[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 8 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Ik gebruik nu de goldbug in de eerste serie. Rond speedway met de BMW M1. Maar je krijgt maar 2 gold per keer. Heb 3 slots van de 5. Dus na de derde slot gebruik ik 2 gold om deze weer aan te vullen. Heb geen zin om tien minuten te wachten.

Is er ook een serie waar je meer gold krijgt, gebruikmakend van die goldbug?

Verder had ik iets raars van het weekend. Na een rondje rijden voor gold in mijn bmw M1, kreeg ik ineens een groot E-teken in beeld in een wit vlak. Toen ik daar op drukte kreeg ik twee menus naast elkaar. ik drukte op wat zaken en opeens zit ik in de "battle italia" serie met mijn BMW M1 en kon hier een race rijden. Nou hoefde niet te vertellen waar ik ergens eindigde met mijn M1.
Mu is die serie geunlocked maar kan hem niet spelen, heb daar nog geen auto voor.

Heeft iemand anders dit ook een keer gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Norinco schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:53:
Ik gebruik nu de goldbug in de eerste serie. Rond speedway met de BMW M1. Maar je krijgt maar 2 gold per keer. Heb 3 slots van de 5. Dus na de derde slot gebruik ik 2 gold om deze weer aan te vullen. Heb geen zin om tien minuten te wachten.

Verder had ik iets raars van het weekend. Na een rondje rijden voor gold in mijn bmw M1, kreeg ik ineens een groot E-teken in beeld in een wit vlak. Toen ik daar op drukte kreeg ik twee menus naast elkaar. ik drukte op wat zaken en opeens zit ik in de "battle italia" serie met mijn BMW M1 en kon hier een race rijden. Nou hoefde niet te vertellen waar ik ergens eindigde met mijn M1.
Mu is die serie geunlocked maar kan hem niet spelen, heb daar nog geen auto voor.

Volgens mij kwam ik vandaag op www.myrealracing.com een overzicht tegen met series waar je 3 goud per race krijgt, zal morgen even voor je zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Norinco schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:53:

Je weet ook dat als je je WiFi uitzet en je zet de tijd 1 uur vooruit dat alledrie de pipes weer opgeladen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Moet je wel de game opnieuw opstarten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Je hebt het nu over de back to the future bug, ook wel de Delorean genoemd op de foums volgens mij.
Schijnbaar kon je ook de klok terug zetten, dan kreeg je bepaalde discounts op auto's.
Maar die werken niet meer, althans volgens de forums.

Die tijd bug werkt schijnbaar ook om de wachttijd weg te werken van nieuw te leveren auto's
Zal het eens testen vanavond.

Maar wat ik doe om gold te minen is het volgende:
- besturing ingesteld dat deze niet meer werkt op beweging van het tablet
- tijdrit selecteren en zelf laten rijden
- af en toe op doorgaan drukken en alles bijvullen

Zo hoef je dus bijna niets te doen en groeit je gold en je credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Tijar schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:24:
[...]

Volgens mij kwam ik vandaag op www.myrealracing.com een overzicht tegen met series waar je 3 goud per race krijgt, zal morgen even voor je zoeken.
12+Cyl Slam, GT1 Grand Tour, High Rev Rush, Ferrari Faceoff, Supercar Elites, Speed Demons and Zenith => 3 gold

Grand Tourer Supremacy Series, Spirit of Ferrari, Enzo Ferrai Triumph and Vertex Series => ?? gold

every other Series => 2 gold

i checked the 4 you didn't know. Grand Tourer is 2, Spirit of Ferrari is 3, Enzo Ferrari Triumph is 3, and Vertex is 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Tnx, alleen zijn series waar ik nog niet in rij. Dus voorlopig maar de Speedway met mijn M1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dacide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:36:
De BMW M3 ALMS is echt een superauto die heerlijk aan de weg kleeft. Ik gebruik hem altijd om R$ te grinden (laatste race van accolade serie.. 5 rondes op suzuka. met de 100% bonus en verdubbelaar haal ik hier altijd rond de 140.000 R$ (+/- 8.30 min rijden)
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Mijn eerste run eindigde in 50k los, paar tikjes uitgedeeld maar scheelt dat echt 20k? Ligt dat aan de voorsprong die je opbouwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:53
Jejking schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:15:
[...]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Mijn eerste run eindigde in 50k los, paar tikjes uitgedeeld maar scheelt dat echt 20k? Ligt dat aan de voorsprong die je opbouwt?
Ik haal ook altijd 140k in deze run, ook met tikjes. Wel natuurlijk met 100%dag-bonus en de dubbele inkomsten manager actief. Edit: Rij er overigens ook 8:30 over meestal, soms 8:26, soms 8:34 , dat lijkt geen invloed te hebben (maar ben daar niet zeker van).

[ Voor 13% gewijzigd door Kassad op 01-02-2014 13:38 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik denk dat ik gewoon even verkeerd heb gekeken in m'n moeheid en de race heb gereden met 20 of 0 procent bonus :) Zal eens kijken of de tijd uitmaakt, if not: In dat geval zou upgraden niet hoeven en kan ik gewoon gaan farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 20:32
sverzijl schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Je doet het volgens mij goed, werkt bij mij ook bij de 1e serie. Enige wat ik doe is uitloggen uit GC en Facebook, naar time trial browsen en even wachten tot ie op nieuw springt. Je hebt internet/wifi nog wel aanstaan als je als gast rijdt? Dat is dacht ik wel een voorwaarde.

@hieronder: zou voor alle series moeten werken, ook die je al op 100% hebt (hier wel in ieder geval). Maar de beste is GT1 grand tour - tier 19 (Melbourne) omdat je daar 3 Gold krijgt in +/- 2:30 waarbij je dan alleen maar achterover hoeft te zitten als je besturing 'stuur A' kiest en alle hulp aan.
Hoe lang duurt het 'even wachten'? Het is me inmiddels gelukt om op IOS 7 uit te loggen op gamecenter, maar de time trial springt niet op nieuw. Enig idee waar het fout zou kunnen gaan?

Edit: Never mind, m'n Facebook stond ergens verstopt nog aan... |:( Inmiddels werkt het. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door DeZaag op 05-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft al eens 50 gold verkregen door de datum 1 mnd vooruit te zetten?
Mij is het al 1 x gelukt na vele pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond iedereen

Ik ben nieuw hier en heb een account aangemaakt omdat ik al veel uit dit topic geleerd heb, maar na vele maanden ook zelf een vraagje heb:

- Momenteel zit ik in 'gold coin'-nood. Ik heb er nog maar 6, maar ik heb een betere auto nodig om aan bepaalde races te mogen deelnemen. (Geld heb ik wel genoeg; zo'n 586.000).

Mijn vraag is nu: hoe kan ik toch nog voldoende coins verdienen? (Momenteel doe ik dat enkel door race-ervaring--> kost veel tijd en volledige reeksen te winnen--> Gaat nu niet meer door te slechte auto's)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik zou zeggen, lees het topic nog een keer door of zoek naar de gold bug. Is al meerdere malen uitgelegd hoe het werkt, succes!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:22:
Ik zou zeggen, lees het topic nog een keer door of zoek naar de gold bug. Is al meerdere malen uitgelegd hoe het werkt, succes!
Bedankt dat je zo snel antwoordt.

Ik heb inderdaad al heel wat gehoord over die goldbug, maar nergens vind ik de correcte uitleg.

Wordt met de goldbug de tip/truc van pagina 1 (post 1) bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 08:37
@Put_Johan: Ja, de eerst post wordt af en toe bijgewerkt.

En voor de rest zou ik eens het beleid hier doornemen, bijvoorbeeld Het algemeen beleid #groeten

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:18
Probleem : tijdrittoernooi is niet meer toegankelijk totdat een update geïnstalleerd is, maar die update is nergens te bespeuren?
Of zie ik iets over het hoofd?

Edit: huidige versie android 2.0.2 [H595]

[ Voor 12% gewijzigd door lukadad op 09-02-2014 10:03 ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jogai schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:41:
@Put_Johan: Ja, de eerst post wordt af en toe bijgewerkt.

En voor de rest zou ik eens het beleid hier doornemen, bijvoorbeeld Het algemeen beleid #groeten
Ok dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukadad schreef op zondag 09 februari 2014 @ 09:44:
Probleem : tijdrittoernooi is niet meer toegankelijk totdat een update geïnstalleerd is, maar die update is nergens te bespeuren?
Of zie ik iets over het hoofd?

Edit: huidige versie android 2.0.2 [H595]
Hier hetzelfde probleem alleen hebben wij net de nieuwste versie gedownload. Iemand er nog meer last van??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:43
Ook ik heb dit op mijn Nexus..

Mogelijk zal de multiplayer update eindelijk ook naar Android komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

is overigens sinds de laatste update de goldbug verdwenen?

ik heb nu al mn afgerondde toernooien op 100% staan, de tijdrit wordt wel wit, maar vroeger stond dan het toernooi ook op 97%

na en Indianapolis tijdrit in het eerste toernooi, krijg wel 5000 R$ voor een group-promotion maar geen goudstukken meer (vroeger wel)

mn versie: Real Racing 3 version 2.0.3

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 18-02-2014 15:34 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Versie 2.0.2 (Android) is nog steeds prima voor gold op te minen. Heb juist om deze reden expres automatisch updaten uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe race code " sony test code"

100 000 RS en 20 gold :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:04
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
RM-rf schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:33:
is overigens sinds de laatste update de goldbug verdwenen?

ik heb nu al mn afgerondde toernooien op 100% staan, de tijdrit wordt wel wit, maar vroeger stond dan het toernooi ook op 97%

na en Indianapolis tijdrit in het eerste toernooi, krijg wel 5000 R$ voor een group-promotion maar geen goudstukken meer (vroeger wel)

mn versie: Real Racing 3 version 2.0.3
Net even uit uitgeprobeerd, als ik 1x race geeft hij inderdaad geen goud. maar met meerdere races achter mekaar geeft hij wel goud.
Heb 2 races gedaan, dus gewoon opnieuw drukken en nog een keer, toen kreeg ik 2 goud en 2.00 R$
hij werkt hier dus nog wel, zij het 1x minder goud per paar keer lijkt me.

de code werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Voor degenen die nog op 2.0.2 of lager zitten is er de volgende goud bug:

* sluit RR3 geforceerd af en log uit uit het gamecenter
* zorg dat de datum op vandaag staat en open RR3
* zodra het EA logo in beeld komt sluit RR3 gelijk weer af. Als het FireMonkeys logo verschijnt ben je te laat en begin dan opnieuw bij stap 1
* open de tijdinstellingen en verander het jaar naar minimaal 2008, laat wifi aan staan!
* dubbelklik de home button en klik op RR3
* wacht totdat het Real Racing logo verschijnt, wacht een seconde en sluit RR3 weer af
* zodra de auto in beeld verschijnt sluit je RR3 weer af
* wacht totdat de auto het rechte stuk opgaat en sluit dan RR3 weer af
* druk op OK om 2x 50 goud te verzamelen
* sluit RR3 af
* druk op OK om 1x 50 goud te verzamelen
* sluit RR3
* open de tijdinstellingen en pas de datum weer aan naar de datum van vandaag
* druk op OK om 1x goud te verzamelen

Om de procedure te herhalen sluit je RR3 geforceerd af en start je de procedure vanaf het begin.

Let op, de timing is cruciaal, vooral de eerste stappen wanneer het EA logo verschijnt. Mocht het niet gelijk lukken probeer het gewoon opnieuw. Mocht het even niet lukken dan start ik mijn iPad opnieuw en start opnieuw en meestal lukt het dan prima. Sinds gisteren vrijwel alle auto's op maximaal staan en op dit moment precies 12.000 goud binnen.

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 11:40
aantal keer geprobeerd met 2.0.1, maar hier geen gratis goud helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Blijf het proberen want het is echt mogelijk, ik had gisteren ook een periode dat het niet lukte en daarna ging het ineens wel. Timing is echt heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
is de timing bij 'wacht totdat de auto het rechte stuk opgaat' belangrijk? Want ik zie er niet echt een recht stuk in.
Tijd bij stap 4 terug gezet naar 19-2-2008, dat is voldoende?
In stap 3 (wacht op EA logo), dat is eigenlijk direct na opstarten applicatie (binnen 0,1 sec) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Die timing is niet echt heel belangrijk, zodra de auto naar de rechterkant van het scherm gaat sluit je RR3.

In principe wel, ik doe voor de zekerheid meestal een datum in 2007.
Ja klopt, je moet zorgen dat je voor het logo van FireMonkeys RR3 hebt afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
zal wel aan mij liggen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Vanavond nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Wat is precies het verschil tussen afsluiten en geforceerd afsluiten.? Op android kan je op de home knop drukken of op het multitask knopje drukken. Bij home blijft rr3 open staan, bij multitask ook tenzij je dit 'wegveegt'. Is dit wegvegen = geforceerd afsluiten van stap 1 en in al de andere stappen het afsluiten met 'dubbel home knop klikken' = open laten staan van rr3?

Ben een beetje in de war vermoed ik..

Edit: werkt nu. Geforceerd afsluiten = wegvegen, afsluiten = laten openstaan door gwn naar home te gaan.

Edit 2: moet sneller refreshen precies ;) Enige dat ik nt krijg is 1*goud van de laatste stap maar daar maal ik niet om

[ Voor 22% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 19-02-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Afsluiten is RR3 met de home knop afsluiten, RR3 blijft dan in het geheugen draaien.

Met geforceerd afsluiten bedoel ik dat je de home knop 2x snel indrukt en dat je RR3 vervolgens "wegveegt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Overigens krijg ik bij deze stap "* druk op OK om 2x 50 goud te verzamelen" 3x50 goud. Het totale ritje geeft dan 200 goud per keer. Misschien een verschil tussen Android en iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik weet niet precies hoe dat komt, de ene keer krijg ik 150 goud en vervolgens weer 200 goud. Het heeft iets te maken met timing denk ik. Bij mij start RR3 nu zo snel dat ik het niet op tijd kan stoppen :-)

Gelukkig heb ik voldoende goud binnen om alles te upgraden en nog ruim voldoende over te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:30:
nieuwe race code " sony test code"

100 000 RS en 20 gold :)
Dank, deze werkte bij mij (wel met Sony met hoofdletter).

Ik zit op 2.0.1 maar ik krijg geen 50 goud met de bovenbeschreven truuk.. Ben wel bij Facebook aangemeld, maakt dat uit?

[ Voor 19% gewijzigd door Kassad op 19-02-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
@hierboven, ja overal uitgelogd moet je zijn.

bovenstaande goudbug werkt ook in 2.0.3

heb net iig 1x 100 goud kunnen pakken.

was wel een aantal keer proberen voor ik m te pakken had :D
dus bedankt! ik zal hem een dezer dagen ook even in de OP zetten.

edit: ondertussen een aantal keer gelukt, en totaal nu 500 gold verzameld. gaat een stuk sneller dan de andere goldbug _/-\o_

OP aangepast met deze tip erbij.

[ Voor 34% gewijzigd door Rubeo38 op 19-02-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik heb het nu 5 keer geprobeerd maar ik krijg 0 goud..

Edit: nog een keer of 10 geprobeerd, niets..

Edit2: spel ge-update naar 2.0.3, weer geprobeerd, weer niets..

[ Voor 54% gewijzigd door Kassad op 19-02-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook ik krijg het met 2.0.2 niet voor elkaar. Kan iemand het een keer filmen? Dat zou het duidelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Wat ik doe is het volgende, misschien dat ik iets fout doe?

Ik zorg dat rr niet draait en dat ik niet ingelogd ben in gamecenter, Facebook en Google+, de datum staat op vandaag. Dan start ik rr en direct wanneer het ea logo in beeld staat druk ik 1 keer op de home knop om op het beginscherm uit te komen. Ik ga dan naar de tijdinstellingen van ios en verder de tijd naar een datum voor 2008. Ik dubbelklikken dan op de homeknop en ga terug naar rr. Ik wacht dan tot het rr logo in beeld kom, wacht een seconde en druk dan weer 1 keer op de homeknop om terug te gaan naar het beginscherm, dubbelklikken dan weer op home en ga terug naar rr. Wanneer het beeld veranderd van het rr logo naar de auto die het beeld in komt rijden druk ik direct weer op de homeknop, terug naar het beginscherm, dan weer dubbelklikken en terug naar het spel. Deauto is dan bijna uitgereden dus druk ik direct weer op home en dubbelklikken ik weer om naar het spel terug te gaan

Wat doe ik hier fout?

Edit, ik typ in ios dus dubbelklikken is dubbelklik, stomme autocorrect

[ Voor 3% gewijzigd door Kassad op 19-02-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Kassad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:26:
Ik heb het nu 5 keer geprobeerd maar ik krijg 0 goud..

Edit: nog een keer of 10 geprobeerd, niets..

Edit2: spel ge-update naar 2.0.3, weer geprobeerd, weer niets..
Same here, krijg het ook niet voor elkaar, doe exact hetzelfde als wat jij beschrijft. In zowel 2.0.1 als 2.0.3 geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik zal de procedure morgen nog een keer doorlopen maar het werkt echt, 200 goud in 3 minuten is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Probeer als jaartal eens 2007 I.p.v. 2008, nog verder terug is trouwens ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik ben al tot 1970 geweest, niets.

Ik geloof dat het jullie lukt, ik moet wel iets fout doen..

[ Voor 48% gewijzigd door Kassad op 19-02-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dan ligt het denk ik aan de timing, dit steekt heel erg nauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik sluit me bij Jeltel aan, als iemand een filmpje wil maken zou ik daar erg blij van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Iemand een idee hoe je dit kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Met z'n tweeën? Een die de ipad bediend en een die filmt? Of zou je het alleen kunnen met een hand voor je ipad en een hand voor een smartphone?

Als je in Groningen zit kom ik je wel helpen :-)

[ Voor 15% gewijzigd door Kassad op 19-02-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik zal eerst kijken of het met een paar screenshots lukt

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je moet uitloggen bij gamecentrum en facebook voor het spel? Ik zoek heel internet af maar kom er niet uit,

• Kassad
Gamecenter uitloggen in Gamecenter zelf, dus niet in het spel. Facebook, in het spel ga je naar de instellingen, eerste tabblad.

Verwijderd

Kassad dank je wel maar op gamecentrum zie ik nergens die afmeld knop. Facebook nu afgemeld.

Wil je eens uitleggen waar dat zou moeten staan?

• Rubeo38
Gamecentre moet je bij de instellingen van je tablet doen, dan naar het gamecenter knopje en als je dan op de gamecentre id drukt krijg je de optie om uit te loggen

[ Voor 40% gewijzigd door Rubeo38 op 20-02-2014 09:50 ]

Verwijderd

Kassad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:40:
[...]

Dank, deze werkte bij mij (wel met Sony met hoofdletter).

Ik zit op 2.0.1 maar ik krijg geen 50 goud met de bovenbeschreven truuk.. Ben wel bij Facebook aangemeld, maakt dat uit?
Hier werkte de code ook inderdaad met hoofdletter S, bedankt voor de tip!

En dank voor je uitleg, ik snap nu eindelijk hoe het moet echt toppie!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 09:53 ]

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:04
De uitleg uit de startpost vind ik wat verwarrend en duurt langer dan noodzakelijk. Er is bijvoorbeeld geen recht stuk, dat is vermoedelijk verkeerd vertaald, want er wordt bedoeld dat de auto naar rechts op het scherm rijdt. Ik zou het zo opschrijven:
  1. Check of je RR3 versie 2.0.2 of LAGER hebt. Na de nieuwste update schijnt het niet te werken.
  2. Zorg dat de datum van je apparaat op vandaag staat
  3. zorg dat Real Racing 3 volledig afgesloten is
  4. zorg dat je niet ingelogd bent bij GameCenter (iOS) of Facebook/Google+ o.i.d.
  5. Start RR3
  6. Wacht tot het EA-logo in beeld komt (dat is vrijwel meteen)
  7. verlaat het spel (zonder volledig af te sluiten, dus bijvoorbeeld door even op de home button te klikken)
  8. Wijzig de datum van je apparaat naar een datum vóór 2008
  9. Ga terug naar RR3 (bij iOS door te dubbelklikken op de home button en RR3 weer aan te klikken)
  10. Wacht tot het FireMonkeys-logo in beeld komt
  11. Herhaal stap 7
  12. Herhaal stap 9
  13. Wacht tot het 'Real Racing 3' logo (met tekst) in beeld komt
  14. Herhaal stap 7
  15. Herhaal stap 9
  16. Wacht tot de auto in beeld komt
  17. Herhaal stap 7
  18. Herhaal stap 9
  19. Wacht tot de auto naar rechts in het scherm rijdt
  20. Herhaal stap 7
  21. Herhaal stap 9
  22. Je krijgt nu de mogelijkheid om 3x op OK te klikken, dat levert 3x 50 goud op
  23. Herhaal stap 7
  24. Herhaal stap 9
  25. Je kunt nu nog één keer extra op OK klikken, voor nog 50 goud
  26. Sluit RR3 volledig af
Vervolgens datum naar vandaag terugzetten, en je kunt opnieuw beginnen vanaf stap 5.

Als ik deze stappen volg, krijg ik 100% van de tijd 200 goud, binnen ongeveer 1,5 minuut. Timing maakt dan verder heel weinig uit, zolang je het bij de juiste schermen doet (maar vroeg of laat in het scherm maakt bij mij geen verschil). Dit voorkomt ook dat je nog een keer terug naar RR3 moet met de datum op vandaag, waarna je eerst het scherm over de Time Trial Tournament weer moet wegklikken, en daardoor komt ook het 20%-bonus-scherm niet meer tevoorschijn, scheelt ook weer tijd. En je 200 goud heb je al, je krijgt niet nog meer door na het terugveranderen van de datum weer terug naar het spel te gaan.

• Rubeo38
Zoals ik gisteren ook zei, ik heb de nieuwste versie 2.0.3 en ik heb een aantal keer ook het gratis goud gekregen. ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik krijg het niet elke keer. kan zijn dat mijn timing hier en daar scheef loopt :D
maar toch al 700 gold binnen weten te halen op die manier met dus de nieuwste update. maar ik zal de startpost aanpassen.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Fijn! Is er sowieso nog een manier om te downgraden van versie? <2.0.2 zou handig zijn voor het goud natuurlijk :) Maar denk dat 'ie hem automatisch bij probeert te werken dan!

• Kassad
Anakha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:12:
De uitleg uit de startpost vind ik wat verwarrend en duurt langer dan noodzakelijk. Er is bijvoorbeeld geen recht stuk, dat is vermoedelijk verkeerd vertaald, want er wordt bedoeld dat de auto naar rechts op het scherm rijdt. Ik zou het zo opschrijven:
  1. Check of je RR3 versie 2.0.2 of LAGER hebt. Na de nieuwste update schijnt het niet te werken.
  4. zorg dat je niet ingelogd bent bij GameCenter (iOS) of Facebook/Google+ o.i.d.
  5. Start RR3
  7. verlaat het spel (zonder volledig af te sluiten, dus bijvoorbeeld door even op de home button te klikken)
  9. Ga terug naar RR3 (bij iOS door te dubbelklikken op de home button en RR3 weer aan te klikken)
  11. Herhaal stap 7
  12. Herhaal stap 9
  14. Herhaal stap 7
  15. Herhaal stap 9
  17. Herhaal stap 7
  18. Herhaal stap 9
  20. Herhaal stap 7
  21. Herhaal stap 9
  22. Je krijgt nu de mogelijkheid om 3x op OK te klikken, dat levert 3x 50 goud op
  23. Herhaal stap 7
  24. Herhaal stap 9
Vervolgens datum naar vandaag terugzetten, en je kunt opnieuw beginnen vanaf stap 5.

Als ik deze stappen volg, krijg ik 100% van de tijd 200 goud, binnen ongeveer 1,5 minuut. Timing maakt dan verder heel weinig uit, zolang je het bij de juiste schermen doet (maar vroeg of laat in het scherm maakt bij mij geen verschil). Dit voorkomt ook dat je nog een keer terug naar RR3 moet met de datum op vandaag, waarna je eerst het scherm over de Time Trial Tournament weer moet wegklikken, en daardoor komt ook het 20%-bonus-scherm niet meer tevoorschijn, scheelt ook weer tijd. En je 200 goud heb je al, je krijgt niet nog meer door na het terugveranderen van de datum weer terug naar het spel te gaan.
Dat ga ik vanavond proberen, tnx Anakha!

Verwijderd

Game Center meld ik af via de instellingen.

• Lambo LP670 SV
Kassad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:18:
Ik sluit me bij Jeltel aan, als iemand een filmpje wil maken zou ik daar erg blij van worden.
Bij deze heb ik er maar eentje gemaakt met de rapte ;)

YouTube: RR3

Ik sluit het dus eerst geforceerd af, zet nadien de datum terug op vandaag, vervolgens spel opstarten, datum naar 2007, en vervolgens in verdere stapjes spel terug opnieuw laten 'verdergaan' simpel gezegd. Krijg hiervoor steeds 200 gold.

• Jelte
  • Niet online
Ziet er goed uit ja. Helaas zit ik met een iPad te spelen, dus ik verwacht dat het daar net weer iets anders is.

En wat ik al een tijd heb is dat ik nooit de sponsors te zien krijg. Die zouden zichzelf aan moeten bieden als je regelmatig wedstrijden wint (wat ook gebeurt), maar ik krijg ze niet meer gratis te zien.

edit: iPad 2, ios 7, versie 2.0.2

[ Voor 5% gewijzigd door Jelte op 20-02-2014 14:14 ]

• Rubeo38
net filmpje, alleen heb ik bij mijn Ipad het probleem met de timing van het EA logo. hij reageert niet zo snel als dat ik dat zou willen. als ik dan terug ga naar RR3 dan zie ik dus of dat firemonkey logo of niets. maar niet zoals bij jou in het filmpje het EA logo. maarja ben blij met alles wat ik mee kan pakken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Rubeo38 op 20-02-2014 14:16 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er zitten bij mij nog meldingen van vrienden in de weg, geen idee hoe ik die weg krijg ook maar volgens mij stagneert de geldbug erdoor? (2.0.3)

Als iemand nog een filmpje kan maken voor Android, gerne!

[ Voor 19% gewijzigd door Jejking op 20-02-2014 16:10 ]

• Tijar
Anakha schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:12:
  5. Start RR3
  11. Herhaal stap 7
  12. Herhaal stap 9
  14. Herhaal stap 7
  15. Herhaal stap 9
  17. Herhaal stap 7
  18. Herhaal stap 9
  20. Herhaal stap 7
  21. Herhaal stap 9
  23. Herhaal stap 7
  24. Herhaal stap 9

Thx je bent me voor, ik wilde vanavond de procedure nog iets herschrijven, ik doe het nog op een iets andere manier maar het resultaat is hetzelfde. Happy mining allemaal *O*

• sverzijl
Pff, kan het niet uitstaan dat het hier niet lukt. Moet nog maar een paar honderd gold om de game 100% uit te spelen.

Geprobeerd op Iphone5 en iPad4 met 2.0.2 en 2.0.3. Gamecenter/facebook uitgelogd en precies gedaan zoals in het filmpje.

• Jelte
  • Niet online
Is er al iemand die het op een ipad voor elkaar heeft gekregen? Zo ja, kan die een filmpje maken?

• Tijar
Ja ik heb het werkend met de procedure zoals beschreven, zal morgen even kijken of ik een filmpje met mijn mobiel kan maken

• Kassad
Ok, ik heb alle stappen gevolgd,filmpje bekeken, ik krijg geen gold, ik krijg het niet voor elkaar :-(

• Rubeo38
Ik wil morgen wel proberen een filmpje te maken voor ipad, is wel omslachtiger voor mij en iets anders dan beschreven bij android.

Is er een handigere manier om het jaar in te stellen bij de instellingen? Nu moet ik steeds scrollen naar 2007 en dat vind ik best irritant :P

Heb nu met flink geklooi 1000 gold binnen gehaald, best lekker dus :D

[ Voor 11% gewijzigd door Rubeo38 op 20-02-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nee die is er niet, ik kom regelmatig uit in 1970 maar dat is ook prima.

Dat is inderdaad lekker, genoeg binnen halen voor de komende updates.

@Kassad, welke versie van RR3 heb je want 2.0.3 lijkt niet te werken maar daar heb je nog wel een 50 gold truc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik heb het geprobeerd met 2.0.1 en op een gegeven moment geupgrade omdat ik het op die versie niet voor elkaar kreeg. Maar ik lees hier van Tweakers die het op 2.0.3 wel lukken. Wat is die 50 gold truc dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
50 gold truc werkt beter bij mij dan de 200gold truc. vandaag nog niet gehad dus ook nog geen filmpje kunnen maken helaas.

50 gold truc is geschikt voor android en apple en werkt in 2.0.3.
je hoeft niet perse uitgelogd te zijn. zorg dat de datum op vandaag staat.
na een race (uitrijden of opgeven maakt niet uit) 2x doorgaan zodat je weer naar het menu zou gaan om je race te kiezen..
zodra je het RR3 scherm/logo krijgt de app verlaten (niet afsluiten) dan ga je naar je instellingen, zet de datum 2 maanden vooruit, terug naar RR3 en even wachten en voila, 50 gold per keer.
RR3 afsluiten en weer van voor af aan beginnen

[ Voor 5% gewijzigd door Rubeo38 op 21-02-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Kijk die werkt wel :)

edit: lijkt er wel op dat je de datum voor een nieuwe keer proberen weer naar vandaag moet terugzetten. De andere keren startte RR3 helemaal opnieuw op.

[ Voor 78% gewijzigd door Jelte op 21-02-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Rubeo38 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:19:
50 gold truc werkt beter bij mij dan de 200gold truc. vandaag nog niet gehad dus ook nog geen filmpje kunnen maken helaas.

je hoeft niet perse uitgelogd te zijn.
na een race (uitrijden of opgeven maakt niet uit) 2x doorgaan zodat je weer naar het menu zou gaan om je race te kiezen..
zodra je het RR3 scherm/logo krijgt de app verlaten (niet afsluiten) dan ga je naar je instellingen, zet de datum 2 maanden vooruit, terug naar RR3 en even wachten en voila, 50 gold per keer.
Rubeo38, deze werkt daadwerkelijk, mijn dank grenst aan hondsdolheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubeo38 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:19:

je hoeft niet perse uitgelogd te zijn. zorg dat de datum op vandaag staat.
Het is mij nu 1 keer gelukt maar de 2e keer kreeg ik geen gold meer klopt dat?
Of doe ik nu iets fout

Edit je moet steeds een andere datum pakken. Ook al zit er maar 1 dag verschil in dan is het al goed. Dis langer dan 2 maanden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ah, die 50 gold werkt wel. Tnx:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg volgende schermen na de datum te hebben gewijzigd en terug naar RR3 te gaan:

Opmerking:
De datum- en tijdinstellingen van het apparaat zijn niet gesynchroniseerd met onze servers. Controleer de instellingen en de toegang tot internet => doorgaan , dan krijg ik de dagelijkse racebonus dewelke op 20% staat...

Wat loopt er fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
ik krijg die melding ook wel eens, maar dat is pas als ik m na xx april weer doorzet naar xx juni.
als je zorgt dat als je RR3 opstart met de goede datum (dus daarvoor weggeveegd hebt) heb ik er in ieder geval nooit last mee gehad.

Ik zet hem na xx april altijd nog 2 maanden door naar xx juni omdat ik dan ook nog wel eens een 2e bonus krijg, geen gold maar een keer R$ 30.000 gehad of R$ 2.500 etc.

edit: net doorgezet naar juni en nog eens 25 gold erbij, dat schiet op! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Rubeo38 op 21-02-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lukt het niet.
Race gedaan, 2x doorgaan drukken, dan komt het rr3 logo, instellingen datum 2 maanden verder zetten, terug naar de app gaan.

Versie 2.0.3 android

Nog iemand waar het niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer anders is wat langer dan een maand in te voeren. Voorbeeld een maand en 1 dag later. Bij mij hielp dit.

Zijn er meerdere van jullie die de link met de komende aanbiedingen van de auto's niet meer kunnen openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
ik draai RR3 2.0.3 op de Ipadair. Maar de goldbug werkt niet meer. Bij de tijdrit kleurt ie nog wel van goud af, maar blijft gewoon op 100%.
Jammer.
En nee ben nergens ingelogd.
Zal de 50 gold eens proberen. Want zonder extra gold is het bijna niet te doen.
Verder zou EA wel eens wat aan de AI rijders mogen doen. Als ik er naast rij, kan je niet opzij. Maar hier wel, toch raar.
Verder zijn de indelingen van de races raar. Als je een race heb met een PS van minimaal 32, zie ik toch tegenstanders met auto met een PS van max 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
de 50 gold werkt, snel farmen voordat ze dit lek dichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
helaas, de 50 gold glitch werkt niet meer bij mij. Bij iemand anders wel? Heb zelf geprobeerd 1 jaar vooruit te zetten. Maar krijg na het opstarten gelijk het EA scherm en niet het RR3 scherm.
Als bijkomend iets zitten nu 2 auto's van mij in de repair met een wacht tijd van 63 dagen!!!!!!!!
WTF
Heb gelukkig genoeg gold om alle gold auto's te kopen en hopelijk genoeg om de upgrades te kopen die alleen met gold te krijgen zijn.

ff Update:
net ff de ipad volledig uit gezet, kwam na 2x de home button erachter dat Gamecentre nog op de achtergrond draaide 8)7 . Was wel niet ingelogd. Heb die dus uit het geheugen gegooid........
En hij doet het weer, joepie. Gelijk ff gold minen. >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Norinco op 23-02-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Net nog geprobeerd op de ipad en werkt nog prima.
Eerst doorzetten naar eind april 50 gold en daarna nog doorgezet naar eind juni en nog eens 15 gold

Edit: weer 10x achter mekaar gedaan en blijft werken :)
Ah top dat hij weer werkt @hierboven

[ Voor 24% gewijzigd door Rubeo38 op 23-02-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maarrr... is het niet gewoon handiger om met een APK van 2.0.2 op pad te gaan en daarmee gold te farmen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet bij jullie de site het nog met de aanbiedingen qua auto's voor komende weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivm de 50 goldbug, die jammer genoeg nog steeds niet werkt bij mij...
Na het beëindigen van een race kan ik 3x doorgaan (raceresultaat, onderhoud, upgrademenu) drukken alvorens ik het RR3 logo krijg...
Ligt daar ergens een reden waarom het niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:02:
doet bij jullie de site het nog met de aanbiedingen qua auto's voor komende weken?
Welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:44:
Ivm de 50 goldbug, die jammer genoeg nog steeds niet werkt bij mij...
Na het beëindigen van een race kan ik 3x doorgaan (raceresultaat, onderhoud, upgrademenu) drukken alvorens ik het RR3 logo krijg...
Ligt daar ergens een reden waarom het niet werkt?
Is wifi aan?
Uitgelogd bij Gamecentre, Facebook, Google+ e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norinco schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Is wifi aan?
Wifi en mobiele gegevens staan uit
Nergens ingelogd (staan alle 3 op aanmelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Norinco schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Is wifi aan?
uitgelogd hoef je niet perse te zijn volgens mij, ik heb gewoon gamecentre, google+ ingelogd staan en de 50 gold bug werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Yup, werkt bij mij met Facebook ingelogd ook prima. Wel altijd wifi aan, misschien is dat het probleem?

Edit, wifi moet aan zijn, gisteren bij de android van collega gezien, zonder internetverbinding werkt het niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Kassad op 25-02-2014 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Als we toch met handige lijstjes aan het strooien zijn:
https://skydrive.live.com...&authkey=!AC2SG3i-uDsAMRY
Die lijst geeft voor elke race de PR requirements neer en hoeveel gold je per auto moet investeren aan upgrades om dat te kunnen halen (indien uberhaupt mogelijk).
Hij is nog steeds handig, maar heeft iemand een bijgewerkte versie? :)

Ah, dit lijkt er meer op: Voor alle Ferrari-series, Zenith en Vertex. Enjoy!

Afbeeldingslocatie: https://31.media.tumblr.com/e0b4d5b760db3ce2f5c7b976d660f03b/tumblr_myhq1i46fF1rhpn4bo1_1280.png

Edit: ugh, wat een stel uitzuigers zijn ze daar bij EA eigenlijk :X Wat een hoeveelheid goud die je nodig hebt! Heeft iemand nog een filmpje hoe dit nu moet op Android, versie 2.0.3?? Mij lukt het nog steeds niet! Krijg echt het idee dat ik de timing verkeerd heb, heb al een hoop geprobeerd maar niks!

[ Voor 38% gewijzigd door Jejking op 01-03-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:40:
Edit: ugh, wat een stel uitzuigers zijn ze daar bij EA eigenlijk :X Wat een hoeveelheid goud die je nodig hebt! Heeft iemand nog een filmpje hoe dit nu moet op Android, versie 2.0.3?? Mij lukt het nog steeds niet! Krijg echt het idee dat ik de timing verkeerd heb, heb al een hoop geprobeerd maar niks!
Geen filmpje, maar de stappen zijn vrij simpel:
1. Start RR3 online en met de juiste tijdsinstelling.
2. Start een race.
3. Retire.
4. Click continue tot je het RR3 logo ziet.
5. Switch naar je tijdsinstelling (terwijl je het RR3 logo ziet); zet je tijd 2 maanden vooruit.
6. Switch naar het spel: 50 gold.
7. Sluit het spel af.
8. Switch naar je tijdsinstelling; zet je tijd weer goed.
9. Goto 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Eens proberen! Dank! Met online bedoel je trouwens wifi aan, connected met fb etc? En stap 7 is force close of gewoon afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Jejking schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Ja vooral die laatste serie. Nog even bijna 2000 Gold nodig. Je zal het maar moeten kopen (met normaal racen krijg je dit echt niet bij elkaar) : kost je een whopping180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:09:
Eens proberen! Dank! Met online bedoel je trouwens wifi aan, connected met fb etc? En stap 7 is force close of gewoon afsluiten?
Met online bedoel ik connectie met het internet. Of je dat doet via wifi of via je provider maakt niets uit. Stap 7 is gewoon afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Nieuwe update is uit versie 2.1.0 met daarin een paar nieuwe auto's en de mogelijkheid om je auto te tunen tegen betaling van wat goud natuurlijk.
Je achievements leveren nu ook goud op als je ze haalt.

De 50 gold bug werkte bij mij nog steeds, dat was goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Pfew, blij dat dat niet weggepatcht is :) Flinke update weer! Appicoontje is ook veranderd zag ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Doet dat tunen ook iets behalve goud consumeren?

Pagina: 1 ... 8 ... 65 Laatste