Die Audi R8 LMS Ultra is ook een heerlijke wagen om mee te rijden.Dacide schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:59:
Voor mij staan de bmw m3 alms gt3 en de RSR (2013) op eenzame hoogte. (alhoewle ik de pagani R nog niet heb)
Mee eensch 
Mocht een fractie sneller zijn nog.. Dan was het helemaal goed.
Mocht een fractie sneller zijn nog.. Dan was het helemaal goed.
Aah zonde zeg.. geupdate naar de laatste versie met de Atom en KTM werkt de 50 gold bug niet meer..
Ik heb nu nog 600; hopelijk haal ik het daarmee een beetje..
Ik heb nu nog 600; hopelijk haal ik het daarmee een beetje..
Nog geen nieuwe bugs bekend?
En wat vinden jullie eigenlijk de tegenhanger voor de pc van deze game? Wil toch ook wel weer met een echt stuurtje sturen..
En wat vinden jullie eigenlijk de tegenhanger voor de pc van deze game? Wil toch ook wel weer met een echt stuurtje sturen..
[ Voor 69% gewijzigd door CasGas op 20-04-2014 22:27 ]
A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8
Op de pc speel ik asseto corsa, erg gaaf maar helaas heb ik te weinig tijd om het goed te spelen.CasGas schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:38:
helaas staat bij mij RR3 als auto update, heb dat waarschijnlijk bij het installeren ingesteld. Maar nu is het te laat. Is dus geupdated. Heb maar 3600 GC, dus te weinig voor de gouden auto's en updates. (heb nog niet alle auto's)
Nu begon het spel mij een beetje te vervelen. In plaats van andere auto's waren nieuwe circuits beter geweest. Heb toch een beetje het gevoel dat het nu op de replay staat.
Ik was van plan om hem helemaal uit te spelen met alle auto's op 100%, nu is dat niet meer mogelijk zonder er veel geld tegen aan te gooien.
Jammer maar helaas.
En ja als de prijs voor gold een beetje normaal was had ik best echte euro's willen besteden. Maar in dit spel is het echt belachelijk.
Nu begon het spel mij een beetje te vervelen. In plaats van andere auto's waren nieuwe circuits beter geweest. Heb toch een beetje het gevoel dat het nu op de replay staat.
Ik was van plan om hem helemaal uit te spelen met alle auto's op 100%, nu is dat niet meer mogelijk zonder er veel geld tegen aan te gooien.
Jammer maar helaas.
En ja als de prijs voor gold een beetje normaal was had ik best echte euro's willen besteden. Maar in dit spel is het echt belachelijk.
Met Norinco. Ik ga er ook mee stoppen denk ik.
Het is nu inderdaad veel te duur om het fatsoenlijk uit te kunnen spelen.
Speel het nu puur en alleen voor het plezier en omdat er eigenlijk op mobiel geen enkele racegame is die überhaupt in de buurt komt van RR3.
Speel het nu puur en alleen voor het plezier en omdat er eigenlijk op mobiel geen enkele racegame is die überhaupt in de buurt komt van RR3.
Anoniem: 153481
Ik had gelukkig nog genoeg gespaard, dus de auto's zijn weer compleet en volledig geupgrade. Nog zo'n 2 series te spelen voor de 100%, dus die komt er wel. Die reclame begint me echter wel goed de keel uit te hangen...
Op dit punt gaan de FireMonkeys ook helemaal de mist in, ik heb genoeg goud maar de aanschaf van de Porsche 911 RSR 2014 kost alleen al 650 goud en om tot 100% te upgraden heb je nog eens ruim 1500 goud nodig. En wat kun je er vervolgens mee, 6 extra rondjes rijden. Het zal de bedoeling wel zijn om met een latere update of een nieuw event de auto te gebruiken maar dit is onzin.Norinco schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:09:
helaas staat bij mij RR3 als auto update, heb dat waarschijnlijk bij het installeren ingesteld. Maar nu is het te laat. Is dus geupdated. Heb maar 3600 GC, dus te weinig voor de gouden auto's en updates. (heb nog niet alle auto's)
Jammer maar helaas.
Wat ik ook heel erg mis zijn extra circuits, sommige circuits beginnen me behoorlijk te vervelen.
Paar nieuwe circuits zullen niet misstaan nee. Helaas is het een stuk lastiger om een fatsoenlijk circuit toe te voegen dan een handvol auto's.
Ze mogen van mij overigens Dubai wel verwijderen, wat is dat een slecht ontworpen baan zeg. Totaal geen duidelijke rempunten te vinden. Denk dat ze ook de frictiewaardes hebben aangepast om de stoffige omstandigheden na te bootsen maar de grip is op die baan zo slecht dat het vaak meer op ijs dan asfalt lijkt.
Ze mogen van mij overigens Dubai wel verwijderen, wat is dat een slecht ontworpen baan zeg. Totaal geen duidelijke rempunten te vinden. Denk dat ze ook de frictiewaardes hebben aangepast om de stoffige omstandigheden na te bootsen maar de grip is op die baan zo slecht dat het vaak meer op ijs dan asfalt lijkt.
Ik weet wel dat een nieuw circuit meer tijd kost dan een nieuwe auto, maar we draaien al heel lang op dezelfde circuits. Ik snap ook niet dat catalonie pas zo laat in de series wordt gebruikt. Dat terwijl ik de saaie speedway overal tegen kom.
Ah, eindelijk de 100% bereikt. Ok, nog niet alle achievements, maar wel alle auto's en alle races.
Ik denk dat het spel maar even een tijdje op pauze gaat; ik heb er voorlopig wel genoeg van gezien.
Top gedaan, ik ben er ook een klein beetje klaar mee. Vanaf 01-05-2014 nog een aantal uurtjes rijden met de 911 RSR 2014 op SpaAnoniem: 153481 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:03:
Ah, eindelijk de 100% bereikt. Ok, nog niet alle achievements, maar wel alle auto's en alle races.Ik denk dat het spel maar even een tijdje op pauze gaat; ik heb er voorlopig wel genoeg van gezien.
Assetto CorsaCasGas schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:38:
Momenteel early access versie te koop (voor 10 euro minder dan normaal). We zitten momenteel op versie 0.8.7 en iedere twee weken volgt een update. Na de release zullen ze de komende 5 jaar (!) iedere twee weken een update uitbrengen.
Dat circuit is er ook pas als laatste bijgekomen... vandaar. Was niet meer mogelijk om bij de bestaande events in te voegen.Norinco schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:31:
Ik weet wel dat een nieuw circuit meer tijd kost dan een nieuwe auto, maar we draaien al heel lang op dezelfde circuits. Ik snap ook niet dat catalonie pas zo laat in de series wordt gebruikt. Dat terwijl ik de saaie speedway overal tegen kom.
Anoniem: 593809
Heb R$999.999.999 en RG999.999.999. Maak me geen zorgen om wel of niet kopen of upgraden. Lang leve de hacks!!
Wat zul jij trots op jezelf zijn!
(zeker als je jezelf blijkbaar net geregistreerd hebt alleen om dit te kunnen posten!)
(zeker als je jezelf blijkbaar net geregistreerd hebt alleen om dit te kunnen posten!)
[ Voor 57% gewijzigd door Anakha op 01-05-2014 14:28 ]
Nou; ik word zelf knap boos over al die hackers/cheaters bij de weekly time trials. 44s op Melbourne? Ik denk het ook... Ik weet dat ik nog geen top 1% racer ben, maar op deze manier ga ik dat ook niet worden.
Ik word eveneens echt tureluurs van die reclame die je weg moet clicken, vooral tijdens de weekly time trials (als je toch regelmatig door iets te veel risico moet herstarten). Ik ben dan toch al niet erg zen en dan zo'n reclame die me vertelt dat mijn telefoon mogelijk traag begint te worden... Ja, met al die reclame wel, ja!

Hah, eindelijk een top 1% tijd weten neer te zetten in 1 van de TTT races! We komen er wel.
Nu die Remco v. nog achter me zien te houden...
Ik word eveneens echt tureluurs van die reclame die je weg moet clicken, vooral tijdens de weekly time trials (als je toch regelmatig door iets te veel risico moet herstarten). Ik ben dan toch al niet erg zen en dan zo'n reclame die me vertelt dat mijn telefoon mogelijk traag begint te worden... Ja, met al die reclame wel, ja!

Hah, eindelijk een top 1% tijd weten neer te zetten in 1 van de TTT races! We komen er wel.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 153481 op 08-05-2014 13:21 ]
Anoniem: 564461
Haha leuk toch.
Maar had beter jou tactiek gejat, dan had ik nu ook alle auto's.
Daar loop ik nu wel tegen aan zonder gold, en geen werkende bugs meer.
Gedver, zie ik 5 uur voor de deadline dat je me toch weer stiekem voorbij bent gesjeesd. Ik ga er nog een zware dobber aan krijgen om deze keer de rollen om te draaien.Anoniem: 564461 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:29:
Haha leuk toch.
Anoniem: 564461
jaa, perste er ineens een ronde uit die 0,6 sec sneller was.. dat na heel veel rondjes steeds wel een foutje te maken.Anoniem: 153481 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:57:
[...]
Gedver, zie ik 5 uur voor de deadline dat je me toch weer stiekem voorbij bent gesjeesd. Ik ga er nog een zware dobber aan krijgen om deze keer de rollen om te draaien.Op Spa presteer ik het elke keer weer om in de een na laatste bocht met een kleine voorsprong op jouw tijd de baan uit te schieten...
helaas heb ik de Agera nog niet, anders had ik wellicht in de top 1% kunnen komen
nu weer geen goud, zucht...
Misschien een optie om eens op dit forum te kijken, volgens mij heb ik vorige week iets gelezen over gold minen in versie 2.2.
http://myrealracing.com/poll/2233/gc-mining-in-v22-and-v21
http://myrealracing.com/poll/2233/gc-mining-in-v22-and-v21
Ik merk wel dat jouw tijden voor mij de uitdaging vormen om het spel leuk te houden (al vervloek ik mezelf regelmatig als ik iets te veel risico's neem en de baan uit vlieg). Ze geven me ook een goede richtlijn om ooit die 1% te halen; ik zit er steeds vaker dicht bij.Anoniem: 564461 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:45:
[...]
jaa, perste er ineens een ronde uit die 0,6 sec sneller was.. dat na heel veel rondjes steeds wel een foutje te maken.
helaas heb ik de Agera nog niet, anders had ik wellicht in de top 1% kunnen komen
nu weer geen goud, zucht...
Edit: Hmmm, alle 4 races een top 1% tijd, maar nog zo'n 10s sneller nodig om in de overall top 1% te komen.
Edit: Ah, je hebt eindelijk de Agera zag ik? Nu gaat het weer spannend worden...
Edit: Nog 6.1s te gaan voor een top 1% notering... Het blijft spannend zo.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 153481 op 27-05-2014 16:30 ]
Anoniem: 563906
Ik ben benieuwd naar de nieuwe update die eraan zit te komen hij schijnt echt super groot te zijn
Ze hinten heel sterk naar Le Mans, dus ik verwacht een La Sarthe update met mogelijk ook LMP1 wagens. Enige waar ik me zorgen om maak is dat zodra EA iets "supergroots" voor Real Racing bekend maakt, de prijzen evenredig omhoog lijken te gaan.
Ok...
YouTube: Real Racing 3 - Le Mans Trailer
Dat gaat een hele leuke update worden!
Ik ga niets zeggen, de trailer zegt genoeg!
YouTube: Real Racing 3 - Le Mans Trailer
Dat gaat een hele leuke update worden!
Ik ga niets zeggen, de trailer zegt genoeg!
De nieuwe update 2.3 is uit, pffff gaat een hoop $R en goud kosten.
We kunnen die Porsche overigens gratis krijgen, volgens de ingame promo in ieder geval. Dat evenement gaat wel pas over 8 dagen in, dus geen idee welke auto's we nodig hebben om dat evenement te doorlopen, zou niet verbaasd kijken als het een van de 2 LM Porsche GT wagens is.
Had je anders verwacht dan?Tijar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:38:
De nieuwe update 2.3 is uit, pffff gaat een hoop $R en goud kosten.
Nee dat niet maar dit is wel heel erg extreem, alledrie de auto's met goud aanschaffen kost ruim 9.000 goud.
Ik heb het gelukkig maar ik ga toch zoveel mogelijk proberen om geld in te zetten.
De aanschaf van de Porsche 919 kost nu 950 goud terwijl je over 7 dagen de auto gratis kan aanschaffen dus nog 7 dagen de tijd om zoveel mogelijk geld binnen te slepen.
De porsche kan niet in de update komen iemand die weet hoe dat moet??
De Audi hebben wij net 3,2 miljoen voor betaald!!! Belachelijk in eens ons geld weg!!
De Audi hebben wij net 3,2 miljoen voor betaald!!! Belachelijk in eens ons geld weg!!
What the flying fuck, serieus? Ze zijn gek geworden. De eerste de beste goldbug die we nog tegenkomen ga ik MAXIMAAL op kapitaliseren, als ik die game ooit nog aanraak.Tijar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:56:
[...]
Nee dat niet maar dit is wel heel erg extreem, alledrie de auto's met goud aanschaffen kost ruim 9.000 goud.
Ik heb het gelukkig maar ik ga toch zoveel mogelijk proberen om geld in te zetten.
De aanschaf van de Porsche 919 kost nu 950 goud terwijl je over 7 dagen de auto gratis kan aanschaffen dus nog 7 dagen de tijd om zoveel mogelijk geld binnen te slepen.
Aan geld is relatief makkelijk te komen:Anoniem: 563906 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:30:
De porsche kan niet in de update komen iemand die weet hoe dat moet??
Doe mee aan een dragrace/autocross en verkrijg 20% extra
Pas via instellingen de datum 1 dag aan
Doe mee aan een dragrace/autocross en verkrijg 30% extra
Pas de datum weer 1 dag aan
Doe mee aan een dragrace/autocross en verkrijg 40% extra
Doe mee aan een dragrace/autocross en verkrijg 50% extra
Nu kun je een race kiezen die veel opbrengt, bijvoorbeeld een inhaalrace
of de laatste race uit tier 22. Ik weet niet welke series je allemaal hebt gehad
maar in de volgende series kun je veel geld scoren:
Accolade open de laatste race op Suzuka (5 ronden) in de BMW M3 GTS
Porsche 50 jaar serie de inhaalrace op Hockenheim
Vertel series inhaalrace op Bathurst
Het mooie is nog dat je 1 van de drie pitcrew leden kunt aannemen voor 1 goud zodat je
Geld nog eens 100% extra wordt.
Op het moment dat je na een race de uitkering ziet, verlaat dat het spel en sluit het spel
Compleet af. Start het vervolgens weer op en je kunt de race nog een keer doen zonder
Dat het je weer extra goud kost maar de uitkering is nog steeds 100%
Succes
Er lijkt nog een 50 goud bug te bestaan maar ik heb deze nog niet aan de gang gekregen. Advies voor mensen die nog op 2.0,1 zitten, breng een bezoekje aan www.myrealracing.com voor de precedure voor de 200 goud bug.Jejking schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:53:
[...]
What the flying fuck, serieus? Ze zijn gek geworden. De eerste de beste goldbug die we nog tegenkomen ga ik MAXIMAAL op kapitaliseren, als ik die game ooit nog aanraak.
Is er nog een manier om terug te gaan naar 2.0.1?
Ik ben bang van nietJejking schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:57:
Is er nog een manier om terug te gaan naar 2.0.1?
Anoniem: 569275
In 1 race 695 000 rs gewonnen 
langeafstandkoningen ; cup circuit des 24 heures
langeafstandkoningen ; cup circuit des 24 heures
[ Voor 129% gewijzigd door Anoniem: 569275 op 01-06-2014 19:32 ]
But how? Dagbonus, dubbel RS, enz?
Rr weer opgepakt dit weekend na lange tijd, maar toch is de lol er weer vanaf...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
In 1 race zoveel RS gewonnen? Hoe dan? Die 24 uurs race is toch nog niet vrij?
Voor degene die de prijzen voor upgrades en auto's belachelijk duur vinden, misschien de survey invullen. Hopelijk doen ze er wat mee....
Voor degene die de prijzen voor upgrades en auto's belachelijk duur vinden, misschien de survey invullen. Hopelijk doen ze er wat mee....
dagbonus op 100 % + manager en bij winst verdien je 695 000 rs
( met de toyota volledig upgrade lukt dat gemakkelijk)
10 ronden dus ongeveer 30 min racen.
gr
Flippo
Bij mij werkt de 50 gold bug soms nog, bij wie nog?
gr
Flippo
Goed gedaan!Anoniem: 569275 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:59:
dagbonus op 100 % + manager en bij winst verdien je 695 000 rs
gr
Flippo
Bij mij soms ook nog maar ik ben er niet actief meer mee bezig, ik heb voldoende goud voorlopig.
Heb je alle wagens met goud betaald of heb je ook geld gebruikt. Het advies is toch om zoveel mogelijk geld te gebruiken want hier kun je relatief makkelijk aankomen.Anoniem: 569275 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:28:
mijn goud is goed gezakt sedert de laatste update , heb nu nog 9000 goud over.
zo veel mogelijk RS gebruikt met enkele uitzonderingen om sneller volledig geüpgraded te zijn.
26779
Sinds gisteren heb ik dit spel ook 'ontdekt'. Erg vermakelijk! Het slurpt wel veel tijd... 
Ik zal eerst eens dit topic doorspitten, daarna als ik nog vragen heb kom ik wel weer langs
Ik zal eerst eens dit topic doorspitten, daarna als ik nog vragen heb kom ik wel weer langs
Haha klinkt bekend, bij mij ook al ruim 400 uur. Veel plezier!26779 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:21:
Sinds gisteren heb ik dit spel ook 'ontdekt'. Erg vermakelijk! Het slurpt wel veel tijd...
Road to Le Mans evenement is vandaag begonnen voor de geïnteresseerden.
26779
FUUUUUUUUUUUUUUUUU...... Ik had niet in de gaten dat de batterij van mijn telefoon bijna leeg was. Ik zat net midden in een race en de telefoon sloot spontaan af. Batterij dus leeg.....
Ik de boel op de lader en na een uurtje weer opstarten....
Ik zet rr3 weer aan en wat gebeurd er: de hele 385MB wordt weer gedownload en alles start vanaf een leeg profiel op.... na de eerste race komt er blijkbaar een sync en krijg ik de melding: er is een profiel gevonden van 20uur! geleden.... ofwel: 2 levels en de vrijgespeelde dodge viper kunnen weer opnieuw gedaan worden.... grrrrrrr
Ik de boel op de lader en na een uurtje weer opstarten....
Ik zet rr3 weer aan en wat gebeurd er: de hele 385MB wordt weer gedownload en alles start vanaf een leeg profiel op.... na de eerste race komt er blijkbaar een sync en krijg ik de melding: er is een profiel gevonden van 20uur! geleden.... ofwel: 2 levels en de vrijgespeelde dodge viper kunnen weer opnieuw gedaan worden.... grrrrrrr
Als ze bekend waren, waren ze allaaaaaaang gepost
26779
Daar komt nog bij: wat is de lol van 'unlimited' gold? Dat haalt voor mij een hoop spelplezier weg.
Afijn, na een uurtje spelen heb ik de dodge viper weer in mijn bezit. En meteen maar een cloud backup gemaakt....
Ik merk overigens dat als je offline speelt, de tegenstanders veel minder sterk zijn. Als een race echt lastig is, dan probeer ik het offline. Meestal lukt het dan wel.
Overigens: het Le Mans circuit vind ik wel leuk. Hoge topsnelheden en het geeft echt voordeel als je remassistentie uitschakelt (of op low zet).
Ondertussen is het weer tijd voor de telefoon om op te laden en wat auto's te repareren en upgraden...
Afijn, na een uurtje spelen heb ik de dodge viper weer in mijn bezit. En meteen maar een cloud backup gemaakt....
Ik merk overigens dat als je offline speelt, de tegenstanders veel minder sterk zijn. Als een race echt lastig is, dan probeer ik het offline. Meestal lukt het dan wel.
Overigens: het Le Mans circuit vind ik wel leuk. Hoge topsnelheden en het geeft echt voordeel als je remassistentie uitschakelt (of op low zet).
Ondertussen is het weer tijd voor de telefoon om op te laden en wat auto's te repareren en upgraden...
[ Voor 23% gewijzigd door 26779 op 08-06-2014 17:10 ]
Anoniem: 601146
Het lukt me echt niet om de missie's vanle mans te voltooien, iemand tips?
Ik heb ook niet genoeg goud om ze af te kopen
Welke lukt er niet dan?Anoniem: 601146 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:27:
Het lukt me echt niet om de missie's vanle mans te voltooien, iemand tips?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Als je wat specifieker aangeeft wat er niet lukt, kan iemand misschien tips geven. Ik vind de missies tot nu toe makkelijker dan reguliere races, dus vraag me af of je in het reguliere spel wel gewoon weet te winnen? Welke assists gebruik je? Hoeveel upgrades hebben je auto's? Wat lukt er niet?
26779
Sommige missies zijn (veel) makkelijker als je een aantal assists juist uit of inschakelt. Je kan ook tijdens een race wisselen van ingeschakelde assists door even op de pauze knop te drukken (links bovenin) en dan naar het optiemenu te gaan. Verander de assist naar behoeven en ga weer terug naar de race.
De nachtrace doe ik met remassist aan. Ik vind die echt niet te doen zonder.... maar als je goed zicht hebt kan je juist bij lange stukken bij de bochten veel winnen door laat te remmen.
De nachtrace doe ik met remassist aan. Ik vind die echt niet te doen zonder.... maar als je goed zicht hebt kan je juist bij lange stukken bij de bochten veel winnen door laat te remmen.
Bij ons gaat de le mans erg goed.
Wij hebben wel de auto al maar racen voor de lol en de gold die ermee te verdienen is.
Trouwens, wij hebben de mensen die aan pagina 1 staan, toegevoegd bij het game centrum!!
Zijn er meerdere hier die we kunnen toevoegen?? Wat zijn jullie gebruikersnamen?
Wij hebben wel de auto al maar racen voor de lol en de gold die ermee te verdienen is.
Trouwens, wij hebben de mensen die aan pagina 1 staan, toegevoegd bij het game centrum!!
Zijn er meerdere hier die we kunnen toevoegen?? Wat zijn jullie gebruikersnamen?
Hoeveel opbrengsten dan?Anoniem: 563906 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:59:
Bij ons gaat de le mans erg goed.
Mijn gebruikersnaam is " philip.26 " wie wil mag me gerust toevoegen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 569275 op 09-06-2014 17:33 ]
De missie's lukken nu veel beter omdat ik het internet vanaf nu uitzet.Anakha schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:35:
Als je wat specifieker aangeeft wat er niet lukt, kan iemand misschien tips geven. Ik vind de missies tot nu toe makkelijker dan reguliere races, dus vraag me af of je in het reguliere spel wel gewoon weet te winnen? Welke assists gebruik je? Hoeveel upgrades hebben je auto's? Wat lukt er niet?
In het reguliere spel ben ik level 27
Ik heb 13 auto's waarvan bijna allemaal helemaal geüpgraded.
En ik gebruik enkel bij sommige races remassistentie.
@khildin: ik weet ook hoe je assist in en uitschakelt (ik gebruik het vooral in le mans)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 601146 op 09-06-2014 18:24 ]
Ik heb je toegevoegd!!Anoniem: 569275 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:30:
Mijn gebruikersnaam is " philip.26 " wie wil mag me gerust toevoegen.
Meer mensen die ik kan toevoegen?
Onze naam is trouwens Porsche gt3 4.0
Voeg gerust toe!!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 09-06-2014 21:23 ]
Wat als een missie niet lukt binnen de tijd ben je dan gelijk uitgeschakeld bij le-mans
Nee hoor, je kan desnoods tot de laatste dag wachten en alles doorlopen, al raad ik dat sterk af met de hoeveelheid die je moet racen.
Damn, hoeveel races heeft dat ding wel niet? Ik ben pas halverwege en heb er nu al schoon genoeg van. Blijft het 10 gold om te skippen of loopt dat straks nog verder op?
Dat loopt nog verder op, de nieuwe van vandaag kost 20 om te skippen. En als je het niet leuk vindt om te racen, waarom speel je het spel dan? Ik vind dit deel juist wel leuk, zitten weer eens wat nieuwe uitdagingen in.
Kan ik me wel bij aansluiten. Hoop eigenlijk dat ze meer van dit soort evenementen doen, geeft een leuke boost aan het spel en zo kan je alsnog je oudere wagens gebruiken, ondanks dat je de voorgaande series al op 100% hebt.
Ik kan me ook prima vinden in de mening van Anakha en Shrake maar het blijft natuurlijk persoonlijk.
De nachtraces op Le Mans zijn wat mij betreft echt fantastisch, je moet goed geconcentreerd blijven om de races te blijven winnen.
Heeft iemand stage 8 al gereed, ik heb deze net gedaan zonder enige update van de auto en dit lukt prima maar het is wel spannend :-)
De nachtraces op Le Mans zijn wat mij betreft echt fantastisch, je moet goed geconcentreerd blijven om de races te blijven winnen.
Heeft iemand stage 8 al gereed, ik heb deze net gedaan zonder enige update van de auto en dit lukt prima maar het is wel spannend :-)
Je kan de wagen op dit moment toch niet upgraden?
Heb de 919 zelf nog niet, heb 'm in bruikleen zeg maar, maar kan niets upgraden iig.
Heb de 919 zelf nog niet, heb 'm in bruikleen zeg maar, maar kan niets upgraden iig.
Ik ben dol op racen, maar voornamelijk de uitdaging om mezelf te meten met andere racers. Ik ben dus ook druk bezig om mezelf richting de top 1% in de weekly time trial tournaments te brengen. Zaak is hierbij wel dat je de benodigde auto's bezit en de laatste 3 zijn weer afgrijselijk duur. Ik doe de road to Le-Mans dus voornamelijk voor de gratis auto...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 153481 op 11-06-2014 13:36 ]
Jawel hoor, de motor b.v. niet maar wel de carrosserie en de banden. De vraag is alleen of je de upgrade na de Road to Le Mans kwijt bent. Ik heb ergens gelezen dat dit inderdaad het geval is en als je dus de Porsche 919 gratis hebt gekregen (of gekocht voor 950 goud) dan je dan weer kunt investeren in de upgrades.Shrake schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:20:
Je kan de wagen op dit moment toch niet upgraden?
Ik ben erg bang dat slecht heel weinig spelers de auto daadwerkelijke gratis zullen verkrijgen. De eerste 8 stages zijn prima te doen maar stage 11 heeft een nachtelijke race over 3 ronden en dan mag je niet buiten de baan raken. Dit schijnt heel, heel lastig te zijn.Anoniem: 153481 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:23:
Ik ben dol op racen, maar voornamelijk de uitdaging om mezelf te meten met andere racers. Ik ben dus ook druk bezig om mezelf richting de top 1% in de weekly time trial tournaments te brengen. Zaak is hierbij wel dat je de benodigde auto's bezit en de laatste 3 zijn weer afgrijselijk duur. Ik doe de road to Le-Mans dus voornamelijk voor de gratis auto...
FireMonkeys zullen er echt wel voor zorgen dat de gratis auto zeer lastig te verkrijgen is, kan me niet voortstellen dat ze het makkelijk zullen maken. Maar goed mischien zit ik er wel naast, ik hoop het i.i.g. voor ons allen.
Opzich zijn die nachtraces wel goed te doen hoor.
Je moet alleen echt opzichtige markers zoeken voor het remmen (tip voor de 919 om op de lange stukken te remmen... de afstandsborden lichten fel op, rem zodra je bij de 2e komt en je hebt precies de goede snelheid om de bochten vloeiend te nemen)
de enige bocht die mij nog weleens wil verrassen is Mulsanne, aangezien je daar met een hele hoge snelheid aan komt en die bocht een stuk scherper is dan je verwacht.
Maar goed, de nachtrace over 2 laps in ronde 7 kreeg ik voor elkaar met 1km+ afstand op de nummer 2 zonder van de baan te raken, dus denk dat 3 ook wel moet lukken!
Je moet alleen echt opzichtige markers zoeken voor het remmen (tip voor de 919 om op de lange stukken te remmen... de afstandsborden lichten fel op, rem zodra je bij de 2e komt en je hebt precies de goede snelheid om de bochten vloeiend te nemen)
de enige bocht die mij nog weleens wil verrassen is Mulsanne, aangezien je daar met een hele hoge snelheid aan komt en die bocht een stuk scherper is dan je verwacht.
Maar goed, de nachtrace over 2 laps in ronde 7 kreeg ik voor elkaar met 1km+ afstand op de nummer 2 zonder van de baan te raken, dus denk dat 3 ook wel moet lukken!

Opzich geen schande hoor. Je bent alleen wel sneller zonder, ook in het donker. Je zal alleen wat beter op de herkenningspunten moeten letten om te remmen. Baan kennis is ook een must natuurlijk.
Wat ik overigens wel heel erg mis in RR3 is de mogelijkheid om op de banen te oefenen met de auto's die je hebt. Zou toch niet zo heel erg moeilijk moeten zijn om dat mogelijk te maken.
[ Voor 20% gewijzigd door Shrake op 11-06-2014 15:08 ]
Hier niet. Ook met wifi uit is de LeMans sessie waarbij je de nachtrace over 2rondes moet winnen in de 919 erg moeilijk. Met nog 1 dag te gaan en pas halverwege zijn zal me dit niet gaan lukken, mits... Je de beurs trekt natuurlijk.
Gaat voorlopig nog goed, vanavond de rest van wat ik nog moet doen vandaag, doe gelukkig mee vanaf dag 1 en probeer alles netjes bij te houden
Ik ben spijtig genoeg later beggonen, maar vanaf dag 7 denk ik
Dus ja ik ga het niet halen volgens mij, ik moet nog 4 delen doen
Dus ja ik ga het niet halen volgens mij, ik moet nog 4 delen doen
26779
pfff die nachtrace over 4 rondes (fase 10 nr 7) als je niets hebt geupgradet, dan wordt je echt door alles en iedereen voorbij gereden.... winnen is er dan niet bij....
Zit op 95%. Fase 11, missie 4 van 6. Moet 1e worden (in 1 ronde), en niet botsen of van de baan. Pff. Valt nog niet mee. Weet niet of ik het ga redden.
Die heb ik net afgerond, moet nu 363 km gaan halen, maar eerst weer even de auto laten maken, ook paar upgrades er tegenaan gegooid.upje schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:54:
Zit op 95%. Fase 11, missie 4 van 6. Moet 1e worden (in 1 ronde), en niet botsen of van de baan. Pff. Valt nog niet mee. Weet niet of ik het ga redden.
Nog maar 2 halen en het is gedaan voor mij. Zal wel pas vanavond worden denk ik.
Hoeveel upgrades heb je geinstalleerd? Ik heb er nu 14. Ik weet niet of ik daarmee 363 ga halen, wordt krap denk ik. Genoeg geld om upgrades te kopen, maar die upgrades duren allemaal te lang (12u). Dus upgrades moeten met goud gekocht worden, en ik heb nog maar 92 goud...
Zo, het is gelukt!
Zo, het is gelukt!
spoiler:
De laatste 2 missies stellen niet veel voor. De 5e missie in fase 11 is dus het halen van de 363 km/h. Dat moet lukken als je genoeg hebt geupgrade. De allerlaatste missie is het rijden van 10 rondjes. Volgens mij hoef je niet eens te winnen. Niet dat dat nou een probleem zou zijn, de andere auto's rijden niet echt snel; na 10 ronden had ik iedereen ingehaald, en had ik een voorsprong van 18 km op de nummer 2.
De 919 dus gekregen; wel zijn alle upgrades weg
. Dat gaat weer heel veel geld & goud kosten om weer op hetzelfde niveau te komen.
De 919 dus gekregen; wel zijn alle upgrades weg

[ Voor 53% gewijzigd door upje op 15-06-2014 19:09 ]
goud genoeg moet ik eerlijk zeggen, heb nog rond de 16.000 goud om te spenderen, aardig wat gefarmed in de vorige versie. maar ik moet ook nog wel het een en ander aan auto`s kopen etc.
denk dat ik straks inderdaad rond de 14 upgrades heb, en zo te merken gaat het daarmee lukken.
denk dat ik straks inderdaad rond de 14 upgrades heb, en zo te merken gaat het daarmee lukken.
26779
Gefeliciteerd. Ik ga het denk ik niet redden. Ik moet nog 1,5 fase en zit tegen de '3 rondjes zonder van de baan raken en winnen' aan te hikken....
Winnen lukt wel, maar op een of andere manier raak ik altijd wel met een wiel buiten de baan... :-/
Wat wel weer lekker is, is de hoeveelheid R$ die je zo binnenharkt.
Winnen lukt wel, maar op een of andere manier raak ik altijd wel met een wiel buiten de baan... :-/
Wat wel weer lekker is, is de hoeveelheid R$ die je zo binnenharkt.
[ Voor 12% gewijzigd door 26779 op 15-06-2014 19:16 ]
Ik heb geen tijd meer gehad om het af te maken. Wel jammer. Zou het sowieso graag afmaken ook al krijg je die 919 niet. geen idee of dat kan. racen op het lemans cicuit is iig wel leuk
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nou ja, met die 919 heb je toegang tot nog wat meer races. Leuk natuurlijk, maar je kan die serie alleen afmaken als je ook de Audi en de Toyota koopt. Even 4 miljoen en 1000 goud aftikken svp...
Dat gaat 'm dus niet worden.
Vindt het een heel leuk spel, en heb er nog geen cent voor betaald. Ik zou op zich niet zo'n probleem hebben om wel voor RR3 te betalen, maar ja als je 1000 goud moet aanschaffen voor 90 euro ofzo... Laat dan maar zitten.
Dat gaat 'm dus niet worden.
Vindt het een heel leuk spel, en heb er nog geen cent voor betaald. Ik zou op zich niet zo'n probleem hebben om wel voor RR3 te betalen, maar ja als je 1000 goud moet aanschaffen voor 90 euro ofzo... Laat dan maar zitten.
26779
Het hele goud systeem is flawed door de bug die voorheen in het spel zat. Het is van de gekken dat er spelers zijn met 50k+ goud.
Ik vind het best dat je er langer over doet om sommige auto' s te kunnen kopen, maar het onmogelijk maken om auto' s met ingame punten te kunnen verkrijgen geeft wel wat frustratie.
Maar verder is het ondanks dat het wat repetitief begint te worden, toch een aardig spel.
Ik vind het best dat je er langer over doet om sommige auto' s te kunnen kopen, maar het onmogelijk maken om auto' s met ingame punten te kunnen verkrijgen geeft wel wat frustratie.
Maar verder is het ondanks dat het wat repetitief begint te worden, toch een aardig spel.
Die enquête van een poosje geleden ging ook wel vaak in op de goud kosten, dus met een beetje geluk hebben veel mensen deze ingevuld en gaat er een lampje bij EA/Firemonkey branden.
Ik heb m ook gratis kunnen halen, nu weer rustig verder met de serie waar ik gebleven was.
Was in ieder geval een leuke afwisseling op de gewone series.
Was in ieder geval een leuke afwisseling op de gewone series.
Ik heb het ook niet gehaald, heel lang niet gespeeld en pas gisteren gezien dat er een le mans uitdaging was. Op zich geen ramp als ik maar ergens het le mans circuit kan blijven rijden. Enig idee of die nog ergens rijdbaar is? Ook zonder Porsche is op le mans rijden gaaf genoeg...
Laat maar, ik zie het al, nu genoeg geld sparen...
Laat maar, ik zie het al, nu genoeg geld sparen...
[ Voor 9% gewijzigd door peeth op 16-06-2014 13:07 ]
Vincere Per Belli
Gek genoeg heb ik alle upgrades nog op m'n 919 sinds ik 'm gewonnen heb...Woei! schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:39:
Wel jammer dat de upgrades die je gemaakt hebt weg zijn...
bestond de goldbug nog maar. Dan kon ik de andere wagen in die serie ook kopen
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 601146 op 20-06-2014 12:29 ]