Goed om te zien dat je een screenshot hebt genomen waar ik (nog) voor je rij
Mijn huidige rig ziet er als volgt uit:
Ondanks ik zeer tevreden ben zit ik al een paar jaar aan een rig ontwerp te denken waarmee ik een upgrade naar bijvoorbeeld een OSW en Heusinkveld Pro pedals kan maken. De grootste uitdaging daarin is de beperkte ruimte die ik heb. Hierdoor heb ik nooit de stap naar 3 schermen kunnen maken, wat ik erg jammer vind.
Toch heb ik een poging gedaan voor een ontwerp en zou graag jullie input willen krijgen.
Met dit ontwerp zou ik de rig 90° draaien tenopzichte van hoe ik nu zit. De stoel staat daarmee niet meer in het looppad en zou daardoor dus ook vastgemaakt kunnen worden aan de rig.

Er kan eventueel een top scherm aangebracht worden met daar ispeed etc. op draaiende.
Toen zat ik te denken. Wat nou als ik een losse monitor stand maak op wielen. Als ik niet aan het rijden ben rol ik de monitor stand tegen de muur, en voor het rijden trek ik de monitor stand naar me toe. Dan zouden 3 monitoren opeens wel kunnen. Echter kan ik dan niet de stoel vastmaken aan de rig, aangezien die in het looppad staat.

De base is hierdoor korter geworden. Moet eige
nlijk ook iets smaller (of breder) zodat mijn huidige stoel er met zijn poten tussen kan.
Ik denk echter dat Heusinkveld Pro pedals niet meer gaat doordat mijn stoel naar achter zal schuiven bij hard remmen, overigens met mijn Fanatec pedals geen last van

maar 3 schermen zou dan wel kunnen en een OSW is ook mogelijk (lijkt mij

)
Hebben jullie nog ideeën of suggesties?