Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb iets heel geks. Ik heb momenteel ARHD 10.0 op m'n tel en wilde vandaag 10.1 flashen. Telefoon aangesloten op de PC en de zip van 10.1 naar de root gekopieerd. In de recovery zie ik die ZIP gewoon niet.... ook niet als ik hem in een mapje zet. Daarnaast begint Spotify opeens te zeuren dat hij geen SD kaart kan vinden.. iemand enig idee wat er aan de hand is?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-06 18:21
Dit al gezien?
ViperOne will directly be released with Android 4.2.2 soon, 4.1.2 is skipped of course for everyone wondering!
Bron: https://twitter.com/thetorxx

[ Voor 40% gewijzigd door R3NC0N op 05-06-2013 02:03 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:35
F.West98 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:39:
[...]

Ik gok dat hij systeem/telefoon instellingen bedoelde ;)
Natuurlijk niet :P
Hmm, tja.. makes sense.. niet eens aan gedacht :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 01:04

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Tweakers,

Ik heb Trickdroid niet lang gedraaid, dus ik kan niet zo veel inhoudelijks vertellen over de de rom.
Volume regeling, batterijduur, etc, dus niet op gelet. Ik had gewoon minder feeling bij het uiterlijk ten opzichte van de stock rom van de one. Toen vrijwel meteen ARHD (laatste versie) erop gezet en daar was ik kwa uiterlijk meteen content mee. Nu na een paar dagen kan ik zeggen dat de accuduur flink is verbeterd. De volume regeling is beter (zacht is voor mij zacht genoeg) en het snelmenu is completer.

Snelmenu ARHD
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/jja1y1.png

Homescreen van TD:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2zrkvok.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/182eqg.png

Verdacht veel gelijkenis met het snelmenu van TrickDroid ;).

(Gebruikte het op CM10.1 totaal niet maar nu ik erachter ben dat 1 vinger het normale menu is en 2 het snel menu vind ik het verdomde handig geworden.)

Hoe heb je de bovenste balk op je 2e screenshot zo StockAndroid gekregen? De iconen daarvan vind ik namelijk een stuk fraaier dan de exemplaren binnen Sense.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 05-06-2013 10:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
wackidth schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:53:
Nope nog steeds geen kanalen hier. Het heeft denk ik eerder met de database van Peeltv te maken.

Ik zie ook diverse malen de naam van de kabelaar veranderen als ik m telkens opnieuw probeer in te stellen.
Upc broadband digital, upc digital, upc digital Flevoland.
Hmm balen. Denk dat je gelijk hebt wat de kanalen betreft. Hopelijk trekt HTC snel bij PeelTV aan het belletje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edit: vanmiddag TD7.0.0 geflashed. Staat als een huis, lijkt vloeiender dan 6.0.1 zo lijkt het. (DirtyFlash)
R86Bakker schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:27:
[...]

Hmm balen. Denk dat je gelijk hebt wat de kanalen betreft. Hopelijk trekt HTC snel bij PeelTV aan het belletje dan.
Sowieso vind ik die app niet echt lekker werken.
Ik kan geen remote toevoegen zonder kabelleverancier te kiezen (ik wil puur zappen, geen gids fratsen enz, dat doet mijn tv via CI+ al prima) en ik kan ook geen versterker toevoegen zonder ook de TV te kiezen (Ik wil de receiver apart kunnen bedienen als ik bv een film kijk).

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 05-06-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Iets is mij niet helemaal duidelijk, ik wil mijn One eigenlijk allleen maar rooten en niet de bootloader unlocken, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 198824 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:17:
Iets is mij niet helemaal duidelijk, ik wil mijn One eigenlijk allleen maar rooten en niet de bootloader unlocken, kan dat?
Op dit moment nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

En ik denk nooit, tenzij er iets uitlekt maar die kans is ook erg klein.
Of HTC moet de bootloader standaard opengooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 15:02
Update van mijn mods voor 4.2.2

Transparent Notificationbar & Rosie
Semi Transparent Notificationbar & Rosie

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2266596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:57

Convoy

g44p

SAWYER schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:47:
Update van mijn mods voor 4.2.2

Transparent Notificationbar & Rosie
Semi Transparent Notificationbar & Rosie

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2266596
Nice! Heb alleen paar kleine probs icm rom cleaner zoals je inmiddels hebt kunnen lezen @ XDA SAWYER 8)

Had ik trouwens met 4.1.2 ROM geen enkele last mee. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 05-06-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Convoy schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:56:
[...]

Nice! Heb alleen paar kleine probs icm rom cleaner zoals je inmiddels hebt kunnen lezen @ XDA SAWYER 8)

Had ik trouwens met 4.1.2 ROM geen enkele last mee. :?
prim3 >:)

wss doordat de gemodde apps in 4.2.2 nauwer met JB verweven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

SAWYER schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 00:00:
[...]

prim3 >:)

wss doordat de gemodde apps in 4.2.2 nauwer met JB verweven zijn.
Yes sir, that's me!

Ja dat moet haast wel, vond het altijd een mooie combo :'(

Zal morgen eens een 4.2.2 ROM proberen met Sense en jou mod. Kijken wat dat doet, neem aan dat dat gewoon werkt. :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Convoy op 06-06-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 01:04

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Donstil schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:46:
[...]
Hoe heb je de bovenste balk op je 2e screenshot zo StockAndroid gekregen? De iconen daarvan vind ik namelijk een stuk fraaier dan de exemplaren binnen Sense.
Cyanogenmod

download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Convoy schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 00:02:
[...]

Yes sir, that's me!

Ja dat moet haast wel, vond het altijd een mooie combo :'(

Zal morgen eens een 4.2.2 ROM proberen met Sense en jou mod. Kijken wat dat doet, neem aan dat dat gewoon werkt. :*)
Helaas: ook met 4.2.2. ROM & Sense geen lockscreen shortcuts meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die kende ik wel 8)7

Je noemt het alleen
Homescreen van TD:
. TD staat hier voor TrickDroid en daarom vroeg ik me af hoe je het gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Convoy schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:14:
[...]

Helaas: ook met 4.2.2. ROM & Sense geen lockscreen shortcuts meer ;(
Vaag..

Draai zelf ARHD10.1 icm de mod en gaat perfect.
Tot nu toe ben jij de enige met deze bug :?

heb je gewiped toen je 4.2.2 er weer over heen gooide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

SAWYER schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:42:
[...]

Vaag..

Draai zelf ARHD10.1 icm de mod en gaat perfect.
Tot nu toe ben jij de enige met deze bug :?

heb je gewiped toen je 4.2.2 er weer over heen gooide?
Ja, heb de phone vanochtend relocked en weer unlocked en daarna ARHD10.1 fresh installed. Blijf het ook een vreemd probleem vinden aangezien ik met ARHD9.4 geen enkel probleem had.

p.s. hoe ziet jou lockscreen er nu uit dan?

Ah hebbes, heb een keer van Nova naar HTC launcher geswitched en weer terug, nu is alles weer zoals ik wil:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/33lm1w6.png

[ Voor 18% gewijzigd door Convoy op 06-06-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Hebben jullie ook al gemerkt dat ac charging aan staat? Bij zowel het laden in de auto en nood batterij.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Trouwens: ik draait nu Trickdroid 7 in combinatie met ROMCleaner en heb nu stock lockscreen inclusief lockscreen widgets (o.a. dashclock, google now). Werkt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 09:12
Ik ben ook met trickdroid bezig, maar dan met sense, maar bij alles wat ik doe maakt hij een nieuwe SD partitie aan zodat ik niet bij de oorspronkelijke inhoud van het SD geheugen kan.

Snap er even geen drol van, de originele partitie blijft overigens wel bestaan, hij maakt een map aan, met de naam 0 en daar in zet hij een nieuwe mappen structuur op wat dan het SD geheugen is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Convoy schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:50:
[...]

Ja, heb de phone vanochtend relocked en weer unlocked en daarna ARHD10.1 fresh installed. Blijf het ook een vreemd probleem vinden aangezien ik met ARHD9.4 geen enkel probleem had.

p.s. hoe ziet jou lockscreen er nu uit dan?

Ah hebbes, heb een keer van Nova naar HTC launcher geswitched en weer terug, nu is alles weer zoals ik wil:

[afbeelding]
Fijn om te horen dat het toch werkt! :P
sohus schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:39:
Trouwens: ik draait nu Trickdroid 7 in combinatie met ROMCleaner en heb nu stock lockscreen inclusief lockscreen widgets (o.a. dashclock, google now). Werkt als een zonnetje!
Wat heb je precies verwijderd met rom cleaner dan? want als ik HTCLockScreen.apk verwijder dan heb ik wel de stock lockscreen, maar kan ik geen widgets toevoegen zoals dashclock?
Bullet NL schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:45:
Ik ben ook met trickdroid bezig, maar dan met sense, maar bij alles wat ik doe maakt hij een nieuwe SD partitie aan zodat ik niet bij de oorspronkelijke inhoud van het SD geheugen kan.

Snap er even geen drol van, de originele partitie blijft overigens wel bestaan, hij maakt een map aan, met de naam 0 en daar in zet hij een nieuwe mappen structuur op wat dan het SD geheugen is.
4.2.2 heeft multiuser support. 0 staat voor de eerste gebruiker. 1 voor de tweede etc etc.
Wat je moet doen is je SD card backuppen op je pc, wipen, en dan de inhoud plaatsen op /0/

http://trickdroid.org/tri...d-4-2-2-and-your-sd-card/

leesvoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Bullet NL schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:45:
Ik ben ook met TrickDroid. bezig, maar dan met sense, maar bij alles wat ik doe maakt hij een nieuwe SD partitie aan zodat ik niet bij de oorspronkelijke inhoud van het SD geheugen kan.

Gewoon backup van je sd kaart maken. SD formatteren in recovery en geheel opnieuw beginnen.

Ik heb ook problemen gehad ik kon nergens mijn files vinden. Dus moest ik weer terug naar 5.6. Vanaf daar alles ge backuped.

Het is ff meer werk. Maar daarna heb je geen problemen meer.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
wackidth schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:54:
[...]

Gewoon backup van je sd kaart maken. SD formatteren in recovery en geheel opnieuw beginnen.

Ik heb ook problemen gehad ik kon nergens mijn files vinden. Dus moest ik weer terug naar 5.6. Vanaf daar alles ge backuped.

Het is ff meer werk. Maar daarna heb je geen problemen meer.
of je had kunnen lezen, had je ook niet terug hoeven te gaan naar 5.6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
SAWYER schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:02:
[...]

of je had kunnen lezen, had je ook niet terug hoeven te gaan naar 5.6..
Niet zo'n wijs toontje... lees me altijd in. Het is niet de eerste keer naar 4.2... .

Maar nogmaals daar stond het niet!! !

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Het heeft te maken met de file structuur, je moet gewoon met Root Explorer je bestanden kopieren. In dit topic staat het goed uitgelegd:
http://trickdroid.org/tri...d-4-2-2-and-your-sd-card/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Iemand paranoidandroid al geprobeerd? Ik zou bijna afscheid kunnen nemen van Sense. Als ik zie hoe HALO nu werkt. Mooie feature.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom staat paranoid bij One Android Development? Rom is niet op Sense gebaseerd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Donstil schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:56:
Waarom staat paranoid bij One Android Development? Rom is niet op Sense gebaseerd toch?
Ik quote:

"Because the author of this thread did not build it and is just acting as a publisher.
The rom was developed for the one by @slick_rick who for some reason does not have a thread now and should have once things become more stable."

Zodra de officele er is zal die dus in het juiste topic worden geplaatst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Ik heb sinds kort een HTC One en hij bevalt me prima, ik ben alleen wel benieuwd naar het verschil tussen een custom ROM en de gewone stock. Veel weet ik er niet van, behalve dat je dan root access hebt (wat ongetwijfeld ook zijn voordelen zal hebben).

Zelf vind ik de Revolution ROM best mooi, omdat deze wel lijkt op de stock theme van de One.

Zouden jullie het aanraden om gewoon eens een keer te kijken hoe zoiets werkt? Of is dit toch redelijk advanced en kan ik er beter afblijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:47:
[...]

Ik quote:

"Because the author of this thread did not build it and is just acting as a publisher.
The rom was developed for the one by @slick_rick who for some reason does not have a thread now and should have once things become more stable."

Zodra de officele er is zal die dus in het juiste topic worden geplaatst O-)
Ooh daarom, begreep het al niet.
Hij ziet er op de screenshots wat rommelig uit de rom verder, niet voor mij ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Brainscrewer schreef op vrijdag 07 bijvoorbeeld 2013 @ 12:04:
Ik heb sindst een HTC One en hij bevalt me prima, ik ben alleen wel benieuwd naar het verschil tussen een custom ROM en de gewone stock. Veel weet ik er niet van, behalve dat je dan root access hebt (wat ongetwijfeld ook zijn voordelen zal hebben).

Zelf vind ik de Revolution ROM best mooi, omdat deze wel lijkt op de stock theme van de One.

Zouden jullie het aanraden om gewoon eens een keer te kijken hoe zoiets werkt? Of is dit toch redelijk advanced en kan ik er beter afblijven?
Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om te rooten en/of een custom Rom te gebruiken.

Als je het voor de snelheid wilt doen, dan zou ik het laten. Ik heb het gedaan om betere batterij duur te halen met custom kernels. En dat heeft gewerkt.
Ook om altijd up to date te zijn met de laatste build.
En heel belangrijk... Je hebt meer controle over het systeem. Geenify bijvoorbeeld

Daarnaast zitten er vaak handige tweaks in een Rom. Of je gaat zelf aan de slag met add ons.

Ik had mezelf beloofd deze telefoon niet te rooten en te rommen.... Maar goed drie weken later was ik weer bezig.

Of het moeilijk is? Nee.... Kijk maar eens op xda naar de hassoon all in one root kit.

Btw. Kijk ook eens bij TrickDroid ook geheel stock. Maar loopt toch net iets lekkerder. Betere en meer tweaks. (nog niet geheel geïmplementeerd in de laatste versie) En de community is beter.

[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 07-06-2013 12:59 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-07 10:27
@wackidth : dank voor deze info. Ik heb sinds kort een One en twijfel zelf ook nog erg of ik zal rooten enz. Met mijn vorige telefoon (Desire) was de keuze heel snel gemaakt. Maar de One werkt stock eigenlijk al zo fijn, dat ik tot nu toe heb gewacht. Enfin...jouw info is daarbij handig om uiteindelijk een keuze te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Als je het leuk vind om te tweaken dan is rooten de juiste keuze. Wil continu met je telefoon spelen, roms erop zetten, handmatig updaten, nieuwe scripts testen etc. dan raad ik je aan om stock rom te blijven draaien, krijg je OTA updates en geen risico (en tijdsverpilling). Risico valt overigens tegenwoordig reuze mee, maar toch rommel je aan je toestel en is er een kleine kans dat het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
sohus schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:54:
Als je het leuk vind om te tweaken dan is rooten de juiste keuze. Wil continu met je telefoon spelen, roms erop zetten, handmatig updaten, nieuwe scripts testen etc. dan raad ik je aan om stock rom te blijven draaien, krijg je OTA updates en geen risico (en tijdsverpilling). Risico valt overigens tegenwoordig reuze mee, maar toch rommel je aan je toestel en is er een kleine kans dat het fout gaat.
Hoe heb je dashclock werkend gekregen op ARHD?
Als ik ROM Cleaner draai, blijft hij hangen op HTC boot. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
En S-OFF is beschikbaar :P

http://moonshine.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het voordeel daarvan behalve dat HTC je bootloader unlock niet ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-06 18:21
In a nutshell, S-OFF means that the NAND portion of the device is unlocked and can be written to. The default setting for HTC’s devices is S-ON, which means that neither can you access certain areas of the system nor can you guarantee a permanent root. Furthermore, signature check for firmware images is also ensured by the S-ON flag.
Bij de One was S-OFF niet per se nodig, aangezien HTC de benodigde aanpassingen al gedaan had:
http://www.droidforums.ne...ice-after-htcdev-com.html

Een ander voordeel is overigens dat je je CID kunt veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door R3NC0N op 08-06-2013 00:21 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Donstil schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:28:
Wat is het voordeel daarvan behalve dat HTC je bootloader unlock niet ziet?
Je kan nu alle partities schrijven.
Sim Unlock en Radio flashen zijn hierdoor (binnenkort) mogelijk.

Ook kun je je CID instellen als Super CID waardoor je alle OTA en RUU kunt flashen en dus ook zeer gemakkelijk terug kan naar stock nadat je op custom roms zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 10:02

wph

Dank gaat uit naar mede-tweaker IEFT en het Revolutionary Team.

Na eerder op de dag al gelezen te hebben dat S-Off mogelijk was met een andere hack waarvoor je wel unlocked moest zijn via HTC, las ik later op de avond op XDA dat S-Off nu ook mogelijk was zonder eerst langs HTCDev te moeten.

De instructie die in het topic staat, vergt wel wat kennis, maar moet geen probleem zijn als je al vaker dit soort dingen hebt gedaan.

Na een jaar lang geen rom te hebben geflashed (One X) kan ik nu weer verder waar ik bij de Desire mee gestopt was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
SAWYER schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:27:
[...]

"als je had gelezen" Radio flashen is ook mogelijk zonder S-off.

. 24 is de laatste en staat bij Essentials op XDA.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 11:25

jelbo

Hij doet het niet!

Oh yeah. Via de revone-methode.

Afbeeldingslocatie: https://i.minus.com/i2hKObPOeV8Ul.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door jelbo op 08-06-2013 13:10 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
wackidth schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 07:21:
[...]

"als je had gelezen" Radio flashen is ook mogelijk zonder S-off.

. 24 is de laatste en staat bij Essentials op XDA.
Alleen gesignde radio's. Nu kun je ook niet gesignde radio's flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAWYER schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:27:
[...]

Ook kun je je CID instellen als Super CID waardoor je alle OTA en RUU kunt flashen en dus ook zeer gemakkelijk terug kan naar stock nadat je op custom roms zit.
Oké duidelijk.

Maakt een S-off flash het dan nog gevaarlijker oid? Nu kan er natuurlijk super weinig fout gaan maar wordt dat erger als alle partities te schrijven zijn?

Heeft het voor mij als rommer nog voordelen? Radio's en kernels doe ik niet, alleen wat rommen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Donstil schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:16:
[...]

Oké duidelijk.

Maakt een S-off flash het dan nog gevaarlijker oid? Nu kan er natuurlijk super weinig fout gaan maar wordt dat erger als alle partities te schrijven zijn?

Heeft het voor mij als rommer nog voordelen? Radio's en kernels doe ik niet, alleen wat rommen eigenlijk.
Er is op dit moment geen goede reden om S-OFF te doen. Ik zou het je ook niet aanraden.
De S-OFF welke nu uit is is eigenlijk alleen voor developers. Het is niet echt gebruikersvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:09
Even een vraag aan de flash experts. Ik heb nu nog TD 5.6.1 draaien naar volle tevredenheid maar wil toch graag naar 4.2.2 met TD 7.0.0. Nu begrijp ik dat dirty flashen niet gaat werken, maar hoe zorg ik dat ik al mijn data restore (apps, settings, widgets, etc)? Kan ik dit bereiken door alleen een restore te doen van de data dir van een zojuist gemaakt cwm backup?

edit: net toch een dirty flash gedaan, zover ik het kan beoordelen gaat dit zonder problemen

[ Voor 12% gewijzigd door renzo4000 op 09-06-2013 00:05 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
SAWYER schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:20:
[...]

Er is op dit moment geen goede reden om S-OFF te doen. Ik zou het je ook niet aanraden.
De S-OFF welke nu uit is is eigenlijk alleen voor developers. Het is niet echt gebruikersvriendelijk.
1 voordeel is dat je de status van unlocked ook weer op locked kan zetten, wat voor garantie afhandeling wel makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:57

F.West98

Alweer 16 jaar hier

renzo4000 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:10:
Even een vraag aan de flash experts. Ik heb nu nog TD 5.6.1 draaien naar volle tevredenheid maar wil toch graag naar 4.2.2 met TD 7.0.0. Nu begrijp ik dat dirty flashen niet gaat werken, maar hoe zorg ik dat ik al mijn data restore (apps, settings, widgets, etc)? Kan ik dit bereiken door alleen een restore te doen van de data dir van een zojuist gemaakt cwm backup?

edit: net toch een dirty flash gedaan, zover ik het kan beoordelen gaat dit zonder problemen
Kan ook met Titanium Backup ;)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Lizard schreef op zondag 09 juni 2013 @ 00:59:
[...]

1 voordeel is dat je de status van unlocked ook weer op locked kan zetten, wat voor garantie afhandeling wel makkelijker is.
Dat is een heel goede reden om voor s-off te gaan. Dit hield mij nog een beetje om een One te kopen voor vervanging van mijn One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
HTC ziet toch dat het ding S-OFF is? Lijkt me dat dit hetzelfde is als 'tampered'. Zie op dit moment nog absoluut geen reden om voor S-OFF te gaan. Wacht wel tot het verder is uit ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

sohus schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:28:
HTC ziet toch dat het ding S-OFF is? Lijkt me dat dit hetzelfde is als 'tampered'. Zie op dit moment nog absoluut geen reden om voor S-OFF te gaan. Wacht wel tot het verder is uit ontwikkelt.
Daar heb je ook weer een punt.... er moet dus nog een S-on komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 10:16
heb hier nu TD7.0 draaien. erg blij mee. gewoon stock maar dan wel wat extra. vooral die snelle instellingen in de statusbar zijn erg fijn. mis nog wel een beetje een powermenu met extra want die zit hier niet in.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
raydekok schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:04:
heb hier nu TD7.0 draaien. erg blij mee. gewoon stock maar dan wel wat extra. vooral die snelle instellingen in de statusbar zijn erg fijn. mis nog wel een beetje een powermenu met extra want die zit hier niet in.
Die kan je gewoon zelf toevoegen door deze mod: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2190384

Van uit je recovery flashen, net als je met een rom doet.

TD7.0 heeft bij mij naar een complete wipe ook een accu duur van bijna 3 dagen! Natuurlijk met energie besparing aan, maar toch...

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 09-06-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 05-07 06:06
Bullet NL schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Die kan je gewoon zelf toevoegen door deze mod: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2190384

TD7.0 heeft bij mij naar een complete wipe ook een accu duur van bijna 3 dagen! Natuurlijk met energie besparing aan, maar toch...
Mijn accu houd het nu ook na full wipe op TD7 extreem lang uit. Ik ben normaal niet van de accu halleluja, maar nu... _/-\o_

Ik heb zelfs locatie diensten van google aan staan, wat bij mij eerste voor de ergste wakelocks zorgde.

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-06-2013 12:58 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Golf2vr6 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:57:
[...]

Mijn accu houd het nu ook na full wipe op TD7 extreem lang uit. Ik ben normaal niet van de accu halleluja, maar nu... _/-\o_

Ik heb zelfs locatie diensten van google aan staan, wat bij mij eerste voor de ergste wakelocks zorgde.
Ik heb de locatie diensten ook aan staan, zat met verbazing de afgelopen dagen naar mijn accu verbruik te kijken ;) helemaal omdat ik met 5.7 ongeveer zo'n 20 uur maximaal kon halen.

Ik weet dat 4.2.2. zuiniger is dan 4.1.2 qua accu verbruik, maar dit is echt enorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam er net achter dat na een bootloader unlock bepaalde apps zijn verdwenen :(
http://www.modaco.com/top...g-your-bootloader-beware/

nu schijn je ze te kunnen terugzetten...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2193447
Iemand dit al geprobeerd?

En ik wil graag terug naar stock recovery, zit nu op 1.29.401.16, maar kan nergens de recovery voor deze versie vinden.
Kan ik ook stock recovery voor 2.17.401.1 gebruiken uit deze post:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2224752

Dit omdat ik OTA updates wil kunnen ontvangen en installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Anoniem: 198824 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:27:
Ik kwam er net achter dat na een bootloader unlock bepaalde apps zijn verdwenen :(
http://www.modaco.com/top...g-your-bootloader-beware/

nu schijn je ze te kunnen terugzetten...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2193447
Iemand dit al geprobeerd?

En ik wil graag terug naar stock recovery, zit nu op 1.29.401.16, maar kan nergens de recovery voor deze versie vinden.
Kan ik ook stock recovery voor 2.17.401.1 gebruiken uit deze post:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2224752

Dit omdat ik OTA updates wil kunnen ontvangen en installeren :)
Je unlocked de bootloader om weer naar stock te gaan? En dat voor OTA?
Behalve de rare redenen, zou ik eerst beginnen met het goed lezen van de stickies op XDA, daar staat alles uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bepaalde apps draaien die root vereisen, en root was alleen mogelijk na een bootloader unlock, vandaar.
Edit:
En het gaat mij alleen om de stock recovery en de verdwenen apps.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 09-06-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Anoniem: 198824 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:34:
Ik heb bepaalde apps draaien die root vereisen, en root was alleen mogelijk na een bootloader unlock, vandaar.
Edit:
Kun je toch net zo goed custom gaan? Heb je de OTA's eerder en je bent veiliger met een recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 198824 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:34:
Edit:
Je hoeft helemaal niet terug richting een gelokte root om bepaalde app's te draaien.
Naast je standaard rootmanager nog één tweede rootmanager draaien, hier de apps die geen root willen hebben geen toegang tot je root geven en klaar.....

Zo draai ik bijvoorbeeld de Ziggo TV app op mijn custom rom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Bullet NL schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:38:
[...]

Je hoeft helemaal niet terug richting een gelokte root om bepaalde app's te draaien.
Naast je standaard rootmanager nog één tweede rootmanager draaien, hier de apps die geen root willen hebben geen toegang tot je root geven en klaar.....

Zo draai ik bijvoorbeeld de Ziggo TV app op mijn custom rom....
Nee, hij wil root behouden op een stock rom met stock recovery. Dus alleen unlocked bootloader.
Een van de meest onveilige combinaties qua modden. Als er iets fout gaat kan hij niet recoveren, en HTC kan het niet repareren omdat de bootloader unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Stock rom, prima, maar er zijn echt betere custrom roms.
Maar waarom een stock recovery? Dat heeft alleen maar nadelen.

Overigens, ik draai nu TD7, hier zit in de rom de Superuser app die de root toegang regeld, wil je bijvoorbeeld de Ziggo app gebruiken, en/of andere apps die geen root toegang willen hebben, installeer dan Super SU en zet deze standaard uit. Voor de betreffende app lijkt het alsof de telefoon niet geroot is terwijl je in Superuser gewoon apps kan aan laten geven dat ze wel root toegang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok je hebt me overtuigd, ik ga die Trick Droid Rom proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Bullet NL schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:05:
[...]

ok ok dat heb ik ja maar mis dan daarin dat je gewoon vanuit de rom zelf naar recovery kan starten zonder volume down te hoeven doen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
raydekok schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:31:
[...]

ok ok dat heb ik ja maar mis dan daarin dat je gewoon vanuit de rom zelf naar recovery kan starten zonder volume down te hoeven doen.
Nee hoor, dat zit hier in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
aha owja onder reboot. thanx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu TD7 draaien, maar toch een vraagje heb format SDCard gedaan in recovery (zoals geadviseerd), maar mijn oude apps zijn nog steeds op de telefoon geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Anoniem: 198824 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:27:
Heb nu TD7 draaien, maar toch een vraagje heb format SDCard gedaan in recovery (zoals geadviseerd), maar mijn oude apps zijn nog steeds op de telefoon geïnstalleerd...
Heeft te maken met hoe 4.2.2 werkt.
Je kunt het beste je sdcard backuppen op je pc en dan wipen via: instellingen, opnieuw instellen, telefoon resetten, alle gegevens wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
sohus schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:28:
GKW schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Daar heb je ook weer een punt.... er moet dus nog een S-on komen.....
Die s-on is er ook al...

http://forum.xda-develope...p?p=42322906#post42322906
Reverting to S-ON (updated)

• ./revone -l
• fastboot oem writesecureflag 3
het 1e commando locked je bootloader weer, het 2e commando maakt je weer s-on.
Dat in combinatie met de tampered reset, maakt het moeilijker om te zien voor htc of er mee gerommeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wat ik kan doen als mijn Phone hangt in een aroma installer en Power+volume down niet werkt.

Ik heb er net een Rom op geflashed (10.2) en stond in het laatste scherm maar daar is hij vast gelopen. Rom lijkt dus al wel goed geflashed enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481166

Donstil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:23:
Weet iemand wat ik kan doen als mijn Phone hangt in een aroma installer en Power+volume down niet werkt.

Ik heb er net een Rom op geflashed (10.2) en stond in het laatste scherm maar daar is hij vast gelopen. Rom lijkt dus al wel goed geflashed enz.
adb reboot bootloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hardrest? 10 sec power knop indrukken, vervolgens weer met vol-down en power opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet dat in de terminal net zoals het flashen van een recovery enz?

Dus "Fastboot adb reboot Boatloader" ?
Bullet NL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:25:
Hardrest? 10 sec power knop indrukken, vervolgens weer met vol-down en power opstarten?
Alles wat met de knoppen kan werkt dus helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:27:
[...]

[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2183942

All in one toolkit, en klik daarin reboot aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een soort van Mac gebruiker :)

Fastboot-mac adb reboot-bootloader geeft geen resultaat.

<Waiting for device>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:33:
[...]

Ik ben een soort van Mac gebruiker :)

Fastboot-mac adb reboot-bootloader geeft geen resultaat.

<Waiting for device>
In het ergste geval moet je wachten tot je telefoon helemaal leeg is, wat nogal lang kan duren met deze telefoon :p

Aangezien de rom al 100% geflashed is zoals je zei, kan je waarschijnlijk daarna gewoon opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
onzin, je kunt gewoon de power knop een seconde of 20 ingedrukt houden voor een reset.
de capacitieve knoppen gaan ook knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SAWYER schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:38:
onzin, je kunt gewoon de power knop een seconde of 20 ingedrukt houden voor een reset.
Ik ben dit al vaker tegen gekomen op XDA anders. Bij de meeste mensen werkt een reboot via adb dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 481166 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:37:
[...]

In het ergste geval moet je wachten tot je telefoon helemaal leeg is, wat nogal lang kan duren met deze telefoon :p

Aangezien de rom al 100% geflashed is zoals je zei, kan je waarschijnlijk daarna gewoon opstarten.
Ik bleek nog een VMware installatie te hebben, daar ben ik het nu ff in aan het proberen (de HTC Driver installeren duurt alleen wat lang).

Anders ga ik idd maar even wachten, "nog ff snel flashen want ik lig toch wakker" dacht ik nog 8)7
Heb hem morgen als wekker nodig dus ik zal moeten wachten. Was nog iets van 30% over dacht ik dus ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAWYER schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:38:
Werkt niet helaas, Powerknop (Buttons gaan wel knipperen zoals gebruikelijk is), of Powerknop+Volume down (Wederom knipperende buttons) werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Donstil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:40:
[...]

Werkt niet helaas, Powerknop (Buttons gaan wel knipperen zoals gebruikelijk is), of Powerknop+Volume down (Wederom knipperende buttons) werkt niet.
Ze moeten ook even knipperen, gewoon door gaan met indrukken....

Uiteindelijk moet hij uit gaan....
Waarna je weer normaal vol down + power moeten kunnen opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:41:
[...]

Ze moeten ook even knipperen, gewoon door gaan met indrukken....

Uiteindelijk moet hij uit gaan....
Waarna je weer normaal vol down + power moeten kunnen opstarten...
Nee nee echt niet hoor jongens :)

Ik heb hem al een minuut vast gehouden maar er gebeurt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Donstil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:40:
[...]

Dit gaat mss stom klinken, maar probeer de powerknop reset eens in vol licht zonder dat een vinger de lichtsensor in de weg zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Vaag, ik heb namelijk het zelfde mee gemaakt en een hard-reset werkte gewoon....

Een Aroma installer die bleef hangen, vervolgens ding dood..... Na een hard-rest (daarom zit hij in de telefoon) was het weer mogelijk..... Die hard reset heeft volgens HTCde zelfde functie/mogelijkheid/komt over een met een hot accu remove...

[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 10-06-2013 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit2: Whow de all-in-one kit heeft hem wel opnieuw gestart gekregen.
Had ik eigenlijk niet verwacht.

Kon helaas niet zien welk commando er werd gebruikt, had wel handig geweest zodat ik het de volgende keer gewoon vanuit de terminal had gekund.

Bedankt voor jullie reacties jongens!
SAWYER schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:42:
[...]

Dit gaat mss stom klinken, maar probeer de powerknop reset eens in vol licht zonder dat een vinger de lichtsensor in de weg zit?
Licht in mijn kamer is idd uit, wat zou dat moeten uitmaken?

(Donstil gaat het ondertussen even proberen)

Edit: Dat wilde ook niet helaas.
Bullet NL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:43:
Vaag, ik heb namelijk het zelfde mee gemaakt en een hard-reset werkte gewoon....

Een Aroma installer die bleef hangen, vervolgens ding dood..... Na een hard-rest (daarom zit hij in de telefoon) was het weer mogelijk..... Die hard reset heeft volgens HTCde zelfde functie/mogelijkheid/komt over een met een hot accu remove...
Ja bijna al die Rom Aroma dingen lopen hier bij de laatste stap vast dus ben wel gewend hem te moeten Hard resetten maar nu ineens wilde hij niet meer.

[ Voor 61% gewijzigd door Donstil op 10-06-2013 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Je moet een reset in voldoende licht doen. Is beveiliging voor als telefoon in je zak zit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Lizard schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:11:
[...]

[...]

Die s-on is er ook al...

http://forum.xda-develope...p?p=42322906#post42322906

[...]

het 1e commando locked je bootloader weer, het 2e commando maakt je weer s-on.
Dat in combinatie met de tampered reset, maakt het moeilijker om te zien voor htc of er mee gerommeld is.
Cool. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 05-07 06:06
Donstil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:27:
[...]

[...]

Telefoon in direct licht (liefst zonlicht buiten) houden en power + vol. Down. Dit klinkt raar, weet ik. Maar het heeft iets met de sensor te maken.

Edit: zoals Sohus en saywer dus al zeiden.

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-06-2013 08:56 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

HTC One (E-11) blijkt hardwarematig niet goed, helaas geroot en AR 10.2 erop (met TWRP recovery), en stomme mij geen backup gemaakt van originele rom. Ik mag hier zeker niet om hulp vragen welke RUU ik moet gebruiken ivm klachten van HTC.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 124943 op 10-06-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Anoniem: 124943 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:38:
HTC blijkt hardwarematig niet goed, helaas geroot en AR 10.2 erop (met TWRP recovery), en stomme mij geen backup gemaakt van originele rom. Ik mag hier zeker niet om hulp vragen ivm klachten van HTC.
Beetje vage omschrijving dit, wat bedoel je precies? Lukt het flashen niet? Aroma loopt vast? Je kan altijd weer terug flashen naar stock, zie startpost of xda.

[ Voor 7% gewijzigd door renzo4000 op 10-06-2013 11:42 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

renzo4000 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Beetje vage omschrijving dit, wat bedoel je precies? Lukt het flashen niet? Aroma loopt vast? Je kan altijd weer terug flashen naar stock, zie startpost of xda.
Vraag is meer welke stock rom/ruu ik moet gebruiken, het is mij ietwat onduidelijk. het toestel moet terug voor garantie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:00:
[...]

Vraag is meer welke stock rom/ruu ik moet gebruiken, het is mij ietwat onduidelijk. het toestel moet terug voor garantie namelijk.
https://dl.dropboxusercon...0/2013-05-24.16.53.54.rar

Stoick nandroid backup voor HTC E11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Held.

Weet je toevallig ook welke versie de stock recovery heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-07 19:25
Nieuwste TrickDroid 7.5.0 met TrickdroidTweaks komt ieder moment online.
Have fun.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snah001 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:28:
Nieuwste TrickDroid 7.5.0 met TrickdroidTweaks komt ieder moment online.
Have fun.
Oké cool, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Up and running!

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/R14xv3y.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
En is het wat, de nieuwe Trickdroid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
arene schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:01:
En is het wat, de nieuwe Trickdroid?

[...]
Ja draait prima hier, zitten wat kleine bugs in die alweer grotendeels zijn opgelost. Ik wacht wel met smart op een kernel voor 4.2.2 zodat je oa bln support hebt. Daarnaast was bulletproof icm met td 5.6.1 ook een goede combi voor je accu.

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste