een 19 jarige voortvluchtige, al schietend, stelend, gooiend met bommen en installeren van bommen op andere plekken terwijl hij op de hielen gezeten wordt door 10.000 man en nog steeds niet gevonden is?
Ik bedoel, ik zit gewoon achter mijn PC dit te volgen en daar ben ik al moe van. Laat staan als je al die tijd flink moet vluchten.
[ Voor 3% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-04-2013 19:12 ]
⏩ PVOutput☀️
Het geheel komt op mij allemaal "vreemd" over. Het lijkt wel alsof er meer aan de hand is dan de FBI op dit moment wil vertellen. Ik kan me nog herinneren dat de aanslag in 1993 met die autobom ook geregeld was door de FBI (de bom). Laatst zei een krant nog dat die infiltratie missie's van de FBI vaak uitlopen op een echte aanslag en dat de FBI dus eigenlijk debet is aan de aanslagen...NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:11:
Ik hoor/lees veel over dat dit wellicht een oefening zou zijn.
Zou dit mogelijk zijn?
Die ene dode past natuurlijk niet in het plaatje (maar daar hebben we ook geen echt bewijs van?).
Maar voor de rest, een 19 jarige voortvluchtige, al schietend, stelend, gooiend met bommen en installeren van bommen op andere plekken terwijl hij op de hielen gezeten wordt door 10.000 man en nog steeds niet gevonden is?
Ik bedoel, ik zit gewoon achter mijn PC dit te volgen en daar ben ik al moe van. Laat staan als je al die tijd flink moet vluchten.
Een oefening lijkt mij sterk maar de hele situatie doet mij ook vreemd aan. Vooral het feit dat er zoveel man achter een 19 jarige aanzit maar hem gewoon niet te pakken krijgen. Een soort Jason Bourne.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:11:
Ik hoor/lees veel over dat dit wellicht een oefening zou zijn. (of wellicht een veel groter iets)
Zou dit mogelijk zijn?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Hoe vind je iemand die bijvoorbeeld in een hondenhok gekropen is? In dat gebied staan nogal veel huizen he...pingkiller schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:19:
[...]
Een oefening lijkt mij sterk maar de hele situatie doet mij ook vreemd aan. Vooral het feit dat er zoveel man achter een 19 jarige aanzit maar hem gewoon niet te pakken krijgen. Een soort Jason Bourne.
Zet svp een waarschuwing bij schokkende beelden, en plaats ze achter een link.
Blijf aub on-topic. De wereld is een gevaarlijke plek maar dit topic gaat over de bomaanslag in Boston. Dit is geen plek voor 9/11 of andere conspiracy theories. Voor die laatste categorie is nu een topic in de HK