Mag ik vragen met welke auto jullie de serie GT 1 grand tour uitgespeeld hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 12:27 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 12:27 ]
Verwijderd
Ah, dus ik ben niet de enige. Gisteravond voor het eerst gedownload en ik begreep al niet wat die grote getallen waren. Dacht dat dat het maximum in de totale store was ofNielsjeNL schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:31:
When you see it...
[afbeelding]
Ik heb al eerder gespeeld op een andere telefoon, maar toen ik hem op mijn nieuwe zette viel het me ineens op dat ik wel erg veel geld heb. Wel handig, tot nu toe elke race gewonnen.
[ Voor 8% gewijzigd door max3D op 28-12-2013 22:00 ]
Nope het is dus je eigen geld. Best raar, ik snap niet dat er zo'n bug in het spel kan zitten. Of het moest een supersecret actie zijn, maar lijkt me sterk.max3D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:59:
[...]
Ah, dus ik ben niet de enige. Gisteravond voor het eerst gedownload en ik begreep al niet wat die grote getallen waren. Dacht dat dat het maximum in de totale store was of
Ik heb dit ook. 3 slots voor monteurs. Ook Android.Kassad schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:31:
[...]
Ik bedoel niet de monteur waarbij je als je wint geen schade hebt maar de monteur die na een race je onderhoud doet, ik heb op iOS nooit een melding dat ik een beperkt aantal auto's in onderhoud kan hebben, op een Android device zie ik dat wel, daar kan standaard maar 1 auto tegelijk in onderhoud zijn. Een tweede slot kost 10 goud, een derde 50. Dan kan je dus nog maar 3 auto's tegelijk in onderhoud hebben. Ik kan er onbeperkt 'stuk racen' en en dan in onderhoud doen.
In dit topic is nog iemand met dit 'feature'NielsjeNL schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:00:
[...]
Nope het is dus je eigen geld. Best raar, ik snap niet dat er zo'n bug in het spel kan zitten. Of het moest een supersecret actie zijn, maar lijkt me sterk.
f.Chopin schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:50:
Leuk spel! Heb hem sinds gisteren, ik heb 2 vragen:
Race je nou tegem tijden van andere mensen of echt tegen andere mensen? Ik ben ingelogd via google play.
En waarom heb ik 750.000.000 rs en 500.000.000 gold?
Verwijderd
Same here. Begin deze week spel opnieuw op mijn Nexus 7 gezet, en ineens smak geld en goud.max3D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:59:
[...]
Ah, dus ik ben niet de enige. Gisteravond voor het eerst gedownload en ik begreep al niet wat die grote getallen waren. Dacht dat dat het maximum in de totale store was of
Ik doe net alsof ik al dat geld niet heb en wacht braaf op reparaties en afleverdata. Voor de sport...
Beetje overmatige kerstbonus van EAVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:01:
[...]
Same here. Begin deze week spel opnieuw op mijn Nexus 7 gezet, en ineens smak geld en goud.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 12:23 ]
Wow, wat ben ik slecht dan
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
cheiron schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:08:
[...]
Wow, wat ben ik slecht danIk kom met moeite in de E groep..
Hier hetzelfde. Ik heb van de week een mijn iPhone hersteld, nadat ik de backup had teruggezet, had ik ineens heel veel RS en Gold..Ik heb al eerder gespeeld op een andere telefoon, maar toen ik hem op mijn nieuwe zette viel het me ineens op dat ik wel erg veel geld heb. Wel handig, tot nu toe elke race gewonnen.
[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 29-12-2013 22:35 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
cheiron schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:33:
Bals ik in de huidige trials zie dat er 20 seconden zit tussen de nr 1 en 2 op de track mnt. Panorama moet er toch nog iets anders aan de hand zijn.
2 vraagjes overigens:
Wat doen jullie met de Hyundai challenge? Dat karretje is stikduur om te upgraden terwijl je hem later nooit meer kunt gebruiken. Zit er aan te denken om hem maar te laten.
-edit- ik zie dat je daar dus ook nog een bak gold tegenaan moet gooien, die laat ik dus maar
En als tweede, in American Classic Musclecars kan ik de derde auto kopen voor 80 goud. Is dat echt de moeite?
Ziet er handig uit, vooral de PR per race en auto, maar is er een uitleg van de gebruikte codes?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:26:
Even een lijstje van de door mij meestgebruikte links:
Circuits: http://myrealracing.com/cur/circuits
Auto lijst met stats: http://rr3.wikia.com/wiki...cars_%28fully_upgraded%29
PR per race en auto: https://skydrive.live.com...&authkey=!AC2SG3i-uDsAMRY
Price/Fame per race: http://myrealracing.com/s...%20events%20of%201.5.xlsx
Discount schedule: http://myrealracing.com/cur/discounts
Wat voor codes bedoel je? De afkortingen van de circuits? Verder zie ik weinig codes in dat bestand.max3D schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:28:
[...]
Ziet er handig uit, vooral de PR per race en auto, maar is er een uitleg van de gebruikte codes?
Ik had het uitgeprint en toen vielen de kleurcodes weg en stonden er tritsen 4/3/1/6 codes in alle cellen. Verder had ik niet door hoe de circuit afkortingen werkten. Dat is me nu duidelijk.Anakha schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:54:
[...]
Wat voor codes bedoel je? De afkortingen van de circuits? Verder zie ik weinig codes in dat bestand.
Ik hoop dat ze die tijdem weghalen, sta nu op een split van 37 seconden op panorama..Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:04:
De 20 seconden komen door de zogenaamde super-speed mod. EA verwijdert deze tijden regelmatig. Soms blijven ze staan tot de avond voor de afronding. Zo'n speler beinvloedt overigens de tijd-statistieken niet noemenswaardig.
Hetzelfde geldt voor de Muscle-cars (zolang je andere series kan unlocken zou ik zo lang mogelijk doorspelen).
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Of in vliegtuigmodes spelen en dan de dag na elke race eentje opschuivenRubeo38 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:13:
Ik weet niet of hij al genoemd is.
Nog een bug gevonden, dan krijg je elke keer als je wilt de 100% bonus.
Als je een race gedaan hebt en bij het verdiensten scherm de app afsluiten.
Dan opnieuw opstarten. Je krijgt niet nogmaals het scherm te zien dat je de dagelijkse bonus krijgt, maar hij werkt wel.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
De optie die Rubeo38 noemt werkt beter, in vliegtuigmodus kom je na een aantal dagen in de knel met je onderhoud. Als je zorgt dat je op 100% staat en je neemt alle 3 de personen aan en je zorgt dat je blijft winnen dan houd je constant alles op 100%. Wel op het scherm van de verdiensten RR3 afsluiten!Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:37:
[...]
Of in vliegtuigmodes spelen en dan de dag na elke race eentje opschuiven
Kan ik er 1000 van je lenen in bitcoins? Kan ik eindelijk mijn Porsche 911RSR volledig upgraden.....Falastine schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:
Oke mensen ik heb een hele rare bug.
Op mijn oude toestel had ik het spel geinstalleerd. OP mijn nieuwe toestel wederom geinstalleerd en ingelogd en plots. 748.000.000 dollar en 548.000.000 gouden munten ??
Raar wel handig weet niet hoe het kan maar ik probeer wel alles 1e plaats te halen wat nu wel makkelijk is want als ik een auto koop dan tune ik hem volledig op.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Haha was het maar waar dat het kon, dank je wel in ieder geval voor het aanbodFalastine schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:29:
Als je mij verteld hoe dan kan ik je er zelf 10.000 geven gratis en voor niets.
Dit werkt behoorlijk goed moet ik zeggenRubeo38 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:13:
Dan opnieuw opstarten. Je krijgt niet nogmaals het scherm te zien dat je de dagelijkse bonus krijgt, maar hij werkt wel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik bedoel de codes die er soms schijnen te zijn, zo was er een code van de porsche. (Dan kreeg je dus een gratis porsche + geld geloof ik.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:57:
Welke racing codes bedoel je Joyeceeddy?
Verwijderd
Bedoel je het scherm wat dan verschijnt met hoeveel geld je krijgt? En moet je dan gewoonweg spel wegklikken en weer opnieuw opstarten?Rubeo38 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:13:
Het scherm waar je geld geteld wordt, en je schade wordt afgetrokken. Als dan het geld wordt opgeteld bij je saldo het spel sluiten (ik doe het op android door het overzicht van open applicaties op te roepen, en RR3 te sluiten). Dan weer opstarten en weer verder.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:23:
[...]
Bedoel je het scherm wat dan verschijnt met hoeveel geld je krijgt? En moet je dan gewoonweg spel wegklikken en weer opnieuw opstarten?
Of begrijp ik dit nu verkeerd?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 14:57 ]
Verwijderd
Dit is dus mijn vraag!Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:00:
bestaan er meerdere? die van porsche was " 50 years of 911 "
Verwijderd
Falastine schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:
Op mijn oude toestel had ik het spel geinstalleerd. OP mijn nieuwe toestel wederom geinstalleerd en ingelogd en plots. 748.000.000 dollar en 548.000.000 gouden munten ??
Raar wel handig weet niet hoe het kan maar ik probeer wel alles 1e plaats te halen wat nu wel makkelijk is want als ik een auto koop dan tune ik hem volledig op.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 11:34 ]
Verwijderd
Echt een leuke bug maar doe dit niet met nieuwe racen en series.Falastine schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:
Verwijderd
Huh? Ik heb die bug ook, maar ik krijg gewoon bonussen en auto aanbiedingen. Alleen ben ik zuinig omdat ik het een sport vind om het met mijn eigen verdiende geld te doen, dus ik koop niet alles.Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:33:
[...]
Echt een leuke bug maar doe dit niet met nieuwe racen en series.
Want je mist de auto aanbiedingen en je mist ook de bonussen die je normaal krijgt als je nieuwe races rijd.
Hier kwam ik dus achter
Verwijderd
Verwijderd
Ja ik heb op het vekeerde gereageerd. Ik bedoelde de bug van de 100% dagbonus...Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:33:
[...]
Echt een leuke bug maar doe dit niet met nieuwe racen en series.
Want je mist de auto aanbiedingen en je mist ook de bonussen die je normaal krijgt als je nieuwe races rijd.
Hier kwam ik dus achter
Verwijderd
Ik ken er maar 1 en die stond in de discount schedule in de notes.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:21:
[...]
Ik bedoel de codes die er soms schijnen te zijn, zo was er een code van de porsche. (Dan kreeg je dus een gratis porsche + geld geloof ik.
Die kunnen dan ingevoerd worden bij de instellingen,
Maar ik heb dus geen idee of er meerdere van dat soort codes zijn, en waar ik die kan vinden,
Ik heb een nieuwe installatie geprobeerd op de telefoon van mijn vrouw, maar ik kreeg ook geen tonnen R$ en Goud.Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:59:
Ik heb geprobeerd de rr3 app te wissen en opnieuw te installeren maar is me niet gelukt meer R$ en goud mee te verkrijgen.
Stond terug aan het begin van het spel, gelukkig via cloudopslag terug alles oké.
Online multiplayer , Ik vind het hatelijk dat via drummen zoveel voorsprong kan genomen worden en altijd in mijn nadeel grrr :-)
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En dan was ik al blij verrast met de 'out of the box' experience. Vast veel sponsorgeld van Hyundai naar EA gegaanVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:12:
Met alle upgrades (wat een fortuin kost) is die i20 inderdaad een lekkere auto om mee te racen.
Zo, 76/77 auto's momenteel. Nog 800k sparen en dan is de garage compleet en kan ik de focus leggen op de 100% voor alle races of misschien zelfs wel een upgrade naar 2.0...
[ Voor 26% gewijzigd door max3D op 10-01-2014 00:27 ]
Verwijderd
Ik heb momenteel v1.5. De meeste eerdere series heb ik wel op 100%, maar daarna ben ik vol voor het wagenpark gegaan, dus van de latere series is er nog een hoop te winnen.max3D schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:21:
[...]
En dan was ik al blij verrast met de 'out of the box' experience. Vast veel sponsorgeld van Hyundai naar EA gegaan
Welke versie draai je nu dan? 1.4 nog?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 13:00 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door sverzijl op 14-01-2014 16:33 ]
Hoe maak je een lokale backup want ik kreeg ook die 500 miljard goudVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:35:
Laatste update fixet de goud bug, en bij het opstarten van de app doet 'ie snel een cloud save nadat hij een "In app purchase fixed_currency" uitgevoerd heeft. Gelukkig had ik nog een lokale backup
Verwijderd
Oh die gold bug. Ik dacht dat je de gold bug bedoelde waarmee je iedere keer gold kreeg als je van 97-100% ging in een serie. Dat is degene die ik gebruikt heb. Nog een paar honderd Gold voor de Ferrari upgrades tot PS60,0 nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:09:
Jep, door een "in-app purchase" (was iets met fixed_currency oid, weet exacte naam niet meer) die automatisch uitgevoerd wordt, wordt de 750K geld en 500K goud er weer afgetrokken.
[ Voor 12% gewijzigd door sverzijl op 15-01-2014 22:28 ]
[ Voor 20% gewijzigd door sverzijl op 17-01-2014 12:36 ]
Holy moly. Hoeveel uur heb je er totaal in zitten?sverzijl schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:32:
Middels de gold-bug, zie wat pagina's terug. Je kan dan steeds dezelfde serie blijven uitrijden en ieder keer 3 gold daarvoor krijgen.
Zojuist uitgespeeld. Alles 100%. Wel teleurstellend dat je niet eens een felicitatie/reward krijgt
401 uur, 42.000km, 5689 races, 5708 Gold verdiend, RS$58.765.864mat.hi.as schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:
[...]
Holy moly. Hoeveel uur heb je er totaal in zitten?
[ Voor 27% gewijzigd door sverzijl op 17-01-2014 14:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
De gold bug (97-100%) kan iedereen gebruiken. Werkt zelfs in 2.0 nogVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:28:
61/77 auto's en 75% compleet na 348 uur spelen en natuurlijk ook geen cent betaald , Ik had die gold bug niet, en zit compleet vast , ik speel nu enkel nog de online multiplayer.
Verwijderd
Werkt bij mij dus niet??sverzijl schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:17:
[...]
De gold bug (97-100%) kan iedereen gebruiken. Werkt zelfs in 2.0 nog
Het maakt volgens mij wel degelijk uit dat je alleen bij de eerste 100% hebt. Deze bug werkt als ik het goed heb pas vanaf GT1 Grand Tour. Dit heb ik meerdere malen gelezen. Kan het niet bevestigen want ik ben zelf pas op 92% met de lexus LFA dus hopelijk kan ik binnenkort ook mee doe met de bug.:)
Je doet het volgens mij goed, werkt bij mij ook bij de 1e serie. Enige wat ik doe is uitloggen uit GC en Facebook, naar time trial browsen en even wachten tot ie op nieuw springt. Je hebt internet/wifi nog wel aanstaan als je als gast rijdt? Dat is dacht ik wel een voorwaarde.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:46:
[...]
Werkt bij mij dus niet??
Heb het zo gedaan als in OT staat:
Ik rijd dan wel als 'gast' rond (uitgelogd op GC, facebook en google + niet eens ingelogd), maar time trial springt niet op 'nieuw'. Ik heb alleen de eerste serie op 100% staan maar dat moet niet uitmaken toch? En heb versie 2.0.
Wat doe ik fout?
[ Voor 17% gewijzigd door sverzijl op 22-01-2014 18:15 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Kassad op 22-01-2014 20:34 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Verwijderd
Dat had ik ook, test nu de Speedway in een Viper maar die is ook niet sterk genoeg. Ik ben nu aan het sparen voor een 911 RSR, kijken of die zonder sturen over de speedway komt.Dacide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:53:
Hehe, het is me nu eindelijk ook gelukt... die goud bug.
Ik was altijd nog ingelogd bij gamecenter..daarom ging het fout.
Overigens zojuist geprobeerd op melbourne met een porsche gt3 rs.. en die blijft wel tegen de rand/boarding hangen.Dus zelf sturen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Inderdaad, ik ben sinds gisteren actief aan het minen en nu ruim 500 goud binnen zonder dat ik hoef te sturen. Alleen af en toe op doorgaan drukken
Nee hoor ik heb er maar 3 aan staan, het enige nadeel is dat je eerder de tijd vooruit moet zetten om ze weer volledig op te laden. Ik vind 40 en 60 goud voor nummer 4 en 5 gewoon teveel.Norinco schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:53:
hebben jullie dan je "tickets" op max staan. Dus op 5. Ik weet niet precies hoe deze heten, Maar ik heb er nu 3, maar deze zijn nog niet bijgeladen als ik ze alle drie heb gebruikt.
Werkt dat dan wel met 5?
[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 26-01-2014 10:26 ]
Ik zit nog even in de lijst te kijken, ben nu op het punt dat ik met Prestige Powermatch straks de AMG GT3 kan gaan kopen voor bergen goud, 112 als ik het goed heb. Doe ik liever niet. Kan ik met de AMG Black Series genoeg trophies verzamelen om EURO Supercar Duel vrij te spelen? Liever pomp ik geen goud in upgrades voor de AMGBS, en ook geen goud voor een GT3. Het spul groeit me niet op de rugVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Als we toch met handige lijstjes aan het strooien zijn:
https://skydrive.live.com...&authkey=!AC2SG3i-uDsAMRY
Die lijst geeft voor elke race de PR requirements neer en hoeveel gold je per auto moet investeren aan upgrades om dat te kunnen halen (indien uberhaupt mogelijk).
[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 27-01-2014 15:17 ]
Verwijderd
Als ik me goed herinner kun je alle series vrijspelen zonder gold te investeren (mits je een goeie racer bent natuurlijk). Om de series op 100% te krijgen kom je er in veel gevallen echter niet onder uit.Jejking schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Ik zit nog even in de lijst te kijken, ben nu op het punt dat ik met Prestige Powermatch straks de AMG GT3 kan gaan kopen voor bergen goud, 112 als ik het goed heb. Doe ik liever niet. Kan ik met de AMG Black Series genoeg trophies verzamelen om EURO Supercar Duel vrij te spelen? Liever pomp ik geen goud in upgrades voor de AMGBS, en ook geen goud voor een GT3. Het spul groeit me niet op de rug
Toch maar eens die BMW M3 GT2 ALMS halen denk, handig verdienen straks denk ik
Klopt, de BMW M3 GT2 ALMS is trouwens wel een heerlijke bak om in te rijden, vergelijkbaar met de Porsche 911 RSR.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:52:
[...]
Als ik me goed herinner kun je alle series vrijspelen zonder gold te investeren (mits je een goeie racer bent natuurlijk). Om de series op 100% te krijgen kom je er in veel gevallen echter niet onder uit.
Helemaal mee eens, er is nog een race die vergelijkbaar scoort: in de Porsche series tier 20 (Hockenheim Lange afstand) met een Porsche 911 RSR. Persoonlijk vind ik deze serie leuker om te rijden dan de 5 rondes Suzuka en met een minuut of 5-6 haal ik ook iets van 120.000 R$Dacide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:36:
De BMW M3 ALMS is echt een superauto die heerlijk aan de weg kleeft. Ik gebruik hem altijd om R$ te grinden (laatste race van accolade serie.. 5 rondes op suzuka. met de 100% bonus en verdubbelaar haal ik hier altijd rond de 140.000 R$ (+/- 8.30 min rijden)
Ja, die gebruik ik eigenlijk ook alleen maar voor het RS$ minen.Tijar schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:45:
[...]
Helemaal mee eens, er is nog een race die vergelijkbaar scoort: in de Porsche series tier 20 (Hockenheim Lange afstand) met een Porsche 911 RSR. Persoonlijk vind ik deze serie leuker om te rijden dan de 5 rondes Suzuka en met een minuut of 5-6 haal ik ook iets van 120.000 R$
Thx voor de tip, ga ik morgen ook eens proberen. Heb jij de RSR voorzien van alle upgrades? Ik mis alleen de laatste motor upgrade.sverzijl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:59:
[...]
Ja, die gebruik ik eigenlijk ook alleen maar voor het RS$ minen.
Inmiddels haal ik standaard +/- 150.000 en soms zelfs tot 180.000 (maar niet vaak, dat was iets van 28km). Op de eoa manier werkt het (voor mij althans) het beste/makkelijkste als ik bij de start vd race zo'n 6-8 seconden wacht voordat ik achter de rest aan ga.
Heb je voor de rest nog enige assistentie aan staan?sverzijl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:45:
Van de motor mis ik de laatste 3 en van de rest allemaal de laatste.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq