Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ja custom kernel zal idd wel lekker zijn. BLN mis ik ook.

Voor de accu heb ik het niet meer echt nodig. Dit doe ik nu met "one power guard"
1% batterij verlies in sleep. In 8 uur tijd.!! Bijna 6 uur screen on!!

App doet wat met de kernel en gov. Echt de moeite waard.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:57

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Goo.im is echt traag...
* F.West98 gaat even AOKP testen

edit:
Staat nu al 5min op bootscherm -_-

al opgelost...

Hoe krijg je AOKP eigenlijk met USB aangesloten? Wil enkel opladen hier.

edit:
Heel logisch dat je dan USB debugging uit moet zetten terwijl het verder wel altijd werkt samen

edit:
AOKP is troep..

[ Voor 78% gewijzigd door F.West98 op 11-06-2013 23:05 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Ik heb mn HTC One met Revone geunlocked maar nu is mijn toestel ook S-OFF. is het mogelijk om S-ON weer aan te zetten maar dat mijn toestel wel geunlocked blijft?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F.West98 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:38:
Goo.im is echt traag...
* F.West98 gaat even AOKP testen

edit:
Staat nu al 5min op bootscherm -_-

al opgelost...

Hoe krijg je AOKP eigenlijk met USB aangesloten? Wil enkel opladen hier.

edit:
Heel logisch dat je dan USB debugging uit moet zetten terwijl het verder wel altijd werkt samen

edit:
AOKP is troep..
Nog twee weken geduld, dan kun mede officiële HTC One Goole Edition downloaden en draaien.
Dichter bij stabiele AOSP ga je niet komen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het is niet dat het niet stabiel is, het mist voor mij teveel functionaliteit.
Ik heb inmiddels CM10 draaien, die doet het gewoon wel goed en naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

wackidth schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:53:
Ja custom kernel zal idd wel lekker zijn. BLN mis ik ook.

Voor de accu heb ik het niet meer echt nodig. Dit doe ik nu met "one power guard"
1% batterij verlies in sleep. In 8 uur tijd.!! Bijna 6 uur screen on!!

App doet wat met de kernel en gov. Echt de moeite waard.
Gebruik jij een standaard setting of een custom setting voor deze app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Ik gebruik meestal de ai mode. Deze past zich aan aan het gebruik.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:16
renzo4000 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:36:
[...]

Ja draait prima hier, zitten wat kleine bugs in die alweer grotendeels zijn opgelost. Ik wacht wel met smart op een kernel voor 4.2.2 zodat je oa bln support hebt. Daarnaast was bulletproof icm met td 5.6.1 ook een goede combi voor je accu.
Je kan deze kernel gebruiken. Er zitten we wat bugs in, maar dan heb je wel L2W|BLN|OTG|CIFS. Dus het is een afweging, kijk je veel youtube flmpjes? dan moet je het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 15:42

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 124943 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:00:
[...]

Vraag is meer welke stock rom/ruu ik moet gebruiken, het is mij ietwat onduidelijk. het toestel moet terug voor garantie namelijk.
Erm...toestel is toch via HTCdev unlocked? Dan zal een andere/stock rom niet veel helpen denk ik...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je Trickdroid update en hij start goed op, moet je dan weer je sdcard formatteren in recovery?
Volgens de instructies moet je dan nl. doen als je van Android 4.1.2. naar 4.2.2 gaat.
Inmiddels heb ik dat al gedaan, maar ik wil nu naar TD 7.5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

westergas schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:45:
[...]

Erm...toestel is toch via HTCdev unlocked? Dan zal een andere/stock rom niet veel helpen denk ik...
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik denk dat westergas erop doelt dat ze kunnen zien dat je toestel unlocked is geweest. Maar volgens mij maakt dat voor de garantie niet echt uit. Als je de stock rom (ik denk 1.29.401.12, hier) erop zet en het toestel locked, moet je gewoon aanspraak maken op garantie.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 15:02
Anoniem: 198824 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:20:
Als je Trickdroid update en hij start goed op, moet je dan weer je sdcard formatteren in recovery?
Volgens de instructies moet je dan nl. doen als je van Android 4.1.2. naar 4.2.2 gaat.
Inmiddels heb ik dat al gedaan, maar ik wil nu naar TD 7.5.0.
Nee. Dat hoefde alleen omdat 4.2.2 een andere map structuur heeft dan 4.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

mbroeders schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:43:
[...]

Ik denk dat westergas erop doelt dat ze kunnen zien dat je toestel unlocked is geweest. Maar volgens mij maakt dat voor de garantie niet echt uit. Als je de stock rom (ik denk 1.29.401.12, hier) erop zet en het toestel locked, moet je gewoon aanspraak maken op garantie.
Je kan hem wel relocken maar als ie via HTCdev unlocked is geweest is dit altijd terug te vinden. Of de betreffende service medewerker van Dynafix deze check zal uitvoeren is een 2e maar áls hij/zij dit doet ben je de sjaak.

Dat het onwettig is om garantie aan hardware te weigeren als er softwarematig aanpassingen zijn verricht heeft HTC Sch**t aan. Dat is ook de reden dat ik wacht met unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 15:02
westergas schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:24:
[...]

Je kan hem wel relocken maar als ie via HTCdev unlocked is geweest is dit altijd terug te vinden. Of de betreffende service medewerker van Dynafix deze check zal uitvoeren is een 2e maar áls hij/zij dit doet ben je de sjaak.

Dat het onwettig is om garantie aan hardware te weigeren als er softwarematig aanpassingen zijn verricht heeft HTC Sch**t aan. Dat is ook de reden dat ik wacht met unlocken.
Dynafix kijkt nooit of een toestel unlocked is geweest of niet via htcdev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Tevens is het wel te verdedigen dat een hardware fout in het toestel geen relatie hoeft te hebben met een unlock. Ik maak me hier weinig zorgen over. Plus een rechtsbijstand zal in de meeste gevallen het wel aandurven om tot vergoeding over te gaan ivm een zaak er van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:04
Een vraagje.
Als je je telefoon voorziet van root maar je blijft bij de stockrom, krijg je dan de updates nog steeds OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
frye schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:36:
Een vraagje.
Als je je telefoon voorziet van root maar je blijft bij de stockrom, krijg je dan de updates nog steeds OTA?
Kort antwoord, ja, mits geheel stock.
Langer antwoord, om een OTA te installeren, moeten alle apps aanwezig zijn die bij de stock rom zaten én je moet de stock recovery hebben. Eén probleem bij het unlocken is dat de data partitie gewist wordt, waar 4 standaard apps op staan (zoals calculator dacht ik). Je kunt die wel eenvoudig terug zetten (check xda). Een tweede is dat na het unlocken vaak een custom recovery (TWRP, CWM bijvoorbeeld) wordt geinstalleerd. Maar ook dat is te verhelpen door de stock recovery terug te zetten.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Is er al meer duidelijk over een exacte datum voor de 4.2.2. update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Het is maar net welke ervaring je hebt met garantiekwesties. Als je al een paar keer een telefoon voor garantie hebt moeten terug brengen kan ik me voorstellen dat je wat voorzichtiger bent.
En dan nog is de vraag of ze je afwijzen vanwege root.

Ik heb dan ook na een paar weken geroot omdat ik dan zeker wist dat het toestel ok is. En wat daarna gebeurt zien we wel. Ik heb Iig nog nooit een htc moeten terugbrengen voor garantie.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:17
Perkerssens schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:41:
Is er al meer duidelijk over een exacte datum voor de 4.2.2. update?
De meeste roms draaien al op 4.2.2. Dit is custom topic he ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 08:53
Weet iemand dit: Als ik mijn One heb geroot en alleen een nieuwe kernel heb geflasht, krijg ik dan nog gewoon de OTA, of moet ik 'm eerst terugzetten naar factory voordat ik die krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ik heb nu ook TrickDroid geïnstalleerd.
Maar ik heb gekozen voor het 3 dot menu weg te halen.
Is er een manier om dit terug te krijgen want nu heb ik geen settings meer in apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:09
frye schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:09:
Ik heb nu ook TrickDroid geïnstalleerd.
Maar ik heb gekozen voor het 3 dot menu weg te halen.
Is er een manier om dit terug te krijgen want nu heb ik geen settings meer in apps.
Lol, da's de bedoeling hé zodat je meer effectieve scherm ruimte hebt. Je kunt het menu aanroepen door je home knop ingedrukt te houden(wel even aanzetten via systeem instellingen en dan weergave, knoppen en gebaren > begin knop)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer mensen waar de BT onder TrickDroid7.5 vervelend doet?
Mijn pebble doet het prefect maar mijn CarHifi klapt er continu uit. Ik zie dan ook onderin het scherm "Verbinging met bt radio verbroken" paar seconde later verbind hij weer om vervolgens weer te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
renzo4000 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:10:
[...]

Lol, da's de bedoeling hé zodat je meer effectieve scherm ruimte hebt. Je kunt het menu aanroepen door je home knop ingedrukt te houden(wel even aanzetten via systeem instellingen en dan weergave, knoppen en gebaren > begin knop)
Ok, thanks dit zocht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Vandaag toch maar ff de S-off van revone uitgevoerd. Ook al heeft het weinig zin.
Maar de rode warning text en tampered is weg. Daar was het me voor te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 14-06-2013 11:50 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wackidth schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:50:
Vandaag toch maar ff de S-off van revone uitgevoerd. Ook al heeft het weinig zin.
Zijn hier verder nog voor/nadelen aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Geen nadelen... Het is niet nodig in principe met een unlocked en geroote One kun je de unsigned radios flashen een custom ROM's.

Ik was de warning melding zat. Dus daarom gedaan. En het lijkt of hij sneller opstart. Maar dat is alleen een gevoel. Niet gemeten oid.

Voordeel is dat je m weer kunt locken met een originele Rom s-on tampered melding weg.
En wellicht dat Dynafix minder achterdochtig is. Als je m moet aanbieden voor garantie.

[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 14-06-2013 12:15 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 11:25

jelbo

Hij doet het niet!

wackidth schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:50:
Je hebt dus ook de hboot-aanpassing gedaan die los van revone is bedacht door iemand? Ik las dat als je vervolgens je telefoon weer S-OFF maakt, hij dan gebricked is. Beter dus van je hboot afblijven.

Zelf heb ik ook S-OFF via revone. Untampered O-) Geen hboot-aanpassingen, wel een leuk splash screentje geflashed volgens deze instructies :)

Ik draai zelf P.A.C. RoM en ben er erg tevreden over. Heel veel functies, de ROM is AOSP based en integreert dingen uit CM, AOKP en PA, waaronder HALO. Ideaal dat laatste.

M'n homescreen:
Afbeeldingslocatie: https://i.minus.com/jbwEw4zAzpZmJI.png
Nova Launcher, Battery Widget Reborn, UCCW, Eye in the Sky, MIUI V5 iconset (in dock), PA dpi-aanpassingen (launcher: 420).

Heeft iemand positieve ervaringen met de 'volume wake' functie? Zit in veel custom ROMs, maar op P.A.C. werkt het maar af en toe. Ik vermoed dat daardoor mijn hardware button remap-actie niet helemaal lekker werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door jelbo op 14-06-2013 12:18 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Waarom zou ik m nog een keer op S-off moeten zetten dan?

Het enige wat je moet doen is de originele h-boot weer terug zetten en je kan gewoon weer sS-off s-on doen.

TrickDroid heeft volume wake option en werkt goed. Kun je zelfs aan /uit zetten in Settings menu.

Ik hou zelf van de stock sense. Maar dat Halo is erg gaaf.

[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 14-06-2013 12:20 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

wackidth schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:19:
Waarom zou ik m nog een keer op S-off moeten zetten dan?
Terug naar S-ON misschien bij garantiekwesties.
Het enige wat je moet doen is de originele h-boot weer terug zetten en je kan gewoon weer sS-off s-on doen.
Ah, in dat geval ga ik daar even wat over opzoeken. Die rode tekst over m'n splash screen is best lelijk :P
TrickDroid heeft volume wake option en werkt goed. Kun je zelfs aan /uit zetten in Settings menu.
OK, dan werkt dat blijkbaar in die ROM wel goed. Collega met ARHD heeft ook af en toe dat volume wake niet werkt, dus gegarandeerde compatibiliteit met Sense-based ROMs is er niet..
Ik hou zelf van de stock sense. Maar dat Halo is erg gaaf.
Hehe, zelf heb ik Sense een kwartier gebruikt en toen maar aan het flashen geslagen :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Ter bevestiging

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2316726

S-OFF: Moonshine vs. Revone
Revone does not install a custom hboot. So if you come here and flash my custom hboot and later go back with the backup i have here or with your own backup, you can then safely go back S-ON too.
Moonshine installs a custom hboot. So, if you come here and flash my custom hboot you will a.) loose moonshine special hboot and b.) you should also know that resetting moonshine S-OFF to S-ON is as dangerous as it is to do on my hboot, since its modded too!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jelbo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:15:
[...]

...
Heeft iemand positieve ervaringen met de 'volume wake' functie? Zit in veel custom ROMs, maar op P.A.C. werkt het maar af en toe. Ik vermoed dat daardoor mijn hardware button remap-actie niet helemaal lekker werkt.
Het zit in TD 7.5.0 en werkt op zich goed, alleen vind ik dit persoonlijk niet handig, omdat de volume knoppen op een plek zitten die je snel aanraakt waardoor het toestel/scherm ook ongemerkt aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Vraag me af wat de aanpassing van Moonshine in hun custom hboot is..
Anoniem: 198824 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:33:
[...]

Het zit in TD 7.5.0 en werkt op zich goed, alleen vind ik dit persoonlijk niet handig, omdat de volume knoppen op een plek zitten die je snel aanraakt waardoor het toestel/scherm ook ongemerkt aangaat.
Zelf vind ik dat de Power-knop (op alle telefoons eigenlijk) op een onhandige plek zit, waardoor het juist lastig is om de telefoon aan te zetten. Sleep2Wake vind ik ook onhandig. De Volume-knoppen op de One druk ik niet snel in, ze zitten ook op gelijke 'hoogte' met de behuizing. /edit: je had het over volume wake natuurlijk.

Als iemand zin heeft om de button remap aanpassing te testen op andere ROMs: graag. Kwestie van een .kl bestandje in system backuppen, aanpassen en telefoon rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
De enige button remap die ik zou willen is een dedicated camera button op de volume knoppen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niet of het een Trickdroid probleem is maar ik kan de Flickr app niet terugvinden in mijn appdrawer.
Ik kan wel automatisch foto's uploaden naar mijn flickr account met de camera.
Als ik in settings kijk bij apps, staat daar de flicker app gewoon bij 8)7
Weet wel dat ik hem uit de appstore kan halen maar hij zou er gewoon op moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 124943 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:28:
Tevens is het wel te verdedigen dat een hardware fout in het toestel geen relatie hoeft te hebben met een unlock. Ik maak me hier weinig zorgen over. Plus een rechtsbijstand zal in de meeste gevallen het wel aandurven om tot vergoeding over te gaan ivm een zaak er van te maken.
Ter info:

duderuud in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Ach je kan wel op alle zaken vooruit lopen.
De een verzekerd zich voor een telefoon, fiets, of een piano die van 4 hoog naar beneden kan vallen.

Het is maar net welk risico je wilt nemen. Mij maak je niet gek.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21

13art

Moderator Mobile
Volgende week ga ik deze RGUI V1 rom eens proberen. Wat ik zo zie, veel belovend. Zeker de kitchen heeft aardig wat potentie denk ik. Helaas dit weekend niet veel tijd om hem er op te zetten dus vandaar dat het op zijn vroegst maandag pas wordt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
l3art schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:08:
Volgende week ga ik deze RGUI V1 rom eens proberen. Wat ik zo zie, veel belovend. Zeker de kitchen heeft aardig wat potentie denk ik. Helaas dit weekend niet veel tijd om hem er op te zetten dus vandaar dat het op zijn vroegst maandag pas wordt.
Dat ziet er zeker veelbelovend uit. Erg gaaf gedaan die kitchen en OTA spreekt me ook wel aan.
Van het weekend ff checken.

Thx

Update:
RGUI up and running.
Mijn eerste indruk is goed. Alles loopt smooth. En die kitchen is echt ideaal. Themes, fonts mods. Alles aanwezig in mooie GUI.

Minpuntje... Downloaden van mods gaat beetje langzaam (zeikmodus) en hij legt wel erg de nadruk op donaties.

[ Voor 20% gewijzigd door wackidth op 14-06-2013 22:19 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Youtube filmpje ziet er idd prima uit.

Misschien ook maar eens ff flashen ipv Cm10.1. Jammer alleen dat al die mods van nu een BT probleem geven op mijn radio. Dat doet cm10.1 dan weer niet.

(Ik wacht nog steeds op de eerste Google Edition gelekte Rom.)

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 14-06-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Deze bootanimation is erg mooi, alleen niet Full HD. Zou je 'm wel Full HD (dus minder scherp) kunnen laten weergeven?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1782074

edit:
Wou ik gaan proberen, was mijn flashmap op mijn sdcard weg op de computer (:S) dus een nieuwe gemaakt en daarin gezet.
In Recovery zag ik gewoon weer de oude flashmap en niets nieuws? :X

[ Voor 55% gewijzigd door F.West98 op 15-06-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:16
Ik heb een zip gemaakt om terug te gaan naar de stock kernel met TrickDroid modules. Handig als een custom kernel niet bevalt. Ik heb alleen het probleem dat na het flashen van de zip de camera niet meer werkt.

Ik heb het volgende gedaan:
De flashable zip van de faux kernel geopend
De boot.img vervangen door de boot.img van TD
De modules vervangen door de modules van TD
De tekst in het updater script aangepast

Het resultaat http://db.tt/asUKvLv8
Deze methode is toe te passen voor elke Rom en heb dit bij de One X gezien.
Alles werkt alleen de camera niet. Heeft iemand een idee?

Edit: Ben er al achter. Blijkt dat de zip welke ik heb gebruikt voor de oude base is. Dus hierna moet nog een camera fix plaatsvinden..

[ Voor 10% gewijzigd door ViNOK16Bit op 15-06-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Oplossing gevonden voor het probleem dat volume wake niet altijd werkt, en op een of andere manier daardoor ook mijn button remap-aanpassing niet altijd de telefoon wakker maakte.

Blijkbaar willen JellyBean ROMs niet altijd ontwaken uit 'deep sleep' via volumeknoppen. De voor mij eenvoudigste oplossing die werkt:

1. Installeer Xposed Framework
2. Installeer MoDaCo Toolkit
3. Enable 'HTC One > Enable Volume Wake'
4. Enable MoDaCo Toolkit in Xposed
5. Reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Donstil schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:26:
Youtube filmpje ziet er idd prima uit.

Misschien ook maar eens ff flashen ipv Cm10.1. Jammer alleen dat al die mods van nu een BT probleem geven op mijn radio. Dat doet cm10.1 dan weer niet.

(Ik wacht nog steeds op de eerste Google Edition gelekte Rom.)
Al een andere radio geprobeerd te flashen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wackidth schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:13:
[...]

Al een andere radio geprobeerd te flashen?
Nee dat jet. Heb ik eigenlijk geen ervaring mee dus wist niet of dat ook BT probleem zou kunnen oplossen.

Hoe gaat dat een beetje in zijn werk? Op de OneX moest het wel eens maar dat was gewoon met een Appje uit de store, cid oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Donstil schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:21:
[...]

Nee dat jet. Heb ik eigenlijk geen ervaring mee dus wist niet of dat ook BT probleem zou kunnen oplossen.

Hoe gaat dat een beetje in zijn werk? Op de OneX moest het wel eens maar dat was gewoon met een Appje uit de store, cid oid.
Ik weet niet of je het al gevonden had?

Je kunt ze gewoon flashen in recovery. Zelf heb ik .24 draaien.

http://forum.xda-develope...=42581276&postcount=25282

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wackidth schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:23:
[...]

Ik weet niet of je het al gevonden had?

Je kunt ze gewoon flashen in recovery. Zelf heb ik .24 draaien.

http://forum.xda-develope...=42581276&postcount=25282
Cool thnx! Ik wilde me morgen even in gaan lezen maar nu heb ik een mooi opstapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Vraagje aan de Vodafone gebruikers hier, hebben jullie fast dormancy aan of uit staan? Je kan dit oa kiezen bij trickdroid

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renzo4000 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:12:
Vraagje aan de Vodafone gebruikers hier, hebben jullie fast dormancy aan of uit staan? Je kan dit oa kiezen bij trickdroid
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie het binnen Aroma altijd voor mij komen maar doe er eigenlijk nooit wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Even googlen over of je provider het gebruikt of niet, zo niet uitzetten want dan verbruikt het alleen maar onnodige energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vodafone Nederland ondersteund het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wackidth schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:12:
Geen nadelen... Het is niet nodig in principe met een unlocked en geroote One kun je de unsigned radios flashen een custom ROM's.

Ik was de warning melding zat. Dus daarom gedaan. En het lijkt of hij sneller opstart. Maar dat is alleen een gevoel. Niet gemeten oid.

Voordeel is dat je m weer kunt locken met een originele Rom s-on tampered melding weg.
En wellicht dat Dynafix minder achterdochtig is. Als je m moet aanbieden voor garantie.
Ik heb hem Dev unlocked kan je dan nog steeds Revone''s S-Off gebruiken?
En kan je een willekeurig rom + recovery gebruiken om hem weer stock te krijgen?
Is dan de rode tekst en het tampered weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
waaxel23 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:42:
[...]

Ik heb hem Dev unlocked kan je dan nog steeds Revone''s S-Off gebruiken?
En kan je een willekeurig rom + recovery gebruiken om hem weer stock te krijgen?
Is dan de rode tekst en het tampered weg?
Ja je kan m s-off maken als je dev lock hebt gebruikt.
Tampered off kun je via een command regelen. Op YT staat een tutorial hoe je het via de terminal emulator kunt doen. De gehele s-off kun je trouwens met terminal emulator doen.

De rode boot warning moet met een andere hboot, maar lees wel goed wat je moet doen als je s-on wilt gebruiken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wackidth schreef op zondag 16 juni 2013 @ 08:53:
[...]

Ja je kan m s-off maken als je dev lock hebt gebruikt.
Tampered off kun je via een command regelen. Op YT staat een tutorial hoe je het via de terminal emulator kunt doen. De gehele s-off kun je trouwens met terminal emulator doen.

De rode boot warning moet met een andere hboot, maar lees wel goed wat je moet doen als je s-on wilt gebruiken.
OK bedankt voor de info, het filmpje heb ik inmiddels gevonden. De hboot wijzigen vind ik een beetje te riskant, ben nogal vergeetachtig, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Anoniem: 198824 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:11:
[...]

OK bedankt voldoet info, het filmpje heb ik inmiddels gevonden. De hboot wijzigen vind ik een beetje te riskant, ben nogal vergeetachtig, vandaar ;)
Tja die hboot? Waarom niet. Je kan jezelf afvragen of je moet überhaupt nog op s-on gaat zetten. En als het moet dan moet je sowieso alles terug zetten.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 15:22
Ik heb nu een paar dagen mijn HTC One. Ik ben nu bezig met rooten, maar kom er niet helemaal uit. Hij is unlocked volgens het bootloader menu, dus dat gedeelte is af. Vervolgens heb ik een SU.zip achtig bestandje via CWM geinstalleerd (via recovery).

En dan werkt de root wel, maar na een reboot is de rootautorisatie weer weg. Ik heb geen idee waar ik het heb laten liggen. Dus als iemand me een tip kan geven... GRAAG!

[ Voor 10% gewijzigd door Warfare op 16-06-2013 16:39 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:41

Convoy

g44p

Warfare schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:33:
Ik heb nu een paar dagen mijn HTC One. Ik ben nu bezig met rooten, maar kom er niet helemaal uit. Hij is unlocked volgens het bootloader menu, dus dat gedeelte is af. Vervolgens heb ik een SU.zip achtig bestandje via CWM geinstalleerd (via recovery).

En dan werkt de root wel, maar na een reboot is de rootautorisatie weer weg. Ik heb geen idee waar ik het heb laten liggen. Dus als iemand me een tip kan geven... GRAAG!
Ik zou zeggen, lees hier eens:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2183942

suc6 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Stond onder het kopje Extra. Ik dacht dat ik er met de bovenste 2 wel zou zijn :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
En ondanks het draaien van de permaroot weer een foutmelding dat ik geen rootrechten heb nadat ik die direct na het draaien van supersu wel heb. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een beetje rustig in de Scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Warfare schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:34:
En ondanks het draaien van de permkeet weer een foutmelding dat ik geen rootrechten heb nadat ik die direct na het draaien van supersu wel heb. Iemand nog tips?
Heb je de su geflashed die bij de tool kit zit? Weet niet of deze anders is? Maar zo heb ik het gedaan. Staan de instellingen in Su wel goed? roottoegang set op apps en adb.

Draai nu het hele weekend op RGUI. Is echt een goede ROM. En die kitchen is makkelijk. Support is snel en goed. Batterij is erg goed. 2% snachts zonder hulpmiddelen. WiFi en data uit.
Heb m ook maar een donatie gedaan.
Zeker iets om te proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door wackidth op 17-06-2013 06:54 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
Ik heb dit weekend die RGUI ook gebruikt. Nog geen enkel probleem tegengekomen, sterker nog, ik denk dat het de snelste en zuinigste ROM is die ik erop heb gehad.
Beter dat Trickdroid en zeker dan ARHD.

Zeker het proberen waard inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
arene schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:13:
Ik heb dit weekend die RGUI ook gebruikt. Nog geen enkel probleem tegengekomen, sterker nog, ik denk dat het de snelste en zuinigste ROM is die ik erop heb gehad.
Beter dat Trickdroid en zeker dan ARHD.

Zeker het proberen waard inderdaad.
misschien ga ik hem ook maar eens proberen, heb je deze rom dirty over td geflashed? Of clean install?

Het echte wachten is op de viper rom, duurt niet meer zo lang als ik xda mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Misschien een stomme vraag, maar het word er na lang zoeken op XDA niet echt duidelijker op.

Is het überhaupt mogelijk om mijn T-Mobile branded HTC One te unbranden en zo gebruik te maken van de standaard updates die HTC uitrolt bij niet branded telefoons?
Of zit ik dan per definitie vast aan een stock RUU of een custom rom met de nieuwste update?

Op XDA lijkt het enigszins te kunnen om er een DEV edition van de maken, maar die lijkt mij alleen te werken in America aangezien hij in Europa niet is uitgebracht.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 08:53
Rubman, volgens mij moet je even kijken naar Super CID op XDA:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok, als ik dan de CID verander naar Super CID of een standaard CID van een niet branded EU/NL HTC One en verder alles stock laat zou ik gewoon OTA's moeten ontvangen van HTC zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:25
Rubman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:51:
Ok, als ik dan de CID verander naar Super CID of een standaard CID van een niet branded EU/NL HTC One en verder alles stock laat zou ik gewoon OTA's moeten ontvangen van HTC zelf?
Ja, beter verander je hem niet naar supercid maar naar een standaard unbranded cid. Bij de One S waren er soms problemen dat je de telefoon bricked wanneer je een officiele OTA update installeert wanneer je supercid had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok, dan ga ik eerst maar eens Rooten en S-OFFen om vervolgens De standaard CID van de NL HTC One (HTC__E11) erop te knallen. Heb dan nog wel geen T-Mobile sim erin zitten en dus geen full branding, maar wel al kenmerken ervan en de CID is tenslotte ook T-MOB101 dus sowieso branded.

Gezien het een tijdje geleden is dat ik hiermee heb lopen spelen toch nog even een NOOB vraagje(s)
Is dit het goede stappenplan?
  • Backup maken.
  • Rooten en S-OFF (Revolutionary methode)
  • CID wijzigen naar HTC__E11 ipv T-MOB101
  • Controleren op OTA
  • Genieten van up to date HTC zonder branding
Of missen er stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Volgens mij zou dat moeten werken inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Ik heb een vraagje wat specifiek voor Trickdroid is denk ik.
Sinds dit weekend draai ik trickdroid en werkt zeer goed.

Alleen heb ik een probleem wat mij veel tijd en moeite zal besparen. Ik gebruik vaak de agenda app. Als ik dan naar een adres wil navigeren opent hij automatisch de app Locations. Dit zou ik graag willen wijzigen naar standaard google maps. Zonder de custom rom ging dit allemaal maar ik kan het nergens instellen nu.

Bij apps > standaardinstellingen wissen staat niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frye schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:46:
Ik heb een vraagje wat specifiek voor Trickdroid is denk ik.
Sinds dit weekend draai ik trickdroid en werkt zeer goed.

Alleen heb ik een probleem wat mij veel tijd en moeite zal besparen. Ik gebruik vaak de agenda app. Als ik dan naar een adres wil navigeren opent hij automatisch de app Locations. Dit zou ik graag willen wijzigen naar standaard google maps. Zonder de custom rom ging dit allemaal maar ik kan het nergens instellen nu.

Bij apps > standaardinstellingen wissen staat niets.
Heb even zitten kijken maar die instelling heb ik niet in TD 7.5.0, heb alleen Apps > Appvoorkeuren herstellen.
Bij mij opent hij in de Agenda de standaard Navigatie van Route 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Anoniem: 198824 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Heb even zitten kijken maar die instelling heb ik niet in TD 7.5.0, heb alleen Apps > Appvoorkeuren herstellen.
Bij mij opent hij in de Agenda de standaard Navigatie van Route 66.
Inderdaad, die app start ook bij mij op. Maar krijg hem niet naar Maps. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok ik heb net mijn HTC One *Unlocked* gemaakt dmv Revolutionary methode en de CID gewijzigd van T-MOB101 naar HTC__E11 echter kan mijn HTC One nog steeds geen OTA's vinden (hij blijft aangeven up to date te zijn.

Huidige software versie is: 1.29.111.16 Zou toch 1.29.401.20 moeten worden? of zit ik met de 1.29 al gewoon op de laatste versie en is het wachten op officiële update naar 4.2.2 die nog niet echt uitgerold lijkt te worden in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Rubman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:33:
Ok ik heb net mijn HTC One *Unlocked* gemaakt dmv Revolutionary methode en de CID gewijzigd van T-MOB101 naar HTC__E11 echter kan mijn HTC One nog steeds geen OTA's vinden (hij blijft aangeven up to date te zijn.

Huidige software versie is: 1.29.111.16 Zou toch 1.29.401.20 moeten worden? of zit ik met de 1.29 al gewoon op de laatste versie en is het wachten op officiële update naar 4.2.2 die nog niet echt uitgerold lijkt te worden in de EU?
Ik zit inderdaad ook nog op .16 je zou even op XDA rond kunnen kijken of het met supercid wel binnen te halen is en te installeren zonder te bricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ja ben ook al aan het zoeken, maar de zoekfunctie vind ik op XDA nu ook niet echt geweldig en omdat ik er al tijden niet meer geweest ben is het geheel nogal verwarrend (al begint het allemaal wel weer te komen) Geen zin om mijn net nieuwe HTC One meteen te bricken

Ach ik wacht wel op de officiele 4.2.2 update (zou toch ergens deze maand moeten komen). Tot die tijd maar even met de .111.xx ipv .401.xx doen en hopelijk met de OTA volledig unbranded zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Rubman op 17-06-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Waarom de officiële NL CID erop zetten? In buitenland komen de updates veel sneller binnen. Nederland moet altijd zo lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Ik meen dat ze in Duitsland al begonnen waren?

Weet het niet zeker.

[ Voor 20% gewijzigd door wackidth op 17-06-2013 15:22 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

True, maar welke CID zou ik er dan nu op moeten zetten om zo snel mogelijk de 4.2.2 update te ontvangen?

En zal mijn telefoon met nu nog 1.29.111.16 de OTA wel slikken/zien of gewoon negeren en willen wachten op de T-Mob update.

Is er nog iets wat ik kan doen om van die 1.29.111 af te komen en naar een 401 te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Nu heb ik nooit lopen hanesen met Cid. Maar moet ie dan niet geroot unlocked zijn?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Root niet unlocked wel. En dat is nu vrij makkelijk te doen met de revolutionary methode. Hierdoor sta je ook niet geregistreerd bij HTC als unlocked.

Is het dus mogelijk om met en 111.xx een OTA te krijgen voor 401.xx wanneer deze uitkomt of zal ik eerst een EU 401.xx RUU moeten flashen? (Zo ja, waar te vinden op XDA, want zie niet welke ik nu moet hebben)

[ Voor 41% gewijzigd door Rubman op 17-06-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Waarom zet je er dan geen Custom Rom op? Ipv wachten op update?

Er zijn zat mooie stock custom roms in omloop op 4.2.2

[ Voor 31% gewijzigd door wackidth op 17-06-2013 15:52 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Zal ook uiteindelijk wel Custom rom gaan, maar wil eerst even (proberen) Stock te blijven en uiteraard zo snel mogelijk naar 4.2.2 updaten. Hiervoor heb ik al de CID veranderd denk alleen dus nog dat omdat ik een .111.xx softwarenummer ipv een 401.xx heb dit problemen kan geven.

Als ik hem enkel naar een ander CID moet zetten is dat met adb zo gebeurd en zonder dataverlies. een volledig andere software erop dmv RUU of nandroid is weer andere koek en nu nog geen zin in eigenlijk, omdat ik dan ook meteen vast zit aan een custom recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Ik heb mijn One vanmiddag ook unlocked/s-off gemaakt en trickdroid erop gezet. Werkt perfect! Nu wachten op fatsoenlijke kernels voor de 4.2.2 roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 14-06 15:30
Mijn handen jeuken om m'n toestel te unlocken, te rooten en er een custom rom op te gooien maar aangezien ik erg benieuwd ben hoe het toestel draait op de officiële update van HTC wacht ik dat eerst nog maar even af...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Hey guys, even vraag... Als ik elke keer een ander root op mijn HTC one zet en de gegevens en de apps terug zet met titanium backup, dan moet ik apps zoal viber, tango en whatsapp opnieuw instellen. Verder ben ik dingen zoals wifi toegangspunten en mail (van mijn werk) ook kwijt. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Zit nog een beetje met het volgende probleem, ben bezig om van T-Mobile branded (1.29.111.16) naar Stock HTC (1.29.401.16) te gaan.

De volgende stappen heb ik al gedaan S-OFF (tampered ook maar meteen weggehaald) CID change van T-MOB_101 naar HTC__E11 (kan ook super CID of 001 worden mits nodig)
Het enige wat nu nog zou moeten gebeuren is de softwareversie wijzigen van 111 naar 401 (het liefst ga ik dan om het goed te doen en meteen te testen of de OTA het doen eerst naar 1.28)

Hoe kan ik dat het beste doen? via een RUU.exe met 1.28 EU of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:42:
Zit nog een beetje met het volgende probleem, ben bezig om van T-Mobile branded (1.29.111.16) naar Stock HTC (1.29.401.16) te gaan.

De volgende stappen heb ik al gedaan S-OFF (tampered ook maar meteen weggehaald) CID change van T-MOB_101 naar HTC__E11 (kan ook super CID of 001 worden mits nodig)
Het enige wat nu nog zou moeten gebeuren is de softwareversie wijzigen van 111 naar 401 (het liefst ga ik dan om het goed te doen en meteen te testen of de OTA het doen eerst naar 1.28)

Hoe kan ik dat het beste doen? via een RUU.exe met 1.28 EU of is er een andere manier?
Waarom al die moeite doen? Als je graag Stock wilt blijven om welke reden dan ook kun je er toch ook ARHD op gooien en de tweaks niet activeren binnen aroma?

Ik weet niet of het je om garantie te doen is maar daar lijkt me geen verschil in zitten, of je toestel nou "Tampered" is of een CID heeft welke niet met het serie nummer matchd lijkt me persoonlijk niet uit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Donstil schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:53:
[...]

Waarom al die moeite doen? Als je graag Stock wilt blijven om welke reden dan ook kun je er toch ook ARHD op gooien en de tweaks niet activeren binnen aroma?

Ik weet niet of het je om garantie te doen is maar daar lijkt me geen verschil in zitten, of je toestel nou "Tampered" is of een CID heeft welke niet met het serie nummer matchd lijkt me persoonlijk niet uit maken.
Als je tampered weg haalt dan is er niet meer te zien dat die unlocked is geweest wanneer je de telefoon weer naar s-on zet. De cid is eenvoudig te wijzigen naar de cid waarmee die uit de winkel kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Maakt het uit waarom ik het wil?

Wil graag nog even stock blijven zonder gebruik van een custom Recovery of ROM, zal ongetwijfeld gaan gebeuren maar nu nog niet.

Het enige wat ik wil is dus van de T-Mobile branding af komen en OTA's via HTC zelf krijgen ipv te moeten wachten op mijn provider.

Dus nogmaals is het nu enkel genoeg om de RUU.exe erop te zetten of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Wanneer je CID matched aan de RUU dan zou je dat kunnen proberen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok dan zet ik hem gewoon even als SuperCID neer en achteraf weer terug naar HTC__001 of HTC__E11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:59:
Maakt het uit waarom ik het wil?
Natuurlijk maakt dat iets uit, als je om de verkeerde redenen een hoop moeite zou doen dan had er iemand je tips kunnen geven hoe het makkelijker kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Komen steeds meer roms beschikbaar sentinelrom bijvoorbeeld. Ziet er ook erg goed uit. Word steeds moeilijker kiezen zo. Haha

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wackidth schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:23:
Komen steeds meer roms beschikbaar sentinelrom bijvoorbeeld. Ziet er ook erg goed uit. Word steeds moeilijker kiezen zo. Haha
Maar echt geweldig verschillend zijn al die Sense gebaseerde Roms niet toch? (op wat kleine tweakjes na)

Persoonlijk wacht ik nog steeds op de officiële Google Edition Rom. Had gehoopt dat hij wel wat eerder beschikbaar zou zijn net zoals de Sense Roms maar tot nu toe nog niets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Donstil schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:31:
[...]

Maar echt geweldig verschillend zijn al die Sense gebaseerde Roms niet toch? (op wat kleine tweakjes na)

Persoonlijk wacht ik nog steeds op de officiële Google Edition Rom. Had gehoopt dat hij wel wat eerder beschikbaar zou zijn net zoals de Sense Roms maar tot nu toe nog niets gezien.
Mee eens. Ze verschillen allemaal niet veel van elkaar. Sentinel heeft de Pie. Wat best grappig en handig is. Ff gekeken, maar deze rom heeft last van de powerbutton die niet werkt.

Ik zit nu nog steeds op RGUI. En heb me aangemeld om beta tester te worden. Vandaag komt een bèta uit.

Standaard Google wil ik echt niet. Veels te kaal. En geen beats boomsound meer IR die niet gaat werken.

[ Voor 7% gewijzigd door wackidth op 19-06-2013 08:17 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Standaard Google is idd kaal. Sense is wel erg veel.
Aangezien ik speakers & IR toch nooit gebruik is AOKP/CyanogenMod voor mij heel handig, en mijn voorkeur gaat dan uit naar CyanogenMod. Erg stabiel, geen problemen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee of er een aparte categorie komt op XDA voor de HTC One Google Edition of dat de Roms daarvoor onder de normale One komen?
F.West98 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:55:
Standaard Google is idd kaal. Sense is wel erg veel.
Aangezien ik speakers & IR toch nooit gebruik is AOKP/CyanogenMod voor mij heel handig, en mijn voorkeur gaat dan uit naar CyanogenMod. Erg stabiel, geen problemen tot nu toe.
Ik draai nu ook Cm10.1 idd maar gebruik al hun extra functies eigenlijk niet dus daarom zou ik wel naar Stock Google kunnen en willen.

Jammere is dan alleen wel dat het rommen dan is afgelopen, nu steeds switchen en proberen is toch ook wel leuk.

Lastig lastig 8)7
wackidth schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:14:
[...]

Mee eens. Ze verschillen allemaal niet veel van elkaar. Sentinel heeft de Pie. Wat best grappig en handig is. Ff gekeken, maar deze rom heeft last van de powerbutton die niet werkt.

Ik zit nu nog steeds op RGUI. En heb me aangemeld om beta tester te worden. Vandaag komt een bèta uit.

Standaard Google wil ik echt niet. Veels te kaal. En geen beats boomsound meer IR die niet gaat werken.
Ir zit idd niet in Standaard Google. BoomSound wel, dat voegen ze toe voor HTC (Of HTC voegt dat toe voor Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heeft één van jullie ergens iets gelezen over een Cyanogenmod rom voor de HTC one?
Zie alleen nightlies voor de AT&T HTC One....

Ben wel tevreden over de One en de nieuwe Sense enz, maar wil gewoon graag al die rommel eraf hebben zoals 7Digital, Best deals, Kid mode. Soundhound etc.

Extened power menu is ook wel fijn :))) CM draaide altijd lekker op mijn Sensation
Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste