[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 12 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Pff het spel is wel traag zeg... Al alleen het laden al kost 2 minuten en het downloaden gaat ook ultra traag via wifi op een 200/200 verbinding. (OK met mijn mobiel haal ik in het meest gunstige geval 90 maar dan zou het alsnog niet traag moeten zijn.)

Heb het spel maar verwijderd een spel moet niet zoveel tijd nodig hebben om te starten. Verder speelde het gewoon zonder lagg, dus het zal wel niet aan mijn huawei ascend g700 liggen.

[ Voor 27% gewijzigd door hoi1234 op 01-08-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:14
Nou ik denk het wel hoor, bij mij laadt het spel onder de 10 seconden (Nexus 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik merk ook enorme verschillen van laadtijden tussen ipads (gespeeld op een 2, 3 en Air), maar als het eenmaal geladen is draait het allemaal prima. Er zijn wel behoorlijke grafische verschillen overigens.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Kassad schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:50:
Er zijn wel behoorlijke grafische verschillen overigens.
O ? Vertel eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Nu online
het spel lijkt zich aan te passen aan de beschikbare hardware, er zijn minder details aanwezig op een ipad2. Een collega heeft een Samsung Tab2, ook daar speelt het spel vrij goed maar zijn er nog minder details zoals bijvoorbeeld de achteruitkijkspiegel, die werkt daar niet.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612054

waarom werken er bij mij geen racecodes als ik die invoer of heeft iemand recente code?
kan iemand uitleggen hoe ik aan die goldbug kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Laatste update voegt de bugatti veyron toe.... lijkt me wel wat om daarin Le Mans te doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 20:42

TTV

Zijn er meer mensen waarbij RR3 crasht als ze een race starten op Le Mans (maakt niet uit welke serie of auto). Ik draai op een Nexus 4 al bijna een jaar probleemloos en sinds vandaag werkt het niet meer. Gisteren nog geracet op Le Mans met de laatste update van RR3.
Heeft iemand tips om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Nu online
TTV schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:18:
Zijn er meer mensen waarbij RR3 crasht als ze een race starten op Le Mans (maakt niet uit welke serie of auto). Ik draai op een Nexus 4 al bijna een jaar probleemloos en sinds vandaag werkt het niet meer. Gisteren nog geracet op Le Mans met de laatste update van RR3.
Heeft iemand tips om het op te lossen?
Gebeurt mij ook wel eens, ff apparaat opnieuw opstarten helpt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 569275

nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 20:42

TTV

Opstarten had ik ook al geprobeerd. Had ik er ff bij moeten zetten.. Was geen oplossing
En cache opschonen ook niet.
Wel een beetje vervelend, want ik gebruikte Le Mans om goud zoveel mogelijk fame-points te halen

[ Voor 42% gewijzigd door TTV op 03-08-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Waarom zijn de laatste auto's alleen maar met gold te kopen dat redt ik nooit
Heeft er iemand nog een tip?
Ik bedoel de laatste 5 auto's die er bij zijn gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 21:23
Zie de gold bug die ik op 25 juni heb beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Tijar schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:57:
Zie de gold bug die ik op 25 juni heb beschreven
Ik heb geen ipad ofzo iets
Ik doe het spel op een Samsung tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
kraaytje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 01:32:
[...]

Ik heb geen ipad ofzo iets
Ik doe het spel op een Samsung tablet
Sorry dan werkt het inderdaad niet en dan kun je alleen proberen om goud te verkrijgen als je een level omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 563906

Wij hebben mooi veel geld gespaard dankzij de le man van 10 rondes. Met dagbonus en je team brengt hij als je wint ruim 700.000 op in 1 race!!
Ook de roem gaat lekker.. We balen enkel onwijs dat de balk zo verschrikkelijk langzaam gaat...

Weet iemand hoe je kan uitloggen op gamecentrum? Krijg het niet voor elkaar wil graag even offline gaan werken om zo wat gold te sprokkelen zoals op pagina 1 staat..

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 09-08-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613305

Heb nu 77 auto's en spel voor 80% uitgespeeld zonder ooit een bug te gebruiken! maar ga nu toch maar eens de goldbug proberen. Ik word er een beetje chagrijnig van om elke keer een paar weken achter elkaar elke dag te moeten spelen om 1 auto te kopen of een paar upgrades uit te voeren.

Werkt de bug trouwens nog steeds als je het spel altijd ge-update hebt?

Ik heb wel een ipad

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 613305 op 09-08-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Anoniem: 563906 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:55:
Wij hebben mooi veel geld gespaard dankzij de le man van 10 rondes. Met dagbonus en je team brengt hij als je wint ruim 700.000 op in 1 race!!
Ook de roem gaat lekker.. We balen enkel onwijs dat de balk zo verschrikkelijk langzaam gaat...

Weet iemand hoe je kan uitloggen op gamecentrum? Krijg het niet voor elkaar wil graag even offline gaan werken om zo wat gold te sprokkelen zoals op pagina 1 staat..
Met welke wagen doe je dit? Ik heb alleen de Porsche 919 met upgrades die ik met $ heb kunnen kopen? Heb genoeg om de Audi te kopen, maar weet niet of dat de juiste keuze is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe update !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 613305 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:11:
Heb nu 77 auto's en spel voor 80% uitgespeeld zonder ooit een bug te gebruiken! maar ga nu toch maar eens de goldbug proberen. Ik word er een beetje chagrijnig van om elke keer een paar weken achter elkaar elke dag te moeten spelen om 1 auto te kopen of een paar upgrades uit te voeren.

Werkt de bug trouwens nog steeds als je het spel altijd ge-update hebt?

Ik heb wel een ipad
Top gedaan, de goldbug lijkt ook bij 2.5.0 te werken, ik zal het morgen even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De goldbug werkt ook in versie 2.5.0 nog woooohooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou dan update ik ook maar een keer. Die Goldbug werkt inderdaad nog op de iPad. Hoppa :)

edit: Hmm ik heb er wel moeite mee om dit regelmatig voor elkaar te krijgen. Waar heb je deze truc vandaan?

[ Voor 38% gewijzigd door Jelte op 12-08-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solid4S schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:57:
[...]

Met welke wagen doe je dit? Ik heb alleen de Porsche 919 met upgrades die ik met $ heb kunnen kopen? Heb genoeg om de Audi te kopen, maar weet niet of dat de juiste keuze is?!
Wij rijden met de Toyota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Thanks, maar die kost me nog te veel gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solid4S schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:41:
Thanks, maar die kost me nog te veel gold
Je kan hem misschien met de porsche ook rijden zul je geen 1 worden maar als je de dagbonus inzet heb je wel een paar ton in 1 race!

De update is erg mooi! Wij zijn nu mooi aan het racen voor de Audi erg leuk weer!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 13-08-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Je kan met de Porsche prima 1e worden op Le Mans hoor. Ik rijd 'm in ietsje meer dan 29 minuten, de nummer 2 volgt meestal op 20-30 seconden. En dan heb je inderdaad $700K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik heb de Porsche met alleen $ ge-upgraded tot level 93,1. En kom dus niet verder dan level 19..... Ik wil liever geen gold besteden aan upgrades

Anoniem: 613305

:'( kreeg de goldbug na een uur proberen nog niet voor elkaar, maar omdat ik aan de datum had lopen klooien wel mijn 100% dagelijkse racebonus kwijt.
Dan toch maar gewoon zo verder. Eerst eens elke dag racen voor de gratis audi R8 spyder

raar met de nieuwe update lukt de goldbug me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Jelte schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:35:
Nou dan update ik ook maar een keer. Die Goldbug werkt inderdaad nog op de iPad. Hoppa :)

edit: Hmm ik heb er wel moeite mee om dit regelmatig voor elkaar te krijgen. Waar heb je deze truc vandaan?
www.myrealracing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 613305 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:49:
:'( kreeg de goldbug na een uur proberen nog niet voor elkaar, maar omdat ik aan de datum had lopen klooien wel mijn 100% dagelijkse racebonus kwijt.
Dan toch maar gewoon zo verder. Eerst eens elke dag racen voor de gratis audi R8 spyder
De dagelijkse dagbonus kun je simpel weer op 100% krijgen door een korte race te rijden (b.v. een flitsfoto) en daarna de datum 1 dag verder te zetten. Dan zit je weer op 30%, dit herhaal je totdat je op 100% zit en je kunt nu races rijden op 100%.

Na elke race op 100% na het uitbetalen van het geld RR3 helemaal afsluiten en daarna weer starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij lopen vast met de Audi. Zitten nu bij een snelheidsrecord op Spa met geen mogelijkheid krijgen we het voor elkaar.. 209 moeten we steeds halen. De auto al getuned met alles wat met geld kan maar we komen geen steek verder hoe gaat het bij jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

probeer eens 'offline' (zonder wifi/3g aan) te racen... dan zijn de snelheden die je mot halen vaak lager

[ Voor 11% gewijzigd door 26779 op 16-08-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
Ik heb 10 keer opnieuw opgestart tot het maximum op 283 lag in plaats van 287 of 289. Toen een paar keer proberen tot ik én de snelheid had én niet uit de bocht vloog. Jouw snelheid lijkt me in mph i.p.v. kph?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
26779 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:57:
probeer eens 'offline' (zonder wifi/3g aan) te racen... dan zijn de snelheden die je mot halen vaak lager
Dit is inderdaad een goede optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anakha schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:13:
Ik heb 10 keer opnieuw opgestart tot het maximum op 283 lag in plaats van 287 of 289. Toen een paar keer proberen tot ik én de snelheid had én niet uit de bocht vloog. Jouw snelheid lijkt me in mph i.p.v. kph?
Ik haalde het gelijk de eerste de beste keer en voordat ik Eau Rouge had gehad, kon ik de rest lekker rustig aan cruisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beecee_R
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:21
Hoeveel gold moet ik investeren om de dragrace te winnen met de spyder.
Kom nu nog aardig wat te kort. Wifi+4g stonden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer gratis de "audi r8 v10 spyder" vrij te spelen , het evenement is nog niet afgelopen en

toch kon ik al rijden met de auto in de "spider showdown" en eigenlijk heb ik de auto nog niet in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Anoniem: 563906 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:47:
Wij lopen vast met de Audi. Zitten nu bij een snelheidsrecord op Spa met geen mogelijkheid krijgen we het voor elkaar.. 209 moeten we steeds halen. De auto al getuned met alles wat met geld kan maar we komen geen steek verder hoe gaat het bij jullie
Deze heb ik denk ik een paar dagen geleden gereden, ik kan 'm in ieder geval niet herinneren als een probleem 209 is ook niet echt snel. Zonet 310 gereden op de Indianapolis speedway. Je zult als je de Audi wilt winnen er sowieso gold tegen aan moeten gooien. Ik moet nu een dragrace doen, en dat red ik niet. Ik heb al ongeveer 30 gold gebruikt, en moet dus nog meer upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben hem op kilometer staan hè...
Dank voor de tip van offline werken nu is het gelukt!!
Supers!
Kunnen we ook weer verder zien hoever we gaan komen!

Even trouwens over die Goldbug
Deze:
Tips en Trucs
• Gold verzamelen:
Overal uitloggen (gamecenter/google/facebook) zodat je als gast rondrijdt.
Dan bij een serie die je al op 100% hebt staan een Time Trial uitkiezen.
Als je deze aantikt springt hij op "nieuw". race de Time Trial en krijg 2 Gold en 2.000 R$.
Bij GT1 grand tour krijgt je overigens 3 Gold ipv 2 bij 100%.

Ik ben nu uitgelogd maar het lukt niet krijg als ik een tijdrit aanklik, een melding dat ik mij moet aanmelden en deze kan ik wegklikken dan zegt wel wel nieuw record, rijd ik hem krijg ik vervolgens geen geld en gold... Doe ik wat fout of is die goldbug inmiddels allang verleden tijd ?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 17-08-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die guldbug werkt al een eind niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

Deze heb ik denk ik een paar dagen geleden gereden, ik kan 'm in ieder geval niet herinneren als een probleem 209 is ook niet echt snel. Zonet 310 gereden op de Indianapolis speedway. Je zult als je de Audi wilt winnen er sowieso gold tegen aan moeten gooien. Ik moet nu een dragrace doen, en dat red ik niet. Ik heb al ongeveer 30 gold gebruikt, en moet dus nog meer upgraden.
Gebruik alleen goud om te upgraden als je geen optie hebt om met geld R$ te betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 563906 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:50:
Wij hebben hem op kilometer staan hè...
Dank voor de tip van offline werken nu is het gelukt!!
Supers!
Kunnen we ook weer verder zien hoever we gaan komen!

Even trouwens over die Goldbug
Deze:
Tips en Trucs
• Gold verzamelen:
Overal uitloggen (gamecenter/google/facebook) zodat je als gast rondrijdt.
Dan bij een serie die je al op 100% hebt staan een Time Trial uitkiezen.
Als je deze aantikt springt hij op "nieuw". race de Time Trial en krijg 2 Gold en 2.000 R$.
Bij GT1 grand tour krijgt je overigens 3 Gold ipv 2 bij 100%.

Ik ben nu uitgelogd maar het lukt niet krijg als ik een tijdrit aanklik, een melding dat ik mij moet aanmelden en deze kan ik wegklikken dan zegt wel wel nieuw record, rijd ik hem krijg ik vervolgens geen geld en gold... Doe ik wat fout of is die goldbug inmiddels allang verleden tijd ?
De goldbug op IOS is nog steeds in de lucht, zojuist nog even getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Gebruik alleen goud om te upgraden als je geen optie hebt om met geld R$ te betalen!
Uiteraard. Maar de Audi ga je niet winnen zonder alle R$ upgrades, en ook een paar gold upgrades. Op de 6e dag moet je in de 4e missie een dragrace winnen. Ik heb nu 23 van de 35 upgrades, en de 1e auto in de dragrace (een Mclaren) kan ik al niet bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijar schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:41:
[...]

De goldbug op IOS is nog steeds in de lucht, zojuist nog even getest
Wat doe ik dan verkeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:03:
[...]

Uiteraard. Maar de Audi ga je niet winnen zonder alle R$ upgrades, en ook een paar gold upgrades. Op de 6e dag moet je in de 4e missie een dragrace winnen. Ik heb nu 23 van de 35 upgrades, en de 1e auto in de dragrace (een Mclaren) kan ik al niet bijhouden.
Heb je gelijk in, ik had 33 van de 35 updates geïnstalleerd en dan win je met gemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Alle apps afsluiten
Via instellingen de datum alvast klaarzetten
RR3 starten en op het moment dat je de auto in beeld ziet komen ( 1 wagenlengte in beeld is perfect) 2x klik
Op de home button
klik op de datum en geef 2 flinke zwengels aan de datum en op het moment dat het wiel langzamer begint te lopen moet je weer naar RR3 schakelen d.m.v. De home button
Indien gelukt dan kun je de hele procedure vanaf het begin opnieuw starten.

Wat ik wel heb gemerkt is dat mocht het een tijdje niet lukken, zet je iPad/iPhone geheel uit en start daarna weer opnieuw op. In 95% van de gevallen na deze actie lukte het gold minen wel!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu een half uur bezig maar het lukt met geen mogelijkheid

Edit: nu is het een aantal keren gelukt het is een preciesie werkje met de auto en het draaiwiel

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 17-08-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 563906 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:46:
Ik ben nu een half uur bezig maar het lukt met geen mogelijkheid

Edit: nu is het een aantal keren gelukt het is een preciesie werkje met de auto en het draaiwiel
Zodra je het door hebt lukt het steeds beter. Succes m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sukkelde ook in het begin maar nu lukt het heel goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Nou die audi gaat me een hoop duiten kosten. Kost een hoop om te upgraden. De meeste dingen zijn vaak wel te doen zonder upgraden maar zo'n dragrace natuurlijk niet. Had hem onderhand beter gewoon kunnen kopen :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:19
Dan stop ik maar met die Audi races, geen zin om veel geld in die upgrades te stoppren als je daarna weer een audi wint die je weer van de grond af aan moet upgraden. Zo ging het ook bij die le mans races.

Ik speel dit spel graag, maar het verleiden om geld uit te geven in dit spel ligt er zo dik boven op dat het wat tegen begint te staan. Ik doe overigens niet aan goldbugs etc en heb wel eens wat in app aankopen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Jimijames75 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:41:
Dan stop ik maar met die Audi races, geen zin om veel geld in die upgrades te stoppren als je daarna weer een audi wint die je weer van de grond af aan moet upgraden. Zo ging het ook bij die le mans races.

Ik speel dit spel graag, maar het verleiden om geld uit te geven in dit spel ligt er zo dik boven op dat het wat tegen begint te staan. Ik doe overigens niet aan goldbugs etc en heb wel eens wat in app aankopen gedaan.
De upgrades die hou je. Was bij Lemans ook, alleen door een bug ging dat mis. Het vervelende is dat doordat ik die challenge toen niet afgemaakt heb dus niet op lemans kan racen, want die hele serie ontbreekt gewoon bij mij. Eeuwig zonde, dus nu ga ik hem koste wat kost halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 606648

Ben nu ook met de Audi race bezig (al veel gold en geld ingestoken, maar nog niet de wagen helemaal ge-upgrade 27/35) zit nu op 62% van spel en moet race winnen zonder te slippen met tractie-control uit. Vraag me af of dat gaat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Die is goed te doen imho. De enige die me tot nu toe veel moeite heeft gekost is de race met die Koeniseg (hoe schrijf je dat?) Eerste ronde op de laatste plaats blijven hangen en daarna de race winnen. Ging vaak in de fout waardoor ik het 3x heb moeten proberen. Alle anderen zijn goed te doen (de dragrace alleen niet zonder flinke upgrades)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wel creatieve races. Een race winnen zonder te remmen, eerst achteraan blijven rijden dan winnen (lastig dat achteraan rijden). Ik vermaak me er wel mee (Heb de Audi al wel volledig geüpdate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:19
Maverick schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:43:
[...]

De upgrades die hou je. Was bij Lemans ook, alleen door een bug ging dat mis. Het vervelende is dat doordat ik die challenge toen niet afgemaakt heb dus niet op lemans kan racen, want die hele serie ontbreekt gewoon bij mij. Eeuwig zonde, dus nu ga ik hem koste wat kost halen :P
Oh ok, dat wist ik niet. Ik heb ivm met tijd de le mans challenge ook niet voltooid en hoorde daarna de frustratie van vrienden over hun "kale" 919 die ze kregen.

De vraag is of het me nog gaat lukken, moet nu beginnen aan challenge 5 en heb nog maar 3 upgrades op die audi, waneer komt die dragrace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Volgens mij was dat gisteren.

Weet iemand of je ook echt maar tot vanavond 0:00 de tijd hebt om alle challenges te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij gaat het erom wanneer je begonnen bent.
Ik heb volgens mij nog 2 dagen, volgens mij ben ik ook later begonnen
Maverick schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:39:
Volgens mij was dat gisteren.

Weet iemand of je ook echt maar tot vanavond 0:00 de tijd hebt om alle challenges te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Maverick schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:43:
[...]

Ik heb begrepen dat dit niet in alle gevallen zo is, er zijn spelers die de Audi op 100% qua updates hadden staan en na het voltooien van de challenge waren ze alle updates weer kwijt. Idem aan de LM challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:52
Tijar schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

Ik heb begrepen dat dit niet in alle gevallen zo is, er zijn spelers die de Audi op 100% qua updates hadden staan en na het voltooien van de challenge waren ze alle updates weer kwijt. Idem aan de LM challenge.
ik had hem niet 100% geupdate, maar heb de updates wel gehouden...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voila de Audi is binnen , Ik heb terug alle auto's in mijn bezit.
Wie heeft ze ook alle 95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
peeth schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:01:
[...]

ik had hem niet 100% geupdate, maar heb de updates wel gehouden...
Beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 569275 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:04:
Voila de Audi is binnen , Ik heb terug alle auto's in mijn bezit.
Wie heeft ze ook alle 95?
Goed gedaan!
Nee nog niet, ik moet de laatste 2 races van dag 7 nog doen maar zit nu op mijn werk. Ik snap trouwens niet dat ze de challenge niet in het weekend laten aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het idee dat ik morgen gewoon nog kan doorgaan met het behalen van de Audi.
Heb weer een level vrij gespeeld en er staat nu in mijn scherm:
Volgende evenement begint morgen.

Zou dit er iets mee te maken hebben dat als je later begint aan het evenement, het evenement ook later stopt?
Ik hoop van wel
Tijar schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:12:
[...]

Goed gedaan!
Nee nog niet, ik moet de laatste 2 races van dag 7 nog doen maar zit nu op mijn werk. Ik snap trouwens niet dat ze de challenge niet in het weekend laten aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 606648 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:49:
Ik heb het idee dat ik morgen gewoon nog kan doorgaan met het behalen van de Audi.
Heb weer een level vrij gespeeld en er staat nu in mijn scherm:
Volgende evenement begint morgen.

Zou dit er iets mee te maken hebben dat als je later begint aan het evenement, het evenement ook later stopt?
Ik hoop van wel

[...]
Ik denk dat je hierin gelijk hebt een soortgelijk iets heb ik ergens anders ook gelezen. Vanavond in ieder geval nog 2 races doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik krijg de laatste challenge niet voor elkaar. Heb 29 vd 35 upgrades. Maar kan gewoon beter 55 gold besteden om de laatste over te slaan dan meer dan 55 gold aan upgrades te besteden.

Iemand nog andere suggesties. Heb wifi/3g uitstaan maar kom niet verder dan 19 auto's op een ronde te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:02:
Ik krijg de laatste challenge niet voor elkaar. Heb 29 vd 35 upgrades. Maar kan gewoon beter 55 gold besteden om de laatste over te slaan dan meer dan 55 gold aan upgrades te besteden.

Iemand nog andere suggesties. Heb wifi/3g uitstaan maar kom niet verder dan 19 auto's op een ronde te zetten....
Offline wil vaak helpen en wat je ook kunt doen is een paar keer 10 minuten langs de kant gaan staan en dan racen. De bots worden dan meestal wat trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De ene-na-laatste race is ook wel weer een uitdaging. Een race op Le mans winnen zonder te slippen of van de baan af te gaan. Maar ja, er hoeft maar één andere auto jou een tikje te geven en je bent aan het slippen :X

Ik moet zeggen dat ik deze challenge een stuk lastiger vindt dan de Porsche hybrid challenge op Le mans. Ik heb al een paar keer overwogen om er maar mee op te houden. Kost bakken met gold ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Die nachtrace op lemans heb ik maar geskipt. Idd wat je zegt, iedere keer als je aangetikt wordt ben je af. Die laatste was goed te doen, in 1 keer gehaald. Volgens mij is de truk om er een paar aan te tikken in het begin. Mensen die je 2x inhaalt tellen ook 2x, want de nr 2 heb ik niet ingehaald en heb de challenge wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Tijar schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:29:
[...]

Offline wil vaak helpen en wat je ook kunt doen is een paar keer 10 minuten langs de kant gaan staan en dan racen. De bots worden dan meestal wat trager
Langs de kant gaan staan heeft geholpen. Heb de Audi binnen. Heeft wel een hoop gold gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:03:
[...]

Langs de kant gaan staan heeft geholpen. Heb de Audi binnen. Heeft wel een hoop gold gekost.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Yes thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cathweazle
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Heb de Audi ook binnen. Had hem voor +/- 75% ge-upgraded en heeft wat zweet en ergernis gekost, vooral omdat je behoorlijk wat goud er in moest stoppen om een kans te maken. Achteraf bezien heeft het me eigenlijk geen gold gekost, want gedurende de stages verdien je 1*5. 1*20 en op het eind naast de auto nog 40 gold. Het net niet halen is dan wel weer wat lullig. Mocht het niet lukken kun je overwegen om dan maar 55 gold te dokken, wetende dat je er 40 bij krijgt op het eind.(hoop althans dat het voor de afkopers ook zo gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook wij hebben hem gewonnen!! Pffft bloed zweet en tranen maar we hebben hem!!

Op de vraag hoeveel auto,s we hebben nou we hebben er 93. We moeten alleen nog de porsche 911 RSR 2014 en de Bugatti Veyron 16,4 grand sport Vitesse

Weet iemand of ze komende tijd in de aanbieding gaan komen? Kan iemand dat zien in de link?

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 19-08-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 563906 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:22:
Ook wij hebben hem gewonnen!! Pffft bloed zweet en tranen maar we hebben hem!!

Op de vraag hoeveel auto,s we hebben nou we hebben er 93. We moeten alleen nog de porsche 911 RSR 2014 en de Bugatti Veyron 16,4 grand sport Vitesse

Weet iemand of ze komende tijd in de aanbieding gaan komen? Kan iemand dat zien in de link?
Helaas nog niet:

Lamborghini - Murcielago R-SV GT1 30%
12 Aug 2014 Audi - R8 V10 Coupe 20%
05 Aug 2014 Ariel - Atom V8 30%
29 Jul 2014 Nissan - JR Motorsports GT-R GT1 40%
22 Jul 2014 KTM - X-Bow R 20%
15 Jul 2014 Shelby - '66 Cobra 427 30%
08 Jul 2014 Pagani - Huayra 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu heb ik eindelijk de Audi binnen en kan ik gaan racen in de Spider Showdown. Alleen nu zie ik dat ik wel alle Up-dates van de Audi kwijt ben. Klopt dit?
En zo ja vraag ik me af wat de waarde is geweest van spelen van Speed rush tv. Als ik de wagen weer opnieuw moet gaan Up-daten. Kost zo wel erg veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Anoniem: 606648 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:59:
Nu heb ik eindelijk de Audi binnen en kan ik gaan racen in de Spider Showdown. Alleen nu zie ik dat ik wel alle Up-dates van de Audi kwijt ben. Klopt dit?
En zo ja vraag ik me af wat de waarde is geweest van spelen van Speed rush tv. Als ik de wagen weer opnieuw moet gaan Up-daten. Kost zo wel erg veel geld
Misschien een optie om dit aan te melden bij FM, ik heb zelf alle updates wel ontvangen die ik al had maar ik heb op andere fora begrepen dat meerdere mensen de updates kwijt zijn. Ditzelfde probleem heeft de LM update gehad en toen was ik zelf ook alles kwijt en heb ik alles opnieuw moeten aanschaffen.

Om deze reden ben ik aan het goud minen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit staat op de site van FM. Ben benieuwd:

Speed Rush TV - Missing Upgrades Issue

Sam Kayler-Thomson - Today at 06:33

We are aware of an issue affecting some players who are awarded with an unmodified Audi R8 Spyder at the completion of the Speed Rush TV Challenge.

The Real Racing 3 Team have identified the issue, and will include a fix for this in an upcoming update to the game.

Upon installing this future update, the Audi R8 Spyder's upgrades that were added through the Challenge will be restored to the vehicle.

Due to the nature of the fix, refunds will not be provided for the cost of the upgrades.
Tijar schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:01:
[...]

Misschien een optie om dit aan te melden bij FM, ik heb zelf alle updates wel ontvangen die ik al had maar ik heb op andere fora begrepen dat meerdere mensen de updates kwijt zijn. Ditzelfde probleem heeft de LM update gehad en toen was ik zelf ook alles kwijt en heb ik alles opnieuw moeten aanschaffen.

Om deze reden ben ik aan het goud minen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben allle auto's in bezit en alles op 100 % gereden !!
Op naar de volgende update en ondertussen rijden we voor geld en tunen we de auto's zo ver mogelijk. Leuk om alles ooit een keer volledig klaar te krijgen. En wie weet hebben we alle auto's ooit nog wel een keer weer echt nodig met een update ofzo

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 563906 op 23-08-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-12-2022
De Audi spider kan je die stras ook gewoon kopen? Of kost die straks gold?
Als ik de verhalen lees moet je aardig wat credits en gold gebruiken om alle evenementen te winnen. En racen zonder te slippen en winnen, dat lukt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Weten jullie hoeveel punten je moet hebben om naar het volgende level te gaan? Wil kijken hoeveel keer ik de roem manager in moet zetten om het volgende level te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
Hoeveel fame (roem) je nodig hebt, hangt af van je huidige level. Hoe hoger je level, hoe meer fame je nodig hebt om weer een level te stijgen. Bovendien is de hoeveelheid benodigde fame nogal eens aangepast tussen versies, dus het maakt ook nog uit welke versie van het spel je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ben level 171 en speel de laatste versie op de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Porsche 911 RSR 2014 is in de aanbieding, geweldige auto!

26 Aug 2014 Porsche - 911 RSR (2014) 40%

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:53
Ik ben nu al 2 dagen bezig rondjes aan het rijden om de Spyder te kopen van 845.000
Maar heb hem bijna binnen. :-)

en hoe komen jullie in hemelsnaam aan 600 voor die laatste porche?

[ Voor 23% gewijzigd door chimera2 op 28-08-2014 08:27 ]

• Tijar
chimera2 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:24:
Ik ben nu al 2 dagen bezig rondjes aan het rijden om de Spyder te kopen van 845.000
Maar heb hem bijna binnen. :-)

en hoe komen jullie in hemelsnaam aan 600 voor die laatste porche?
Goed gedaan!

Goud minen als je een IOS apparaat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk al uit naar de volgende update , door de goldbug heb ik nog 11 000 gold en 11 000 000 rs over .
en alles op 100 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Tijar schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Goed gedaan!

Goud minen als je een IOS apparaat hebt.
Hoe mine je goud ? Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
chimera2 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:58:
[...]

Hoe mine je goud ? Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd
Zie mijn post met uitleg op 17 augustus 18.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Nou schiet mij maar lek. Na 10 keer proberen heb ik de moed opgegeven. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
chimera2 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:38:
Nou schiet mij maar lek. Na 10 keer proberen heb ik de moed opgegeven. :S
Blijf proberen, als je eenmaal door hebt dan is het niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dus instellingen openen zodat je de tijfd kan wijzigen
dan wachten tot de auto in beeld is
2x op de home knop
2x datum wijzigen.
2x home knop en dan weer real racing kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
chimera2 schreef op maandag 01 september 2014 @ 07:20:
2x op de home knop
2x datum wijzigen.
Ja klopt, op het moment dat het datumwiel minder snel begint te draaien 2x homeknop gebruiken en wacht dan ongeveer een seconde om op RR3 te drukken.

Lukt het een tijdje niet schakel dan je iPad helemaal uit en start deze weer opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
chimera2 schreef op maandag 01 september 2014 @ 07:20:
2x op de home knop
2x datum wijzigen.
Even geheel off-topic, ook zo'n kut weekend gehad door onze club, wat een schijtnieuws de afgelopen dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@Tijar Jep :@
MAar ja komt goed.

Nu het minen nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Moet je nog een bepaalde versie hebben? Want ik kom er echt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Ik zit hier op android en kan dus geen gold minen. Nu moet/kan ik straks de cobra '66 kopen met gold. Is dat verstandig? Ik ben een beetje huiverig om gold aan wat dan ook uit te geven, maar wil wel een poging doen om alle series richting de 100% te krijgen. Of is dit gewoon niet mogelijk zonder exploit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik heb ook een android (gold minen probeer ik met een iphonie)

Maar het is wel haalbaar. Later word het denk wel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik heb nog nooit een truc gebruikt - en ook geen geld betaald - en zit nu op 93% voltooid. Ik heb 87 van de 95 auto's. Dus je kan een heel eind komen zonder trucs en zonder geld.

Maar.... de 8 auto's die ik nog moeten kopen hebben een niet misselijk prijskaartje:
- Porsche 911 RSR (2013) - 600 gold
- Porsche 911 RSR (2014) - 650 gold
- Toyota TS040 Hybrid - 1000 gold
- McLaren P1 - 1,3 miljoen R$
- Lamborghini Veneno - 900 gold
- Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse - 750 gold
- Koeningsegg Agera R - 800 gold
- Ferrari 599 GTO - 300 gold

Samen dus 5000 gold en 1,3 miljoen R$.

Ik heb tot nu toe verdiend: 56 mijoen R$ en 4043 gold.Het geld is dus geen probleem, maar nog eens 5000 gold verdienen :? .Dat gaat 'm niet worden.
Pagina: 1 ... 12 ... 65 Laatste