[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 16 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 10 was terug heel gemakkelijk , op naar dag 11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:06:
Dag 10 was terug heel gemakkelijk , op naar dag 11 :)
Dag 10 was inderdaad goed te doen, helaas vallen de laatste 2 dagen in het weekend, en dan heb ik het meestal druk genoeg, hopelijk zie ik tijd om het uit te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:53:
[...]

Dag 10 was inderdaad goed te doen, helaas vallen de laatste 2 dagen in het weekend, en dan heb ik het meestal druk genoeg, hopelijk zie ik tijd om het uit te spelen
Dag 11 lijkt redelijk makkelijk dus morgen moet wel lukken denk ik. Dag 12 zul je wel iets meer tijd in moeten steken denk ik. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 12

Challenge 1: verminderde grip, verdedig je 1e plaats en zorg dat je niet wordt ingehaald

Challenge 2: safety ronde, blijf achter de safety car met maximaal 55 meter en slip 10 keer

Challenge 3: door het ongeluk ligt er allemaal rotzooi op de baan, het sturen veroorzaakt nu ruime bochten. Rij voorzichtig en finish als 6e

Challenge 4: de acceleratie is sterk verminderd maar je moet 12e worden

Challenge 5: start als laatste en win maar rij niet harder dan 290 km/u en geen botsingen

Challenge 6: Win het Championship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 11 terug een makkie .
enkele races gereden met een auto die onderhoud nodig had.
Enkel de laatste race , winnen met 137 m voorsprong moest ik mijn wagen onderhouden.

Op naar de laatste dag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28
Moet fase 11, voorlaatste dag vandaag en alles gewoon gehaald.
Was maar 1 echt tricky en dat was positie halen of behouden zonder geraakt te worden of van de baan raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beecee_R
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 07:18
Dag 11 goed te doen.
Laaste 4 zonder onderhoud gereden.
Alleen na 6 vergeten te repareren, die zet ik iets over 12e wel aan.

Van wat ik lees op andere fora is dag 12 goed te doen.

Succes allemaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Iets anders: ik krijg al weken geen 1 goud bonus advertenties meer.
Mn vriendin met dr iPad krijgt ze wel.
Hoe komt dat n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:36:
Heb de ferrari binnen. Laatste race alleen wel saai 10 rondjes zonder van baan af te gaan. Heb de race dat je probleem hebt met sturen wel geskipt met gold. Was niet te doen.
Je moet zo'n race altijd met geluid aan rijden, want dan kan je gewoon horen wanneer die vreemd gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ferrari is binnen. Was een redelijk makkelijke dag! Laatste twee races kan je met kritiek onderhoud racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Had ik dat maar geweten, heb m voor de laatste race in onderhoud gezet omdat die helemaal rood was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Wat zijn jullie updates voor de 2014 ferrari tot en met de laatste dag?
Heb niet zoveel gold meer en anders zou ik dat moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:06
Heb de Ferrari ook op zak. Met het oog op de latere challange reeks alle updates reeds gekocht buiten de allerlaatste. 500 gold voor iets meer snelheid is van de zotte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Als ik alle updates, dus zowel met R$ als ook met gold moet kopen, kan ik geen race meer skippen. Dat lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle updates en dan was het eigenlijk niet nodig om te skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:21:
Ik heb alle updates en dan was het eigenlijk niet nodig om te skippen.
Had gister ook de laatste dag binnen van de Ferrari binnen, heb dit niet met alle updates gedaan. Heb volgens mij 3 maal goud gebruikt omdat ik vermoede dat daarna weer een update met geld kwam. Heb ergens op dag 10 ofzo iets geskipt daarna niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog 3 dagen te gaan. Ik heb alleen maar R$ upgrades erop gezet en so far so good, nog niks geskipt, wel hier en daar wat afgevloekt.

Uiteindelijk heb je denk ik ook niet zoveel upgrades nodig, enkel als je veel moeite hebt met bepaalde challenges waarbij je n bepaalde tijd of max snelheid moet halen. Als t een kwestie is van te snelle bots, dan gewoon een paar dik verliezen en ze worden vanzelf langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik heb alles geskipt waar je niet mag botsen of slippen. Dat is bijna niet te doen met de bots om je heen. Verschrikkelijk irritante missies waar je alleen mazzel moet hebben.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Is te doen maar dan moet die wel upgrades hebben

Nogmaals. Krijgen jullie nog wel de advertentie bekijken = 1 goud

[ Voor 41% gewijzigd door Ferry34 op 19-01-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ferry34 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:33:

Soms ja (Android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nog steeds de advertenties ( op de ipad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
op mijn android kreeg ik er eerst 3a4 per keer nu 1x per 2 dagen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:33:

Niet zo veel. Per land vaak maar 1-2. GB en Duitsland geven soms 3. Misschien dat ik per dag zo'n 10 gold binnenhark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:26
Heb eindelijk dankzij dit Forum een aantal "lange afstand" races van een 2e een 1e plaats kunnen maken..DANK hiervoor. _/-\o_

Wat betreft dat goud, ik heb er geen moeite mee een tientje te betalen voor een spel, maar hier is firemonkeys wel een beetje doorgeslagen hoor. Ik kijk nog bijna dagelijks een advertentie en verder race ik maar gewoon door.

Inmiddels level 76 en ik vermoed dat ik het niet zo lang meer volhoudt, het tekort aan goud breekt me steeds vaker op R$ heb ik zat maar als een auto met alleen goud te kopen is is de pot zo leeg. ;w

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik heb al 6 weken geen goud advertenties gehad.
Kopen doe ik niet. Vind t n sport om verder te komen.

Lange afstand?
Je weet dat de maximale tijd maar 89 seconden is?
Dus moet je geen auto's inhalen als je meer dan 79 seconden op de teller hebt staan.

Vooral de eerste ronde moet je dus niet te hard rijden.
Hou er rekening mee dat je bij finish ook nog s bonus seconden krijgt en dat verschilt per track.
Het heeft dus geen zin om op spa voor de finish n auto in te halen als je op 70 seconden staat, want dan gooi je zo 20 seconden weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:57:
Da's best vreemd...

Hier in BE krijg ik op z'n minst 1 advertentie per dag (android4.4, nexus5).. Met VPN truukjes krijg je dan nog 1-2 per land erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Misschien moet ik t spel verwijderen en opnieuw installeren, maar ben bang dat die de back-up uit de cloud niet doet en ben ik alles kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MarcelGo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:45:
Heb eindelijk dankzij dit Forum een aantal "lange afstand" races van een 2e een 1e plaats kunnen maken..DANK hiervoor. _/-\o_

Wat betreft dat goud, ik heb er geen moeite mee een tientje te betalen voor een spel, maar hier is firemonkeys wel een beetje doorgeslagen hoor. Ik kijk nog bijna dagelijks een advertentie en verder race ik maar gewoon door.

Inmiddels level 76 en ik vermoed dat ik het niet zo lang meer volhoudt, het tekort aan goud breekt me steeds vaker op R$ heb ik zat maar als een auto met alleen goud te kopen is is de pot zo leeg. ;w
Ik was gekomen tot level 91 toen viel er geen update of auto meer te kopen zonder dat het bergen goud koste. Dat heeft mij toen gemotiveerd om op zoek te gaan naar een hack. Had toen ook genoeg geld gedoneerd.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:26
Ferry34 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:57:
Kopen doe ik niet. Vind t n sport om verder te komen.

Lange afstand?
Je weet dat de maximale tijd maar 89 seconden is?
Dus moet je geen auto's inhalen als je meer dan 79 seconden op de teller hebt staan.

Vooral de eerste ronde moet je dus niet te hard rijden.
Hou er rekening mee dat je bij finish ook nog s bonus seconden krijgt en dat verschilt per track.
Het heeft dus geen zin om op spa voor de finish n auto in te halen als je op 70 seconden staat, want dan gooi je zo 20 seconden weg
Ik heb een aantal maal geprobeerd op deze manier verder te komen dan gewoon zo hard mogelijk en snel mogelijk inhalen, kon toen niet echt een groot verschil vinden.
Daarom maar gestart met off-line de 1e plaatsen te halen, wel een beetje jammer want nu is het wel een eitje.

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 03:22:
Misschien moet ik t spel verwijderen en opnieuw installeren, maar ben bang dat die de back-up uit de cloud niet doet en ben ik alles kwijt
Ik heb al vaker een cloud save geladen (paar keer vanwege crashende telefoon, paar keer tijdens de Ferrari challenges) en t heeft altijd goed gewerkt. Als je echt onzeker bent kan je RR3 tijdelijk op een ander device installeren om te zien of je cloud save goed wordt geladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
een flinke update weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik ga de laatste ferrari niet halen. Paar keer mis gegaan met rijden, auto weer repareren. Kom nu gewoon tijd tekort. Moet ook nog gewoon werken. Jammer maar t is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch even met de tijd spelen dan zijn je auto's meteen gemaakt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frogmen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:54:
[...]

Ik was gekomen tot level 91 toen viel er geen update of auto meer te kopen zonder dat het bergen goud koste. Dat heeft mij toen gemotiveerd om op zoek te gaan naar een hack. Had toen ook genoeg geld gedoneerd.
Nee dat is echt verrot van dit spel. Je komt er niet zonder er echt geld in te stoppen of inderdaad een hack te vinden. dat bespreek je maar ergens anders :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 27-01-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik zelf een Ipad en ik heb met Google op you tube een oplossing gevonden, was alleen wel mijn eigen voortgang kwijt.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Toch gelukt, ik heb in totaal 3 updates met gold gekocht. Ik had er vanmorgen nog een hard hoofd in om het voor elkaar te krijgen. Ik heb de race achter de safetycar geskipt en daarna heb ik nog
2x de auto gerepareerd met gold. De laatste race gewonnen met nog 3 blokjes groen en dit was een makkie. Voor nog een race skippen was te weinig gold, dus dit was op het nippertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:34:
Wie raakt in het tijdrittornooi in groep A top 1% ?

Mij lukt het niet , zou nochtans wat extra goud opleveren.
Hier lukt het ook niet terwijl ik veel auto's volledig heb getuned. Hoe doen jullie dit? Hebben jullie alles uitstaan de rem enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:24
Uiteraard alle assists uit, handmatig gasgeven en remmen, alle upgrades, en dan maar blijven proberen om weer een tiende van je tijd af te krijgen. Maar zelfs dan gaat 't je nog niet lukken, want er staat top 1%, maar als ik me niet vergis is het in werkelijkheid de top 0,1%. Je moet erg goed zijn en/of érg veel tijd over hebben om daar tussen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de update ook binnen.
Wat opvalt is dat bij carriere de PRO terug is gegaan naar 87% (stond bij mij op 1005) en dat hier opeens 17 wagens beschikbaar zijn had er 16.
Echter als ik in PRO kijk staat wel alles op 100%

Kan iemand dit verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt mij ook op.
Heeft iemand enig idee wat de auto codatronca Barchetta kost? De eerste heb ik nu gekocht maar de 2e staat geen prijs bij beetje lammer als ik hem vrij speel en hij blijkt te duur. Geld ben ik niet zo bang voor maar gold.

En ik rijd nooit met alles uit dat is een hel of ben ik nu dom?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:29:
Dat valt mij ook op.
Heeft iemand enig idee wat de auto codatronca Barchetta kost? De eerste heb ik nu gekocht maar de 2e staat geen prijs bij beetje lammer als ik hem vrij speel en hij blijkt te duur. Geld ben ik niet zo bang voor maar gold.

Nog niet aan de reeks begonnen dus kan het niet zeggen maar rij zelf altijd met alle assists uit. Was 1 dag wennen maar nu kan je beter uitremmen voor de bochten en net wat harder door de bochten op de limiet met het risico te beginnen slippen uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 13:47
Zonder korting is die 270 GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer goud nodig beetje jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:07

Xtremelead

powered by E-MU

Sinds de laatste update heb ik een lastig probleempje: Af en toe valt het sturen/gasgeven/remmen (en zelfs het pauseren?) helemaal uit. Dit duurt een seconde of 5, daarna komt het weer terug en kan ik verder rijden. De race gaat intussen wel gewoon door.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik draai rr3 op een Galaxy S5 met Android 5. De update naar Android 5 kreeg ik overigens op dezelfde dag als de rr3 update, dus misschien ligt het aan de telefoon?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:29:
Dat valt mij ook op.

Ik rij sinds race 2 met alles uit, ben ondertussen niet anders gewend. Ook fijner zodat je bij challenges niet eerst hoeft te wennen aan rijden zonder een bepaalde assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drastisch goud te kort iemand tips? We rijden al steeds le man 10 rondes voor extra roem punten. Ook bied bij ons het team zich ook nooit meer aan. Erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:38

Racing_Reporter

Contentmaker

Same here, blijkbaar heb ik naast alle Ferrari's gevist uit die challenges.. Werkt de datumtruuk nog? Liever gooi ik m'n daily bonus niet weg zeg maar :)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Racing_Reporter schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:10:
Same here, blijkbaar heb ik naast alle Ferrari's gevist uit die challenges.. Werkt de datumtruuk nog? Liever gooi ik m'n daily bonus niet weg zeg maar :)
De daily bonus kun je vrij gemakkelijk weer terugkrijgen door de datum 4 dagen terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Ah ja, dat is waar. Graag zou ik die truuk uithalen, want 1000 goud neerleggen voor één auto is echt te krankzinnig voor woorden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is een schone zaak. Als je lang genoeg wacht dan komt ie waarschijnlijk wel als losstaand event terug. Net zoals Le Mans en Speedrush. Ik heb zelf de Maserati challenge gemist, maar no way dat ik gold ga neerleggen voor dat groen zwarte geval. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je goud kan verdienen door na een race deze te delen op Facebook.
Ik deed dit eigenlijk nooit maar hoorde dat je zo wel goud kan verdienen. Nu ben ik dit aan het proberen maar ik verdien hier volgens mij geen extra goud mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er trouwens iemand al meer info over de Exclusive reveal die er aan gaat komen. Ben namelijk wel nieuwsgierig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt een nieuwe porsche cayman GT4 die uit gaat komen die komt in het spel

En trouwens op facebook wordt gewaarschuwd vooradvertenties waarmee je gold zou kunnen verdienen, het is oplichting. phishing (hoe je het maar mag spellen)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racing_Reporter schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:10:
Maar werkt de datum truck nog?
Zo ja kan iemand uitleggen hoe het moet?
Die dagbonus kan me niet veel schelen, geld zat gespaard maar heb echt gold nodig om verder te komen in het spel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVICK
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik heb wel wat anders, repareren duurt lang of kost goud. Hier een truckje, voor android. Voor de reparatie ga offline en reapareer je auto, zet je tijd x aantal uur vooruit en hop je auto is klaar. Dit werkt ook voor uprades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Nog steeds geen geld uitgegeven en n hack ga ik nooit doen.

Heb nu wel n heel lucratieve race open gespeeld. Echt n money train.
De laatste race van Ferrari F40 F50 is 4 rondes le mans en is n nachtrace.
Hij is niet echt heel makkelijk maar winnen bij 100% dagbonus en dan verdubbelaar op geld en roem.

Winnen is zonder bonus ongeveer 83.000 en dat wordt met schadevrij zo'n 373.000 bij 100% bonus met verdubbelaar
Roem is dan 30.400
Vrienden verslaan is 11.000

Iedere avond kan je die race rijden en als je auto gemaakt is kan je m vaker rijden maar dan krijg je wel minder natuurlijk.

Maar geld en roem gaan hard nu. Heb 2 miljoen :)

Later in de Porsche 24 uur le mans krijg je n race van ruim 600.000 maar die heb ik nog niet vrij.

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 04-02-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op facebook dat de nieuwe update al in een aantal landen er is met de porsche cayman! Leuk ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:52:
Nog steeds geen geld uitgegeven en n hack ga ik nooit doen.

Heb nu wel n heel lucratieve race open gespeeld. Echt n money train.
De laatste race van Ferrari F40 F50 is 4 rondes le mans en is n nachtrace.
Hij is niet echt heel makkelijk maar winnen bij 100% dagbonus en dan verdubbelaar op geld en roem.

Winnen is zonder bonus ongeveer 83.000 en dat wordt met schadevrij zo'n 373.000 bij 100% bonus met verdubbelaar
Roem is dan 30.400
Vrienden verslaan is 11.000

Iedere avond kan je die race rijden en als je auto gemaakt is kan je m vaker rijden maar dan krijg je wel minder natuurlijk.

Maar geld en roem gaan hard nu. Heb 2 miljoen :)

Later in de Porsche 24 uur le mans krijg je n race van ruim 600.000 maar die heb ik nog niet vrij.
Ben ook bezig om deze race vrij te spelen, ben er bijna. Zie ook deze link http://rr3.wikia.com/wiki/Races_and_Price hier kan je makkelijk het prijzengeld terug zoeken per race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:52
De Cayman update was gisteren al beschikbaar bij mij. Zelfde principe als de vorige opdrachten...

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukadad schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:42:
De Cayman update was gisteren al beschikbaar bij mij. Zelfde principe als de vorige opdrachten...
Zojuist begonnen aan de Cayman, echter levert de eerste opdracht al problemen op met 136 per uur over de finish, iemand met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LRo
  • Laatst online: 06-03-2022

LRo

kies een andere lijn door de laatste bocht. rustig de bocht in en laat insturen!. ik ging zonder upgrades met 146 over de lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:22:
[...]

Zojuist begonnen aan de Cayman, echter levert de eerste opdracht al problemen op met 136 per uur over de finish, iemand met tips?
Haha ik had hetzelfde, de eerste opdracht is het meest lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Rijden jullie die race met alle hulpmiddelen uit? Zou ik aanraden, want dag 2 begint ook met een moeilijke, als je nog niet vaak zonder assistentie gereden hebt, namelijk 2,5 seconden lang blijven slippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ik heb meteen maar alle eerste reeks aan upgrades erop gezet.. je hebt er uiteindelijk toch wel een paar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel 81 miljoen en 860 gold. Op een eerlijke manier vergaard. Nooit wat gekocht. Met het geld kan ik niet zoveel! Maar wat is eerlijk? Als je de mogelijkheid geboden wordt om de data na elke race een dag vooruit te zetten heb je steeds 100% bonus. Om van 20% naar 100% te komen race ik een hele korte snelheidscamera van Monaco. De updates en reparaties hoeft je niet op te wachten en de teamleden gebruik ik alleen maar bij de race met de hoogste uitbetalingen van geld en gold. En dat zijn de 10 ronden op Le Mans met de Porsche. Altijd winst van 700.000 en na 4 races 35 gold erbij. Kost je dus 2 uur maximaal. In het slechtste geval ben je max 8 gold kwijt als je gebruik maakt van twee teammanagers. De reparatiemanager heb ik nooit nodig en de geldmanager ook niet meer. Dus voor mij max 4 gold kwijt maar krijg er wel steeds 31 gold voor terug. En ik blijf altijd online! Wel de tijd weer terugzetten als je stopt ivm met je maildata. Die 35 gold is gerelateerd aan je rijderscapaciteiten. Het kan dus meer of minder zijn. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:11:
Ik heb momenteel 81 miljoen en 860 gold. Op een eerlijke manier vergaard. Nooit wat gekocht. Met het geld kan ik niet zoveel! Maar wat is eerlijk? Als je de mogelijkheid geboden wordt om de data na elke race een dag vooruit te zetten heb je steeds 100% bonus. Om van 20% naar 100% te komen race ik een hele korte snelheidscamera van Monaco. De updates en reparaties hoeft je niet op te wachten en de teamleden gebruik ik alleen maar bij de race met de hoogste uitbetalingen van geld en gold. En dat zijn de 10 ronden op Le Mans met de Porsche. Altijd winst van 700.000 en na 4 races 35 gold erbij. Kost je dus 2 uur maximaal. In het slechtste geval ben je max 8 gold kwijt als je gebruik maakt van twee teammanagers. De reparatiemanager heb ik nooit nodig en de geldmanager ook niet meer. Dus voor mij max 4 gold kwijt maar krijg er wel steeds 31 gold voor terug. En ik blijf altijd online! Wel de tijd weer terugzetten als je stopt ivm met je maildata. Die 35 gold is gerelateerd aan je rijderscapaciteiten. Het kan dus meer of minder zijn. Succes allemaal!
maar als je online bent kan je dan ook de datum 1 dag vooruit zetten, dacht dat dit alleen kon als je offline speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan op de ipad. En ook meer dan 1 dag die soms nodig is voor bepaalde updates om dan direct te kunnen gebruiken. Alleen val je weer terug naar de 20% maar die heb je zo weer op de 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Dat valt nu inderdaad mee. Tegenvaller, alles max upgraden met RS aan die speciale Audi R18 van Crash TV of hoe dat ook heet... en vervolgens die snelheidsrit niet kunnen winnen. Je moet gewoon gold uitgeven, en dat vertik ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Bij welke race rij je in Monaco dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben dag 2 er op ook weer opzitten met de porsche hoe vergaat het jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 2 zit er ook op , nog gemakkelijk vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zeker goed te doen. Hopelijk blijft alles zo gaan hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monaco, accolade open, race 10, flitsfoto, haalt niet uit met welke auto, je wint het altijd maar daar gaat het ook niet om. Het is de bedoeling om zo snel mogelijk op de 100% te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, in Expert vind je die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:24
Bedoel je met Monaco misschien Melbourne? En is flitsfoto de vertaling van speed snap? Anders heb ik geen idee waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie de eerste race met de porsche iemand tips? Ik snap de opdracht gewoon even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LRo
  • Laatst online: 06-03-2022

LRo

Direct bij de start omkeren. De baan in tegen de richting in uitrijden. Je moet eerder over de finish komen dan je tegenstander die wel de juiste richting rijdt. Je komt elkaar halverwege tegen, rij niet tegen elkaar. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die opdracht toch wel enkele keren moeten proberen voor het me lukte.
Mijn wagen is volledig geüpdatet en was nodig hiervoor.

De volgende races waren veel gemakkelijker , ik kon die races rijden zonder het onderhoud (stond volledig in het rood) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LRo schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:18:
Direct bij de start omkeren. De baan in tegen de richting in uitrijden. Je moet eerder over de finish komen dan je tegenstander die wel de juiste richting rijdt. Je komt elkaar halverwege tegen, rij niet tegen elkaar. Succes!
Ohhh had niet in de gaten dat ik eerst moest keren. Begreep al niet wat fout deed. Zo maar nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Cayman missie 4 van dag 4 lukt me maar niet. Eerst 10 seconden stilstaan aan de start en dan de race winnen. Gebruik de timer op mijn smartphone om zo dicht mogelijk na die 10 seconden te vertrekken. Er loopt immers geen timer mee in RR.

Tweede plaats is het beste wat ik er uit haal. Alle upgrades met R$ zitten er op. Wil er geen goud voor gebruiken, maar vrees dat ik toch enkele upgrades extra zal moeten doen.
Een van de betere/moeilijkere races tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukadad schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:41:
Cayman missie 4 van dag 4 lukt me maar niet. Eerst 10 seconden stilstaan aan de start en dan de race winnen. Gebruik de timer op mijn smartphone om zo dicht mogelijk na die 10 seconden te vertrekken. Er loopt immers geen timer mee in RR.

Tweede plaats is het beste wat ik er uit haal. Alle upgrades met R$ zitten er op. Wil er geen goud voor gebruiken, maar vrees dat ik toch enkele upgrades extra zal moeten doen.
Ben benieuwd of mij wel gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb 1x gold uitgegeven ( 8 ) voor de versnellingsbak en toen werd het weer gewoon geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cathweazle
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Ik weet niet hoe jij je hudinstellingen hebt staan, maar ik heb gewoon een rondetijden/timer.
Volgens mij is hij best te doen die 4de race, maar je zult gold moeten dokken om te winnen en je kunt het beter meteen doen want je ontkomt er toch niet aan. Scheelt je een hoop onnodig gezweet en je verdient het waarschijnlijk toch wel terug gedurende de races met het behalen van de dagstages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar

Wat je nog zou kunnen proberen is om een aantal races met veel achterstand te verliezen en daarna wordt de tegenstand van de andere coureurs vanzelf minder. Ook zou je nog kunnen proberen om offline (zonder internet) te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie wat de porsche gaat kosten? Is hij met geld of gold?
Ik strand ook op de 4e opdracht, alleen met geld gedaan nog niks met gold.

Bij mij staat ook niet de 10 seconden aftelling in beeld moet dus zelf aftellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:05:
Ik strand ook op de 4e opdracht, alleen met geld gedaan nog niks met gold.

Bij mij staat ook niet de 10 seconden aftelling in beeld moet dus zelf aftellen.
Als ik race dan staat altijd een timer in beeld die de rondetijd telt. Als 10 sec voorbij zijn dan gaan racen. Heb ook gehaald door ofline te spelen en eerst 2 races dik te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Het is me uiteindelijk toch gelukt om race 4 af te werken, zonder goud te spenderen. Dag 5 is een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:05:
Volgens mij 280 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ook aan dag 5 bezig, eerste 2 races snel afgerond, auto nu in reparatie toch nog tijd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben ook weer alles ingelopen nu met de laatste race van dag 5 bezig. Een race in het donker en je moet de eerste ronden aan kop komen en dan mag je niet meer laten inhalen. Ik kom dus niet aan kop. Ook niet met offline spelen. Hmmm even zien hoe ik dat ga doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:31:
Wij hebben ook weer alles ingelopen nu met de laatste race van dag 5 bezig. Een race in het donker en je moet de eerste ronden aan kop komen en dan mag je niet meer laten inhalen. Ik kom dus niet aan kop. Ook niet met offline spelen. Hmmm even zien hoe ik dat ga doen
Was bij mij in eerste instantie ook erg lastig. Ben offline gegaan. En als ik na de eerste ronde niet op kop was race gestopt en opnieuw begonnen, tegenstanders werden steeds langzamer. Toen ik nog net net in rood reed is het me gelukt om in de eerste ronde op kop te komen (pas in de laatste bocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:31:
Je scherm lichter zetten maakt het makkelijker, dan zie je i.i.g. iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het donkere vind ik gene enkel probleem maar de auto's waren gewoon te snel. Ze haalden mij op rechtestukken gewoon in. Nu paar tunings gedaan en gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je weten wat erbij dag 6 wordt gevraagd, zie deze link: http://rr3.wikia.com/wiki/Exclusive_Reveal
best handig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Race 1 van dag 6 was een moeilijke voor mij. Toch een achttal keer geracet voor ik voldoende voorsprong had op de tweede. Met een totaaltijd van 5:43:324 is het me uiteindelijk toch gelukt. De tweede kwam iets van een 17 sec later over de lijn, net over de 6:00 min.
De eerste pogingen lukten niet en dan dacht ik dat ik de eerste best een tik kon geven. Bracht ook niets op. Gewoon een snelle cleane race bleek de oplossing, zonder slippers of slidings. Stelde voor mezelf vast dat je de eerste auto's al aan het inhalen moest zijn bij de snelle links-rechtse combinatie, of ik kwam er sowieso niet.

Dag 6 zit er op, de overige races gingen zonder problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door lukadad op 09-02-2015 17:40 . Reden: typo + extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik krijg met geen mogelijkheid die donuts rond. Hoe doen jullie dat?
Ik zit nu in de laatste race van dag 4, en draai de hele iPad op z'n kop maar alles behalve blijft die auto niet draaien. Zeer frustrerend.
Moet je een bepaalde snelheid rijden? En in welke bochten kun je het beste draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:03:
Ik krijg met geen mogelijkheid die donuts rond. Hoe doen jullie dat?
Ik zit nu in de laatste race van dag 4, en draai de hele iPad op z'n kop maar alles behalve blijft die auto niet draaien. Zeer frustrerend.
Moet je een bepaalde snelheid rijden? En in welke bochten kun je het beste draaien?
Vanuit stilstand iets gas geven en direct naar links of rechts sturen en als het goed is moet het dan snel lukken. Zorg wel dat je op de baan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky-154
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 16:08
Met alle rijhulpmiddelen uit gaat het ook iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij dag 6. Snelheidsrecord lukt niet. Ik kom niet eens in de buurt hoe goed ik ook rijd hopelijk wordt hij straks lager ingeschaald. Hij staat nu op 251! Puft ik kom niet verder dan 231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:50:
Ik ben nu bij dag 6. Snelheidsrecord lukt niet. Ik kom niet eens in de buurt hoe goed ik ook rijd hopelijk wordt hij straks lager ingeschaald. Hij staat nu op 251! Puft ik kom niet verder dan 231
Snelheidsrecord op Catalunya is vrij makkelijk op te lossen door een trucje, bij de start gewoon omdraaien en een stukje circuit terugrijden. Draai vervolgens weer om en al je met een redelijke snelheid de laatste bocht voor het rechte eind opkomt dan moet het zeker lukken.

Succes.
Pagina: 1 ... 16 ... 65 Laatste