Het is makkelijk te spelen. alleen dat Gold is zo verrekte lastig te halen.
Verwijderd
Goldbug lukt gord zoals op de vorige pagina uitgelegd wordt je moet wachten tot het draaiing met de tijd bijna stilstaat is mijn ervaring..
Vaak lukt het mij ook niet maar toch blijven proberen en net even wat testen met hoe hard de draaibank moet draaien
Vaak lukt het mij ook niet maar toch blijven proberen en net even wat testen met hoe hard de draaibank moet draaien
Vooruit :-) succesg13x schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:51:
Uhh, misschien domme vraag, datum voor of achteruit?
Verwijderd
RESPECT VOOR JOU!!!!!
Ook ik heb nog nooit een truc gebruikt, ben nog niet zover als Upje maar wil ook geen trucs gebruiken.
Het is juist een uitdaging om zover mogelijk te komen zonder Trucs, en zonder geld te betalen
Wat is er aan om goud te minen, dan is het spel toch geen uitdaging meer!!
Met trucs kan je wel elk spel winnen.
Ook ik heb nog nooit een truc gebruikt, ben nog niet zover als Upje maar wil ook geen trucs gebruiken.
Het is juist een uitdaging om zover mogelijk te komen zonder Trucs, en zonder geld te betalen
Wat is er aan om goud te minen, dan is het spel toch geen uitdaging meer!!
Met trucs kan je wel elk spel winnen.
upje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:18:
Ik heb nog nooit een truc gebruikt - en ook geen geld betaald - en zit nu op 93% voltooid. Ik heb 87 van de 95 auto's. Dus je kan een heel eind komen zonder trucs en zonder geld.
Maar.... de 8 auto's die ik nog moeten kopen hebben een niet misselijk prijskaartje:
- Porsche 911 RSR (2013) - 600 gold
- Porsche 911 RSR (2014) - 650 gold
- Toyota TS040 Hybrid - 1000 gold
- McLaren P1 - 1,3 miljoen R$
- Lamborghini Veneno - 900 gold
- Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse - 750 gold
- Koeningsegg Agera R - 800 gold
- Ferrari 599 GTO - 300 gold
Samen dus 5000 gold en 1,3 miljoen R$.
Ik heb tot nu toe verdiend: 56 mijoen R$ en 4043 gold.Het geld is dus geen probleem, maar nog eens 5000 gold verdienen.Dat gaat 'm niet worden.
Ik doe alleen aan gold mining bij bv bovenstaande auto's.
Hoe moet je anders aan die auto's komen?
Ja 1000000 uur spelen
Ja 1000000 uur spelen
Wat is de race waar je het meeste rs mee kan winnen?
Ik speel nu om de 2 uur 3x3 races. En verdien er ongeveer 100.000 mee.
Hallo
Weet er iemand wanneer er weer een update komt
Want als het klopt wordt dan mn audi weer geleverd zoals ik hem gewonnen had
Ben benieuwd
Weet er iemand wanneer er weer een update komt
Want als het klopt wordt dan mn audi weer geleverd zoals ik hem gewonnen had
Ben benieuwd
Verwijderd
Le man 24 uur en dan 10 rondes en dan bijvoorbeeld met de dagbonus en als je gratis je team kan inzetten, dan heb je zo in eenhandig uur ruim 3 ton te pakkenchimera2 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:10:
Wat is de race waar je het meeste rs mee kan winnen?
Ik kwam dit tegen op Youtube http://youtu.be/BkPYn_SM8Yw
Bij het tijdrittoernooi kan ik bij het huidige circuit de spa-francorchamps en Mount Panorama telkens niet de best mogelijke auto selecteren om mee te racen, hoewel ik die wel in het bezit heb.
In Spa moet ik het doen met mijn BMW 1M, terwijl de betere racers de Gallardo GT3 kunnen gebruiken. Idem bij Mount Panorama, daar kan ik 'maar' racen met een Mclaren F1, terwijl de Lambo Veneno ook mogelijk zou moeten zijn...
Beide beste auto's had ik al in het bezit voordat het toernooi begon. Eens opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen. Nog ideeën?
In Spa moet ik het doen met mijn BMW 1M, terwijl de betere racers de Gallardo GT3 kunnen gebruiken. Idem bij Mount Panorama, daar kan ik 'maar' racen met een Mclaren F1, terwijl de Lambo Veneno ook mogelijk zou moeten zijn...
Beide beste auto's had ik al in het bezit voordat het toernooi begon. Eens opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen. Nog ideeën?
Update 2.6 (classic Lamborghini update) is uit maar helaas nog niet in Nederland. Ze hebben de update in Amerika en de Pacific te vroeg online gebracht.
De Countach kost 210 goud :-) en de Miura is een "limited edition" die over 3 dagen beschikbaar komt en tijdelijk te verkrijgen zal zijn.
Delorean en goud minen lijkt nog steeds te werken.
De Countach kost 210 goud :-) en de Miura is een "limited edition" die over 3 dagen beschikbaar komt en tijdelijk te verkrijgen zal zijn.
Delorean en goud minen lijkt nog steeds te werken.
[ Voor 93% gewijzigd door Tijar op 17-09-2014 08:59 ]
Verwijderd
Ik ben net begonnen met deze game en heb bijna 2 tiers af. Is het verstandig om het goud op te sparen, of er nu al wagens mee te kopen, zodat ik in hogere klasses kan racen? Wat is het beste pad om snel vooruit te gaan? Ik heb ongeveer 250goud.
Doel is natuurlijk om geen enkele stuiver uit te geven aan deze game
Doel is natuurlijk om geen enkele stuiver uit te geven aan deze game
Verwijderd
Gold jatten zoals is aangegeven! En verder alleen kopen met kortingen de auto's!
Succes met het spel en pas op het is verslavend hahaha!
Succes met het spel en pas op het is verslavend hahaha!
Verwijderd
Tis waanzinnig verslavend.
Ook wel mooi om te zien dat er updates blijven komen. En de wat snellere auto's lijken ook goed te sturen. Ik was helaas eerst met een andere racegame begonnen (GT challenge 2), waarbij pas later bleek dat de echt leuke wagens waardeloos sturen.

Net de nieuwe update geinstalleerd, UI is wel een mooie verbetering en ja die classic lambo's kan ik enkel toejuigen (al kan ik ze wel nog niet gebruiken/kopen.
Ik kan de update helaas niet downloaden. Bij het starten van RR3 wordt de update gedownload, maar na een paar minuten krijg ik een foutmelding. Ik kan dus helemaal niets meer met RR3.
Meer mensen daar last van?
Bedoel je de update van RR3 zelf? Ik kreeg toen ik de "confrontatie tussen klassiekers" tier opende een melding dat er spelbestanden moesten worden gedownload (11Mb) en dit ging steeds fout.upje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:40:
Ik kan de update helaas niet downloaden. Bij het starten van RR3 wordt de update gedownload, maar na een paar minuten krijg ik een foutmelding. Ik kan dus helemaal niets meer met RR3.
Na een aantal maal proberen is het nu wel eindelijk gelukt.
https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/articles/203254260
[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 23-09-2014 10:13 ]
Het leek bij mij opgelost te zijn maar na een race verscheen er weer een melding of wat te downloaden en deze melding blijft op 58% hangen. Rustig afwachten.....
Hallo
Als het zo doorgaat dan raak ik mn dagbonus kwijt
Hij blijft op 95% hangen met downloaden
Ben al een paar uur bezig
Als het zo doorgaat dan raak ik mn dagbonus kwijt
Hij blijft op 95% hangen met downloaden
Ben al een paar uur bezig
Ik verwacht niet dat ze het vanavond zullen oplossen, de dagbonus kun je gemakkelijk weer op 100% krijgen d.m.v. de De Lorean methode
Pfffiew, update eindelijk binnen kunnen halen, bleek eerst helemaal opnieuw te mogen beginnen. Kon aanvankelijk mijn profiel niet herstellen.
Nog eens herstarten, en voila, profiel hersteld. De dagwinst (100%) ben ik wel kwijt, jammer.
Nog eens herstarten, en voila, profiel hersteld. De dagwinst (100%) ben ik wel kwijt, jammer.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Verwijderd
Er is een forum speciaal gericht op real racing 3 met hele nuttige en bruikbare tips. Daarnaast kun je allerlei nuttige info vinden aangaande updates en problemen. Wel eerst registeren.
De registratie vraag aangaande RR2 kun je met Google vinden - iets met een icon
www.myrealracing.com
Cheers Hannuz
De registratie vraag aangaande RR2 kun je met Google vinden - iets met een icon
www.myrealracing.com
Cheers Hannuz
hoe kan je die lamborghini miura en countach vrijspelen? er staat 20 in confrontatie tussen klassiekers. Ik heb al 20 trofeen bij die ferrari klassiekers.
Verwijderd
Wie heeft al de MIURA ? is de enige auto die ik ontbreek.
Eerst de auto vrijspelen ,dan pas beschikbaar over 2d17u en dan tijdelijk niet meer beschikbaar.
Weer 2d17u wachten , is dit bij iedereen zo?
Flippo
Eerst de auto vrijspelen ,dan pas beschikbaar over 2d17u en dan tijdelijk niet meer beschikbaar.
Weer 2d17u wachten , is dit bij iedereen zo?
Flippo
Bij mij wel Flippo. Hij is nu trouwens wel beschikbaar. Maar je moet 20 trofeeën halen in confrontatie tussen klassiekers. die heb ik inmiddels al op 100%
[ Voor 16% gewijzigd door chimera2 op 30-09-2014 13:27 ]
Waar staan die races dan bij? Ik zie alleen confrontatie tussen klassiekers met die ferrari F40 en F50
de muiri is nu uitverkocht
[ Voor 13% gewijzigd door chimera2 op 01-10-2014 09:34 ]
En dan nog 490 gold voor een auto met een ps van 10? Ik skip die auto, tenzij ik op een gegeven moment echt gold over heb.
De Miura komt bij mij over 1 dag en 20 uur beschikbaar.chimera2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:16:
Waar staan die races dan bij? Ik zie alleen confrontatie tussen klassiekers met die ferrari F40 en F50
En het ergste is nog dat de auto niet te rijden isJelte schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:23:
En dan nog 490 gold voor een auto met een ps van 10? Ik skip die auto, tenzij ik op een gegeven moment echt gold over heb.
ja er klopt niks van die tijd. Maar ik ben er al achter waarom ik hem nog niet kan hebben ik moet die klasse nog doen. Maar ik wil hem om gewoon de collectie compleet te hebben. Maar ja ben pas bij de klasse meester. en die lamborghini kan je pas bij de klasse legende halen.
Verwijderd
De online multiplayer blijft wat raars, bepaalde auto's kan je door rijden lijken schaduwen. en plots springen ze een paar honderd meter vooruit ( die verdomde hackers) .
Het zou ook gewoon lag kunnen zijn :-)Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:27:
De online multiplayer blijft wat raars, bepaalde auto's kan je door rijden lijken schaduwen. en plots springen ze een paar honderd meter vooruit ( die verdomde hackers) .
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Oh, dus 'valsspelen' is onder bepaalde omstandigheden 'niet valsspelen'?chimera2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:06:
Ik doe alleen aan gold mining bij bv bovenstaande auto's.
Ja 1000000 uur spelen
Het is misschien 'minder erg' dan speedhacks en meer van dat soort grappen, maar je behaalt een voordeel voor jezelf dat andere spelers, die 'volgens de regels' spelen, niet hebben. Blijft dus valsspelen.
Heb 83 van de 97 auto's en ze allemaal gewoon binnen het spel bij elkaar verdiend. En ja, soms is het net werken, maar voor niks gaat de zon op.
ik zeg niet dat dit niet valsspelen is. Ik ga alleen niet een hele maand spelen om een auto te kunnen kopen van 600 gold.
Dat is inderdaad een keuze die iedereen voor zichzelf maakt. Ik rij totdat ik het niet meer leuk vind en als ik dan niet alle auto's heb, pech.chimera2 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:23:
ik zeg niet dat dit niet valsspelen is. Ik ga alleen niet een hele maand spelen om een auto te kunnen kopen van 600 gold.
Het is meer dat je in je reactie toch een beetje je handelen probeert goed te praten:
"Ik speel maar een klein beetje vals".
En daar wilde ik even op reageren.
En even over het spel zelf:
Wat vinden jullie eigenlijk van de multiplayer-modus? Op dit moment beleef ik er nog niet zo veel plezier aan, want het lijkt meer om het er af rossen van je tegenstanders te gaan dan om het racen.
En ik lijk wel last te hebben van lag; tips om dat te verminderen?
Wat vinden jullie eigenlijk van de multiplayer-modus? Op dit moment beleef ik er nog niet zo veel plezier aan, want het lijkt meer om het er af rossen van je tegenstanders te gaan dan om het racen.
En ik lijk wel last te hebben van lag; tips om dat te verminderen?
Hier hetzelfde. Multiplayer leek me wel leuk, maar het is eigenlijk niet te doen. De andere auto's maken onmogelijke bewegingen, en lijken er inderdaad op uit te zijn om je van de baan af te rossen. Met een beetje pech krijgen je dan ook nog een penalty wegens de bocht afsnijden...
Ik laat de multiplayer modus nu maar even; misschien dat het met een volgende update beter werkt.
Ik laat de multiplayer modus nu maar even; misschien dat het met een volgende update beter werkt.
Ik heb het ook geprobeerd met personen die naast me zitten, dan nog werkt het slecht, veel lag, eigenlijk niet speelbaar. En dat is zonde want het is potentieel een killer feature.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
hebben jullie dat ook wel is?
Dan speel je een potje lange afstand. die win je met 2 vingers in je neus (8.0 km) dan crasht het spel. en dan dan is de verste afstand opeens 12 km.
Dan speel je een potje lange afstand. die win je met 2 vingers in je neus (8.0 km) dan crasht het spel. en dan dan is de verste afstand opeens 12 km.
Nope, nog nooit gehad. Ik heb wel sinds 2 updates geleden dat wanneer ik het spel voor het eerst op een dag start en een race start, ik altijd crash naar de desktop. Dan start ik opnieuw en kan ik de hele avond spelen maar de eerste keer gaat altijd fout. Op een iPad2 trouwens.chimera2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:44:
hebben jullie dat ook wel is eens?
Dan speel je een potje lange afstand, die win je met 2 vingers in je neus (8.0 km), dan crasht het spel en dan is de verste afstand opeens 12 km.
Verwijderd
Lange afstand verschilt _enorm_ als je online of offline speelt. Moet je veel verder rijden om als eerste te eindigen.
Dat is absoluut waar, lange afstand is offline altijd 10km maximaal, wat makkelijk haalbaar is.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:43:
Lange afstand verschilt _enorm_ als je online of offline speelt. Moet je veel verder rijden om als eerste te eindigen.
Verwijderd
Wat vinden jullie de lastigste races? Voor mij steken er 2 bovenuit:
- de endurance races (na de 1ste keer, bv. 14.6 km ofzo)
- 2 of 3 lap race op Melbourne waar je van de 22ste positie -> 1
Endurance speel ik standaard altijd offline en zijn redelijk makkelijk imo. Vaak stop ik expres met rijden nadat ik het eerste plaats heb behaald om de wagen niet te veel te slijten + het brengt toch niet veel op.Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:40:
Wat vinden jullie de lastigste races? Voor mij steken er 2 bovenuit:
Melbourne heb ik ondertussen redelijk onder de knie (veel geoefend met de Lambo Murcielago r-sv gt1
Het Mazda circuit daarentegen lukt wel, maar vind ik persoonlijk een van de lastigste.
Melbourne win ik meestal wel. Wel lastig dat het zo smal circuit is.
Over het algemeel win ik alle races wel.
Over het algemeel win ik alle races wel.
Verwijderd
Die miura lukt me nog steeds niet , telkens 2 dagen en 17 uur wachten , en eens de tijd verstreken terug wachten , vervelend
Je mist er niets aan, met afstand de beroerdste auto van RR3.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:40:
Die miura lukt me nog steeds niet , telkens 2 dagen en 17 uur wachten , en eens de tijd verstreken terug wachten , vervelend
Ik race sindskort ook mee, voeg me toe via de dm
Verwijderd
Wat een k....spel dat online racen. Wordt met een auto die volledig is ge-update ingehaald, alsof ik stilsta. Ben eerste in de race en krijg punten van de 2e of 3e plaats. En dan de puntentelling snap er niks van. Kan iemand mij vertellen waar die op wordt gebaseerd.
woop woop, de geavanceerde rijschool uitgespeeld binnen 24u. Gratis BMW m4 Coupe!
Klopt het dat de voortgang van de roembalk steeds minder wordt. Tot een tijdje terug hoefde ik maar 3* 10rondes Le Mans te rijden met manager verdubbelaar aan en nu 4*..... Moet vertellen dat ik de laatste weken alleen deze race reed om gold te sparen
Is er al iemand die niveau 100 gehaald heeft? Ik vraag !e af wat er dan gebeur . Gaat het verder met 101? Krijg je dan nog goud? Hoeveel goud krijg je bij de hoogste niveaus? Ik heb zelf 87 en 60 auto's. Ik heb wel eens wat goud bijgekocht,maar dat doe ik niet meer
Hoeveel loop jij eigenlijk te grinden op dat niveau? Ben nu bijna 20 en iets van 10 auto's en heb nog niet gegrind
Wat bedoel je met grinden?Ircghost schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:13:
Hoeveel loop jij eigenlijk te grinden op dat niveau? Ben nu bijna 20 en iets van 10 auto's en heb nog niet gegrind
Ik zit op level 232, dus ja, het gaat nog wel even door na level 100 en de hoeveelheid goud per level wordt steeds een beetje hoger. Overigens heb ik vrijwel al die levels behaald in een tijd dat je ongeveer 4x zo snel levelde als nu, wat dat betreft kun je bij dit spel niet echt vergelijken.idewater schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:08:
Is er al iemand die niveau 100 gehaald heeft? Ik vraag !e af wat er dan gebeur . Gaat het verder met 101? Krijg je dan nog goud? Hoeveel goud krijg je bij de hoogste niveaus? Ik heb zelf 87 en 60 auto's. Ik heb wel eens wat goud bijgekocht,maar dat doe ik niet meer
Grinden is een woord dat veel wordt gebruikt bij gamen, het betekent repetitief een bepaalde actie uitvoeren zodat je geld etc kan verdienen om verder te komen in een spel.
Je hebt ook farming, maar in plaats van dat je hetzelfde doet om hoger te komen doe je iets vaker omdat het goede dingen oplevert (extra wapens, speciale armor etc)
Je hebt ook farming, maar in plaats van dat je hetzelfde doet om hoger te komen doe je iets vaker omdat het goede dingen oplevert (extra wapens, speciale armor etc)
OK dank voor de info! Ik race door totdat ik alle wagens met goud ook gekocht heb..het is zon gaaf spel! Ik heb het afgelopen zomer ook lang gespeeld, ik zat toen met een enkelblessure op de bank. ik grind bijna altijd met de Porsche 918 spider op de een na laatste race van de serie spider showdown. De 4 rondes op lemans leveren met de 100% dagbonus een kleine 100.000 op. Roem gaat ook vaak lekker. Ik heb de auto wel aardig geüpgraded. Ik win vrij gemakkelijk . Voor het einde van de eerste ronde lig ik op kop en loop dan alleen maar uit . Heerlijke auto om mee te racen!
Verwijderd
Leuk dat hier een topic over is 
Ik zit op level 55 met 100 uur speelduur je bent wel heel fanatiek Anakha
Een vraagje over die vering afstellen-heb het spel sinds een tijd weer opgepakt- hoe los ik de overstuur op van de Chevrolet Camera ZL1 -wat een voorbeeld is uiteraard-
Een beetje overstuur is niet erg, onderstuurd is erger maar ik wil het iets verlagen.
Kan ik het veranderen door wat aan de vering aan te passen? Zo ja hoe
ik weet hoe ik het kan instellen maar kan ik het sowieso beter sowieso verlagen zowel voor en achter of weer juist niet? En welke kant moet swso iets omhoog danwel omlaag bij overstuur?
Bedankt
Ik zit op level 55 met 100 uur speelduur je bent wel heel fanatiek Anakha
Een vraagje over die vering afstellen-heb het spel sinds een tijd weer opgepakt- hoe los ik de overstuur op van de Chevrolet Camera ZL1 -wat een voorbeeld is uiteraard-
Een beetje overstuur is niet erg, onderstuurd is erger maar ik wil het iets verlagen.
Kan ik het veranderen door wat aan de vering aan te passen? Zo ja hoe
Bedankt
Verwijderd
Er is weer een update beschikbaar. Heb hem weer gedownload. Alleen nu is het spel opeens weer erg instabiel. Bij opstarten stopt RR3 steeds. Ben ik de enige die hier last van heeft
Nog geen last van gehad, ik merkte wel een paar meer stotters tijdens het spelen daarentegen.
Verwijderd
Bij mij is RR3 ook vrij instabiel, maar het zijn eigenlijk altijd bepaalde handelingen die t spel crashen.. Zover bekend bij mijn huidige installatie crasht ie als ik een BMW Z4 selecteer bij my cars of als ik m'n Audi V10 spyder will customizen.Ik heb al eens de installatie opnieuw gedaan omdat bij m'n vorige installatie ie bij t laden van de Dubai track continu crashte.
Ik denk niet dat m'n telefoon (nexus 5) kaduuk is aangezien ik enkel zulke dingen heb met RR3. Ik heb t idee dat de download manager de files niet helemaal juist binnenhaalt.
Ik heb m'n nexus ook geprobeerd ipv DALVIK ART te draaien maar daar crasht RR3 continu (meestal bij t opstarten al)
Ik denk niet dat m'n telefoon (nexus 5) kaduuk is aangezien ik enkel zulke dingen heb met RR3. Ik heb t idee dat de download manager de files niet helemaal juist binnenhaalt.
Ik heb m'n nexus ook geprobeerd ipv DALVIK ART te draaien maar daar crasht RR3 continu (meestal bij t opstarten al)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 10:22 ]
Verwijderd
Op het moment dat ik het spel aanzet zonder internetverbinding start het niet op. Start ik het op met internetverbinding start het spel wel op.
Net spel opgestart met internet en kan ik spelen, valt dan tijdens spelen internet weg kan ik door blijven spelen, echter kreeg ik een baterij melding (bijna leeg) wilde toen terug naar spel toen stopte het weer
Net spel opgestart met internet en kan ik spelen, valt dan tijdens spelen internet weg kan ik door blijven spelen, echter kreeg ik een baterij melding (bijna leeg) wilde toen terug naar spel toen stopte het weer
Verwijderd
Online-dus niet TSM- racen zit wel een behoorlijke lagg op helaas. Voor mij een nieuwe feature, maar wel een die gammel werkt.
Heb je de nieuwste update versie 2.7 soms geïnstalleerd?Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:31:
Op het moment dat ik het spel aanzet zonder internetverbinding start het niet op. Start ik het op met internetverbinding start het spel wel op.
Verwijderd
Ondersteunt real racing 3 een externe controller?
Iemand ervaring ermee?
Ik zit er over te denken om externe controller~signaal~iPhone~signaal~Apple tv~signaal~tv te sturen, of kan dit niet?
Iemand ervaring ermee?
Ik zit er over te denken om externe controller~signaal~iPhone~signaal~Apple tv~signaal~tv te sturen, of kan dit niet?
Verwijderd
Ja klopt die het ik geinstalleerd, Hoezo?Tijar schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:50:
[...]
Heb je de nieuwste update versie 2.7 soms geïnstalleerd?
Ik heb namelijk dezelfde ervaringenVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:55:
[...]
Ja klopt die het ik geinstalleerd, Hoezo?
Verwijderd
Bij mij werkt de goldbug al erg lang niet meer wel makkelijk om met de tijd te spelen om de auto's snel klaar te krijgen
Verwijderd
Ik heb de oplossing voor offline spelen. Als je eerst online je spel opstart.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:40:
[...]
Dan hopen we maar dat er snel iets aangedaan wordt!
Daarna bij instellingen, je verschillende accounts afmelden (google, facebook)
Hierna kan je offline het spel wel opstarten
Ben met de bonus serie bezig om de Maseratie te winnen. Is de een na laatste dag, wedstrijd 3. Ik moet nu minimaal 1 auto op een ronde zetten. Maar dat lukt me totaal niet! Iemand een suggestie? Thanks
Probeer eens in offline modus. In de 4e ronde kreeg ik de laatste eindelijk in zicht.Solid4S schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:07:
Ben met de bonus serie bezig om de Maseratie te winnen. Is de een na laatste dag, wedstrijd 3. Ik moet nu minimaal 1 auto op een ronde zetten. Maar dat lukt me totaal niet! Iemand een suggestie? Thanks
Mocht het niet werken dan kun je proberen een aantal races als 22e te eindigen waardoor de tegenstanders langzamer gaan rijden.
Heb je de "leenauto" voorzien van upgrades?
[ Voor 24% gewijzigd door Tijar op 13-11-2014 10:21 ]
Verwijderd
De eerste keer lukte me het ook niet om er een op een ronde te rijden ,
Mijn 2de poging deed ik mijn voorganger spinnen zodoende dat hij wat tijd verloor.
En na de 4e ronde had ik deze te pakken , missie geslaagd :-)
Mijn 2de poging deed ik mijn voorganger spinnen zodoende dat hij wat tijd verloor.
Thanks maar het lukte me echt niet. Ik zag de auto's net voor de finish 4e ronde niet eens voor me rijden. Heb dus maar goud gebruikt. Wat opvalt is dat ik dan de andere opdrachten weer zo simpel win????
Dit.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:12:
De eerste keer lukte me het ook niet om er een op een ronde te rijden ,
Verwijderd
Wij hebben de auto gewonnen. Wel goud en geld erin gestopt. Maar we kunnen de auto niet gebruiken want hij is pas eind van de maand beschikbaar.. Dus nog Fries wachten met die nieuwe serie
Ook beschikbaar hier.
Overigens de kleinst mogelijke hoeveelheid goud aangekocht, zodat ik eindelijk van die adds vanaf ben bij het online spelen. Laden van een race gaat weer sneller nu
Overigens de kleinst mogelijke hoeveelheid goud aangekocht, zodat ik eindelijk van die adds vanaf ben bij het online spelen. Laden van een race gaat weer sneller nu
Bij mij kon ik de race versie van de auto ook niet gebruiken, terwijl ik wel op tijd was met het afronden. Erg jammer.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:04:
Wij hebben de auto gewonnen. Wel goud en geld erin gestopt. Maar we kunnen de auto niet gebruiken want hij is pas eind van de maand beschikbaar.. Dus nog Fries wachten met die nieuwe serie
Verwijderd
Verdwijnt dan ook de mogelijkheid om 1-gold te verdienen met het kijken van adds?Lambo LP670 SV schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:14:
Ook beschikbaar hier.
Nee, dit is nog wel mogelijk als ik op het gold icoontje clickVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:59:
[...]
Verdwijnt dan ook de mogelijkheid om 1-gold te verdienen met het kijken van adds?
Verwijderd
Ik krijg er wel reclame pop ups voor terug..Lambo LP670 SV schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:30:
[...]
Nee, dit is nog wel mogelijk als ik op het gold icoontje click

Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Wanneer je een inapp aankoop hebt gedaan verdwijnen de adds die je anders ziet bij het laden van de race, of wanneer je tijdens het racen even pauzeert. Er is echter nog wel de mogelijkheid om 1 goud te krijgen voor het kijken van een advertentie via het goudknopje rechtsboven. De advertentie speelt zich dan uiteraard gewoon af als je hier op clickt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:40:
[...]
Ik krijg er wel reclame pop ups voor terug..
Dan was je te laat. Als je die Lamborghini Miuri echt wilt (wat niet verstandig is, want hij kost veel te veel goud voor wat het is) moet je zorgen dat je precies online bent als de timer afloopt en dan direct kopen. De window of opportunity is echt heel kort.
[ Voor 9% gewijzigd door Anakha op 20-11-2014 10:07 ]
daar was ik op aan het wachten. Gister keek ik toen stond hij op 6 uur. Dus denk kijk vannochten nog even.
En toen was hij uitverkocht.
En nu staat er weer 1 dag 7 uur
[ Voor 10% gewijzigd door chimera2 op 20-11-2014 10:52 ]
Het is een bagger auto, inderdaad veel en veel te duur en om te rijden is het een drama. Als je goud over hebt zo je hem kunnen kopen anders zou ik hem lekker in de garage laten staan en kopen op een moment dat er een aanbieding is.Anakha schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:07:
Dan was je te laat. Als je die Lamborghini Miuri echt wilt (wat niet verstandig is, want hij kost veel te veel goud voor wat het is) moet je zorgen dat je precies online bent als de timer afloopt en dan direct kopen. De window of opportunity is echt heel kort.
Tja, dan had je wekker moeten zetten vannacht - je moet er iets voor over hebben om alles op 100% te krijgen!chimera2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:36:
daar was ik op aan het wachten. Gister keek ik toen stond hij op 6 uur. Dus denk kijk vannochten nog even.
Nu moet je dus over precies 1 dag en 7 uur (inmiddels iets minder) kijken, en niet over 1 dag en 7 uur en een beetje, want dan ben je weer te laat.