[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 55 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:02

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

upje schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:22:
Challenge 3 is mij inmiddels gelukt, met PR 80.8. Maar... ik heb er wel een stuk of 15-20 pogingen voor nodig gehad. Zoals JJ de Bom zegt: botsen op het rechte stuk, en ook vooral recht achterop klappen, anders slinger je van de baan af. Leuke uitdaging ;).
grappig spel is het toch: de ene keer is het absoluut niet botsen, en de andere kan je alleen halen door absoluut wel te botsen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik ben het wel met je eens dat de hele serie goed te doen is en op de laatste dag MOET je alle zeilen bij zetten om het te halen. Dat is natuurlijk ook de truuk. Lekker maken en als je het niet haalt en weinig goud hebt....... kassa. En hoe reageer je dan, want je wilt die auto binnen halen. Dan maar weer naar de winkel. Zo heb ik toch al wel een paar autos moeten laten schieten die wel leuk waren om te rijden, maar in je achterhoofd nog een stemmetje zegt: let op straks komedie andere leuke auto ook nog. Ik ben zeer nieuwsgierig naar de Mazda RX 7 en de kosten daarvoor. Hij komt ook nog eens in de special, dus daarvoor zal het wel het nodige kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
JJ de Bom schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:28:
Ik ben zeer nieuwsgierig naar de Mazda RX 7 en de kosten daarvoor. Hij komt ook nog eens in de special, dus daarvoor zal het wel het nodige kosten
Op zich vallen de kosten mee: R$444.200 en 187 goud voor 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Weet je ook de kosten voor het verkrijgen van de auto? Ik heb niet veel goud meer na de Furai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:36
Dat zal dus wel een heel stuk minder worden; ik gok op 100 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spantie79
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik snap niet hoe je aan 268kmh geraakt bij 8.4 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spantie79
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-05-2021
Ha, gelukt. Dat was stress. Snode Monkeys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het event om de RX-7 te winnen is zojuist gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker wagentje. Complete upgrade gedaan. Nog 25% van het evenement te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 21:59
Ik blijf de LTS events toch vervelend vinden. Het duurt zo'n 10 minuten per TIER en dat 22 keer. De RX-7 is leuk om mee te rijden, maar het lijkt allemaal zo traag te gaan. Ik hou mijn hart vast voor de RX-3 LTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:12:
Ik blijf de LTS events toch vervelend vinden. Het duurt zo'n 10 minuten per TIER en dat 22 keer. De RX-7 is leuk om mee te rijden, maar het lijkt allemaal zo traag te gaan. Ik hou mijn hart vast voor de RX-3 LTS.
Helemaal mee eens, geef mij maar een Gauntlet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upje
Niet zo negatief doen, de RX-3 heeft een whopping PR van maar liefst 0,1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:58:
[...]

Helemaal mee eens, geef mij maar een Gauntlet.
Hmmmmmmm..... Je kan natuurlijk ook overdrijven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

Hmmmmmmm..... Je kan natuurlijk ook overdrijven 8)7
Nee ik overdrijf niet, ik vind een Gauntlet veel uitdagender dan een TLS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:21:
[...]
Nee ik overdrijf niet, ik vind een Gauntlet veel uitdagender dan een TLS ;)
Het racen en de uitdagingen wel, maar het ticketsysteem is echt om te huilen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upje schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:59:
Niet zo negatief doen, de RX-3 heeft een whopping PR van maar liefst 0,1 ;)
En dan 8 rondjes Cup op Le Mans

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:36:
[...]

En dan 8 rondjes Cup op Le Mans
Dan ga ik 1 van mijn jongens lief aankijken ;)

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 09:48
De RX7 is eindelijk binnen.. Werd toch al snel erg saai om zo veel races te moeten rijden. Zelfs na een tijdje helemaal niets met RR3 gedaan te hebben weet ik weer waarom juist :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin dan maar naar aan de RX-3...doe ik rtouwens ook niet. Ga geen goud voor upgrades uitgeven aan deze skelter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Om de veneno serie helemaal uit te rijden is 520 goud nodig. Je krijgt dan 90 goud terug en als je de auto nog niet hebt de auto die anders 900 goud kost. Heb net ff te weinig goud... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik er een beetje er op tegen heb je is dat je bij die Veneno direct al moet upgraden.
Dan heb ik al de neiging om de handdoek in de ring te gooien.
Dat heb ik een tijd terug ook gemaild naar EA naar aanleiding van die Furai (of was het Funai) daar heb je precies hetzelfde.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2017 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darter Arie schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:09:
Om de veneno serie helemaal uit te rijden is 520 goud nodig. Je krijgt dan 90 goud terug en als je de auto nog niet hebt de auto die anders 900 goud kost. Heb net ff te weinig goud... jammer.
En hoeveel R$? Eerste rondje upgrades is al rond 1 miljoen schat ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:03:
[...]
En hoeveel R$? Eerste rondje upgrades is al rond 1 miljoen schat ik?
Level 1 upgrades: R$1.202.000
Level 2 upgrades: R$1.802.900
Level 3 upgrades: R$778.400 & 520 Goud
Level 4 upgrade (alleen de motor): R$699.300

Totaal: R$4.482.600 en 520 Goud (je krijgt nog wel 90 Goud terug)

75% van de LTS is te halen met alleen maar R$. Wil je 'm daarna direct voltooien, dan kost jet 820 Goud.

Al met al een duur autootje :P

[ Voor 12% gewijzigd door agnocchi op 28-08-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan race ik hem zolang ik kan, zonder upgrades, en wachten we op de volgende.

Dit is precies de oorzaak dat ik het spel maar amper meer speel. Lol is er wel vanaf met deze 'prijzen' voor nieuwe auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:05:
Dan race ik hem zolang ik kan, zonder upgrades, en wachten we op de volgende.

Dit is precies de oorzaak dat ik het spel maar amper meer speel. Lol is er wel vanaf met deze 'prijzen' voor nieuwe auto's.
Dan zal je snel klaar zijn..... Alleen de eerste 5 races zijn volledig zonder upgrades te doen. De Cup race van 2.3 heeft al een PS72.0 (basis Veneno heeft PS70.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Sneak preview voor de komende update: YouTube: RRTV EP 06 Final
Wordt een Bathurst update weer. Het lijkt erop, dat de McLaren P1 GTR te winnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 18:28
agnocchi schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:08:
Sneak preview voor de komende update: YouTube: RRTV EP 06 Final
Wordt een Bathurst update weer. Het lijkt erop, dat de McLaren P1 GTR te winnen is.
Ik zag ook Veyrons volgens mij.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Kassad schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:20:
[...]
Ik zag ook Veyrons volgens mij.
Speculaties: P1-GTR, McLaren 720S, Chiron?😀 #2 Holden Commodore #6 Ford Falcon

[ Voor 24% gewijzigd door agnocchi op 30-08-2017 14:22 ]

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Speculaties: P1-GTR, McLaren 720S, Chiron?😀 #2 Holden Commodore #6 Ford Falcon
Het zouden ook bestaande auto's kunnen zijn want ze worden wel erg vaag weergegeven. Persoonlijk hoop ik weer eens op een nieuw circuit en absoluut geen NASCAR.

Verwijderd

Een Gauntlet zou ook wel weer eens leuk zijn.

• agnocchi
Tijar schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:09:
[...]
Het zouden ook bestaande auto's kunnen zijn want ze worden wel erg vaag weergegeven. Persoonlijk hoop ik weer eens op een nieuw circuit en absoluut geen NASCAR.
Het lijken de volgende auto's et zijn:
1 - Mclaren P1 GTR 2 - Mclaren 720S 3 - Bugatti Veyron 4 - Holden Commodore VF - Scott Pye 5 - Lamborghini Huracan Performante 6 - Ford Falcon FG-X - Cameron Waters

Hoewel de Ford en de Holden officieel geen Nascar zijn, ben ik er niet blij mee. Dat Supercar gebeuren lijkt mij teveel op Nascar......

• Kassad
agnocchi schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Het lijken de volgende auto's et zijn:
1 - Mclaren P1 GTR 2 - Mclaren 720S 3 - Bugatti Veyron 4 - Holden Commodore VF - Scott Pye 5 - Lamborghini Huracan Performante 6 - Ford Falcon FG-X - Cameron Waters

Hoewel de Ford en de Holden officieel geen Nascar zijn, ben ik er niet blij mee. Dat Supercar gebeuren lijkt mij teveel op Nascar......
geez, zijn dat nieuwe uitvoeringen van bestaande auto's? Als in, een nieuwe variant van P1 GTR, de 720S en de Veyron?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• agnocchi
Kassad schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:13:
[...]
geez, zijn dat nieuwe uitvoeringen van bestaande auto's? Als in, een nieuwe variant van P1 GTR, de 720S en de Veyron?
De P1 GTR wordt waarschijnlijk een Flashback Event (Born for Victory), de 720s is een nieuwe auto. Wordt misschien een Special Event. De Bugatti en de Lamborghini misschien een LTS. De kans is aanwezig, dat de Ford en de Holden misschien in een Flashback van de Bathurst1000 zit.
Het zijn alleen allemaal speculaties (http://rr3.wikia.com/wiki/Thread:185706). Maandag of dinsdag wordt het allemaal duidelijk.....

• Tijar
agnocchi schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

De P1 GTR wordt waarschijnlijk een Flashback Event (Born for Victory), de 720s is een nieuwe auto. Wordt misschien een Special Event. De Bugatti en de Lamborghini misschien een LTS. De kans is aanwezig, dat de Ford en de Holden misschien in een Flashback van de Bathurst1000 zit.
Het zijn alleen allemaal speculaties (http://rr3.wikia.com/wiki/Thread:185706). Maandag of dinsdag wordt het allemaal duidelijk.....
Oftewel weer veel van hetzelfde en weinig vernieuwingen. We wachten even rustig af maar de vooruitzichten zijn niet echt heel positief.

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik speel RR3 Op een iPhone 6s 16gb. Nu heb ik al bijna al mijn apps en foto's weggegooid. Maar krijg nog steeds de opmerking dat geheugen vol is. In RR3 kan je lokale opslag verwijderen. Wat houdt dat precies in? Iemand nog tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:22:
Ik speel RR3 Op een iPhone 6s 16gb. Nu heb ik al bijna al mijn apps en foto's weggegooid. Maar krijg nog steeds de opmerking dat geheugen vol is. In RR3 kan je lokale opslag verwijderen. Wat houdt dat precies in? Iemand nog tips
Als je je lokale opslag verwijderd kun je overnieuw beginnen dus kijk daar mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Solid4S schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:22:
RR3 heeft de neiging om oude data (van oude updates) niet (goed) te verwijderen. Wat ik regelmatig doe als er weer een update of 2 is geweest is alles verwijderen. Zeer belangrijk is dan wel een hele goede back-up!
Wat je kan doen (zorg wel dat je een (goed) wifi verbinding hebt i.v.m. de grote downloads):
- Maak voor de zekerheid een volledige back-up van de telefoon (op de PC of iCloud)
- Zorg voor een back-up naar FB of Gamecenter van de huidige stand (ik gebruik een andere telefoon om de back-up terug te lezen ter controle)
- Verwijder RR3 helemaal van de telefoon. Dit zorgt ervoor, dat alle ruimte weer wordt vrijgegeven
- Installeer RR3 na 5 minuutjes weer vanuit de store (de telefoon de tijd geven voor het volledig verwijderen van de data)
- Start RR3 en loop het opstarten helemaal door
- Koppel Fabebook en/of Gamecenter weer aan RR3 en doe een restore
- Als het goed is, heb je alle voortgang weer terug en een stuk minder data in gebruik. Mocht het niet goed gegaan zijn, dan kan je altijd de PC/iCloud back-up weer terugzetten op de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Thanks. Dat ga ik van het weekend eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Is gelukt!! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De nieuwe update heeft inderdaad de McLaren 720S en Australische V8 supercars. Morgen beschikbaar.

- Holden Commodore VF - Garry Rogers Motorsport
- Ford Falcon FG-X - Team Penske

[ Voor 30% gewijzigd door Tijar op 05-09-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
En de update is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Instant en gratis service vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is pas na de update zeker? Vanmorgen nog wat rondjes gedaan in de Aston Martin Gauntlet, maar ik moest gewoon betalen en 3 uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:49:
[...]
Dat is pas na de update zeker? Vanmorgen nog wat rondjes gedaan in de Aston Martin Gauntlet, maar ik moest gewoon betalen en 3 uur wachten.
Ik heb vannacht de update gedaan en toen was hij nog niet zichtbaar. Vanmorgen ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:39:
[...]

Ik heb vannacht de update gedaan en toen was hij nog niet zichtbaar. Vanmorgen ineens wel.
Vanmorgen was dit bij mij zichtbaar en nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:52:
[...]
Vanmorgen was dit bij mij zichtbaar en nu niet meer?
Hmmmm.... Bij mij nog wel. Voor de zekerheid wel even alle auto's doorlopen net....
Je bent wel online?

[ Voor 3% gewijzigd door agnocchi op 06-09-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:08:
[...]

Hmmmm.... Bij mij nog wel. Voor de zekerheid wel even alle auto's doorlopen net....
Je bent wel online?
Nu ineens wel weer beschikbaar, ik denk een brakke WiFi verbinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
WAT IS ER NIEUW?

Zoek de grenzen van je skills op met de McLaren 720S. Plus, de Bathurst 1000 is terug! En verder:
• Verdien de Ford Falcon FG X en Holden Commodore VF, maar ook met de P1 GTR in drie tijdelijke series
• Neem deel aan Exclusive Reveal (Porsche Cayman GT4), Project Impulse (Renault DeZir Concept) en Front Runner (Hennessey Venom GT)
• Upgrade de Mazda Furai volledig om de nieuwe Exclusieve Serie te ontgrendelen
• Voltooi de Community-uitdaging, waar de beloning afhangt van hoe goed en veel spelers samenwerken

Community-uitdagingen:
We introduceren een nieuwe variatie op de tijdelijke speciale evenementen: community-uitdagingen. In deze nieuwe serie racen coureurs tegen elkaar om wagens en andere in-game beloningen te verdienen. Bonusbeloningen worden echter vrijgespeeld op basis van voltooide racemissies door de community. Deze missies hebben meerdere niveaus, en beloningen zijn gebaseerd op het totale voortgangspercentage van mijlpalen. Voor onze eerste community-uitdaging moeten coureurs 60 miljoen rondes rijden binnen de open periode van de Maplethorpe Veyron Community Challenge, die begint op 14 oktober (AEST).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:16:
WAT IS ER NIEUW?

Zoek de grenzen van je skills op met de McLaren 720S. Plus, de Bathurst 1000 is terug! En verder:
• Verdien de Ford Falcon FG X en Holden Commodore VF, maar ook met de P1 GTR in drie tijdelijke series
• Neem deel aan Exclusive Reveal (Porsche Cayman GT4), Project Impulse (Renault DeZir Concept) en Front Runner (Hennessey Venom GT)
• Upgrade de Mazda Furai volledig om de nieuwe Exclusieve Serie te ontgrendelen
• Voltooi de Community-uitdaging, waar de beloning afhangt van hoe goed en veel spelers samenwerken

Community-uitdagingen:
We introduceren een nieuwe variatie op de tijdelijke speciale evenementen: community-uitdagingen. In deze nieuwe serie racen coureurs tegen elkaar om wagens en andere in-game beloningen te verdienen. Bonusbeloningen worden echter vrijgespeeld op basis van voltooide racemissies door de community. Deze missies hebben meerdere niveaus, en beloningen zijn gebaseerd op het totale voortgangspercentage van mijlpalen. Voor onze eerste community-uitdaging moeten coureurs 60 miljoen rondes rijden binnen de open periode van de Maplethorpe Veyron Community Challenge, die begint op 14 oktober (AEST).
De flashbacks zijn wel leuke opties voor degene die de auto's nog niet hebben, de Hennessey is beestachtig snel maar wel behoorlijk aan de prijs qua goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Die Dezir en de Hennessey had ik nog niet dus ben daar mee bezig. Wat is die Dezir irritant langzaam zeg :) En niet kunnen updaten voor het onderzoek gedaan is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Mijn idee over die Community uitdaging: Beetje in de trant van de 'Formula E Time Trial Competition' van een tijdje geleden. Het is gewoon een LTS en iedereen die meedoet krijgt een deel van de extra prijs als het totaal aantal rondjes meer dan 60.000.000 is.
Het kan zijn, dat de prijzen en rondjes alleen gelden voor iedereen die 'm ook daadwerkelijk helemaal uit rijdt. Zo forceren ze racers die de auto al hebben door de R$-only grens, omdat de opbrengst niet opweegt tegen de Goud kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
60 miljoen rondjes. Wow. Da's best veel zeg maar ;).

• Tijar
Om de McLaren 720S tot 100% te upgraden heb je R$ 2.240.300 en 1225 goud nodig.

Voor de 3 V8 bakken heb je per stuk R$ 1.172.800 en 943 goud nodig.

Het begint zo langzamerhand een beetje lachwekkend te worden wat je nodig hebt aan goud.

• Kassad
Tijar schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:22:
Om de McLaren 720S tot 100% te upgraden heb je R$ 2.240.300 en 1225 goud nodig.

Voor de 3 V8 bakken heb je per stuk R$ 1.172.800 en 943 goud nodig.

Het begint zo langzamerhand een beetje lachwekkend te worden wat je nodig hebt aan goud.
idd, gaat helemaal nergens over..

• Kasperaitis
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-10 21:28
Weet iemand wat die Hennesey Venom kost aan goud upgrades om hem binnen te halen?
Dat weet ik of het haalbaar is om er aan te beginnen.

• Tijar
Je hebt 765 goud nodig om de serie met de Venom te kunnen voltooien (Breakneck Legends).

• Kasperaitis
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-10 21:28
Tijar schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:22:
Je hebt 765 goud nodig om de serie met de Venom te kunnen voltooien (Breakneck Legends).
Bedankt voor je snelle reactie. Weet je toevallig ook wat het aan goud kost om hem binnen te halen in de front runner serie?

• upje
Deze info is allemaal te lezen op de http://rr3.wikia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-10 19:55
Hebben jullie ook het probleem dat er geen advertenties te bekijken zijn om je dagelijkse quota goud binnen te halen of de service tijden te verkorten of ligt het aan mij? Ik heb het spel al opnieuw opgestart en de advertentie ID gereset. Loste bij mij niets op. Als het alleen aan mij ligt heeft iemand nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
richard-5 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:26:
Hebben jullie ook het probleem dat er geen advertenties te bekijken zijn om je dagelijkse quota goud binnen te halen of de service tijden te verkorten of ligt het aan mij? Ik heb het spel al opnieuw opgestart en de advertentie ID gereset. Loste bij mij niets op. Als het alleen aan mij ligt heeft iemand nog andere suggesties?
Ik heb hetzelfde probleem, heb de id ook gereset en dat helpt hier ook niet. Krijg nu vier ads 's ochtends en 's avonds de vijfde. Kan ook de reparaties niet versnellen helaas.

Edit: het lijkt bij mij opgelost @richard-5

[ Voor 3% gewijzigd door Kassad op 10-09-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Relentless dag 1 op Brands Hatch.

Challenge 1 - 2 rondes cup en win in de McLaren 675.
Challenge 2 - 2 rondes cup en wordt laatste in de McLaren 675.
Challenge 3 - 2 rondes cup in de 720.
Challenge 4 - keuze uit flitsfoto, auto cross of een hunter race.

Beloning R$10.000 en 5 goud.

De eerste serie upgrades duurt 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga deze maar weer eens proberen bonnen te hengelen. Heb 800 goud en 3mln R$ gespaard...laat maar komen. Eerste dag maklelijk gehaald. Geen bijzondere auto trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-10 19:55
Kassad schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 09:09:
[...]

Edit: het lijkt bij mij opgelost @richard-5
Bij mij ook na een restart, blijft een vreemd probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Bij mij doet hij niet cloud opslag moet zelf doen anders loop ik een dag achter en loop ik op het eind mn bonussen mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
richard-5 schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:01:
[...]

Bij mij ook na een restart, blijft een vreemd probleem!
En het was van korte duur bij mij, de ads zijn weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 op Spa.

Challenge 1 - keuze uit hunter, autocross of flitsfoto. Ik heb de autocross gekozen en was simpel.
Challenge 2 - 1 ronde cup met een rollende start op ongeveer 30 seconden van de start en finish binnen 2:54 minuut. Je hoeft overigens niet eerste te worden!
Challenge 3 - 1 ronde cup met 13 tegenstanders en win zonder dat Ahmed je langer dan 5 seconden blokt.

Beloning R$20.000 en 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was nog appeltje eitje de eerste 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:12:
Was nog appeltje eitje de eerste 2 dagen
Da's altijd de eerste dagen.... De laatste 2 dagen zijn wel echt zwaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
kraaytje schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:32:
Bij mij doet hij niet cloud opslag moet zelf doen anders loop ik een dag achter en loop ik op het eind mn bonussen mis
Maar goed dat je dit meldde, ik keek vanmorgen pas, bleek er al 7 dagen geen back-up meer gemaakt te zijn. De advertenties doen het soms wel en soms niet maar ik kan geen snel onderhoud meer plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 op de Nurburgring.

Challenge 1 - maak een keuze uit de 3 varianten van het circuit, win maar ga niet langer dan 1 seconde naast de baan te gaan anders moet je ze alledrie doen. 2 rondes, 3 rondes en 4 rondes.
Challenge 2 - flitsfoto.
Challenge 3 - 3 rondes cup op het GP circuit en voltooi deze binnen 4:55 minuut zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - 1 ronde cup en blijf Ahmed voor, je start als 11e en zolang je Ahmed voorblijft hoef je niet te winnen.

Beloning R$20.000 en 10 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer simpel te halen met 2 a 3 rondjes upgrades (R$ - Goud - R$). Zit nu op 73.6 dacht ik.
Wel schandalige prijzen...bijna 200k r$ voor een eerste upgrade...Nu moet ik hem wel halen...

• Tijar
Dag 4 op de Hockenheimring.

Challenge 1 - 3 rondes cup op het GP circuit. Voltooi de 3 rondes binnen 4:12 minuut en je mag maximaal 1 seconde buiten de baan komen. 4:12 minuut is een redelijk strakke tijd en je moet behoorlijk snel iedereen inhalen om het te halen, pas op met inhalen van de bots, ze zijn redelijk agressief.
Challenge 2 - keuze uit 3 opties: 2x autocross en een flitsfoto. Win 1 optie of doorloop ze alledrie.
Challenge 3 - snelheidsrecord binnen 0:53 minuut en kom niet buiten de baan.
Challenge 4 - 3 rondes cup op het GP circuit en je start als laatste, je mag niet langer dan 3 seconden achter Ahmed rijden dus probeer in een bocht in te halen i.p.v. op het rechte stuk.

Beloning R$20.000 en 10 goud.

Verwijderd

Vooral 1 en 3 vond ik lastig, de rest is goed te doen. PS 72.8.

• Solid4S
Krijg sinds gisteren ook veel minder ads. Wel jammer. Scheelt op maandbasis toch gauw 150 goud

• agnocchi
Solid4S schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:32:
Krijg sinds gisteren ook veel minder ads. Wel jammer. Scheelt op maandbasis toch gauw 150 goud
Reset je de Reclame ID weleens? Ik krijg (tot nu toe) al mijn ads, maar moet af en toe mijn Reclame ID een resetten.

• Solid4S
Ja die ik steeds. Tot gisteren hielp dat. Nu niet meer

• Firefighter1976
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-10-2023
Wie heeft ook problemen met speedrush op herhaling. Missie 2 van 5. Cup met 20 seconden wachten. Kun je de Porsche winnen. Beetje kansloos weer van EA. Alle races gingen prima en waren redelijk makkelijk te doen. Heb deze nu 10x geprobeerd, auto tot 1 upgrade na alles upgrades gedaan.... grrrrrrr :'(

• Tijar
Dag 5 op Monza.

Challenge 1 – keuze tussen Hunter, H2H en snelheidsrecord. Ik heb de laatste gekozen en het rechte stuk voor de parabolica is hiervoor lang genoeg.
Challenge 2 – flitsfoto en zorg dat je de laatste bocht goed neemt.
Challenge 3 - 3 rondes cup en win binnen 4:32 minuut. Het inhalen kost de meeste tijd en de bots gaan niet echt aan de kant.
Challenge 4 – ronde in tegengestelde richting, je start met een rollende start dus keer z.s.m. om en voltooi de ronde. Lastig maar na een aantal keer oefenen prima te doen.
Beloning R$20.000 en 15 goud.

Verwijderd

Challenge 1 H2H is ook goed te doen.

Challenge 3 heb ik toch wel een paar keer moeten doen. Ik pak de eerste chicane meestal rechts door het gras, dus ff moeilijk om het juiste rempunt in te schatten. Maar na een poging of zes in 4:31 gehaald. Botjes zijn inderdaad agressief, lomp en irritant.

Challenge 4 doen we vanavond.

Verwijderd

Missie 5 bij de porsche blij minimaal 91 meter van de voorganger af wat is nu de bedoeling buiten die 91 meter blijven of er binnen heb alle 2 gedaan en geen van beide goed wordt ik gek

• upje
Binnen de 91 meter blijven, er voor of er achter. Je moet alleen wel winnen! Dat zijn ze alleen vergeten te zeggen. Zorg dus dat je dichtbij blijft en win met een kleine voorsprong.

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:26

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

agnocchi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:54:
[...]

Reset je de Reclame ID weleens? Ik krijg (tot nu toe) al mijn ads, maar moet af en toe mijn Reclame ID een resetten.
Waar kan je die reclame id resetten ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Bij de Iphone. Onder instellingen, privacy en dan reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 6 op Catalunya.

Challenge 1 - 1 ronde cup op het GP circuit, win binnen 1:32 minuut en dit is goed te doen door in de eerste bochten iedereen in te halen.
Challenge 2 - keuze uit 3 cups. 6 rondes op het club circuit, 4 op National en 3 op het GP circuit. Ik heb de tweede optie gekozen en ging prima.
Challenge 3 - snelheidsrecord op National binnen 0:58 minuut

Bijgaand een video hoe je dit kunt doen upgrades: YouTube: No upgrades Relentless Mclaren 720S Coupe

Challenge 4 - 1 ronde cup op het GP circuit, je start als 21e en Ahmed staat achter je. Ahmed mag je niet inhalen en je gemiddelde snelheid mag niet boven de 170km/uur komen. Dit is lastig als je Ahmed direct achter je hebt maar wordt al een stuk beter te doen zodra er een aantal bots tussen Ahmed en jezelf zitten.

Een andere optie is gewoon stil gaan staan voor Ahmed en een seconden of 30 wachten en dan volgas wegscheuren. Zo kom je nooit aan het gemiddelde van 170km/uur ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Tijar op 15-09-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:12:
[...]
Waar kan je die reclame id resetten ergens ?
Heb je Android of iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
- Real Racing eerst volledig/geforceerd afsluiten
- Instellingen -> Privacy -> Reclame -> Stel reclame-ID opnieuw in
- Real Racing weer starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

agnocchi schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:28:
[...]

- Real Racing eerst volledig/geforceerd afsluiten
- Instellingen -> Privacy -> Reclame -> Stel reclame-ID opnieuw in
- Real Racing weer starten
Vanavond even proberen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Tijar schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:49:
Dag 6 op Catalunya.

Challenge 1 - 1 ronde cup op het GP circuit, win binnen 1:32 minuut en dit is goed te doen door in de eerste bochten iedereen in te halen.
Challenge 2 - keuze uit 3 cups. 6 rondes op het club circuit, 4 op National en 3 op het GP circuit. Ik heb de tweede optie gekozen en ging prima.
Challenge 3 - snelheidsrecord op National binnen 0:58 minuut

Bijgaand een video hoe je dit kunt doen upgrades: YouTube: No upgrades Relentless Mclaren 720S Coupe

Challenge 4 - 1 ronde cup op het GP circuit, je start als 21e en Ahmed staat achter je. Ahmed mag je niet inhalen en je gemiddelde snelheid mag niet boven de 170km/uur komen. Dit is lastig als je Ahmed direct achter je hebt maar wordt al een stuk beter te doen zodra er een aantal bots tussen Ahmed en jezelf zitten.

Een andere optie is gewoon stil gaan staan voor Ahmed en een seconden of 30 wachten en dan volgas wegscheuren. Zo kom je nooit aan het gemiddelde van 170km/uur ;)

Pfff ik vind die opdrachten steeds irritanter worden.. ben een beetje klaar met het spel denk ik..

• Tijar
Dag 7 op Le Mans
Challenge 1 – autocross, tijd 38,8 seconden en zou net te doen moeten zijn.
Challenge 2 – keuze uit 3x een 1 ronde cup (dag, avond en nacht). Ik heb de dag race gekozen en je moet binnen 3:12 minuut binnen zijn zonder langer dan 1 seconde van de baan te gaan.
Challenge 3 – eliminatie en haal 355km/uur aan topsnelheid. Moet lukken aan het einde van het eerste rechte stuk en dan kun je vol in de muur knallen. Dit gaat waarschijnlijk goud kosten.

LET OP: zorg dat je aan het einde van de eliminatie recht op de baan blijft, ik had de Challenge al gehaald maar doordat RR3 aan het einde de besturing overneemt ging ik het gras op en dan ben je langer dan 1 seconde buiten de baan 😫

Challenge 4 - 1 ronde cup, je start als 8e en zorg dat Ahmed achter je blijft, met de bots moet dat lukken.

• Kassad

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoeveel goud en race dollars de Hennesey Venom GT en de Porsche Cayman GT4 in totaal kosten?

Verwijderd

Hoop dat grid beter te betalen is dan real racing3 dat goud voor wagens slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die laatste opdracht inhoud snap ik niet. Ik rij 45 sec voor dan 45 erachter en win fout.
Ik rij 45 sec erachter dan 45 sec er voor ook fout wordt ik gek of is er weer een adder hier achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha je moet gewoon 2de worden wagen binnen was makkie die laatste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:08:
Hoop dat grid beter te betalen is dan real racing3 dat goud voor wagens slaat echt nergens op.
Grid wordt 1 keer betalen in de app store en daarna niet weer. En geen gekut met die achterlijke opdrachten, gewoon racen. Ik kan echt niet wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Kassad op 17-09-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Laatste dag op Silverstone GP Circuit.
Challenge 1 – flitsfoto.
Challenge 2 – voltooi een ronde binnen 1:32 minuut zonder van de baan te gaan.
Challene 3 - H2H samen met Ahmed, in de eerste paar bochten kun je hem gemakkelijk inhalen.
Challenge 4 - H2H met een rollende start en je moet Ahmed 45 seconden voorblijven en het daarna 45 seconden achtervolgen. In de eerste 4 bochten gaat je stapvoets rijden en zodra Ahmed naar links gaat ga je ook naar links. Zodra de 45 seconden vol zijn achtervolgen en Ahmed laten winnen.
Beloning 15 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Hij is binnen. Heeft wel wat goud gekost. Had alles tot de een na laatste geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:37:
Kan iemand mij vertellen hoeveel goud en race dollars de Hennesey Venom GT en de Porsche Cayman GT4 in totaal kosten?
Ik zit hier toch niet voor spek en bonen!!
Ik weet wel dat ik hier nieuw ben maar een antwoord wordt op prijs gesteld.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2017 14:32 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 65 Laatste