[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 5 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:29
deepbass909 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:39:
[...]

Ik rij met alles uit. Ik weet dat rondjes sneller kunnen, maar laatst zag ik in het wereldklassement rondetijden voor bijv. Melbourne van 30 seconden. Dat is gewoon onmogelijk met de bewuste auto (of met welke auto ook).
Zal idd vast een bug zijn waar gebruik van is gemaakt. Die hele time trials boeien me echter niet zo lang je maar 1 ronde mag rijden. Ik zet mijn beste tijden pas na een ronde of 3 neer, niet als ik koud van start ga. Ik rijd ze om op 100% te komen en wat gold te incasseren, maar wat voor tijd ik daarmee rijd boeit me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:53:
Ik moet hier nog wat handigheid in krijgen, want ik vlieg echt alle kanten op als ik een beetje vooraan wil eindigen. :) Alleen op Indianapolis red ik het wel zonder hulpmiddelen. Ik mis een racestuur met pedalen denk ik; zo'n telefoon is toch niet alles.
Dat is bij mij ook de reden dat ik dit soort spellen altijd links heb laten liggen, maar na het zien van dit topic ga ik het toch eens proberen. Ben niet meer zo enthousiast dat ik nog een stuurtje heb, maar na het lezen van dit topic wil ik dit spel ook wel eens proberen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 15:27
zonder hulpmiddelen is even wennen, maar uiteindelijk sneller begin ik nu te merken :+
moet nog wel het nodig aan ervaring krijgen om echt goede tijden te gaan rijden, maar stukje bij beetje gaat het lukken :D

kom ook dichtbij me volgende auto komt nu ook dichtbij, de porsche spider nog steeds, nog maar even en hij is van mij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, die weekly time trial tournaments, maar ik geloof er geen steek van dat iemand die Silverstone onder de 32s kan rijden met een Dodge Charger SRT8. Daar zit een luchtje aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Heb 1x die time trial gereden en was er gelijk klaar mee. Die tijden kloppen inderdaad van geen kanten. Tijdritten tussendoor boeien mij ook niet echt. De races over 2-3 laps vind ik het mooiste.

Op dit moment de eerste 5 series 100%, dus vlot al aardig :) (t/m Global production pursuit dus), Nog 3 gouden trofeeën en ik kan naar de Performance rumble, en dan gaat het echte werk eindelijk een beetje beginnen verwacht ik :D

En zojuist ook maar even 150K in de Hyundai i20 gepompt, en dan nog niet eens alles van de eerste klasse.... Duur dingetje.

[ Voor 14% gewijzigd door RickvN op 24-11-2013 20:46 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, ik zag dit topic voorbij komen: http://myrealracing.com/t...urnament-multi-payout-bug
Ik heb het vermoeden dat ze er nog wat werk in moeten stoppen. :)

Die i20 is inderdaad een R$ slurper van de eerste orde. Ik ben momenteel druk aan het sparen voor de BMW M3 GT2 ALMS, dus ik laat de i20 nog even voor wat ze is.

Ik vraag me af wat ze overmorgen in de aanbieding gaan gooien. 20% korting is leuk, maar de 50% is toch een stuk interessanter. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:50:
Ik vraag me af wat ze overmorgen in de aanbieding gaan gooien. 20% korting is leuk, maar de 50% is toch een stuk interessanter. :)
ik zorg tegenwoordig altijd dat ik het banksaldo heb voor de auto die ik vrij speel, zodat ik van de 20% kan genieten. Want die 50% heb je niet veel aan na de update... Of je hebt hem al, of je kan er niet mee racen (anders had je hem wss al gekocht).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickvN schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:00:
[...]

ik zorg tegenwoordig altijd dat ik het banksaldo heb voor de auto die ik vrij speel, zodat ik van de 20% kan genieten. Want die 50% heb je niet veel aan na de update... Of je hebt hem al, of je kan er niet mee racen (anders had je hem wss al gekocht).
Die 20% heb ik ook altijd klaar staan voor ik een auto vrij speel, op een paar kleine uitzondering na. Voor de echt dure auto's wacht ik toch liever tot de grote uitverkoop begint. Het blijft inderdaad wel triest dat je de auto's pas kunt kopen als je ze hebt vrijgespeeld, waardoor het gros van de aanbiedingen aan je neus voorbij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24
Je kunt altijd even terug naar de aanbiedingsdatum met de DeLorean als je een auto eindelijk hebt vrijgespeeld. Werkt prima om alsnog de aanbieding te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Anakha schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:08:
Je kunt altijd even terug naar de aanbiedingsdatum met de DeLorean als je een auto eindelijk hebt vrijgespeeld. Werkt prima om alsnog de aanbieding te kunnen gebruiken.
Volgens mij mis ik iets, leg uit?

Bijv. die Shelby '66 ga ik dus niet voor 180 Gold kopen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Apparaat in vliegtuigmodus, pas datum van apparaat aan naar de datum dat de Shelby in de aanbieding was, open RR3, koop Shelby, verander datum weer terug en zet vliegtuigmodus weer uit. En klaar is Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:21

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:03:
[...]

Die 20% heb ik ook altijd klaar staan voor ik een auto vrij speel, op een paar kleine uitzondering na. Voor de echt dure auto's wacht ik toch liever tot de grote uitverkoop begint. Het blijft inderdaad wel triest dat je de auto's pas kunt kopen als je ze hebt vrijgespeeld, waardoor het gros van de aanbiedingen aan je neus voorbij gaat.
Ik plan het vrijspelen tegenwoordig ook zo dat dat pas gebeurd als ik het geld heb. Zo staat de 918 spyder al een tijdje klaar om vrijgespeeld te worden (heb nog maar één trophy nodig in die klasse), maar met de €600k die nodig is, duurt dat nog wel even. Hetzelfde zal eerdaags het geval zijn met een andere Porsche die ook zo absurd duur is...
Anakha schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:08:
Dat is een leuke strategie als je weet wanneer die aanbieding was... Als je een lijstje voor mij hebt, dan zou dat handig zijn.
Rubeo38 schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:24:
zonder hulpmiddelen is even wennen, maar uiteindelijk sneller begin ik nu te merken :+
moet nog wel het nodig aan ervaring krijgen om echt goede tijden te gaan rijden, maar stukje bij beetje gaat het lukken :D

kom ook dichtbij me volgende auto komt nu ook dichtbij, de porsche spider nog steeds, nog maar even en hij is van mij! :D
Ik zou die dus nog even laten voor wat hij is. Die Porsche is zo duur dat je beter door kan spelen in andere klassen. Je gaat dat geld nog hard nodig hebben voor upgrades namelijk ;)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Anakha schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:51:
Apparaat in vliegtuigmodus, pas datum van apparaat aan naar de datum dat de Shelby in de aanbieding was, open RR3, koop Shelby, verander datum weer terug en zet vliegtuigmodus weer uit. En klaar is Rick.
Wanneer was dat ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Het gevraagde lijstje: http://myrealracing.com/cur/discounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Tnx! Nu heb ik al de Porsche 911 Carrera RS 2.7 oOo

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik meende al zoiets door te hebben :) Als je de tijd naar voren gooide, dan verdween op een gegeven moment die Ferrari-aanbieding. Tijd terug (met airplane mode aan uiteraard), en hij was er weer. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Anakha schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:51:
Ik dank u wel. Voordat ik een auto koop, ga ik voortaan eerst even deze lijst checken. Toevallig afgelopen weekend wel de Lexus IS F kunnen kopen met de 30%, ook een auto die lekker strak op de weg ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Zal wel weer aan mij liggen, maar in vliegtuigmodus en datum aanpassen doet het bij mij niet.
Als ik m op een andere datum zet voor een aanbieding krijg ik m dus niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Rubeo38 schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:00:
Zal wel weer aan mij liggen, maar in vliegtuigmodus en datum aanpassen doet het bij mij niet.
Als ik m op een andere datum zet voor een aanbieding krijg ik m dus niet te zien.
Beetje mee spelen dan. Dagje eerder, dagje later (ik neem altijd een dag later dan in de lijst staat), app even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten, niet alleen bij de aanbiedingen kijken maar ook bij de 'dealer' (auto's per merk) naar dat type gaan, en vergeet vooral ook de 'notes' in de lijst niet te lezen. De Porsche die hierboven wordt genoemd is gratis, maar dan moet je wel de instructies in de notes goed volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we toch met handige lijstjes aan het strooien zijn:
https://skydrive.live.com...&authkey=!AC2SG3i-uDsAMRY
Die lijst geeft voor elke race de PR requirements neer en hoeveel gold je per auto moet investeren aan upgrades om dat te kunnen halen (indien uberhaupt mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Anakha schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:15:
[...]

Beetje mee spelen dan. Dagje eerder, dagje later (ik neem altijd een dag later dan in de lijst staat), app even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten, niet alleen bij de aanbiedingen kijken maar ook bij de 'dealer' (auto's per merk) naar dat type gaan, en vergeet vooral ook de 'notes' in de lijst niet te lezen. De Porsche die hierboven wordt genoemd is gratis, maar dan moet je wel de instructies in de notes goed volgen.
Precies, voor die Porsche moet je een activatiecode opgeven die alleen in de juiste periode actief was.

Alleen vallen de aanbiedingen een beetje tegen, 25% aanbieding tegen 20% als je hem vrijspeelt, scheelt natuurlijk niet zo veel. Leuker is het zoals bij de M6 ooit, 50% korting (die ik kon pakken omdat ik mazzel had met op het goede moment vrijspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Anakha schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:15:
[...]

Al aantal keer datum aangepast, maar ik krijg de korting op de Shelby '66 niet te zien. Ligt dat niet aan de laatste update? (iOS 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
zo, na even zitten prutsen is het dan toch gelukt :D
ook even die gratis porsche gescoord. en toch maar heel eigenwijs de porsche spider gekocht( wel met 25% ipv 20% korting scheelt toch weer 40.000 op dik 800.000 :) ), ik hou der nou eenmaal van om zoveel mogelijk op 100% te hebben voor ik weer verder ga :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Rubeo38 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:45:
ik hou der nou eenmaal van om zoveel mogelijk op 100% te hebben voor ik weer verder ga :+
Hier hetzelfde :+

Sorry dat ik liep te falen, ik had vliegtuigstand weer uitgezet voor de aankoop, die had ik aan moeten laten staan. Scheelt in ieder geval 50% aan goud voor de Shelby :)

[ Voor 19% gewijzigd door RickvN op 25-11-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Rubeo38 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:45:
zo, na even zitten prutsen is het dan toch gelukt :D
ook even die gratis porsche gescoord. en toch maar heel eigenwijs de porsche spider gekocht( wel met 25% ipv 20% korting scheelt toch weer 40.000 op dik 800.000 :) ), ik hou der nou eenmaal van om zoveel mogelijk op 100% te hebben voor ik weer verder ga :+
Ik wil in principe ook 100% halen voor ik verder ga, maar die Porsche vind ik gewoon te duur nog. Net als trouwens de upgrades voor de i20. Bij latere klasses gaat het prijzengeld omhoog en heb je die 6 ton veel sneller bij elkaar. Mijn balans staat tegenwoordig bijna standaard tussen de 2 en 3 ton en als ik een auto moet upgraden, heb ik daar gelukkig het geld voor.

Inmiddels in de Porsche cup de 2de wagen binnen gesleept, een 911 Targa uit 1974 :) Maar wat een trage hokken zijn dat nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Laatst online: 03:12

muhda

Time & Space traveler

Offtopic:
Na Real Racing 2, heb ik eigenlijk Real Racing 3 overgeslagen. Mede vanwege de verhalen rondom in-app purchases. Maar sinds kort aan GTRacing2 van gameloft begonnen, maar hier is het al na paar races al niet te doen.

Mijn vraag is eigenlijk hoe zit het precies met RR3? Kan je het spel en tropies halen door goed inkopen te doen van wagens en upgraden daarvan? Hoe snel heb je al een supercar/sportwagen en race je in een tier met zulke wagens?

[ Voor 12% gewijzigd door muhda op 26-11-2013 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel prima te spelen zonder in-app purchases. Na zo'n 90 uur spelen ben ik level 62, met 39/72 auto's en 45% completed. Natuurlijk is het even doorsparen voor de latere auto's, maar zodra ik de Accolade Open heb voltooid zal dat vrij vlot gaan (gewoon de laatste race draaien met 100% daily bonus). Gold blijft een probleem, maar ook weer niet strikt noodzakelijk om lol in het spel te hebben. Wel draai ik regelmatig aan de tijd in off-line mode, want ik vertik het om 3 uur te wachten tot mijn auto eindelijk gerepareerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Daar kwam ik gisterenavond ook achter, dat je reparaties zo dus ook verdwijnen, handig :)

Maar ik ben dus ook teruggezet met de daily bonus naar 30% :?, dus door het aanpassen van de tijd blijft die niet op 100%?

Edit: En terugkomend op Muhda, totaal geen problemen met de voortgang en de aankopen die je moet doen. Heb er op dit moment € 00,00 in gestopt en dat zal voorlopig zeker zo blijven. Alleen het gold zal misschien wel eens fijn zijn, maar ik las dat er ook cheats zijn...

[ Voor 38% gewijzigd door RickvN op 26-11-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickvN schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:57:
Daar kwam ik gisterenavond ook achter, dat je reparaties zo dus ook verdwijnen, handig :)

Maar ik ben dus ook teruggezet met de daily bonus naar 30% :?, dus door het aanpassen van de tijd blijft die niet op 100%?
Die blijft niet op 100% als je meer dan 1 dag verzet, maar dat is gewoon een kwestie van 4 keer de dag naar morgen zetten en weer terug en hij staat weer op 100% voor de volgende dag. Sterker nog: je kunt ook gewoon in off-line mode na elke race de dag 1 verder zetten en elke race met 100% racen. Je pakt dan alleen niet de friend-bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Voor op een nutteloze zaterdag/zondag kan je dus veel doen! Handige tip. Binnenkort eens wat meer mee spelen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:04:
[...]

Die blijft niet op 100% als je meer dan 1 dag verzet, maar dat is gewoon een kwestie van 4 keer de dag naar morgen zetten en weer terug en hij staat weer op 100% voor de volgende dag.
Niet vergeten om wel iedere keer als je dat doet minimaal 1 race te doen (kies een lekkere korte) anders val je alsnog weer terug op 20%.

Sinds je 140K RS$ in zo'n 8:30 kan halen (met 100% dagbonus+2x RS$) vind ik het wel weer wat leuker. Het was na de vorige updates bijna niet meer te doen om wat RS$ bij elkaar te sprokkelen. Zeker nu ik inmiddels auto's van >$1M en bijbehorende upgrades moet gaan aanschaffen.

[edit] @below: ah die kende ik nog niet op die manier. Ook eens proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door sverzijl op 26-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:08:
[...]

Niet vergeten om wel iedere keer als je dat doet minimaal 1 race te doen (kies een lekkere korte) anders val je alsnog weer terug op 20%.
Dat hoeft dus niet:
- spel uit
- dag vooruit
- spel in, bonus gaat omhoog
- spel uit
- dag terug
- spel in (+/- 5s wachten zodat het spel weet dat de tijd is gewijzigd)
- spel uit
- dag vooruit
- spel in, bonus gaat omhoog
etc.

Iets anders: even een waarschuwing:
Ik kwam er net achter dat als een auto in de bonus zit en je unlocked hem op dat moment, je de 20% korting krijgt en niet de bonus korting. Het spel zegt van wel, maar ondertussen schrijft hij gewoon 80% af van je kapitaal. Ik ben 2 uur spelen kwijtgeraakt, omdat ik 20% ipv 35% korting kreeg op de 150G, dus ik heb mijn cloudsave maar weer ingeladen.

Iets anders: is die BMW M3 GT2 ALMS uit de Accolade Open nog de moeite waard? Ik vind dat ding nogal duur namelijk, maar hij is nog niet in de discount geweest. Ik zit te twijfelen of ik hem voor 20% korting moet nemen of hem gewoon laten liggen tot hij een keer in de discount komt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:34:
[...]

Iets anders: is die BMW M3 GT2 ALMS uit de Accolade Open nog de moeite waard? Ik vind dat ding nogal duur namelijk, maar hij is nog niet in de discount geweest. Ik zit te twijfelen of ik hem voor 20% korting moet nemen of hem gewoon laten liggen tot hij een keer in de discount komt.
Die rijdt wel erg lekker op de laatste race uit de Accolade Open serie (die 141K oplevert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Als we toch met handige lijstjes aan het strooien zijn:
https://skydrive.live.com...&authkey=!AC2SG3i-uDsAMRY
Die lijst geeft voor elke race de PR requirements neer en hoeveel gold je per auto moet investeren aan upgrades om dat te kunnen halen (indien uberhaupt mogelijk).
Hulde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10 14:32
Net de i20 gratis gekregen. Altijd leuk.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat een gaaf spel zeg. Ik speel het nu twee dagen, ongelofelijk dat dit kan op een mobiel. Ik heb nu ook de i20 gratis gekregen. Hij is wel duur om te repareren en upgraden vergeleken met mijn beginnersauto. Ik denk dat ik er gewoon mee race tot hij kapot is (ik weet ook niet of ik hem volgende week nog heb). Ik zag ook dat ik een facebookvriend heb die het spel ook speelt. Leuk dat je die dan als tegenstander krijgt steeds :)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 27-11-2013 02:26 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond toch maar alvast een voorproefje genomen door een anderhalf uur de laatste cup uit de PRO/AM Supercar Club te racen. Toch 400k opgehaald mbv (enkel) de 100% daily bonus; die verdraaide manager was in geen velden of wegen te bekennen... Daarna de BMW M3 GT2 ALMS gekocht, zodat ik verder kan met de Accolade Open. Zodra ik de laatste tier daar heb vrijgespeeld eens kijken of ik echt wat R$ kan grinden. :)

Aaah, heerlijk die QQ op Facebook van hackers wiens accounts tijdelijk buitengesloten zijn. Ik werd erg moe van de onmogelijke tijden in de weekly time trials, dus ik ben blij om te zien dat ze daar wat aan doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 02:23:
Wat een gaaf spel zeg. Ik speel het nu twee dagen, ongelofelijk dat dit kan op een mobiel.
Ik baal ook ontzettend dat ze die wireless controller niet hebben gemaakt voor de Samsung Galaxy S4. Ik had dit graag m.b.v. een docking station voor mijn telefoon op de tv willen spelen, maar met zo'n HDMI kabel uit je telefoon speelt het toch een stuk minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Apple TV werkt ook ideaal... Gewoon via airplay streamen naar mijn 50" plasma tv... dan gebruik je de iphone enkel nog als een racestuurtje/controller... werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dus Accolade Open, 22.3, race op Suzuka levert met 31500 de hoogste R$ op. De series erna zijn dus minder lucratief. Valt me tegen.

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Als ik in het discount schedule kijk staat op 10 september de Porsche RSR voor 600 goud op de lijst, nou ben ik al een paar dagen aan het pielen met de datums maar ik krijg met geen mogelijkheid de aanbieding van 40% korting tevoorschijn.

Iemand een idee/optie?

@Jeltel, klopt tot deze conlusie kwam ik gisteren ook en het blijft een leuke race om binnen 9 minuten ruim 140.000 aan geld binnen te harken.

• RickvN
Tijar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
Als ik in het discount schedule kijk staat op 10 september de Porsche RSR voor 600 goud op de lijst, nou ben ik al een paar dagen aan het pielen met de datums maar ik krijg met geen mogelijkheid de aanbieding van 40% korting tevoorschijn.

Iemand een idee/optie?

@Jeltel, klopt tot deze conlusie kwam ik gisteren ook en het blijft een leuke race om binnen 9 minuten ruim 140.000 aan geld binnen te harken.
Laat je je vliegtuigstand uitstaan als je met de aangepaste datum de Porsche wilt aanschaffen?

• Tijar
Ja volgens mij wel en ik heb het ook met Wifi aan aangepast

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb bij level 10 die drive capacity upgrade gekocht, maar ik vraag me af of het slim was. Zoals ik het nu begrijp is dat alleen voor het aantal pogingen dat je een time-trial mag doen en maakt het voor alle andere races niets uit?

Ik heb nu de Nissan en de Focus, maar zoals ik het zie zou je eigenlijk alle auto's moeten kopen om alle races op gold te krijgen (heb de Focus gekocht voor die Focus showcase race) en nu komt er volgens mij zo'n showcaserace voor die Amerikaanse bak aan.

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 28-11-2013 12:29 ]

/▌

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:48:
Had je de notes gelezen en opgevolgd? Bij mij werkte het zonder problemen namelijk. Volgens mij zelfs in de vliegtuigstand; gewoon de code invoeren (case sensitive!) en klaar.

• RickvN
Tijar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:51:
Ja volgens mij wel en ik heb het ook met Wifi aan aangepast
Met wifi aan werkt het sowieso niet.

1. sluit je app helemaal af, ook dat die niet op de achtergrond draait.
2. Zet vliegtuigstand aan
3. Pas datum aan, naar datum van de aanbieding (speel hier evt. een beetje mee, bijv 1 of 2 dagen later dan de aanbieding),
4. Open het spel, zoek via de merken de auto op (boven dus bij het auto logo met het '+' teken)
5. Koop de auto met korting
6. Zet datum weer terug en wifi aan.
Marzman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:26:
Ik heb bij level 10 die drive capacity upgrade gekocht, maar ik vraag me af of het slim was. Zoals ik het nu begrijp is dat alleen voor het aantal pogingen dat je een time-trial mag doen en maakt het voor alle andere races niets uit?

Ik heb nu de Nissan en de Focus, maar zoals ik het zie zou je eigenlijk alle auto's moeten kopen om alle races op gold te krijgen (heb de Focus gekocht voor die Focus showcase race) en nu komt er volgens mij zo'n showcaserace voor die Amerikaanse bak aan.
Klopt, de drive is enkel voor de time trials. Per time trial duurt het 15-20 minuten voor je drive terug is... Ik heb een drive van 2. Als ik het verneuk probeer ik het een uur later weer.
En als je inderdaad alles 100% wilt hebben, zul je alle auto's moeten kopen. Dit is makkelijk te doen, omdat je auto's vaak in meerdere series kunt inzetten!

[ Voor 44% gewijzigd door RickvN op 28-11-2013 13:18 ]

• Tijar
@RickvN, dank je wel soms is het leven zo simpel *O*

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
[...]
4. Open het spel, zoek via de merken de auto op (boven dus bij het auto logo met het '+' teken)
Over het algemeen is dat de weg, maar voor bovengenoemde auto moet een code worden ingevoerd; zie de notes in de discount tabel.
Klopt, de drive is enkel voor de time trials. Per time trial duurt het 15-20 minuten voor je drive terug is... Ik heb een drive van 2. Als ik het verneuk probeer ik het een uur later weer.
Ik zet meestal de tijd een uurtje vooruit in flight mode; 5s wachten: drive weer vol. :) Daarna zet ik de tijd weer terug en de flight mode weer uit.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 15:48 ]

• Tijar
Jelte schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:38:
Dus Accolade Open, 22.3, race op Suzuka levert met 31500 de hoogste R$ op. De series erna zijn dus minder lucratief. Valt me tegen.
De 50 jaar 911 even, tier 20, lange afstand Hockenheimring Grand Prix geeft met de Porsche RSR ook wel leuke inkomsten. In een minuut of 6 is het prima te doen om 130.000 aan R$ binnen te harken.

Ik ga eens kijken wat de updates aan deze auto voor invloed hebben op de afgelegde afstand.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

En als je inderdaad alles 100% wilt hebben, zul je alle auto's moeten kopen. Dit is makkelijk te doen, omdat je auto's vaak in meerdere series kunt inzetten!
Thanks, dan koop ik mijn volgende upgrade maar niet meer :) Even wachten kan ik ook wel, het aanpassen van de tijd klinkt een beetje als cheaten ook al is het een feature ipv een bug.

/▌

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:30:
Even wachten kan ik ook wel, het aanpassen van de tijd klinkt een beetje als cheaten ook al is het een feature ipv een bug.
Als je auto na 1 race in puin ligt en je 3-4 uur moet wachten op de reparaties word je al snel wat minder kritisch moet ik bekennen. :)
Tijar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:12:
De 50 jaar 911 even, tier 20, lange afstand Hockenheimring Grand Prix geeft met de Porsche RSR ook wel leuke inkomsten. In een minuut of 6 is het prima te doen om 130.000 aan R$ binnen te harken.
Is dat met verdubbeling van daily bonus en/of manager bonus?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 17:21 ]

• Rubeo38
Zo, die porsche 918 spider rijdt wel lekker zeg, toch een beetje aan upgraden, maar dat is duur zeg bij deze :D

zonder hulpmiddelen blijft progressie inzitten moet ik zeggen, steeds minder vaak de bocht uit, en steeds betere tijden in de weekly time trials. toch weer lekker om een paar keer te rijden en dan toch weer gratis wat R$ binnen te krijgen :).

• deepbass909

deepbass909

Ik ben nu bezig met de Modern Sports Classics, maar na een makkelijke start wordt die toch al snel lastiger, ondanks dat ik alle auto's al in bezit heb.

De Pro/Am Supercar club heb ik nog even geparkeerd. De eerst volgende auto die ik daar vrij ga spelen is de Porsche Carrera GT, weer zo'n bizar duur ding... De volgende stap wordt de Supercar Masters Series, en dan gaan de prijzen helemaal sky-high... (de eerst auto die ik aan moet gaan schaffen is de Lambo Gallardo LP560-4)

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:39:
[...]

Als je auto na 1 race in puin ligt en je 3-4 uur moet wachten op de reparaties word je al snel wat minder kritisch moet ik bekennen. :)

[...]

Is dat met verdubbeling van daily bonus en/of manager bonus?
Ja beide staan dan aan en zojuist bijna 150.000 binnen gehaald in iets meer dan 6 minuten. Ik vind deze lange afstand toch veel leuker dan de 5 ronden op Suzuka waar je na een minuut eigenlijk alleen rijdt terwijl je hier constant een uitdaging hebt.

• RickvN
Die tijden laten verspringen per keer vind ik allemaal wat omslachtig en niet heel lekker werken, maar bij die Shelby '66 zijn upgrades ook stervens duur, maar hoef nog maar 1 race (ne 2e) en de lexus red het niet.... :/

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Begrijp ik dat je tegenwoordig veel upgrades nodig hebt om alle races te kunnen winnen? Dat zou het verschil in de noodzaak tot grinden voor R$ verklaren tussen de oude en nieuwe versie. In de oude versie was/is er maar de beperkte noodzaak voor upgrades om races te kunnen winnen. Het scheelt misschien ook dat ik altijd off-line race omdat er geen dringende noodzaak is voor extra punten die dat evt. geeft.

En is het zo dat off-line racen tegenwoordig je progressiesnelheid aanzienlijk vermindert? En moet je dan een account aanmaken of kan dat ook nog zonder?

• deepbass909

deepbass909

RickvN schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:45:
Die tijden laten verspringen per keer vind ik allemaal wat omslachtig en niet heel lekker werken, maar bij die Shelby '66 zijn upgrades ook stervens duur, maar hoef nog maar 1 race (ne 2e) en de lexus red het niet.... :/
Je hoeft lang niet elke auto te upgraden hè. Ik heb de Shelby '66 alleen voor de time trail en cup-race gekocht en die waren te winnen zonder upgraden.
de kunst is ook om te upgraden tot waar nodig is, en zeker niet zomaar alles te upgraden. Dat deed ik in het begin ook, waardoor mijn progress laag was en ik heel veel geld kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Tijar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:40:
[...]
Ja beide staan dan aan en zojuist bijna 150.000 binnen gehaald in iets meer dan 6 minuten. Ik vind deze lange afstand toch veel leuker dan de 5 ronden op Suzuka waar je na een minuut eigenlijk alleen rijdt terwijl je hier constant een uitdaging hebt.
Tnx voor de tip. Ik had deze reeks nog helemaal niet gedaan, dus vanavond maar eens wat porsches bij elkaar gespaard. Tenminste weer wat afwisseling. In 8 minuten zo'n 146K vooralsnog in de 1e poging. Maar deze ga ik zeker vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, er zit een bug in de time trials! Als je niet ingelogd bent (dus als guest rijdt) finished hij de time trial niet in je lijst. Wat betekent dat effectief?
Ik heb in Accolade Open alle races behalve de laatste time trial gedaan (97% complete). Als ik nu uitgelogd ben op Facebook en Google+, maar wel online (dus niet in flight mode), dan krijg ik voor een time trial de volgende dingen:
- 2050 R$ voor de rit
- 5000 R$ voor de group bonus
- 2000 R$ voor het halen van de 100%
- 2 gold voor het halen van de 100%
Dat is dus ruim 9k R$ en 2 gold voor minder dan 1m racen... Goed, je moet nog wat klikken (retry werkt prima; hij telt wel op), maar 50x per uur is zeker haalbaar. Da's toch 450k R$ en 100 gold per uur... Zolang je die time trial niet doet terwijl je ingelogd bent, blijft hij op 97% staan.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat zou niet mis zijn, ga ik in de pauze ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
dat zou zeker niet verkeerd zijn, dat gaan we inderdaad eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
deepbass909 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:51:
[...]

Je hoeft lang niet elke auto te upgraden hè. Ik heb de Shelby '66 alleen voor de time trail en cup-race gekocht en die waren te winnen zonder upgraden.
de kunst is ook om te upgraden tot waar nodig is, en zeker niet zomaar alles te upgraden. Dat deed ik in het begin ook, waardoor mijn progress laag was en ik heel veel geld kwijt was.
Ik heb geen geld in de Shelby '66 gestoken maar met de Lexus alleen de geldupgrades redt ik de lange afstand niet (14km te rijden) en moet ik er dus gold in stoppen.... En dat doe ik dus nog niet om die evt voor auto's kopen bewaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Lange afstand moet je vrijwel altijd in vliegtuigmodus doen, dan hoef je niet verder dan 10km te rijden om 1e te worden, ongeacht welke auto. Alleen in de allerlangzaamste auto's is het beter om wel online te zijn als je die rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:27:
Dat is dus ruim 9k R$ en 2 gold voor minder dan 1m racen... Goed, je moet nog wat klikken (retry werkt prima; hij telt wel op), maar 50x per uur is zeker haalbaar. Da's toch 450k R$ en 100 gold per uur... Zolang je die time trial niet doet terwijl je ingelogd bent, blijft hij op 97% staan.
Raak je je drive niet kwijt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk, maar die kun je vrij makkelijk m.b.v. time travel herstellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
sverzijl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:53:
[...]
Die krijg je weer terug als je de tijd vooruit zet. Kost wel weer wat extra tijd, natuurlijk. Ben vooral benieuwd of dit trucje ook werkt op series die je nog nooit complete gehad hebt (want dan krijg je voor 100% behalen een stuk meer dan 2 gold en 2k R$). Als dat zou werken, zou het helemaal een exploit van enorme omvang zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakha schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:58:
[...]

Die krijg je weer terug als je de tijd vooruit zet. Kost wel weer wat extra tijd, natuurlijk. Ben vooral benieuwd of dit trucje ook werkt op series die je nog nooit complete gehad hebt (want dan krijg je voor 100% behalen een stuk meer dan 2 gold en 2k R$). Als dat zou werken, zou het helemaal een exploit van enorme omvang zijn...
Ik denk dat het een feature is; het werkt namelijk niet op series die je al op 100% hebt gehad. De eerste keer krijg je gewoon de normale hoeveelheid gold, daarna slechts 2.

Edit: dat neem ik terug; het werkt ook op series die op 100% stonden. Je krijgt echter in alle gevallen na de eerste keer 2g per keer.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

RickvN schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:11:
[...]

Ik heb geen geld in de Shelby '66 gestoken maar met de Lexus alleen de geldupgrades redt ik de lange afstand niet (14km te rijden) en moet ik er dus gold in stoppen.... En dat doe ik dus nog niet om die evt voor auto's kopen bewaar.
De eindtijden van wedstrijden staan niet vast hè ;) Die variëren elke keer als je een wedstrijd vanuit de kalender start. Het kan best zijn dat je de eerste keer dus een bijna onhaalbare afstand of tijd moet rijden, en de volgende keer het met 2 vingers in de neus redt met een standaard auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:57:
[...]

Tuurlijk, maar die kun je vrij makkelijk m.b.v. time travel herstellen. Het alternatief is 5 drive kopen en elke 3 minuten racen (of op de automatische piloot).
Ok, wel even wat klikwerk, maar dat kan natuurlijk ook.En niet vergeten wifi weer aan te zetten na time travel anders gaat je serie wel naar 100%.

Eindelijk een manier om wat gold te grinden. Begon er al aardig doorheen te raken (nog maar 500 over ofzo).
Net geprobeerd met V8 naturals waar ik alleen nog een Shelby time trial open had staan.
RS$ 9850 + 2 gold in kleine anderhalve minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De optie van de automatische piloot neem ik terug; dat werkt blijkbaar alleen goed met bepaalde auto's op Melbourne; op de andere races vlieg je toch regelmatig de bocht ergens uit. Op Melbourne blijf je met veel auto's vast staan in de bochten, maar er zijn er een paar waar dat wel goed gaat. Oh well, dan maar zelf racen. :) Het blijft een aardige manier om wat R$ en gold bij elkaar te farmen. Ik heb ondertussen wel 5 drive gekocht; dat reduceert het klikgebeuren al heel behoorlijk. Zo af en toe repareren kan ook geen kwaad tenslotte. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat is de automatische piloot? Stuurhulp aan en een circuit met alleen flauwe bochten? Ik heb nu 5 auto's, maar in 3 heb ik nog niet eens gereden. Ik denk dat ik zo lang mogelijk met die Ford blijf doen, die heeft alle upgrades en dan hoef ik die andere auto's niet te upgraden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Damn, er zit een bug in de time trials! Als je niet ingelogd bent (dus als guest rijdt) finished hij de time trial niet in je lijst. Wat betekent dat effectief?
Ik heb in Accolade Open alle races behalve de laatste time trial gedaan (97% complete). Als ik nu uitgelogd ben op Facebook en Google+, maar wel online (dus niet in flight mode), dan krijg ik voor een time trial de volgende dingen:
- 2050 R$ voor de rit
- 5000 R$ voor de group bonus
- 2000 R$ voor het halen van de 100%
- 2 gold voor het halen van de 100%
Ik doe denk ik toch iets niet goed, ik ben uitgelogd uit Facebook en ben een gast in de game. Na de laatste time trial gedaan te hebben komen allevier de timetrials op niet voltooid te staan en als ik bijvoorbeeld de laatste nog een keer doe dan krijg ik wel circa 7000R$ maar geen gold.

De time trial blijft dan overigens op niet voltooid staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Marzman schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:57:
Wat is de automatische piloot? Stuurhulp aan en een circuit met alleen flauwe bochten? Ik heb nu 5 auto's, maar in 3 heb ik nog niet eens gereden. Ik denk dat ik zo lang mogelijk met die Ford blijf doen, die heeft alle upgrades en dan hoef ik die andere auto's niet te upgraden.
Verstandig, probeer er dan alleen niet-geupgrade de showcases mee te doen. Maar de BMW's (1M, Z4 M, Z4 35iS) op het begin ga je zeker nodig hebben! Vooral voor de laatste evenementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
hopsa, dat werkt lekker zeg :D
gratis goud is nooit verkeerd. bedankt voor deze tip _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:00:
[...]

Ik doe denk ik toch iets niet goed, ik ben uitgelogd uit Facebook en ben een gast in de game. Na de laatste time trial gedaan te hebben komen allevier de timetrials op niet voltooid te staan en als ik bijvoorbeeld de laatste nog een keer doe dan krijg ik wel circa 7000R$ maar geen gold.

De time trial blijft dan overigens op niet voltooid staan.
Dat is vreemd; hij stond op 100% voor je begon? Bij mij werkt het prima: ingelogd op 100%, uitloggen op Facebook en Google+ (maar wel online blijven, dus geen flight mode) en daarna de laatste time trial rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Als ik de tijd vooruit zet doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet met het vullen van de drive.
maarja, heb eigenlijk toch nooit uren om dit soort dingen achter mekaar te doen, maar zo af en toe wat goud bij mekaar sprokkelen gaat op deze manier natuurlijk wel erg vlot. ook maar eens denken aan een drive upgrade om het op die manier nog sneller te laten gaan.
investering op lange termijn zeggen ze dan :D

eerst maar even voor de nog ontbrekende shelby sparen, die heb ik nu bijna met de korting die ik natuurlijk erbij ga pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:01:
[...]

Dat is vreemd; hij stond op 100% voor je begon? Bij mij werkt het prima: ingelogd op 100%, uitloggen op Facebook en Google+ (maar wel online blijven, dus geen flight mode) en daarna de laatste time trial rijden.
Jullie hebben de serie al op 100%? Of kan t alleen maar als de serie niet voltooid is (mn de time trial)? Ik heb nooit met FB/G+ ingelogd, dus dan zou ik automatisch constant dit trucje kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
kan met een serie die nog niet 100% maar het kan ook met een serie die al wel 100% is.
ook uitloggen bij gamecenter dan, want anders ben je nog geen "gast" in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickvN schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:38:
[...]

Jullie hebben de serie al op 100%? Of kan t alleen maar als de serie niet voltooid is (mn de time trial)? Ik heb nooit met FB/G+ ingelogd, dus dan zou ik automatisch constant dit trucje kunnen doen?
Het werkt als de serie op 100% staat of nog 1 time trial open heeft. In principe moet je met die time trial op 100% uitkomen. De Road Car International is ook een aardige: de laatste time trial is Melbourne met de BMW Z4 M Coupe. Die had ik al op 100% en daar werkte het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:06
Hebben jullie eigenlijk nog een favoriete track? Zelf vind ik Mount Panorama een fijne track vanwege de afwisseling tussen technische en high speed stukken.

Absoluut minst favoriet is het Dubai Autodrome circuit. De helft van de tijd zie je niet waar je naartoe moet, en er zijn behoorlijk wat variaties waardoor je regelmatig wordt verrast

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Bij GT1 grand tour krijgt je overigens 3 Gold ipv 2 bij 100%. Nog sneller gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
cheiron schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:00:
Hebben jullie eigenlijk nog een favoriete track? Zelf vind ik Mount Panorama een fijne track vanwege de afwisseling tussen technische en high speed stukken.

Absoluut minst favoriet is het Dubai Autodrome circuit. De helft van de tijd zie je niet waar je naartoe moet, en er zijn behoorlijk wat variaties waardoor je regelmatig wordt verrast
Helemaal mee eens en ik vind zelf Hockenheim ook een uitdagend circuit en uiteraard Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:00:

Ik ben zelf nogal weg van Melbourne, maar ook Mount Panorama vind ik een leuke track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
Melbourne vind ik juist erg vervelend doordat ik bij Cups niet goed kan inhalen :P. Dubai vind ik juist weer leuk. Ook de speedway vind ik altijd wel grappig om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:08:
Melbourne vind ik juist erg vervelend doordat ik bij Cups niet goed kan inhalen :P. Dubai vind ik juist weer leuk. Ook de speedway vind ik altijd wel grappig om te spelen :)
Dat vind ik nu net de uitdaging. :)

Dat tournament zet je wel weer even met je benen op de grond trouwens. Ik ben nu rank D, met 3s te gaan naar rank C. Met name Indianapolis moet blijkbaar veel sneller kunnen, maar ik heb die snelle auto's (nog) niet, dus moet het met een McLaren MP4-12C zien te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:01:
[...]

Net 1 maal voor elkaar gekregen en daarna niet meer, wat doe ik:
- ingelogd op 100%
- uitloggen van het gamecenter
- ik blijf online
- time trail gereden en ik ontvang circa 7700R$
- daarna de tijd 1 dag vooruit gedaan
- ingelogd in het gamecenter

Vervolgens geen extra goud, wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:02:
[...]

Net 1 maal voor elkaar gekregen en daarna niet meer, wat doe ik:
- ingelogd op 100%
- uitloggen van het gamecenter
- ik blijf online
- time trail gereden en ik ontvang circa 7700R$
- daarna de tijd 1 dag vooruit gedaan
- ingelogd in het gamecenter

Vervolgens geen extra goud, wat doe ik verkeerd?
Die laatste 2 stappen zijn niet nodig.
Als je uitgelogd bent in gamecenter, staat je naam dan als guest of niet? Zo niet, dan is het uitloggen niet correct gegaan. Mogelijk het spel eens afsluiten en weer opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:
[...]

Als je uitgelogd bent in gamecenter, staat je naam dan als guest of niet? Zo niet, dan is het uitloggen niet correct gegaan. Mogelijk het spel eens afsluiten en weer opstarten?
Ja er staat inderdaad gast zag ik. Ik zal het zo nog een keer proberen, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:
[...]

Net voor elkaar gekregen en nu is mijn drive op, hoe kun je dit oplossen om de prcedure meerdere malen achter elkaar te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:21:
[...]
Net voor elkaar gekregen en nu is mijn drive op, hoe kun je dit oplossen om de prcedure meerdere malen achter elkaar te doen?
- het spel uit
- flight mode, tijd een uurtje vooruit
- het spel in, even wachten tot de drive is hersteld
- het spel uit
- flight mode off, tijd weer normaal
- het spel in

Je hoeft hiervoor het spel trouwens niet af te sluiten, mits je game device dat ondersteunt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:28:
[...]

- het spel uit
- flight mode, tijd een uurtje vooruit
- het spel in, even wachten tot de drive is hersteld
- het spel uit
- flight mode off, tijd weer normaal
- het spel in

Je hoeft hiervoor het spel trouwens niet af te sluiten, mits je game device dat ondersteunt natuurlijk.
Thx, ik heb het voor elkaar *O*

In de GT1 series inderdaad 3 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die i20 kost echt een fortuin om te upgraden... Goed, het geeft ook flinke resultaten op de baan, maar dan nog! Dat wordt nog gezellig met die auto's van 1-2M...

Goed, zo'n 1.5M en 200+ gold verder en hij is klaar. Ruim 2s van m'n rondetijd af, maar uiteraard haal ik groep A nog niet. Ik moet echt meer oefenen...

Ondertussen de i20 series op 100% staan en weer druk bezig met sparen voor de nieuwe series.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
jammer dat ik nog niet zo ver dat ik bij die 3 gold serie ben :D
maar met elke keer 2 gold gaat het toch hard. heb niet altijd evenveel tijd, maar het gaat gestaag omhoog :)

gisteren toch maar eerst toch 4 drive gedaan, dan knal ik wat sneller omhoog. zit nu toch weer bijna op genoeg voor de shelby, daarna ga ik eens kijken welke auto`s nog geupgrade kunnen/moeten worden.
gaat toch allemaal wat makkelijker op die manier.

gisteren nog wat geld in de i20 gestoken, had dankzij elke keer de groepsbonus van 5000 toch weer bijna 3 ton extra gespaard. maar 1 upgrade van dik een ton blijft altijd wel slikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RickvN schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:16:
[...]

Verstandig, probeer er dan alleen niet-geupgrade de showcases mee te doen. Maar de BMW's (1M, Z4 M, Z4 35iS) op het begin ga je zeker nodig hebben! Vooral voor de laatste evenementen.
Ik heb nu de 1M en moet nog 1 race op international voor de Z4 maar ik denk dat ik eerst maar zorg voor genoeg geld zodat ik die met de 20 procent korting meteen kan kopen als die vrij komt. Is het de moeite waard die BMW's te upgraden of is dat ook niet nodig?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Marzman schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:25:
[...]

Ik heb nu de 1M en moet nog 1 race op international voor de Z4 maar ik denk dat ik eerst maar zorg voor genoeg geld zodat ik die met de 20 procent korting meteen kan kopen als die vrij komt. Is het de moeite waard die BMW's te upgraden of is dat ook niet nodig?
Ik doe pas een update als ik een race echt niet kan winnen na meerdere pogingen, een auto die later nog een keer in een serie terugkomt vind ik vaak wel de moeite waard om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zojuist de Koenigsegg CCXR vrij gespeeld maar de is deze niet met 20% korting aan te schaffen? Wat een bedragen voor een auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:52
Ikzelf doe alleen een upgrade als dit noodzakelijk is vanwege prestatie requirements van de races. Voor de rest zie ik er de noodzaak niet van in aangezien het verschil, naar mijn gevoel, te klein is en je het hoofdzakelijk alleen maar in je portemonnee voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat ik dat ook ga doen, je moet toch af en toe al races opnieuw doen eigenlijk als je gebruik wilt maken van de 20 procent korting bij het vrijspelen van een auto.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Lambo LP670 SV schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:57:
Ikzelf doe alleen een upgrade als dit noodzakelijk is vanwege prestatie requirements van de races. Voor de rest zie ik er de noodzaak niet van in aangezien het verschil, naar mijn gevoel, te klein is en je het hoofdzakelijk alleen maar in je portemonnee voelt.
Zolang het zonder gaat doe ik het zonder, maar bij sommige races (net weer 1 in de Porsche serie) rijden ze met z'n allen al zo ver van je vandaan bij de start ('t was alsof ik stil stond) dat het niet te doen is.
Pagina: 1 ... 5 ... 65 Laatste