[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 9 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 563906

Zonder die goldbug kun je het spel niet uitspelen volgens mij. Ik heb al heel wat goud gekregen op die manier.
Echt geld gaan wij niet in het spel stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-04 13:50
2 nieuwe codes

Porsche roadshow 1

Porsche roadshow 2

Veel gratis auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05 08:44
Rubeo38 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 08:16:
2 nieuwe codes

Porsche roadshow 1

Porsche roadshow 2

Veel gratis auto's
Waar moet je die codes eigenlijk invullen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:14
cheiron schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:04:
[...]

Waar moet je die codes eigenlijk invullen?
instellingen > voer racecode in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 10-05 08:44
Dank!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sow, ik raad aan ze te gebruiken. Een HELE hoop unlocks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Super die codes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Goudbug werkt ook goed, al 1000 gefarmd. Niks ten nadele van EA maar dit ging natuurlijk nergens meer over. (ook weer zo'n Lambo in een van de laatste series, 800 goud ook? Weinig speciaals aan die auto!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-12-2022
Die lambo kost 900 goud en dan heb ik nog niets gezegd over de upgrades. Dat is gewoon niet normaal meer.
Ik ging gisteren van ruim 8000 terug naar ruim 4000 met die lambo en alle upgrades. Gelukkig voor die 50 goud bug. Is niet meer normaal. En de porsche RSR rijd nog eens fijner ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01
Stop wat dure auto's aan het einde van het spel, met nog duurdere verplichte upgrades om het spel ook daadwerkelijk uit te kunnen spelen en we hebben ons verdienmodel rond, zal EA gedacht hebben.
Ik wilde hem per se 100% uitspelen, maar nu ik dat gedaan heb ben ik er ook wel klaar mee. Maar ja, welk (race) spel nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153481

De Parodius Collection op de PSP? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simba123
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-10-2022
Kan het zijn dat de porsche codes niet meer werken?
Eerst dit weekend geprobeerd met 2.02, toen op de GSM met 2.03,
toen las ik ergens dat het aan de versie kon liggen, dus nu uiteindelijk met 2.10 versie geprobeerd in te voeren.
met en zonder hoofdletters... (zowel helemaal als alleen de eerste dus Porsche Roadshow..)
maar helaas...
De sony test code werkt wel bij mij.. BIRTHDAY werkt ook niet ..
De porsche codes waren geloof ik geldig tot mei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:53
Ik heb ze ingevoerd met de laatste versie, allemaal kleine letters. Werkte prima. Het enige nadeel is dat ik nu zoveel geunlocked heb, terwijl ik nog helemaal niet zover ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 17:33

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik krijg alleen maar 'code onjuist' als ik die porsche codes invoer. Alle spellingsvormen geprobeerd. Ik heb iOS versie 2.1.0 [h359]. Iemand bij wie ze nog wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:45
Werken bij mij ook helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Laatst online: 10-04-2021
Hallo kan het kloppen dat de goldbug niet meer werkt
Mijn tablet springt telkens op de goede datum
Heb al van alles geprobeerd
Heeft hier meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 18:54
Nope, ik heb 5 min geleden nog 50 gold gefarmd.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
Nou bij mij lukt het niet meer
Probeert echt van alles
Echt balen :(

[ Voor 14% gewijzigd door kraaytje op 15-03-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569275

Mij lukt het ook niet meer ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Probeer eens een andere datum of een ander circuit, ik heb het net nog geprobeerd en had 50 goud, het werkt dus wel nog (niet raar want geen update gehad).

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
Zijn er nog andere trucs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je gebrobeerd je ipad uit te zetten? Even alles weer terug zetten en dan je ipad opnieuw starten dan werkt hij wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik ken die gold bug niet, maar als het te maken heeft met de datum handmatig veranderen dan zal dat waarschijnlijk niet meer werken.
EA is zo aardig geweest om een DRM achtige rotzooi in een tablet game te zetten.

Heeft iemand hier trouwens beetje goede ervaring met de multiplayer ?
Tot zo ver is het een behoorlijke lagzooi en zeker als een of andere holbewoner uit oost Europa de game joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
Nou ik krijg die goldbug niet meer voor elkaar kan de datum wel nog veranderen
MAar hij zegt wel welkom terug maar voor de rest niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik merk dat als ik veel geheugen van mijn ipad gebruik, RR3 dan opnieuw opstart. Tip is dus om alle andere apps uit je geheugen te gooien. Dat kan vanuit het open app overzicht (dubbel op home) en dan alle andere apps omhoog swipen, of opnieuw op te starten.

Dan blijft RR3 bij mij wel open staan voor die goldbug

(Ipad 2)

Wat ik niet meer voor elkaar krijg is de datum 1 dag voor schuiven in airplanemode. Dan komt snel de melding dat de datum niet kan worden geverifieerd. Bekend?

[ Voor 19% gewijzigd door Jelte op 18-03-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
hebben jullie wel verbinding met internet? Dat is een vereiste namelijk. Ik heb zelf op een iPad2 ook gezien dat het pas werkte na het herstarten van de iPad, leek idd een geheugen issue te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Gisteren nog op de ipad air de gold bug gedaan, zelf na de laatste update van RR3. Werkt nog steeds. Maar ik heb er ook een keer problemen mee gehad. Toen de Ipad volledig uit gezet. Toen weer opgestart en hij deed het weer.
Maar ben wel bang dat ze dit lek wel een keer gaan dichten. Dus zit nu op de 5500 gold en nog 22 auto's te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

5500, wow. Volgens mij houd je dan sloten met goud over op het einde van de game. Ik ben tot 1500 gegaan dacht ik en heb nog 11xx over.

Edit: niet dat ik er al doorheen ben, ik moet nog iets van 5 series.

[ Voor 21% gewijzigd door Jejking op 18-03-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:50
1100, dat is niet eens genoeg om één dure auto volledig te upgraden. Bedoel je niet 11000?
Ik vind 5500 gold met nog 22 auto's te gaan nog niet echt overhouden (tenzij je toevallig alleen de goedkope auto's nog moet, maar dat zal wel niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik upgrade alleen auto's tot de max van het geld. Goud investeren daarin = zeldzaam en zonde, het is vaak niet eens nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 22:01
Let maar op, het laatste deel van het spel heb je continu gold nodig, zoveel dat het niet meer leuk is (al zal je met 5500 er wel komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Dat matchmaking voor die online games werkt echt voor geen meter, zelfde als de punten die je krijgt.
Kom je op iets van 1200 punten dan krijg je helemaal geen punten meer omdat de rest rond de 600 heeft, dan verlies je dus alleen maar punten.

Zoals dit dus http://cpdv.home.xs4all.nl/IMG_0218.PNG

[ Voor 13% gewijzigd door Daisai op 19-03-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1100 gold is never nooit genoeg hoor... Ga maar mooi even verder met gold sparen geloof me die heb je nodig in de laatste series... 1 auto kost zo 900 gold... Alleen de aanschaf...

Bij mij werkt de goldbug nogsteeds.
Ik doe wel regelmatig meer dan 2 maand vooruit. Draai heb rustig 3 maand vooruit. En inderdaad soms doet hij het bij mij ook niet maar dan sluit ik het spel, de tijd alles weer normaal zetten en weer opnieuw proberen. Soms zet ik ook de ipad helemaala uit en weer aan,

Trouwens, wij moeten nu nog 1 auto kopen en moeten nog een aantal series op 100 zetten! Wel gaaf hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:45
DIe gold bug doet het idd nog steeds.
Ik ga altijd 2 maanden vooruit en doe er dan nog een minuut toevoegen. Soms als ik dat niet deed werkte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:08
gold bug van 50 werkt ook op mn nexus 7 2012 met de nieuwste versie, maar wel 3 van de 4 keer ongeveer. ik zelf zet hem 3 tot 4 maand achteruit alvorens ik begin.

als je er goed over nadenkt krijg je het goud omdat je meer als 2 maand het spel niet hebt gespeelt. het menu laat opnieuw en vergelijkt de tijd van het systeem met die als laatst is opgeslagen (sluiten race) pang gold binnen. mn nexus 7 is wat sloom en kan het nog net allemaal draaien. hierdoor maakt het moment van sluiten is meer uit omdat de tijd file soms nog niet is weg gezet.

zijn er inmiddels weer nieuwe codes.

[ Voor 3% gewijzigd door dezejongeman op 20-03-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Werkt hier ook nog, de gold bug. Even 1000 goud er bijgetoverd. Eens zien of dat een beetje wil, heb 2050 goud ongeveer om die Ferrari, Lambo en Koenigsegg mee te kopen plus nog wat ruimte voor upgrades. Dan nog paar series afmaken, deels zal m'n goud daar wel vandaan komen. Eens kijken hoe ver ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Lambo kost 900 gold, als je met gold gaat upgraden.......... Dan ben je zo een paar duizend kwijt. Hou er rekening mee dat de laatste update van de motor iets van 500 gold kost.
Ik weet niet of je de LFA al heb? Die valt wel erg tegen.

Ik vind trouwens sommige auto's echt bagger. Ongeveer alles wat amerikaans is. Maar de Lexus LFA vind ik ook niet lekker rijden en de Porsche GT val ook tegen. Als je deze vergelijkt met andere porsches. Bijvoorbeeld de RSR of Spider of de concept. Ook de Audi R8 GT plakt lekker in de bochten. Veel beter dan de lambo GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh mannnnnnn........ serieus? Dat is echt belachelijk :r Van die Lambo-upgrades wist ik nog niks, al had ik het wel aan moeten kunnen zien komen. Dan pas ik en stop ik ergens op 95% van de game ofzo, die laatste vijf procent geloof ik dan wel.

Sommige auto's sturen veel lekkerder of scherper in dan anderen inderdaad, wel leuk gedaan al zitten er soms wel heul grote verschillen tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 24-03-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
En het treurige is dat ik de Porsche RSR nog beter vind rijden dan de Lambo.........
Maarja heb als doel gezet dat ik alle auto's wil hebben op 100% en alle evenementen op 100%.
Valt niet altijd mee.

Mazda circuit heeft als nadeel dat jij altijd na de bocht start, dus gelijk ver achter ligt.
Dubai, zuigt gewoon heel erg. Niet overzichtelijk.
Melbourne, zo'n kort circuit is dat je niet veel tijd hebt om op 1 te komen.
Andere circuits heb ik minder moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Tip: probeer veel in te halen aan de buitenkant. Als je acceleratie uit de bocht goed is, kan je er een hele hoop plaatsen mee winnen in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Bij Mazda is het inderdaad het beste om de eerste grote bocht buitenom te gaan en dan de twee volgende aan de binnenzijde.
Melbourne speel ik meestal als de auto bijna rood is qua health. Want daar beuk ik de auto altijd langs de andere in de binnen kant van de bochten.
Dubai, daar heb ik geen overzicht en gevoel met de bochten. Blijft een raar circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dubai heb ik ook niet zoveel mee, het rijdt niet lekker door. Melbourne en evt Suzuka full circuit doe ik eigenlijk altijd met beschadigde auto's, of ze nou half of helemaal stuk zijn in het rood. Dat is nog wel te doen, mits je je kansen pakt en creëert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280936

Hebben jullie ook last van "De toegang tot real racing 3 is geblokkeerd" ? Ik kon niet meer verder spelen. Heel erg vreemd... Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Niks aan de hand hier. Gehackte app aan het gebruiken misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 20:42

TTV

Ik heb sinds de laatste update last van een connection error als ik een wekelijkse time-trial wil spelen. Zijn er meer die daar last van hebben? Ik heb het forum hier doorzocht, maar kwam het nog niet tegen dacht ik. Fout begon van de ene op de andere dag. De connection error krijg ik op het moment dat ik time-trial aanklik en het keuze menu van de 4 time trials moet krijgen. Dat werkt dus niet meer. Het is me één keer gelukt om door in en uit te loggen op facebook de race weer werkend te krijgen. Maar na het finishen kreeg ik alsnog een connection error en werd mijn race niet geregistreerd.

Iemand die raad weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 21:23
Anoniem: 280936 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:33:
Hebben jullie ook last van "De toegang tot real racing 3 is geblokkeerd" ? Ik kon niet meer verder spelen. Heel erg vreemd... Jullie ook?
Staat er toevallig ook een code bij? Er zijn namelijk veel spelers die een tijdelijke ban hebben gekregen doordat ze teveel goud/geld verzameld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Zojuist nog geprobeerd, op de Ipad air. Kom er gewoon in en de 50 gold bug werkt ook nog steeds. Heb toch al zeker meer dan 15k aan gold gebugged en geeft geen melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bij mij werkt het ook nog prima, van het weekend alles op 100% gekregen met ruim 58k aan goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

58000 goud? Geez :X Had je dat écht nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nee absoluut niet nodig, je wordt op een gegeven moment een beetje hebberig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
58k aan goud met de gold bug? Damn das 1160x een event starten, stoppen, 2x op doorgaan drukken, bij RR logo uitloggen, datum verschuiven, spel weer openen, gold innen, spel volledig afsluiten, datum terug zetten en spel weer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Haha nee hoor, een aantal pagina's terug heb ik de 200gold bug gepost, dit ging een stuk harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Inderdaad, die 200 gold-bug is veel sneller. Da's 200 goud per minuut, maar dan heb je nog steeds 290 minuten full-time geconcentreerd goldminen nodig om 58k te verzamelen. Alsnog indrukwekkend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm, ik dacht dat die niet meer werkte? :S (op Android?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als je nog niet de overstap hebt gemaakt naar versie 2.1.0 dan zou het moeten werken. Tijdens het minen stond ik op versie 2.0.1 en toen ik genoeg had ben ik naar versie 2.1.0 (Jaguar toevoeging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Jaguar toevoeging?????? Welke Jag? Ik heb wel de Aston Martin toevoeging, maar Jag?
Of zit er een verschil tussen de andriod versie en de apple versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Tijar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:35:
Als je nog niet de overstap hebt gemaakt naar versie 2.1.0 dan zou het moeten werken. Tijdens het minen stond ik op versie 2.0.1 en toen ik genoeg had ben ik naar versie 2.1.0 (Jaguar toevoeging).
Autoupdate |:( ... maar ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Norinco schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:55:
Jaguar toevoeging?????? Welke Jag? Ik heb wel de Aston Martin toevoeging, maar Jag?
Of zit er een verschil tussen de andriod versie en de apple versie?
Grrr ik zat te slapen vanmiddag. Excuses ik bedoelde de Aston Martin inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV

TTV

Jejking schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:22:
Fijn! Is er sowieso nog een manier om te downgraden van versie? <2.0.2 zou handig zijn voor het goud natuurlijk :) Maar denk dat 'ie hem automatisch bij probeert te werken dan!
Hier staat een instructie....
Maar ja, is die APK te vertrouwen qua malware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat ga ik dus nu niet eens meer proberen gezien de errors die anderen krijgen voor gehackte apk's ;) Denk dat je problemen krijgt als je die gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
ik zou gewoon de 50 gold bug gebruiken, wel wat langer bezig maar je komt er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Maar Jag zou niet slecht zijn, zo wel leuk zijn om een 80 of 90 event te hebben.
Countach, F40, Testa, XJ 220, bmw M1 beetje de oude super cars. Ook de muscle cars zouden best meer auto's mogen hebben, camaro bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 588600

Code 10055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb code : 10055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat helaas niet echt een antwoord tussen die helpt.
Nog steeds geen toegang tot online play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Dat betekent dat je vals gespeeld hebt, bijvoorbeeld door een bug te misbruiken of een apk-truc uit te voeren. Dan mag je een tijdje niet meer online spelen. Waarschijnlijk heb je relatief te veel goud in vergelijking met je progress, enige optie is dan om dat goud te lozen met resprays e.d., anders blijf je bans krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV

TTV

Ja, maar de 50 gold bug werkt bij mij maar zeer beperkt. Ik heb al andere data, andere races, andere auto's, etc. geprobeerd, maar het aantal gold blijft beperkt tot 100 per dag (de afgelopen 2 dagen, vandaag nog niet geprobeerd).

Dus.... downgrade leek me toch wel interessant :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 588600 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 05:37:
Gaat er ook niet komen als je hacks of een gehackte apk gebruikt.

PS: je hebt een edit-knop voor een reden.
TTV schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:27:
Ja, maar de 50 gold bug werkt bij mij maar zeer beperkt. Ik heb al andere data, andere races, andere auto's, etc. geprobeerd, maar het aantal gold blijft beperkt tot 100 per dag (de afgelopen 2 dagen, vandaag nog niet geprobeerd).

Dus.... downgrade leek me toch wel interessant :-)
Probeer het en laat ons weten wat er uit komt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569275

Anoniem: 588600 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 05:37:
Gemakkelijk op te lossen door de ipad volledig uit te schakelen en terug op te starten.
De goldbug werkt hier terug perfect, en dan nog met game center aan lukt mij soms 3 x na elkaar.
Ik rij een online race dan verzet ik de tijd 2 mnd vooruit en werkt perfect en krijg er dan nog rS bovenop omdat het racetornooi voorbij is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV

TTV

Pff. 50 gold bug werkt hier nu helemaal niet meer. Ben gewoon op v2.1.0 blijven zitten. Daar werkte het begin van de week nog wel. Ervaren jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt hier nog steeds perfect; zit momenteel op 92% met alle auto's met alle upgrades. Die bling bling interesseert me niet, al zijn wel al mijn auto's voor zover mogelijk stemmig zwart of wit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV

TTV

Ik snap niet wat er veranderd is dan. Het lukte me 2 dagen lang. 200 gold in totaal. Maar daarna krijg ik het niet meer voor elkaar. Terwijl ik toch nog precies hetzelfde doe als de keren dat het me wel lukte. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
gistern nog ff gespeeld en werkt bij mij nog steeds. Heb nu alleen een credit probleem. Moet de duurste auto's nog en die hakken er echt in. Niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Norinco schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:42:
gistern nog ff gespeeld en werkt bij mij nog steeds. Heb nu alleen een credit probleem. Moet de duurste auto's nog en die hakken er echt in. Niet normaal meer.
Als je met credit R$ bedoelt: die kun je op dezelfde manier (de 50 gold bug manier) farmen door de weekly tournament te gebruiken. Zul je wel moeten zorgen voor een redelijke plaatsing, anders schiet het niet op natuurlijk, maar 40-50k per keer is voor mij prima haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Of je doet gewoon de dagelijkse race met bonus op Suzuka met de BMW M3 GT2 ALMS, goed voor 130k in 8 minuten als je de manager erbij sleept :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
dan wel dat je de dagelijkse bonus op 100% heb zitten?
Met dat geklooi met de gold bug, ben ik altijd de bonus kwijt en heb standaard de 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Norinco schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:24:
dan wel dat je de dagelijkse bonus op 100% heb zitten?
Met dat geklooi met de gold bug, ben ik altijd de bonus kwijt en heb standaard de 20%.
Meh, da's een kwestie van offline 4x de datum 1 dag vooruit en dan weer achteruit zetten en je zit weer op 100%. In principe is de gold bug methode op de weekly tournament gebruiken echter sneller. Een 50k per minuut is makkelijk te halen, dus toch rap een 3M per uur. Ik gebruik echter R$ alleen nog maar voor de aanschaf van wagens; alle upgrades gaan met gold, want dat kan ik sneller farmen dan de equivalente R$s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ugh, haat aan die Lexus LFA-serie... Kost meer goud dan me lief is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV

TTV

Dan snap ik nog steeds niet waarom die gold bug bij jullie nog werkt en bij mij niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Anoniem: 153481 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:21:
[...]

Meh, da's een kwestie van offline 4x de datum 1 dag vooruit en dan weer achteruit zetten en je zit weer op 100%. In principe is de gold bug methode op de weekly tournament gebruiken echter sneller. Een 50k per minuut is makkelijk te halen, dus toch rap een 3M per uur. Ik gebruik echter R$ alleen nog maar voor de aanschaf van wagens; alle upgrades gaan met gold, want dat kan ik sneller farmen dan de equivalente R$s.
Maar moet je dan niet tussendoor online zijn? Als ik offline ben dan krijg je volgens mij de dagbonus helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Norinco schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:50:
[...]

Maar moet je dan niet tussendoor online zijn? Als ik offline ben dan krijg je volgens mij de dagbonus helemaal niet.
Volgens mij niet; je kunt gewoon offline zijn en toch de dagbonus krijgen. Voor de goldbug moet je echter wel online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe update komt eraan! Nice want wij hebben hem nu ' uitgespeeld' haha

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 11-04-2014 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja ik zag het ook net voorbij komen, de Ariel Atom V8 en KTM. Lijkt me fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Okido...ziet er naar uit dat ik het weer grijs ga spelen met die KTM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Beetje offtopic, maar spelen jullie nog meer race games naast deze op de mobiele?

Ik ben sinds kort helemaal hooked aan Assetto Corsa. Sinds ik deze heb ben ik een stuk minder vaak te vinden achter mijn PS3 (Gran turismo 6) en Real Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ik speel mobiel alleen maar Real Racing 3 en Drag Racing (niet die bike en 4x4 troep, alleen orgineel).

Dat laatste voornamelijk omdat ik 't leuk vind om via het tunen toch nog die paar duizendste van je tijden af te snoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 13:13

CasGas

.

Volgens mij werkt die truc met 50 gold niet meer, ik zit dan wel op versie 2.1.0..

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
Hij doet het af en toe volgens mij
Ik kan al een tijdje geen toernooi rijden het lijkt wel of ik niet online bent ziet geen foto's meer bij het opstarten van een race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV

TTV

CasGas schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:44:
Volgens mij werkt die truc met 50 gold niet meer, ik zit dan wel op versie 2.1.0..
Ah, nog iemand die hetzelfde lot beschoren is. Moet ik het toch zien te redden met de schamele 200 gold die ik met die bug bij elkaar heb kunnen harken. Ik zit trouwens ook op 2.1.0...
kraaytje schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:05:
Ik kan al een tijdje geen toernooi rijden het lijkt wel of ik niet online bent ziet geen foto's meer bij het opstarten van een race
Tournooien rijden lukt me nog wel, maar ik krijg al sinds weken een "verbindingsfout" bij de time-trials. Wel jammer want daar kon je eens in de zoveel tijd toch een aardig bedragje mee binnen slepen. Wellicht zelfde oorzaak? Weet iemand sowieso een oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
zijn hier ook mensen die al een ba hebben gehad? Ik lees het forum wel eens op Myrealracing.com en kom daar toch berichten tegen van gasten die een ban hebben gehad. Schijnt dat er gekeken wordt naar de verhouding van de waarde van je garage, hoeveelheid credits je hebt ontvangen en hoeveel goud je hebt.

Iemand hier al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Nog steeds geen problemen met de 50 gold bug. Heb ook 2.1.0 trouwens
Gelukkig ook nog niet geband, maar ik haal ook geen supergrote hoeveelheden binnenhaal.
Totaal nu bijna 15.000gold bij elkaar gefarmd, maar heb er maar 8.500 actief zal ik maar even zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rubeo38 op 13-04-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Norinco schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:46:
zijn hier ook mensen die al een ba hebben gehad? Ik lees het forum wel eens op Myrealracing.com en kom daar toch berichten tegen van gasten die een ban hebben gehad. Schijnt dat er gekeken wordt naar de verhouding van de waarde van je garage, hoeveelheid credits je hebt ontvangen en hoeveel goud je hebt.

Iemand hier al ervaringen mee?
Nee nog niet, ik heb alles op 100% en ruim $R 18.000.000 en ruim 58.000 goud maar nog niets van een ban gezien. Het zal i.i.g. niet door mijn geld worden veroorzaakt maar meer door de hoeveelheid goud.

Op myrealracing.com las ik ook een theorie dat als je in het begin goud hebt gekocht met echt geld dat je de banhamer zal ontlopen. Of dit echt zo is is niet geheel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
met de nieuwe update die net is uitgekomen werkt de 50 gold bug niet meer!!!!
ik update hem dus nog maar even niet en ga even flink wat meer farmen dan ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:26:
met de nieuwe update die net is uitgekomen werkt de 50 gold bug niet meer!!!!
ik update hem dus nog maar even niet en ga even flink wat meer farmen dan ik nu heb.
Klopt, dus voordat jullie overgaan naar de nieuwe versie probeer zoveel mogelijk binnen te harken met de 50 gold bug!

Onderstaand de aankoopkosten in goud van de nieuwe auto's:

Atom 3.5 cash, V8 is 150GC.
Caterham cash
KTM is 115 GC
Veloster turbo is 22k (cash)
Porsche RSR 2014 is 650 GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ik snap het niet...wil je de terugkeer van Porsche in Le Mans vieren en dan maak je die Porsche zo duur dat vrijwel niemand 'm zal kopen.

Jammer overigens dat de goldbug niet meer werkt, gisteravond nog 1000 gold "gefarmed" gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ffs.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk, die autoupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hier het kostenoverzicht om alle auto's volledig te upgraden:

Hyundai Veloster Turbo

Price: R$22,000
Total R$ upgrade cost: $124,600
Total GC upgrade cost: 20GC

Ariel Atom 3.5
Price: $255,000
Total R$ upgrade cost: $551,500
Total GC upgrade cost: 138GC

KTM X-Bow R
Price: 115GC
Discount: 90GC
Total R$ upgrade cost: $617,400
Total GC upgrade cost: 174GC

Caterham Seven 620 R
Price: R$378,500
Discount: R$302,800
Total R$ upgrade cost: $839,800
Total GC upgrade cost: 237GC

Ariel Atom V8
Price: 150GC
Discount: 120GC
Total R$ upgrade cost: R$812,300
Total GC upgrade cost: 234GC

Porsche 911 RSR 2014
Price: 650GC
Total R$ upgrade cost: $4,232,100
Total GC upgrade cost: 1390GC

2.2 Upgrade prices:
GC: 3079
R$: 7,790,100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben blij dat ik genoeg goud heb om de Porsche 911 RSR 2014 aan te schaffen maar de kosten zijn natuurlijk volstrekt belachelijk.

De 2013 versie van de Porsche vind ik persoonlijk de beste auto van het spel en het is te hopen dat er in de komende updates meer races mee gereden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Voor mij staan de bmw m3 alms gt3 en de RSR (2013) op eenzame hoogte. (alhoewle ik de pagani R nog niet heb)
Pagina: 1 ... 9 ... 65 Laatste