als je drivers opnieuw hebt geïnstalleerd neem ik aan dat je ook de surround volledig opnieuw hebt geconfigureerd? dat zou het enigste zijn wat ik nog als oplossing zou kunnen bedenken.knightvision schreef op maandag 11 mei 2020 @ 23:09:
[...]
Ja, het was in het begin goed, de racelijn bleef gewoon redelijk recht van links naar midden en rechts. Nu geven de zijschermen naar binnendrukkend beeld, alsof de curbs naar beneden vallen, en als hij van links of rechts een auto ziet dan verspring dus de auto omdat het beeld naar binnenloopt bij de zijschermen.. Alsof de surround weer uit is gezet. Terwijl die aan staat. Heeft de schermen een paar maanden en bij installatie was alles goed. Maar na of een windows update enof installatie van f1 2019 heeft hij nu bij elke racegame het verkeerde beeld. Alles werkte goed in het begin. Nieuw refresh windows en nvidia driver opnieuw installed ook maar dat heeft niet geholpen.
ik weet niet wat voor games er gespeeld worden, maar eventueel testen zou ik in iracing doen, omdat je daar verreweg de meeste mogelijkheden hebt om het e.e.a. in te stellen.
maar surround blijft verre van ideaal, ik hier ook altijd nog problemen ermee, zolang ik de pc netjes afsluit en de volgende dag aandoe is er niks aan de hand, maar als ik opnieuw opstart dan zijn alle instellingen weg.
ook als ik 1 monitor volledig van de stroom haal verdwijnen alle instellingen.
dus het kan ook zomaar gebeuren dat die er maar mee moet leren leven