Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Zo te zien aan het filmpje niets:TheIceKing schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:35:
Ik kreeg vanochtend een popup of ik een trailer wilde zien van een nieuwe "upcoming" update! Ik heb alleen geen Facebook, maar goed. Ben benieuwd of er behalve een paar additionele Porsche's nog andere zaken veranderd/aangepast worden...
YouTube: Real Racing 3 Porsche Update Coming Soon
Gewoon een aantal porsches erbij.
En wat betreft de post hierboven: Ik heb een keer 30.000 als welkom terug bonus gehad. Gewoon een tijd niet spelen lijkt dat te doen.
Als ik dan ga zoeken en situaties tegenkom waarbij rijders VEEL trager zijn dan ik in een clip maar wel een shitload aan bots tegenkomen waardoor ze weer verder kunnen, dan kan ik alleen nog maar denken: hoe ga ik zo snel mogelijk offline om m'n 100% score vast te houden? This isn't looking good, vernietigt spelervaring
Leuk die Porsches trouwens, als ze nu nog iets zouden doen aan die exorbitante goudkosten voor bepaalde auto's, dan wordt het tenminste weer de moeite waard.
Nog een vraagje dan, ben ik de enige met een S4 en gigantische lagproblemen? Een vriend met z'n Sony Xpz kon sinds de laatste update overal fpsdroploos rondgassen, zelfs in volledige velden. Ik heb uit pure ermoei er maar RR3 Graphics bijgepakt en sindsdien is het 98% van de tijd lagfree (op low).
[ Voor 32% gewijzigd door Jejking op 04-09-2013 15:44 ]
iPony = iPhone. Kom op, beetje tweaker weet datAnakha schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:02:
Ik vind je verhaal wat warrig (wie of wat is iPony bijvoorbeeld?), maar als ik je goed begrijp kan jouw S4 niet in vliegtuigmodus? Dat lijkt me toch wat apart voor een telefoon. Alle endurance-races zijn een eitje offline en de laatste keer dat ik dat testte was dat op Android en iOS allebei geen probleem. Heeft de laatste update daarin iets veranderd?
Verwijderd
Ik ben in het bezit van een Samsung S2
Mijn gsm is na 2 jaar "op" en nu krijg ik binnenkort een nieuwe (een S4 mini). Is het mogelijk om het spel op de een of andere manier op te slaan op mijn sd-card o.i.d. zodat ik gewoon verder kan spelen waar ik gebleven ben ? Of misschien via Kies ?
Alvast bedankt.
Het werkt gewoon. No problemoAnakha schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:02:
Ik vind je verhaal wat warrig (wie of wat is iPony bijvoorbeeld?), maar als ik je goed begrijp kan jouw S4 niet in vliegtuigmodus? Dat lijkt me toch wat apart voor een telefoon. Alle endurance-races zijn een eitje offline en de laatste keer dat ik dat testte was dat op Android en iOS allebei geen probleem. Heeft de laatste update daarin iets veranderd?
Ik kon na een nieuwe rom niet meer uit de play store installeren, dus had ik de apk gedownload. Nu slaat hij dus ineens de bestanden op in Android/data/com.ea.games.r3_na maar mijn progress zit in de _row directory...
Alleen snel kapot en megadure upgrades... pff (level 1 upgrade gemiddeld 65.000 $)
Hebben meer mensen last van vastlopers op Android 4.3?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
En alle events zijn weer < 100% omdat de timetrials opnieuw moeten. (1x naast de baan is ongeldige lap, en dus opnieuw). Wat wel fijn is, is dat je nu weer makkelijk geld bijelkaar krijgt. (alle events op 100% is weer 'dikke' bonus).
Oh ja, en er zit een nieuwe lexus bij (prestatiescore 3.8 ofzo
[edit
Vergeet t maar.. telkens als je nu een event op 100% weer uitspeelt, dan krijg je slechts 2000 money en 2 goud.
[/edit]
[ Voor 12% gewijzigd door Dacide op 17-10-2013 10:16 ]
Gebruik dit in combinatie met je dagelijkse 100% racebonus op de onderstaande race voor ruim 140.000 R$ in een kleine 9 minuten:
Accolade open, laatste tier, laatste race (cup in Suzuka). Goed te doen met de BMW M3 GT2 ALMS.
Als je dit doet samen met het handmatig veranderen van de datum, haal je heel snel een hoop geld binnen.
Die snap ik even niet... Deze race brengt normaal (dacht ik) rond de 15.000 op... met de 100% bonus zit je op 30.000... En als dit verdubbeld zou worden zit je op 60.000. Hoe kom je bij 140.000 dan?[b][message=41076226,noline]
Gebruik dit in combinatie met je dagelijkse 100% racebonus op de onderstaande race voor ruim 140.000 R$ in een kleine 9 minuten:
Accolade open, laatste tier, laatste race (cup in Suzuka). Goed te doen met de BMW M3 GT2 ALMS.
Als je dit doet samen met het handmatig veranderen van de datum, haal je heel snel een hoop geld binnen.
(klinkt wel goed trouwens. En ik heb die bmw ook in bezit)
Zit een beetje vast. Moet sparen voor een topauto.. Denk aan een Agera/Agera R/CCXR etc.
Verwijderd
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Tikt lekker aan maar op een gegeven moment wel een beetje saai circuit
Die komt tevoorschijn als je genoeg bekers hebt in de serie Performance Rumble.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:19:
Weet iemand hoe je de V8 Muscle Hustle kunt unlocken? Ik las ergens dat je de Dodge Challenger R/T nodig had, maar die heb ik al lang en breed in mijn bezit, maar nog geen V8 Muscle Hustle te bekennen.
Verwijderd
Daar kwam ik ook net vanavond achter. Blijkbaar ging het artikel wat ik gelezen had over een oudere versie waarin races beschikbaar kwamen zodra je een auto voor die race gekocht had. Wel lastig dat de extra races pas zichtbaar worden als je de hoofdraces unlocked hebt. In ieder geval bedankt voor je antwoord.Tijar schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:36:
[...]
Die komt tevoorschijn als je genoeg bekers hebt in de serie Performance Rumble.
Zelfs boven de 170K als je ook nog wat friends verslaat (was zelfs niet geheel foutloos omdat ik nr 2 niet echt makkelijk voorbij kwam)Tijar schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:31:
Als je zorgt dat je dagbonus op 100% staat en je gaat naar Accolade open en dan kies dan Cup Suzuka Circuit (laatste) en vervolgens kies je de manager waarbij het geld dubbel telt dan kom je makkelijk op 140.000.
Tikt lekker aan maar op een gegeven moment wel een beetje saai circuit

Je kan ook nog de GT1 Grand Tour - Tier 16, 1e race (Mount Panorama) doen voor zo'n 122K in <9min. Iets minder opbrengst, maar dan heb je tenminste nog wat afwisseling;)
Jammer alleen dat je maar 1 keer per 3-4 races die verdubbeling (gratis) kan krijgen, of is hier nog een trucje voor ? (anders dan een paar kortere races tussendoor te doen, bijv die saaie timelaps waar je maarliefst 1 hele poging krijgt om geheel foutloos je snelste tijd neer te zetten. Wie dat verzonnen heeft...)
[ Voor 10% gewijzigd door sverzijl op 03-11-2013 01:49 ]
Thanks maar ik ken maar 1 iemand die dit speel speeltsverzijl schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:54:
[...]
Zelfs boven de 170K als je ook nog wat friends verslaat (was zelfs niet geheel foutloos omdat ik nr 2 niet echt makkelijk voorbij kwam)
[afbeelding]
Je kan ook nog de GT1 Grand Tour - Tier 16, 1e race (Mount Panorama) doen voor zo'n 122K in <9min. Iets minder opbrengst, maar dan heb je tenminste nog wat afwisseling;)
Jammer alleen dat je maar 1 keer per 3-4 races die verdubbeling (gratis) kan krijgen, of is hier nog een trucje voor ? (anders dan een paar kortere races tussendoor te doen, bijv die saaie timelaps waar je maarliefst 1 hele poging krijgt om geheel foutloos je snelste tijd neer te zetten. Wie dat verzonnen heeft...)
Mount Panorama heb ik gisteren ook gedaan en die tikt ook lekker aan, en voor de afwisseling zeker een leuke optie. Wat ik ook nog wel eens doe is een lange afstand op Hockenheim.
Ik krijg die verdubbeling helemaal niet meer gratis lijkt het maar dat boeit me niet echt, ik zit het alleen in als ik echt snel geld nodig heb. Voor de rest gebruik ik alleen de dagbonus om het geld te verdubbelen. Ben aan het sparen voor de snelle Pagani en Bugatti.
Gewoon je gamerid achterlaten op het daarvoor bedoelde topic op het Real Racing forum, of op de RR facebook pagina en je hebt binnen no time 500 "vrienden" die je extra bonus opleveren per race.Tijar schreef op zondag 03 november 2013 @ 08:57:
[...]
Thanks maar ik ken maar 1 iemand die dit speel speelt
Heb jij misschien de URL van het forum voor me?sverzijl schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:21:
[...]
Gewoon je gamerid achterlaten op het daarvoor bedoelde topic op het Real Racing forum, of op de RR facebook pagina en je hebt binnen no time 500 "vrienden" die je extra bonus opleveren per race.
http://forums.firemonkeys.com.au/index.php. Er is een apart topic voor het uitwisselen van RR3 gamer codes. Forum is nu even down zie ik.Tijar schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:23:
[...]
Heb jij misschien de URL van het forum voor me?
Ik lees net dat dit forum al een tijdje down is, wie of wie mag ik toevoegen?sverzijl schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:02:
[...]
http://forums.firemonkeys.com.au/index.php. Er is een apart topic voor het uitwisselen van RR3 gamer codes. Forum is nu even down zie ik.
Verwijderd
Waar vind ik trouwens mijn gamer ID precies? In de profile? In dat geval: Pieter H. Gezien mijn resultaten moeten dat makkelijke overwinningen opleveren voor sommigen van jullie.
Verwijderd
Dat snap ik, maar ik heb al vaak gehad dat in de eerste S bocht de groep voor mij de hele weg blokkeert (auto dwars op de weg). Tegen de tijd dat ik daar omheen ben heb ik al zo'n achterstand dat ik dat in die paar rondes praktisch niet meer weg kan werken (tenzij mijn auto echt een stuk sneller is dan de concurrentie).Dacide schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:04:
Melbourne is echt een kwestie van vroegtijdig remmen en clean de bochten door. Als je 1 bocht slippend en driftend neemt, dan loop je al relatief veel achterstand op. Daarom gewoon netjes remmen en zonder te gummen de bocht door.
Of is het een kwestie van meer assistentie uitschakelen? Ik rijd meestal nog met alles aan; soms met remmen op low.
Maar je kunt ook proberen je acceleratie op te voeren.. (vooral m.b.v. aandrijving.. en in mindere mate uitlaat, carrosserie en motor).. En natuurlijk remmen en wielen netjes upgraden.
Verwijderd
Mijn auto's zijn meestal uitvoerig geupgrade, maar ik zal zeker wat vaker de assists uitschakelen. Ik ga eens beginnen met traction standaard off te zetten en op sommige tracks gaat break assist al standaard op low. Het maakt het spel sowieso vast uitdagender.Dacide schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:30:
ik merkte groot verschil bij het uischakelen van assists. Rij nu enkel met stuurhulp aan (anders moet je je hele gsm volledig draaien/roteren bij een bocht). En soms remhulp op laag.
Maar je kunt ook proberen je acceleratie op te voeren.. (vooral m.b.v. aandrijving.. en in mindere mate uitlaat, carrosserie en motor).. En natuurlijk remmen en wielen netjes upgraden.
Een ander vraagje: ik heb de afgelopen flink zitten Googelen naar informatie over dit spel, maar afgezien van wat losse lijstjes hier en daar lijkt er niet echt een site te zijn die up to date informatie heeft over alle facetten van het spel. Een simpel voorbeeld: een lijst van alle events met unlock requirements en de auto's die daar kunnen racen. Heeft iemand iets substantielers? Ik was al blij dat ik een lijst kon vinden met de PR capaciteiten van de auto's en wat je moet spenderen om die PR te halen en een lijst met de full-upgrade capaciteiten van de auto's, maar het zou toch wel aardig zijn om gewoon een wat completer overzicht van de verschillende features van het spel te hebben.
Ik vond de autos ook moeilijker te besturen daarna. Maar binnen 5 minuten ben je eraan gewend. Gewoon nettere lijnen rijden en voorzichtig met op het gas gaan na een bocht.
Kan dagelijks rond de 150k verdienen met de 2x $ multiplier... dus nog eventjes te gaan.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 09:59 ]
Ik heb daarna het spel van de ipad air af gegooit en opnieuw geinstalleerd, helaas blijft het beeld klein.
Komt iemand dit bekend voor ?
Na deze post toch maar eens de traction control uitgezet. En ja het scheelt weer een paar seconden. Normaal gesproken gooit de traction control je snelheid 10/20 km naar beneden, maar nu breek je uit en verlies je niet zo heel veel snelheid. Kortom je moet sneller reageren (tegensturen/gas los), maar het is zeker sneller.Dacide schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:27:
Serieus? Ik vind JUIST de traction control de grootste hufter in het spel. Kost echt veel secondes.
Ik vond de autos ook moeilijker te besturen daarna. Maar binnen 5 minuten ben je eraan gewend. Gewoon nettere lijnen rijden en voorzichtig met op het gas gaan na een bocht.
Nu rijd ik dus maar helemaal zonder hulpmiddelen. Alleen bij notoire PK-beesten met achterwielaandrijving (zoals de originele Viper) is traction control nog wel aan te raden.
Verwijderd
Verwijderd
Moet ik nu echt die focus kopen en upgraden of wat raden jullie aan?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Je kunt ook een andere raceserie proberen en dan later nog een keer terugkomen voor die laatste cup die je nu niet weet te winnen.
Probleem is dat ik geen andere cups beschikbaar heb behalve de 1e en mijn auto score ( ps score?) is te laag (13.9) om aan alle races deel te nemen dus effectief kan ik niks meer behalve races grinden maar ik speel geen auto's vrij dus veel heb ik er niet aan.
Heb ook wel flink ervaring met racegames maar dit puzzled me toch wel. Zal eens met tc uit proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door Shao Kahn op 14-11-2013 11:39 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Verwijderd
Controls staan op links/rechts drukken voor sturen, midden rem. Steering/braking assist is off, en TC stond aan. Ook als ik die uitzet, is het erg moeilijk om bij te blijven, al moet ik nog wel wennen. Vroeger was het helemaal niet zo frustrerend
Als je stuurt door links of rechts te drukken, dan is dit digitaal....
als je hem instelt door je gsm te roteren = sturen = analoog = preciezer.
Verwijderd
Antwoord is dat dit nog prima gaat. Even de .apk installeren en dan gaat ie gewoon downloaden. Vreemd genoeg kreeg ik twee maal op een gegeven moment de melding dattie niet kon downloaden. Na herstart ging het weer verder en na de tweede keer startte het spel gewoon op.
Misschien interessant voor de mensen die later het spel zijn gaan spelen en eigenlijk liever die oudere versie zouden willen spelen of op zijn minst eens uitproberen.
Geen idee of de spelvoortgang via de bestandjes character.dat en profile.dat mee te nemen is naar de oude versie. Een back-up is natuurlijk altijd een goed idee zodat je evt. weer terug kunt zonder verlies van je spelvoortgang.
Zie ook CaptJackSparrow in "\[Android/iOS] Real Racing 3"
En oja, die Hyundai i20
*Heb onlangs TC uitgezet voor toch wat meer moeilijkheid. En dacht zo ook de achievements in game center vrij te spelen, door zonder hulpmiddelen te rijden, maar dat doet die dus nog niet...
**Daarnaast lees ik dat mensen veel RR3 vrienden hebben via fora. Ik heb 2 vrienden die het toevalig ook hebben gespeeld via game center (de ene 1 race, de andere 10-20), want ik las dat dit ook lekker kan bijdragen aan een stijgende bonus? Indien interesse, stuur maar pb!
[ Voor 45% gewijzigd door RickvN op 18-11-2013 08:51 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
Ik herhaal nog even mijn vorige vraag:
Hoe zit dat eigenlijk met die IDs? Moet ik iemand als friend toevoegen op Facebook om iemand toe te kunnen voegen in het spel? Ik gebruik geen Apple of Google+; zijn er naast Facebook nog andere manieren om spelers toe te voegen?
Ofwel Apple Gamecenter, Facebook, of Google+ of nog 1 ander social media network, waarvan ik geen idee heb wat het is (als ik erop druk krijg ik slechts een lege pagina).Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:12:
Ik herhaal nog even mijn vorige vraag:
Hoe zit dat eigenlijk met die IDs? Moet ik iemand als friend toevoegen op Facebook om iemand toe te kunnen voegen in het spel? Ik gebruik geen Apple of Google+; zijn er naast Facebook nog andere manieren om spelers toe te voegen?
Die Hyundai serie speel je echter niet uit zonder 150-200 (weet niet meer precies) Gold te spenderen aan verplichte upgrades.
[ Voor 19% gewijzigd door sverzijl op 18-11-2013 16:14 ]
Dat dacht ik al wel aan t aantal upgrades te zien, maar wel dikke wegligging. Heb nu 200 gold gespaard en die bewaar ik nog wel ff.sverzijl schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:13:
[...]
Die Hyundai serie speel je echter niet uit zonder 150-200 (weet niet meer precies) Gold te spenderen aan verplichte upgrades.
Over de snelle onderhoudsbeurtrn kan ik nu ook over mee praten, 1 flitsfoto met de Dodge charger kan m al onderhouden

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Level 1 upgrades kosten gewoon rond de 110.000 per upgrade.. Level 2 upgrades zitten rond de 170.000.. miljaar zeg.
Dat zijn gewoon 3 autos in het beginDacide schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:52:
Zo, eindelijk de Coenigsegg Agera in bezit.. Pff 2.2miljoen lichter
Level 1 upgrades kosten gewoon rond de 110.000 per upgrade.. Level 2 upgrades zitten rond de 170.000.. miljaar zeg.
Het gaat bij mij nu wel wat beter, zowaar een cup gewonnen laatst
En oja, voor de mensen die nog vrienden zoeken voor bonussen, ik speel via Game Center.
Ben ik niet met je eens. Ik zit nu in de Pro/AM supercar club en RWD open revolution en tot nu toe gaat het prima zonder geld uit te hoeven geven. Kunst is vooral om een beetje tactisch aankopen en upgrades te plannen. Als een auto wordt vrijgespeeld, krijg je 20% korting. Zeker bij de duurdere auto's gaat dat lekker aantikken. Kunst is dus om die pas vrij te spelen op het moment dat je het geld ook hebt. Zo heb ik op het moment de V8 performance Brawl even geparkeerd tot ik de €600.000 (autsch...) heb voor de Porsche 918 Spyder concept (dit is dus met de 20% korting).CaptJackSparrow schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:53:
Vanmiddag even geprobeerd op mijn Nexus 7 waar nog geen RR3 op stond of de oude versie 1.1.12 nog te installeren is met de gamedata download. Van toen het spel nog leuk was en niet extreem was gemanipuleerd om de speler geld te laten uitgeven omdat het anders bijna onmogelijk is om normale voortgang te maken of dat je oeverloos moet grinden om voldoende punten te scoren om die voortgang te maken.
[...]
De RWD Open revolution is trouwens nu leuk. Op de Corvette na heb ik alle auto's al uit die serie, en ze zijn bijna volledig geüpgrade. Ik rij nu iedereen zo voorbij
Op welk platform spelen jullie, dat er een Hyundai-serie in zit?sverzijl schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:13:
[...]
Ofwel Apple Gamecenter, Facebook, of Google+ of nog 1 ander social media network, waarvan ik geen idee heb wat het is (als ik erop druk krijg ik slechts een lege pagina).
[...]
Ik zit zelf nu dus bij de Pro/AM serie. Op één na zijn alle series daarvoor zijn 100%, ik zit op level 57 en heb 26 auto's
De laatste upgrade, waarbij de regels voor de time-attacks zijn aangepast (dat je niet meer buiten de baan mag komen) had voor mij wel een prettig bij-effect. Ik moest daardoor alle time-attacks opnieuw doen, dus kreeg ook alle 100% bonussen weer
Ow, en tipje, probeer zo snel mogelijk zonder hulpmiddelen te rijden. Het is even wennen, maar zonder hulpmiddelen ben je echt veel sneller, zeker als je een tablet gebruikt. Ik rij zelf al tijden zonder hulpmiddelen en dat gaat prima.
Maar weet iemand of er ergens een overzicht is van het prijzengeld dat je met een race kan willen? Wel zo handig namelijk als je geld nodig hebt, zodat je een beetje selectief races uit kan kiezen...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
ik ben nu ook aan het sparen voor de Porsche spider
nog maar 3 ton te gaan, maar met de dagelijkse bonus van 100% en evt. de manager voor 2x R$ zou ik toch voor 1 race 50.000+ pakken.
ik oefen wel regelmatig zonder hulpmiddelen te rijden, maar vlieg dan nog te vaak uit de bocht
toch nog even wennen wanneer ik moet remmen en sturen etc.
zo irritant als je weer wordt aangetikt en scheef over de baan schuift
[ Voor 8% gewijzigd door Rubeo38 op 20-11-2013 22:21 ]
Pure stock en road car op 100% en heb 14 auto's waarvan er 2 geleverd worden (alles tot noch toe wat Il kan kopen. Driver level 34.
Vanavond in de charger r/t gereden en wat een heerlijk geluid!
P.s. Meer vrienden zijn welkom!
Ik heb bij de V8 Naturals geen sub-evenementen... Ik denk dat dit een verschil is met de Apple-versie (zo even op m'n iPhone installeren).Rubeo38 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:45:
Hyundai serie zit onder de V8 Naturals.
ik ben nu ook aan het sparen voor de Porsche spider
nog maar 3 ton te gaan, maar met de dagelijkse bonus van 100% en evt. de manager voor 2x R$ zou ik toch voor 1 race 50.000+ pakken.
ik oefen wel regelmatig zonder hulpmiddelen te rijden, maar vlieg dan nog te vaak uit de bocht
toch nog even wennen wanneer ik moet remmen en sturen etc.
zo irritant als je weer wordt aangetikt en scheef over de baan schuift
Rempunten bepalen kan trouwens bij bepaalde circuits wel lastig zijn, vooral bij high-speed secties, zoals het einde van het rechte stuk op Indianapolis Road circuit. Ik mis nog regelmatig die chicane of rem juist veel te vroeg...
De Charger R/T is maar een matige auto, maar dat ga je nog wel merkenRickvN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:31:
Te vaak uit de bocht? Ik rij zonder hulpmiddelen en kan je soms amper bijhouden.
Pure stock en road car op 100% en heb 14 auto's waarvan er 2 geleverd worden (alles tot noch toe wat Il kan kopen. Driver level 34.
Vanavond in de charger r/t gereden en wat een heerlijk geluid!
P.s. Meer vrienden zijn welkom!
De McLaren MP4/12 is trouwens bizar snel, ik moest daar echt even aan wennen, zo snel dat ding optrekt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
doen jullie alles zonder hulpmiddelen of alleen de Time Trials?
zoals ik al zei, bij de "gewone" races hoef je maar een klein tikkie te krijgen en je zwabbert de hele baan over
Ik heb nu trouwens de I20 ook. Blijkt een onderdeel te zijn van de nieuwste update.
Dat zou idd zo kunnen, BMW vind ik ook opvallend strak op de weg liggen, vooral de 1 M en Z35iS als je de bochtjes lekker mooi aansnijd. Nissan vind ik ook maar kak rijden, 350z met name. Skyline valt nog wel mee.deepbass909 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:51:
De Charger R/T is maar een matige auto, maar dat ga je nog wel merkenSowieso vind ik alle Amerikaanse auto's maar ruk... Ze hebben allemaal last van mega veel onderstuur als je al remmend in wilt sturen... Geef mij maar de BMW's of Porsche GT3, die sturen tenminste lekker strak.
De McLaren MP4/12 is trouwens bizar snel, ik moest daar echt even aan wennen, zo snel dat ding optrekt.
Edit: Zojuist ook de serie Street-spec skimming voltooid

[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 21-11-2013 07:52 ]
Ik gebruik de kraan die aan de rechterkant staat als rempunt indicatie, bij de ene auto rem ik als ik de kraan in beeld heb, bij de andere wanneer ik de kraan net voorbij ben, dat helptdeepbass909 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:51:
[...]
Ik heb bij de V8 Naturals geen sub-evenementen... Ik denk dat dit een verschil is met de Apple-versie (zo even op m'n iPhone installeren).
Rempunten bepalen kan trouwens bij bepaalde circuits wel lastig zijn, vooral bij high-speed secties, zoals het einde van het rechte stuk op Indianapolis Road circuit. Ik mis nog regelmatig die chicane of rem juist veel te vroeg...
[...]
De Charger R/T is maar een matige auto, maar dat ga je nog wel merkenSowieso vind ik alle Amerikaanse auto's maar ruk... Ze hebben allemaal last van mega veel onderstuur als je al remmend in wilt sturen... Geef mij maar de BMW's of Porsche GT3, die sturen tenminste lekker strak.
De McLaren went snel hoor, er komt echt nog veel sneller werk aan :-)
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Je had ook de manager moeten gebruiken, dan was het nog een keer verdubbeld geweest.RickvN schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:33:
[...]
Dat zou idd zo kunnen, BMW vind ik ook opvallend strak op de weg liggen, vooral de 1 M en Z35iS als je de bochtjes lekker mooi aansnijd. Nissan vind ik ook maar kak rijden, 350z met name. Skyline valt nog wel mee.
Edit: Zojuist ook de serie Street-spec skimming voltooid. Laatste race met dagelijkse verdubbelaar + serie beloning toch bijna 50k!
Dat gebeurde toch bij iedereen?deepbass909 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:04:
[...]
De laatste upgrade, waarbij de regels voor de time-attacks zijn aangepast (dat je niet meer buiten de baan mag komen) had voor mij wel een prettig bij-effect. Ik moest daardoor alle time-attacks opnieuw doen, dus kreeg ook alle 100% bonussen weer![]()
[...]
Maar welke gegevens hebben jullie dan van mij nodig?
Dan had ik de 50 x2 gehad of t originele bedrag? Maar die kost dan weer gold, die spaar ik echt voor een auto. Maar kan straks altijd deze track ff onthouden!Jogai schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:50:
[...]
Je had ook de manager moeten gebruiken, dan was het nog een keer verdubbeld geweest.
[...]
Dat gebeurde toch bij iedereen?
Waar speel je op Dacide? Als je via iOS speelt dan kan t via game center, anders Facebook of Google + denk ik.
Verwijderd
Ik word wel een beetje moe van die suicidale AI die om de haverklap mijn clean race bonus aan gort helpt door mij als een botsauto aan de zij- of achterkant te torpederen. Iemand suggesties hoe je die kamikaze piloten ontwijkt?
Verder ben ik niet kapot van die auto aanbiedingen. Ze zitten OF in een race die je al vrij hebt gespeeld en dan is de kans redelijk aanwezig dat je de auto al hebt OF ze zitten in een race die je nog niet hebt vrijgespeeld en dan is de auto gelocked en kun je hem niet kopen. Ik had geluk met de aanbieding van deze week, omdat ik met wat vasthoudendheid net de Accolade Open wist vrij te spelen, maar anders gaat die 50% korting toch weer mooi aan je neus voorbij.
Voeg mij trouwens gerust toe op Facebook:
https://www.facebook.com/pieter.hulshoff
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 10:02 ]
Dit vind ik echt een heel aparte mening. In mei schreef ik dit over grinden:CaptJackSparrow schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:53:
Vanmiddag even geprobeerd op mijn Nexus 7 waar nog geen RR3 op stond of de oude versie 1.1.12 nog te installeren is met de gamedata download. Van toen het spel nog leuk was en niet extreem was gemanipuleerd om de speler geld te laten uitgeven omdat het anders bijna onmogelijk is om normale voortgang te maken of dat je oeverloos moet grinden om voldoende punten te scoren om die voortgang te maken.
Sinds versie 1.4 (en ook nu met 1.5) is dat heel anders. Een maand geleden schreef ik het volgende:Anakha schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:57:
Je bent alleen wel verdomd lang bezig als je echt alle auto's zou willen kopen, want de meest lucratieve race die ik tot nu toe heb gevonden is een One-on-one met de Audi R8 LMS Ultra op Melbourne die ik per definitie win met weinig of geen schade, ongeveer 2 minuut en 55 seconden kost en 7600 R$ oplevert. Je bent ook wat tijd kwijt met laadtijden etc., dus laten we voor het makkelijke rekenen uitgaan van 7500 R$ per 3,33 minuten, waarvan je grofweg eens in de 6 races het bedrag dat je wint kwijt bent aan onderhoud en reparaties. Dan verdien je dus in 20 minuten netto 5x R$ 7500 = R$ 37.500. Als je een uur lang constant hetzelfde rondje rijdt (niet bijster spannend) kun je per uur dus ruim een ton verdienen. Dan moet je voor de aanschaf van de duurste auto's (R$ 2.000.000 geloof ik?) dus 20 uur lang zo efficiënt mogelijk spelen. Dat is het me echt niet waard.
In de oudere versies was het meest lucratieve wat je kon binnenhalen (exclusief friend-bonuses) R$ 37.500 per 20 minuten. Nu kun je in diezelfde 20 minuten ongeveer 2,5 keer de Suzuka-race doen, dat levert dan R$ 350.000 op (en kost je geloof ik iets van R$ 3.000 aan reparaties, want die zijn ook veel goedkoper geworden). Je verdient dus bijna 10x zoveel in de nieuwere versie, of minimaal 5x zoveel als je de R$-verdubbelaar alleen gebruikt als die zich gratis aanbiedt. Met de fame-verdubbelaar verdien je in die Suzuka-race geloof ik ook iets van 15k fame, waarmee je enorm snel in driver level stijgt en dat levert weer gold op (de fame-verdubbelaar neem ik overigens alleen als ze zich gratis aanbiedt). Zowel R$ als Gold sparen gaat dus een stuk sneller en het is veel minder nodig om te grinden dan in oudere versies.Anakha schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:03:
Tip: met de nieuwe update heb je een 'crew' die je kunt inhuren per race. Een van de crew is een vent die je prijzengeld voor die race verdubbelt op voorwaarde dat je eerste wordt. Kost 1 gold per keer, maar soms biedt hij zich gratis aan.
Zo had ik de Zenith series tot ongeveer 80% gespeeld, omdat ik het veel te duur vond om mijn Agera R te upgraden tot voldoende PR om de laatste races te kunnen spelen. Zou ongeveer 2 miljoen kosten om die upgrades te doen (en dan kun je ook de andere serie uitspelen waarin de Agera R zit). In de oude versies moest je daarvoor 20 uur grinden, dat vond ik het absoluut niet waard. Nu hoef ik er maar 2 uur voor te spelen, dus heb ik mijn Agera R inmiddels geüpgradet en de Zenith-serie uitgespeeld.
Kortom, jouw aversie tegen de nieuwe versie vind ik wat apart, omdat je juist veel minder hoeft te grinden dan in de versie die jij graag speelt...
Ik weet niet precies hoe de verdubbeling werkt. Ik denk eerst verdubbelen van het originele bedrag en dan nog 100% bonus over het originele bedrag.RickvN schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:58:
[...]
Dan had ik de 50 x2 gehad of t originele bedrag? Maar die kost dan weer gold, die spaar ik echt voor een auto. Maar kan straks altijd deze track ff onthouden!
Waar speel je op Dacide? Als je via iOS speelt dan kan t via game center, anders Facebook of Google + denk ik.
Ik kon/kan altijd met de auto's die ik heb gekocht (wel veel van 50% aanbiedingen e.d. profiteren en zorgen dat je daar genoeg geld/muntjes voor in voorraad hebt) nieuwe races spelen of races opnieuw rijden omdat ik daar nog geen eerste plaats heb bereikt. Je haalt niet altijd meteen de eerste plaats. Je hoeft geen auto's eerst te unlocken maar moet alleen genoeg geld hebben.
Ik heb de laatste maanden nauwelijks nog gespeeld omdat ik er een beetje op uitgekeken raakte. Level 91 met 31 van de 53 auto's (in die versie). Ik heb vorige week nog wel een auto in de aanbieding gekocht. Weet niet eens meer welke dat was. Was wel de vierde auto in een groep zodat ik die kan uitspelen. Ik was nieuwsgierig hoe het liep op mijn nieuwe Nexus 7 die met quad-core mijn snelste tablet is. Vandaar dat ik het daar installeerde en gelijk uitcheckte of het installeren van een oudere versie nog kon. Ja dus.
Ik vond die nieuwe versie hinderlijk ingewikkeld en beperkend. Pas als ik deze versie ooit uitgespeeld heb is het wat mij betreft vroeg genoeg op een nieuwere te installeren die wat extra auto's en circuits zal geven. Tot dan heeft deze meer recht-toe-recht-aan versie mijn voorkeur, zij het dat ik ook op mijn smartphone waar ik die nieuwere versie op heb staan nooit de updates geïnstalleerd heb en gespeeld heb. Misschien dat ik dat eens doe. Het speelt alleen op zo'n klein scherm lang niet zo prettig als op een groot scherm. Mijn 9,7" tablet (Android) heeft nog steeds mijn voorkeur. De iPad spelers zullen weten wat ik bedoel.
Is het met de 1.5 update weer zo dat de time trials opnieuw moeten? En is er al ondersteuning voor je google game profiel?
Klopt, maar dan moet je wel weer ff wachten. Daarnaast hoef ik mijn time trials niet opnieuw te doen.Jogai schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:33:
Overigens is het gebruik van de crew regelmatig gratis.
Is het met de 1.5 update weer zo dat de time trials opnieuw moeten? En is er al ondersteuning voor je google game profiel?
Wel valt de bug mij op naar game center, veelal van de achievements worden niet geunlocked die je toch zeker wel hebt geraakt: zonder hulpmiddelen racen/winnen (acceleratie wordt rekening meegehouden kennelijk, wat niet mogelijk is als instelling) en zo kan ik er nog wel 5-6 noemen, terwijl het eerste achievement bijv. wel geunlocked is, de daaropvolgende die je raakt niet...
En misschien een idee om een apart topic te maken, speciaal voor gamer tags?
[ Voor 20% gewijzigd door RickvN op 21-11-2013 14:24 ]
Verwijderd
Lijkt mij een goed idee; start maar een draadje en link ernaar vanaf hier? Gooien we daar de gamer tags wel neer.RickvN schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:23:
En misschien een idee om een apart topic te maken, speciaal voor gamer tags?
Kunnen we het niet gewoon in het topic noemen en dat de TS het verwerkt in de OP?Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:00:
[...]
Lijkt mij een goed idee; start maar een draadje en link ernaar vanaf hier? Gooien we daar de gamer tags wel neer.
Ik heb 1.5 nu ook, maar nu hoop ik dat ie mijn achievements ook over gaat nemen in google+/google games. Ik haalde er net 1 (quality & service oid) maar die zie ik niet terug in de google games..
Edit: oh wacht je kan vanuit RR3 inloggen op google+ maar dat geeft nog steeds geen bestaande achievements in je google account...
Edit2: En dan herstarten, dan voegt ie ze toe
[ Voor 14% gewijzigd door Jogai op 21-11-2013 17:17 ]
Klopt, maar het leverde wel makkelijk gold op en geld op.Jogai schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:50:
[...]
Je had ook de manager moeten gebruiken, dan was het nog een keer verdubbeld geweest.
[...]
Dat gebeurde toch bij iedereen?
Mijn google profiel: http://gplus.to/jogai Ik heb wel een cirkeltje met tweakers geloof ik.
Mijn gamecenter Nick is trouwens Rubeo38.
Google+heb ik ook maar die moet ik nog even opzoeken
edit: http://gplus.to/Rubeo als ik het goed heb gedaan
[ Voor 13% gewijzigd door Rubeo38 op 22-11-2013 19:09 ]
Ik ben niet heel erg bekend met TS'en, indien iemand zich geroepen voelt mag die zich melden via pb!
[ Voor 11% gewijzigd door RickvN op 23-11-2013 10:43 ]

Wie kan trouwens met de time-attack competitie een beetje in de buurt komen van de andere tijden? Ik heb vandaag een Melbourne time-attack gedaan met de BMW Z4 35i, die volledig geüpgrade is, maar ik ben gewoon 10 seconden langzamer dan de snelste tijd met dezelfde Z4
Als ik de time-attack tijden soms zie, kan het niet anders dan dat er gehacked wordt, want sommige tijden zijn echt niet realistisch meer...
Rij je ook met alle hulpmiddelen uit? En geef je zelf gas? Want dat doet de top namelijk wel en dat scheelt enorm.deepbass909 schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:55:
Ik liep vandaag tegen een nare ervaring... Ik heb in de huidige klasse o.a. een Corvette ZR1, voor mij een moetje, want ik wil er eigenlijk geen geld in stoppen (aangezien 2 andere auto's in die klasse al volledig geüpgrade zijn), maar nu blijk ik een PS van 47 nodig te hebben voor één race, en de enige manier is door de ZR1 te upgraden
Wie kan trouwens met de time-attack competitie een beetje in de buurt komen van de andere tijden? Ik heb vandaag een Melbourne time-attack gedaan met de BMW Z4 35i, die volledig geüpgrade is, maar ik ben gewoon 10 seconden langzamer dan de snelste tijd met dezelfde Z4Ik zou niet weten waar ik die 10 seconden ga vinden... 1 à 2 misschien, maar 10...
Als ik de time-attack tijden soms zie, kan het niet anders dan dat er gehacked wordt, want sommige tijden zijn echt niet realistisch meer...
Ik rij met alles uit. Ik weet dat rondjes sneller kunnen, maar laatst zag ik in het wereldklassement rondetijden voor bijv. Melbourne van 30 seconden. Dat is gewoon onmogelijk met de bewuste auto (of met welke auto ook).Kassad schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:49:
[...]
Rij je ook met alle hulpmiddelen uit? En geef je zelf gas? Want dat doet de top namelijk wel en dat scheelt enorm.