[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 6 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mezelf de top 1% in weten te rijden voor de grote prijs. Jammer alleen dat de top 1% vol staat met speed hackers. Als je i20 volledig geupgrade is zouden mensen niet van je weg moeten kunnen rijden bij de start van een time trial...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn eerste serie heb ik nu op 100 procent :)

Bij mij is wel mijn telefoon al twee keer vastgelopen (gisteren en vandaag) bij het opstarten van het spel (ik moet dan de batterij uit de telefoon halen). Ik denk dat het te maken heeft met de Wifi die eerst uit stond en dan bij het nog een keer opstarten van het spel aan staat. Met de wifi uit is het nog niet vastgelopen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Paar rondjes met de MP4-12C gereden, maar wat een brute kracht tov de rest daarvoor. Bochten moeten wel iets anders ingeschat worden :9

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken het gevoel, al moet ik bekennen dat ik ondertussen respect heb gekregen voor het belang van grip. Tuurlijk, acceleratie en topsnelheid zijn belangrijk, maar het scheelt nogal of je een bocht met 240 of 300 km/h kunt nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

In die International serie moet ik nu wat dingen doen met de Lexus, wat een trage bak is dat zonder upgrades.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Idd een trage bak... Maar ook dat is relatief. Als je in het echt in die Lexus stapt, dan is ie akelig snel.

Probleem met het spel is dat de acceleratie pas snel lijkt bij < 3,5 sec naar de honderd. Terwijl in het echte leven alles <8 sec naar de honderd al erg snel voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 1/2 uur flinke vooruitgang te hebben geboekt schakelde mijn telefoon zichzelf uit. Weg voortgang... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hoe kan dat dan? Na iedere race wordt de vooruitgang toch in de cloud geupload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:16:
Dat mag ik toch hopen van niet; dan zou je weinig hebben aan de backup in de cloud als er iets echt fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij moet je dat zelf handmatig af en toe doen inderdaad. EA heeft veel problemen gehad met het syncen van The Simpsons Tapped Out dat spellen automatisch gesynced en gereset werden en ik neem aan dat ze hier wel van geleerd hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 08:37
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:42:
Na 2 1/2 uur flinke vooruitgang te hebben geboekt schakelde mijn telefoon zichzelf uit. Weg voortgang... ;(
Maar de vooruitgang wordt toch na iedere race weggeschreven op je sdcard?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
Dacide schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:16:
Zeker niet als default. Ik heb pas een reset van mijn Nexus 7 gedaan zonder te backuppen (ja..ik weet het) en de laatste cloudsave was 2 weken oud. Die was overigens wel automatisch, want ik kan het mij niet herinneren.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:00
Inmiddels ontdekt dat je met de 97%-bug ook goud kunt farmen zonder actief te hoeven spelen. Kies de Melbourne Time Trial van de GT1-serie (met de Murcielago), zet het besturingssysteem op touch steering, auto accelerate, wheel A. Assists: steering assist aan, brake assist high, traction control uit.

Op Melbourne kun je niet buiten de baan raken (waarmee je Time Trial ongeldig zou worden) en met deze instellingen zal je Murcielago automagisch als botsautootje het rondje rijden, zonder dat je überhaupt naar het scherm hoeft te kijken. Duurt ongeveer 2:20 tot 3:00 minuten, daarna klik je even op 'retry', 'continue', en begint het volgende rondje. Het spel onthoudt hoe vaak je dit doet, dus je kunt gewoon met 'retry' steeds opnieuw en krijgt dan uiteindelijk X keer 3 goud, afhankelijk van hoe vaak je dit gedaan hebt. Repareren hoeft niet, je Murcielago rijdt ook volledig afgetrapt nog prima rond.

Ik heb 4 drive, dus ik doe dit 4x, kost een ruime 10 minuten, daarna betaal ik de 2 goud om de drive weer vol te maken (kan ook via het veranderen van de tijd van je apparaat, maar dat kost meer tijd) en begint het volgende rondje. Als je ondertussen wat anders aan het doen bent (en dus niet iedere keer direct na afloop het volgende rondje begint), doe je op deze manier zo'n 16 rondjes per uur en levert dat zo'n 42 goud op (16*3 goud = 48 minus 3x drive hervullen = 6). En dat terwijl je ondertussen een film kijkt, boek leest, op GoT browst, staat te koken, etcetera. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Nice. Helaas ben ik nog niet zo ver, maar ik kan het wel doen met de 1e bonus serie. Daarbij heb ik al een paar keer extra goud gehaald. Maar als ik op retry druk, krijg ik niet 2x 2 Gold, wat dus niet klopt met jouw verhaal. Doe ik iets fout, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Geen idee. Ik heb dat vandaag al 4x gedaan, en steeds 10 of 20 keer de 3 goud gekregen, dus ik heb geen idee waarom het bij jou niet zou werken (als je verder wel aan de voorwaarden voldoet om die bug te kunnen misbruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Anakha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:54:
Geen idee. Ik heb dat vandaag al 4x gedaan, en steeds 10 of 20 keer de 3 goud gekregen, dus ik heb geen idee waarom het bij jou niet zou werken (als je verder wel aan de voorwaarden voldoet om die bug te kunnen misbruiken).
De voorwaarden zijn toch gewoon dat je 100% hebt voltooid, en dan uitlogt op facebook/google en als guest staat? Krijg je dan ook 4x de melding dat je 2 gold krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Nee, je krijgt één keer de melding dat je bijvoorbeeld 57 goud krijgt. Zo, bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://myrealracing.com/sites/myrealracing.com/files/images/20132611110037.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Anakha schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:00:
Nee, je krijgt één keer de melding dat je bijvoorbeeld 57 goud krijgt. Zo, bijvoorbeeld:

[afbeelding]
Super, thanks. Dan ga ik nog een keer kijken of ik het gewoon zelf fout heb gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Je kan ook gemodde data voor het spel downloaden en dan heb je ook een berg goud. En dan is de uitdaging weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jogai schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:25:
Je kan ook gemodde data voor het spel downloaden en dan heb je ook een berg goud. En dan is de uitdaging weg...
Daar hebben net een flinke hoeveelheid mensen een tijdelijke ban voor gekregen, dus daar zou ik me niet aan wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:13:
[...]

Daar hebben net een flinke hoeveelheid mensen een tijdelijke ban voor gekregen, dus daar zou ik me niet aan wagen...
Ik denk dat de opmerking meer gaat over het wegvallen van uitdagingen door dit soort manieren van goud verzamelen..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Dat is een 'uitdaging' die met opzet zodanig frustrerend is gemaakt dat je wordt verleid tot het uitgeven van geld om die frustratie te omzeilen. Iedere nieuwe update van RR3 maakt het racen minder belangrijk en het verzamelen van goud belangrijker, want daar zit het verdienmodel. Als ik mag kiezen tussen frustratie, geld overmaken naar EA of gebruik maken van een bug om beide voorgaande punten te voorkomen, dan weet ik wel wat ik kies.

De uitdaging hoort bij een racespel te zitten in het winnen van races, niet in het verzamelen van grondstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 21:52
Anakha schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:27:
Dat is een 'uitdaging' die met opzet zodanig frustrerend is gemaakt dat je wordt verleid tot het uitgeven van geld om die frustratie te omzeilen. Iedere nieuwe update van RR3 maakt het racen minder belangrijk en het verzamelen van goud belangrijker, want daar zit het verdienmodel. Als ik mag kiezen tussen frustratie, geld overmaken naar EA of gebruik maken van een bug om beide voorgaande punten te voorkomen, dan weet ik wel wat ik kies.

De uitdaging hoort bij een racespel te zitten in het winnen van races, niet in het verzamelen van grondstoffen.
Precies. Je kan een heel eind komen zonder de 'gold-bug', maar uitspelen is na de laatste paar updates zo goed als onmogelijk geworden.
Ik wil overigens best betalen voor dit spel, maar vertik het om dit te doen middels het aankopen van in-game credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Ik zit op level 43 geloof ik en heb 300+ munten. Hoogstens 10% procent heb ik moeten besteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
sverzijl schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:01:
[...]

Precies. Je kan een heel eind komen zonder de 'gold-bug', maar uitspelen is na de laatste paar updates zo goed als onmogelijk geworden.
Ik wil overigens best betalen voor dit spel, maar vertik het om dit te doen middels het aankopen van in-game credits.
Wat raar dat je zo fel wordt van de manier van betalen, wat maakt het nou uit of je in de appstore betaalt of in het spel (en dus ook via de appstore)?. Ik snap sowieso niet waarom men zo moelijk doet over betalen, er wordt een fantastisch spel gratis beschikbaar gemaakt waarmee je een heel eind kan komen maar om 100% te halen wordt er een bijdrage gevraagd, wat is daar nou zo raar aan? Je krijgt continue updates, je krijgt extra content, en ook hier geldt weer dat je de bulk gratis kan spelen maar voor het laatste beetje vragen ze een bijdrage. Ik vind het echt een super faire deal.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Een bijdrage, juist ja. 1000 goud kost je 100 dollar. Dan heb je net genoeg om één auto met één van de duurdere upgrades te kopen. Vooral de laatste upgrades van de duurdere auto's zijn enorm duur qua goud. Om 100% te halen moet je dus honderden dollars uitgeven aan het spel. Dat vind jij blijkbaar normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Jogai schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:40:
Ik zit op level 43 geloof ik en heb 300+ munten. Hoogstens 10% procent heb ik moeten besteden...
Je bent dan ook nog maar net begonnen:) Wacht maar tot je bij Zenith bent aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anakha schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:59:
Een bijdrage, juist ja. 1000 goud kost je 100 dollar. Dan heb je net genoeg om één auto met één van de duurdere upgrades te kopen. Vooral de laatste upgrades van de duurdere auto's zijn enorm duur qua goud. Om 100% te halen moet je dus honderden dollars uitgeven aan het spel. Dat vind jij blijkbaar normaal?
Dan doe je het toch niet? Het is niet verplicht en je hebt tot dat moment aanbreekt 100+ uur gespeeld en veel lol gehad. Gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Kassad schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:46:
[...]

Wat raar dat je zo fel wordt van de manier van betalen, wat maakt het nou uit of je in de appstore betaalt of in het spel (en dus ook via de appstore)?. Ik snap sowieso niet waarom men zo moelijk doet over betalen, er wordt een fantastisch spel gratis beschikbaar gemaakt waarmee je een heel eind kan komen maar om 100% te halen wordt er een bijdrage gevraagd, wat is daar nou zo raar aan? Je krijgt continue updates, je krijgt extra content, en ook hier geldt weer dat je de bulk gratis kan spelen maar voor het laatste beetje vragen ze een bijdrage. Ik vind het echt een super faire deal.
Geen idee waarom ik hier precies zo'n hekel aan heb. Ik zou zo 30-45 euro betalen voor een spel als dit, maar in-game credits kopen zal ik echt _nooit_ doen. Ik vind het een walgelijk verdienmodel waar ik niet aan mee wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Momenteel trouwens de Veyron in een nette aanbieding.. 50% off... dus rond de 8k ipv 1.6 miljoen.

• Dacide
Nieuwe update coming over een paar dagen.

Toevoeging van De McLaren P1 en de Lamborghini Veneno.

YouTube: Real Racing 3 Supercars Update Teaser - App Store

Wellicht onbetaalbaar ( > 2 miljoen R$... of >600 gold ofzo... m.a.w. nutteloze update :p )

• bruggeboer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb nog geen echte cent aan het spel besteed maar zit wel op level 66 met 26 wagens en net boven de 100 uur speeltijd. Heb niet het idee dat ik binnenkort echt geld moet betalen omdat ik anders niet meekom.
Super dus voor een gratis spel!
Je moet aan de andere kant wel geduld hebben voordat je weer wat kunt kopen van je zuurverdiende racedollars, of dat je eindelijk genoeg trofeeën hebt om een nieuwe serie vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Ik hoop dat de update ook weer wat bugs fixed. Ik heb nog steeds een heleboel series op 90+ % staan zonder dat ik ze af kan ronden.

@bruggeboer: helemaal mee eens, merkte ik ook al eerder op. En wb het wachten, ik vind dat niet erg, het is voor mij toch maar een beetje voor tussendoor. Als je wat verschillende keuzemogelijkheden hebt in series auto's kan dat best meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Jogai schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:01:
Ik hoop dat de update ook weer wat bugs fixed. Ik heb nog steeds een heleboel series op 90+ % staan zonder dat ik ze af kan ronden.
Huh, wat raar? Weet je zeker dat dit niet komt omdat de timetrials destijds opnieuw toegevoegd zijn... (want alle events die op 100% staan, kwamen daarna weer op 88-92% te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Dacide schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:05:
[...]

Huh, wat raar? Weet je zeker dat dit niet komt omdat de timetrials destijds opnieuw toegevoegd zijn... (want alle events die op 100% staan, kwamen daarna weer op 88-92% te staan.
Nee, als ik de race start krijg ik een force close. Heb al een heleboel bugreports ingediend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
app verwijderen en opnieuw installeren?
(wel eerst ff backup naar cloud maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Jogai schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:50:
[...]

Nee, als ik de race start krijg ik een force close. Heb al een heleboel bugreports ingediend..
Ik had het eerder ook met een aantal races, elke keer dat ik de race startte crashte hij. Het kwam er op neer dat mijn tablet niet genoeg geheugen had voor sommige races in RR3. Een latere update heeft toen wel verbetering gebracht, maar sommige races (met name met veel tegenstanders en lange banen) crashen nog steeds.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Het zal wel aan mijn rom liggen. Ik draai nu Android 4.4. op 4.2 ging het nog wel allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Real racing start ook niet meer op na laatste update op I pad, op hoofdscherm van pad, staat icoon van RR met een puntje onder, bij AppStore geeft deze een + teken aan. Iemand dit probleem ook, zo ja welke oplossing dan om terug te kunnen openen.
Grts wakkie007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:42:
Hey,
Real racing start ook niet meer op na laatste update op I pad, op hoofdscherm van pad, staat icoon van RR met een puntje onder, bij AppStore geeft deze een + teken aan. Iemand dit probleem ook, zo ja welke oplossing dan om terug te kunnen openen.
Grts wakkie007
Wat heb je zelf al geprobeerd? Ipad opnieuw opstarten of app verwijderen en opnieuw installeren, begin daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Jogai schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:34:
Het zal wel aan mijn rom liggen. Ik draai nu Android 4.4. op 4.2 ging het nog wel allemaal goed.
Bij mijn 4.4 (S3, temasek) gaat het ook niet helemaal lekker. Geen crashes gelukkig, maar wel lagere fps en hangend geluid, dus speel ik nu zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal
Ik kom graag mee kletsen!
Ik ben best ver in het spel maar heb een vraag zijn er na de porsche nog andere codes gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Kijk maar in het discount schedule.

En kan iemand dit in de TS opnemen? Ik moet nu regelmatig terug in het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij is dit topic nu pas opgevallen! Ben nu bij de Supercar Master Series op 50%.

Ik heb even teruggelezen in dit topic, en kwam tot de conclusie dat ik traction control ook maar uit moet zetten dan! Ik reed altijd met alle hulp uit, behalve TC. Nu proberen de McLaren op de weg te houden, kostte me alle 5 de pogingen om een legitieme tijdrit te rijden, maar het glijden kost nu veel minder tijd dus denk dat als ik wat meer gewend ben dat ik wel stuk snellere tijden ga rijden.

Ik behaal nu constant een overall D score bij de wekelijkse tijdrit. De eerst 3 races rijd ik A/B, de 4e kom ik nooit erg hoog omdat ik nog lang niet de beste auto in mijn bezit heb... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een aantal series nog niet op 100% en twijfel welke auto's ik moet gaan tunen. Het gaat steeds net om de laatste procenten..
Dus wie weet wat ik het beste kan doen om ze uit te spelen?

Accolade open
V10. Grand open
Euro supercar duel
Gt3 world series
Global gt clash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
2 posts boven de jouwe staat een nuttig lijstje met links. Daarin kun je de PR per race en auto vinden, zodat je zelf kunt bepalen welke auto je wilt gaan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar wat als je nu geen Engels kan? Hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
translate.google.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:44:
Ja maar wat als je nu geen Engels kan? Hahah
Als je zelf een beetje moeite had gedaan om tenminste op die link te klikken, dan zou je al hebben gezien dat je daar helemaal geen Engels voor nodig hebt. Het zijn cijfertjes en namen van auto's en series.

Hahah. Ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:16:
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een aantal series nog niet op 100% en twijfel welke auto's ik moet gaan tunen. Het gaat steeds net om de laatste procenten..
Dus wie weet wat ik het beste kan doen om ze uit te spelen?

Accolade open
V10. Grand open
Euro supercar duel
Gt3 world series
Global gt clash
Accolade open: BMW M3 ALMS
V10. Grand open: Nog niet gehaald
Euro supercar duel: Kan met beide autos
Global gt clash: BMW M3 ALMS
Gt3 world series: In ieder geval niet met de porsche. Die gaat max tot 54.9 en je hebt 55 nodig bij de laatste twee races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide dank voor je antwoorden! Hier heb ik wat aan.
Die BMW hebben wij nog niet.
In de gt3 world serie hebben wij de callardo helemaal klaar, hij klopt in de procenten maar winnen doen we niet... Dan moet het toch de BMW z4 gt3 worden dat kan niet anders.

Heb jij de gt1 grand tour al uitgespeeld? Zo ja, met welke auto?
En de high rev rush?
En de grand Touret supremacy serie?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Zijn er al mensen die inmiddels de Zenith serie uitgespeeld hebben? (of in ieder geval ver genoeg zodat je de ferrari events unlocked?)

Ik ben nu halverwege met mijn veyron.. Helaas niet voldoende goud voor een Agera R of Zonda R (de gewone Agera heb ik wel inmiddels)

Hoop maar dat ik ver genoeg kan komen om tenminste aan de ferrari levels te beginnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dacide op 17-12-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide
Nee zo ver ben ik nog niet. Kan je er niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Ik heb Zenith op 100% en beide eerste Ferrari-series op minimaal 75%. Daarna volgen inmiddels nog 2 andere Ferrari-series, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Zenith @ 100%, damn :p
Dan heb je flink geld en goud uitgegeven (hoe kom je in godsnaam aan 400+800 goud? (en dan nog niet eens de updates meegeteld).

Is de Zenith te doen met enkel de veyron? (ik hoef hem niet op 100%.. als ik maar voldoende unlock zodat ik aan de ferrari events kan beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Net begonnen aan Zenith. Wel alle auto's al gelukkig. Nog wat gold minen voor de verplichte upgrades om 100% te halen en dan aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Pff ik had een tijdje terug rond de 500 gold... Maar daar heb ik ontzettend veel van in updates voor de bentey en lexus LFA gestoken. Man man, spijt van. Wat zijn jullie stats inmiddels?

Trouwens kunnen jullie mij ook toevoegen? Ik speel via de facebook login namelijk. Zie spoiler voor mijn profiel.
spoiler:
facebook.com/tony.schreurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Dacide schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:15:
Zenith @ 100%, damn :p
Dan heb je flink geld en goud uitgegeven (hoe kom je in godsnaam aan 400+800 goud? (en dan nog niet eens de updates meegeteld).

Is de Zenith te doen met enkel de veyron? (ik hoef hem niet op 100%.. als ik maar voldoende unlock zodat ik aan de ferrari events kan beginnen).
De Veyron was de laatste auto in de Zenith-serie die ik kocht (alleen om de showcase te rijden om aan 100% te komen), dus ik kan je helaas niet vertellen of die goed genoeg is om de serie verder grotendeels uit te spelen.

De auto's van 800 en 400 gold haalde ik met 20% showcase-korting, dus dan is het nog 960 gold totaal. Om dat te verzamelen heb ik niet veel speciaals hoeven doen, gewoon nooit gold uitgeven aan andere dingen dan het kopen van de gold-auto's, dan kwam je er vroeger vanzelf met levelen (ben nu level 140 ofzo, dat is een kleine 500 gold) en vooral de series completion bonuses. Dat levert geloof ik per serie tussen de 40 en 70 gold op. Er zijn in totaal 42 series, waarvan ik er iets van 35 op 100% heb en de meeste andere series ook wel boven de 50%. Dat levert in totaal geloof ik ruim 2000 gold op.
Dan heb ik nog een keer een paar weken lang niet gespeeld (wegens verre reis), dat leverde ook 50 gold 'afwezigheidsbonus' op en bij eerdere updates kreeg je soms wat gratis gold als je een serie opnieuw naar 100% speelde ofzo. In totaal zal ik een ruime 2500 gold hebben verzameld tot de ontdekking van de gold-bug.

Overigens had ik de meeste series al op 100% voordat de PR-ratings werden ingevoerd en je in veel series opeens gold moest gaan uitgeven voor de laatste upgrades om op 100% te komen, dat gold heb ik dus nooit hoeven uitgeven. Dat scheelt uiteraard wel flink ten opzichte van mensen die later zijn begonnen.

Die 2500 gold was genoeg om alle gold-auto's te kunnen kopen (met showcase- of andere korting), maar niet om daarnaast ook gold-upgrades te betalen. Maar sinds de goldbug heb ik zonder actief te spelen ook alweer zo'n 1300 gold verzameld. Dat helpt dan wel om ook af en toe eens een gold-upgrade te doen.
Met de dagelijkse 140k-R$-race en af en toe wat passief gold-minen telt het wat dat betreft wel snel op qua R$ en gold op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
duidelijk verhaal, thanks :)

Het scheelt idd erg veel als je vroeg met het spel begonnen was. Het ging vroegah allemaal wat makkelijker ja.

Ik zit nu op level 110
50 autos in bezit
9 dagen gespeeld :p
71% completed van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
De nieuwste update is beschikbaar:

Ferrari event nu beschikbaar voor het zenith event.
Real Racing 3 tilt de competitie de komende feestdagen naar het volgende niveau met de introductie van real-time multiplayer! Naast deze veelgevraagde functie komt er een nieuwe generatie supercars van McLaren en Lamborghini.
• Nieuwe modus – ga via Game Center met maximaal vier vrienden of rivalen het asfalt op in real-time multiplayer
• Nieuwe wagens – het opvallende assortiment van 79 volledig gelicenseerde wagens wordt uitgebreid met de Lamborghini Veneno en McLaren P1™
• Nieuwe Vertex-evenementenserie - race met de nieuwe supercars in een diepgaande carrièreserie met epische bekerraces
• Speciale livery voor de feestdagen – gratis voor je Ford Focus RS
Opvallende verbeteringen
• Verbeteringen herhalingscamera
• Problematische barrière op Hockenheimring verwijderd
• Problemen met gebruik bemanning tijdens tijdritten opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
Gisteren even de update binnen gehengeld, maar nog niet gespeeld.
ga ik vanavond even rustig bekijken.
ze hebben wel online multiplayer, dus met een aantal vrienden uit gamecenter kun je dan racen.

zelf heb ik 29 auto`s in bezit
3 dagen 15 uur gespeeld
level 67
en nog "maar" 26% compleet.

ben wel flink opgeschoten de laatste week, bijna klaar met de everyday heroes en de subevenementen die eronder hangen.
ben nu wel helemaal gewend om zonder hulpmiddelen te rijden. gaat heerlijk op die manier, ga steeds sneller in de time-trials dus haal ook elke week wat binnen met die time trials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik vrienden toevoegen? Ik ken niemand die het speelt maar wellicht willen jullie mij toevoegen?
Hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik zie dat er trouwens flinke verschillen zijn tussen RR3 op iOS en Android. Android lijkt de realtime multiplayer niet te hebben, ook zag ik dat je bij Android geen ongelimiteerde monteurs hebt, je hebt er maar 3 waarvan je de 2e en 3e moet kopen voor goud. Vooral die laatste vind ik vreemd, ik kan zoveel auto's als ik wil in onderhoud hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
De update is bij mijn weten nog niet beschikbaar op android (meestal enkele dagen later).

De monteurs kosten in feite altijd 1 gold. Echter, als je een paar races gewonnen hebt, dan krijg je er wel eens eentje gratis aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Dacide schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:14:
De update is bij mijn weten nog niet beschikbaar op android (meestal enkele dagen later).

De monteurs kosten in feite altijd 1 gold. Echter, als je een paar races gewonnen hebt, dan krijg je er wel eens eentje gratis aangewezen.
Ik bedoel niet de monteur waarbij je als je wint geen schade hebt maar de monteur die na een race je onderhoud doet, ik heb op iOS nooit een melding dat ik een beperkt aantal auto's in onderhoud kan hebben, op een Android device zie ik dat wel, daar kan standaard maar 1 auto tegelijk in onderhoud zijn. Een tweede slot kost 10 goud, een derde 50. Dan kan je dus nog maar 3 auto's tegelijk in onderhoud hebben. Ik kan er onbeperkt 'stuk racen' en en dan in onderhoud doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de multiplayer uitgeprobeerd met random tegenstanders. Het idee is wel leuk, alleen soms springen auto's opeens een stuk voor- of achteruit, waardoor een nek aan nek race eigenlijk niet kan voorkomen helaas.

Jullie kunnen me toevoegen via de Game Center onder de naam Mzz_X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Kassad schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:02:
Ik zie dat er trouwens flinke verschillen zijn tussen RR3 op iOS en Android. Android lijkt de realtime multiplayer niet te hebben, ook zag ik dat je bij Android geen ongelimiteerde monteurs hebt, je hebt er maar 3 waarvan je de 2e en 3e moet kopen voor goud. Vooral die laatste vind ik vreemd, ik kan zoveel auto's als ik wil in onderhoud hebben.
Ik ben nog nooit tegen een limiet daarvan aangelopen op android hoor.

Overigens moet echt de topicstart eens aangepast worden. Dan hoeft men ook niet naar oa [Gamertag RR3] Deel gamertag voor extra bonus te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Jogai schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:35:
[...]

Ik ben nog nooit tegen een limiet daarvan aangelopen op android hoor.

Overigens moet echt de topicstart eens aangepast worden. Dan hoeft men ook niet naar oa [Gamertag RR3] Deel gamertag voor extra bonus te zoeken.
Dit is wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-qlSmsvuf8vA/UrGeqpKoxyI/AAAAAAAAHVI/9_nT8rCVmzk/w696-h522-no/foto.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Wat raar... nooit eerder gezien. Ik heb regelmatig > 5 auto's in reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Dacide schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:40:
Wat raar... nooit eerder gezien. Ik heb regelmatig > 5 auto's in reparatie.
Ja ik ook, dit is de tablet van mijn collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update kan ik niet meer in vliegmodus van eerdere aanbiedingen profiteren...
heeft nog iemand dit probleem? of doe ik iets fout?
(lukte me eerder wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dus nog maar even niet updaten als je gratis gold wilt? Ik heb het nog niet gedaan dus kan er niks over zeggen.

Verwijderd

Je kunt nu je Ford Focus, Nissan Silvia en Chevrolet Camaro gratis een hippe paintjob geven! :)

• Anakha
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:41:
Sinds de laatste update kan ik niet meer in vliegmodus van eerdere aanbiedingen profiteren...
heeft nog iemand dit probleem? of doe ik iets fout?
(lukte me eerder wel)
Dit melden meer mensen, dus dat zou gefixt kunnen zijn. De gold-bug zit er wel nog in.

• RickvN
Klopt, ik kan ook niet meer terug naar oude acties in VM.... Zonde.... Maar kwam er voor iOS niet iets dat je terug kon naar oudere updates?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
De datum truc voor discounts op autos werkt idd niet meer.. . damn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
dat is balen zeg, nu moeten we voortaan maar tevreden zijn met max 20% als we wat vrij spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Heb zo dus bijv. wel de Porsche Spider laten liggen, want middels die actie kon ik hem dan met 20-25% korting krijgen, nu volle mep... Scheelt me 2 ton. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Waarom vind ik geen enkele tegenstander om te multiplayeren?
Is het jullie wel al gelukt om andere spelers te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
RickvN schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:18:
Heb zo dus bijv. wel de Porsche Spider laten liggen, want middels die actie kon ik hem dan met 20-25% korting krijgen, nu volle mep... Scheelt me 2 ton. :(
2 ton is niets... laatste race van accolade serie doen... met 100% bonus en de dubbele R$ manager = +/- 140.000-170.000 R$... dus dan heb je al bijna 2 ton in minder dan 9 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, gisteren geupdate en vanmorgen kan ik ineens alle auto's voor 1/10 van de prijs kopen!
Raar.. Net een Ford Mustang Shelby voor 8 goud gekocht en de Porsche Carrera GT voor een kleine 45.000 R$..

Iemand anders ook "last" van?
Ik reken me rijk, maar dit kan haast niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:39:
Hey, gisteren geupdate en vanmorgen kan ik ineens alle auto's voor 1/10 van de prijs kopen!
Raar.. Net een Ford Mustang Shelby voor 8 goud gekocht en de Porsche Carrera GT voor een kleine 45.000 R$..

Iemand anders ook "last" van?
Ik reken me rijk, maar dit kan haast niet kloppen.
Geniet ervan zolang het kan, ik heb het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Vandaag geen Real Racing gespeeld. Tablet lag wel naast me terwijl ik andere dingen aan het doen was. Af en toe even klikken op 'retry' en 'continue' en aan het einde van de dag was dit het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2vskjs6.png

[/opschepmodus]

Nog niet de helft van de 900 gold die we voor de nieuwste wagen moeten neertellen, maar ach.

[ Voor 14% gewijzigd door Anakha op 21-12-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Nice. Gezien je totale gold en credits doe je dat vaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Anakha schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:49:
Vandaag geen Real Racing gespeeld. Tablet lag wel naast me terwijl ik andere dingen aan het doen was. Af en toe even klikken op 'retry' en 'continue' en aan het einde van de dag was dit het resultaat:

[afbeelding]

[/opschepmodus]

Nog niet de helft van de 900 gold die we voor de nieuwste wagen moeten neertellen, maar ach.
Hoe krijg je dit in godsnaam voor elkaar, ik ben al een tijd aan het pielen maar het lukt me niet.

Net trouwens wel de Koenigsegg Agera R met 50% korting kunnen aankopen, nu 400 goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Hmm, als guest inloggen zorgt er helaas bij mij niet meer voor dat de time trial incomplete is. Ik had nog niet geupdate, dus erg gek. Ik heb overal uitgelogd, en sta als guest in het profiel. Naar een willekeurige Time Trial gaan zou er toch voor moeten zorgen dat die nog niet gedaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
ja, als hij hem inlaadt wordt hij wit en als je dan de serie verlaat springt die naar 97% complete. Bij mij werkt dat op die moment gewoon nog.

@Tijar, je bent wel overal (Facebook, game center, Google+, etc) helemaal uitgelogd en je heet nu Guest? Zo niet, dan werkt het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Anakha schreef op zondag 22 december 2013 @ 18:28:
ja, als hij hem inlaadt wordt hij wit en als je dan de serie verlaat springt die naar 97% complete. Bij mij werkt dat op die moment gewoon nog.

@Tijar, je bent wel overal (Facebook, game center, Google+, etc) helemaal uitgelogd en je heet nu Guest? Zo niet, dan werkt het in ieder geval niet.
Ja ik ben gast en kan een rondje Melbourne rijden maar tussendoor moet ik na een race wel de datum even verzetten. Wat ik me afvraag is hoe je automatisch kunt racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Anakha schreef op zondag 22 december 2013 @ 18:28:
Ondertussen werkt het bij mij weer :). Hij kon geen data binnenkrijgen, dat was het probleem denk ik. Eerst stond er zoiets als "Cannot download data" en nu krijg ik gewoon de top 1% lijst, en verandert het percentage in 97%. Nu dus wat goud bij elkaar gesprokkeld bij de 1e bonus serie (de enige die ik op 100 heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Maar hoe zit het nu bij deze gold bug... Deze truc kan je toch slechts 1x toepassen, nietwaar? Want zodra je de race gehaald hebt (en daarmee het hele GT1 Event op 100% zet, dan kan je dit niet meer doen. Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Nee, hij springt continu terug op 97% dus je kan het eindeloos herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hmmm, ok.. toch maar eens proberen straks. :)

[edit]oh nee, gaat helemaal niet.. dan moet dit de laatste race uit een serie zijn he? Dus eerst nog ff de aventador en de F1 kopen.. pff #grinden

[ Voor 62% gewijzigd door Dacide op 23-12-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dacide schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:21:
Hmmm, ok.. toch maar eens proberen straks. :)

[edit]oh nee, gaat helemaal niet.. dan moet dit de laatste race uit een serie zijn he? Dus eerst nog ff de aventador en de F1 kopen.. pff #grinden
Nee, het moet een time trial zijn. Neem Melbourne, dan kan je sowieso niet naast de baan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Was even in de war.. ik benoemde de High Rev series, maar moest natuurlijk de GT1 series zijn. (idd, time trial met lambo op melbourne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met veel bloed, zweet en tranen die GT1 naar de 97% weten te spelen. Het is toch vakantie, dus om de 3 minuten even op de retry drukken gaat best goed tussen de andere activiteiten door. :) 65 van de 77 auto's, maar nu komen de echt prijzige auto's pas... Ik doe pas een update zodra ik ze alle 77 heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
mat.hi.as schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:20:
[...]

Nee, het moet een time trial zijn. Neem Melbourne, dan kan je sowieso niet naast de baan komen ;)
Dat je niet meer naast de baan mag komen in een time trial heeft er trouwens voor gezorgd dat ik de time trials echt geen zak meer aan vind. Je bent constant maar voorzichtig aan het rijden om niet net een stukje gras teveel mee te nemen in plaats van zo snel mogelijk je rondje proberen te maken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Ik ben nu mede-auteur van dit topic. Ik heb een aantal dingen al toegevoegd zoals een aantal handige links die ik voorbij heb zien komen, 2 tracks bij het lijstje gezet. de goldbug en de Gamertags overgenomen uit het andere topic.

wat willen jullie nog meer in de OP zien? dan kan ik er dus voor zorgen dat het erbij komt.
zal niet altijd gelijk gebeuren, moet het in de spaarzame uurtjes doen die ik naast werk en studie heb, en wil natuurlijk ook regelmatig racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 23:20
Leuk spel! Heb hem sinds gisteren, ik heb 2 vragen:

Race je nou tegem tijden van andere mensen of echt tegen andere mensen? Ik ben ingelogd via google play.

En waarom heb ik 750.000.000 rs en 500.000.000 gold?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
f.Chopin schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:50:
En waarom heb ik 750.000.000 rs en 500.000.000 gold?
Da's een bug die niet veel mensen hebben weten te exploiteren, jij blijkbaar per ongeluk wel. Geniet ervan. ;)

Je racet in Time-Shifted Multiplayer zogenaamd tegen tijden van andere mensen, maar dat moet je met een korreltje zout nemen. In de laatste update is echte multiplayer geïntroduceerd, dan race je wel echt tegen andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:43
Ik kan maar niet online multiplayer spelen sinds 2 dagen. Wifi staat op, (ipad) en bij het zoeken naar spelers krijg ik direct na een halve seconde de boodschap "Zoeken naar spelers mislukt". Andere online dingen zoals ophalen snelste tijd en dergelijke werken wel. Heeft iemand dit ook?
Pagina: 1 ... 6 ... 65 Laatste