Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 2
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 24-01 18:46
quote:
StarLite schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:52:
[...]

Ik merk dat het per race enorm verschilt, soms wordt ik met moeite 11de, de volgende race eindig ik met 2 vingers in mijn neus met 15 seconden voorsprong als 1e O_o.
Ik werd steeds tweede bij een bepaalde race, later na een paar races en een upgrade en ik wordt met moeite nog vierde.
En het is wel jammer dat de AI een bepaalde lijn rijdt en daar niet vanaf wijkt.

PSN - 500px - Flickr

• Mr. Detonator
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:39
quote:
Darter Arie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:51:
[...]

Maar loopt die dagelijkse bonus dan ook op?
nee.....maar ik heb ook liever xx 50 x goud dan de dagelijkse bonus

Mr. Detonator wijzigde deze reactie 02-09-2015 13:26 (14%)

• Tijar
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17-12-2019
Je moet wel online zijn om ze te kunnen vertragen maar de race op Suzuka is inderdaad een lastige. Ik ben nu bezig met de 3e auto.

• Joyceeddy
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18-10-2017
Ja mooi die roem! Hebben veel racen gedaan en mooi wat gold binnen gesprokkeld. Welke races doen jullie om veel roem te verdienen? Wij deden de le man 10 rondjes met verdubbelaar dat tikte mooi aan!

• Tijar
De tijdrit niet op je allerbest gedaan hoop ik, in een later stadium moet je deze tijd nog verbeteren.

• Tijar
quote:
janomill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:50:
[...]

Wat bedoel je met volledig in beeld? Dat ie rechts in het klein net volledig te zien is, of dat ie helemaal groot midden in beeld is?
Zodra de auto rechts in beeld komt en de auto is volledig zichtbaar dan kun je overschakelen naar de datum instellingen.

• Tijar
quote:
vanjelle schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:14:
[...]

nou bedankt voor het voorstel, maar probeer het wel zonder kotteren te spelen, hoewel ik ook weet dat dit onmogelijk is en de makers van RR3 alleen maar geld willen verdienen.
Echter zou het Kotteren niet werken heeft iedereen meer goud nodig om te kopen en zouden de prijzen ook omlaag kunnen. Nu betalen immers alleen die mensen voor goud die niet kunnen Kotteren
Ik speel het spel vanaf het allereerste begin en ik heb met ruim € 200 meer dan voldoende bijgedragen aan de makers van RR3.
Voor dit geldbedrag kreeg je iets van 2000 goud en de prijzen van de updates zijn werkelijk onzinnig, afgezien van wat rijke arabieren zullen weinig mensen genegen zijn om veel geld neer te leggen voor wat goud.
Ik vraag me ook af of de Kotter procedure enige invloed heeft op de goudprijs, ik denk dat het vrij weinig uitmaakt.

• Tijar
Onder Legende en dan Langeafstandkoning kun je bij tier 22.1 kiezen voor 10 rondes Le Mans, leverde me gisteren ruim R$980.000 op voor iets meer dan 27 minuten racen.

Wel de agent aannemen natuurlijk om de winst te verdubbelen.

• 3rw1nk
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 05-01 14:40
Veel le mans rijden en je manager inschakelen voor dubbele roem
Dat is volgens mij de beste optie om zo snel mogelijk goud te scoren

• JJ de Bom
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-05-2019
Ik heb eens een beetje op de tactiek gelet, maar als je netjes rijdt en veel remt, kom je heel snel naar je voorligger toe. Als je vol gas blijft gaan en eigenlijk te weinig remt is het moeilijker. Ook bij Melbourne is dat het geval. Netjes voor de bochten remmen en de voorliggers komen naar je toe. Dan nog even netjes inhalen in de bochten en het gaat als een zonnetje.

• Tijar
quote:
Rubeo38 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:05:
[...]

Verschillende, ik gebruik OpenVPN in combinatie met vpngate.com
En tunnelbear is ook een goeie
Thx ik gebruik zelf NordVPN maar een ander alternatief is altijd handig.

• Tijar
Makkelijkste is om de laatste challenge op het rechte stuk iets in te houden zodat je op 20 seconden het meeste rechte gedeelte in de bochtencombinatie hebt.

6 seconden wachten voordat je start is de sleutel.

Tijar wijzigde deze reactie 26-12-2015 12:21 (14%)

• Tijar
Als je met de tijd gaat spelen noemen ze dit DeLorean 😜

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-01 12:32
quote:
robb_nl schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:31:
ik vind die tegengestelde richting challenges echt vervelend... vooral omdat de auto dan anders stuurt... Het lijkt gewoon dat de auto altijd alleen maar in de normale richting wil...
Klopt, je moet de stuurassistentie uit zetten, die werkt alsof je de normale kant op rijdt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Tijar
De Mustang heeft bij mij 29 updates maar ik heb voornamelijk de Porsches gereden. Vooral de Porsche 911 Turbo is extreem snel in vergelijking met de rest. Probeer deze zo veel mogelijk te rijden!

Kom gezellig langs, ik heb besloten om een heerlijk glas whisky te nemen in plaats van de wijn.

Succes!

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 25-01 10:14

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wat is het een tof spel he... Ben stiekum blij dat ik niet de enige ben met wat frustriekriebels. Er zitten een aantal notoire rariteiten in het spel, waardoor mensen bots moeten vertragen, offline spelen etc. Mi is dat de slechtste component van een verder heel leuk spel. Het heeft al lang niet meer te maken met of je een beetje leuk kan racen. Het gaat om de truukjes, en dat is jammer.

• Solid4S
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21:26
Zou niet zo snel € 60 neerleggen voor een spelletje op de iPhone. Speel RR3 nu ongeveer 2,5 jaar. Heb nog nooit geld betaald. Ook de kottler methode niet gebruikt. Ben toch redelijk ver en heb ook geen moeite met de huidige NASCAR series en de updates. Gewoon voldoende LeMans rondjes rijden. Heb je daar geen zin en geen zin om te betalen. Lekker een ander gaan spelen. Die jongens van FireMonkeys doen dit niet voor het goede doel of zo...

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 21:24
quote:
Spantie79 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:12:
Als je op iPad speelt, kun je de bots blijkbaar niet vertragen. Ik probeer het al heel de tijd, en het lukt me niet. Ik zit geblokkeerd op 7.5 met nog een uur te gaan. Bots draaien rondjes aan 42', zot gewoon. Ik heb momenteel de 3 goedkoopste gold upgrades maar weiger nog verder te upgraden. Ik twijfel nog of ik 2x40 gold ga betalen om te skippen, en dan toch de auto te hebben. Iemand nog tips?
Mijn tip: je iPad 2 weken aan de kant leggen en er even niet naar kijken. Heel die Nascar is geen zak waard }:O. Je kan de carrière toch niet uitspelen zonder al de Nascar wagens volledig te upgraden. Dus wil je alles op 100% qua carrière en qua wagenbezit kan je evengoed nu alle wagens upgraden tot de max (inclusief een enorme zak gold) en er voor gaan, of heel de boel negeren en je schouders er bij ophalen dat je de nascar serie open laat staan :z

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spantie79
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 16-01 01:05
quote:
3rw1nk schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:39:
[...]

Vervelend voor je dat je uit je team gezet bent.
Wij van het PORSCHE FORUM RACETEAM ,hanteren de volgende regel : als je een teamevent niet mee kunt doen dan meld je dat even op het teamprikbord en blijft men gewoon gehandhaafd in het team.
Zo hadden wij afgelopen teamevent ook 3 inactieve leden die niets van zich hebben laten horen en we in in gezamelijke overeenstemming uit het team verwijderd hebben.
Wel jammer want we gaan leuk om met elkaar en we doen het echt goed met een 345e plaats tijdens het laatste event ondanks 3 inactieve leden.

Dit brengt mij bij de volgende oproep: ben je competitief ingesteld en lijkt het je leuk om met en tegen teamgenoten te racen tijdens teamevents? Meld je dan nu aan bij het PORSCHE FORUM RACETEAM en haal meer uit rr3
Bullshit. In mijn geval was het event nog niet afgelopen en werd ik er al uit geknikkerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijar
2 dagen lang 100% roem op alle races, goed om weer wat goud te scoren!

Net ruim 113.000 roempunten binnen voor 10 rondes Le Mans.

Tijar wijzigde deze reactie 01-04-2016 13:44 (30%)

• Rubeo38
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2019
quote:
Tijar schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:23:
[...]

Ze hebben het dit keer wel aardig gedaan, op dag 2 kun je de oude BMW winnen en daarna ga je lekker verder met de nieuwe versie.

Het werd overigens wel tijd want 500 race op NASCAR slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik had het liever andersom gehad en ik denk een heleboel mensen met mij.

De nieuwe auto zal denk ik niet lang na de Generations komen, we houden het goed in de gaten.

De goudberg dankzij onze vriend Kotter? ;)
Deels, ook andere bugs gebruikt van gemaakt natuurlijk, en nog steeds. als je 2 verschillende toestellen hebt kun je 2x de beloning van de WTT claimen bijv. en ben 2x in groep A gekomen toen het 300 goud werd, dus dan tikt het ook flink aan.

De Hennessy gaat 995 goud kosten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijar
Generations dag 5.

Eerste 2 races op Silversone daarna de Nurnburgring

Challenge 1 - 1 ronde topsnelheid, hudd off en op de baan blijven
Challenge 2 - 1 ronde cup Grand Prix circuit
Challenge 3 - autocross en blijf op de baan
Challenge 4 - 1 ronde en blijf binnen 92 meter van de leider en doe 10 slips
Challenge 5 - voltooi 1 ronde en draai daarna om en voltooi de ronde in tegengestelde richting binnen 3 minuten. Alle assist staan uit dus kan wat lastig worden. Circuit is Nurnburg sprint als je nog even wil oefenen.

Master - GTS Superseries - 5.1 (Hunter)
Elite - International Power Match - 5.2 (Hunter)
Legend - McLaren Generations - 10.2 (Head to Head)
Legend - McLaren Generations - 18.2 (Endurance)

Tijar wijzigde deze reactie 08-04-2016 09:22 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 3rw1nk
Yep dat kan ,ik kan ook 950 goud erin pompen,en er zal vast nog veel meer kunnen.
Ik kies ervoor om 0 goud in te zetten en hem zo te winnen,dat lijkt me een grotere uitdaging dan geen botjes vertragen :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danny0410
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 25-04-2018
Dag 5 ook klaar heerlijk dit parcour op naar dag 6

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijar
Day 6 op Indianapolis Speedway.

Challenge 1 - eliminatie maar beschadig de auto niet
Challenge 2 - 3 ronde cup en zet de snelste ronde neer zonder van de baan te gaan
Challenge 3 - snelheidsrecord, 435km/uur is nodig en draai om als je het niet haalt
Challenge 4 - 3 ronde cup en haal 3 rondes binnen 2:05 zonder van de baan te gaan
Challenge 5 - 4 ronde cup, win maar er zit een aap aan het stuur te scheuren bij 400km/uur

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijar
Nu ook even wachten op reparatie, in de derde ronde van de laatste challenge net niet scherp genoeg en de auto brak ineens uit richting het gras.

Nog even een poging gedaan met een beschadigde auto maar dan kom je topsnelheid tekort. Ik vind dit overigens weinig met racen te maken hebben.

Advies blijf in het midden van de baan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danny0410
Ook dag 6 klaar de laatste nheeft inderdaad niets met racen te maken en dat gaat denk ik met dag 7 ook zo worden met dat slippen en op zo weinig sec rijden valt er niets anders te verzinnen of hebben ze goud nodig!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijar
Challenge 2 was voor mij de lastigste maar als je de remassistentie op hoog zet wordt het makkelijker!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• upje
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 19:23
Gemiddeld 275 km/h lukt van geen kanten. Ik kom op slechts 262 km/h, dus dat ga ik niet redden met nog een upgrade en/of beter rijden. Gaat de eerste worden die ik ga skippen.

Inderdaad een kutspel 😄

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tijar
Je mist er weinig aan wat een aanfluiting deze bak, hij rijdt als een natte wind.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijar
De nieuwe update is uit en we gaan weer naar Le Mans maar het is nog niet de echte Le Mans update.
Wel komt er weer een nieuwe Gauntlet met de Jaguar C-X75.

Ferrari 488 GTE
Ford GT Le Mans
Corvette C7.R
Porsche RSR 2016
Jaguar C-X75

Upgrade tree voor de RSR.

Engine 104.600R$ (12h) / 156.800R$ (24h) / 80 Gold / 352.900 (48h) / 180 Gold / 794.000 (48h)
Drivetrain 97.300R$ (12h) / 145.900R$ (24h) / 75 Gold / 328.300 (48h) / 170 Gold / 738.800 (48h)
Body 77.300R$ (12h) / 40 Gold
Suspension 89.200R$ (12h) / 133.800 (24h) / 5 Gold / 301.000R$ / 155 Gold / 677.300R$ (48h)
Exhaust 88.200 (12h) / 45 Gold
Brakes 68.200 (12h) / 102.300R$ (24h) / 50 Gold / 230.100R$ (48h) / 115 Gold / 517.800R$ (48h)
Tires 81.800 (12h) / 42 Gold

Totaal: R$5,085,600 + 1017 goud. Pffff dat valt niet mee.

De RSRS 2016 is alleen te winnen als je de upgrades installeert, haal je de auto niet dan is de kostprijs achteraf 650 goud. Ik zou de auto alleen doen als je ruim in je goud zit!

De upgrades zijn te versnellen door advertenties te kijken. Stoppen de advertenties sluit RR3 dan geforceerd af en start RR3 weer op. Advertenties zijn dan weer beschikbaar.

Tijar wijzigde deze reactie 17-05-2016 11:05 (114%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03-09-2019
Als je niet alle 4 de auto's (Porsche, Chevrolet, Ford & Ferrari) wilt winnen of je hebt niet genoeg geld/goud kan je hier rekening mee houden:

De auto's zijn nagenoeg herzelfde (basis PR, aantal upgrades, R$ upgrades en Goud upgrades). De verwachting is dus, dat de challenges allemaal nagenoeg hetzelfde zullen zijn: PR86.3 (+/-0.1) om 100% te halen en de auto te winnen.

Met PR86.3 is het als het goed is mogelijk om 75% 60% van de subserie te halen met maar 1 auto van elke subserie (GTE-Pro: Chevrolet en Porsche & GTE-Pro: Ford en Ferrari). Dus de Chevrolet of Porsche en Ford of Ferrari.

Als je voor de 2-auto-strategie gaat kosten de auto's uiteindelijk 272 - 80 (challenge bonus) - 47 26 (serie bonus) = 145 166 Goud (excl. eventuele ad bonussen) per auto.

Als je wel alle auto's wilt/kunt halen en je wilt ook nog 100% van beide subseries halen, dan zal je per serie beide auto's moeten upgraden naar PR90.

agnocchi wijzigde deze reactie 24-05-2016 17:07 (2%)
Reden: Aangepast aan werkelijkheid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
quote:
agnocchi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:25:
[...]

Zal/kan ik vanavond toegevoegd worden? Die 10 kan ik zeker wel regelen vanavond.
Bezint eer ge begint..

Heb het een tijdje gedaan, maar in mijn ogen loont het de moeite niet. Het zogenaamde half uurtje per dag is wel nonstop eenzelfde race opnieuw doen (in de hoop dat je die hebt vrijgespeeld en de beste wagens ervoor hebt) en wordt vaak hersendodend jammer genoeg.

Overigens is het dus allemaal extra tijd dat je erin moet steken. Je moet niet alleen zorgen dat je de gewone challanges nog wint, maar je moet dus ook nog tijd verliezen om nutteloze dingen te doen om te concurreren tegen teams die 24/7 liggen te spelen.

Dat allemaal voor 2 of 3 gold na enkele dagen inspanning. Verder wordt je al snel een boel verweten als je nog niet direct hebt geracet voor het team (omdat je bv. ook gewoon werk hebt..), inclusief dreigingen om je buiten te bonjouren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 26779
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
Ik ben klaar met rr3. De zoveelste goldtrap op dag 6 s de druppel. Ik heb rr3 van mn tablet gegknikkerd.... helaas...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• upje
Challenge 3 kan je ook winnen door gewoon zo snel mogelijk te rijden; in de 4e ronde haal je er nog genoeg in....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
quote:
novuX schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:34:
[...]

Ach, als je er 25 duizend echte euro's tegenaan gooit, kom je een heel eind denk ik.
ftfy :+

• WahyuSchmidt
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 16-01 22:49
quote:
novuX schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:42:
Vraagje: kun je een Speed Rush challenge (in dit geval om de Audi R8 V10) spelen als je geen connectie hebt met internet?
Ik heb laatst de
Marquis World Championship gedaan daar had ik wel internet voor nodig om een nieuwe fase te doen. Dus ik neem aan van wel.

Steam PSN: Wahyu2304_

• novuX
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 02-02-2019
Ik ga deze dweilende Hellcat alleen met 1 rondje R$ upgrades doen. Zodra mijn RS niet meer toereikend is, stop ik ermee. Verplichte goud upgrades, daar poep ik op. Kan beter sparen voor de Porsche.

Lees nu: mijn ei en ik

• upje
Nee, is me ook nog niet gelukt, ook na veel pogingen. Ik heb sowieso niet zo veel geduld met de M3, ik denk altijd dat de grip beter is dan ie in werkelijkheid is, en dan slip je weer als een gek... Ben duidelijk auto's met meer grip gewend.

• SamFox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 27-12-2019
Ik laat de XJ voor wat die is.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb een vreemd issue met de TT op de porsche track. Hierbij lijk ik sneller en is de tijd tov de ghost rijder groen, maar komt de uiteindelijke tijd aanzienlijk hoger uit (0.3 - 1s). Ik kom met deze ook niet uit de top 10% waar ik met de rest altijd wel in de top5% kom na wat oefenen.
Dit effect is met mijn eigen record tijd zichtbaar, maar ook als ik een ghost uit de lijst selecteer: net was ik 0.3 sneller dan de leider in de top10%, maar kwam de uiteindelijke tijd uit op 0.3 langzamer :(

• agnocchi
quote:
3rw1nk schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:26:
Dat de porsche uitbreekt komt omdat hij een technisch mankement heeft ,de achterspoiler komt niet omhoog dus heeft hij te weinig downforce op de achterwielen >:)
Zal een terugroep aktie worden voor alle 991/2 :)
Verder vind ik wel dat 350k punten veel zijn voor zo'n waterkoker.
Krijg heimwee naar de 1e gauntlet ,die had je in 1 dag afgerond

Vraag me ook af hoe het is met de mensen die vol vertrouwen dachten geen goldupgrades nodig te hebben voor deze gauntlet.
Nog steeds geen goud gebruikt? ;)
Ik heb nog steeds geen goud gebruikt. Ik zit nu op 303.780 punten. Nog 3x Boss1 halen en hij is binnen. Duurt alleen een stuk langer zo, maar voor deze auto zijn goud upgrades echt overbodig...

• Kassad
quote:
superduper schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:05:
Ik heb iets raars in een Nascar serie: deze heb ik op 100% gereden, maar ik krijg niet de awards die erbij horen. Als ik daarvan de status opvraag zie ik daar dat hij op 93% staat, en ik dus nog 'iets' moet doen.

Vraag is: wat moet ik nog doen om wel die prijzen te krijgen?

[afbeelding]
Je mist 3 sponsors..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• JJ de Bom
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-05-2019
Sorry voor het taal gebruik. Moest even afreageren.

• agnocchi
quote:
Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:37:
[...]
Ik weet niet wat er met de ads kijken aan de hand is maar ik had er gisteren ruim 20 en nu weer. Meer mensen dit "probleem"? ;)
Ik krijg er wel veel, waarschijnlijk wel meer dan 20, maar het zijn er maar 2 voor goud. De rest is helaas R$.

• Kassad
Sorry hoor maar als 1 auto 1000 goud kost heb ik daar niet meer dan €0,99 voor over.. ik vind €20 voor 1000 goud echt bezopen, welk ander spel op iOS vraagt deze bedragen voor relatief kleine updates? Zelfs op PC platform is het niet zo extreem. Voor €20 krijg je daar een complete uitbreiding van het spel, voor €100 een dikke A title mét uitbreidingen.

• Johan_Germs
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 24-01 09:26
Ook ik vind het verdienmodel van FM over de top. Tot nu toe nooit geld uitgegeven,
Dat betekend inderdaad dat het vaak lastig (zo niet onmogelijk) is om de speciale series af te ronden.

Het is niet anders, het blijft vermaak en ik ben niet van plan om honderden euro's uit te geven.
Als ik van tevoren zie dat ik het niet ga halen met de hoeveelheid goud, dan spendeer ik alleen R$ aan upgrades. Vaak is er dan nog wel wat goud te verdienen door 1 of 2 dagen af te ronden.

• agnocchi
De tijd van goedkope auto's is voorbij. Ze blijven komen met dure auto's en dure upgrades (voor 100%). Blijkbaar helpen de klachten (die echt legio zijn) op hun FB pagina niet. Ik ga mij er ook niet meer druk om maken.
Ik rij m'n races, probeer met zo min mogelijk upgrades een Special Event te winnen. De laatste tijd is dat tussen de 200 en 300 goud. Alleen de eerste ronde goud is meestal nodig. En als ik het niet haal, dan niet. Dan komt de auto later wel als hij een keer in de aanbieding is.
Ik heb gelukkig wel een klein buffertje op kunnen bouwen, dus ik kan misschien makkelijk praten, maar de irritatie is het mij niet (meer) waard. Het is maar een spelletje en het kost in principe niets. Alleen maar wat tijd.....

• agnocchi
quote:
upje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:45:
Ik heb de Ford met 4 gold upgrades gehaald, met 3 zou ook moeten kunnen. Die 4 gold upgrades kosten ongeveer 180 gold, met 30 % korting dus zo'n 130 gold. Je krijgt 70 gold, dus uiteindelijk ben je netto 60 gold kwijt. Dat lijkt me te overzien, toch?
Dat op zich dan weer wel.... Al rijden de auto's niet echt heel lekker. De wegligging in de bochten is wel redelijk, maar de remmen zijn echt niet te doen....
Ik geef m'n goud liever uit aan de Regera die nog komt.

agnocchi wijzigde deze reactie 10-10-2016 15:00 (26%)

• yopi
  • Laatst online: 06-12-2017
quote:
novuX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:32:
Ik laat de Gauntlet voor wat het is. 1x alles geupgradet voor r $. Haal de derde niet eens meer.ga geen goud besteden aan deze rijdende dweil zonder remmen...

Ga wel lekker in de Regera hoeken en gummen. Veel leuker
Regera gaat net zo snel vooruit als achteruit. Daf variomatic!!!
LeMans achteruit rijden is een mooi tijdverdrijf. idd leuker dan die Gauntlet

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

quote:
yopi schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Regera gaat net zo snel vooruit als achteruit. Daf variomatic!!!
LeMans achteruit rijden is een mooi tijdverdrijf. idd leuker dan die Gauntlet
Haha, geweldig; Haal je 400 achteruit? Laat de monkeys het maar niet horen, want dat wordt dan gelijk een challange: 10 rondes LeMans achteruit, zonder botsen, zonder van de baan te gaan _/-\o_

• agnocchi
quote:
Redis schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:12:
2 tal vragen als beginner.
- Hoe verander ik mijn nickname, ben gewoon met me google account ingelogd en bij andere games pakt hij wel de juiste nickname ipv mijn naam.
- Hoe kan ik in het begin het beste geld en gold uitgeven?(gold geef ik nu helemaal niet uit)
- Hoe je de nickname veranderd weet ik niet, maar volgens mij kan dat niet (heb er zelf echter nooit naar gekeken)
- Hoe minder goud uitgeven hoe beter.... Zeker niet aan versnellen van reparaties of verf/wielen/etc aan de auto's (tenzij je dat echt zelf wilt). http://rr3.wikia.com/wiki...egy_For_100%25_Completion is een site waar je kan zien hoe je met de minste middelen de meeste winst kan maken (zeker in het begin).

• Darter Arie
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 19-10-2019
quote:
Bemax schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:12:
[...]

Heb ik igeprobeerd maar haal 't niet bij rr3. Met name de graphics zijn ronduit slecht en het racen is fantasieloos
F1 2016 is denk ook moeilijk te vergelijken met RR3.
In RR3 zit veel meer een spel element om zo ver mogelijk te komen en nieuwe wagens vrij spelen etc. Bij f1 is het vooral leuk als je de f1 volgt dat je dan al die circuits zelf kan rijden en verkennen. Tuurlijk wil je dan ook zo snel mogelijk....
Vind f1 ook leuk. Ben nu brazilie aan het oefenen. :-)
RR3 blijft wel het meest verslavend.

• Tijar
Iedereen 500 goud en R$5.000.000 en we praten nergens meer over 😉

• agnocchi
Goedkoopste manier om de LaFerrari te 'winnen' in de LTS: Upgrade naar PR80 (3333222 - R$2.773.400 - 150 goud), voltooi 80% van het event en klik op de Voltooien knop. Totaal 290 goud (voltooing bonus meegenomen).

agnocchi wijzigde deze reactie 25-11-2016 14:44 (7%)

• fredhuizinga
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20:06
Haha ben ook met de gauntlet begonnen, kwam ik dit pareltje weer tegen.. :+

Hebben nog meer mensen toffe customs?

Samsung Galaxy S8

• 3rw1nk
Heb je genoeg goud dan stelt geen enkele uitdaging wat voor .
Maakt dan ook weinig uit of je de bochten goed pakt en zorgt dat die niet uitbreekt.
Als je minimaal goud uit wilt geven en goed kan sturen dan zorgt fm ervoor dat je het niet red door extra eisen te gaan stellen als bv een hoge gemiddelde snelheid
Die is niet te manipuleren dus is het een kwestie van goud erin pompen of de auto niet binnen halen.
De tijd dat leuke auto's binnen te halen zijn zonder of met erg weinig goud ligt achter ons.
Het gaat fm de laatste tijd meer en meer om het maximale goud uit elk event te halen ,en zelf zo min mogelijk weggeven.
Of ook daar moeten ze weer aan verdienen zoals reclame filmpjes.
Een paar jaar terug had je maximaal 100 goud nodig om een auto binnen te halen ,dat is nu 3 a 400 geworden.
Nieuwe onderdelen in het spel leveren lang niet meer zoveel roem en rs op terwijl de auto's soms wel zeer duur zijn .
De mp4 even als voorbeeld genomen.
Kortom om als nieuweling is het moeilijk of onmogelijk om zonder echt geld erin te steken de auto's allemaal te bemachtigen.
Ps ik vind het nog steeds een prachtig spel,maar wilde dit even ventileren:-)

• 3rw1nk
Tot nu toe appeltje eitje ,maak me meer zorgen om de laatste dag op dat brede honkongbaantje 21 wagens in te moeten halen.

• upje
Het is me net gelukt, maar wel na heel veel proberen én extra upgraden (alles op 3 upgrades, en banden/wielen op 5 upgrades). PR 50,1 dacht ik. Maar dan nog blijft ie lastig...

• Danny0410
De derde staafmixer laat ik links liggen ik ga er geen goud aan spenderen. Wel raar dat je 3 van staafmixers moet hebben die veel te veel goud kosten. Ik wacht wel op de nieuwe update kijken wat er komt.

• Lambo LP670 SV
quote:
Johan_Germs schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:37:
[...]

Wat verwacht je qua inspanning en lvl ongeveer?
Ik ben zelf ong 30minuten per dag bezig met RR3; soms wat meer.
Veel van de auto's haal ik dan ook niet binnen, heb een groot gebrek aan goud....

Zou wel lid willen worden en kijken of ik voldoende tijd kan vinden.
Ik zou het persoonlijk afraden. Heb me er een hele tijd geleden ook mee bezig gehouden en zo blijft het niet meer leuk. Die 30 min die je nu speelt door nuttige races te doen, ga je omzetten naar 30m apenwerk om steeds dezelfde races opnieuw te doen (ook al brengen deze niets op), om toch maar wat punten voor het team te sprokkelen.

Verder blijkt ook dat die vooropgestelde 30 minuten alleen in het ideale scenario is, indien je de juiste races hebt vrijgespeeld en met de beste wagens kan rijden. Het optimale scenario dus. In de praktijk moet je dus iedere keer score 'x' halen (en dat kost je op lagere levels dus veel meer tijd en apenwerk) of je wordt uit het team gezwierd.

Is trouwens geen persoonlijke aanval op iemand maar eerder een waarschuwing vanuit mijn eigen ervaring.
Bij mij was de lol er snel vanaf en was het een verplichting om steeds punten binnen te halen, terwijl ik de tijd ook nodig had om challanges te doen buiten het team om voor nieuwe wagens te winnen, etc.

• Tijar
Nee dat niet, is een vermoeden en misschien ook een wens :-)

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

quote:
Johan_Germs schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:21:
Voor diegenen die hem nog niet hebben:

Vandaag GRATIS Zonda R cadeau van FM. 100% korting
Ik wil weer niet de zure hollander zijn, en het is leuk voor diegene die deze auto nog niet hadden: maar nog steeds deelt RR kados uit aan mensen zonder rekening te houden met de spelers die al hun zuur verdiende 400 GC aan deze wagen hadden uitgegeven..

Kadootjes TOP, maar dan voor iedereen... Drop dan 400 GC bij iedereen, dan is ook iedereen blij :)

Maar het is je gegunt hoor ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• novuX
Je mist mijn sarcasme

Acties:
  • +1Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

In plaats van een flauw algemeen antwoord kan ik wel aangeven waarom ik dat doe: er zijn verschillende types races waar het bij de een meer aankomt op racetalent dan het andere event. Het model van RR3 past de AI rijders aan aan je algemene niveau en dat is in principe leuk om altijd je best te moeten doen. Alleen komt het dus voor dat je jezelf op een dusdanig niveau hebt weten te krikken dat je ook jezelf hebt vastgezet en niet meer verder komt. Vaak is dat maar gedeeltelijk kunnen en zou je dat alleen kunnen oplossen door nog meer uit te geven. Maar je kan dus ook voor net die laatste race even je niveau verlagen zodat je toch weer verder kan spelen.

Ik vind dit beter in de kaders van het spel passen dan allerlei truuks uithalen met backups en profielwissels om daarmee hoger in de rankings te komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijar
Ik zit nu bij uitdaging 21 en al 30.850 punten, voor de 2e boss race zat volgens mij maar 1 race met iets van 2000 punten. Klopt volgens mij niet helemaal.

Nu weer even wachten op tickets.

Mooi glaasje Balvenie whisky om de overwinning van AJAX te vieren 🥃 Fijne zondag iedereen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• agnocchi
quote:
superduper schreef op maandag 3 april 2017 @ 07:55:
[...]
Wow dat heb je snel gedaan!! nice. Tot hoever heb je hem moeten upgraden?
De Porsche kan heb je nodig om Factory Faceoff te kunnen halen (mits je ook de rest van de auto's hebt). Je hebt hier PS50 nodig om 'm te kunnen voltooien (6344343 kosten 142 goud). Je krijgt 45 goud terug voor de Gauntlet en 52 goud voor Factory Faceoff. Netto is het dan geen duur autootje.
Als je 'm dus meteen tijdens de gauntlet al upgrade, dan is hij in 1x te halen (eventueel met een een enkele retry voor de latere races.

Je kan (net als Tijar) ook met minder updates proberen om 'm binnen te halen. Ik heb al reacties gezien van racers die het gehaald hebben met 4344233, 4322233 en 2342232. Al zijn het dan wel lastigere races......

agnocchi wijzigde deze reactie 03-04-2017 10:38 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• agnocchi
quote:
superduper schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:48:
[...]
Thanks, ik heb de auto nog niet dus een mooie kans (al is het gezien de originele prijs van 750 GC nog best een investering).
Het is zeker een investering, maar met deze upgrades kan je ook 12+ Cyl Slam (in Elite) uitrijden. Helaas Zenith in Legend alleen niet, maar dat kan met alleen R$ upgrades op de Koenigsegg Agera R dan wel weer...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• upje
quote:
Johan_Germs schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:02:
Eindelijk weer een auto waar geen kapitalen aan goud in moeten!
Eindelijk weer een auto die niet vooruit te branden is ;).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kassad
Voor iedereen die wacht op een goede nieuwe race game voor iOS en Android, Grid Autosport 2014 komt in de herfst naar mobiele apparaten!

http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=302336

En, zonder micro transacties, eenmalige prijs! Ik kan niet wachten.

Kassad wijzigde deze reactie 25-05-2017 23:51 (15%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• upje
Als je alle dagen 20 rondjes Le Mans rijdt is het maar goed dat er iemand ingrijpt ;).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

quote:
Heb je een bron, of meer info?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• agnocchi
quote:
novuX schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:28:
Dat vind ik de tijd niet waard
Dat kan ik mij helemaal voorstellen......

Acties:
  • +2Henk 'm!

• agnocchi
quote:
Kassad schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:58:
Ik snap die strategie niet helemaal, zouden die filmpjes hen zo veel opleveren? Als 1000GC €0,99 zou kosten, zou ik het met regelmaat kopen, tegen de huidige prijzen helemaal nooit.
Ik heb begrepen (van 1 van de admins van de RR3 Wiki pagina) is dat er ongeveer €3 per 1000 filmpjes wordt betaald door adverteerders (schijnt een beetje de standaard te zijn in de industrie). FM zegt dat ze 3 miljoen spelers hebben, die regelmatig spelen, maar dat is misschien wat optimistisch. Er spelen zo'n 200.000 racers de Wekelijkse Time Trials. Als we voor het gemak dat aantal nemen en ze kijken allemaal filmpjes totdat ze 10 goud hebben gehaald (=30 filmpjes)= 30x200.000=6.000.000 filmpjes per dag = ~€18.000 per dag aan inkomsten. Da's €6.570.000 per jaar aan inkomsten (tenzij ik ergens een rekenfoutje heb gemaakt, het is nog vroeg.....) aan alleen maar filmpjes voor goud.
Komen ook nog de filmpjes erbij voor versneld upgraden en versneld repareren en niet te vergeten, diegenen, die alle filmpjes (t/m 20 goud = 190 filmpjes) kijken en waarschijnlijk een hoger aantal, dan 200.000 dagelijkse spelers, die elke dag filmpjes kijken......
Erg lucratief spelletje zo....

• upje
Niet zo negatief doen, de RX-3 heeft een whopping PR van maar liefst 0,1 ;)

• agnocchi
quote:
novuX schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:03:
[...]
En hoeveel R$? Eerste rondje upgrades is al rond 1 miljoen schat ik?
Level 1 upgrades: R$1.202.000
Level 2 upgrades: R$1.802.900
Level 3 upgrades: R$778.400 & 520 Goud
Level 4 upgrade (alleen de motor): R$699.300

Totaal: R$4.482.600 en 520 Goud (je krijgt nog wel 90 Goud terug)

75% van de LTS is te halen met alleen maar R$. Wil je 'm daarna direct voltooien, dan kost jet 820 Goud.

Al met al een duur autootje :P

agnocchi wijzigde deze reactie 28-08-2017 14:02 (12%)

• agnocchi
quote:
Ernie411 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:36:
[...]
Omdat je m'n naam kent, Enno, vind ik het vreemd.
Da's dan op zich niet zo moeilijk als je jouw naam in jouw profiel hebt staan.....

• Kassad
quote:
agnocchi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:39:
[...]

Da's dan op zich niet zo moeilijk als je jouw naam in jouw profiel hebt staan.....
Shiiit ik wou hem overtuigen van mijn 3lite h4x0r skillz :)

• yopi
  • Laatst online: 06-12-2017
quote:
Ernie411 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:29:
Een snelle vraag: heeft er ooit iemand een auto ge-vipt?
Ik heb dat gisteren geprobeerd met de McLaren P1 GTR en die betaling is dus mislukt.
Ik heb nu EA aangeschreven in een poging om het geld wat ik betaald heb terug te krijgen.
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid goud dat ik heb geïnvesteerd in die bak.
heb je dat aanschrijven net zo aardig en correct geformuleerd als je posts hier? dan komt het vast wel goed hoor :)

• agnocchi
Er is nu ook meer duidelijk over de community challenge (zie RRTV Episode 14)......
  • De Bugatti Veyron 16.4 LTS is zonder goud uit te rijden
  • Persoonlijke bonussen
    1. 20 rondjes: R$15.000
    2. 100 rondjes: 5 Goud & R$25.000
    3. 450 rondjes: 10 Goud & R$50.000
  • Community bonussen
    1. 10.000.000 rondjes: 5 Goud
    2. 30.000.000 rondjes: 10 Goud
    3. 60.000.000 rondjes: 15 Goud
  • Start: Komend weekend
  • Duur: 9 dagen
Als je dus zelf meer dan 100 rondjes rijdt en de community haalt totaal tussen de 30.000.000 rondjes, dan krijg je 5+5+10=20 goud voor een auto waar je dus geen goud in hoeft te stoppen....

Het lijkt heel veel om 60.000.000 rondjes te rijden, maar het aantal WTTT rijders is wel week ongeveer 200.000. Als dezelfde hoeveelheid rijders meedoen met de LTS, dan hoeft een ieder 'maar' 300 rondjes te rijden. Nu verwacht ik echter wel iets meer mensen die meedoen aangezien het geen goud gaat kosten. Als je zelf genoeg tijd hebt en er zit een Cup race op Brands Hatch in, dan kan je redelijk snel veel rondjes pakken voor je eigen score. Met een auto volledig in het rood duurt het ongeveer 3:30 minuten per 5 rondjes. Dat is zo'n 85 rondjes per uur. Dan heb je ongeveer iets minder dan 5,5 uur nodig om 450 rondjes te rijden en die kan je over 9 dagen verdelen.

Wat ook in de nieuwe update schijnt te zitten is een Exclusive Serie met deze Bugatti Veyron 16.4. Alleen kost het volledig upgraden van de auto wel 458 Goud |:(

• Kassad
Ik heb de Italiaan om exact dezelfde reden twee keer gereden :) was me de snot uit de ogen aan het rijden om em nog een keer in te halen

• Darter Arie
quote:
novuX schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:17:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een nieuw circuit...Zandvoort (met PS 0.1 Dafjes), Monaco...of een variatie in het weer. Regen, sneeuw, laat maar komen!
Achteruit rijden 😂😂

• upje

Ook een leuk bugje 😀

upje wijzigde deze reactie 28-10-2017 14:12 (36%)

• agnocchi
quote:
Darter Arie schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:03:
[...]

Ja, dat dacht ik ook, maar ik kom op de iPad niet bij kalibreren. En Met Google weet ik nu wel hoe je je batterij kan kalibreren 😂

edit:
Gevonden. Je kan in RR3 kalibreren. Ben benieuwd of het nu opgelost is.

Nee, heeft helaas niet geholpen..
Probleem ligt aan iOS 11. Niet alleen RR3 heeft er last van. Ook bij Asphalt speelt het probleem....
http://rr3.wikia.com/wiki/Thread:193858

• Firefighter1976
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 23-06-2018
quote:
En caravanrace! 😂

• novuX
3de dag was ook weer te doen met alleen r $ updates. Auto bevalt steeds beter. Ligt als een blok op Montreal. Toch maar 2 goud updates gedaan + 2 r $ voor dag 4 op Silverstone.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

quote:
Tijar schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:06:
Dag 3 op Melbourne.

Challenge 1 - 2 rondes cup en win binnen 2:07 minuut.
Challenge 2 - hunter race
Challenge 3 - 3 rondes, in de 2e ronde moet je 3e liggen en in de 3e ronde 2e en win vervolgens.
Challenge 4 - H2H en win met een topsnelheid van 219 km/uur.

Beloning 5 goud.

De AMR is inderdaad een prima auto!
Was heel goed te doen met een PR van 56 (RS only).

• Darter Arie
Het volgende evenement begint over 1107 dagen.....

• Tijar
quote:
Darter Arie schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:50:
Het volgende evenement begint over 1107 dagen.....
Ging wel snel die 1107 dagen :P

Het volgende evenement in vanmorgen begonnen: Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO Championship.

Minimale PR om de serie te voltooien is 65.

5332323 - 65.0 = R$ 914.600 en 210 goud of alles op 3333333 en dit kost 214 goud.

Tijar wijzigde deze reactie 14-11-2017 08:49 (17%)

• Danny0410
Lambo is voor mij niet te winnen kom hongkong 6-3 apsoliet niet winnen iederekeer moet ik heel veel moeite doen om 4de te worden ik laat hem gaan is goud niet waard voor mij

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Yeah, eindelijk is de Lotus215 TLS gestart! Succes allemaal.

Bij mij had de auto gelijk service nodig; blijkbaar al eens geleend en ongewassen terug in de garage gezet >:)

De eerste upgrade rondes zijn (flink wat) R$ maar duren gelijk 12 uur. Snel aanzetten dus.

superduper wijzigde deze reactie 20-11-2017 08:17 (63%)

• novuX
quote:
Firefighter1976 schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:53:
[...]

Doe het al wat jaartjes, maar idd. Echt niet mogelijk. Klaar mee, 1x2e geworden en daarna alleen 3e of 4e....
Ik had hem meteen eerste poging. Ben echt geen topcoureur, maar met een beetje duwen en trekken lukte het redelijk.

Helaas te weinig goud over voor de lotus. Die moeten we slippen.

• Danny0410
Ik speel er niet voor heb hem al en hongkong is eendrama met deze wagens.
Hoop dat grid vlug komt want ik ben helemaal klaar met dat goud smijten gaat nergens meer om.
Eerst was het leuk om een wwagen te uppen maar is nu gewoon een goud kwestie voor het spel.
Wacht wel op de laatste wagen deze is niets met hhongkong.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

quote:
Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:22:
Grid autosport ook gekocht. Aantal uitbreidingen en updates gehad. Eerste indruk ...wauw...

Is de gevoeligheid van het stuur in te stellen
? Ik moet flink draaien om de bochten door te komen vergeleken met rr3
Ik vind het leuk dat er (voor sommigen) een ander leuk race spel is, maar misschien kan je daar een eigen/ander topic voor maken? Dan houden we dit gewoon voor Real Racing 3..

• Danny0410
Ik ben dat goud ook beu voor die updates het wordt steeds meer.
Als ik al mij wagens naar 100% wil hebben zou me dat ongeveer 1000 € kosten is toch niet normaal.
Ik up de wagen nu steeds om hem binnen te halen maar verder zit er niet in.
Hoop dat het komt $ voor goud wordt het spel weer leuk.
Al vragen ze veel $ dan wordt het nog leuk.

• Tijar
Update versie 6.0 is uit.

Nissan Silvia R3 Spec
Ford GT 2017
Lamborghini Huracan
McLaren MP4/4
Porsche 911 RSR Dempsey

En uiteraard de Red Bull Ring in minimaal 2 varianten:

GP circuit
Sudschleife
(Nordschleife)

Tijar wijzigde deze reactie 04-12-2017 22:03 (95%)

• Johan_Germs
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 24-01 09:26
Zo Nissan binnen. Wat kan je ongelooflijk hard met dat ding door een bocht!

Steeds als ik denk dat gaat nooit, blijft ie aan de weg geplakt. Krijg ik toch last van overstuur dan is dat ook redelijk eenvoudig nog weer op te vangen.

Mooie (en goed betaalbare) aanvulling voor mijn wagenpark.

Nu goud verzamelen voor de MP4/4. De Lambo laat ik schieten

• agnocchi
Zitten een paar mooie kortingen aan te komen (hoop dat ik de datums goed heb en dat ze ook allemaal doorgaan):

14 - 16 december: Lamborghini Huracán Performante Customizations voor R$
17 - 24 december: 30% korting on the Lamborghini Huracán LP 610-4
18 - 20 december: 25% korting Lamborghini Huracán LP 610-4 Upgrades
24 - 30 december: McLaren MP4/4 Customizations GRATIS
25 december - 2 januari: RACER'S CHOICE - 40% korting op 1 auto naar keus

1 - 3 januari: 50% korting op de Koenigsegg REGERA
1 - 3 januari: 50% korting op de McLaren MP4-X
1 - 3 januari: 30% korting op de Ferrari FXX K Upgrades
1 - 3 januari: 50% korting op de Hennessey Venom GT
3 - 5 januari: 50% korting op de Audi R18 e-tron quattro (2015)
3 - 5 januari: 40% korting op de Jaguar XJR-9
3 - 5 januari: 50% korting op de TOYOTA TS040 Hybrid (2014)
3 - 5 januari: 40% korting op de Porsche 962C
6 - 12 januari: 28% korting op de Ford Mustang GT Premium
11 - 12 januari: Gratis en direct Servicing voor de Ford GT (2017)
12 - 17 januari: 80% korting op de alle drie de Formula E SRT_01E
17 - 23 januari: 30% korting op de Porsche 911 RSR (2015)
20 - 22 januari: 25% korting Porsche 911 RSR (2015) Upgrades
22 - 23 januari: 50% BONUS R$ op alle races
23 - 30 januari: 30% korting op de Porsche 918 RSR concept
24 - 26 januari: Jaguar C-X75 Customizations voor R$
30 januari - 6 februari: 40% korting op de McLaren 650S GT3

1 - 3 februari: 30% korting op de McLaren 650S GT3 Upgrades
5 - 6 februari: Gratis en direct Servicing voor de McLaren 570GT
6 - 7 februari: 50% korting op de Lamborghini Miura Customizations
6 - 13 februari: 30% korting op de Lamborghini Countach
9 - 11 februari: 25% korting op de Lamborghini Countach Upgrades
12 - 13 februari: 50% BONUS R$ op alle races

agnocchi wijzigde deze reactie 12-12-2017 16:35 (14%)

• Darter Arie
Wilde het bijna opgeven, maar haalde toen 1:06:55. Dus dik 5/100 over...

De 311 probeerde ik ook via de muur, maar dat ging bij mij ook fout. Ik haalde het op het laatste rechte eind, waarbij het laatste stuk iets naar beneden gaat. Je moet dan zorgen dat je aan het begin van dit rechte stuk een goede exit heb. Dit kan je bereiken door de bocht iets ruimer dan de ideale lijn te rijden. Ik haalde zo zelfs vrij makkelijk 312.

De ideale lijn is trouwens heel duidelijk op het asfalt te zien op dit circuit. Komt misschien door de nieuwe techniek waarmee ze de baan gemaakt hebben.

• agnocchi
Ik heb 'm binnen met 1333113. 6.2 zo'n 3 uur over gedaan om dan uiteindelijk met een minimale marge (1.11.598) over de finish te gaan. 6.4 afgekeken van de video van SpeedJunkie (Magnus voor laten net na Raugh en dan op het eind van het lange stuk tussen Würth en Rindt Magnus als rem gebruiken door er vol op te klappen net na de 311 en hard te remmen). Had wel een paar pogingen (klein uurtje) nodig.
http://rr3.wikia.com/wiki...ng_Grand_Prix_Circuit.png

agnocchi wijzigde deze reactie 19-12-2017 12:00 (9%)

Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True