[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 3 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kun je nog steeds versneld repareren e.d. door de datum een dag vooruit te zetten of hebben ze dat ondertussen geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Nopes, werkt nog steeds (zolang er maar geen actieve internetverbinding is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hmm... die nieuwe versie is een beetje stuk... of heeft mijn installatie een beetje stuk gemaakt.

In het hoofdscherm kan ik niet meer helemaal naar beneden scrollen. Ik kan nog net de kopjes van de groepen onder Mid-Engine Exotics zien en verder kan ik niet. :?

Ook blijft ie bij het opstarten elke keer zeuren dat ie 1MB aan extra data wil downloaden en of ik WiFi even aan wil zetten. Ook nadat ie dat heeft kunnen doen.

Werkt het bij anderen wel correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
hier werkt het gewoon naar behoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Reboot hielp niet. Ik las in de Play Store comments dat anderen ook dat 1MB downloadprobleem hebben en anderen nog veel ergere.

Hier loop ik dus vast.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bgja1FgNFH6poTcMviDNercz/full.jpg

Uiteindelijk maar de back-up die ik voor de update gemaakt had teruggezet. Moest ie weer even andere gamedata downloaden maar het ziet er nu tenminste weer normaal uit.

Ik denk dat ik maar even een paar dagen wacht tot er wellicht wat meer ervaringen van spelers zijn. Misschien komt er dan nog een nieuwe update met bugfixes. Anders probeer ik het dan nog wel een keer. Er is best kans dat het dan wel goed gaat. Het blijven computers hè. :+

Ze weten er wel fraaie plaatjes van te maken. :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rTKHQrWxm8Nj5GawgOlmoY1v/full.jpg

Oh ja... het was me trouwens wel opgevallen dat de auto's in de store plotseling andere kleuren hadden dan in de oude versie. De auto's die ik al heb hadden nog wel de kleur waarin ik ze gekocht heb.

[ Voor 12% gewijzigd door CaptJackSparrow op 30-05-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:12
Je hebt/had toevallig niet de RR3 Graphics app geïnstalleerd en in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 16:32
nog even een tipje. sommige auto's hebben meerdere showcases waardoor je meerdere kansen hebt de auto's met korting te kopen waardoor je beide showcases weer kan winnen. BMW m3 gts is daar 1 van.

verder heb ik geen problemen door de update van dubai. de plaatjes in het hoofdmenu zijn omgedraaid omdat ze verkeerd stonden. en de letters op mount panamera die door het asfalt schuiven als je de berg oprijd zijn nu ook weg.

@meltedforest ik had de RR3 graphic app niet gebruikt. omdat die er zowiso al voor zorgde dat de game op mn nexus 7 instabiel werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
De meesten van jullie spelen het spel nu al een geruime tijd. Zelf zit ik nu op level 73.

Wat zijn jullie favoriete auto's? Hoeft niet perse in specifieke volgorde.

Mijn favo auto's:
Nissan GTR Premium
Nissan Sumo Power GT
Porsche 918 RSR Concept
McLaren MP4-12C

De Lexus IS-F heb ik inmiddels ook in bezit... niet echt heel bijzonder trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:19
Ik ben atm aan het sparen voor de murcielago. Maar is die het wel waard eigenlijk? Heb hem vanmiddag wel bij elkaar.
Ook wil ik wel op dubai racen, maar weet niet goed welke auto ik het best kan kopen van die paar?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Dubai bestaat grotendeels uit lange rechte stukken... dus acceleratie en topsnelheid zijn denk ik belangrijker dan wegligging.

Ik heb zelf de lexus IS-F... prima bak, maar niks bijzonders.. beetje een M3 achtige auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Maverick schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:20:
Ik ben atm aan het sparen voor de murcielago. Maar is die het wel waard eigenlijk? Heb hem vanmiddag wel bij elkaar.
Die Lambo is best een leuke wagen. Ik heb alleen wel een Drivetrain en later ook een Engine upgrade moeten doen om de Indy Speedway en een Head-to-Head op Francorchamps te kunnen winnen. Kostte iets van 80.000 punten maar vooruit. ;)

Met alleen de Drivetrain upgrade lag ik bij die Speedway na 1 ronde (van de 3) op een 7e en finishte ik op een 4e plaats. Daarvoor afhankelijk van rijstrategie iets van 12e-7e. Met de Engine upgrade erbij na 1 ronde op de 3e (bijna 2e) en finishte ik 1e. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Misschien de motor en drivetrain laten voor wat het is... (en dat geld in de banden en ophanging steken = meer grip in de bochten.. en juist daar kan je dan inhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Met tegenstanders die van je wegaccelereren bij bijv. een Head-to-Head moet je ze er eerst uitremmen vóór de bocht om ze voorbij te gaan. Als ze steeds te veel voorsprong hebben ben je net niet meer op tijd bij ze om ze in die bocht te kunnen passeren. Dan heb je meer acceleratie nodig zodat ze minder kunnen uitlopen en moet je een upgrade kiezen die dat het meeste biedt.

Bij de Speedway werd ik met de Lambo constant van achteren aangereden door snellere tegenstanders die mij destabiliseerden. Rij je sneller dan kunnen ze dat niet meer doen.

Het werkte en dat is het belangrijkste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik ben blijkbaar niet de enige met het scrollprobleem van het hoofdscherm. Deze persoon heeft het al 3 keer geprobeerd zonder succes. Dat maakt me wat minder gretig het zelf ook opnieuw te proberen.

Of met het 1MB downloadprobleem (bevestigd door EA).

Of met het offline verdwijnen van de Corvette (ook bevestigd door EA).

"Er wordt aan gewerkt" is de respons bij die laatste twee. Afwachten maar hoe snel men met een volgende update zal komen. Kan nog lastig worden als ze een auto die alleen maar in de laatste versie zit in de aanbieding zouden doen. Geen idee of mensen met de vorige versie dan een andere auto in de aanbieding krijgen of geen auto in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 16:32
als jullie sneller meer geld willen verdienen in de game dan mogen jullie mij via facebook uitnodigen. stuur dan even een DM om deze uit te wissellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:39
MeltedForest schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:28:
[...]
Feature. Als de tijd op is mag je nog uitrollen. Als je dan toevallig net over de finish gaat of je haalt nog een andere auto in, krijg je er weer tijd bij en kan je weer verder.
Zo was ik laatst een endurance aan het spelen (weet even niet meer welke) waarbij de 1e plaats op 20km stond. Zelf haalde ik met moeite 14km terwijl ik zo goed als foutloos reed. Toen maar de ideale lijn blijven volgen bij de 0 seconden en ik werd zowaar een paar volle ronden vooruit geduwd door de AI cars waardoor ik toch nog 24km haalde. Uiteraard was mijn auto wel meteen rijp voor de sloop :)

Nu ik een stuk of 80 'vrienden' heb toegevoegd waarvan er een stuk of 10 al op nivo 150+ zitten (zelf op 95) merk ik wel dat het verdomd lastig wordt om op 1 te eindigen als ik niet alles heb geupgrade heb. Dat maakt het toch wat minder leuk aangezien je bij veel auto's 'gold' nodig hebt (sommigen zelfs 30+ gold per upgrade) om verder te kunnen upgraden en ook omdat je iedere keer het hele veld van tot 21 auto's moet inhalen in soms maar 1 of 2 laps. Dat is vaak niet te doen als je tegen allemaal sterke tot zeer sterke tegenstanders rijd. Als je in zo'n veld je beste tijd moet neerzetten is dat sowieso al een stuk lastiger dan als je dat doet tegen de standaard AI tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
De oplossing is simpel... Vliegmodus aanzetten :)
Dan wordt het spel weer een stuk eenvoudiger. (alhoewel ik merk dat de laatste races in een serie juist weer makkelijker gaan met vliegmodus uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Mja, dat voelt een beetje als cheating. Dus alleen als het echt niet anders kan. Maar goed, tegenstanders die alle auto's+alle upgrades gekocht hebben ipv 'eerlijk verdiend' vind ik eigenlijk ook cheaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vandaag weer nieuwe versie. Later eens kijken of die wel werkt op mijn 9,7" tablet.

Ik had toevallig gisteren RR3 ook eens op mijn nieuwe 4,5" smartphone geïnstalleerd om te testen hoe dat werkte en eens te kijken hoe je dat op zo'n klein apparaat ervaart.

Wát een verschil met een 9,7" tablet of zelfs maar een 7" tablet. :p Dat was wel even wennen zeg.

Ik heb ter vergelijk de drie formaten even naast elkaar gefotografeerd. :+

Zo'n groot scherm geeft toch wel een heel andere sensatie. In dit geval is wat mij betreft groter zeker beter. 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PYIopI4Cd5IePLAwZbPMeVHl/full.jpg

Op de foon vandaag gelijk als eerste de update gezet. De 1MB off-line bug die ik daar gisteren ook ervoer is nu inderdaad weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:58
Ik heb nog geen nieuwe versie gezien gisteren op de Ipad?

Wellicht is dit vandaag al veranderd, zal straks thuis eens kijken. Maar viel me op dat er gisteren geen update was op mn Ipad, wel op mijn android phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Vandaag in de uitverkoop, de nieuwe Lexus LFA (25% korting)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/994777_10151693655624292_449757276_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bijzonder spel hoor dat RR3. Ik krijg doodleuk de melding dat ik geen WiFi verbinding heb wat ongewenst zou zijn omdat er nog even 1.549.238.504 MB extra(!) gedownload moet worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1tCZlGlg3NMSwAgfaPcPjHle/full.jpg
Pardon? :S

Dat is 1.549.238 GB
Oftewel 1.549 TB
Oftewel ruim 1,5 Petabyte... hmm... toch maar eens een groter SD-kaartje kopen. :p

Kosten die? :+

Wel sympathiek dat ze me er op wijzen om dat liever niet over een 3G verbinding te doen omdat dit mogelijk een *beetje* duur zou kunnen uitpakken.

Zou je denken? ;)

Het zal wel een tijdje duren denk ik. Kun je wel even koffie gaan zetten....

VOOR DE HALVE PLANEET! 8)7

Dat zal me een upgrade zijn. *O* oOo :)F

[ Voor 10% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-07-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Let op!

Wees voorzichtig met de nieuwste update v. 1.2.0. Er is flink wat veranderd en zeker niet alleen ten goede. Integendeel wellicht. Zorg dat je de optie behoudt om de oude versie terug te zetten als je kunt.

Ik heb de update gisteravond laat nog even op mijn smartphone gezet als eerste en was onaangenaam verrast. Je moet auto's 'unlocken' voordat je ze kunt kopen door trophies te winnen. Misschien zelfs auto's in groepen waar je al de meeste trophies gewonnen hebt maar het was wat laat dus ik heb niet in detail gekeken.

Ook de interface is helemaal omgegooid en omslachtiger geworden om een bepaalde groep te kiezen. Lees eerst meer gedetailleerde reviews voordat je update is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij de Time-Trials (die je ook off-line kunt rijden - er wordt dan een persoonlijk record bijgehouden dat je kunt verbeteren) verbruik je iets nieuws dat "Drive" heet en waarvan je maar een beperkte voorraad kunt hebben. Je kunt dat natuurlijk bijkopen met muntjes maar het vult ook aan door het verstrijken van tijd en je kunt een grotere 'tank' kopen met 50 muntjes zodat je meer dan de ik meen 3 eenheden die je standaard kunt herbergen kunt opslaan. Allemaal bedoeld om te proberen ons meer muntjes te laten verbruiken die we dan liefst veel te duur kopen voor echt geld.

De reparaties moet je niet meer apart uitvoeren en je kunt de schade niet meer apart zien. Er wordt automatisch gerepareerd wat stuk is in de vorm van 'penalty' en je krijgt een bonus als er weinig stuk is gegaan. Onderhoud is ook één balk geworden die afneemt en die je alleen maar in zijn geheel kunt repareren. Gelukkig werkt de truc met het vooruitzetten van de tijd nog steeds. :p

Je krijgt nu ook een bonuspercentage als je elke dag, ik neem aan aaneensluitende dagen, speelt. Hoezeer je daarmee ook kunt 'spelen' door de datum vooruit te zetten mag iemand nog even proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 24-05 11:47
Ik heb ook het idee dat de moeilijkheidsgraad hard omlaag is gegaan na de update. Ik vlieg de tegenstanders letterlijk voorbij.

Nog een vraag. Krijg je bij afstand rijden meer prijzengeld als je de eerste plek pak met een groter verschil tov van nummer twee? Of kan je gewoon stoppen als je de eerste plek hebt gepakt?

Het nieuwe time trail rijden is erg leuk, maar de drivers coins zijn wel erg frustrerend! Dit wordt 50 gold coins inversteren om er 5 te sparen in de plaats van 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Elke keer dat je zo'n time-trial wilt rijden moet je blijkbaar een 'muntje in de gleuf gooien'. Ik zag het pas toen ik er een gereden had. Het aantal lege plekjes gaf me de indruk dat ik er 2 verbruikt had en dat ik met 3 begonnen was maar dat was het max aantal dat je blijkbaar met die upgrade voor 50 muntjes moet kopen. Vraag me af of je dan nog meer ruimte kunt bijkopen voor nog meer muntjes.

Ik kon dat bijvullen van 1 naar 2 forceren door de datum even een dag terug te zetten en af te sluiten en weer te herstarten na de datum weer naar vandaag te hebben gezet. Met een uur vooruit zetten ging het niet terwijl ik maar ongeveer een kwartiertje nodig had. Vreemd trouwens omdat er eigenlijk al genoeg tijd verstreken had moeten zijn voor het aanvullen. Ik kreeg het idee alsof de teller stil heeft gestaan terwijl RR3 niet liep. Toen ik eerder vandaag voor het eerst opstartte had ik overigens al wel het bonuspercentage van de tweede dag gemeld gekregen maar door eerder 'stoeien' met de datum voor versnellen van onderhoud is dat blijkbaar weer teruggezet naar de 1e dag. :( Misschien dat dat ook met het bijvullen van de 'Drive-muntjes' geïnterfereerd heeft.

Wat heb je gereden dat het makkelijke geworden leek? Ik heb toevallig alleen wat oude events met de Shelby opnieuw gereden die nog op een 2e of 3e plaats stonden om die naar een 1e te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik heb het met races van de modern sports classics. Ik rij dan met een McLaren MP4 en vlieg iedereen echt voorbij. En dan ben ik nog niet eens goed met deze wagen.

Het onderhoud is ook goedkoper geworden voor de McLaren in ieder geval. Scheel een paar duizend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Nico111 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:41:
Nog een vraag. Krijg je bij afstand rijden meer prijzengeld als je de eerste plek pak met een groter verschil tov van nummer twee? Of kan je gewoon stoppen als je de eerste plek hebt gepakt?
Je kan het beste stoppen nadat je op 1 staat. Je krijgt er niets extra's voor (behalve meer slijtage dus meer kosten). En bovendien als je met heel groot verschil wint is de kans kleiner dat vrienden je weer inhalen. (als ze je wel inhalen kan jij ze daarna in een volgende poging weer inhalen wat weer extra bonus RS$ betekent)
Het nieuwe time trail rijden is erg leuk, maar de drivers coins zijn wel erg frustrerend! Dit wordt 50 gold coins inversteren om er 5 te sparen in de plaats van 2.
Ik ben al lang blij dat de timetrials niet meetellen om events op 100% te krijgen. Je hoeft ze alleen maar 1x te rijden (plaats maakt niet uit). Ik vind er weinig aan, doe mij maar gewone races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Zo ik heb nu een voorbeeld gevonden dat je duidelijk kunt zien dat het niveau een stuk makkelijker is geworden. In het V8 muscle hustle evenement bij de lange afstand rit (bij nummer twee) moest je 20km rijden om eerste te worden. Dit lukte mij niet en kwam dus niet verder dan een tweede plaats. Nu heb ik hem na de update gereden en bij 5,8km was ik al eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Ja het is duidelijk stukken makkelijker geworden. Net 2 races (Hockenheim en Laguna) die ik met +/- 1 minuut voorsprong won (op een totaaltijd van +/- 4 min). Op Laguna lapte ik zelfs zo goed als iedereen.

Race ik daarna weer dezelfde race, dan is het weer 'normaal', want dan racen al m'n 'vrienden' mee en is het verschil in de orde van enkele seconden max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 15:15
sverzijl schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:25:
[...]

Je kan het beste stoppen nadat je op 1 staat. Je krijgt er niets extra's voor (behalve meer slijtage dus meer kosten). En bovendien als je met heel groot verschil wint is de kans kleiner dat vrienden je weer inhalen. (als ze je wel inhalen kan jij ze daarna in een volgende poging weer inhalen wat weer extra bonus RS$ betekent)
Volgens mij krijg je wel meer rss voor meer afstand, ik heb een keer een uur gereden en kreeg daar 120.000 voor...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Kassad schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:18:
[...]

Volgens mij krijg je wel meer rss voor meer afstand, ik heb een keer een uur gereden en kreeg daar 120.000 voor...
Hm, dat is me niet opgevallen. Heb het dan ook nooit een uur volgehouden;) Hoe doe je dat ?

Merk nu wel dat je na de update hogere bonussen krijgt ($18.000 al eens gezien terwijl normaal $6000 wel de max was voor het behalen van een (deel) ven een event.

[edit] de friends bonussen zijn echter dramatisch verlaagd. Zie hier ook een vd klaagthreads hierover. Hopelijk wordt dit snel weer aangepast.
https://getsatisfaction.c.../topics/less_money_earned

[ Voor 18% gewijzigd door sverzijl op 04-07-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:46
Je verdient nu veel minder per race. Ongeveer de helft in vergelijking met voor de update, voor zover ik na 3 races kan beoordelen. Dus die +100% die je uiteindelijk kunt verdienen na 5 dagen iedere dag spelen betekenen dat je dan pas weer verdient wat je eerder standaard kreeg. Erg verneukeratief.

Wat betreft die time trial: voor 50 gold ga je van 2 naar 3 slots. Vervolgens mag je 100 gold betalen om van 3 naar 4 te gaan. Is het dus absoluut niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
O bedankt dat je het meld. Dan hoef ik dat in ieder geval niet aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Anakha schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:01:
Je verdient nu veel minder per race. Ongeveer de helft in vergelijking met voor de update, voor zover ik na 3 races kan beoordelen. Dus die +100% die je uiteindelijk kunt verdienen na 5 dagen iedere dag spelen betekenen dat je dan pas weer verdient wat je eerder standaard kreeg. Erg verneukeratief.
Die bonus van 20/30/50/100% krijg je maar 1x (per dag/of per keer dat je de datum 1 dag vooruit zet), dus dat schiet ook niet echt op.
De reparatiekosten zijn echter wel wat lager dan voorheen en de event bonussen volgens mij wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik dacht dat het wel mee zou vallen met de update, maar inderdaad...het heeft het spel écht verpest.
Ik hoef niet eens meer mijn best te doen om te winnen, na bocht nummer 4 rij ik al vooraan. Niet echt leuk voor de uitdaging, vooral niet bij cup-races van 4 rondjes bijv.

Gezien alle reacties op de Facebookpagina van Real Racing hebben ze het bij alle fans helemaal vergooid, zie hier: https://www.facebook.com/realracing?fref=ts. Honderden reacties op alles wat ze posten met maar 1 gezamenlijke boodschap: draai die update terug en geef ons het ooit zo leuke spel terug.

Ik denk dat EA/Firemonkeys er slim aan doet om snel een nieuwe update uit te brengen die veel weer in oude staat terugbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik had de update toevallig erg vroeg (of eigenlijk juist erg laat op een avond ;)) gezien en geïnstalleerd en snel getest en het was ook mijn onmiddellijke reactie dat dit niet echt een verbetering was. Vandaar dat ik ook prompt in dit topic waarschuwde om bij voorkeur pas te updaten als je eerst nog een back-up optie gecreëerd had. Zie ook FireFly3k in "\[Android/iOS] Real Racing 3". Die hele "/doc" directory is misschien een back-up waard. Bij eerder restores i.v.m. mijn incomplete hoofdpagina/menuprobleem leek ik mijn "achievements" kwijt geraakt te zijn. Soms kreeg ik daarna tijdens een race meerder malen 4-5 meldingen van behaalde achievements tegelijk. :p

Ik ben op mijn 9,7" tablet dan ook lekker die vorige versie blijven spelen. Ik heb nog niet de moeite genomen te proberen om die versie helemaal opnieuw (met gamedata download) i.v.m. dat hoodmenuprobleem opnieuw te installeren, waarna met die profile.dat en character.dat bestanden mijn progressie weer hersteld zou moeten kunnen worden. Op mijn 7" HTC Flyer heb ik die versie nl. wel compleet werkend. Evt. kan ik die 'transplanteren' naar mijn 9,7" tablet.

Als je RR3 trouwens alleen maar speelt op een smartphone met een klein scherm kan ik iedereen van harte aanbevelen om een 9-10" tablet aan te schaffen. WAT een verschil met mijn 4,5" smartphone. Dag en nacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 15:31
Ben ook niet echt tevreden van de update.

Naar mijn gevoel zijn wagens sneller toe aan reparatie, is het overwinningsgeld (zeker zonder de 5 dagen bonus) heel wat lager en is het niveau flink wat gezakt. Op de langere races kwam het bijvoorbeeld eerst bij mij niet voor dat ik de achterliggers kon dubbelen, nu lukt dit echter wel regelmatig wat er voor zorgt dat na 1 lap de fun er al af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ja bij mij is de lol er ook af. Veel te makkelijkngeworden. Ik speel het nu al minder.
Het tijd rijden vind ik wel leuk, want het is een uitdaging om je eigen tijd te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Wellicht ben ik de enige die blij is met het niveau, maar over het algemeen vind ik het fijn dat er nu races te winnen zijn zonder de tegenstanders bij iedere bocht als stootkussen te gebruiken.

Zelf zat ik al tijden vast bij de race op drie ronden in Melbourne. Met mijn standaard BMW M3 met als tegenstanders de BMW M6 en Porsche 911 GT3 was het gewoon kansloos. Zeker uit de laatste chicane is het heel erg duidelijk; zelfs als ik er met 15 km/h sneller er zo recht mogelijk doorheen jaag, zag ik steeds zelfs (de eigenlijk langzamere) Audi's TT RS op het rechte stuk wegtrekken, laat staan de andere BMW's of Porsches.

De enige manier om verder te komen was óf een nieuwe auto te kopen (wat veel te lang duurt zonder oude races tot in de oneindigheid te herhalen) of superhard iedereen aan de kant beuken. Upgraden haalt per stap ook maar weinig uit, terwijl het iedere keer een stuk duurder wordt.

Maar eigenlijk was dit de enige race waar ik echt moeite mee had; de rest is nu relatief makkelijk en met clean rijden in combinatie met de langzaamste, ongetunede auto in elke cup veel voortgang te maken. Is dat erg? Ik vind zelf van niet; voorheen moest ik echt wel steeds de snelste auto in een cup pakken om enigszins mee te komen of iedereen er in de eerste bocht eraf te beuken. Zeker omdat ik weleens tegen spelers moest die echt ontzettend snelle rondjes rijden en vanaf de start al meteen een dikke voorsprong opbouwen terwijl je als zestiende jezelf naar voren moet vechten, wat al veel tijd kost. Op minder dan vijf rondjes is het dan onmogelijk te winnen met een ongeveer even snelle auto, dus het was weer iedereen aan de kant beuken of een veel snellere auto pakken...

Enige wat ik jammer vind is dat je nu een minimum performance-rating nodig hebt naargelang de cup vordert, waardoor het geld verdienen zo weer teniet wordt gedaan omdat die upgrades zo ontzettend duur kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 22:16
Erg jammer dat je niet meer gewoon auto's kan kopen om in een serie te kunnen beginnen. Ik kocht wel eens een auto die in de actie was zodat ik weer een extra serie had om in te beginnen.

Het nivo zou na een tijdje weer terug zijn. Zo te merken gaat dat niet zo snel. Ik heb er toch maar even van geprofiteerd, want ik kon de hunter race in melbourn niet winnen. Was constant laatste met een voorsprong van ruim 100 meter, maar na de update had mijn beste tegenstander (nr 2 dus) een achterstand van ongeveer 100 meter. Het leek wel of ze eerst alles als een positieve waarde hadden vastgelegd terwijl het negatief moest zijn.

Van die Time Trials snap ik nog niet echt iets. Race je tegen jezelf? En hoe zie je nu hoe goed je resultaat is? Ik heb er tot nu toe 1 gewonnen, in Dubai. De ghost car reed daar constant over het gras in de binnenbocht (echt 30 meter naast gewoon) en ook al lag hij voor ik had wel een positief secondensaldo...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Aanbieding van de week: Porsche Carrera GT (50% korting... kost nu rond de 220.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Zou er ondersteuning komen voor play games? (nieuws: Google maakt game-platform op Android via app beschikbaar) Ik race nu nog steeds onder de guest naam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Dacide schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:00:
Aanbieding van de week: Porsche Carrera GT (50% korting... kost nu rond de 220.000)
lekker dan, die had ik net een dag eerder gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik kreeg hem eerder vandaag toevallig aangeboden in een groep als "eenmalige aanbieding" met 20% korting. :+
Blijkbaar wordt die niet gecheckt met evt. aanbiedingen. Ik heb dus maar even geweigerd. ;)

Ondertussen al weer 620 muntjes. Als ze de Koenigsegg Agera R nou even in de aanbieding gooien. :p

Ook graag met 50% korting. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
800 gold, maar heb in het begin veel te veel uitgegeven, toen ik nog niet door had dat het zo schaars zou zijn. En af en toe druk ik per ongeluk nog wel eens op repair now :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
haha me too...

Zit inmiddels op level 85 ofzo... maar in het begin regelmatig nieuwe kleurtjes spuiten, snel ff repareren etc..

nu spijt van :(
Zit wel weer op 450 gold ofzo. Was bestemd voor de Zonda R... helaas gelocked sinds de nieuwe update. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Ik heb 1500 gold, dus zou de Agera R en Zonda R wel kunnen kopen, behalve dan dat ze sinds de update gelockt zijn. Fijn is dat. Ook inmiddels een miljoen R$ gespaard, voor het geval een van de andere auto's in die series in de aanbieding komt.

Tot die tijd speel ik 1x per dag voor de 100%-bonus, met een 5-ronden-race op Panorama die ik vrij eenvoudig win en zonder bonus 15k oplevert. Dat is dus 1 keer per dag 9 minuten racen voor 30k R$ + de clean race bonus, die meestal rond de 3k ligt omdat ik weinig botsen/off-track nodig heb om eerste te worden op dit circuit. Mocht iemand een race weten die lucratiever is, dan hoor ik het graag.

Overigens merk ik zo wel dat het van race tot race erg kan verschillen hoe hard ik moet rijden om eerste te worden. Het is me al eens gebeurd dat ik de race in 8:57 reed, maar tweede werd, maar ik doe 'm ook wel eens in 9:07 ofzo (2 seconden per rondje langzamer), en dan heb ik nog 10 seconden voorsprong op de nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Welke panorama race is dit? (serie/naam)

Klinkt aanrtrekkelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heeft het überhaupt significante voordelen om met de laatste versie te blijven spelen? Ik ben met mijn 9,7" tablet mooi op de oude versie blijven spelen. Ik had het juist eerst op mijn foon uitgetest omdat ik RR3 daar eigenlijk alleen maar uit nieuwsgierigheid had opgezet om te kijken hoe dat met zo'n klein scherm is. Voor dit spel geldt wat mij betreft hoe groter hoe beter.

Ik zou gewoon teruggaan naar die oude versie als de nieuwe niet bevalt. Pas als je daar alle auto's hebt en alle groepen op 100% hebt zul je naar een nieuwere versie moeten voor extra auto's en races. Maar dan kan men de auto's die je al hebt niet meer locken. Wat is er eigenlijk precies voor nodig om ze te unlocken? Is dat zo lastig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:44:
Ik zou gewoon teruggaan naar die oude versie als de nieuwe niet bevalt. Pas als je daar alle auto's hebt en alle groepen op 100% hebt zul je naar een nieuwere versie moeten voor extra auto's en races. Maar dan kan men de auto's die je al hebt niet meer locken. Wat is er eigenlijk precies voor nodig om ze te unlocken? Is dat zo lastig dan?
Ik zou als ik jou was gewoon de oude blijven gebruiken voorlopig. De RS$ beloningen zijn een stuk hoger in de oude versie.

Terug gaan naar de oude versie is niet mogelijk volgens mij. Niet zonder helemaal opnieuw te beginnen. Heb wel eens de oude versie teruggezet, maar dan begin je weer op 0 en de mogelijkheid om je progress van de cloud te halen is er uit gehaald.
Anakha schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:20:

Tot die tijd speel ik 1x per dag voor de 100%-bonus, met een 5-ronden-race op Panorama die ik vrij eenvoudig win en zonder bonus 15k oplevert. Dat is dus 1 keer per dag 9 minuten racen voor 30k R$ + de clean race bonus, die meestal rond de 3k ligt omdat ik weinig botsen/off-track nodig heb om eerste te worden op dit circuit. Mocht iemand een race weten die lucratiever is, dan hoor ik het graag.
Welke is dit precies?

Zelf gebruik ik de GT1 grand tour -> Cup Hockenheimring (4 laps)

Levert standaard 11,5K op, met 100% bonus en eenzelfde TSM friend bonus zo'n 34-37K voor <6min. Helaas heb ik inmiddels al mijn 500 'friends' verslagen in deze race dus is de TSM friend bonus niet meer van toepassing, dus ik switch graag naar een andere.
[edit] thanks. die zit 1 tier verder dan deze.

[ Voor 35% gewijzigd door sverzijl op 02-08-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Ik heb 'm hier niet bij de hand, maar het is de serie met de Lamborghini Murcielago, Ford GT en 2 Nissans en dan tier 16, Panorama Cup.

CaptJack: mijn beste cash cow op de oude versie was een Melbourne-track, head-to-head. Dat leverde ongeveer 2k per minuut op, maar je had in die versie wel hogere reparatiekosten. De hierboven beschreven Panorama-race levert ongeveer 3,5k per minuut op en vervolgens heb je ook nog veel lagere reparatiekosten. Dat is dus aantrekkelijker voor het verzamelen van geld, alleen kun je dit maar één keer per dag doen (maar voor het sparen van 33k moest ik die oude race 8 a 9 keer doen, dan is dit toch leuker).

Belangrijkste nadelen van de nieuwe versie zijn voor mij het locken van bepaalde auto's tot je die serie al deels met een andere auto hebt gereden en de minimum power rating (PR) die je moet hebben voor sommige events, wat dan betekent dat je je auto enorm moet upgraden, terwijl die upgrades veel te veel kosten. Wat dat betreft kun je inderdaad wellicht beter niet upgraden tot je klaar bent met de oude series/auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Volgens mij moet het wel mogelijk zijn om terug te gaan naar de oude versie. Zie: CaptJackSparrow in "\[Android/iOS] Real Racing 3"

Maak ook vooraf een back-up van de data en evt. .apk met een (liefst root) back-up app. Kleine kans dat die .dat bestandjes met de nieuwe versie veranderd zijn en een incompatibel formaat hebben. Met een goede back-up heb je niets te verliezen dan op zijn hoogst een beetje tijd. Maar het is wel Tweaktijd natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Wat is een .apk ? oh, gaat zeker over android. Dat verhaal gaat voor mij niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hehe... ja sorry. Ik heb geen iSpul dus voor eventuele methodes om dat daarmee te doen zul je bij anderen moeten zijn. Daar heb ik geen kaas van gegeten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Anakha schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:20:
Overigens merk ik zo wel dat het van race tot race erg kan verschillen hoe hard ik moet rijden om eerste te worden. Het is me al eens gebeurd dat ik de race in 8:57 reed, maar tweede werd, maar ik doe 'm ook wel eens in 9:07 ofzo (2 seconden per rondje langzamer), en dan heb ik nog 10 seconden voorsprong op de nummer 2.
Inderdaad, ik had het net ook. 1e race in 8:56 waar ik met moeite 2e werd (1e was 8:53) en race direct daarna in 8:52 werd ik 1e met een voorsprong van maarliefst 900 meter.
Ik begreep dat de AI zich aanpast aan je resultaten, maar dit is wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Volgens mij werkt het net als een gok automaat, ze laten je af en toe winnen zodat je door blijft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
sverzijl schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:01:
[...]

Inderdaad, ik had het net ook. 1e race in 8:56 waar ik met moeite 2e werd (1e was 8:53) en race direct daarna in 8:52 werd ik 1e met een voorsprong van maarliefst 900 meter.
Ik begreep dat de AI zich aanpast aan je resultaten, maar dit is wel heel erg.
Dat toont ook meteen aan dat het spel zich inderdaad aan jou aanpast, want mijn tegenstanders hebben nog nooit onder de 8:55 gereden. Ik rijd met een Nissan (niet de Sumo) zonder upgrades, misschien maakt dat nog een verschil? Dat jouw tegenstanders harder rijden omdat je in een auto met upgrades rijdt? Of rijd jij ook zonder upgrades en ben je gewoon beter dan ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Anakha schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

Dat toont ook meteen aan dat het spel zich inderdaad aan jou aanpast, want mijn tegenstanders hebben nog nooit onder de 8:55 gereden. Ik rijd met een Nissan (niet de Sumo) zonder upgrades, misschien maakt dat nog een verschil? Dat jouw tegenstanders harder rijden omdat je in een auto met upgrades rijdt? Of rijd jij ook zonder upgrades en ben je gewoon beter dan ik? :P
Enigszins upgraded uiteraard, net zoals jij waarschijnlijk want zonder upgrades kan je Panorama niet eens rijden. Stock is de Nissan PS56,4 en deze race is minimaal PS61,0.

Ik heb overigens wel eens vaker gehad dat ik eoa race bij lange niet leek te kunnen winnen zonder upgrades, maar verlies je met grote afstand en speel je hem daarna nog een keer dan maak je ineens weer kans om te winnen. Blijft een raar spel, maar toch best verslavend voor even tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Ik had die serie al af voor de update, dus ik mag hem wel rijden zonder upgrades. :)
Blijkt dus inderdaad dat upgrades een slecht idee zijn: jij wordt sneller, maar de rest ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Laatst online: 11-07 11:41
Ik speel dit spel nu een weekje, heb de eerste serie helemaal op 100% gespeeld en ben nu rustig bezig met de 2e. gaat wel wat tijd inzitten zeg, ik probeer eerst goed R$ te hebben voordat ik een nieuwe auto unlock, zodat ik hem wel met korting kan kopen (echte hollander :+) en daarna zoveel mogelijk kan upgraden :)
Heb helaas maar wel 1 vriend die dit ook (wel eens) speelt, dus moet het voornamelijk zonder friend-bonussen doen, maakt dat het allemaal wat langer duurt volgens mij.
Heb er in ieder geval wel een hoop plezier van. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Rubeo:

Ik speel het spel al aanzienlijk langer. De beste tips die ik je kan geven:

- Wacht met auto's kopen tot ze langskomen in de aanbieding (behalve bij b.v. de eerste 3 auto's.. die zijn allemaal niet zo duur.. b.v. ford focus, nissan silvia, bmw z4 etc)

- Ga niet alle autos volledig tunen. Kost veel te veel. Vooral bij de duurdere autos (>50.000credits voor 1 upgrade)

- Geef je goud niet uit.. tenzij het voor een auto is (b.v. lexus, mclaren, zonda, koenigsegg)

- Speel zo snel mogelijk met zo weinig mogelijk rijhulpmiddelen (alles uit, behalve rem-laag, en stuurhulp gaat prima.. De andere opties kosten te veel van je rondetijden)

- Wachten op een auto, upgrade of onderhoud? Zet je gsm op flymodus en zet de tijd handmatig vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een aantal races die ik niet kan halen. Allemaal lange afstandsbediening races. Een vriend van me heeft bijv 48km gereden terwijl ik met moeite tot 35km kom. Ook zonder wiki enzo blijft die 48km staan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die 48km wegvalt? Dan kan ik die serie tenminste voor 100% afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Voor iDevice :

- netjes afloggen gamecenter/facebook
- kill RR3
- RR3 opnieuw opstarten
- kill RR3
- nu op flightmode zetten
- RR3 opstarten

Dit is het enige wat bij mij consistent goed werkt voor het winnen vd inderdaad soms belachelijk lange afstandraces. Je raced dan weer tegen de default bots.

[ Voor 7% gewijzigd door sverzijl op 11-08-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Op mijn iPad kan het veel simpeler:

- schakel internet uit (flight modus of gewoon wifi uit als je geen 3G hebt)
- ga dan pas naar de race toe (en zorg dat de vorige race een andere was)
- klaar

Al dat afsluiten en opnieuw opstarten van de app is bij mij niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Anakha schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:45:
Op mijn iPad kan het veel simpeler:

- schakel internet uit (flight modus of gewoon wifi uit als je geen 3G hebt)
- ga dan pas naar de race toe (en zorg dat de vorige race een andere was)
- klaar

Al dat afsluiten en opnieuw opstarten van de app is bij mij niet nodig.
Ik zet eerst flightmode on voordat ik de app opstart. Dan na een race gewoon rr3 open laten staan en via algemene instellingen de datum 1 dag voorruit schuiven.

Resultaat: elke race 100% bonus + gerepareerd/geupgraded indien nodig en simpelere lange afstandsraces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik draai Real Racing 3op mijn iPhone5. (laatste update)
Zodra ik rechts onder op berichten (enveloppe) klik, crasht de app..
Hebben jullie dit ook ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Bedankt voor de tips, maar ook zonder gamecenter, Facebook en met flightmode en killen van rr3 blijft die 48km helaas staan :(. Blijkbaar zijn die mee geüpload naar de clous ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
renelma schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:05:
Ik draai Real Racing 3op mijn iPhone5. (laatste update)
Zodra ik rechts onder op berichten (enveloppe) klik, crasht de app..
Hebben jullie dit ook ??
Ik heb even voor je gekeken, maar ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Jelte schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:53:
Bedankt voor de tips, maar ook zonder gamecenter, Facebook en met flightmode en killen van rr3 blijft die 48km helaas staan :(. Blijkbaar zijn die mee geüpload naar de clous ofzo.
Jammer, met de simpele methodes die hier genoemd worden had ik dat probleem idd ook, maar met mijn genoemde procedure niet meer. Start ik op met flightmode zonder eerst afgelogd te zijn van gamecenter bijv dan gaat het al mis en staan de lange afstanden er nog.
Combineer het anders ook nog eens met eerst andere (lange afstand) race te kiezen na de "offline procedure" ipv degene die je nu per se wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Uiteindelijk werkte het toch, waarom weet ik niet. Ik heb nu wel weer een serie 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Bugatti Veyron nu in de aanbieding, 50% korting. Maar meteen aangeschaft, ruim 8 ton korting is wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Alleen jammer dat ik de laatste 3 reeksen nog niet gespeeld heb.

Overigens kan je het lijstje van aanbiedingen ook manueel opvragen door telkens met de tijd te schuiven.
Volgende week is het de Gallardo lp 560 op Hockenheimring in de aanbieding,
vervolgens de 918 spyder concept, Pagani Huayra, Bmw m3 gts, Nissan gtr premium r35, ford gta fia gt1, Srt viper gts, etc..

Lijkt er op dat Agera R of Pagani Zonda R niet snel in de aanbieding zullen zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Anakha schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:00:
Bugatti Veyron nu in de aanbieding, 50% korting. Maar meteen aangeschaft, ruim 8 ton korting is wel prettig.
Die heb ik indertijd nog met hard sparen voor de volle mep gekocht. :(
Ik geloof dat ze toen misschien ook nog niet eens begonnen waren met die aanbiedingen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Anakha schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:00:
Mooi, meteen maar even unlocked en aangeschaft. Had net de afgelopen paar dagen een miljoentje bij elkaar geharkt, dus kwam goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411873

Ik speel RR3 sinds een week of twee op mijn N7, jammer dat er geen support is voor een Bluetooth toetsenbord. Weet iemand toevallig of de developers daar misschien mee bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:05:
Overigens kan je het lijstje van aanbiedingen ook manueel opvragen door telkens met de tijd te schuiven.
Volgende week is het de Gallardo lp 560 op Hockenheimring in de aanbieding,
vervolgens de 918 spyder concept, Pagani Huayra, Bmw m3 gts, Nissan gtr premium r35, ford gta fia gt1, Srt viper gts, etc..

Lijkt er op dat Agera R of Pagani Zonda R niet snel in de aanbieding zullen zijn helaas.
Dank voor het uitzoeken. Ik heb ze nu maar allebei gekocht met de unlock-korting van 20%, door in die serie met de Veyron te racen. Is even wennen dat ik nu nog maar een kleine 600 gold over heb, maar kan in ieder geval wel rondkarren in de snelste auto van het spel. Tot ze bij een volgende update weer een snellere introduceren die nog meer gold kost, waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Nico111 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:09:
[...]

Ik heb even voor je gekeken, maar ik heb er geen last van.
Hoop dat het met de volgende update verholpen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:26
sverzijl schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:27:
[...]

Mooi, meteen maar even unlocked en aangeschaft. Had net de afgelopen paar dagen een miljoentje bij elkaar geharkt, dus kwam goed uit.
Tips om binnen een week een miljoen te verdienen? :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
AntraXxX schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 00:56:
[...]

Tips om binnen een week een miljoen te verdienen? :)
Zelf gebruik ik : GT3 World series -> tier 12 -> Lange afstand melbourne. Die is niet al te saai om meerdere keren te doen ;)

met 100% bonus verdien je hier zo'n 27-30K per race, waar je +/- 6-7 min aan kwijt bent (afhankelijk van je afstand uiteraard, ik kom niet verder dan zo'n 18km).

Speel in offline modus (meer R$ bij zelfde afstand) en na iedere race even datum +1 dag om iedere keer 100% bonus te krijgen.
En dit herhaal je een keertje of 35 ;)

Maar vervolgens heb je nog een paar miljoen RS$ nodig om de Veyron te upgraden naar PR 77 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik gebruik de eerder genoemde tip:

Race 16 van de GT1 Grtand Tour..

Levert altijd 30.000 op met de 100% bonus. (5 rondjes Mount Panoramo... duurt ongeveer 9 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Mja die vind ik zelf toch te saai (en levert wat minder op per minuut). Maar af en toe voor de afwisseling wel aardig, net als hockenheim in dezelfde serie(soortgelijke winst/minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dit spel zou echt baat hebben bij een editor waarmee (groepen) mensen zelf nieuwe circuits zouden kunnen bouwen. Het is jammer dat ze de mensen steeds meer proberen te verleiden/dwingen om aankopen te doen omdat je zonder steeds moeilijker vooruitgang kunt boeken in het spel. Daarom blijf ik lekker de oude 'originele' :p versie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Wat mij betreft hoeven er voorlopig niet perse nieuwe auto's bij... maar een stuk of 2 nieuwe circuits zou wel gaaf zijn. Estoril en Zandvoort aub :D

• Dacide
Er is weer een nieuwe update uitgekomen.

4 nieuwe auto's (vintage muscle cars): o.a. Shelby Cobra en GT500
Nieuwe events

Maar ook zaken als een nieuwe engine zodat de snelheidservaring verbeterd wordt.. en nog meer.

Hier het lijstje:
Een iconische generatie auto's komt naar de gevarieerde garage van Real Racing 3, met de introductie van tijdloze klassiekers van Dodge en Shelby.

• Nieuwe wagens: Dodge en Shelby voegen een collectie grote V8 muscle cars toe aan Real Racing 3
• Nieuwe evenementen: Doe mee aan meerdere uitdagende series met muscle cars uit Detroit
• Niveau-instelling: snellere en nauwkeurigere vaardigheidsinstelling voor nog meer concurrentie
• Visuele verbeteringen fysica: klassieke muscle cars komen tot leven met realistische overhelling en rolneiging
• Verbeterde camera's: verbeterd gevoel van snelheid en beweging zorgt voor een authentiekere race-ervaring
• Extra sociale-netwerkopties voor verbeterde Time Shifted Multiplayer en functionaliteit voor cloudopslag

• Jogai
Ja, en je moet weer bijna een GB downloaden..

Anoniem: 411873

.. en app start niet meer op (Android). Getuige de reviews in de Play Store ben ik niet de enige.

• Jogai
Bij mij doet hij het nog, inclusief truuk van datum terug zetten voor de daily bonus.

Hier nog een post met handige overzichten: http://forums.firemonkeys...rs-amp-Series-Tracks-Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik zou die Shelby Cobra wel willen kopen (180 goud).. MAar je kan er maar 2 losse races mee rijden... (toch?)

Beetje te veel (goud) van t goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelzadh
  • Laatst online: 11-07 12:56
Heeft iemand last van hangende controles sinds de laatste update?
Ik gebruik Buttons mode voor steering, maar soms blijf ik vol links of rechts sturen voor enkele seconden.

Het kan ook de recente android update voor mijn Nexus 7 (2013) zijn, beide kwamen gisteren binnen....

edit:
op mijn Nexus 4 geen problemen, dus het lijkt een issue met de tablet te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door roelzadh op 23-08-2013 09:22 ]

PUHZ-SW100YAA & 7440wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Ik had gisteren op de note ook ineens dat tilt steering niet meer werkte (SGNote (N7000)). Maar rotation werkte toen nergens meer, na een reboot was het weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
op iphone5 nergens last van. Ik speel enkel via tilt device + knoppen voor gas en rem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Vandaag een kleine bug ontdekt:
Ik reed een bepaalde race in 4.24.xx, deze was 2 laps, mijn snelste ronde was 2.10.xx. Oftewel, mijn eerste lap was 2.14.xx en dat is logisch aangezien de eerste ronde uit stand is en de tweede ronde met een flying lap.

Maar, het vreemde: de nummer 2, 3 enz. hadden allemaal een tijd van rond de 4.26.xx. Hun snelste lap was 2.14.xx. Ehm...maar die andere lap dan? Als ik van 4.26.xx de 2.14.xx aftrek, kom ik op een tijd van 2.12.xx, wat dus eigenlijk de snelste lap zou zijn.

Een kleinigheidje, ik weet het, maar het viel mij op. Hoe het kan, geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Bij races van 2 rondes hebben de mensen die achter jou eindigen slechts 1 ronde volledig gereden op het moment dat jij finisht, namelijk de ronde uit stand. Dat wordt dan weergegeven als hun snelste ronde - de 2e ronde doet daar niet meer mee, ondanks het feit dat je wél een eindtijd van beide ronden samen voor die mensen ziet. Ziet er inderdaad wat raar uit, maar geeft niet echt problemen, dus zal geen prioriteit hebben bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Maar juist door TSM zijn de tijden toch al bekend, dus kunnen ze dat makkelijk uitrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
TSM is een lachertje. Jouw 'bot' rijdt bijvoorbeeld sommige tracks sneller dan jij ze ooit hebt gereden, of in auto's die jij niet eens bezit. TSM is volstrekt fake, alleen een leuke marketing-truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Dat snap ik, maar dan nog kunnen ze een fake tijd neerzetten zodat slimmerikken zoals HwKok toch realistische waarden zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Wie van jullie is al bezig met de classic musclecars? Ik heb zelf de eerste gekocht.. wat zijn t toch trage zwabberbakken.

Die Cobra ga ik helemaal niet kopen. 180 goud voor een auto die je in 2 events/races kunt gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Whats in a name...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceKing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik kreeg vanochtend een popup of ik een trailer wilde zien van een nieuwe "upcoming" update! Ik heb alleen geen Facebook, maar goed. Ben benieuwd of er behalve een paar additionele Porsche's nog andere zaken veranderd/aangepast worden...

[ Voor 23% gewijzigd door TheIceKing op 03-09-2013 10:34 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 65 Laatste