ja ben nu aan het kijken over hoelang hij precies te koop is. Ik denk morgen rond 18.30
Erg leuk spel.
Speel tegen mn vriendin maar heb op android n groot nadeel tov haar ipad.
Zij kan al haar auto's tegelijkertijd in reparatie gooien en ik maar 3.
Ik dacht dat dat een verschil tussen oudere en nieuwere accounts was, niet tussen iOS en Android. Vergis ik me?
Is dat het?
Heb t tijd geleden op de ipad gezet en deden samen racen, maar heb nu n 5,5 inch telefoon en daar 3 weken geleden op gezet.
Dat is echt naadje die 3 auto's
Heb t tijd geleden op de ipad gezet en deden samen racen, maar heb nu n 5,5 inch telefoon en daar 3 weken geleden op gezet.
Dat is echt naadje die 3 auto's
Vreemd. Ik kan op android nochtans 7 wagens tegelijk repareren als ik wil.Ferry34 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:48:
Erg leuk spel.
Overigens, als je jezelf er echt aan stoort, zet gewoon je internet even uit en zet de datum wat verder voor een snellere reparatie..
Edit: naar het lezen van Anakha's post. Ik ben idd wel ooit begonnen op de ipad en overgeschakeld.
[ Voor 9% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 21-11-2014 13:44 ]
Verwijderd
Ik doelde meer op de advertenties ingame, ik had er eerder geen last van maar ze beginnen steeds storender te worden.Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:36:
[...]
Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Wanneer je een inapp aankoop hebt gedaan verdwijnen de adds die je anders ziet bij het laden van de race, of wanneer je tijdens het racen even pauzeert. Er is echter nog wel de mogelijkheid om 1 goud te krijgen voor het kijken van een advertentie via het goudknopje rechtsboven. De advertentie speelt zich dan uiteraard gewoon af als je hier op clickt.
Maar ik speel niet veel, misschien iets met updates gok ik.
Bedankt voor de indormatie over hoe de ads-let wel op misschien alleen tot de volgende update?
Heeft iemand eigenlijk ervaring met zo'n controller voor de iPhone?
-helemaal icm de 4s zou fijn zijn, al reken ik nergens op het spel draait ook nog maar net erop-
ik speel ook op android en kan er maar 3 tegelijkertijd repareren.Lambo LP670 SV schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:55:
[...]
Vreemd. Ik kan op android nochtans 7 wagens tegelijk repareren als ik wil.
Overigens, als je jezelf er echt aan stoort, zet gewoon je internet even uit en zet de datum wat verder voor een snellere reparatie..
Verwijderd
Jammer dat je niet met goud een extra mechanic kan kopen.
Blegh ben nu bij de Classic American Muscles aangekomen. Dat zijn geen auto's maar gewoon boten.
Blegh ben nu bij de Classic American Muscles aangekomen. Dat zijn geen auto's maar gewoon boten.

Ik speel nu ook op android, maar ben begonnen op een iPad (leve de cloudopslag) en heb nog geen maximum aan het aantal auto's dat je gelijkertijd kunt repairen gezien. Vreemd.
Nee, dat is niet vreemd. Het ligt niet aan Android, het ligt aan wanneer je begonnen bent met dat account. In updates zijn steeds meer restricties aangebracht voor nieuwe spelers, die je nooit te zien krijgt als je al vóór de desbetreffende update bent begonnen met spelen, ongeacht het OS.
Heb t marquis evenement gewonnen.
Als je hiermee begint moet je serieus geld en gold hebben want de upgrades zijn duur.
Ik startte met 350 goud en 350.000 geld. Je rijdt het eerste deel met n auto die je kunt winnen, maar toen ik die al flink had geupgrade, moest ik met de andere verder ..de Bella en die was standaard.
Die Bella moet je echt flink upgraden en aan t einde had ik nog maar 10 goud en 20.000 geld.
Gelukkig kreeg ik als beloning iets van 20.000 en 20 of meer goud.
Daarna werden 2 klasses geunlocked, maar ik denk dat ik beter had kunnen wachten en eerst verder had moeten gaan met mn races.
De Bella rijdt wel fantastisch en je rijdt veel op t mooie catalunya. Het eerste deel rijd je op t vreselijke Dubai
Als je hiermee begint moet je serieus geld en gold hebben want de upgrades zijn duur.
Ik startte met 350 goud en 350.000 geld. Je rijdt het eerste deel met n auto die je kunt winnen, maar toen ik die al flink had geupgrade, moest ik met de andere verder ..de Bella en die was standaard.
Die Bella moet je echt flink upgraden en aan t einde had ik nog maar 10 goud en 20.000 geld.
Gelukkig kreeg ik als beloning iets van 20.000 en 20 of meer goud.
Daarna werden 2 klasses geunlocked, maar ik denk dat ik beter had kunnen wachten en eerst verder had moeten gaan met mn races.
De Bella rijdt wel fantastisch en je rijdt veel op t mooie catalunya. Het eerste deel rijd je op t vreselijke Dubai
[ Voor 20% gewijzigd door Ferry34 op 23-11-2014 19:40 ]
de muira is binnen maar idd wat een kl*te auto. Dat ding heeft heel geen grip. Net zoals de countach
Hilarisch:
Mn vriendin probeert vaak op dr ipad mn tijdritten, lange afstand of topsnelheid te verbeteren waarna ik daarna hetzelfde doe.
Op n gegeven moment hadden we n strijd topsnelheid Suzuka circuit met bmw m, ford focus en die eerste amerikaanse bak.
De bmw is de snelste en mn top was 249, waarna mn vriendin 250 reed.
WTF? Paar keer gereden en 249 en harder ging die niet.
Er is 1 stuk geschikt en dat is t lange stuk waar start finisch van de verkorte baan ligt.
Dat stuk gaat echter voor n groot gedeelte omhoog en pas pp t laatst wordt t vlak.
Ineens n ingeving: waarom rij ik m niet andersom, tegenovergestelde richting.
En pats 254 km pu.
WTF riep mn vriendin 254???
Al na n paar keer heb ik dr uitgelegd hoe ik dat deed
Ze lag dubbel van t lachen.
Mn vriendin probeert vaak op dr ipad mn tijdritten, lange afstand of topsnelheid te verbeteren waarna ik daarna hetzelfde doe.
Op n gegeven moment hadden we n strijd topsnelheid Suzuka circuit met bmw m, ford focus en die eerste amerikaanse bak.
De bmw is de snelste en mn top was 249, waarna mn vriendin 250 reed.
WTF? Paar keer gereden en 249 en harder ging die niet.
Er is 1 stuk geschikt en dat is t lange stuk waar start finisch van de verkorte baan ligt.
Dat stuk gaat echter voor n groot gedeelte omhoog en pas pp t laatst wordt t vlak.
Ineens n ingeving: waarom rij ik m niet andersom, tegenovergestelde richting.
En pats 254 km pu.
WTF riep mn vriendin 254???
Al na n paar keer heb ik dr uitgelegd hoe ik dat deed
Ze lag dubbel van t lachen.
254, gewoon rechtdoor. Ik neem aan dat jullie niet remmen voor de 130R toch? Want daardoor pak je de laatste paar km/hs :-)
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Dit is slecht:
Krijg aanbiedingen voor 5-6 auto's voor de helft van de prijs, maar hoewel ik genoeg geld heb, kan ik ze niet alvast kopen omdat ik ze nog niet ge-unlocked heb.
Nog slechter: 24 uur lang krijg je dubbele roem. Ik dacht: da's lekker
Maar nu ga ik n level hoger....krijg je geen goud pff
WTF
Krijg aanbiedingen voor 5-6 auto's voor de helft van de prijs, maar hoewel ik genoeg geld heb, kan ik ze niet alvast kopen omdat ik ze nog niet ge-unlocked heb.
Nog slechter: 24 uur lang krijg je dubbele roem. Ik dacht: da's lekker
Maar nu ga ik n level hoger....krijg je geen goud pff
WTF
Ben idd ook een level hoger, krijg ik ook geen goud. Wat is dat dan?
Een of andere idiote actie van 24 uur.
Ik hoop dat t later alsnog wordt gegeven, maar denk t niet
Ik hoop dat t later alsnog wordt gegeven, maar denk t niet
Verwijderd
Wij hadden met die races de maseratie gewonnen en nu willen we hem gebruiken en moeten wij hem kopen!! We hadden hem erg ver ge-update erg stom dus!
Zijn er meerdere die er last mee hebben?
Zijn er meerdere die er last mee hebben?
Ik dacht dat dat n oude fout was, maar blijkbaar nog niet hersteld?
Zit n beetje klem.
Ben bezig volgende serie te unlocken, maar dat is die met die 4 karts. Is er geen mogelijkheid om n andere te unlocken?
Het account van mn vriendin is ouder en die heeft alle series unlocked, terwijl we nooit die karts hebben gereden.
Volgens mij is dit destijds n keer veranderd.
Hebben toen ook die tv rush gedaan, maar die is bij mij gelocked.
Kan ik n serie unlocken door n auto gewoon te kopen?
Heb 1 miljoen, maar weinig goud 40 ofzo
Ben bezig volgende serie te unlocken, maar dat is die met die 4 karts. Is er geen mogelijkheid om n andere te unlocken?
Het account van mn vriendin is ouder en die heeft alle series unlocked, terwijl we nooit die karts hebben gereden.
Volgens mij is dit destijds n keer veranderd.
Hebben toen ook die tv rush gedaan, maar die is bij mij gelocked.
Kan ik n serie unlocken door n auto gewoon te kopen?
Heb 1 miljoen, maar weinig goud 40 ofzo
Heb vandaag alsnog het goud erbij gekregen.Solid4S schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:58:
Ben idd ook een level hoger, krijg ik ook geen goud. Wat is dat dan?
Had ik toch wat meer races moeten rijden 😝
Verwijderd
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem? Op mijn Samsung tab3 met Android 4.4.2. start het spel niet meer op. Ik heb al meerdere keren het spel opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Alvast bedankt.
Verwijderd
Ik kijk al uit naar de volgende update, Ferrari F1
https://www.youtube.com/w...DFplFXcU&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...DFplFXcU&feature=youtu.be
Update! Monza met de Lesmos, Ascari complex en de Parabolica. Zelfs met de antieke Ferrari, verdomd moeilijk aan te snijden.
Drie weken racen vooraleer de F1 vrij gespeeld kan worden, pfff.
Drie weken racen vooraleer de F1 vrij gespeeld kan worden, pfff.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Er zitten meer veranderingen in deze update. Ik merk dat de tractiecontrole anders werkt, ik merk dat op races die ik vaker rij dat de auto's anders reageren in bochten. Ze gaan eerder van het gas af en er later weer op. Ik rem zelf maar geef zelf geen gas, merk dat op LeMans in sommige bochten waar ik eerder vol gas door heen ging er nu af en toe van het gas af gegaan wordt. Er zijn ook licht aanpassingen gedaan want de vijfde race van de Ferrari f40/50 serie was altijd met koplampen aan en nu in het donker. En dat is best donker :-)
Verder wel een erg gave update overigens.
Verder wel een erg gave update overigens.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Moet zeggen dat die updates altijd erg gaaf zijn. Ook met LeMans destijds erg vermaakt. Deze gaat ook weer een hoop uurtjes raceplezier opleveren
PSN: DutchTrickle PVoutput
Zeker n mooie update en n nieuw circuit!
Alleen upgrades zijn erg duur
Alleen upgrades zijn erg duur
Verwijderd
Sinds de update gisteren ben ik ineens verbannen en kan ik niet meer back-uppen van de cloud, snap er niks meer van
Met de 1950 F1 n top halen van 266 op monza...
Het eerste lange stuk is te kort maar bij t langere2de stuk word je afgevlagd in t midden.
Dus wat doe je? Bij de start draai je meteen om en ga je de verkeerde kan op.
Ver na de bocht draai je om en maak je snelheid voor de laatste bocht voor start/finisch.
Nu kan je wel over finisch zonder te worden afgevlagd. Je haalt t net en je zal tegen de boarding crashen maar komt niet buiten de baan!
Hierna rustig naar finisch rijden
Het eerste lange stuk is te kort maar bij t langere2de stuk word je afgevlagd in t midden.
Ver na de bocht draai je om en maak je snelheid voor de laatste bocht voor start/finisch.
Nu kan je wel over finisch zonder te worden afgevlagd. Je haalt t net en je zal tegen de boarding crashen maar komt niet buiten de baan!
Dit is inderdaad een oplossing, met een aantal updates is de 266 prima te halen maar dan zul je wel geld en goud moeten hebben.Ferry34 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:15:
Met de 1950 F1 n top halen van 266 op monza...
Heb je een suspension code 10049? Volgens mij hebben ze dit opgelost gisteren.Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:28:
Sinds de update gisteren ben ik ineens verbannen en kan ik niet meer back-uppen van de cloud, snap er niks meer van
Verwijderd
De eerste 3 dagen met de 1950 ferrari zijn niet al te moeilijk. Ik zit strak op schema om de boel te unlocken. Ik ben ondertussen druk bezig om R$ te verzamelen voor upgrades. Goud upgrades zal ik helaas moeten overslaan, daar zit ik zo goed als op 0.
ik ben juist bezig om de upgrades die echt nodig zijn met goud te kopen
heb 600 goud en die upgrades zijn echt verdomde duur. Bijkomend voordeel is dat ze dan instantaan zijn.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb maar 2 upgrades op de 1950 F1, banden en uitlaat
Verwijderd
ai dan word het moeilijk, ik heb alle upgrades en dan is het tot nu toe heel gemakkelijk.
Dag 6, laatste race vond ik wel lastig. Heb 1 keer de motor en 1 keer de ophanging met gold geupdate en verder alles wat ik met $ kon kopen. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat?
Nu begint t toch lastig te worden.
5 rondes indi winnen binnen 5 min.
Dat laatste is niet zo lastig, maar winnen lukt niet.
Hm goud is op en upgrades duren heel lang
Heb nu ong 6 upgrades erop
5 rondes indi winnen binnen 5 min.
Dat laatste is niet zo lastig, maar winnen lukt niet.
Hm goud is op en upgrades duren heel lang
Heb nu ong 6 upgrades erop
[ Voor 7% gewijzigd door Ferry34 op 17-12-2014 22:05 ]
Ik geloof dat ik er een stuk of 13 heb... En won maar net
Ik heb een soortgelijk aantal, kan het nu niet controleren, maar won wel ruimschoots. Je moet gewoon goed starten in het begin en continu gas gevenSolid4S schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:14:
Ik geloof dat ik er een stuk of 13 heb... En won maar net
Zelf bleef ik steeds aan de binnenkant en zat ik na een halve ronde al op de 3de plaats. Vanaf dan is het steeds een beetje dichter bij komen in de bochten. Als je ze goed aansnijd kan je overal vol gas door overigens (met alle assists af uiteraard), dus gewoon continu 287 bollen en dan haal je het makkelijk.
Verwijderd
Ik zit nu om 2 ronden op Monza te rijden binnen de 50 meter voor de camerawagen uit. Bij de derde bocht gaat het steeds fout. En waarom? Ik rij op de baan en de auto zit 15 meter achter me en toch krijg ik de mededeling :"Missie mislukt!" Daar snap ik dus niets van. Is volgens mij een bug in het spel. Kom zo nooit verder. Iemand een idee of heeft hier ook mee te maken?
Dit hebben veel meer mensen, heb je een android toestel?Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 01:31:
Ik zit nu om 2 ronden op Monza te rijden binnen de 50 meter voor de camerawagen uit. Bij de derde bocht gaat het steeds fout. En waarom? Ik rij op de baan en de auto zit 15 meter achter me en toch krijg ik de mededeling :"Missie mislukt!" Daar snap ik dus niets van. Is volgens mij een bug in het spel. Kom zo nooit verder. Iemand een idee of heeft hier ook mee te maken?
ik ben nu ook bij die challenge. hij moet alleen eerst nog weer gerepareerd worden
ik heb ook een android toestel. is het haar afhankelijk dan?
Veel mensen hebben problemen in stage 7.2 en dan met name in combinatie met een android toestel. Ik heb zelf een iPad en haalde 7.2 in 1 keer. Stage 7.4 leverde veel problemen op (20 seconden driften) en deze heb ik na een hoop frustratie geskipt.chimera2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:00:
ik ben nu ook bij die challenge. hij moet alleen eerst nog weer gerepareerd worden![]()
Jammer, heb niet gewacht om dat probleem in stage 7.2 op te lossen en heb er goud aan verspild. Intussen is de auto binnen...de laatste race in Le Mans nog eens de manager ingeschakeld, toch weer ruim 300000R$ binnengehaald daarmee.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
ik heb geen idee of het opgelost is. Ik heb hem geskipt. en 7.4 is makkelijk te halen. alleen het slippen niet 
dsu die heb ik ook maar geskipt
dsu die heb ik ook maar geskipt
[ Voor 12% gewijzigd door chimera2 op 18-12-2014 13:24 ]
Idem voor mij, ik had de auto niet geupgrade met gold en bewaard om eventueel een moeilijk event te skippen op de laatse dag.
Ik heb gisteren daardoor wel de klassieke Ferrari gewonnen. Stage 7.2 was niet te halen ivm de bug in een van de eerste bochten (ik speel met ipad) en bij 7.4 kreeg ik na een aantal pogingen het slippen niet voor elkaar.
Nu weer aantal dagen wachten voor het volgende event. Leuk om elke keer naar uit te kijken!
Ik heb gisteren daardoor wel de klassieke Ferrari gewonnen. Stage 7.2 was niet te halen ivm de bug in een van de eerste bochten (ik speel met ipad) en bij 7.4 kreeg ik na een aantal pogingen het slippen niet voor elkaar.
Nu weer aantal dagen wachten voor het volgende event. Leuk om elke keer naar uit te kijken!
Ik had in de voormiddag ook last vd bug op Android. Nu nog eens geprobeerd en het ging zonder problemen, dus idd opgelost lijkt me.
Edit: slippen had ik 2 pogingen voor nodig. Met 9.57KM gestrand uiteindelijk. Dan de laatste race eventjes 18 min plank gas geven
Vond het wel leuk al bij al.
Edit: slippen had ik 2 pogingen voor nodig. Met 9.57KM gestrand uiteindelijk. Dan de laatste race eventjes 18 min plank gas geven

[ Voor 39% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 18-12-2014 17:15 ]
Verwijderd
Bij 7.4 was het slippen inderdaad erg lastig. Moet nu nog 2 rondes en dan heb ik de Ferrari ook binnen.
Heb de wagen bijna geen upgrades gegeven en merk toch wel dat het daardoor erg lastig is om vooral de laatste events te halen. Maar heb nog ff
Heb de wagen bijna geen upgrades gegeven en merk toch wel dat het daardoor erg lastig is om vooral de laatste events te halen. Maar heb nog ff
Bij 7.4 moet je op het rechte eind net na de start wat heen en weer slippen, vervolgens een klein beetje in de bochten en wwer nadat je de afstand hebt gehaald. Heb net de Ferrari gewonnen zonder een race te skippen. Een leuke auto gewonnen en weer wat gold😄
Ik kom niet meer in de serie. Krijg het beginscherm van de 1995 serie.
Hoe krijg ik dit weer in orde, zou graag de klassieke ferrari winnen.
Moet hierbij toegeven dat ik wel wat heb zitten klooien met de data voor repairs
...
Moet hierbij toegeven dat ik wel wat heb zitten klooien met de data voor repairs
Heb je een een cloudprofiel binnen RR3 dat up to date is? Dan zou ik de game verwijderen en terug een clean install ervan doen. Even de data laten downloaden en inloggen ingame om je voortgang terug te hebben.
Daar vrees ik voor. Als ik even opzoek, dan lees ik dat de savegames lokaal bewaard worden...Lambo LP670 SV schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:06:
Heb je een een cloudprofiel binnen RR3 dat up to date is? Dan zou ik de game verwijderen en terug een clean install ervan doen. Even de data laten downloaden en inloggen ingame om je voortgang terug te hebben.
Ik zit met hetzelfde probleem.
Heb ook een paar keer zitten klooien met de data. Is me slecht bevallen. Dan maar wachten......maar ruim 5 uur is wel langBeecee_R schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:52:
Ik kom niet meer in de serie. Krijg het beginscherm van de 1995 serie.
Moet hierbij toegeven dat ik wel wat heb zitten klooien met de data voor repairs...
Niet als je dat hebt gekoppeld aan je fb of google+ account zoals bij mij het geval is. Dan is het maar gewoon een kwestie van inloggen op 1 vd 2 en je profiel wordt geladen. Ben zo van iOS naar Android geswitcht en onlangs met de install van android 5.0 ook een volledige wipe gedaan, en het heeft steeds gewerkt.joeri. schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:06:
[...]
Daar vrees ik voor. Als ik even opzoek, dan lees ik dat de savegames lokaal bewaard worden...
Ik zit met hetzelfde probleem.
Slippen is niet zo moeilijk
Eerst moet je die eerste autos inhalen om vervolgens op t rechte stuk heen en weer te sturen...steeds n sec verder.
Haal je t niet...gewoon opnieuw drukken en meestal wordt de afstand steeds korter.
Mn auto was compleet op maar kon m gewoon halen
Eerst moet je die eerste autos inhalen om vervolgens op t rechte stuk heen en weer te sturen...steeds n sec verder.
Haal je t niet...gewoon opnieuw drukken en meestal wordt de afstand steeds korter.
Mn auto was compleet op maar kon m gewoon halen
Rij ik nou meer als een idioot of is het schademodel strenger/straffer sindskort?
Dag 7 voor mij met de Ferrari 375 F1. 6 missies op 1 dag, en na de 1e missie kan je auto weer naar de garage voor 5 uur en 10 minuten
. De reparatietijden op zo'n laatste dag, ik wordt er niet vrolijk van
.

Ik heb de monteur ingezet bij die races die een hoop slijtage veroorzaken, dat helpt.upje schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:13:
Dag 7 voor mij met de Ferrari 375 F1. 6 missies op 1 dag, en na de 1e missie kan je auto weer naar de garage voor 5 uur en 10 minuten. De reparatietijden op zo'n laatste dag, ik wordt er niet vrolijk van
.
Wifi even uitzetten en de tijd van je apparaat even 6u opschuiven, rr3 terug ingaan, datum weer normaalzetten en weer rr3 ingaan en je kan toch verder?upje schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:13:
Dag 7 voor mij met de Ferrari 375 F1. 6 missies op 1 dag, en na de 1e missie kan je auto weer naar de garage voor 5 uur en 10 minuten. De reparatietijden op zo'n laatste dag, ik wordt er niet vrolijk van
.
Edit: Zie reactie Anakha, beter maar niet doen dan of toch op eigen risico.
[ Voor 7% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 20-12-2014 17:45 ]
Er zijn mensen die vanwege die truc uit de serie zijn gegooid en er ook niet meer in kwamen. Die lopen dus de gratis Ferrari mis. Wees dus gewaarschuwd voor je dit probeert.Lambo LP670 SV schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:42:
[...]
Wifi even uitzetten en de tijd van je apparaat even 6u opschuiven, rr3 terug ingaan, datum weer normaalzetten en weer rr3 ingaan en je kan toch verder?
Zolang je alleen op de dag zelf skipt is er weinig aan de hand als je de goede procedure gebruikt. Ik heb de truc diverse malen voor onderhoud en upgrades gebruikt en de 375 staat te blinken in mijn garage.Anakha schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:21:
[...]
Er zijn mensen die vanwege die truc uit de serie zijn gegooid en er ook niet meer in kwamen. Die lopen dus de gratis Ferrari mis. Wees dus gewaarschuwd voor je dit probeert.
Ik heb het spel maar weer eens op mijn telefoon gezet na het een jaar te hebben gespeeld, maar omfg, die Melbourne track zit er nog altijd in
. Is er al een andere manier om die track te spelen zonder in bocht één al je tegenstanders er uit te kegelen?
Heb het spel voor de gein eens op mijn nieuwe telefoon gezet (OnePlus One, vorige was een S2). Speelt wel weer grappig
.
Speed challenge is echter nog altijd frusterend. Nummer 1 en 2 halen respectievelijk 293 en 295 Kmh. De snelste wagen te te unlocken is heb ik (de M3 Coupe) en die doet dus maar 275 Kmh... Met upgrades 289... Mafkezen
.
Is er nog een leuke gold truuk zoals in de startpost?
Speed challenge is echter nog altijd frusterend. Nummer 1 en 2 halen respectievelijk 293 en 295 Kmh. De snelste wagen te te unlocken is heb ik (de M3 Coupe) en die doet dus maar 275 Kmh... Met upgrades 289... Mafkezen
Is er nog een leuke gold truuk zoals in de startpost?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Omfg er zijn zoveel punten op dat circuit waar je kan inhalen, waarom zou je in bocht 1 willen kegelen?Arie- schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:14:
Ik heb het spel maar weer eens op mijn telefoon gezet na het een jaar te hebben gespeeld, maar omfg, die Melbourne track zit er nog altijd in. Is er al een andere manier om die track te spelen zonder in bocht één al je tegenstanders er uit te kegelen?
De eerste bocht en de chicane hierna is vrij lastig om in te halen zonder botsen, vaak kun je een aantal tegenstanders inhalen maar niet zo heel veel. De bochten erna kun je je tegenstanders 1 voor 1 op snelheid en goed bochtenwerk inhalen.Arie- schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:14:
Ik heb het spel maar weer eens op mijn telefoon gezet na het een jaar te hebben gespeeld, maar omfg, die Melbourne track zit er nog altijd in. Is er al een andere manier om die track te spelen zonder in bocht één al je tegenstanders er uit te kegelen?
Ik vind het een leuk circuit.
Voor de eerste bocht zorgen dat je niet naast iemand rijdt en richting de buitenkant van de bocht gaan. Dan op tijd het gas erop (makkelijker zonder traction control wat mij betreft) en dan een rits aan de buitenkant inhalen. Vlak voor de chicane erna kun je dan vaak nog rechts langs een aantal auto's. En met een beetje mazzel en goed sturen kun je in de chicane ook weer rechts om auto's heen.
En als je helemaal mazzel hebt knal je dan niet achterop een auto, maar kun je na de chicane in volle vaart verder auto's rechts inhalen om uiteindelijk vlak voor de linkerbocht aan de binnenzijde nog wat auto's in tehalen en lig je zomaar 5e
En als je helemaal mazzel hebt knal je dan niet achterop een auto, maar kun je na de chicane in volle vaart verder auto's rechts inhalen om uiteindelijk vlak voor de linkerbocht aan de binnenzijde nog wat auto's in tehalen en lig je zomaar 5e
idd, je kan bijna overal inhalen, ik doe het alleen niet bij de tweede chicane, dat gaat nooit goed bij mij.
Alleen bij extreem snelheidsverschil wil het nog wel lukken maar meestal hang je in de muurKassad schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:53:
idd, je kan bijna overal inhalen, ik doe het alleen niet bij de tweede chicane, dat gaat nooit goed bij mij.
Melbourne is IMO alleen te doen als je auto gewoon sneller is. Bij gelijke stats kun je op die track geen 21 man inhalen. Gaat overigens op voor meer tracks heb ik ondervonden. Waaronder de Panorama track... De AI rijdt daar op de rechte stukken heel hard van je weg, tenzij je genoeg upgrade. Deed een race met de 350Z met iets van 2 upgrades en het was onmogelijk eerste te worden. Daarna max tuned en had in ronde 3 een voorsprong van 1000 meter.
[ Voor 21% gewijzigd door sdk1985 op 22-12-2014 13:48 ]
Wat SDK zegt. Als je auto 'gelijkwaardig' is, kun je bij die eerste twee slingers misschien twee auto's hebben ingehaald en naast een derde rijden, vervolgens schieten de auto's voor je naar links en rechts, soms spint er één. Dan is koploper al door de chicane als jij de eerste bocht nog moet nemen, echt een hel.
Persoonlijk vind ik Melbourne best wel een leuke track. Zelfs met een wagen die versleten is (in het rood) durf ik de race nog wel mee te beginnen en kan ik winnen. Gewoon een kwestie van de 1ste lap je bochten erg goed te nemen en zo min mogelijk te botsen/je snelheid erin te houden. De AI zit continu te remmen waar je zonder remmen eigenlijk ook wel door geraakt. Daar moet je gebruik van maken (Uiteraard alle assists uit)
Verwijderd
Morgen komt voor mij de tweede serie vrij van de ferrari vrij om te spelen is hier al iemand aan begonnen.
Ik wil namelijk morgen eigenlijk niet meteen beginnen aangezien ik dan in de kerstdagen moet spelen en dan waarschijnlijk weinig tijd heb.
Weet iemand of ik ook later kan beginnen waarbij als ik begin de dagen pas beginnen te tellen, en dus niet meteen vanaf morgen?
En weet iemand hoeveel dagen deel twee duurt
Ik wil namelijk morgen eigenlijk niet meteen beginnen aangezien ik dan in de kerstdagen moet spelen en dan waarschijnlijk weinig tijd heb.
Weet iemand of ik ook later kan beginnen waarbij als ik begin de dagen pas beginnen te tellen, en dus niet meteen vanaf morgen?
Je kunt ook later beginnen, geen probleem. Het tweede deel duurt 9 dagen.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:18:
Morgen komt voor mij de tweede serie vrij van de ferrari vrij om te spelen is hier al iemand aan begonnen.
De 1e dag van de Ferrari 412 is wel een beetje vreemd. Je mag rijden in een Porsche, een Dodge, een Shelby en een Ferrari 375... Op een of andere manier verwacht ik toch dat ik in de Ferrari 412 challenge in een 412 ga rijden
.
[ Voor 6% gewijzigd door upje op 25-12-2014 08:40 ]
Vandaag is dag 2 en dan staat de 412 voor je klaar, alleen in haarspeldbochten reageert de wagen anders dan alle andere.upje schreef op donderdag 25 december 2014 @ 08:39:
De 1e dag van de Ferrari 412 is wel een beetje vreemd. Je mag rijden in een Porsche, een Dodge, een Shelby en een Ferrari 375... Op een of andere manier verwacht ik toch dat ik in de Ferrari 412 challenge in een 412 ga rijden.
Het repareren van de autos kost bij mij nog steeds $, maar ik hoef niet meer te wachten totdat de auto gerepareerd is? Das mooi. Alleen tijdens de kerst?
Alleen eerste kerstdag inderdaad.Solid4S schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:42:
Het repareren van de autos kost bij mij nog steeds $, maar ik hoef niet meer te wachten totdat de auto gerepareerd is? Das mooi. Alleen tijdens de kerst?
Hoe anders reageert de wagen dan?Tijar schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:04:
[...]
Vandaag is dag 2 en dan staat de 412 voor je klaar, alleen in haarspeldbochten reageert de wagen anders dan alle andere.
De auto heeft veel grip, maar raak je de grip kwijt, ben je de auto ook echt kwijt. Hij blijft dan glijden.
Dit stond ook in de omschrijving voor dat je begon met rijden.Solid4S schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:10:
De auto heeft veel grip, maar raak je de grip kwijt, ben je de auto ook echt kwijt. Hij blijft dan glijden.
Hoe meer snelheid hoe meer grip. Net als in het echt
Verder wel leuk om over suzuka laag te vliegen. Vooral de esses en de volgas bocht.
Vandaag geen f1 in de opdrachten maar die staat morgen weer voor ons klaar.
Inderdaad, en ik vind het best wel hard aanpassen. Een beetje de afweging maken om met hoge snelheid een bocht net kunnen halen, of toch gaan remmen maar dan verlies je veel grip en slip je sowieso. Eenmaal dat ding aan het slippen is valt hij ook echt niet snel terug op de baan te krijgen. Lijkt wel aan het schuiven op ijs..Beecee_R schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:38:
[...]
Dit stond ook in de omschrijving voor dat je begon met rijden.
Hoe meer snelheid hoe meer grip. Net als in het echt![]()
Verder wel leuk om over suzuka laag te vliegen. Vooral de esses en de volgas bocht.
Vandaag geen f1 in de opdrachten maar die staat morgen weer voor ons klaar.
Verwijderd
Wie raakt in het tijdrittentornooi aan de 1 % ?
Ik blijf hangen aan de 5% hoe ik ook mijn best doe.
5% verdien je rs 50 000
1% 100 gold
Ik zou dat goud goed kunnen gebruiken :-)
Ik blijf hangen aan de 5% hoe ik ook mijn best doe.
5% verdien je rs 50 000
1% 100 gold
Ik zou dat goud goed kunnen gebruiken :-)
Hoe moet je die race eigenlijk rijden tegen de geüpdate BMW? Ik kan die met geen mogelijkheid bij houden in de straat BMW.
Wat ik gedaan heb, en mijn auto had al wel wat updates, is zorgen dat je genoeg snelheid door de bochten meeneemt. Dus flink aansnijden over die kerbs. Die alms is veel sneller op de rechte stukken maar dan zit je er al kort op door je goede exits. Succes.Ircghost schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:01:
Hoe moet je die race eigenlijk rijden tegen de geüpdate BMW? Ik kan die met geen mogelijkheid bij houden in de straat BMW.
Ik ben daar nog lang niet dus nul upgrades. Net toevallig gewoon genoeg snelheid kunnen houden, dat ding slipt als de t*ring haha. Dus eindelijk gehaald, nu even anderhalve dag inhalen
.
Had er ook geen problemen mee. Moest de race wel opnieuw beginnen omdat ik de alms had ingehaald
(volledig getuned)
Verder vond ik de challange van vandaag best moeilijk. Het inhalen in de binnen of buiten bocht telde vaak niet mee/bugged? Uiteindelijk na 15 pogingen wel gehaald maar toch..
Verder vond ik de challange van vandaag best moeilijk. Het inhalen in de binnen of buiten bocht telde vaak niet mee/bugged? Uiteindelijk na 15 pogingen wel gehaald maar toch..
[ Voor 3% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 28-12-2014 00:37 ]
Die advanced racing school moet echt een warning bij komen... Het aantal events dat je binnen 24 uur moet halen is echt niet grappig...
Vervelendste waren nog de races waarbij je de andere auto moest volgen. Per definitie mag je niet inhalen. Dus doei gouden muntje voor de monteur en doei car service level...
.
Gelukkig is het gelukt maar ben bij elkaar toch wel een aantal uren bezig geweest. Verder duurt de car repair ook 1+ uur dus ik had gelukkig gisteren al een deel gereden. Maar ook vandaag moest ik nog een keer repareren.
Vervelendste waren nog de races waarbij je de andere auto moest volgen. Per definitie mag je niet inhalen. Dus doei gouden muntje voor de monteur en doei car service level...
Gelukkig is het gelukt maar ben bij elkaar toch wel een aantal uren bezig geweest. Verder duurt de car repair ook 1+ uur dus ik had gelukkig gisteren al een deel gereden. Maar ook vandaag moest ik nog een keer repareren.
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 28-12-2014 01:17 ]