ik ben ze allemaal kwijt helaas.Shrake schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:03:
[...]
Gek genoeg heb ik alle upgrades nog op m'n 919 sinds ik 'm gewonnen heb...
Gisteren was ik mn upgrades kwijt, en nu ook de auto?
Kan hem voor 475 gold kopen......????
Ze hebben een mail gehad.
Zoveel tijd ingestoken en de auto gewonnen, kan ik hem nog met gold gaan kopen???
Kan hem voor 475 gold kopen......????
Ze hebben een mail gehad.
Zoveel tijd ingestoken en de auto gewonnen, kan ik hem nog met gold gaan kopen???
Anoniem: 153481
Ik ben halverwege blijven steken en heb dus maar gebruik gemaakt van de 50% kortingsactie. Wel blij dat ik geen fortuin aan upgrades en skippen heb uitgegeven.
Kun je de nacht races van LeMans ook achteraf nog rijden?
Niet dat ik weet...zou wel heerlijk zijn om die 10 lap race meerdere malen te kunnen doen...daily 100% bonus + manager + die race... R$
De laatste 2 races van Endurance Kings zijn zulke 10-lappers. Kun je dagelijks zo'n 7 ton mee binnenharken, maar dan ben je dus wel een half uur bezig iedere dag.
@Timbeau, heb je al reactie? Ik had hetzelfde als jij...
@Timbeau, heb je al reactie? Ik had hetzelfde als jij...
Anoniem: 592477
hebben er meer mensen last van dat als ze geraced hebben 10min later alles weer weg is.
doe al handmatige cloud opslag.
doe al handmatige cloud opslag.
Ik had daar voorheen ook vaak last van inderdaad, dit is ook de reden dat ik nu ook handmatig cloud opslag doe, sinds ik dat doe heb ik er geen last meer van.

Tada ! En toen had ik iets van 400.000 RS en 370 goud weer terug!
[ Voor 42% gewijzigd door upje op 19-06-2014 19:27 ]
Ik kreeg hetzelfde vanavond, maar heb de auto nog niet terug.
@ Anakha
Dit was de reactie van Firemonkeys:
##- Please type your reply above this line -##
Hi T1m***,
Thank you for contacting support. We're very sorry to hear that you have been experiencing issues regarding request #85519, an Agent will be in touch as soon as possible to assist you.
Please note that purchases can take up to 24 hours to appear in game.
We require proof of purchase for all of the items that are missing from your game.
Visit this link: iTunes Purchase History on a computer.
Provide a screenshot of each purchase receipt for the affected purchases.
If you do not have access to a computer please copy the Order ID, item name, and purchase date.
Additional information or screenshots that you feel are relevant can be included in your e-mail response, or forwarded to support+id85519@firemonkeys.zendesk.com
Kind Regards,
@ Anakha
Dit was de reactie van Firemonkeys:
##- Please type your reply above this line -##
Hi T1m***,
Thank you for contacting support. We're very sorry to hear that you have been experiencing issues regarding request #85519, an Agent will be in touch as soon as possible to assist you.
Please note that purchases can take up to 24 hours to appear in game.
We require proof of purchase for all of the items that are missing from your game.
Visit this link: iTunes Purchase History on a computer.
Provide a screenshot of each purchase receipt for the affected purchases.
If you do not have access to a computer please copy the Order ID, item name, and purchase date.
Additional information or screenshots that you feel are relevant can be included in your e-mail response, or forwarded to support+id85519@firemonkeys.zendesk.com
Kind Regards,
Hoe kun je nou een bewijs van aankoop tonen voor het winnen van die Porsche? Dat is iemand die jouw mail niet begrepen heeft...
Ik heb terug gemaild en de vraag nog duidelijker gemaakt, nog geen reactie tot op heden...
26779
Dit was duidelijk een standaard reactie. Ik ben bang dat de enige manier om iets gedaan te krijgen is om meer spelers bij elkaar te krijgen die ditzelfde probleem hebben en gezamenlijk actie te ondernemen.
Ikzelf heb die 919 niet gehaald, maar heb wel al een aantal malen meegemaakt dat de cloudsync niet goed werkte. Ik moest dan het hele spel opnieuw downloaden (385MB + alle extra's) en kreeg dan vrolijk een leeg profiel voor mijn kiezen (alle voortgang weg, inclusief alle vrijgespeelde en gekochte auto's). Als ik dan een cloud restore deed dan was dat vaak een van een dag geleden.
De voortgang is duidelijk behoorlijk buggy, maar goed het blijft EA....
Ikzelf heb die 919 niet gehaald, maar heb wel al een aantal malen meegemaakt dat de cloudsync niet goed werkte. Ik moest dan het hele spel opnieuw downloaden (385MB + alle extra's) en kreeg dan vrolijk een leeg profiel voor mijn kiezen (alle voortgang weg, inclusief alle vrijgespeelde en gekochte auto's). Als ik dan een cloud restore deed dan was dat vaak een van een dag geleden.
De voortgang is duidelijk behoorlijk buggy, maar goed het blijft EA....
[ Voor 52% gewijzigd door 26779 op 20-06-2014 08:40 ]
Anoniem: 601146
Ik zelf heb de auto gehaald, wel een keer bij a 2 uur moeten spelen.
En nu kom ik na een week (ongeveer) terug op het spel en vind m nergens meer!
Ben blij dat ik niet de enige ben (Timbeau)
Heb nog geen mail gestuurd, maar als ik hem morgen niet terug heb krijgen ze mijn klacht
'T is echt stom! Ik heb er trouwens veel gold in gestoken met de upgrade's (die waren in de andere wagens)
maar die gold en RS heb ik gelukkig terug merk ik nu.
En nu kom ik na een week (ongeveer) terug op het spel en vind m nergens meer!
Ben blij dat ik niet de enige ben (Timbeau)
Heb nog geen mail gestuurd, maar als ik hem morgen niet terug heb krijgen ze mijn klacht
'T is echt stom! Ik heb er trouwens veel gold in gestoken met de upgrade's (die waren in de andere wagens)
maar die gold en RS heb ik gelukkig terug merk ik nu.
Grrr... heb je een tijd weinig tijd, mis je dit allemaal. Zo zonde
Iemand nog een truc om die 919 'gratis' te krijgen? Mis nog 360 goud voor de 950.
Is het Road to Le Mans evenement al gesloten eigenlijk?
Of was het zo dat de 919 alleen gratis was voor mensen die dit ook daadwerkelijk tijdens het Le Mans weekend complete hadden?
Of was het zo dat de 919 alleen gratis was voor mensen die dit ook daadwerkelijk tijdens het Le Mans weekend complete hadden?
26779
yup... Road to Le Mans evenement is afgelopen. Gedurende de week voorafgaand aan het Le Mans weekend was het evenement open en iedere dag kwam er een serie events bij.
Maar goed, ieder nadeel heb zijn voordeel: ik had ongeveer 500K R$ en dacht: mooi nu even de porche 918 vrijspelen. Blijkt dat die dik 800K kost en dat je met 20% korting ruim 600K nodig hebt.
Ik speelde hem offline vrij en kn hem niet kopen. Toen ik thuis kwam, heb ik RR3 opgestart, WiFi geactiveerd en meteen een sync van cloud naar telefoon gedaan. Nu kan ik eerst sparen en als ik genoeg R$ heb, de 918 nogmaals vrijspelen en hem alsnog met 20% korting kopen...
Maar goed, ieder nadeel heb zijn voordeel: ik had ongeveer 500K R$ en dacht: mooi nu even de porche 918 vrijspelen. Blijkt dat die dik 800K kost en dat je met 20% korting ruim 600K nodig hebt.
Ik speelde hem offline vrij en kn hem niet kopen. Toen ik thuis kwam, heb ik RR3 opgestart, WiFi geactiveerd en meteen een sync van cloud naar telefoon gedaan. Nu kan ik eerst sparen en als ik genoeg R$ heb, de 918 nogmaals vrijspelen en hem alsnog met 20% korting kopen...
Ik heb ook geen reactie meer gehadAnoniem: 601146 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:55:
Heb nog altijd de 919 niet terug =(
Nog geen antwoord op mail
Anoniem: 153481
Damn, die upgrades voor de Audi etc. lopen flink uit de klauwen. Misschien dat ik me deze update nog net kan veroorloven met de R$ en gold dat ik heb liggen, maar ik hou geen stuiver over voor een eventuele volgende.
Slechte klantenservice dus.. Jammer. Ze hadden zich flink kunnen redeemen, maar gemiste kans dus.
Zojuist even getest of het goud minen in versie 2.3 nog werkt en onderstaande procedure werkt prima bij mij.
* sluit allles af
* open via instellingen de datum en tijd settings
* start RR3
* dubbelklik op de home button zodra het "Real Racing" scherm iets helderder wordt, dit is net voordat de auto in beeld komt
* wacht nu 5 seconden en doe niets
* klik nu op de datum en tijd settings en wacht hier 10 seconden zonder iets te doen
* draai 2x aan het datumwiel
* de datum draait nog steeds en dubbelklik nu 2x op de home button en klik weer op RR3
Als je de 50 goud hebt ontvangen begin dan weer bij de eerste stap.
Het lukt niet elke keer maar als je het een beetje in de vingers hebt dan moet je het ook meerdere keren voor elkaar krijgen.
Succes.
* sluit allles af
* start RR3
* dubbelklik op de home button zodra het "Real Racing" scherm iets helderder wordt, dit is net voordat de auto in beeld komt
* klik nu op de datum en tijd settings en wacht hier 10 seconden zonder iets te doen
* de datum draait nog steeds en dubbelklik nu 2x op de home button en klik weer op RR3
Het lukt niet elke keer maar als je het een beetje in de vingers hebt dan moet je het ook meerdere keren voor elkaar krijgen.
Succes.
Ik meen gelezen te hebben dat dit alleen nog op iOS werkt en niet meer op Android, dus wellicht zit daar het probleem?
Heb ios en krijg de melding dat de mijn tijd niet gesynchroniseerd is met de servers van firemonkeys.
Klopt het werkt alleen op iOS en het is even oefenen maar als je het eenmaal door hebt.....
Die melding krijg ik ook een enkele keer, RR3 een keer helemaal starten met de huidige tijd en dan weer opnieuw proberen.wissinkp schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:55:
Heb ios en krijg de melding dat de mijn tijd niet gesynchroniseerd is met de servers van firemonkeys.
26779
[trollalert]Ik ga toch echt geen Apple meuk kopen. Blijkbaar is de software in appstore nog brakker dan in playstore...
[/trollalert]
Anoniem: 604898
Sinds dikke week start mijn RR3 nog normaal op, maar als ik race start, valt programma onverbiddelijk uit. Hoe komt dit? En is dit te verhelpen?
Geef eens wat meer informatie. Welke versie van RR3 speel je, op welk apparaat? Gebeurt het bij elke auto en bij elke race, ook de weekly time trial, bijvoorbeeld? Heb je het apparaat al eens helemaal opnieuw opgestart? Heb je RR3 al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (na cloud save van je voortgang, uiteraard)?
Anoniem: 604898
Dank voor de suggesties. Ik heb mijn iPad mini eens heropgestart en alles lijkt weer perfect te werken. Ik kan verder racen in accolade open nu. Zou graag BMW m3 GT2 kopen. Toen ik hem unlockte had ik echter te weinig cash. Zo moet ik hem weer 20% duurder aankopen. Dju. Waar kan je checken welke auto wekelijks met korting worden aangeboden?
http://www.myrealracing.com/cur/discountsAnoniem: 604898 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:12:
Dank voor de suggesties. Ik heb mijn iPad mini eens heropgestart en alles lijkt weer perfect te werken. Ik kan verder racen in accolade open nu. Zou graag BMW m3 GT2 kopen. Toen ik hem unlockte had ik echter te weinig cash. Zo moet ik hem weer 20% duurder aankopen. Dju. Waar kan je checken welke auto wekelijks met korting worden aangeboden?
Geweldige auto trouwens de BMW M3 GT2!
[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 28-06-2014 20:30 ]
Hey Tijar, het werkt echt! Ipad 3, alle software laatste versie. Thanks!
Graag gedaanwissinkp schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:07:
Hey Tijar, het werkt echt! Ipad 3, alle software laatste versie. Thanks!
Ik heb deze site voorheen wel eens gebruikt, maar tegenwoordig zie ik alleen maar reclamebanners.
Verder geen zinvolle info:

Moet je persé registreren & inloggen ofzo ?
[ Voor 11% gewijzigd door upje op 29-06-2014 16:28 ]
Ja zonder registreren en inloggen zie je inderdaad niet zo heel veel. Ik vind het een fijne website met goede informatie, tips en trucs.upje schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:27:
[...]
Ik heb deze site voorheen wel eens gebruikt, maar tegenwoordig zie ik alleen maar reclamebanners.
Verder geen zinvolle info:
[afbeelding]
Moet je persé registreren & inloggen ofzo ?
Anoniem: 601146
Tijar schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:44:
Zojuist even getest of het goud minen in versie 2.3 nog werkt en onderstaande procedure werkt prima bij mij.
* sluit allles af
* start RR3
Succes.
Heb het al 5 keer geprobeerd maar het echt niet.
Iemand tips? Of Andere goldbugs?
Kius19, is even oefen. Het datum wiel moet nog draaien als je terug gaat IN RR3. Soms krijg ne niks, dan 2-3 keer 50 gold achter elkaar. Soms 10. Heeft mij weer in de race gebracht. Speel dit spel meer dan 1 jaar. Kreeg de Shelby niet bij elkaar, idem de 3,5l Atom, porsche turbo en de hyundai upgrades. Nu dus wel.
Internet moet uit staan neem ik aan?
This post was created with 100% recycled electrons
Het datumwiel is inderdaad erg belangrijk, hij moet niet volledig meer draaien en niet bijna stilstaan. Het is op een gegeven moment een kwestie van aanvoelen. Ik heb gemerkt dat als je je iPad een keer opnieuw opstart dat het dan vaak ook beter gaat.wissinkp schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:45:
Kius19, is even oefen. Het datum wiel moet nog draaien als je terug gaat IN RR3. Soms krijg ne niks, dan 2-3 keer 50 gold achter elkaar. Soms 10. Heeft mij weer in de race gebracht. Speel dit spel meer dan 1 jaar. Kreeg de Shelby niet bij elkaar, idem de 3,5l Atom, porsche turbo en de hyundai upgrades. Nu dus wel.
Ik heb de volledige Le Mans update inmiddels weer terug
[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 01-07-2014 09:44 ]
Nee hoor dat hoeft niet, ik heb internet aan en ben gewoon aangelogd in het gamecenter.boredgeestje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:10:
Internet moet uit staan neem ik aan?
Hallo heeft er iemand nog een tip bij welke race je de meeste roem verdient
Laatste races van Endurance Kings, 10 ronden Le Mans. Met de verdubbelaar en de extra verdubbeling van dit weekend levert dat meer dan 100.000 roem op. Dat is volgens mij veruit de grootste. Zelfs op level 200+ levert dat nog bijna 2 hele levels per race op.
Als je gewoon legale software gebruikt mag je je vraag nog eens stellen
[ Voor 109% gewijzigd door BM op 07-07-2014 09:00 ]
Anoniem: 563906
Mij lukt het helemaal niet op deze manier. Zet je tussen die 2 keer het stuurwiel even stil??Tijar schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:44:
* sluit allles af
* start RR3
Succes.
What do i wrong!!

Joyceeddy, mij lukt het 4 van de 10 keer. Datum wiel moet blijven draaien op het moment dat je dubbel klikt en weer terug gaat naar RR3. Die 5 sec klopt, de daarop volgende 10 maakt niet veel uit. Ik zelf hou 5 seconden aan in het datum venster. Soms heb je ipv 50 goud, 10 goud. Suc6
[quote]SurfBoy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:11:
[mbr]Als je gewoon legale software gebruikt mag je je vraag nog eens stellen :)[/]
[/quote
Wie bedoel jij??
[mbr]Als je gewoon legale software gebruikt mag je je vraag nog eens stellen :)[/]
[/quote
Wie bedoel jij??
Dat is de laatste serie, Endurance Kings, met de Le Mans-auto's. Die race kost een klein half uur, maar levert dan wel bijna 700k R$ en iets van 57.000 fame op als je de daily bonus en de verdubbelaars van geld en fame inzet. Afgelopen weekend kreeg je bovendien nog eens dubbele fame voor elke race, waardoor je iets van 114.000 fame met die ene race kon verdienen. Maar dat is inmiddels dus voorbij.Anoniem: 563906 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:57:
Anzkha welke serie is dat met welke auto,s?
En @ je post hierboven: dat is een modbreak, gericht aan Surfboy (zoals je kunt zien aan de kleur).
Anoniem: 606648
Ik ben nieuw hier op het forum maar speel RR3 al een tijdje.
Is onderstaand toevallig ook nog telefoon afhankelijk, mijn datum wiel draait bv helemaal niet zo lang. Stopt eigenlijk meteen.
Is onderstaand toevallig ook nog telefoon afhankelijk, mijn datum wiel draait bv helemaal niet zo lang. Stopt eigenlijk meteen.
wissinkp schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:06:
Joyceeddy, mij lukt het 4 van de 10 keer. Datum wiel moet blijven draaien op het moment dat je dubbel klikt en weer terug gaat naar RR3. Die 5 sec klopt, de daarop volgende 10 maakt niet veel uit. Ik zelf hou 5 seconden aan in het datum venster. Soms heb je ipv 50 goud, 10 goud. Suc6
Hmmmm ik heb net de 10 ronden (dag) gedaan bij de Endurance Kings en ik kwam niet verder dan 56k roem.Anakha schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:38:
Laatste races van Endurance Kings, 10 ronden Le Mans. Met de verdubbelaar en de extra verdubbeling van dit weekend levert dat meer dan 100.000 roem op. Dat is volgens mij veruit de grootste. Zelfs op level 200+ levert dat nog bijna 2 hele levels per race op.
Vreemd straks nog een keer proberen.
Op zich moet dat niet uitmaken, je moet wel 2x een flinke zwaai maken om de datum een aantal maanden in de toekomst te laten uitkomen.Anoniem: 606648 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:03:
Ik ben nieuw hier op het forum maar speel RR3 al een tijdje.
[...]
Dat klopt, want het weekend is voorbij. Dat werkt dus nu niet meer.Tijar schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:13:
[...]
Hmmmm ik heb net de 10 ronden (dag) gedaan bij de Endurance Kings en ik kwam niet verder dan 56k roem.
Vreemd straks nog een keer proberen.
Dat dacht ik ook maar als ik RR3 start dan heb ik links bovenin nog een melding staan dat de bonus van 200% roem nog geldig is en dat deze eindigt over 18 uur?????Anakha schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:17:
[...]
Dat klopt, want het weekend is voorbij. Dat werkt dus nu niet meer.
Nou mij lukt het ook niet.
Weet ook niet precies wanneer ik het opstarten moet onderbreken.
Bij mij gebeurt het volgende:
- spel laad met het firemonkey logo
- dan beeld even zwart en gaat het laden bij het RR3 logo
- dan komt meteen een aanrijdende auto in beeld, wordt tussendoor echt niet zwart ofzo?
- dan komt meteen een aanrijdende auto in beeld, wordt tussendoor echt niet zwart ofzo?
Het RR3 logo komt in beeld en net voordat een aanrijdendee auto in beeld komt wordt het logo iets feller. Dit is het moment om om te schakelen naar de Instellingen Datum en tijd. Als de auto al in beeld is kan dit overigens ook nog heb ik gemerkt.Anoniem: 606648 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:16:
Nou mij lukt het ook niet.
[...]
Nu echt al vaak geprobeerd, maar krijg het totaal niet voor elkaar. Dan maar op de eerlijke manier proberen goud bij elkaar te sprokkelen!
Tijar schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:24:
[...]
Het RR3 logo komt in beeld en net voordat een aanrijdendee auto in beeld komt wordt het logo iets feller. Dit is het moment om om te schakelen naar de Instellingen Datum en tijd. Als de auto al in beeld is kan dit overigens ook nog heb ik gemerkt.
Nieuwe update vandaag uit, met daarin een aantal ferrari`s
- Ferrari F40 $375.000
- Ferrari F50 160 gold
Hoe hoger je komt kwa coureursniveau hoe meer goud je krijgt
een nieuwe serie waar het allemaal draait om grip.
- Ferrari F40 $375.000
- Ferrari F50 160 gold
Dat maakt wel flink verschil. Ik krijg nu 35 goud voor een level (zit geloof ik rond level 250) in plaats van 3. Leuk in combinatie met die dubbele roem die vanochtend nog net bleek te werken.Rubeo38 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 07:25:
Alles tot level 100 is 3 goud per level volgens mij. 35... is wel veel?Rubeo38 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 07:25:
Nieuwe update vandaag uit, met daarin een aantal ferrari`s
- Ferrari F40 $375.000
- Ferrari F50 160 gold
op een ander forum gelezen dat de berekening de volgende is:
0.1 x (nieuw niveau) + 12.5
eventueel afronden naar boven.
Ik zit zelf op niveau 93 en zul dus volgens deze berekening 21.9 (22 dus) moeten krijgen.
iemand op dat forum is net dus level 94 geworden en kreeg dus 22 gold.
zo loopt het dus langzaam maar zeker op hoe hoger je komt.
0.1 x (nieuw niveau) + 12.5
eventueel afronden naar boven.
Ik zit zelf op niveau 93 en zul dus volgens deze berekening 21.9 (22 dus) moeten krijgen.
iemand op dat forum is net dus level 94 geworden en kreeg dus 22 gold.
zo loopt het dus langzaam maar zeker op hoe hoger je komt.
Inderdaad een leuke update en het goud minen werkt ook nog!
Klopt Tijar, heb ik ook nog geprobeerd. Echter wat hier wordt gezegd dat je tot level 100 3 gold krijgt? Ik ben net level 137 maar blijft ook 3 gold krijgen per level up.
Volgens mij niet, ik kreeg iig iets van 32 toen ik van 185 naar 186 gingwissinkp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:42:
Klopt Tijar, heb ik ook nog geprobeerd. Echter wat hier wordt gezegd dat je tot level 100 3 gold krijgt? Ik ben net level 137 maar blijft ook 3 gold krijgen per level up.
Bij mij werken sinds de laatste update de driving assists niet meer. Als ik tijdens de race pauzeer om ze aan te passen dan merk ik bovendien dat de instelling (icoon slippend autootje) verdwenen zijn. Ik kan alleen nog bij die instelling vanuit het hoofdmenu, maar die instelling lijkt geen resultaat te hebben. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Nee bij mij niet, heb je tijdens de start van een race ook niet de 3 icoontjes in beeld?TTV schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:55:
Bij mij werken sinds de laatste update de driving assists niet meer. Als ik tijdens de race pauzeer om ze aan te passen dan merk ik bovendien dat de instelling (icoon slippend autootje) verdwenen zijn. Ik kan alleen nog bij die instelling vanuit het hoofdmenu, maar die instelling lijkt geen resultaat te hebben. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Je hebt inderdaad gelijk, tot level 100 krijg je 3 gold per level en daarna loopt het op. Het maximum wat je kunt halen is 100 gold per level.wissinkp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:42:
Eerst het weekend 200% roem en iedereen gaat flink levellen, vervolgens een update waarbij de beloning voor een hoger level omhoog gaat. Slim gedaan? Of ben ik nu te cynisch :-)
Het probleem lijkt zich opgelost te hebben. Ik heb de drive assistance levels eens aangepast vanuit het icoon in het hoofdmenu en daarna verscheen het ook weer tijdens bij de races. Ik zag het icoontje dus ook niet bij de start van de race. Best vreemd...Tijar schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:37:
[...]
Nee bij mij niet, heb je tijdens de start van een race ook niet de 3 icoontjes in beeld?
Vandaag weer iets vreemds: ik haalde in een level 75% en kreeg gold uitbetaald voor "herhaaldelijk completeren" (of iets dergelijks). Dat was dus 2 gold ipv. 18. Was helemaal niet herhaaldelijk, was gewoon de eerste keer.
dat is heel wat beter dan elke keer die 3 gold 

RR3 heb ik een tijdje niet meer zo veel gespeeld, maar die Le Mans serie vind ik echt wel goed. En wat een R$ kun je daar mee verdienen zeg.
Zonet even de laatste serie gespeeld, 10 nachtronden. Heb ik even 622.000R$ verdiend, wel met 100% bonus + $-manager. En met de level-bonus erbij, krijg je ook nog eens 28 gold erbij (mits level-sprong).
Waaw, dit gaat lekker zo.
Zonet even de laatste serie gespeeld, 10 nachtronden. Heb ik even 622.000R$ verdiend, wel met 100% bonus + $-manager. En met de level-bonus erbij, krijg je ook nog eens 28 gold erbij (mits level-sprong).

[ Voor 24% gewijzigd door lukadad op 11-07-2014 21:00 . Reden: screenshot ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik kom bij de serie langeafstandskoningen niet verder dan level 16. Ik heb de Porsche 919 met alleen de upgrades die je met R$ kan betalen. Als ik de motor upgrade 3 met gold betaalt, kan ik daarna de volgende levels met R$ betalen en kom ik daarmee verder? Of moet ik de Audi kopen. Voor de Toyota heb ik niet voldoende gold....Thanks
Ik rij in de serie met de Ferrari F40 en F50 de twee LeMans races van 2 en 5 met alle managers aan, kost 3 gold per race en levert (zonder dagbonus) 100k RS op plus voldoende fame om per 3 races een level omhoog te gaan waarbij ik nu 28 gold pak, dat kan wel uit dus. Niet zo leuk als de LeMans serie maar daar ben ik nog niet, dit lijkt de second best te zijn.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Als je de uitbetaling in beeld ziet waarbij het prijzengeld bij je totaal wordt geteld schakel RR3 dan uit en kill RR3 helemaal. Start RR3 dan weer op en je kunt de volgende race weer gebruik maken van alle managers zonder dat het je geld kost.Kassad schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:20:
Ik rij in de serie met de Ferrari F40 en F50 de twee LeMans races van 2 en 5 met alle managers aan, kost 3 gold per race en levert (zonder dagbonus) 100k RS op plus voldoende fame om per 3 races een level omhoog te gaan waarbij ik nu 28 gold pak, dat kan wel uit dus. Niet zo leuk als de LeMans serie maar daar ben ik nog niet, dit lijkt de second best te zijn.
Nog een kleine toevoeging, zit je in de buurt van een nieuw level dan kun je dit beter niet doen aangezien je dan je bonus voor een nieuw level niet ontvangt.
[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 15-07-2014 09:26 ]
Zijn er hier nog mensen die wij kunnen toevoegen? Zo ja wat zijn jullie gebruikersnamen op gamecentrum?
Wij hebben een aantal series die we met geen mogelijkheid op 100% krijgen
Onder andere deze series
Open sky challenge een lange afstand
GT 1 grand tour een cup
Wij hebben een aantal series die we met geen mogelijkheid op 100% krijgen
Onder andere deze series
Open sky challenge een lange afstand
GT 1 grand tour een cup
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 17-07-2014 08:11 ]
Is er iemand op dit forum dat een account heeft en af en toe misschien even wil kopiëren de lijst met auto's wanneer zien de de aanbieding komen?Tijar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:29:
[...]
http://www.myrealracing.com/cur/discounts
Geweldige auto trouwens de BMW M3 GT2!
Eerder keek ik er altijd op maar die site opend niet meer bij mij helaas

Ik zal wel even voor je kijken vandaag.Anoniem: 563906 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:19:
[...]
Is er iemand op dit forum dat een account heeft en af en toe misschien even wil kopiëren de lijst met auto's wanneer zien de de aanbieding komen?
In welke klasse kun je op lemans racen? Ik heb veel plezier gehaald uit die races rondom lemans, maar nu kan ik ze nergens meer vinden. Ik zie dat ik de porsche nog wel kan kopen (voor achterlijk veel gold btwlukadad schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:44:
RR3 heb ik een tijdje niet meer zo veel gespeeld, maar die Le Mans serie vind ik echt wel goed. En wat een R$ kun je daar mee verdienen zeg.
[afbeelding]

PSN: DutchTrickle PVoutput
15 Jul 2014 Shelby - '66 Cobra 427 30%Anoniem: 563906 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:19:
[...]
Is er iemand op dit forum dat een account heeft en af en toe misschien even wil kopiëren de lijst met auto's wanneer zien de de aanbieding komen?
08 Jul 2014 Pagani - Huayra 50%
01 Jul 2014 Lamborghini - Veneno 50%
24 Jun 2014 Porsche - Carrera GT 50%
17 Jun 2014 Ariel - Atom 3.5 40%
03 Jun 2014 Aston Martin - Vanquish 40%
27 May 2014 Nissan - Sumo Power GT GT-R GT1 30%
20 May 2014 Porsche - 918 RSR Concept 30%
13 May 2014 Bugatti - Veyron 16.4 40%
06 May 2014 Shelby - '66 Cobra 427 40%
29 Apr 2014 Koenigsegg - CCXR 50% View notes
22 Apr 2014 Hyundai - Veloster Turbo 100%
22 Apr 2014 Lamborghini - Aventador LP 700-4 40%
15 Apr 2014 Lamborghini - Aventador LP 700-4 40%
08 Apr 2014 Aston Martin - DB9 30%
01 Apr 2014 BMW - Z4 GT3 40%
Als je ver genoeg bent gekomen in de Vertex Series unlock je de LMP seris vanzelf.Maverick schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:25:
[...]
In welke klasse kun je op lemans racen? Ik heb veel plezier gehaald uit die races rondom lemans, maar nu kan ik ze nergens meer vinden. Ik zie dat ik de porsche nog wel kan kopen (voor achterlijk veel gold btw) maar zie nergens een klasse staan waarin ik hem dan zou kunnen gebruiken....
In de nieuwe update (2.4) zitten ook een aantal races op Le Mans met de F40, F50 en in de Gripduivels series ook.
Dank je wel denk dat veel mensen hier op het forum er wat aan gaan hebben!!Tijar schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:45:
[...]
15 Jul 2014 Shelby - '66 Cobra 427 30%
08 Jul 2014 Pagani - Huayra 50%
01 Jul 2014 Lamborghini - Veneno 50%
24 Jun 2014 Porsche - Carrera GT 50%
17 Jun 2014 Ariel - Atom 3.5 40%
03 Jun 2014 Aston Martin - Vanquish 40%
27 May 2014 Nissan - Sumo Power GT GT-R GT1 30%
20 May 2014 Porsche - 918 RSR Concept 30%
13 May 2014 Bugatti - Veyron 16.4 40%
06 May 2014 Shelby - '66 Cobra 427 40%
29 Apr 2014 Koenigsegg - CCXR 50% View notes
22 Apr 2014 Hyundai - Veloster Turbo 100%
22 Apr 2014 Lamborghini - Aventador LP 700-4 40%
15 Apr 2014 Lamborghini - Aventador LP 700-4 40%
08 Apr 2014 Aston Martin - DB9 30%
01 Apr 2014 BMW - Z4 GT3 40%
Wij hebben al deze auto's al!
Wij moeten de porsche 2014 alleen nog..
Helaas begint onze gold op te raken en de goldbug krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar..
Dus dan maar nieuwe races niveaus bij elkaar sprokkelen en onze series op 100% proberen te rijden (alhoewel we de meeste al klaar hebben haha)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 17-07-2014 11:27 ]
26779
R$ farmen kan in ieder geval nog wel met deze bug: Tijar in "\[Android/iOS] Real Racing 3"
Ik ben nog maar lvl 62 en dus nog niet de langere races beschikbaar. Maar een wat langer circuit met 4 of 5 laps levert met dayly bonus van 100% en manager bonus zo wel een kleine 90K R$. Als je een paar keer zo rijdt op een dag hark je behoorlijk wat R$ binnen.
Ik ben nog maar lvl 62 en dus nog niet de langere races beschikbaar. Maar een wat langer circuit met 4 of 5 laps levert met dayly bonus van 100% en manager bonus zo wel een kleine 90K R$. Als je een paar keer zo rijdt op een dag hark je behoorlijk wat R$ binnen.
[ Voor 52% gewijzigd door 26779 op 17-07-2014 13:24 ]
Anoniem: 569275
Wat ik hatelijk vind in de " online multiplayer " , halfweg ziet je tegenstander dat hij verliest , hij verlaat het spel en verliest geen punten.
Geld ie ene goldbug nog als je offline gaat spelen en dan de tijd races opnieuw doet??
Ik heb sinds gisteren het volgende probleem. Bij de confrontatie tussen klassieke ferrari's en dan de derde race (ferrari f40 showcase, Le Mans 2 ronden) krijg je bij winstverdubbelaar 13.000 roem. 3 races zijn voldoende om je roem balk vol te hebben zodat je naar de volgende level gaat. Sinds gisteren schuift de balk denk ik nog maar 1/5e op. Dus nu duurt het denk meer dan 20 races om naar volgende level te gaan. Dit probleem doet zich voor bij alle races????????
Ik zie nu net op firemonkeys forum dat dit probleem zich ook bij andere voor doet. Schijnbaar is er gisteren een bestandje oid geinstalleerd.
Ik zie nu net op firemonkeys forum dat dit probleem zich ook bij andere voor doet. Schijnbaar is er gisteren een bestandje oid geinstalleerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Solid4S op 26-07-2014 18:20 ]
Gevalletje jammer dit. Eerst blij maken met meer gold bij het stijgen van een level en vervolgens dat roem balkje 10x zo langzaam laten stijgen. Ik zit nu overigens op lvl 101 en verdien nu bij het stijgen 25 gold. Wil het spel graag spelen zonder gerommel of cheaten, maar zo gaat dat nooit lukken
Heeft er ook iemand het probleem dat de toegang geblokkeerd is want ik heb namelijk een nieuwe telefoon.
Heb real racing gebackuped maar kan het nu niet overzetten op mijn andere telefoon want hij zegt altijd download mislukt.
Iemand die weet hoe je dat blokkeer gedoe weg krijgt?
Heb real racing gebackuped maar kan het nu niet overzetten op mijn andere telefoon want hij zegt altijd download mislukt.
Iemand die weet hoe je dat blokkeer gedoe weg krijgt?
Klopt de Firemonkeys hebben een kleine update gestuurd waardoor je nu meer famepoints nodig hebt voor een nieuw level. Zeer spijtigSolid4S schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:58:
Ik heb sinds gisteren het volgende probleem. Bij de confrontatie tussen klassieke ferrari's en dan de derde race (ferrari f40 showcase, Le Mans 2 ronden) krijg je bij winstverdubbelaar 13.000 roem. 3 races zijn voldoende om je roem balk vol te hebben zodat je naar de volgende level gaat. Sinds gisteren schuift de balk denk ik nog maar 1/5e op. Dus nu duurt het denk meer dan 20 races om naar volgende level te gaan. Dit probleem doet zich voor bij alle races????????
Yups, ik had zelf het idee dat er nog meer kleine dingen zijn aangepast. O.a. In de langeafstand race van de endurance kings, voor de update haalde ik constant tussen de 40 en 50 kilometer en nu kom ik met moeite rond de 25 kilometer uit26779 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:07:
Zucht... Weer een gevalletje van #blijmeteendooiemus of #cigaaruiteigendoos....:-/
Ik zie nu dat de Porsche's 2013 en 2104 RSR ook bij de Endurance Kings staan, er staan er nu 5 ipv 3.
(Ik heb het spel even geupdate op een oude tablet en kon ineens deze serie rijden.)
Nu dus wel de 919 met 20 % korting gekocht... tijdelijk.. maar ik ga op mijn nieuwe tablet (zonder update)nog wel even extra goud halen voor de Audi of Toyota.
(Ik heb het spel even geupdate op een oude tablet en kon ineens deze serie rijden.)
Nu dus wel de 919 met 20 % korting gekocht... tijdelijk.. maar ik ga op mijn nieuwe tablet (zonder update)nog wel even extra goud halen voor de Audi of Toyota.
De vijfde race (de F50 showcase) levert net iets meer opSolid4S schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:58:
Ik heb sinds gisteren het volgende probleem. Bij de confrontatie tussen klassieke ferrari's en dan de derde race (ferrari f40 showcase, Le Mans 2 ronden) krijg je bij winstverdubbelaar 13.000 roem.
La la la la la la la la la
Vandaag een update geïnstalleerd, hoopte dat oude famepoints weer terug waren. Maar helaas
Ik ben ook begonnen met spelen. Is wel een leuk spel
Iemand antwoord erop??Anoniem: 563906 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:09:
Geld ie ene goldbug nog als je offline gaat spelen en dan de tijd races opnieuw doet??
Moet toch aan gold zien te gaan komen en wil het dan graag testen
Echt mega irritant dat de roem balk weer zo langzaam gaat!! Inderdaad weer blij met een dode mug....
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 31-07-2014 21:09 ]
De gewone goldbug werkt nog, als je wilt weten of die andere werkt, probeer em zou ik zeggen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”