Dag 5 is me gelukt , maar was wel de moeilijkste dag tot nu toe vind ik !
Verwijderd
Ik ben nu aan dag 5 bezig. Het 20 keer slippen en eerste worden op Brand Hatch met de WRC I20. Dit valt toch wel tegen.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 09:20:
Dag 5 is me gelukt , maar was wel de moeilijkste dag tot nu toe vind ik !
Is bij mij of eerste worden of 20 keer slippen kom er maar niet doorheen
En opeens is het gelukt!!!. Op naar dag 6 die ik meteen kan spelen aangezien ik met dag 5 wat achter liep
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2014 08:50 ]
Haha zo ging het bij mij ookVerwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:26:
[...]
Ik ben nu aan dag 5 bezig. Het 20 keer slippen en eerste worden op Brand Hatch met de WRC I20. Dit valt toch wel tegen.
Is bij mij of eerste worden of 20 keer slippen kom er maar niet doorheen
En opeens is het gelukt!!!. Op naar dag 6 die ik meteen kan spelen aangezien ik met dag 5 wat achter liep
Verwijderd
met dag 6 ben ik nu bezig. Ben nu ook zover dat de 3 donuts moet doen en zien te winnen. Het leverde mij de race hiervoor (met 255 km/h over finish) wel behoorlijk wat moeite op, met de updates die ik had. Toch maar goud moeten inzetten voor updateTijar schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:31:
[...]
Haha zo ging het bij mij ookDag 6 vind ik veel leuker, echt racen en vooral de 3 donuts doen en dan nog moeten winnen is te gek.
Ik heb eerst iedereen ingehaald en daarna vlak voor de finish de donuts gedaan, ik had nog een meter of 30 over toen ik over de streep ging. Wel heb ik het idee dat de donut teller soms een beetje van slag is, net of ik er meer gedaan heb dan de teller aangeeft.Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:56:
[...]
met dag 6 ben ik nu bezig. Ben nu ook zover dat de 3 donuts moet doen en zien te winnen. Het leverde mij de race hiervoor (met 255 km/h over finish) wel behoorlijk wat moeite op, met de updates die ik had. Toch maar goud moeten inzetten voor update
Verwijderd
Ik heb begonnen met de 3 donuts en dan de achtervolging ingezet.
Op het eind had ik er nog een stuk of 4 gedubbeld.
De tegenstanders reden verdacht traag.
Op naar morgen :-)
Verwijderd
Precies zoals ik het ook heb gedaan. Ben benieuwd wat er morgen komt!Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:36:
Ik heb begonnen met de 3 donuts en dan de achtervolging ingezet.
Iemand nog tips voor de Drag races? Ben niet sneller dan 12.848 met de BMW M1 max tuned terwijl een maat 12.6xx haalt (!).
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dan zal het van je reactiesnelheid afhangen. Ikzelf hou mijn vinger zo dicht mogelijk op het scherm en probeer zo snel mogelijk te reageren bij het 'opstarten'. Ik heb verder het 'gevoel' dat ik sneller reageer als ik in mezelf zo snel mogelijk tikketikketikketikketikketikketikke (onderverdelen van de 3 aftelgeluidjes zo snel mogelijk) probeer te denken waardoor de concentratie verhoogd is en ik dus sneller reageer. Een laatste optie is als je erg wanhopig bent is om gewoon random te duwen en hopen dat het lichtje net op groen springt toen je duwde. Zal wel enorm veel trial en error kosten maar zo kan je de tijd wel een pak omlaag halen.sdk1985 schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:12:
Iemand nog tips voor de Drag races? Ben niet sneller dan 12.848 met de BMW M1 max tuned terwijl een maat 12.6xx haalt (!).
Wanneer je een nieuwe serie vrijspeelt kan je vanzelfsprekend de eerst auto uit de serie kopen.
Echter is dat zonder de 20% korting.
Nu is het voorgekomen dat wanneer ik de auto niet direct kocht later toch weer een aanbieding kreeg om deze auto wel tegen 20% korting te kopen. Gaat bij mij nu om de Ferrari FF die is pakweg 600k, dat scheelt toch weer 120k wanneer ik die korting meepak.
Wie kan hier meer over vertellen ?
Echter is dat zonder de 20% korting.
Nu is het voorgekomen dat wanneer ik de auto niet direct kocht later toch weer een aanbieding kreeg om deze auto wel tegen 20% korting te kopen. Gaat bij mij nu om de Ferrari FF die is pakweg 600k, dat scheelt toch weer 120k wanneer ik die korting meepak.
Wie kan hier meer over vertellen ?
Voor alle spelers hier mijn ervaring ik kwam tot racer niveau 91 maar toen liep ik er keihard tegenaan dat je zonder lappen niet verder komt want je kan niet genoeg goud verdienen om auto's en upgrades te betalen. Omdat ik al had geinvesteerd soms toch even een beetje goud gekocht was ik er klaar mee.
Rij nu heerlijk met een hack, genoeg geld en goud en heb dus ook al bijna de tweede Ferrari maar oei die is ook lastig.
Rij nu heerlijk met een hack, genoeg geld en goud en heb dus ook al bijna de tweede Ferrari maar oei die is ook lastig.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Wat voor tijd haal jij dan in de Pure Stock Challenge?Lambo LP670 SV schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:57:
[...]
Dan zal het van je reactiesnelheid afhangen. Ikzelf hou mijn vinger zo dicht mogelijk op het scherm en probeer zo snel mogelijk te reageren bij het 'opstarten'. Ik heb verder het 'gevoel' dat ik sneller reageer als ik in mezelf zo snel mogelijk tikketikketikketikketikketikketikke (onderverdelen van de 3 aftelgeluidjes zo snel mogelijk) probeer te denken waardoor de concentratie verhoogd is en ik dus sneller reageer. Een laatste optie is als je erg wanhopig bent is om gewoon random te duwen en hopen dat het lichtje net op groen springt toen je duwde. Zal wel enorm veel trial en error kosten maar zo kan je de tijd wel een pak omlaag halen.
https://www.dropbox.com/s...12-30%2018.15.55.png?dl=0
Bovenstaande score net gehaald op jou aanvraag. Dit is puur door snel te reageren, dus niet op de gok al klikken ofzo. Met die manier kan er nog wel wat af de tijd dus is die 12.6x zeker haalbaar.
Bovenstaande score net gehaald op jou aanvraag. Dit is puur door snel te reageren, dus niet op de gok al klikken ofzo. Met die manier kan er nog wel wat af de tijd dus is die 12.6x zeker haalbaar.
Bedankt, dat is inderdaad 0.1 sneller. Zou het per OS/device nog schelen?
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 30-12-2014 19:33 ]
Net ook even geprobeerd. Haalde de eerste keer ook 12.900. Na een aantal keer proberen viel ik met starten precies in het groene licht. Mijn tijd was 12.611. Dus is wel te doen. Maar niet makkelijk. Het aantal keer rond de 12.8xx ligt aanzienlijk hoger dan de bovenstaande tijd.
De rit van vandaag waar je een maximale snelheid moet halen van minstens 228kmp/h is lastig. Is die uberhaubt te halen zonder updates?
Ik had hem direct gehaald maar heb dan ook alles 1 maal geupgraded. Wat je kan doen is direct bij het begin terugdraaien en zo snel mogelijk die lange bocht voor de finish nemen om dan pas aan je ronde te beginnen en je te laten crashen tegen de muur na het rechte stuk. Haal je het dan nog niet?Ircghost schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 20:01:
De rit van vandaag waar je een maximale snelheid moet halen van minstens 228kmp/h is lastig. Is die uberhaubt te halen zonder updates?
Ah slimme, zal dat eens proberen!
Verwijderd
Laatste dag die begint met 20 keer slippen zonder van baan te raken en te botsen. Iemand nog tips? Haal de 20 keer niet
Ik heb direct na de start een keer of 14 kunnen slippen. Daarna op stuk voor de finish nog eens zes. Let vooral op het slippen. Je moet laatste worden, maar maakt niet uit op hoeveel achterstand.
Vond zelf de race waar je 19e moet blijven lastig. Vooral omdat je niemand mag inhalen, wat al snel gebeurt als een auto voor je van de baan afraakt.
Nog twee races, auto moet nu gerepareerd worden.
Vond zelf de race waar je 19e moet blijven lastig. Vooral omdat je niemand mag inhalen, wat al snel gebeurt als een auto voor je van de baan afraakt.
Verwijderd
Oke het is me ook gelukt! Op eerste rechte stuk eerst flik stuk achteruit gereden zodat ik 20 keer kon slippen. Je moet optrekken tot ongeveer 100 km/u en dan gaan slippen. Eventueel op einde rechtstuk nogmaals stuk achteruit rijdenSolid4S schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:03:
Ik heb direct na de start een keer of 14 kunnen slippen. Daarna op stuk voor de finish nog eens zes. Let vooral op het slippen. Je moet laatste worden, maar maakt niet uit op hoeveel achterstand.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 09:20 ]
Verwijderd
Is er überhaupt iemand die het lukt de 19e plaats te houden. Onmogelijke opdracht. Bij de eerste bocht wordt je weggeduwd of ingehaald. Weer zo'n opdracht die onmogelijk is en waarvoor je weer 45 gold kwijt bent om verder te komen.
Je moet de 20ste direct hinderen bij de start, een duwtje geven, die remt dan af en dan kan je mee aansluiten bij het rijtje auto's aan de eerste chicane. Daarna blijf je de auto achter je hinderen, echt de pas afsnijden. Het enige waar je geluk mee moet hebben is dat er geen van de eerste auto's uit de bocht gaan, of elkaar van de baan rammen.
Ik heb deze hele reeks, behalve de laatste test, afgewerkt met een auto die gerepareerd moest worden, wou er geen goud voor de mecanicien aan verspillen. Leuk, maar soms echt lastig om de testen af te werken.
Al bij al, een toffe reeks.
Ik heb deze hele reeks, behalve de laatste test, afgewerkt met een auto die gerepareerd moest worden, wou er geen goud voor de mecanicien aan verspillen. Leuk, maar soms echt lastig om de testen af te werken.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Inderdaad, mijn auto zat volledig in het rood. Direct bij start scherp naar rechts en dan naar links zodat ze alle 2 van de baan zijn en je niet wordt ingehaald. Dan is het een kwestie van vlak achter de 19de te rijden en hem niet te rammen (gaat hij trager/slechter rijden). Bij de rechte stukken ook zien dat je ze gewoon blokt als je met een versleten auto rijd.lukadad schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:37:
Je moet de 20ste direct hinderen bij de start, een duwtje geven, die remt dan af en dan kan je mee aansluiten bij het rijtje auto's aan de eerste chicane. Daarna blijf je de auto achter je hinderen, echt de pas afsnijden. Het enige waar je geluk mee moet hebben is dat er geen van de eerste auto's uit de bocht gaan, of elkaar van de baan rammen.
Ik ben bezig met dag 7, laatste missie. Rondje Monza kwalificeren onder de 1 minuut 26 seconden.
Valt nog niet mee...
Edit: na een aantal keren proberen: 1:25,415. Op naar dag 8!
Valt nog niet mee...
Edit: na een aantal keren proberen: 1:25,415. Op naar dag 8!
[ Voor 22% gewijzigd door upje op 01-01-2015 10:34 ]
Verwijderd
Laatste dag , de 2e ferrari zal binnen zijn vandaag,
Maar wat ermee te doen.
Er zijn geen extra series ervoor, of vergis ik me?
Maar wat ermee te doen.
Bij Legende heb je onder Campionato Scuderia Ferrari en extra tier en volgens mij heb je daar de 412 T2 nodig.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 10:57:
Laatste dag , de 2e ferrari zal binnen zijn vandaag,
Maar wat ermee te doen.
Verwijderd
Heb de ferrari binnen. Laatste race alleen wel saai 10 rondjes zonder van baan af te gaan. Heb de race dat je probleem hebt met sturen wel geskipt met gold. Was niet te doen.
Heb men wagen toch maar even in reparatie gezet voor die allerlaatste race. 10 laps zonder van de baan te gaan is toch wel een hele uitdaging als je op de rechte stukken voorbij wordt gezoefd 
Deze had ik van de eerste keer. Gewoon direct een enorme voorsprong pakken door 2x over het gras even een shortcut te pakken en dan nadien snel genoeg tegensturen en corrigerenHeb de race dat je probleem hebt met sturen wel geskipt met gold. Was niet te doen.
Heb hem ook binnen. Laatste race was wel doorzetting. Heb denk ik de race 15 keer opnieuw moeten doen. Elke keer een tik en je bent buiten de baan.
Hier ook de 1995 F1 binnen. Opdracht 1 & 2 makkelijk kunnen volbrengen. 3,4&5 met de bolide in het rood. 6 de derde keer raak.
1e chicane is goed at snijden zodat je hierna direct op plek 1 ligt.
Dan kun je met voorsprong naar de achterliggers en begint het gedonder pas echt
. In halen op de juiste momenten en dan kom je er wel.
Bij mn 2e try werd ik in het begin van ronde 10 van achter aangetikt en belande ik naast de baan. Dat was op dat moment wel balen.
Vannacht maar even servicen en dan morgen de nieuwe serie proberen.
1e chicane is goed at snijden zodat je hierna direct op plek 1 ligt.
Dan kun je met voorsprong naar de achterliggers en begint het gedonder pas echt
Bij mn 2e try werd ik in het begin van ronde 10 van achter aangetikt en belande ik naast de baan. Dat was op dat moment wel balen.
Vannacht maar even servicen en dan morgen de nieuwe serie proberen.
Ook hier gelukt. Het was weer een leuke uitdaging. Over 4 dagen begint het volgende evenement, ik ben benieuwd !
Jammer dat alle nieuwe auto's die er nu bij zijn gekomen
alleen met gold aangeschaftKunnen worden
Ik heb wel genoeg rs maar ja daar gaat het niet mee
Jammer
Jammer
De eerste F1 Ferrari kun je volgens mij voor 3,6 miljoen aanschaffen, de tweede de 412 alleen met goud.kraaytje schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:48:
Jammer dat alle nieuwe auto's die er nu bij zijn gekomen
Jammer
Verwijderd
Is t Ferrari 412 T2 event haalbaar zonder goud erin te hoeven steken? De R$ upgrades heb ik al wel gedaan... ook niet echt cheap ofzo voor een beginnend RR3er. nu pas dag 4 afgerond, wat later begonnen om bugs te vermijden en t zo efficiënt mogelijk te halen
Is goed te doen, die R$ updates zijn er in totaal 10.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:53:
Is t Ferrari 412 T2 event haalbaar zonder goud erin te hoeven steken? De R$ upgrades heb ik al wel gedaan... ook niet echt cheap ofzo voor een beginnend RR3er. nu pas dag 4 afgerond, wat later begonnen om bugs te vermijden en t zo efficiënt mogelijk te halen
Heb het zelf met minder gehaald.
Zelfs met een auto in het rood kun je een aantal opdrachten nog volbrengen.
Verwijderd
Wie raakt in het tijdrittornooi in groep A top 1% ?
Mij lukt het niet , zou nochtans wat extra goud opleveren.
Mij lukt het niet , zou nochtans wat extra goud opleveren.
Dag 1 van de 3e Ferrari challenge net gedaan en dit is nog een makkie.
Ik ben nu bij Dag 1 van de Ferrari F14 ( is er dan nog een andere? dit is pas mijn 2e challenge) challenge bij dag 1 en dat is wel een makkie.
Er zijn totaal 3 challenges, met de eerste kon je een Ferrari 375 F1 uit 1955 winnen, met de tweede kon je een Ferrari 412 T2 uit 1995 winnen en nu kun je voor de F14 T2 racen.chimera2 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:55:
Ik ben nu bij Dag 1 van de Ferrari F14 ( is er dan nog een andere? dit is pas mijn 2e challenge) challenge bij dag 1 en dat is wel een makkie.
die 2e heb ik dan denk ik gemist. Die komt dan nog wel.
shit vergeet ik hem na de laatste challenge van de dag te repareren. Dan kan ik dat morgen eerst weer doen
[ Voor 67% gewijzigd door chimera2 op 07-01-2015 10:42 ]
Dat gebeurt mij net ook! Ben de auto aan het upgraden, heb de eerste ronde er net op zitten. Ik zie echter dat de 2e ronde bijna allemaal met gold gekocht moet worden. Heb de motor wel geupgrade. Derde ronde vd motor kan je dan wel weer met $ kopen. Iemand suggestie voor andere upgrade. Wil zo min mogelijk gold investeren!
Alleen de body en uitlaat zijn met geld te kopen in stage 2, de rest is alleen met goud aan te schaffen. Hoeveel goud heb je uit te geven want ik zou zo min mogelijk goud inzetten als je niet veel hebt en proberen zo ver mogelijk te komen. Mocht je echt niet meer verder komen dan zou ik upgrades met goud doen.Solid4S schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:15:
Dat gebeurt mij net ook! Ben de auto aan het upgraden, heb de eerste ronde er net op zitten. Ik zie echter dat de 2e ronde bijna allemaal met gold gekocht moet worden. Heb de motor wel geupgrade. Derde ronde vd motor kan je dan wel weer met $ kopen. Iemand suggestie voor andere upgrade. Wil zo min mogelijk gold investeren!
Heb de motor met goud een upgrade gegeven. stage3 upgrade voor de motor kan je weer met geld kopen. Ben benieuwd welke stage3 upgrades er nog meer zijn die met geld te koop zijn.
Motor, aandrijving, ophanging en de remmen.Solid4S schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:00:
Heb de motor met goud een upgrade gegeven. stage3 upgrade voor de motor kan je weer met geld kopen. Ben benieuwd welke stage3 upgrades er nog meer zijn die met geld te koop zijn.
Dag 2 was weer een makkie maar dag 3 gaat toch wel iets lastiger worden, met name uitdaging 2!
1: Endurance zonder botsingen
2: 1 ronde cup race zonder inhalen of ingehaald worden.
3: 1 ronde cup race en je start op de 16e plaats en je moet uiteindelijk 12e worden, is wel te doen denk ik
4: 6 ronden cup race en je start als 12e en je moet de race winnen
1: Endurance zonder botsingen
2: 1 ronde cup race zonder inhalen of ingehaald worden.
3: 1 ronde cup race en je start op de 16e plaats en je moet uiteindelijk 12e worden, is wel te doen denk ik
4: 6 ronden cup race en je start als 12e en je moet de race winnen
Die heb ik uiteindelijk ook geskipt, wat een onzin zulke challenges.chimera2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:44:
1 ronde cup race zonder inhalen of ingehaald worden. heb ik overgeslagen. De rest was een makkie.
Als de eerste bocht lukt bij die challenge, dan is de rest niet zo lastig. Tenzij je het spel op automatisch gas geven hebt staan, dan is 'ie vrijwel onmogelijk. Je moet vooral spelen met gas geven/loslaten/geven/loslaten. Na de eerste bocht moet je vooral zorgen dat je precies de racelijn van je voorganger volgt, dan kun je die niet per ongeluk voorbij rijden en de auto achter je zal in vrijwel alle gevallen ook die racelijn volgen, dus die kan jou dan ook niet per ongeluk voorbij. Ik had de eerste bocht bij de 3e keer goed, toen ook meteen de rest van het rondje gehaald.
Verwijderd
Bij mij ook na de 3e poging gelukt , eens je goed zit na de eerste bocht is het niet zo moeilijk meer.
Ben ik de enige waarbij het van de 1ste keer gelukt is?
Ik heb bij het vertrekken zoals gebruikelijk gewoon de rechts en links achter me goed geramd, zodat ze voldoende achter waren om dan de achterstand in de eerste bocht terug goed te maken met laat remmen. Verder was het gewoon maar uitrijden.
Ik heb bij het vertrekken zoals gebruikelijk gewoon de rechts en links achter me goed geramd, zodat ze voldoende achter waren om dan de achterstand in de eerste bocht terug goed te maken met laat remmen. Verder was het gewoon maar uitrijden.
Haha goeie actie!Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:02:
Ben ik de enige waarbij het van de 1ste keer gelukt is?![]()
Dit was de gouden tip, tnx :-) ik had em hierdoor in de eerste poging.Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:02:
Ben ik de enige waarbij het van de 1ste keer gelukt is?![]()
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
F R U S T R E R E N D zijn die opdrachten nu: 16de blijven, zonder te botsen. De minste tik van een achterligger en je bent er aan. Je kan niet eens dicht op je voorligger volgen, want als die opeens te hard remt, heb je het ook vlaggen.
Als er dan nog ene van de baan gaat, wat ze blijkbaar altijd doen, ook van dat.
Hopeloze opdrachten, waar je enkel goud aan kwijt bent. Pffff.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Dag 5 is inderdaad lastig maar na een aantal keer proberen is het me toch gelukt. Vooral de eerste 2 opdrachten zij heel lastig maar ik heb gemerkt dat als je de ideale racelijn blijft houden dat het dan best mogelijk is.lukadad schreef op zondag 11 januari 2015 @ 08:25:
F R U S T R E R E N D zijn die opdrachten nu: 16de blijven, zonder te botsen. De minste tik van een achterligger en je bent er aan. Je kan niet eens dicht op je voorligger volgen, want als die opeens te hard remt, heb je het ook vlaggen.
Opdracht 1 lukte bij de 2e keer al en opdracht 2 naar een keer of 7.
De laatste 2 opdrachten zijn trouwens ook mogelijk met een beschadigde auto
Verwijderd
Ja hoor ook ik ben bij stage 2 van dag vijf aan kloten. Iemand anders nog tips. Moet in iedergeval denk ik niet automatische gas geven?Tijar schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Dag 5 is inderdaad lastig maar na een aantal keer proberen is het me toch gelukt. Vooral de eerste 2 opdrachten zij heel lastig maar ik heb gemerkt dat als je de ideale racelijn blijft houden dat het dan best mogelijk is.
Verwijderd
stage 2 heb ik na een 15 tal pogingen volbracht.
Eens je de eerste bocht goed door komt ben je al goed weg.
Volgende bochten ideale rijlijn nemen en proberen je achterligger wat op te houden.
Vervolgens het gat weer dichten met je voorligger en rustig uit rijden.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Ik rij met automatische gas geven.
Blijven proberen zou ik zeggen , zou zonde zijn goud te verspillen.
Eens je de eerste bocht goed door komt ben je al goed weg.
Volgende bochten ideale rijlijn nemen en proberen je achterligger wat op te houden.
Vervolgens het gat weer dichten met je voorligger en rustig uit rijden.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Ik rij met automatische gas geven.
Blijven proberen zou ik zeggen , zou zonde zijn goud te verspillen.
Verwijderd
Nu bezig met derde opdracht. 13 worden zonder botsen. Vooral lastig om niet te botsen. Nog iemand met tips?Tijar schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Dag 5 is inderdaad lastig maar na een aantal keer proberen is het me toch gelukt. Vooral de eerste 2 opdrachten zij heel lastig maar ik heb gemerkt dat als je de ideale racelijn blijft houden dat het dan best mogelijk is.
En uiteindelijk is het gelukt
Dag 6 net klaar.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:21:
Iemand al bezig met dag 6 en met tips. Ik moet nog beginnen
Challenge 1 Endurance niet echt moeilijk
Challenge 2 1 ronde en je moet vanaf de 10e positie starten en deze vasthouden zonder botsen en off-track. De kunst is om te proberen de ideale lijn te blijven houden en misschien een ander camera standpunt.
Na een keer of 6 had ik de ideale ronde te pakken
Challenge 3 1 ronde alleen en 3x 306 km/uur bereiken, er zijn diverse punten op Silverstone waar je dit kunt doen, op de rechte stukken bij bereiken van 306 even van het gas en dan weel vol gas gaan.
Challenge 4 1 ronde winnen en niet echt moelijk
Challenge 5 5 ronden Silverstone zonder van de baan te gaan, even goed concentreren maar ook niet echt moelijk
ik moet alleen de laatste nog en dan ben ik ook klaar met vandaag, Was niet heel moeilijk, (op nummer 2 na)
Wat gebeurt er eigenlijk als je het 1 dag niet red? dus niet de challenges haalt.
Wat gebeurt er eigenlijk als je het 1 dag niet red? dus niet de challenges haalt.
Dan krijg je de auto niet gratis ben ik bang.chimera2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:03:
ik moet alleen de laatste nog en dan ben ik ook klaar met vandaag, Was niet heel moeilijk, (op nummer 2 na)
Dag 7 Spa
Challenge 1: 3 ronden tegen een Ferrari 375 en deze moet je op een ronde zetten
Challenge 2: 1 ronde en winnen zonder slippen en tractie staat uit
Challenge 3: racen met de Ferrari F40 en winnen
Challenge 4: racen met de LaFerrari en winnen
Challenge 5: racen met de F12 Berlinetta en winnen
Challenge 6: zet de snelste ronde neer
Zolang je op de laatste dag alles hebt ingehaald is er dan niets aan de hand. Ik ben vandaag bijvoorbeeld eerst begonnen met fase 5 af te werken van gisteren om dan direct aan fase 6 te beginnen. Je kan als je wil dus 3 dagen niet spelen en dan achteraf de 'schade' inhalen zolang het evenement nog loopt.Tijar schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Dan krijg je de auto niet gratis ben ik bang.
Ben één dag later begonnen dus vandaag alleen nog 6.5.
5 rondjes Silverstone, dit wilde met een bolide in het rood niet lukken.
Tevens zijn de bots vrij agressief. Deze speel ik straks na mijn reparatie dus even uit.
Heb vanaf het begin al 9 updates en moet zeggen deze bevallen vrij goed, helpt me enorm om door de uitdagingen te komen. Wanneer je positie moet houden in de opdrachten zet ik de auto brake op low.
Zoals tijar ook al zei is het belangrijk een goed lijn te houden.
5 rondjes Silverstone, dit wilde met een bolide in het rood niet lukken.
Tevens zijn de bots vrij agressief. Deze speel ik straks na mijn reparatie dus even uit.
Heb vanaf het begin al 9 updates en moet zeggen deze bevallen vrij goed, helpt me enorm om door de uitdagingen te komen. Wanneer je positie moet houden in de opdrachten zet ik de auto brake op low.
Zoals tijar ook al zei is het belangrijk een goed lijn te houden.
Ben je na 7.1 toe aan een reparatie of zijn 2 & 6 ook zonder te doen.Tijar schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:01:
Dag 7 Spa
Ik heb in 7.1 de monteur ingezet en dan is zijn 2 & 6 goed te doen :-)Beecee_R schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:04:
[...]
Ben je na 7.1 toe aan een reparatie of zijn 2 & 6 ook zonder te doen.
Kreeg ik niet voor elkaar.Die heb ik dus geskipt
Dag 8 Spa
Challenge 1: start als 1e en slip 15x zonder ingehaald te worden of van de baan te gaan
Challenge 2: start als 1e en win met minstens 164m voorsprong
Challenge 3: zet de snelste rondetijd neer en win
Challenge 4: finish al 10e zonder botsen met lage grip en snelheid
Challenge 5: tik 2x 306km/u aan en finish als 10e
Challenge 6: finish als 9e zonder botsingen en van de baan te gaan
Tip bij de eerst challenge, zorg dat je een ruime voorsprong krijgt dan heb je voor het slippen voldoende tijd.
Challenge 1: start als 1e en slip 15x zonder ingehaald te worden of van de baan te gaan
Tip bij de eerst challenge, zorg dat je een ruime voorsprong krijgt dan heb je voor het slippen voldoende tijd.
Ik de eerste keer ook niet want ik kwam echt een paar meter tekort. Daarna meer risico genomen en toen makkelijk gehaald.chimera2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:36:
Hoeveel upgrades heb je op de F14?
Ik heb meer updates dus daarom is het waarschijnlijk makkelijker. Wat je de volgende keer wel kunt doen is een paar keer ruim verliezen en dan worden de bots vanzelf trager.chimera2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:39:
ik heb ze allemaal met geld . Dus nog niks met Gold gekocht.
Verwijderd
Bedankt voor de update, weet ik vast wat me morgen staat te wachtenTijar schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:37:
Dag 8 Spa
Challenge 1 kostte mij een keer of 7 opnieuw beginnen. Probeer in de scherpere bochten 1 keer te slippen. Dan heb je er ongeveer 10 als je op het laatste stuk komt. Daar heb je dan voldoende voorsprong om nog 5 keer te slippen. Moet straks aan challenge 5 beginnen. Bij challenge 3 heb ik de monteur gebruikt. Dan lukt 4 ook nog.
Verwijderd
Wil zojuist beginnen aan dag 8, echter als ik de eerste race wil opstarten geeft RR3 aan dat er een download fout is en niet alle bestanden kunnen worden gedownload.
Kijk ik bij de spel instellingen dan heb ik alles gedownload, ook heb ik gewoon wifi.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Hoop op een snelle reactie van iemand
Kijk ik bij de spel instellingen dan heb ik alles gedownload, ook heb ik gewoon wifi.
Probeer anders RR3 geforceerd af te sluiten en daarna weer te starten.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:33:
Wil zojuist beginnen aan dag 8, echter als ik de eerste race wil opstarten geeft RR3 aan dat er een download fout is en niet alle bestanden kunnen worden gedownload.
Dag 9 wederom Spa
Challenge 1: gewoon winnen
Challenge 2: win zonder ingehaald te worden maar het stuur is onvoorspelbaar
Challenge 3: endurance
Challenge 4: je moet 12e worden met allerlei mankementen aan de auto
Challenge 5: je moet 6e worden in een auto waarmee je geen 1e kunt worden
Dit is een redelijk makkelijke dag.
Challenge 1: gewoon winnen
Challenge 2: win zonder ingehaald te worden maar het stuur is onvoorspelbaar
Challenge 3: endurance
Challenge 4: je moet 12e worden met allerlei mankementen aan de auto
Challenge 5: je moet 6e worden in een auto waarmee je geen 1e kunt worden
Dit is een redelijk makkelijke dag.
Verwijderd
Top bedankt het werkt!!!!! Had tijdens opstarten van RR3 nog geen internet, zal daar wel aan hebben gelegenTijar schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:35:
[...]
Probeer anders RR3 geforceerd af te sluiten en daarna weer te starten.
Na 33x proberen heb ik dat ook gedaan, als je overal zo netjes mogelijk probeert te rijden is slippen vrij moeilijkchimera2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:51:
Challenge 1 maar wer geskipt. nu op naar Challenge 4 maar eerst weer wachten tot hij gerepareerd is
Verwijderd
Welke instellingen heb jij gebruikt om zo vaak te kunnen slippen. Zet tractie uit en rem assistentie op half dan lukt slippen maar van de baan in de bochten.Solid4S schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:25:
Challenge 1 kostte mij een keer of 7 opnieuw beginnen. Probeer in de scherpere bochten 1 keer te slippen. Dan heb je er ongeveer 10 als je op het laatste stuk komt. Daar heb je dan voldoende voorsprong om nog 5 keer te slippen. Moet straks aan challenge 5 beginnen. Bij challenge 3 heb ik de monteur gebruikt. Dan lukt 4 ook nog.
Met tractie uit en rem op vol lukt slippen me niet.
Verwijderd
Ik ook maar geskipt na veel te vaak proberen, schoot echt niet op.Tijar schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:41:
[...]
Na 33x proberen heb ik dat ook gedaan, als je overal zo netjes mogelijk probeert te rijden is slippen vrij moeilijk
Ik vond deze challenge juist erg leuk en na 2x proberen had ik hem binnenchimera2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:47:
die laatste heb ik ook geskipt. 9e worden zonder botsen. Ik werd elke keer van achter aangetikt
8.1 ook gehaald kleine 10x proberen en het is me gelukt.
Had alle hulpmiddelen uit staan, ben van de week begonnen om ook altijd met TC off te rijden dus dat kwam goed uit. In de hairpins en krappe bochten kan je al een aantal keer slippen, bij de laatste chicane stond de teller op 5 dus nog 10x naar start finish met voldoende voorsprong was te doen.
8.4 was niet te doen met een auto in het rood, dus de laatste 3 opdrachten doe ik vanavond.
Had alle hulpmiddelen uit staan, ben van de week begonnen om ook altijd met TC off te rijden dus dat kwam goed uit. In de hairpins en krappe bochten kan je al een aantal keer slippen, bij de laatste chicane stond de teller op 5 dus nog 10x naar start finish met voldoende voorsprong was te doen.
8.4 was niet te doen met een auto in het rood, dus de laatste 3 opdrachten doe ik vanavond.
Heb alle hulpmiddelen uitstaan alleen stuurassistentie staat op laag
Dag 10 Monza
Challenge 1: Endurance
Challenge 2: Time Trial zonder van de baan te gaan en bereik 5x 306 km/u en doe dit binnen 1 minuut 30
Challenge 3: Time Trial, snelheid is verminderd maar de grip is verbeterd. Bereik 338 km/u 3x en doe dit binnen 1 minuut 28
Challenge 4: brakke remmen en je moet winnen zonder te botsen en van de baan te gaan
Challenge 5: win zonder slippen en de traction controle staat uit
Al met al wel te doen denk ik
Challenge 1: Endurance
Challenge 2: Time Trial zonder van de baan te gaan en bereik 5x 306 km/u en doe dit binnen 1 minuut 30
Challenge 3: Time Trial, snelheid is verminderd maar de grip is verbeterd. Bereik 338 km/u 3x en doe dit binnen 1 minuut 28
Challenge 4: brakke remmen en je moet winnen zonder te botsen en van de baan te gaan
Challenge 5: win zonder slippen en de traction controle staat uit
Al met al wel te doen denk ik
dag 9 was een makkie ( op die challenge dat je moet winnen zonder iemand voor te laten gaan met een auto die alle kanten opgaat)
Verwijderd
Heb dag 9 er ook opzitten, was erg makkelijk. Mijn auto was vrij rustig in die challenge)chimera2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:03:
dag 9 was een makkie ( op die challenge dat je moet winnen zonder iemand voor te laten gaan met een auto die alle kanten opgaat)
Op deze pagina kan je stemmen welke circuits je nog in RR3 wilt zien:
https://docs.google.com/forms/d/1y_w7NwpwwkSuv_ruiUwUQMm9J5HdTQGxBrOtF4iCLcs/viewform
Ik zag em net op de facebook pagina van RR3 voorbij komen.
Iedereen gaarne even op het Top Gear circuit stemmen please
https://docs.google.com/forms/d/1y_w7NwpwwkSuv_ruiUwUQMm9J5HdTQGxBrOtF4iCLcs/viewform
[ Voor 8% gewijzigd door Kassad op 15-01-2015 14:59 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Dag 9 was inderdaad een makkie, ik probeerde de laatste challenge met een volledig defecte wagen te voltooien maar dan kwam ik toch wat kilometers per uur te kort op het rechte eind.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:23:
[...]
Heb dag 9 er ook opzitten, was erg makkelijk. Mijn auto was vrij rustig in die challenge)
Succes iedereen morgen met dag 10
Zandvoort lijkt me ook wel leukKassad schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:58:
Op deze pagina kan je stemmen welke circuits je nog in RR3 wilt zien:
Ik ben heel benieuwd hoe moeilijk de dagen 11 en 12 gaan worden tot op heden valt het me bijzonder mee
Sjors enTijar hoe kan het dat jullie dag 10 al spelen? Ben er wel blij mee hoo! We krijgen goede info!!!
Je mag er 5, Zandvoort staat ook in mijn lijst
Dag 11
Challenge 1: start als 12e en doe 10 korte slips en finish als 12e
Challenge 2: slip niet en finish als 12e
Challenge 3: start als 12 en finish als 11 zonder van de baan te geen en te botsen
Challenge 4: 2 ronden cup, wacht totdat auto's de pit ingaan en val dan aan. Je mag niet harder dan 322 km/u rijden en je moet als 11e finishen
Challenge 5: endurance en win zonder slippen, van de baan gaan en botsen
Challenge 6: win ten minste met 137m voorsprong
Challenge 1: start als 12e en doe 10 korte slips en finish als 12e
Challenge 2: slip niet en finish als 12e
Challenge 3: start als 12 en finish als 11 zonder van de baan te geen en te botsen
Challenge 4: 2 ronden cup, wacht totdat auto's de pit ingaan en val dan aan. Je mag niet harder dan 322 km/u rijden en je moet als 11e finishen
Challenge 5: endurance en win zonder slippen, van de baan gaan en botsen
Challenge 6: win ten minste met 137m voorsprong