[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 7 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen met welke auto jullie de serie GT 1 grand tour uitgespeeld hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 12:27 ]

Verwijderd

Ik had geen zin in moeilijk doen met de GT1, dus ik heb gewoon de Lamborghini volledig in de upgrade gegooid. Daarna gingen de meeste races als een trein. Als ik me goed herinner waren er 2 CUPs waar ik behoorlijk op heb vastgezeten, omdat je gewoon erg weinig rondes (2?) krijgt om de 1ste plek te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:43
Innmiddels werkt mijn multiplayer weer (zonder iets te veranderen). Echter is het niet leuk omdat spelers te hard laggen. Probeer je iemand netjes in te halen langs opzij, blijkt dat hij ineens helemaal voor je zit en sta je gewoon stil en meer van dat.. Bederft de pret wel wat.

Wat overigens ook nieuw is bij de update is dat je auto's niet kan repareren/upgraden/laten leveren buiten een 'safe zone' tijd. Die iets van een week is ofzo. Dus wanneer je na elke race de dag eentje opschuift voor de 100% bonus kan je na enkele races je wagens niet meer repareren en begin je best een eindje voor 27 December zodat je toch nog wat races met 100% kan rijden (met andere wagens dan telkens) alvorens ze allemaal te repareren wanneer je terug binnen de tijdszone limiet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie aan die race codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke racing codes bedoel je Joyeceeddy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:58
When you see it...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2239638/whenyouseeit.jpg

Ik heb al eerder gespeeld op een andere telefoon, maar toen ik hem op mijn nieuwe zette viel het me ineens op dat ik wel erg veel geld heb. Wel handig, tot nu toe elke race gewonnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NielsjeNL schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:31:
When you see it...
[afbeelding]

Ik heb al eerder gespeeld op een andere telefoon, maar toen ik hem op mijn nieuwe zette viel het me ineens op dat ik wel erg veel geld heb. Wel handig, tot nu toe elke race gewonnen. :P
Ah, dus ik ben niet de enige. Gisteravond voor het eerst gedownload en ik begreep al niet wat die grote getallen waren. Dacht dat dat het maximum in de totale store was of :)

Ik doe net alsof ik al dat geld niet heb en wacht braaf op reparaties en afleverdata. Voor de sport...

[ Voor 8% gewijzigd door max3D op 28-12-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:58
max3D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:59:
[...]

Ah, dus ik ben niet de enige. Gisteravond voor het eerst gedownload en ik begreep al niet wat die grote getallen waren. Dacht dat dat het maximum in de totale store was of :)
Nope het is dus je eigen geld. Best raar, ik snap niet dat er zo'n bug in het spel kan zitten. Of het moest een supersecret actie zijn, maar lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Kassad schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:31:
[...]

Ik bedoel niet de monteur waarbij je als je wint geen schade hebt maar de monteur die na een race je onderhoud doet, ik heb op iOS nooit een melding dat ik een beperkt aantal auto's in onderhoud kan hebben, op een Android device zie ik dat wel, daar kan standaard maar 1 auto tegelijk in onderhoud zijn. Een tweede slot kost 10 goud, een derde 50. Dan kan je dus nog maar 3 auto's tegelijk in onderhoud hebben. Ik kan er onbeperkt 'stuk racen' en en dan in onderhoud doen.
Ik heb dit ook. 3 slots voor monteurs. Ook Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
NielsjeNL schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:00:
[...]

Nope het is dus je eigen geld. Best raar, ik snap niet dat er zo'n bug in het spel kan zitten. Of het moest een supersecret actie zijn, maar lijkt me sterk.
In dit topic is nog iemand met dit 'feature'
f.Chopin schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:50:
Leuk spel! Heb hem sinds gisteren, ik heb 2 vragen:

Race je nou tegem tijden van andere mensen of echt tegen andere mensen? Ik ben ingelogd via google play.

En waarom heb ik 750.000.000 rs en 500.000.000 gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max3D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:59:
[...]

Ik doe net alsof ik al dat geld niet heb en wacht braaf op reparaties en afleverdata. Voor de sport...
Same here. Begin deze week spel opnieuw op mijn Nexus 7 gezet, en ineens smak geld en goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:01:
[...]

Same here. Begin deze week spel opnieuw op mijn Nexus 7 gezet, en ineens smak geld en goud.
Beetje overmatige kerstbonus van EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Heeft iemand al eens 100 gold gewonnen met de wekelijkse tijdritten? Deze week was het me wel gelukt om bij de top 1% te komen op alle 4 de circuits maar mijn totaal tijd zat nog bijna 7 seconden van groep A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de eerste 3 keer 100 goud gewonnen. Voor zover ik nu kan zien is er alleen nog geld te winnen, V2.00.
Daarnaast zijn de tijd marges erg krap geworden om de A-status te behalen. Was 8 sec, is nu veel minder.

En voor de die-hards, zet de break assist uit. Alleen dan maak je kans (met fully upgraded cars)

Cheers 914 GT

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:04
Wow, wat ben ik slecht dan :D Ik kom met moeite in de E groep..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, een verschil van 2 a 3 seconden zit al gauw in de ideale lijn (uiterste gras randje meenemen en curve stones om extra af te remmen waar nodig) en volledig ge-upgrade autos - dus voor alle vier de time trails.

De andere 1 a 2 seconden (van B naar A) zitten in de break-assist off en dat heeft even tijd nodig om te leren. Maar alleen de top 0.1% van de A verdient ook daadwerkelijk goud (ongeveer de nummers 1 tot 215).

Kortom, doe jezelf een lol, geef je goud uit aan het kopen van meer auto en de benodigde upgrades voor de benodigde PR ratings. Het loont niet om 100 goud te winnen als je er eerst honderden moet uitgeven.

Succes 914 GT
cheiron schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:08:
[...]

Wow, wat ben ik slecht dan :D Ik kom met moeite in de E groep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Hier hetzelfde. Ik heb van de week een mijn iPhone hersteld, nadat ik de backup had teruggezet, had ik ineens heel veel RS en Gold.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bals ik in de huidige trials zie dat er 20 seconden zit tussen de nr 1 en 2 op de track mnt. Panorama moet er toch nog iets anders aan de hand zijn.

2 vraagjes overigens:
Wat doen jullie met de Hyundai challenge? Dat karretje is stikduur om te upgraden terwijl je hem later nooit meer kunt gebruiken. Zit er aan te denken om hem maar te laten.
-edit- ik zie dat je daar dus ook nog een bak gold tegenaan moet gooien, die laat ik dus maar

En als tweede, in American Classic Musclecars kan ik de derde auto kopen voor 80 goud. Is dat echt de moeite?

[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 29-12-2013 22:35 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
Hyundai heb ik geüpgrade tot ik m 100% kon maken. dan was er 1 upgrade niet nodig, maar koste inderdaad een smak geld en goud.

Over de weekly TT's, ik zit meestal in groep D, maar zit meestal op 1 seconde van groep C.

P.S. Vergeet niet jullie gamertag even te posten als je dat wil, dan komt hij in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
De Nissan 350Z (Z33) kopen met 20% korting of wachten op een betere auto? Ik heb de Nissan Skyline al voor een aantal klasses en (per ongeluk) de Lexus IS 350 F Sport (2014) ook al in bezit. (+ de M1, Sylvia en Dodge Challenger R/T)

Zo te zien is Z33 alleen goed voor Global Production Pursuit, maar dat kan ik ook als ik later de BMW Z4 of de M3 koop. Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 20 seconden komen door de zogenaamde super-speed mod. EA verwijdert deze tijden regelmatig. Soms blijven ze staan tot de avond voor de afronding. Zo'n speler beinvloedt overigens de tijd-statistieken niet noemenswaardig.

De Hyundai challenge zou ik voorbij laten gaan. Dat goud kun je veel beter gebruiken - tenzij de Kerstman voorbij is gekomen :)

Hetzelfde geldt voor de Muscle-cars (zolang je andere series kan unlocken zou ik zo lang mogelijk doorspelen).
cheiron schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:33:
Bals ik in de huidige trials zie dat er 20 seconden zit tussen de nr 1 en 2 op de track mnt. Panorama moet er toch nog iets anders aan de hand zijn.

2 vraagjes overigens:
Wat doen jullie met de Hyundai challenge? Dat karretje is stikduur om te upgraden terwijl je hem later nooit meer kunt gebruiken. Zit er aan te denken om hem maar te laten.
-edit- ik zie dat je daar dus ook nog een bak gold tegenaan moet gooien, die laat ik dus maar

En als tweede, in American Classic Musclecars kan ik de derde auto kopen voor 80 goud. Is dat echt de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00
Mijn GC id: dingguya.

Modbreak:Op Got is het niet toegestaan om hacks/cracks ed. te bespreken.

[ Voor 75% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Ziet er handig uit, vooral de PR per race en auto, maar is er een uitleg van de gebruikte codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:00
max3D schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:28:
[...]
Ziet er handig uit, vooral de PR per race en auto, maar is er een uitleg van de gebruikte codes?
Wat voor codes bedoel je? De afkortingen van de circuits? Verder zie ik weinig codes in dat bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Anakha schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:54:
[...]

Wat voor codes bedoel je? De afkortingen van de circuits? Verder zie ik weinig codes in dat bestand.
Ik had het uitgeprint en toen vielen de kleurcodes weg en stonden er tritsen 4/3/1/6 codes in alle cellen. Verder had ik niet door hoe de circuit afkortingen werkten. Dat is me nu duidelijk.

Voor nieuwelingen: de balk onderin in RR heeft de nummers 1 tm 8 of 1 tm 18 of hoeveel 'events' er ook zijn per klasse. Het tweede getal is gewoon het 'kaartnummer' van de cup race. Dus 13.2 is het tweede kaartje op event 13 (in dit geval van de Pure Stock Challenge) en is de cup race op Laguna. 13.3 is het kaartje ernaast met de cuprace op Indianopolis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:04:
De 20 seconden komen door de zogenaamde super-speed mod. EA verwijdert deze tijden regelmatig. Soms blijven ze staan tot de avond voor de afronding. Zo'n speler beinvloedt overigens de tijd-statistieken niet noemenswaardig.

Hetzelfde geldt voor de Muscle-cars (zolang je andere series kan unlocken zou ik zo lang mogelijk doorspelen).

[...]
Ik hoop dat ze die tijdem weghalen, sta nu op een split van 37 seconden op panorama..

Ik vrees dat ik niet aan die musclecars ga ontkomen, het is mijn enige vrije reeks :9~

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
Ik weet niet of hij al genoemd is.
Nog een bug gevonden, dan krijg je elke keer als je wilt de 100% bonus.
Als je een race gedaan hebt en bij het verdiensten scherm de app afsluiten.
Dan opnieuw opstarten. Je krijgt niet nogmaals het scherm te zien dat je de dagelijkse bonus krijgt, maar hij werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Rubeo38 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:13:
Dan opnieuw opstarten. Je krijgt niet nogmaals het scherm te zien dat je de dagelijkse bonus krijgt, maar hij werkt wel.
Of in vliegtuigmodes spelen en dan de dag na elke race eentje opschuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:15

Falastine

Think about my signature...

Oke mensen ik heb een hele rare bug.

Op mijn oude toestel had ik het spel geinstalleerd. OP mijn nieuwe toestel wederom geinstalleerd en ingelogd en plots. 748.000.000 dollar en 548.000.000 gouden munten ??

Raar wel handig weet niet hoe het kan maar ik probeer wel alles 1e plaats te halen wat nu wel makkelijk is want als ik een auto koop dan tune ik hem volledig op.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:37:
[...]

Of in vliegtuigmodes spelen en dan de dag na elke race eentje opschuiven ;)
De optie die Rubeo38 noemt werkt beter, in vliegtuigmodus kom je na een aantal dagen in de knel met je onderhoud. Als je zorgt dat je op 100% staat en je neemt alle 3 de personen aan en je zorgt dat je blijft winnen dan houd je constant alles op 100%. Wel op het scherm van de verdiensten RR3 afsluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Falastine schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:

Op mijn oude toestel had ik het spel geinstalleerd. OP mijn nieuwe toestel wederom geinstalleerd en ingelogd en plots. 748.000.000 dollar en 548.000.000 gouden munten ??

Raar wel handig weet niet hoe het kan maar ik probeer wel alles 1e plaats te halen wat nu wel makkelijk is want als ik een auto koop dan tune ik hem volledig op.
Kan ik er 1000 van je lenen in bitcoins? Kan ik eindelijk mijn Porsche 911RSR volledig upgraden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:15

Falastine

Think about my signature...

Als je mij verteld hoe dan kan ik je er zelf 10.000 geven gratis en voor niets.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Falastine schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:29:
Als je mij verteld hoe dan kan ik je er zelf 10.000 geven gratis en voor niets.
Haha was het maar waar dat het kon, dank je wel in ieder geval voor het aanbod _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dit werkt behoorlijk goed moet ik zeggen :)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Hoppa, eindelijk eens aan de Ferrari challenges begonnen. Die instap Ferrari FF rijdt trouwens verdomde lekker. Had ik niet gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:57:
Welke racing codes bedoel je Joyeceeddy?
Ik bedoel de codes die er soms schijnen te zijn, zo was er een code van de porsche. (Dan kreeg je dus een gratis porsche + geld geloof ik.

Die kunnen dan ingevoerd worden bij de instellingen,

Maar ik heb dus geen idee of er meerdere van dat soort codes zijn, en waar ik die kan vinden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je het scherm wat dan verschijnt met hoeveel geld je krijgt? En moet je dan gewoonweg spel wegklikken en weer opnieuw opstarten?
Of begrijp ik dit nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:23:
[...]

Bedoel je het scherm wat dan verschijnt met hoeveel geld je krijgt? En moet je dan gewoonweg spel wegklikken en weer opnieuw opstarten?
Of begrijp ik dit nu verkeerd?
Het scherm waar je geld geteld wordt, en je schade wordt afgetrokken. Als dan het geld wordt opgeteld bij je saldo het spel sluiten (ik doe het op android door het overzicht van open applicaties op te roepen, en RR3 te sluiten). Dan weer opstarten en weer verder.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens deze link zou op 31 december 2013 de BMW - M3 GTS gratis aangeboden zijn geweest:

http://myrealracing.com/cur/discount/2013-12-31/bmw-m3-gts

Heb ik iets gemist die dag of heeft een van jullie hiervan wel gebruik kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die heb ik ook niet gezien hoor.... Jammer want wij hebben hem net gekocht

Die real player doe ik niet meer. Ik rijd met volledig klare auto's maar tijdens het optrekken, wordt ik zo gigantisch hard ingehaald door exact dezelfde auto, dat ik het nooit meer kan inhalen... Terwijl mijn auto volledig klaar is,,, heel apart...

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaan er meerdere? die van porsche was " 50 years of 911 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:00:
bestaan er meerdere? die van porsche was " 50 years of 911 "
Dit is dus mijn vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zover ik weet, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt door het naar voren verschuiven van een van de Ferrari challenges in v2.0. In v1.5 stonden beiden eerst achter de Zenith series. Voor de lucky few een giga meevaller. Geniet ervan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een leuke bug maar doe dit niet met nieuwe racen en series.
Want je mist de auto aanbiedingen en je mist ook de bonussen die je normaal krijgt als je nieuwe races rijd.
Hier kwam ik dus achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, die bonussen...............wat erg! Zou hou je zo maar ruim 600.000.000 R$ en 547.000.000 goud over als het spel uit is. Echt balen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:33:
[...]

Want je mist de auto aanbiedingen en je mist ook de bonussen die je normaal krijgt als je nieuwe races rijd.
Hier kwam ik dus achter
Huh? Ik heb die bug ook, maar ik krijg gewoon bonussen en auto aanbiedingen. Alleen ben ik zuinig omdat ik het een sport vind om het met mijn eigen verdiende geld te doen, dus ik koop niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd de rr3 app te wissen en opnieuw te installeren maar is me niet gelukt meer R$ en goud mee te verkrijgen.

Stond terug aan het begin van het spel, gelukkig via cloudopslag terug alles oké.

Online multiplayer , Ik vind het hatelijk dat via drummen zoveel voorsprong kan genomen worden en altijd in mijn nadeel grrr :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:33:
[...]

Hier kwam ik dus achter
Ja ik heb op het vekeerde gereageerd. Ik bedoelde de bug van de 100% dagbonus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:21:
[...]

Ik bedoel de codes die er soms schijnen te zijn, zo was er een code van de porsche. (Dan kreeg je dus een gratis porsche + geld geloof ik.

Die kunnen dan ingevoerd worden bij de instellingen,

Maar ik heb dus geen idee of er meerdere van dat soort codes zijn, en waar ik die kan vinden,
Ik ken er maar 1 en die stond in de discount schedule in de notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 08:37
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:59:
Ik heb geprobeerd de rr3 app te wissen en opnieuw te installeren maar is me niet gelukt meer R$ en goud mee te verkrijgen.

Stond terug aan het begin van het spel, gelukkig via cloudopslag terug alles oké.

Online multiplayer , Ik vind het hatelijk dat via drummen zoveel voorsprong kan genomen worden en altijd in mijn nadeel grrr :-)
Ik heb een nieuwe installatie geprobeerd op de telefoon van mijn vrouw, maar ik kreeg ook geen tonnen R$ en Goud.

Wat is drummen? (in het spel, een drumspel bespelen heb ik nog niet als challenge gezien namelijk)

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ik neem aan dat met drummen wordt bedoeld: Bij het begin van de online multiplayer race na de eerste meters wat botsen enzo. Wanneer je dan tegen de achterkant van de auto voor je rijd sta je zowat stil naar mijn gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met drummen bedoel ik ; In de multiplayer dat de tegenstander zijlings tegen mij rijd en zo meters voordeel eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even heel kort remmen bij de start helpt. Daarna de ideale lijn rijden en bij de eerste de beste bocht, er voorbij. Daarmee bedoel ik, even wachten tot dat ze uit de bocht vliegen. Veel drummers zijn n.l. ook heel goed in het gebruiken van hun achteruit kijk spiegel.

Succes 914 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Ik had er op internet nog niets over gelezen, maar in de 'speedrush tv edge of grip challenge' is die Hyundai (I20 WRC) echt een wegplakker. Wat een verschil met de andere autos tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met alle upgrades (wat een fortuin kost) is die i20 inderdaad een lekkere auto om mee te racen. :)

Zo, 76/77 auto's momenteel. Nog 800k sparen en dan is de garage compleet en kan ik de focus leggen op de 100% voor alle races of misschien zelfs wel een upgrade naar 2.0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:12:
Met alle upgrades (wat een fortuin kost) is die i20 inderdaad een lekkere auto om mee te racen. :)

Zo, 76/77 auto's momenteel. Nog 800k sparen en dan is de garage compleet en kan ik de focus leggen op de 100% voor alle races of misschien zelfs wel een upgrade naar 2.0...
En dan was ik al blij verrast met de 'out of the box' experience. Vast veel sponsorgeld van Hyundai naar EA gegaan :)

Welke versie draai je nu dan? 1.4 nog?

Gisteren werd bij mij bijna alles gereset (2.0). Even dacht ik dat het een fix voor de 700+ miljard R$ bug was, maar gek genoeg hield ik die wel. Wel kreeg ik alle achievements opnieuw binnen (zonder er iets voor te doen) en zelfs een bericht van Firemonkeys van weken geleden dat ik allang gezien had. Alle autos zijn er ook weer en na even wachten had ik zelfs die ene paintjob van het begin terug.

[ Voor 26% gewijzigd door max3D op 10-01-2014 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max3D schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:21:
[...]

En dan was ik al blij verrast met de 'out of the box' experience. Vast veel sponsorgeld van Hyundai naar EA gegaan :)

Welke versie draai je nu dan? 1.4 nog?
Ik heb momenteel v1.5. De meeste eerdere series heb ik wel op 100%, maar daarna ben ik vol voor het wagenpark gegaan, dus van de latere series is er nog een hoop te winnen. :)

Edit:

Zo, eindelijke 77/77, waarvan 42 volledig geupgrade en alle series van amateur en pro/am op 100%. Nu flink gaan sparen voor de volgende set upgrades. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste update fixet de goud bug, en bij het opstarten van de app doet 'ie snel een cloud save nadat hij een "In app purchase fixed_currency" uitgevoerd heeft. Gelukkig had ik nog een lokale backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:06
wat is een "In app purchase fixed_currency" ? (ik vermoed dat je bedoelt dat je gold verkregen door de gold bug tot 0 wordt gereduceerd ?)
Blijf nog wel even bij de oude versie totdat ik hem 100% heb uitgespeeld. Alle wagens heb ik al, nu nog 1,5 serie uitrijden.

[ Voor 21% gewijzigd door sverzijl op 14-01-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:35:
Laatste update fixet de goud bug, en bij het opstarten van de app doet 'ie snel een cloud save nadat hij een "In app purchase fixed_currency" uitgevoerd heeft. Gelukkig had ik nog een lokale backup :)
Hoe maak je een lokale backup want ik kreeg ook die 500 miljard goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, door een "in-app purchase" (was iets met fixed_currency oid, weet exacte naam niet meer) die automatisch uitgevoerd wordt, wordt de 750K geld en 500K goud er weer afgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:09:
Jep, door een "in-app purchase" (was iets met fixed_currency oid, weet exacte naam niet meer) die automatisch uitgevoerd wordt, wordt de 750K geld en 500K goud er weer afgetrokken.
Oh die gold bug. Ik dacht dat je de gold bug bedoelde waarmee je iedere keer gold kreeg als je van 97-100% ging in een serie. Dat is degene die ik gebruikt heb. Nog een paar honderd Gold voor de Ferrari upgrades tot PS60,0 nodig.

[edit] pfff, neem maar een 1000 Gold mee voor de laatste 2 series. Laatste upgrade van PS60->61 kost ook weer 450. Dat wordt nog even minen

[ Voor 12% gewijzigd door sverzijl op 15-01-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hoe moet je in godsnaam goud minen als je zo goed alle series al gehaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Middels de gold-bug, zie wat pagina's terug. Je kan dan steeds dezelfde serie blijven uitrijden en ieder keer 3 gold daarvoor krijgen.

Zojuist uitgespeeld. Alles 100%. Wel teleurstellend dat je niet eens een felicitatie/reward krijgt :)

[edit] nu zit ik nog niet op de laatste versie, dus eigenlijk ben ik er nog niet helemaal. Straks maar eens upgraden.

[ Voor 20% gewijzigd door sverzijl op 17-01-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
sverzijl schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:32:
Middels de gold-bug, zie wat pagina's terug. Je kan dan steeds dezelfde serie blijven uitrijden en ieder keer 3 gold daarvoor krijgen.

Zojuist uitgespeeld. Alles 100%. Wel teleurstellend dat je niet eens een felicitatie/reward krijgt :)
Holy moly. Hoeveel uur heb je er totaal in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
mat.hi.as schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:
[...]

Holy moly. Hoeveel uur heb je er totaal in zitten?
401 uur, 42.000km, 5689 races, 5708 Gold verdiend, RS$58.765.864

Maar riep iets te vroeg aangezien ik nog niet op de laatste versie zit (nu 1.5)

[edit] Geen geld ingestopt inderdaad, dat was de uitdaging. Maar zonder de gold-bug was het dus niet gelukt. Zie nu dat je voor de laatste wagen in 2.0 ook weer 900 gold mag neertellen voor de aanschaf alleen al. Dat is toch weer zo'n 90 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door sverzijl op 17-01-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30
Zonder er echt geld in te steken? Dat is wel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

77/77 auto's en 72% compleet na 253 uur spelen; we komen er wel. :) Uiteraard ook geen cent betaald, maar zonder die gold bug was ik al lang met het spel gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

61/77 auto's en 75% compleet na 348 uur spelen en natuurlijk ook geen cent betaald , Ik had die gold bug niet, en zit compleet vast , ik speel nu enkel nog de online multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:28:
61/77 auto's en 75% compleet na 348 uur spelen en natuurlijk ook geen cent betaald , Ik had die gold bug niet, en zit compleet vast , ik speel nu enkel nog de online multiplayer.
De gold bug (97-100%) kan iedereen gebruiken. Werkt zelfs in 2.0 nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:17:
[...]

De gold bug (97-100%) kan iedereen gebruiken. Werkt zelfs in 2.0 nog
Werkt bij mij dus niet??
Heb het zo gedaan als in OT staat:

• Gold verzamelen:
Overal uitloggen (gamecenter/google/facebook) zodat je als gast rondrijdt.
Dan bij een serie die je al op 100% hebt staan een Time Trial uitkiezen.
Als je deze aantikt springt hij op "nieuw". race de Time Trial en krijg 2 Gold en 2.000 R$.
Bij GT1 grand tour krijgt je overigens 3 Gold ipv 2 bij 100%.

Ik rijd dan wel als 'gast' rond (uitgelogd op GC, facebook en google + niet eens ingelogd), maar time trial springt niet op 'nieuw'. Ik heb alleen de eerste serie op 100% staan maar dat moet niet uitmaken toch? En heb versie 2.0.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koumorisword
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Het maakt volgens mij wel degelijk uit dat je alleen bij de eerste 100% hebt. Deze bug werkt als ik het goed heb pas vanaf GT1 Grand Tour. Dit heb ik meerdere malen gelezen. Kan het niet bevestigen want ik ben zelf pas op 92% met de lexus LFA dus hopelijk kan ik binnenkort ook mee doe met de bug.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:46:
[...]

Werkt bij mij dus niet??
Heb het zo gedaan als in OT staat:

Ik rijd dan wel als 'gast' rond (uitgelogd op GC, facebook en google + niet eens ingelogd), maar time trial springt niet op 'nieuw'. Ik heb alleen de eerste serie op 100% staan maar dat moet niet uitmaken toch? En heb versie 2.0.

Wat doe ik fout?
Je doet het volgens mij goed, werkt bij mij ook bij de 1e serie. Enige wat ik doe is uitloggen uit GC en Facebook, naar time trial browsen en even wachten tot ie op nieuw springt. Je hebt internet/wifi nog wel aanstaan als je als gast rijdt? Dat is dacht ik wel een voorwaarde.

@hieronder: zou voor alle series moeten werken, ook die je al op 100% hebt (hier wel in ieder geval). Maar de beste is GT1 grand tour - tier 19 (Melbourne) omdat je daar 3 Gold krijgt in +/- 2:30 waarbij je dan alleen maar achterover hoeft te zitten als je besturing 'stuur A' kiest en alle hulp aan.

[ Voor 17% gewijzigd door sverzijl op 22-01-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 19:44
Wat mijn bevindingen zijn metde gold bug:

Het werkt alleen bij een serie die je nog niet op 100% hebt gehad (ik kan in een 100% serie als gast een tijdrit opnieuw 'openen' maar dat geeft me geen goud). Je rijdt alle normale races naar goud, dus eerste plaats, plus alle MIN EEN tijdritten. Je houdt dan dus 1 tijdrit over. Dan log je op alles uit, op Facebook, Google+ en gamecenter. Je controleert dat doordat je nu als gast bent ingelogd. Dan rij je de laatste tijdrit, je krijgt dan goud maar de tijdrit blijft open staan. Elke keer dat je nu deze tijdrit rijdt als gast, krijg je goud. Ik raad aan om een tijdrit te kiezen in Melbourne of de Indy speedway omdat je daar niet uit de baan kan vliegen en je dus altijd goud hebt. Dit werkt in elke serie die je nog niet op 100% hebt gehad.

Edit: net even uitgebreid getest en ik heb vanmiddag een fout gemaakt. Ik kan nu als gast een timetrial weer open zetten, rijden en goud krijgen. Werkt op elke serie dus, ook als je em al een keer gehaald hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Kassad op 22-01-2014 20:34 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er al achter waarom het niet werkte. Had wifi uitstaan. Nadat ik die weer aan heb gezet ging het prima, dus ook in de eerste serie! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hehe, het is me nu eindelijk ook gelukt... die goud bug.

Ik was altijd nog ingelogd bij gamecenter..daarom ging het fout.
Overigens zojuist geprobeerd op melbourne met een porsche gt3 rs.. en die blijft wel tegen de rand/boarding hangen.Dus zelf sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Dacide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:53:
Hehe, het is me nu eindelijk ook gelukt... die goud bug.

Ik was altijd nog ingelogd bij gamecenter..daarom ging het fout.
Overigens zojuist geprobeerd op melbourne met een porsche gt3 rs.. en die blijft wel tegen de rand/boarding hangen.Dus zelf sturen.
Dat had ik ook, test nu de Speedway in een Viper maar die is ook niet sterk genoeg. Ik ben nu aan het sparen voor een 911 RSR, kijken of die zonder sturen over de speedway komt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Lamborghini op Melbourne werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Zover ben ik,nog niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
sverzijl schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:37:
Lamborghini op Melbourne werkt prima ;)
Inderdaad, ik ben sinds gisteren actief aan het minen en nu ruim 500 goud binnen zonder dat ik hoef te sturen. Alleen af en toe op doorgaan drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Hoi, ben nieuw op dit forum, speel deze nu ook op de Ipad air. Leuk spel.
Als iemand credit wil minen, als je online speelt krijg je sterkere tegenstanders dan wanneer je wifi uitzet.
Zal wel bekend zijn bij iedereen. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
hebben jullie dan je "tickets" op max staan. Dus op 5. Ik weet niet precies hoe deze heten, Maar ik heb er nu 3, maar deze zijn nog niet bijgeladen als ik ze alle drie heb gebruikt.
Werkt dat dan wel met 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Je moet extra kopen (met gold). Per 10 levels dat je omhoog gaat, kan je 1 max fuel (volgens mij heten ze zo) bijkopen. Dan pas wordt hij voller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Norinco schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:53:
hebben jullie dan je "tickets" op max staan. Dus op 5. Ik weet niet precies hoe deze heten, Maar ik heb er nu 3, maar deze zijn nog niet bijgeladen als ik ze alle drie heb gebruikt.
Werkt dat dan wel met 5?
Nee hoor ik heb er maar 3 aan staan, het enige nadeel is dat je eerder de tijd vooruit moet zetten om ze weer volledig op te laden. Ik vind 40 en 60 goud voor nummer 4 en 5 gewoon teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met al dat minen vond ik het die eenmalige investering wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Dat is het ook, zeker als je geen zin hebt om continu tijd vooruit te zetten. Ik koop nu simpelweg een volle (5) "drive" voor 2 gold. Zo kan je vrijwel blind minen.
Je hebt denk ik toch zeker een 2000 gold extra (bovenop wat je normaliter wint) nodig om alles 100% te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 26-01-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Als we toch met handige lijstjes aan het strooien zijn:
https://skydrive.live.com...&authkey=!AC2SG3i-uDsAMRY
Die lijst geeft voor elke race de PR requirements neer en hoeveel gold je per auto moet investeren aan upgrades om dat te kunnen halen (indien uberhaupt mogelijk).
Ik zit nog even in de lijst te kijken, ben nu op het punt dat ik met Prestige Powermatch straks de AMG GT3 kan gaan kopen voor bergen goud, 112 als ik het goed heb. Doe ik liever niet. Kan ik met de AMG Black Series genoeg trophies verzamelen om EURO Supercar Duel vrij te spelen? Liever pomp ik geen goud in upgrades voor de AMGBS, en ook geen goud voor een GT3. Het spul groeit me niet op de rug :P

Toch maar eens die BMW M3 GT2 ALMS halen denk, handig verdienen straks denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 27-01-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Ik zit nog even in de lijst te kijken, ben nu op het punt dat ik met Prestige Powermatch straks de AMG GT3 kan gaan kopen voor bergen goud, 112 als ik het goed heb. Doe ik liever niet. Kan ik met de AMG Black Series genoeg trophies verzamelen om EURO Supercar Duel vrij te spelen? Liever pomp ik geen goud in upgrades voor de AMGBS, en ook geen goud voor een GT3. Het spul groeit me niet op de rug :P

Toch maar eens die BMW M3 GT2 ALMS halen denk, handig verdienen straks denk ik :)
Als ik me goed herinner kun je alle series vrijspelen zonder gold te investeren (mits je een goeie racer bent natuurlijk). Om de series op 100% te krijgen kom je er in veel gevallen echter niet onder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Als ik me goed herinner kun je alle series vrijspelen zonder gold te investeren (mits je een goeie racer bent natuurlijk). Om de series op 100% te krijgen kom je er in veel gevallen echter niet onder uit.
Klopt, de BMW M3 GT2 ALMS is trouwens wel een heerlijke bak om in te rijden, vergelijkbaar met de Porsche 911 RSR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
De BMW M3 ALMS is echt een superauto die heerlijk aan de weg kleeft. Ik gebruik hem altijd om R$ te grinden (laatste race van accolade serie.. 5 rondes op suzuka. met de 100% bonus en verdubbelaar haal ik hier altijd rond de 140.000 R$ (+/- 8.30 min rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dacide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:36:
De BMW M3 ALMS is echt een superauto die heerlijk aan de weg kleeft. Ik gebruik hem altijd om R$ te grinden (laatste race van accolade serie.. 5 rondes op suzuka. met de 100% bonus en verdubbelaar haal ik hier altijd rond de 140.000 R$ (+/- 8.30 min rijden)
Helemaal mee eens, er is nog een race die vergelijkbaar scoort: in de Porsche series tier 20 (Hockenheim Lange afstand) met een Porsche 911 RSR. Persoonlijk vind ik deze serie leuker om te rijden dan de 5 rondes Suzuka en met een minuut of 5-6 haal ik ook iets van 120.000 R$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Tijar schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:45:
[...]
Helemaal mee eens, er is nog een race die vergelijkbaar scoort: in de Porsche series tier 20 (Hockenheim Lange afstand) met een Porsche 911 RSR. Persoonlijk vind ik deze serie leuker om te rijden dan de 5 rondes Suzuka en met een minuut of 5-6 haal ik ook iets van 120.000 R$
Ja, die gebruik ik eigenlijk ook alleen maar voor het RS$ minen.
Inmiddels haal ik standaard +/- 150.000 en soms zelfs tot 180.000 (maar niet vaak, dat was iets van 28km). Op de eoa manier werkt het (voor mij althans) het beste/makkelijkste als ik bij de start vd race zo'n 6-8 seconden wacht voordat ik achter de rest aan ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
sverzijl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Ja, die gebruik ik eigenlijk ook alleen maar voor het RS$ minen.
Inmiddels haal ik standaard +/- 150.000 en soms zelfs tot 180.000 (maar niet vaak, dat was iets van 28km). Op de eoa manier werkt het (voor mij althans) het beste/makkelijkste als ik bij de start vd race zo'n 6-8 seconden wacht voordat ik achter de rest aan ga.
Thx voor de tip, ga ik morgen ook eens proberen. Heb jij de RSR voorzien van alle upgrades? Ik mis alleen de laatste motor upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Van de motor mis ik de laatste 3 en van de rest allemaal de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
sverzijl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:45:
Van de motor mis ik de laatste 3 en van de rest allemaal de laatste.
Heb je voor de rest nog enige assistentie aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Alleen traction control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heldenhints :D Ik ga ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
that's the spirit.

Ik moet helaas nog goud minen in mijn Porsche RS... Heb nog niet alle auto's uit de GT1 klasse (om daar te kunnen minen voor 3 gold per keer).

Of kan ik ook goud minen als ik een serie nog niet op 97-100% heb?
Pagina: 1 ... 7 ... 65 Laatste