Ik gebruik nu de goldbug in de eerste serie. Rond speedway met de BMW M1. Maar je krijgt maar 2 gold per keer. Heb 3 slots van de 5. Dus na de derde slot gebruik ik 2 gold om deze weer aan te vullen. Heb geen zin om tien minuten te wachten.
Is er ook een serie waar je meer gold krijgt, gebruikmakend van die goldbug?
Verder had ik iets raars van het weekend. Na een rondje rijden voor gold in mijn bmw M1, kreeg ik ineens een groot E-teken in beeld in een wit vlak. Toen ik daar op drukte kreeg ik twee menus naast elkaar. ik drukte op wat zaken en opeens zit ik in de "battle italia" serie met mijn BMW M1 en kon hier een race rijden. Nou hoefde niet te vertellen waar ik ergens eindigde met mijn M1.
Mu is die serie geunlocked maar kan hem niet spelen, heb daar nog geen auto voor.
Heeft iemand anders dit ook een keer gehad?
Is er ook een serie waar je meer gold krijgt, gebruikmakend van die goldbug?
Verder had ik iets raars van het weekend. Na een rondje rijden voor gold in mijn bmw M1, kreeg ik ineens een groot E-teken in beeld in een wit vlak. Toen ik daar op drukte kreeg ik twee menus naast elkaar. ik drukte op wat zaken en opeens zit ik in de "battle italia" serie met mijn BMW M1 en kon hier een race rijden. Nou hoefde niet te vertellen waar ik ergens eindigde met mijn M1.
Mu is die serie geunlocked maar kan hem niet spelen, heb daar nog geen auto voor.
Heeft iemand anders dit ook een keer gehad?