[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 54 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Zijn er nog tips voor de 1ste race van vandaag. Je mag Ahmed niet inhalen en je moet 228 gemiddeld halen. Kom niet verder dan 225 gemiddeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Solid4S schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 06:18:
Zijn er nog tips voor de 1ste race van vandaag. Je mag Ahmed niet inhalen en je moet 228 gemiddeld halen. Kom niet verder dan 225 gemiddeld...
Deze is redelijk lastig ik kwam pas vlak voor de finish aan de gemiddelde snelheid. Probeer wel overal de bochten zo goed mogelijk te nemen en ga hier en daar gewoon over het gras want je hebt toch 3 seconden.

Dag 5 op Daytona.

Challenge 1 - 1 ronde H2H en blijf binnen een afstand van 173m en haal een gemiddelde van 228km/uur
Challenge 2 - 2 rondes cup en haal een topsnelheid van 351km/uur
Challenge 3 - keuze tussen 3 rondes cup op de road course of motorcycle course
Challenge 4 - 2 rondes cup op de road course en slip 6 seconden

Belonoing R$20.000 en 10 goud.

[ Voor 28% gewijzigd door Tijar op 15-06-2017 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:18

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:20:
[...]

Deze is redelijk lastig ik kwam pas vlak voor de finish aan de gemiddelde snelheid. Probeer wel overal de bochten zo goed mogelijk te nemen en ga hier en daar gewoon over het gras want je hebt toch 3 seconden.
zeker lastige. Ik snap ook niet zo goed wat er nu 'gemeten' wordt tijdens de race. Er loopt een klokje mee tot 174, maar dat begint op random punten opnieuw te tellen, terwijl je vlak achter hem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:22:
[...]

zeker lastige. Ik snap ook niet zo goed wat er nu 'gemeten' wordt tijdens de race. Er loopt een klokje mee tot 174, maar dat begint op random punten opnieuw te tellen, terwijl je vlak achter hem zit.
Dit is de afstand tot je tegenstander en je moet binnen deze afstand blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 15-06-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Thanks. Zag het later ook. Geen koffie gehad nog want de stroom ligt eruit.

#2 is ook lastig, kom net niet aan de 351 want dan zitten de voorliggers in de weg die heel vroeg remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Mij lukt het niet Ahmed remt in de bochten te veel af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De topsnelheid kun je het beste bereiken op het rechte stuk zo rond de finish en je hebt 3 seconden off-track dus je zou er ook voor kunnen kiezen om vol de muur in te gaan aan het einde.

Wel automatisch remmen uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 21:59
Solid4S schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:39:
Mij lukt het niet Ahmed remt in de bochten te veel af.....
Wat je kan proberen is Ahmed te duwen als je de bocht uit aan het komen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 6 op Cataluyna.

Challenge 1 - 5 rondes cup op het club circuit en race stopt zodra je de rondetijd onder de 34 seconden krijgt.
Challenge 2 - 2 rondes cup op het Nationa; circuit en win.
Challenge 3 - keuze uit 3x autocross. 13 seconden Club Circuit. 20 seconden National Circuit en 25 seconden GP Circuit.
Challenge 4 - 3 rondes cup.
Challenge 5 - 1 ronde cup op het national circuit en win zonder off-track.

Beloning R$20.000 en 20 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Tijar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:47:
De topsnelheid kun je het beste bereiken op het rechte stuk zo rond de finish en je hebt 3 seconden off-track dus je zou er ook voor kunnen kiezen om vol de muur in te gaan aan het einde.

Wel automatisch remmen uitzetten!
Volgens mij bedoelde jij de 2de challenge. De eerste challenge was haal Ahmed niet in en haal een gemiddelde snelheid van 228km. Dat lukte niet omdat Ahmed te langzaam was in de bochten. Heb een paar flink gewonnen en toen reed Ahmed sneller. Heb het nu makkelijk gehaald. Tweede challenge was ook makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 7 op Mount Panorama.

Challenge 1 - 1 ronde cup en blijf achter Ahmed maar voor Michael. De bochten zijn wat lastig i.v.m. de traagheid van Ahmed maar voor de rest goed te doen.
Challenge 2 - 2 rondes cup met een gemiddelde snelheid van 216km/uur.
Challenge 3 - 1 ronde cup en wordt 3e of 4e met maximaal 1 seconde naast de baan.
Challenge 4 - 2 rondes cup met 9 liter benzine en haal 3x een topsnelheid van 297km/uur.
Challenge 5 - 3 rondes cup om de snelste ronde neer te zeggen, no off-track.

Beloning R$20.000 en 20 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 19:45

DCR

Dank je weer voor de prettige info! Morgen begint voor mij dag 6, was iets later begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Tijar hoop nu weer vol aan de bak te kunnennog 2 van dag 7 brandstof linkt me de moeilijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 8 dan eindelijke op Le Mans.

Challenge 1 – 3 rondes cup met 25 liter benzine, win en ga maximaal 2 seconden of-track.
Challenge 2 - 2 rondes cup en eindig tenminste als 3e en ga maximaal 5 seconden off-track.
Challenge 3 - 1 ronde cup, eindig ten minste als 3e en haal een topsnelheid van 359km/uur, voltooi de ronde binnen 3:20 minuut en geen off-track. Topsnelheid is te doen op het eerste rechte stuk en zet remmen op automatisch!
Challenge 4 - 2 ronde cup, blijf 60 seconden op maximaal 22 meter en blijf daarna minimaal 90 seconden op de 1e plaats.
Challenge 5 - keuze uit 1 ronde cup op verschillende tijden van de dag. Start als 6e en win.
Beloning R$ 20.000 en 20 goud.

Met 19 upgrades moet het zondermeer mogelijk zijn, succes iedereen.

Vanmiddag om 15:00 uur de start van Le Mans!

[ Voor 7% gewijzigd door Tijar op 17-06-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 00:37:
Bedankt Tijar hoop nu weer vol aan de bak te kunnennog 2 van dag 7 brandstof linkt me de moeilijkste
Brandstof is niet het probleem, de snelheid van de bots op de rechte stukken wel. Probeer zoveel mogelijk winst te halen in de bochten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gereed op naar de laatste dag ben er klaar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaar mazda binnen de eerste was nog even uitkijken maar alles gehaald met 22 upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Iemand tips voor de 4e missie van dag 5 met de stingray?
Dit is de zgn dragrace, maar ik kan Rusty niet inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik ook niet. Heb de Corvette al dus ben er maar mee gestopt. Op internet zie ik hier heel veel verhalen over. Is een goldtrap! Beetje jammer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Solid4S schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:22:
Ik ook niet. Heb de Corvette al dus ben er maar mee gestopt. Op internet zie ik hier heel veel verhalen over. Is een goldtrap! Beetje jammer!!!
Ik was ook met deze serie bezig maar ben hem op gegeven moment glad vergeten en kreeg eergisteren de melding dat ie klaar was. Als ik dit zo lees misschien niet heel erg; maar deze race had ik nog niet gehad.

In het algemeen zijn met drags de bots flink te vertragen. Gebeurt dat ook hier als je een >10x flink verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Darter Arie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:12:
Iemand tips voor de 4e missie van dag 5 met de stingray?
Dit is de zgn dragrace, maar ik kan Rusty niet inhalen
Drag races steeds ruim verliezen in de eerste serie al en dan niet opnieuw proberen, maar doorgaan drukken en dan opnieuw starten. Dit zou Rusty moeten vertragen.

Ander trucje: Zolang de lampen lopen steeds op pauze drukken en doorgaan en pauze en doorgaan etc etc net zolang totdat je op pauze hebt gedrukt als het licht op groen springt. Dan je duim op de startknop leggen en op doorgaan klikken. Als het goed is, schiet je dan meteen weg vanaf de start. Dit scheelt tienden....

Ik heb de Corvette ooit wel een keer gehaald en ben zondag toevallig weer begonnen. Ik zie wel hoever ik ga komen. Denk alleen wel, dat het haalbaar moet zijn. Deze events zijn in principe goed te doen.....

De Corvette wordt gebuikt in RWD Open Revolution, Modern Sports Classics & Muscle and Prestige, maar in alledrie de series is een andere auto het goedkoopst om de laatste races te kunnen rijden. Je hebt 'm dus eigenlijk alleen maar nodig om de series op 100% te krijgen.
De auto kost 300 goud (240 met Showcase discount). 1 rondje goud upgrades kost 131 goud. Mijn auto heeft alleen de eerste ronde goud en de opvolgende R$ upgrades (en blijkbaar ook de laatste Wheels en Tires goud upgrade, maar dat zal wel een foutje zijn geweest). Hij hoeft dus niet zo heel veel te kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Dit is een alternatieve dragrace, dus zonder startknop helaas.
Ik heb hem nu 3x geprobeerd, maar verder dan een 2e plaats(wat een DNF is) kwam ik niet. Alles op 1 qua mods.
Edit, sorry, dat is 3.3. Daarvan word zo te zien ook overal aangeraden om hem te skippen.

[ Voor 20% gewijzigd door darkkingll op 20-06-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
darkkingll schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:55:
Dit is een alternatieve dragrace, dus zonder startknop helaas.
Ik heb hem nu 3x geprobeerd, maar verder dan een 2e plaats(wat een DNF is) kwam ik niet. Alles op 1 qua mods.
Edit, sorry, dat is 3.3. Daarvan word zo te zien ook overal aangeraden om hem te skippen.
3.3 heb ik vanmorgen in 1x gehaald. Was niets bijzonders aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Hmm, heb jij mazzel. Ik kom met geen mogelijkheid de Shelby voorbij, eindig altijd een neuslengte voor de nummer 3. En op de een of andere manier wint Magnus altijd, terwijl die als laatste of eennalaatste over de streep komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
3.3 was idd makkelijk. Maar 5.4 is niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
5.4 is voor mij ook het eindstation... Voor die paar munten ga ik niet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:34:
5.4 is voor mij ook het eindstation... Voor die paar munten ga ik niet upgraden.
Skippen is geen optie? Ik ben hier niet eens aan begonnen i.v.m. tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Skippen was duurder dan het extra goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Skippen kost 35 goud 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:01
5.4 bij mij ook niet te doen. Heb alle races zo langzaam mogelijk gereden om de bots te vertragen, deze wedstrijd 20 keer verloren maar helaas..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Tijdgebrek had ik met de Mazda. Zaterdag tot héél laat door gegaan en wat extra goud uitgegeven voor upgrades om 'm toch te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Die Caterham LTS is (volgens mij) echt volledig overbodig. Een leuke manier van FM om extra goud te verdienen. De enige serie die je met deze auto kan uitrijden is Open Sky Challenge. Om deze echter helemaal uit te kunnen rijden heb je ook de Atom V8 nodig (en de Atom 3.5 en de X-Bow R) en laat dat nou net de auto zijn, die je met veel minder goud naar PS70 krijgt (om open Sky te kunnen voltooien). Om de Caterham wint via de LTS heb je 74 goud nodig (krijg je wel 30 goud van terug). Voor Open Sky heb je dan met de Caterham nog 42 goud extra nodig om op PS70 te komen (Atom V8 heeft maar 15 goud nodig voor PS70).

Als je alleen snel door de series heen wilt fietsen (voor racers die net beginnen) kan je zelfs zonder goud de serie na Open Sky (Euro Supercar Duel) bereiken. Je koopt de Atom 3.5, gooit er wat R$ upgrades tegenaan en koopt dan de Caterham met 20% discount en koopt hier alle R$ op. Je kan dan net genoeg trofeeën (28 in totaal nodig) winnen om ESD te openen.

[ Voor 12% gewijzigd door agnocchi op 26-06-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Tijdgebrek had ik met de Mazda. Zaterdag tot héél laat door gegaan en wat extra goud uitgegeven voor upgrades om 'm toch te kunnen halen.
Goed bezig, leuke auto om te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
agnocchi schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:48:
Die Caterham LTS is (volgens mij) echt volledig overbodig. Een leuke manier van FM om extra goud te verdienen. De enige serie die je met deze auto kan uitrijden is Open Sky Challenge. Om deze echter helemaal uit te kunnen rijden heb je ook de Atom V8 nodig (en de Atom 3.5 en de X-Bow R) en laat dat nou net de auto zijn, die je met veel minder goud naar PS70 krijgt (om open Sky te kunnen voltooien). Om de Caterham wint via de LTS heb je 74 goud nodig (krijg je wel 30 goud van terug). Voor Open Sky heb je dan met de Caterham nog 42 goud extra nodig om op PS70 te komen (Atom V8 heeft maar 15 goud nodig voor PS70).

Als je alleen snel door de series heen wilt fietsen (voor racers die net beginnen) kan je zelfs zonder goud de serie na Open Sky (Euro Supercar Duel) bereiken. Je koopt de Atom 3.5, gooit er wat R$ upgrades tegenaan en koopt dan de Caterham met 20% discount en koopt hier alle R$ op. Je kan dan net genoeg trofeeën (28 in totaal nodig) winnen om ESD te openen.
idd, ik bleek em te hebben met alleen 1 keer gold upgrades terwijl ik normaal sowieso elke goldupgrade erop zet. Vroeg me al af waarom dat zo was, tnx!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Jaguar XJR-9 Championship is begonnen.

22 Tiers
66 Events
85.2 PS required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die Jaguar, maar wederom veel te duren upgrades. Eerste rondje upgrades al 100k r$ of 50 goud per upgrade. OOk dee laat ik weer voorbij gaan. Probeer zover mogelijk te komen zonder upgrades en dan is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:23
Wat boeit R$ nou helemaal? Als je daar niet genoeg van hebt dan doe je iets niet goed hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

upje schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:16:
Wat boeit R$ nou helemaal? Als je daar niet genoeg van hebt dan doe je iets niet goed hoor...
Dat hangt er maar vanaf. Ik ben redelijk fanatiek en heb 'maar' 11M R$. Als ik af en toe screenshots zie van mensen die 50-100M hebben vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik ga iig niet elke dag 5x een 10 lapper LeMans rijden; dus wat dat betreft is het ook een keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Dat doe ik ook niet, rij er 1 per maand denk ik maar zit nooit onder de 3M R$ en heb nooit tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik doe de 10 lapper alleen als de dagbonus een geld verdubbelaar of roem verdubbelaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upje schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:16:
Waarom zou ik 1mln R$ uitgeven aan upgrades als ik die auto toch niet ga halen door de te dure gold upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:33:
[...]
Waarom zou ik 1mln R$ uitgeven aan upgrades als ik die auto toch niet ga halen door de te dure gold upgrades?
Je kan in ieder geval 25% uitrijden en 10 goud binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik de tijd niet waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
Dat kan ik mij helemaal voorstellen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Afgaande op de Facebook pagina van RR3 gaat de volgende update over Formule E en een track in New York...

Things that make me go meh..

[ Voor 13% gewijzigd door Kassad op 10-07-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Kassad schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:29:
Afgaande op de Facebook pagina van RR3 gaat de volgende update over Formule E en een track in New York...

Het filmpje gaat niet specifiek over Formula E of een nieuwe track in de komende update. Het gaat alleen over het event in New York en de live streams die ze daarvandaan gaan doen. Het zal mij echter niet verbazen, als de volgende update Formula E zal zijn.....
Persoonlijk vond ik het wel leuk. Hong Kong ben ik ook steeds meer aan gaan wennen. Ik hoop alleen wel, dat de auto's niet zo heel erg duur gaan worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Porsche 962C Championship is begonnen, wederom 66 events waar geen einde aan lijkt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:01:
[...]

Het filmpje gaat niet specifiek over Formula E of een nieuwe track in de komende update. Het gaat alleen over het event in New York en de live streams die ze daarvandaan gaan doen. Het zal mij echter niet verbazen, als de volgende update Formula E zal zijn.....
Persoonlijk vond ik het wel leuk. Hong Kong ben ik ook steeds meer aan gaan wennen. Ik hoop alleen wel, dat de auto's niet zo heel erg duur gaan worden dan.
Formule E was op zich wel grappig alleen het ontbreken van een mooi geluid vind ik wel erg jammer en Hong Kong is op zich wel een leuk circuit vooral als het wat beter kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:37:
Porsche 962C Championship is begonnen, wederom 66 events waar geen einde aan lijkt te komen.
Upgrades net als de Jaguar PS85.4: 3332343, 400 goud en 110 goud terug. Netto: 290 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Hoewel ik de dragraces niet kon winnen werden ze toch als gewonnen geregistreerd en dus is de Porsche binnen en heb ik alle races in het rood kunnen rijden 😎 Geen Onderhoudsonderbreking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bemax schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:39:
Hoewel ik de dragraces niet kon winnen werden ze toch als gewonnen geregistreerd en dus is de Porsche binnen en heb ik alle races in het rood kunnen rijden 😎 Geen Onderhoudsonderbreking
Ha dat is grappig. Zou mooi zijn als dit ook voor de topspeeds/speedsnaps gold. Daar moet ik juist net de auto voor onderhouden anders haal ik het nooit in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Kassad schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:29:

Meh...... update op Facebook pagina rr3, Fe, Brooklyn. Ziet er nog krapper uit dan de vorige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Vandaag/morgen 100% extra R$ in een actie. Samen met een MP4-X upgrade 50% sale trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als je de MP4-X kunt kopen dan absoluut doen, super auto.

Morgen waarschijnlijk een Mazda update, de Furai, RX7 en RX3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Tijar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:10:
Als je de MP4-X kunt kopen dan absoluut doen, super auto.

Morgen waarschijnlijk een Mazda update, de Furai, RX7 en RX3.
Ik zag het idd, godzijdank :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Inderdaad de Mazda update, nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Zo te lezen kost de Jaq 440G om te unlocken (-110 aan rewards is 330 gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
darkkingll schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:39:
Zo te lezen kost de Jaq 440G om te unlocken (-110 aan rewards is 330 gold)
Dat is correct..... Duur autootje, maar rijdt echt als een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
mjah, ik sla hem over, ga eerst de challenges doen en dan straks de Furai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jag rijdt echter super inderdaad. Doet precies wat je wil. Misschien toch maar wat goud aan opofferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:27:
Die jag rijdt echter super inderdaad. Doet precies wat je wil. Misschien toch maar wat goud aan opofferen
Ik vond het wel echt jammer dat hier (nog) geen Exclusive Serie voor is. Had ik zeker in geïnvesteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja...nu heb je 1 serie, meer niet. Twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:31:
[...]

Ik vond het wel echt jammer dat hier (nog) geen Exclusive Serie voor is. Had ik zeker in geïnvesteerd!
Inderdaad erg jammer want het is een geweldige auto om mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een manier om snel gold te farmen? Nieuwe auto's en upgrades zijn onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ja hoor, die manier is er: heel veel racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan krijg je alleen rs en geen 800 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Veel racen zorgt er ook voor dat je level omhoog gaat en dus extra goud. Elke dag advertenties kijken geeft ook goud.

Heb je al dagelijkse bonussen, om de paar dagen krijg je ook goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Er is niet echt een manier om snel goud te verdienen. Er zijn een aantal opties om zo strategisch mogelijk goud te verdienen:
- Veel filmpjes kijken: Per dag kan je maximaal 20 goud verdienen door filmpjes te kijken. Nadeel is wel, dat je 5 goud filmpjes, dan 20 R$ filmpjes, 5 goud, 50 R$, 5 goud, 100 R$ en weer 5 goud. Per filmpje ongeveer 30 seconden = ~90 minuten filmpjes kijken
- Veel racen: Hoe meer Roem je haalt, hoe sneller je een level omhoog gaat en dus weer goud krijgt. Hier kan je kijken welke races de beste tijd/roem verhouding hebben: http://rr3.wikia.com/wiki/RR3_Wiki:Most_Profitable_Races
- Series uitrijden waarvan de opbrengst hoger is dan de kosten. Kan je hier bekijken: http://rr3.wikia.com/wiki...egy_For_100%25_Completion
- Wekelijkse Time Trial: Als de auto's goed genoeg zijn, kan je misschien proberen om wekelijks in groep C terecht te komen. Deze levert dan ook goud op.

Het is de grootste klacht van de community van Real Racing3. Auto's en upgrades kosten veel goud en goud is erg lastig aan te komen, Dit is het verdienmodel van FM/EA. Hoe meer filmpjes er gekeken worden, hoe hoger de revenue en anders goud kopen met echt geld, maar dat zou ik afraden. Teveel geld voor te weinig goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik snap die strategie niet helemaal, zouden die filmpjes hen zo veel opleveren? Als 1000GC €0,99 zou kosten, zou ik het met regelmaat kopen, tegen de huidige prijzen helemaal nooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• agnocchi
Kassad schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:58:
Ik snap die strategie niet helemaal, zouden die filmpjes hen zo veel opleveren? Als 1000GC €0,99 zou kosten, zou ik het met regelmaat kopen, tegen de huidige prijzen helemaal nooit.
Ik heb begrepen (van 1 van de admins van de RR3 Wiki pagina) is dat er ongeveer €3 per 1000 filmpjes wordt betaald door adverteerders (schijnt een beetje de standaard te zijn in de industrie). FM zegt dat ze 3 miljoen spelers hebben, die regelmatig spelen, maar dat is misschien wat optimistisch. Er spelen zo'n 200.000 racers de Wekelijkse Time Trials. Als we voor het gemak dat aantal nemen en ze kijken allemaal filmpjes totdat ze 10 goud hebben gehaald (=30 filmpjes)= 30x200.000=6.000.000 filmpjes per dag = ~€18.000 per dag aan inkomsten. Da's €6.570.000 per jaar aan inkomsten (tenzij ik ergens een rekenfoutje heb gemaakt, het is nog vroeg.....) aan alleen maar filmpjes voor goud.
Komen ook nog de filmpjes erbij voor versneld upgraden en versneld repareren en niet te vergeten, diegenen, die alle filmpjes (t/m 20 goud = 190 filmpjes) kijken en waarschijnlijk een hoger aantal, dan 200.000 dagelijkse spelers, die elke dag filmpjes kijken......
Erg lucratief spelletje zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
dAmn, dat verklaart het inderdaad. De goudprijzen zijn dus bedoeld om ons de filmpjes te laten blijven kijken, dat levert ze 9 keer meer op. Dank voor die uitgebreide uitleg!

[ Voor 9% gewijzigd door Kassad op 25-07-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 09:48
Kassad schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:19:
dAmn, dat verklaart het inderdaad. De goudprijzen zijn dus bedoeld om ons de filmpjes te laten blijven kijken, dat levert ze 9 keer meer op. Dank voor die uitgebreide uitleg!
Hoezo 9 keer meer?
Als mensen goud zouden kopen, is dat veel lucratiever voor Firemonkeys.

Rekenvoorbeeld: Ik wil 1000 goud bemachtigen en doe dit door goud aan te schaffen of door filmpjes te kijken (5 - 30 of 190 per dag)

Aanschaf:
100€ storten aan FM.

Filmpjes:
In het geval je tevreden bent met 5 goud per dag moet je 1000 filmpjes zien (5 per dag), wat zorgt dat de reclameboeren 3€ storten aan FM.

In het geval je 10 goud per dag wil moet je 3000 filmpjes bekijken (30 filmpjes per dag), wat zorgt dat de reclameboeren 9€ storten aan FM.

In het geval dat je persée voor de 20 goud per dag gaat (190 filmpjes dan per dag - laag rendement/efficiëntie!), bekijk je daarvoor 9500 filmpjes, wat zorgt dat de reclameboeren 28.5€ storten aan FM. (Ik denk dat weinig mensen dit doen, max 2-5% van die 200k actieve spelers?)

Conclusie:
Opbrengsten voor goud liggen tussen de 3€ en 100€ voor FM. Het meeste verdienen ze aan direct sells, maar de filmpjes zullen uiteraard veel frequenter 'verkocht' worden en daardoor ook veel in het laatje brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:56
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Conclusie:
Opbrengsten voor goud liggen tussen de 3€ en 100€ voor FM. Het meeste verdienen ze aan direct sells, maar de filmpjes zullen uiteraard veel frequenter 'verkocht' worden en daardoor ook veel in het laatje brengen.
Helemaal me eens.

Via filmpjes krijg je weliswaar gratis goud, maar het is zo'n tijdrovend proces om op die manier 1000 goud te verzamelen, dat het voor een deel van de spelers veel te lang duurt en ze daadwerkelijk gaan kopen.

Vandaar ook het afnemende verdienmodel voor de speler; steeds meer cash filmpjes tussendoor voordat je weer goud kunt krijgen.

FM probeert echt mensen dusdanig te 'frustreren' met dure auto's met veel goud updates zodat ze goud aanschaffen in plaats van avie de filmpjes (en dageijks inloggen) te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ook al vind ik de goudprijzen idd belachelijk en wordt er veel te veel gevraagd voor autos en upgrades, er zijn wel degelijk andere mogelijkheden om GC te sprokkelen:

1. dagelijkse 'incheck', zeker als elite racer levert dit echt leuke hoeveelheden op. (~120/maand en 240 met elite).
2. de flashback challenges. (~5 GC per dag)
3. TimeTrials. Ik ben een redelijke racer, zeker autos niet volledig geupgrade, en kom in de 10% categorie: 50 GC/week.
4. filmpjes: 5 GC/dag is goed te doen.
5. series rijden en uplevelen. Er zijn zoveel series inmiddels en ik zit maar op 75% en vind nog altijd mogelijkheden om series naar 25-50-75-100% te krijgen. Meestal per serie ook ~50 GC.
6. Team challenges: levert meestal niet veel GC op: ~2/3, soms net 10.

Dus, ja het kost tijd en komt niet aanwaaien. Maar het is niet onmogelijk.

Ik hou wel de 80-20 regel aan: ga eerst voor veel series/auto voor 75-80%. De laatste 20% kost relatief veel resources, dus die alleen als je wat 'over' hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik denk zelf, dat ze de goudprijzen wel expres hoog houden. €100 voor 1000 goud slaat toch nergens op. Voor de gemiddelde speler is dit niet te betalen. Als ze de prijzen drastisch zouden laten zakken, gaan veel meer mensen goud kopen. Hierdoor zijn ze sneller 'klaar' met het spel en gaan ze ook geen filmpjes meer kijken.
Het klopt wel dat ze minder inkomsten per persoon hebben, maar dit loopt wel veel langer door. Ze binden spelers hierdoor veel langer aan zich. Ik ben het spel begonnen, omdat een vriend van mij het speelde. Mond-op-mond-reclame zorgt voor nieuwe aanwas. Als je snel klaar bent met het spelletje, dan zien anderen je niet (meer) spelen en zullen ze niet zo snel het spel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:00:
[...]

Hoezo 9 keer meer?
Als mensen goud zouden kopen, is dat veel lucratiever voor Firemonkeys.

Rekenvoorbeeld: Ik wil 1000 goud bemachtigen en doe dit door goud aan te schaffen of door filmpjes te kijken (5 - 30 of 190 per dag)

Aanschaf:
100€ storten aan FM.

Filmpjes:
In het geval je tevreden bent met 5 goud per dag moet je 1000 filmpjes zien (5 per dag), wat zorgt dat de reclameboeren 3€ storten aan FM.

In het geval je 10 goud per dag wil moet je 3000 filmpjes bekijken (30 filmpjes per dag), wat zorgt dat de reclameboeren 9€ storten aan FM.

In het geval dat je persée voor de 20 goud per dag gaat (190 filmpjes dan per dag - laag rendement/efficiëntie!), bekijk je daarvoor 9500 filmpjes, wat zorgt dat de reclameboeren 28.5€ storten aan FM. (Ik denk dat weinig mensen dit doen, max 2-5% van die 200k actieve spelers?)

Conclusie:
Ja sorry, ik ging wat kort door de bocht, 9 keer meer dan mijn €0,99 per 1000 GC.. We komen op hetzelfde getal uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Furai Rising event is begonnen.

Challenge 1: 2 rondes cup op suzuka east met 12 tegenstanders en win.
Challenge 2: 2 rondes cup at suzuka West met 12 tegenstanders, 2 laps, wordt 1e voor ronde 2 en win.
Challenge 3: hunter race op het GP circuit.

Beloning 5 goud en R$5.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandsweer
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-04-2022
Iemand een idee over ps voor de Mazda Furai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Om de serie Concepts vs. Productie te kunnen afronden is PR85.0 nodig en zo te zien moet je de Furai dan 100% upgraden.

Kosten 865 goud en R$2.665.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandsweer
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-04-2022
Thanks, dat wordt een mooie dure dus:(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 op de Nurburgring.

Challenge 1 - 1 ronde cup op het sprint circuit en slip maximaal 2x en win.
Challenge 2 - 1 ronde cup op het GP circuit en win binnen 1:54.
Challenge 3 - 1 ronde H2H op het sprint circuit en blijf 20 seconden binnen 20 meter van de Spyder.

Beloning 5 goud en R$10.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:48:
Om de serie Concepts vs. Productie te kunnen afronden is PR85.0 nodig en zo te zien moet je de Furai dan 100% upgraden.

Kosten 865 goud en R$2.665.000
lekker dan, dan maar weer tot 75%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb rr3 weer eens onder het stof vandaan gehaald. Kon mijn profiel terughalen dus niet op 0 beginnen.
Furai dag 2 was een makkie. Had nog zeker 60% 'health' over, maar toch de repair aangezet na de 3e rit.
btw.... is er nog een actieve tweakers crew?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Welkom terug Robb_nl.

Dag 3 op de Porsche Test Track.

Challenge 1 - 2 rondes cup op het dynamic circuit, wordt tenminste 2e zonder van de baan te gaan.
Challenge 2 - 1 ronde cup op lange circuit en wordt wederom minstens 2e met een gemiddelde schelheid van 155km/uur.
Challenge 3 - snelheidsrecord op het korte circuit en haal dit binnen 51 seconden en zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - H2H op het lange circuit.

Prima te doen en probeer de boel waar kan te vertragen!

Beloning R$10.000 en 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Dat moment dat een game je vertelt dat je oud wordt, of is 'heel lang geleden' aan inflatie onderhevig?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1aeIIE7.png

Als 9 jaar geleden 'heel lang' is, hoe stokoud ben ik dan

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/laQ4lkr6BApUUz3Fc07X1fah/full.png

Zo is ook altijd lekker...

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Gratz, ik ben een dag vergeten, zo frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:55
Kassad schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:31:
[...]

Gratz, ik ben een dag vergeten, zo frustrerend...
Thanks! Heb ik geregeld... Eerste keer dat ik de volle maand heb gehaald!

Is er verder nog een plekje vrij in jullie Race Team? Ben zelf niet super actief, maar probeer minimaal 10 races per dag te doen. Meestal lukt dit wel, en anders haal ik dit in het weekend.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Le Mans.

Challenge 1 - 2 rondes cup en win zonder schade, op de rechte stukken zijn de tegenstanders snel dus probeer in de bochten de winst te pakken.
Challenge 2 - 1 ronde cup en finish binnen 3:32 zonder van de baan te gaan.
Challenge 3 - eliminatie met 3 tegenstanders.
Challenge 4 - flitsfoto, neem de bocht goed en het moet prima lukken.

Beloning R$15.000 en 10 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Monza, eerste 3 Challenges op GP circuit, de 4e op het junior circuit.

Challenge 1 – 1 ronde cup en win zonder slippen en no off-track.
Challenge 2 – 3 rondes cup en win met een gemiddelde van 220km/uur.
Challenge 3 – hunter en haal haal deze in zonder de motor te oververhitten. Laat de motor in de bochten voldoende afkoelen.
Challenge 4 – H2H en win met een topsnelheid van 290km/uur.

Beloning R$ 20.000 en 10 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Challenge 3 is niet te doen kom nog niet tot bocht 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Jawel, bediening anders zetten met handmatig gas en rem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Vandaag de hele dag geen wachttijden voor onderhoud!

Dag 6 op Catalunya.

Challenge 1 - 1 ronde cup op het national circuit en win zonder te slippen en de auto te beschadigen.
Challenge 2 - 4 rondes cup op het national circuit en je moet 4 rondes binnen de minuut per ronde voltooien zonder de motor te oververhitten. Eerste ronde is de lastigste vanwege de staande start.
Challenge 3 - autocross op het GP circuit zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - snelheidsrecord op het club circuit en je hebt de volledige ronde om het te halen maar de totale ronde moet binnen 36 seconden voltooid zijn. Het rechte stuk voor de finish is voldoende om de snelheid te behalen.

Beloning R$20.000 en 15 goud.

[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 03-08-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

loop nu vast op dag7 stage2. 1 ronde no-off track, 1e of 2e worden met een gemiddelde van 209 kmu binnen de 1.44.

Ik kan winnen maar haal met een PR van 79.3 echt de 209 kph niet. Ik kom max tot 206. Je verliest gewoon teveel in de laatste twee bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik zit op 82.7 en haalde de 209 km op de finishlijn, dus ook maar net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Met een PR van 79,3 tweede keer wel gehaald. Je moet met name in de eerste 2-3 bochten je winst halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:49:
loop nu vast op dag7 stage2. 1 ronde no-off track, 1e of 2e worden met een gemiddelde van 209 kmu binnen de 1.44.

Ik kan winnen maar haal met een PR van 79.3 echt de 209 kph niet. Ik kom max tot 206. Je verliest gewoon teveel in de laatste twee bochten.
In de eerste paar bochten zoveel mogelijk vooraan proberen te komen en probeer de instelling op handmatig gasgeven want dan kun je zelf de rempunten bepalen.

Precies zoals Solid4S zegt zie ik net ;)

Dag 8 op Laguna Seca.

Challenge 1 - autocross met No-No-No.
Challenge 2 - 2 ronde cup en win met een gemiddelde van 189km/uur en binnen 2:20 minuut zonder van de baan te gaan.
Challenge 3 - 2 ronde cup en win met een topsnelheid van 274km/uur zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - 1 ronde H2H en win met een topsnelheid van 268km/uur zonder oververhitting, schade en of-track.
Challenge 5 - eliminatie vs 4 bots en zorg dat je elke keer voorlaatste bent zonder van de baan te gaan.

Beloning R$30.000 en 30 goud.

[ Voor 35% gewijzigd door Tijar op 04-08-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Bij challenge 3 moet je de topsnelheid halen in het rechte stuk. Dat kan alleen na de eerste ronde. Ik heb een auto voor laten gaan en daar tegen aan gebotst om fatsoenlijk te remmen. Daarna haal je hem in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

JJ de Bom schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:22:
Bij challenge 3 moet je de topsnelheid halen in het rechte stuk. Dat kan alleen na de eerste ronde. Ik heb een auto voor laten gaan en daar tegen aan gebotst om fatsoenlijk te remmen. Daarna haal je hem in.
ik wordt er helemaal gestoord van, zelfs met pr82.7 haal ik gewoon die top niet. erg irritant als de rest van de serie goed te doen is, maar er 1-2 tussenzitten die niet normaal moeilik zijn. Alles om goud los te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Challenge 3 is mij inmiddels gelukt, met PR 80.8. Maar... ik heb er wel een stuk of 15-20 pogingen voor nodig gehad. Zoals JJ de Bom zegt: botsen op het rechte stuk, en ook vooral recht achterop klappen, anders slinger je van de baan af. Leuke uitdaging ;).
Pagina: 1 ... 54 ... 65 Laatste