[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 56 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg challenge 2 niet voor elkaar...mis nog 0.2...rotspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 15:08

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:28:
[...]

Ik zit hier toch niet voor spek en bonen!!
Ik weet wel dat ik hier nieuw ben maar een antwoord wordt op prijs gesteld.
Ik vrees dat je met deze attitude niet veel antwoorden meer gaat krijgen.. Veel mensen zullen dit toch ook niet uit hun hoofd weten, net zoals ik.

je kan overigens heel veel van dit soort info vinden op: http://rr3.wikia.com/wiki/Main_Page

Daar vind je ook de kosten en upgrade schemas van de autos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superduper schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:02:
[...]

Ik vrees dat je met deze attitude niet veel antwoorden meer gaat krijgen.. Veel mensen zullen dit toch ook niet uit hun hoofd weten, net zoals ik.

je kan overigens heel veel van dit soort info vinden op: http://rr3.wikia.com/wiki/Main_Page

Daar vind je ook de kosten en upgrade schemas van de autos.
Kijk, daar heb ik wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link werd 7 september ook al gepost. Kun je wel een beetje popijopie doen her, maar met iets meer aandacht lezen is misschien verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 18:28
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:28:
[...]

Ik zit hier toch niet voor spek en bonen!!
Ik weet wel dat ik hier nieuw ben maar een antwoord wordt op prijs gesteld.
Dat je met die houding niet veel eerder antwoord hebt gehad verbaasd me werkelijk Enno. Leuk dat je hier ook meeleest! Welkom!

\sarcasm

Edit, nee, we kennen elkaar niet nee.

[ Voor 5% gewijzigd door Kassad op 18-09-2017 06:37 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:10:
[...]

Dat je met die houding niet veel eerder antwoord hebt gehad verbaasd me werkelijk Enno. Leuk dat je hier ook meeleest! Welkom!

\sarcasm
Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
de automatische cloudopslag werkt bij mij nog steeds niet. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 21:59
Bemax schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:43:
de automatische cloudopslag werkt bij mij nog steeds niet. Ben ik de enige?
Ik heb ook het gevoel, dat het bij mij niet werkt. Ik maak alleen regelmatig zelf een backup om 'm terug te lezen op een ander device (mocht er ooit iets mis gaan).

Verwijderd

Kassad schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:10:
[...]

\sarcasm

Edit, nee, we kennen elkaar niet nee.
Omdat je m'n naam kent, Enno, vind ik het vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:36:
[...]
Omdat je m'n naam kent, Enno, vind ik het vreemd.
Da's dan op zich niet zo moeilijk als je jouw naam in jouw profiel hebt staan.....

Verwijderd

agnocchi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:39:
[...]

Da's dan op zich niet zo moeilijk als je jouw naam in jouw profiel hebt staan.....
Oh, dat verklaart een hoop. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
agnocchi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:39:
[...]

Shiiit ik wou hem overtuigen van mijn 3lite h4x0r skillz :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:35:
[...]

Shiiit ik wou hem overtuigen van mijn 3lite h4x0r skillz :)
Van je watte...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een snelle vraag: heeft er ooit iemand een auto ge-vipt?
Ik heb dat gisteren geprobeerd met de McLaren P1 GTR en die betaling is dus mislukt.
Ik heb nu EA aangeschreven in een poging om het geld wat ik betaald heb terug te krijgen.
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid goud dat ik heb geïnvesteerd in die bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Als ik jou was zal ik even de algemene voorwaarden lezen. Zulke posts worden over het algemaal niet geacepteerd.

Met wat meer vriendelijkheid kom je hier een stuk verder.

[ Voor 8% gewijzigd door Bensimpel op 29-09-2017 13:46 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:45:
[...]

Als ik jou was zal ik even de algemene voorwaarden lezen. Zulke posts worden over het algemaal niet geacepteerd.

Met wat meer vriendelijkheid kom je hier een stuk verder.
Je bedoelt toch algemeen hoop ik?
Want algemaal ken ik niet!
En wat die vriendelijkheid aangaat: als ik niet vriendelijk wordt bejegend dan is m'n vriendelijkheid ver te zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:29:
Een snelle vraag: heeft er ooit iemand een auto ge-vipt?
Ik heb dat gisteren geprobeerd met de McLaren P1 GTR en die betaling is dus mislukt.
Ik heb nu EA aangeschreven in een poging om het geld wat ik betaald heb terug te krijgen.
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid goud dat ik heb geïnvesteerd in die bak.
heb je dat aanschrijven net zo aardig en correct geformuleerd als je posts hier? dan komt het vast wel goed hoor :)

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Het volgende event is begonnen: Falcon FG X (2017) Championship.

Om te kunnen winnen heb je minimaal PR62 nodig en dit kun je bereiken met de volgende upgrades 3332333 of 3333233.

Kosten 318 goud minus de 80 goud van de LTS dus netto 238 goud.

Eerste indruk is een redelijke auto met mooi geluid maar brakke remmen.

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:48:
[...]

Je bedoelt toch algemeen hoop ik?
Want algemaal ken ik niet!
En wat die vriendelijkheid aangaat: als ik niet vriendelijk wordt bejegend dan is m'n vriendelijkheid ver te zoeken.
Pittige uitspraken, succes verder.

• agnocchi
Tijar schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:59:
Het volgende event is begonnen: Falcon FG X (2017) Championship.

Om te kunnen winnen heb je minimaal PR62 nodig en dit kun je bereiken met de volgende upgrades 3332333 of 3333233.

Kosten 318 goud minus de 80 goud van de LTS dus netto 238 goud.

Eerste indruk is een redelijke auto met mooi geluid maar brakke remmen.
Net als z'n broertjes van vorig jaar :P

• Tijar
agnocchi schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:03:
[...]

Net als z'n broertjes van vorig jaar :P
Inderdaad een mooie copy-paste actie van de Monkeys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van filmpjes kijken krijg nu steeds zwart beeld weg goud verdienen. Weer een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 00:30:
Hebben jullie ook last van filmpjes kijken krijg nu steeds zwart beeld weg goud verdienen. Weer een bug
Nee, bij mij alles normaal. iOS trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ios geupt en probleem lijkt opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Lekkere ratten bij FM..... 'racers will need to complete 90 million laps within the open period of the Maplethorpe Veyron Community Challenge' dat was 60 miljoen rondjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:43:
Lekkere ratten bij FM..... 'racers will need to complete 90 million laps within the open period of the Maplethorpe Veyron Community Challenge' dat was 60 miljoen rondjes....
Waar gaat dit over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
https://www.ea.com/en-gb/...laren-and-bathurst-update

Het is nog niet helemaal duidelijk allemaal, maar het is/wordt waarschijnlijk een LTS met de Bugatti Veyron waarbij de beloningen afhangen van het totaal aantal gereden rondjes. Hel lijkt een beetje op de Time Trial die enige tijd geleden is geweest met de Formula E wagens.
Het doel was bij het uitkomen van de update 60 miljoen rondjes en dat hebben ze blijkbaar nu opgeschroefd naar 90 miljoen. De vraag is echter nog wel of en hoe het verdeeld wordt. Is het iedereen die mee doet of een % voor het % van het voltooide event (voor racers die de auto al hebben) of gelden de rondjes alleen voor de rijders die 'm helemaal gedaan hebben.

Ik denk dat ze op deze manier proberen om racers die de auto al hebben te forceren om te upgraden en de LTS uit te rijden. Dat doen er heel veel nu niet, omdat de opbrengst niet opweegt tegen de kosten als je de auto al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal hem er niet voor upgraden het spel is al duur genoeg aan goud. In het begin kon ik de wagen helemaal upgaden toen waren de kosten niet zo hoog maar als ze het is goedkoper maken doen meer mensen een upgrade. Maaar bi FM denken ook alleen maar aan graaien met dat goud nou daar komen ze wel achter nu bijna nieman tot het uiterste gaat met uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik heb Exclusive Reveal voor de Porsche Cayman GT4 zonder upgrades kunnen uitrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:47:
Ik heb Exclusive Reveal voor de Porsche Cayman GT4 zonder upgrades kunnen uitrijden :)
Goed bezig!

Iemand de Falcon al binnen, ik ben nog druk bezig maar het onderhoud elke keer zit behoorlijk in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Goed bezig!

Iemand de Falcon al binnen, ik ben nog druk bezig maar het onderhoud elke keer zit behoorlijk in de weg.
Ik zit op 88%. Ik heb eerst alle upgrades gedaan die nodig zijn. Hierdoor kon ik zeker de eerste 50% zonder onderhoud rijden. Ik denk, dat ik nu 2x pas echt verplicht onderhoud heb gedaan voor de snelheidsrecords en flitsfoto's. Wat ik doe met deze LTS is zover mogelijk doorgaan totdat de nieuwe TIER niet meer open gaat en ik ook de snelheden niet meer kan halen. Auto in onderhoud en daarna eerst alles doen waarvoor de auto niet stuk kan zijn en dan weer de rest. De Cups kan ik gewoon zonder problemen winnen.
De auto is niet de meest fijne auto, maar hij ligt wel redelijk in de bocht. Je kan redelijk snel weer op het gas gaan. De remmen zijn alleen wel echt heel ruk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
[...]

Goed bezig!

Hier ook veel onderhoud maar gelukkig werken de filmpjes weer zodat onderhoud binnen een paar minuten weer gepiept is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
[...]
Goed bezig!

Ik hem 'm gisteravond binnengehaald. Ik moest nog wat kleine races en 2 cups. Na het onderhoud van de auto eerst de kleintjes gedaan en dan de voorlaatste cup met de engineer gedaan zodat ik de laatste cup ook vol kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

Ik hem 'm gisteravond binnengehaald. Ik moest nog wat kleine races en 2 cups. Na het onderhoud van de auto eerst de kleintjes gedaan en dan de voorlaatste cup met de engineer gedaan zodat ik de laatste cup ook vol kon gaan.
Ik heb hem ook sinds vanmiddag binnen en ben gelijk begonnen met Superscars Championships '17 en ben benieuw hoever ik daar kom met de updates die ik nu heb.

Hmmmm PR65.0 nodig dus ik heb nog wel wat upgrades nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 05-10-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Ik heb hem ook sinds vanmiddag binnen en ben gelijk begonnen met Superscars Championships '17 en ben benieuw hoever ik daar kom met de updates die ik nu heb.

Daar wacht ik voorlopig nog even mee. Even kijken wat de Holden gaat doen en eventueel de op handen staande korting voor de Nissan Altima. Als ik die auto's niet haal of wil halen, dan kan ik ze altijd nog in een showcase kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik heb de Nissan Altima maar gekocht voor de 40% discount. Mijn primaire doel is 100% garage en een betere korting komt er denk ik voorlopig toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Ja zo stiekem aan is het een flinke goudader lating. Terwijl al die autos min of meer hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:59:
[...]

Ja zo stiekem aan is het een flinke goudader lating. Terwijl al die autos min of meer hetzelfde zijn.
Er is weinig stiekem aan.... Zeker niet met de manier waarom ze de Nissan Altima aanbieden in deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:57:
[...]

Er is weinig stiekem aan.... Zeker niet met de manier waarom ze de Nissan Altima aanbieden in deze update.
Het is gewoonweg schandalig hoe ze dit doen, de auto is praktisch gelijk aan de 2016 versie en dan zoveel goud vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:59:
Ik heb de Nissan Altima maar gekocht voor de 40% discount. Mijn primaire doel is 100% garage en een betere korting komt er denk ik voorlopig toch niet.
Dat heb ik uiteindelijk ook maar gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
Er is nu ook meer duidelijk over de community challenge (zie RRTV Episode 14)......
  • De Bugatti Veyron 16.4 LTS is zonder goud uit te rijden
  • Persoonlijke bonussen
    1. 20 rondjes: R$15.000
    2. 100 rondjes: 5 Goud & R$25.000
    3. 450 rondjes: 10 Goud & R$50.000
  • Community bonussen
    1. 10.000.000 rondjes: 5 Goud
    2. 30.000.000 rondjes: 10 Goud
    3. 60.000.000 rondjes: 15 Goud
  • Start: Komend weekend
  • Duur: 9 dagen
Als je dus zelf meer dan 100 rondjes rijdt en de community haalt totaal tussen de 30.000.000 rondjes, dan krijg je 5+5+10=20 goud voor een auto waar je dus geen goud in hoeft te stoppen....

Het lijkt heel veel om 60.000.000 rondjes te rijden, maar het aantal WTTT rijders is wel week ongeveer 200.000. Als dezelfde hoeveelheid rijders meedoen met de LTS, dan hoeft een ieder 'maar' 300 rondjes te rijden. Nu verwacht ik echter wel iets meer mensen die meedoen aangezien het geen goud gaat kosten. Als je zelf genoeg tijd hebt en er zit een Cup race op Brands Hatch in, dan kan je redelijk snel veel rondjes pakken voor je eigen score. Met een auto volledig in het rood duurt het ongeveer 3:30 minuten per 5 rondjes. Dat is zo'n 85 rondjes per uur. Dan heb je ongeveer iets minder dan 5,5 uur nodig om 450 rondjes te rijden en die kan je over 9 dagen verdelen.

Wat ook in de nieuwe update schijnt te zitten is een Exclusive Serie met deze Bugatti Veyron 16.4. Alleen kost het volledig upgraden van de auto wel 458 Goud |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe speel ik deze serie vrij allemaal vrij onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:14:
Hoe speel ik deze serie vrij allemaal vrij onduidelijk
Bij mij staat-ie op het homescreen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Als je LTS uitgereden hebt, dan heb je in ieder geval de eerste 5 Goud binnen voor de 100 rondjes. Het ligt natuurlijk aan de Langeafstandsraces hoeveel je er precies hebt, maar 100 is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Na 100 rondjes stop ik ermee. Vind het goud niet opwegen tegen de tijd die je erin moet stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:44:
Na 100 rondjes stop ik ermee. Vind het goud niet opwegen tegen de tijd die je erin moet stoppen
Ik ben er ook mee gestopt om dezelfde reden. De Monkeys mogen de verdiensten wat mij betreft wel wat ophogen want dit is echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik zie ook niet helemaal waarom ik de lts zou uitrijden, het levert wel erg weinig op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Kassad schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:41:
Ik zie ook niet helemaal waarom ik de lts zou uitrijden, het levert wel erg weinig op..
Dit dus.. Ik laat dit circus ook helemaal gaan en steek de tijd in de series die met de supercars zijn unlocked. En de WTT natuurlijk. Het viel me op dat de Vulcan er in zit, maar die heb ik niet, en kan je ook niet kopen? Ik moet daar blijkbaar 18 uur op wachten... Ik wil alleen maar kijken wat die moet kosten.

Trouwens: dus bij jullie de automatische cloud save het nog? Ik keek laatst toevallig en zag dat er al 6 dagen geen backup gemaakt was. Doe het nu maar handmatig.

[ Voor 37% gewijzigd door superduper op 16-10-2017 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Automatische cloudsave doet het idd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Trucje om veel rondjes te rijden zonder veel moeite:

Cup Melbourne (TIER 8.2):
  • BA high, SA high, TC off
  • Button controls
  • Race
  • Wacht 7 minuten (of iets langer als de auto niet helemaal geüpgraded is)
  • 5 rondjes gereden voor de community challenge
  • Retry
  • Wachten
  • Retry
  • etc.

[ Voor 8% gewijzigd door agnocchi op 16-10-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:55:
Trucje om veel rondjes te rijden zonder veel moeite:

Cup Melbourne (TIER 8.2):
  • BA high, SA high, TC off
  • Button controls
  • Race
  • Wacht 7 minuten (of iets langer als de auto niet helemaal geüpgraded is)
  • Retry
  • Wachten
  • Retry
  • etc.
Haha geweldig, een paar naar geleden had je ook zoiets dergelijks toen was het mogelijk om met een bepaalde race op Melbourne 2 goud te verdienen en je kon je auto automatisch laten rijden en door de vele bochten kwam je vanzelf aan de finish met als resultaat 2 goud _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

bij mij telt hij de rondjes van de team challenge niet meer met de communitychallenge. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Daar had ik ook last van dan moet je hem opnieuw opstarten dan doet die het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

kraaytje schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:31:
Daar had ik ook last van dan moet je hem opnieuw opstarten dan doet die het weer
telefoon of RR3? RR3 alleen werkte iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Rr3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:28:
bij mij telt hij de rondjes van de team challenge niet meer met de communitychallenge. :(
Dit gebeurt altijd als je een restore hebt gedaan. Na een restore kan je het beste altijd even het spel geforceerd afsluiten en opnieuw weer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nieuwe auto’s in update 5.6
-Aston Martin One-77 (6 daags Event)
-Aston Martin Vantage AMR Pro (7 daags Event)
-Jaguar XE SV Project 8 (TLS)
-Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO (TLS)
TLS
-Lotus 125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:54
Ik zou toch graag weer eens nieuwe tracks willen zien; al die auto's... Ik heb er al 194, het is wel eens genoeg. Meer circuits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
upje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:40:
Ik zou toch graag weer eens nieuwe tracks willen zien; al die auto's... Ik heb er al 194, het is wel eens genoeg. Meer circuits!
Ik ook, maar ik ben bang, dat als er al een nieuwe track komt, dit een Formula E track zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Nog heel even, dan is GRID Autosport er, veel circuits, normaal racen, geen gimmicks én 1 keer betalen. Verwachting is eind november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik ben wel heel benieuwd of het grafisch net zo netjes is al RR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:12:
Ik ben wel heel benieuwd of het grafisch net zo netjes is al RR3
Ja je kunt heel veel van RR3 zeggen maar het zit grafisch prima in elkaar en het is op zich een mooi spel met wat onhebbelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Darn, ik heb de Vulcan niet, maar zie dat ik in de TT met de Mercedes echt totaal niet in de buurt kom. Zelfs de top 40% is niet te halen en kost je gelijk 10+ s van je totale tijd. Daar gaat de goud prijs voorlopig weer in de WTT :(

Het is jammer dat je er nauwelijks normale events mee kan rijden, want 800+ uitgeven alleen voor de WTT is ook weer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Tijar schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Ja je kunt heel veel van RR3 zeggen maar het zit grafisch prima in elkaar en het is op zich een mooi spel met wat onhebbelijkheden.
Ja helemaal mee eens. Ook de handling vind ik prima van RR3. De graphics van GRID die ik tot nu toe gezien heb lijken iets gedetailleerder maar wel met lagere textures dus ben heel benieuwd.

https://twitter.com/feralgames/status/915612265512161281

https://twitter.com/feralgames/status/920590369968058368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:16:
Darn, ik heb de Vulcan niet, maar zie dat ik in de TT met de Mercedes echt totaal niet in de buurt kom. Zelfs de top 40% is niet te halen en kost je gelijk 10+ s van je totale tijd. Daar gaat de goud prijs voorlopig weer in de WTT :(

Het is jammer dat je er nauwelijks normale events mee kan rijden, want 800+ uitgeven alleen voor de WTT is ook weer zo wat.
Ik hoop dat de Vulcan ooit een keer in een Flashback Event komt. Nadeel is alleen, dat de Vulcan ooit in Gauntlet 1 gewonnen kon worden. Hopelijk komt hij via een LTS weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een nieuw circuit...Zandvoort (met PS 0.1 Dafjes), Monaco...of een variatie in het weer. Regen, sneeuw, laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Vreemd, ik heb net de bonus gekregen voor de rondjes die ik zelf heb gereden in de Veyron chalange maar geen bonus voor de community rondjes.. die stonden op 0 zelfs..

Edit: bekend probleem dus:

Hi Racers! The team are currently aware of the issue when it comes to claiming Community LTS Challenge rewards. All eligible participants* will be gifted 30 gold in the coming days. We understand your frustration and thank you for your patience.

Eligible participants will be determined based on information gathered from our server logs. Please note that we only collect information from players with usage sharing enabled. (for more information on usage sharing, please check out this article).

En zoals er ook op rr3 wikia wordt gezegd, hopelijk gaat deze beter dan die McLaren (die ik ook nooit heb gehad)..

[ Voor 66% gewijzigd door Kassad op 23-10-2017 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het ook inderdaad. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik hoop dat de update vanavond een beetje op tijd komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
agnocchi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:37:
Ik hoop dat de update vanavond een beetje op tijd komt.....
Update is er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik zag 'm..... Hij valt mij mee (wat ik er zo van zie.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Behoorlijk wat nieuwe races 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik zag in de aankondiging dat de lotus 125 er kwam in de flashback series, maar ik zie hem niet staan. Er staan compleet andere autos dan aangekondigd. Ik hoop dat hij nog komt want dat is de enige auto (uit de aankondigingen) die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:17:
Ik zag in de aankondiging dat de lotus 125 er kwam in de flashback series, maar ik zie hem niet staan. Er staan compleet andere autos dan aangekondigd. Ik hoop dat hij nog komt want dat is de enige auto (uit de aankondigingen) die ik nog niet heb.
De Lotus komt in een LTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik heb net m'n Bugatti Veyron 16.4 Community Challenge reward (30 goud) gekregen. Hebben ze snel opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ah, ok op die manier. thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
agnocchi schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:02:
Ik heb net m'n Bugatti Veyron 16.4 Community Challenge reward (30 goud) gekregen. Hebben ze snel opgelost!
Ik kreeg em vanochtend ook, blijdschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje tegenvaller die one 77. Laat hem voorbij gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:11:
Beetje tegenvaller die one 77. Laat hem voorbij gaan
Why? Die Special Events kan je redelijk ver komen met alleen maar R$ upgrades. Da's in ieder geval wat goud extra krijgen terwijl je een andere auto rijdt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na eerste ronde R$ upgrades is het alleen maar goud voor de 2de upgrade. En ik vind hem niet heel bijzonder. Standaard motorgeluidje, traag...daarom

Iemand dag 2 laatste opdracht al gedaan? Binnen 2 rondes de Italiaan 2x inhalen binnen 3:30...ik mis ergens een rondje. Hoe haal ik deze?

Deze is onmogelijk of ik snap hem niet...je haalt hem op 75% van ronde 1 in, hoe kan je hem dan ooit nog een keer inhalen in rond 2?

Duh...de Nederlandse uitleg klopt niet...gewoon inhalen, laten inhalen en weer inhalen in de eerste ronde en eindigen binnen 3:30...pfff |:(

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:03:
Na eerste ronde R$ upgrades is het alleen maar goud voor de 2de upgrade. En ik vind hem niet heel bijzonder. Standaard motorgeluidje, traag...daarom

Iemand dag 2 laatste opdracht al gedaan? Binnen 2 rondes de Italiaan 2x inhalen binnen 3:30...ik mis ergens een rondje. Hoe haal ik deze?

Deze is onmogelijk of ik snap hem niet...je haalt hem op 75% van ronde 1 in, hoe kan je hem dan ooit nog een keer inhalen in rond 2?

Duh...de Nederlandse uitleg klopt niet...gewoon inhalen, laten inhalen en weer inhalen in de eerste ronde en eindigen binnen 3:30...pfff |:(
Zodra je de Italiaan voor de eerste maal inhaalt gelijk je terug laten zakken achter de Italiaan en haal hem dan gelijk weer in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik dus. In de uitleg staat echter dat je een rondje voorsprong moet nemen. Beetje misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel haal hem 1 keer in en laat hem dan je weer inhalen daarna haal je hem voor de 2de keer in en maak je de race af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
Ik heb de Italiaan om exact dezelfde reden twee keer gereden :) was me de snot uit de ogen aan het rijden om em nog een keer in te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig ben ik niet de enige...

Toch maar 2 goud updates ingezet om dag 3 door te komen. Kijk wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:25:
Gelukkig ben ik niet de enige...

Toch maar 2 goud updates ingezet om dag 3 door te komen. Kijk wel waar het schip strand.
Upgrade schema om 'm door te komen op een redelijke manier zal toch wel 3333333 zijn (323 goud en R$1.802.900).

[ Voor 3% gewijzigd door agnocchi op 25-10-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op 3131111 dacht ik. Moet laatse van dag 3 nog doen vanavond. Qua snelheid tot nu ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veekie65
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-01-2021
Continu alle bestanden downloaden als ik RR3 ff heb uitgezet zonder dat ik de app echt afsluit. Wie weet wat daaraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Veekie65 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:21:
Continu alle bestanden downloaden als ik RR3 ff heb uitgezet zonder dat ik de app echt afsluit. Wie weet wat daaraan te doen is?
Hoe bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veekie65
Als ik rr3 opstart en een willekeurige race wil rijden moet ik bestanden downloaden per race of alle bestanden en dit is elke keer als ik rr3 afgesloten heb of gewoon weggedrukt dit is na de iOS update gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Veekie65 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

Als ik rr3 opstart en een willekeurige race wil rijden moet ik bestanden downloaden per race of alle bestanden en dit is elke keer als ik rr3 afgesloten heb of gewoon weggedrukt dit is na de iOS update gebeurt
Spel verwijderen en opnieuw installeren? Meer kan je op iOS niet doen denk ik.

Wel eerst een cloud backup doen!

[ Voor 4% gewijzigd door Kassad op 26-10-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veekie65
Heb ik al gedaan maar heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Veekie65 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

Ik denk dat ik het met Kassad eens ben. Ik heb zelf ook iOS 11 op m'n iPad staan (nog niet de allerlaatste 11.0.3), maar ik heb geen problemen. Moet ik er wel bij zeggen, dat ik wel gewoon alle assets in 1x gedownload heb. Ik ben nog wel eens op locaties zonder wifi en dan wil ik niet een nieuwe serie o.i.d. elke keer moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veekie65
Nee dat wil ik dus ook niet maar zelfs als ik alle bestanden heb gedownload en m’n tel 5 min weg leg moet ik weer alles downloaden is echt om gek van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Veekie65 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:57:
Nee dat wil ik dus ook niet maar zelfs als ik alle bestanden heb gedownload en m’n tel 5 min weg leg moet ik weer alles downloaden is echt om gek van te worden
Heb je al een keertje een 'Clear Local Save' gedaan en daarna de game verwijderd? Zorg wel eerst voor een goede Cloud Save!
Dan opnieuw de telefoon opstarten (hard = aan- uitknop + Homeknop), daarna opnieuw installeren en dan alle assets downloaden. Dan de backup teruglezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veekie65
Dat zal ik vanavond eens proberen thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Veekie65 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:43:
Dat zal ik vanavond eens proberen thnx
Let wel echt op, dat je een goede Cloud Save hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veekie65
Tis gelukt hartelijk dank voor jullie info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:17:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een nieuw circuit...Zandvoort (met PS 0.1 Dafjes), Monaco...of een variatie in het weer. Regen, sneeuw, laat maar komen!
Achteruit rijden 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:55
Hoe halen jullie Fase 3 missie 4 van 4? Ik krijg het niet voor elkaar telkens.. Finish niet hoger dan 4de. Mijn PS is 65.6.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Pagina: 1 ... 56 ... 65 Laatste