[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 48 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:15:
Tijdritten is gefixed (nieuwe update is uit) maar wel met alle tijden op 0.
Dit is wel weer super irritant en al de tweede keer dit jaar... Kan je in een week voor 4 tracks aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Weten we al welke upgrade schema we moeten hebben om de challenge te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb helaas wel weer problemen met deze update ..
Krijg meldcode 963 ,dat is eenvoudig op te lossen volgens google hits ,ik moest het cache geheugen schoonmaken,of het extern geheugen tijdelijk verwijderen enz enz.
Alles gedaan en niets hielp ,dus als laatste optie rr3 verwijdert en dan in de appstore opnieuw het spel downen .
Het ging goed na een aantal malen herhalen ,toen het spel opgestart en weer gaat die dan bestanden downen bij 400 van de 413 mb kreeg ik wederom een downloadfout ,na een aantal keren herhalen waren de bestanden binnen.
Toen het spel opnieuw opstarten en slaat het tablet weer vast en word het scherm zwart,na een aantal sekonden weer beeld en krijg ik de melding rr3 is gestopt.
Kortom ik heb geen rr3 meer,mijn tablet draait op android en ik hoop dat het morgen oid wel weer te downen is voor mij.
Dan weten de teamgenoten hierbij dat ik blijkbaar hopenlijk kort offline ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Vervelend Erwin! Hoop dat RR3 morgen het weer doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook...als ik het zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Victory by Design

Dag 2 op Dubai.

Challenge 1 - 2 rondes cup op het Hill circuit met 15 tegenstanders.
Challenge 2 - snelheidsrecord op het Club Circuit en haal 2x 226km/uur en haal de hoogste snelheid. Ik heb de remassistentie uit staan en dan kun je op het laatste stuk voor de finish de topsnelheid halen. Een andere optie is om bij de start achteruit te rijden en meer van het rechte stuk te benutten.
Challenge 3 - 2 rondes cup op het International circuit en je moet minstens 50 seconden op de 1e plaats rijden en win.

Beloning R$ 15.000 en 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hongkong! Wat een stom kart-circuitje! Ben vast niet de enige die er zo over denk. Voegt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:37:
Hongkong! Wat een stom kart-circuitje! Ben vast niet de enige die er zo over denk. Voegt niets toe.
Helemaal mee eens, grappig met bijvoorbeeld de KTM X-Bow maar met een Regera lijkt het me helemaal niets. Zou wel een uitdaging zijn om 3 rondes te voltooien zonder schade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Rr3 werkt weer _/-\o_

Die nieuwe baan is een nog krappere variant dan melbourne ,en dat was al mijn minst favoriete baan.
Die mercedes wat nu te winnen is die hebben we toch allang? Althans zal wel een 2015 model zijn :F
Vind het niet echt spectaculair deze update,dat elektrische spul kan me ook niet bekoren

• Tijar
Goed bezig Erwin!

Dag 3 op Suzuka met een PR van 66.4.

Challenge 1 - 1 ronde H2H en slip niet meer dan 3 keer.
Challenge 2 - 2 ronde GP circuit en haal een gemiddelde van 187km/uur met een grid van 22.
Challenge 3 - 2 ronde West circuit en haal 290km/uur en win met een voorsprong van tenminste 51 meter.
Challenge 4 - 2 ronde GP circuit en achtervolg Magnus 20 seconden lang binnen de 50 meter.

Beloning 5 goud.

Mooie kalender met upgrades: https://goo.gl/sPlrLq

[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 15-12-2016 10:59 ]

Verwijderd

Dag 3 is goed te doen

• Tijar
Dag 4.
Challenge 1 en 4 op Mount Panorama, 2 en 3 in Melbourne. Let op PR 69,1 nodig!

Challenge 1 - 2 ronde cup en win.
Challenge 2 - Eliminatie en win met een topsnelheid van 252km/uur.
Challenge 3 - 4 ronde cup en win met een afstand van tenminste 202 meter.
Challenge 4 - Hunterrace.

Beloning R$25.000 en 10 goud.

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
Tijar schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:46:
Dag 4.
Challenge 1 en 4 op Mount Panorama, 2 en 3 in Melbourne. Let op PR 69,1 nodig!

Challenge 1 - 2 ronde cup en win.
Challenge 2 - Eliminatie en win met een topsnelheid van 252km/uur.
Challenge 3 - 4 ronde cup en win met een afstand van tenminste 202 meter.
Challenge 4 - Hunterrace.

Beloning R$25.000 en 10 goud.
PR69,1 is niet verplicht, maar aanbevolen. Het zou te doen moeten zijn met minder, maar da's voor de geoefende racers of als je het vaak opnieuw probeert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3rw1nk
Heb je genoeg goud dan stelt geen enkele uitdaging wat voor .
Maakt dan ook weinig uit of je de bochten goed pakt en zorgt dat die niet uitbreekt.
Als je minimaal goud uit wilt geven en goed kan sturen dan zorgt fm ervoor dat je het niet red door extra eisen te gaan stellen als bv een hoge gemiddelde snelheid
Die is niet te manipuleren dus is het een kwestie van goud erin pompen of de auto niet binnen halen.
De tijd dat leuke auto's binnen te halen zijn zonder of met erg weinig goud ligt achter ons.
Het gaat fm de laatste tijd meer en meer om het maximale goud uit elk event te halen ,en zelf zo min mogelijk weggeven.
Of ook daar moeten ze weer aan verdienen zoals reclame filmpjes.
Een paar jaar terug had je maximaal 100 goud nodig om een auto binnen te halen ,dat is nu 3 a 400 geworden.
Nieuwe onderdelen in het spel leveren lang niet meer zoveel roem en rs op terwijl de auto's soms wel zeer duur zijn .
De mp4 even als voorbeeld genomen.
Kortom om als nieuweling is het moeilijk of onmogelijk om zonder echt geld erin te steken de auto's allemaal te bemachtigen.
Ps ik vind het nog steeds een prachtig spel,maar wilde dit even ventileren:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het er helamaal mee eens het kost tegenwoordig inderdaad veel goud om iets te uppen. Nieuwelingen komen nooit daar aan zonder geld er in te stoppen.
Ben met deze nu op een ps van 70.3 maar dat haal ik om steeds een level omhoog te gaan om zo 44 goud te verdienen en dan kan ik de wagens nog niet eens helemaal uppen veel te duur.
Dag 4 overigens was makkelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Daytona.

Challenge 1 - Snelheidsrecord op Motorcycle course en slip minder dan 2 keer.
Challenge 2 - 1 ronde op Motorcycle course met 18 liter en zonder remassistentie.
Challenge 3 - 3 rondes cup op de Road course en win met een gemiddelde van 220km/uur en no off track.
Challenge 4 - 2 rondes H2H op de Speedway course en win zonder de auto te beschadigen.

Beloning 15 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
we gaan er weer voor. Blijft leuk spel.

[ Voor 92% gewijzigd door Darter Arie op 16-12-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer spijt van mijn gold upgrades. Had een fijnere auto verwacht. Nu dus maar de rit uitzingen en dure upgrades kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt dus weer een goud spel jammer maar we moeten maar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dec 18-20 Koenigsegg Agera R 40%
Dec 19-21 Ford Shelby GT350R 40%
Dec 20-22 Audi LMP [2014] 40%
Dec 21-23 Porsche Boxster GTS 40%
Dec 22-24 Koenigsegg Regera 40%
Dec 23-25 Holden Commodore 40%
Dec 25-26 all 50% - Ford GT LeMans, Audi LMP [2015], Porsche LMP [2014], Toyota LMP
Dec 26-28 Porsche LMP [2015] 45%
Dec 27-29 Lamborghini Sesto Elemento 45%
Dec 28-30 918 Porsche Spyder Weissach 45%
Dec 30-31 both 45% - Nissan LMP, McLaren 650S
Dec 31-Jan 2 McLaren P1GTR 45%
Jan 1-2 all 50% - Hennessy Venom, Lotus 125, McLaren MP4-X
Jan 2-9 Jaguar CX75 40%
Jan 9-17 Jaguar F-Type 35%
Jan 16-23 Ford Falcon FGX 40%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Dat wordt puzzelen...... ik heb al bijna al deze auto's. Alleen de Ford Falcon en de Holden Commodore wil ik eigenlijk geen goud aan uitgeven voorlopig. Dan wordt het alleen de Nissan LMP (als dat de Nismo is) en de Porsche LMP 2015, maar da's weer een forse aanslag op de voorraad....... Dilemma's 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Voor het fijne rijden zou ik zeker voor een LMP gaan en de Nissan is inderdaad de Nismo en die is echt super om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor de laatste dag van de Mercedes challenge? Moet op SPA binnen 3 rondjes een tegenstander op een rondje achterstand zetten, maar inkom ergens 13 seconden te kort. Heeft iemand dee al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Probeer bij de laatste chicane wat tijd te winnen door af te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:51:
Dec 18-20 Koenigsegg Agera R 40%
Dec 19-21 Ford Shelby GT350R 40%
Dec 20-22 Audi LMP \[2014] 40%
Dec 22-24 Koenigsegg Regera 40%
Dec 23-25 Holden Commodore 40%
Dec 25-26 all 50% - Ford GT LeMans, Audi LMP \[2015], Porsche LMP \[2014], Toyota LMP
Dec 26-28 Porsche LMP \[2015] 45%
Dec 27-29 Lamborghini Sesto Elemento 45%
Dec 30-31 both 45% - Nissan LMP, McLaren 650S
Dec 31-Jan 2 McLaren P1GTR 45%
Jan 1-2 all 50% - Hennessy Venom, Lotus 125, McLaren MP4-X
Jan 2-9 Jaguar CX75 40%
Jan 9-17 Jaguar F-Type 35%
Jan 16-23 Ford Falcon FGX 40%
Kijk, dat is prettig. Daar zitten mooi een aantal tussen die ik nog niet heb:
Dec 30-31 both 45% - Nissan LMP,
Jan 1-2 all 50% - Lotus 125,

Helaas net niet de Bugatti Veyron Supersport, maar dit wordt al uitdagend genoeg voor mijn spaarpot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:05:
Iemand een tip voor de laatste dag van de Mercedes challenge? Moet op SPA binnen 3 rondjes een tegenstander op een rondje achterstand zetten, maar inkom ergens 13 seconden te kort. Heeft iemand dee al gehaald?
13 s is wel veel. Wat voor PS heeft je auto? Ik zit nu op 72.1 en haalde de achterblijver net in de laatste bocht voor de finish in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is 72.4, rij zonder hulpmiddelenwinkel heb de indruk dat ik niet 4 seconden per rondje kan winnen.
Maar gaa het toch maar proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:54:
Probeer bij de laatste chicane wat tijd te winnen door af te steken.
Dat doe ik standaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:41:
De mijne is 72.4, rij zonder hulpmiddelenwinkel heb de indruk dat ik niet 4 seconden per rondje kan winnen.
Maar gaa het toch maar proberen dan.
Vreemd, ik heb ook 72.4, ik had de eerste achterblijver net over de helft van de 3e ronde. Rij je met hulpmiddelen aan?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me al gelukt. De bochten wat beter aansnijden scheelt toch een hoop...en de botjes rijden ook wat langzamer. Nu 3 rondjes onder de 5.55 gereden en de bocht voor de VES bocht de achterblijvers al ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

wel jammer dat de huur optie is verdwenen uit de time trials. Voor mij nu onmogelijk om in 'B' te komen omdat ik een aantal van de 'beste' autos mis. voorheen zat ik altijd halverwege B, nu met 4.6s totaan de grens van B. Vond het altijd leuk dat je in principe allemaal met gelijkwaardige autos reedt, en nu is dat weer weg. Scheelt toch wekelijks weer 50 GC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:49:
Het is me al gelukt. De bochten wat beter aansnijden scheelt toch een hoop...en de botjes rijden ook wat langzamer. Nu 3 rondjes onder de 5.55 gereden en de bocht voor de VES bocht de achterblijvers al ingehaald.
Top, geweldige bocht om dit te doen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Mercedes binnen gehengeld. We gaan maar weer goud sparen nu en wachten op de volgende update. Nieuwe circuit leek me leuk, maar is niet lekker te rijden. Misschien met een Lotus of één van de Open Sky Challenge auto's, maar geen echte aanwinst vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Nieuwe circuit is echt niet leuk (maar da's mijn mening). Veel te krap, veel te veel kort op elkaar bochten. Leuk om te doen met de KTM X-Bow R, maar het lijkt mij echt een ramp met de McLaren MP4-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:36:
Nieuwe circuit is echt niet leuk (maar da's mijn mening). Veel te krap, veel te veel kort op elkaar bochten. Leuk om te doen met de KTM X-Bow R, maar het lijkt mij echt een ramp met de McLaren MP4-X
Helemaal mee eens! Ik ben nu aan het pielen met de nieuw Mercedes AMG GT3 en ik moet zeggen dat ik hem steeds meer begin te waarderen.

Het geluid is ook super net een toerwagen zoals in het oude TOCA.

Ben zeer benieuwd naar die elektrische meuk die eraan zit te komen en ik ben bang dat het tegen gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu met de Corvette C7(?) aan het rijden, die gele met taartschep achterop. Dat is echt een fijne auto om mee te rijden en produceert een mooi geluid ook. Gisteren 9 rondjes Spa voltooid. Heerlijk!

Die elektrische meuk ga ik alleen zonder upgrades doen. Heb <100 goud over na de Mercedes AMG GT3 en vrees dat we we weer 500-100 goud per auto nodig hebben om ze binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:17:
Ik ben nu met de Corvette C7(?) aan het rijden, die gele met taartschep achterop. Dat is echt een fijne auto om mee te rijden en produceert een mooi geluid ook. Gisteren 9 rondjes Spa voltooid. Heerlijk!

Die elektrische meuk ga ik alleen zonder upgrades doen. Heb <100 goud over na de Mercedes AMG GT3 en vrees dat we we weer 500-100 goud per auto nodig hebben om ze binnen te harken.
1 van de Formula E auto's is in de Gauntlett te winnen, dus dat zou (als die niet gewijzigd is) zonder goud moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja? En de verplichte upgrades om de races tegen Magnus te kunnen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:26:
O ja? En de verplichte upgrades om de races tegen Magnus te kunnen rijden?
Elke Boss race die ik niet haal, stop ik en start ik vanaf run 1. Ik heb tot nu toe alleen maar R$ upgrades gedaan en gesaved na elke Boss race. Als ik dan de laatste niet haal, heb ik m'n tickets nog. Aan het eind zal ik dan misschien alleen Boss 1 of 2 nog maar halen (laatste Gauntlett niet gedaan, maar die ervoor steeds tot Boss 3 kunnen halen met allen R$ upgrades), maar dat is dan maar zo. Kost meer tijd, meet advertenties kijken misschien voor tickets, maar dat moet dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het proberen. Als ik de tijd kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:14:
Ik ga het proberen. Als ik de tijd kan vinden
Tijd is ook echt een dingetje tegenwoordig met de Gauntlets.... Steeds weer tickets aanvullen en de eerste races leveren zo ontzettend weinig op en voordat je bij een Boss race komt, ben je er al 8 kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ze maken het er niet leuker op, ook niet makkelijk trouwens. Zou zomaar een game van de belastingdienst kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Dat zou mij dan weer niets verbazen..... Voor elke cadeautje wat ze je geven laten ze je 3x (en een beetje) terug betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nou het gaat beginnen.

High Voltage dag 1 op Hockenheim.

Challenge 1 : 1 ronde H2H op Hockenheim kort.
Challenge 2 : 3 rondes cup op Hockenheim kort met 19 tegenstanders.
Challenge 3 : 3 rondes cup op Hockenheim kort met 19 tegenstanders, rollende start en ga niet langer dan 5 seconden offtrack.

Beloning 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 1 was zoals gewoonlijk niets leuk om de wagen te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga geen geld stoppen in de hele Formule E serie. Vreselijk irritant geluid, auto rijdt niet lekker. Wacht wel weer op de volgende uitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dag 2 voltooid is prima te doen wij hebben alleen wel aardig getuned de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:01:
Ik ga geen geld stoppen in de hele Formule E serie. Vreselijk irritant geluid, auto rijdt niet lekker. Wacht wel weer op de volgende uitbreiding
Mee eens inderdaad. Nu op dag twee het ernome lift-and-coast erbij komt waarbij je eigenlijk nauwelijks een beetje 'gas' kan geven is het niet echt leuk. Je sukkelt met 100 over de baan.

Daarbij komt dat de upgrades weer bijzonder duur zijn (1e rondje RS only, 2e rondje GC only 263). Met daarna nog een rondje RS kom je op alle upgrades op 3 en zou je hem moeten kunnen halen. Je wint dan wel weer 100 GC terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasperaitis
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-09 17:20
Advies gevraagd. Eindelijk heb ik de de langeafstandskoningen vrijgespeeld en kan ik de le mans cup met 10 ronden spelen. Ik kan hem alleen niet winnen. Ik heb de porsche 919 hybrid (met een ps van 94,8) en de audi r18 e-tron quattro (met een ps van 92,9) en kan ik de race niet winnen. Wordt in het beste geval tweede waarbij ik de eerste niet eens in beeld heb. Ik heb het gevoel vooral snelheid te kort te komen want ik word geregeld ingehaald. Is het voldoende om een van beide auto's te upgraden of moet ik de toyota ts040 hybrid aanschaffen met 50 procent korting.

Dit betekent wel dat ik de McLaren P1 tm GTR moet laten schieten en die wil ik ook graag hebben. Mijn beperkte goudvoorraad laat het helaas niet toe om beide te kopen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Kasperaitis op 25-12-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik win met de Porsche met een PS van 95,1 met minimaal 7.000 m voorsprong. Let vooral op dat je niet botst. Dat verlaagd je topsnelheid. Met de Audi (ps92,7) win ik ook. Hoe heb je je hulpmiddelen aanstaan. Ik rij met alleen stuur een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Afvalraces een aantal keren achter elkaar 7e worden ,als je moises gabby ziet heb je de traagste tegenstanders en kun je alleen nog verliezen als je achterstevoren raced :)
Offline rijden kun je als extra optie benutten voor als je in een team zit en je snelle teamgenoten wilt ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een aantal mooie kortingen op tuningen en auto,s. De auto's hebben we allemaal al maar de tuning nog niet. Eens bekijken wat we wel /niet gaan doen! We hebben maar beperkte voorraad gold en proberen nooit onder de 1000 te komen. Zitten nu op 1344.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit geloof ik op dag 4. Er is een opdracht. Haal ene topsnelheid zonder te remmen en van de baan te gaan... huh?? De rem is uitgeschakeld maar hoe moet ik dit dan ooit halen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Neem heel het circuit rustig zodat je niet voor een bocht hoeft te remmen. Laatste bocht wel goed nemen en plank gas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Brands Hatch.

Challenge 1 : 3 rondes cup win zonder van de baan te gaan.
Challenge 2 : Hunter, win en haal tenminste 2x in zonder van de baan te gaan.
Challenge 3 : 1 ronde cup zonder tegenstanders en haal 233km/uur zonder te remmen en zonder van de baan te gaan.
Challenge : 4 rondes cup en win zonder van de baan te gaan.

Challenge 3 is het meest lastig, oplossing zie hierboven van Solid4S 👍🏼

Beloning R$ 15.000 en 10 goud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tot nu toe appeltje eitje ,maak me meer zorgen om de laatste dag op dat brede honkongbaantje 21 wagens in te moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasperaitis
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-09 17:20
3rw1nk schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:12:
Afvalraces een aantal keren achter elkaar 7e worden ,als je moises gabby ziet heb je de traagste tegenstanders en kun je alleen nog verliezen als je achterstevoren raced :)
Offline rijden kun je als extra optie benutten voor als je in een team zit en je snelle teamgenoten wilt ontlopen.
Solid4S schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:07:
Ik win met de Porsche met een PS van 95,1 met minimaal 7.000 m voorsprong. Let vooral op dat je niet botst. Dat verlaagd je topsnelheid. Met de Audi (ps92,7) win ik ook. Hoe heb je je hulpmiddelen aanstaan. Ik rij met alleen stuur een beetje.
Bedankt voor jullie reacties. Het lukt nu idd wel. Wel minder dan 7.000 meter voorsprong maar ruim voldoende. Ik rij met de tractie aan en een beetje stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
3rw1nk schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:19:
Tot nu toe appeltje eitje ,maak me meer zorgen om de laatste dag op dat brede honkongbaantje 21 wagens in te moeten halen.
Daar maak ik me ook wel een beetje zorgen over; ik heb de afgelopen maanden alle nieuwe auto's binnengeharkt, maar ik weet niet of ik op nieuwjaarsdag wel zin heb om 7 cups op HongKong te rijden met deze auto. Voor zover ik weet moeten er ook nog races op HK gereden worden zonder schade/botsen, dat is een hele uitdaging. Helemaal op nieuwjaarsdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:08:
[...]

Daar maak ik me ook wel een beetje zorgen over; ik heb de afgelopen maanden alle nieuwe auto's binnengeharkt, maar ik weet niet of ik op nieuwjaarsdag wel zin heb om 7 cups op HongKong te rijden met deze auto. Voor zover ik weet moeten er ook nog races op HK gereden worden zonder schade/botsen, dat is een hele uitdaging. Helemaal op nieuwjaarsdag....
Een nieuwe dimensie NO-NO-NO-Hoofdpijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik deze 'uitdaging' niet meer aanga. Leuk ook al die aanbiedingen van auto's die ik al heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 5 klaar en inderdaad leuke aanbiedingen maar ik heb ook al de wagens

• Tijar
Dag 6 Hong Kong.

Challenge 1 - H2H, 1 ronde en win.
Challenge 2 - autocross, win met een accu percentage van 2.5%.
Challenge 3 - flitsfoto met een gemiddelde snelheid van 95km/uur.
Challenge 4 - snelheids record en win met 10% accu percentage.Topsnelheid is te halen op het rechte stuk na de eerst hairpin.
Challenge 5 - Formula E, 3 rondes en win met een rollende start. Accu 30.02%.

Beloning R$ 20.000 en 10 goud.

[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 29-12-2016 09:04 ]

Verwijderd

He, jammer...geen challenge om zonder schade te finishen in een cup met 22 auto's :)

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:36:
He, jammer...geen challenge om zonder schade te finishen in een cup met 22 auto's :)
We zijn nog niet op dag 9 ;)

Verwijderd

Dat is waar. Maar weer HK lijkt me dan sterk

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 11:44 ]

• Solid4S
Dag 8 en 9 zijn ook nog op HK

Verwijderd

Dag 6 klaar geen probleem gehad alleen even opletten op de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 7 op Suzuka East.

Challenge 1 - Autocross.
Challenge 2 - Hunter race en slip minstens 6x en win.
Challenge 3 - 1 ronde tegen 10 Nissan Silvia's, win zonder te botsen.
Challenge 4 - 3 rondes en zorg dat je aan het einde en begin van een ronde minimaal 160km/uur rijdt. Dus op de finish :-)
Challenge 5 - Time trial binnen 46 seconden.
Challenge 6 - wederom een timetrial maar je moet nu sneller zijn dan bij de vorige en je krijgt extra vermogen.

Beloning 15 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Dag 7 was een makkie. Benieuwd naar dag 8 en 9, beide op hong kong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag klaar was inderdaad goed te doen is kijken of ze ons nu gaan foppen met onmogelijke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor missie 5 van dag 8. 4 ronden met 40 % accu dus zeg maar 10 % per ronde is haast niet te doen kwam nu accu power te kort morgen 2de poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:34:
Iemand een tip voor missie 5 van dag 8. 4 ronden met 40 % accu dus zeg maar 10 % per ronde is haast niet te doen kwam nu accu power te kort morgen 2de poging
Net als 6.5 dus maar dan een ronde langer ;-) ik heb 6.5 drie keer gedaan om de juiste 'swing' te pakken te krijgen van gas loslaten voor het remmen voor een bocht.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik heb op het lange rechte stuk niet harder gereden dan 200km/pu. Dan is het goed te doen. De afvalrace (laatste race) was lastig. Ben benieuwd naar morgen. Gaat denk ik niet lukken met 1 rondje goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 8 op Hong Kong.

Challenge 1 – Autocross zonder te remmen, ik gebruik Tilt-B en dan is het goed te doen.
Challenge 2 – Flitsfoto zonder te slippen.
Challenge 3 – 4 rondes cup en haal een gemiddelde van 115km/uur zonder harder te gaan dan 200km/uur en wordt tenminste 5e.
Challenge 4 – Endurance en wordt zonder te slippen tenminste 4e.
Challenge 5 – 4 rondes cup en je krijgt 40% accu percentage.
Challenge 6 – eliminatie met een extra boost.

Beloning R$ 25.000 en 15 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afvalrace heb ik overgeslagen was niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Is het iemand al gelukt 8.6?
En als dat gelukt is met welke upgrades?
Als ik een goede race heb, kan ik net de nr 1 niet inhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upje
Het is me net gelukt, maar wel na heel veel proberen én extra upgraden (alles op 3 upgrades, en banden/wielen op 5 upgrades). PR 50,1 dacht ik. Maar dan nog blijft ie lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Pfff. Het is me gelukt. Laatste bocht niet remmen en in de laatste seconde er voorbij. Ik heb alles op 3 upgrades staan. Ben benieuwd of het genoeg is voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prettige jaarwisseling allemaal en een great race seizoen allemaal 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De beste wensen voor 2017!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Beste wensen allen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 9 wederom Hong Kong.

Challenge 1 – 2 ronde cup en finish binnen 2:10 minuut, winnen is niet nodig.
Challenge 2 – 4 ronde en wordt minstens 7e zonder te botsen en slippen.
Challenge 3 – 3 ronde cup en zet de snelste ronde neer.
Challenge 4 – cup race en win.
Challenge 5 – 4 ronde cup en win zonder schade, je start als 1e dus is redelijk goed mogelijk.
Challenge 6 – 4 ronde cup en wordt 3e terwijl je maar 5x mag inhalen zonder schade. Lastig en probeer niet te verremmen want dan kun je stoppen. Rem ze uit in de bochten en neem de snelle bochten netjes om aansluiting te houden.
Challenge 7 – wederom een geen schade race 😞

Beloning R$30.000 en 20 goud.

Challenge 2 is gratis te skippen door voordat het begint af te sluiten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 01-01-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Beste wensen allemaal.

De e auto is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wagen binnen de 6de vond ik de lastigste maar alles gehaald op naar de nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ben gelijk begonnen met de nieuwe E serie en daar hebben ze nu ook races waarbij je op je accu moet letten, vind ik wel een leuk formaat moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Ik vind dat ook wel een leuke toevoeging, maar toch vind ik gewoon domweg zo hard mogelijk gaan het leukst.

Wat hong kong betreft, in eerste instantie vond ik het echt een ramp, maar nu na veel oefenen vind ik het een leuk circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
:Y) De beste wensen voor 2017 allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

goed nieuwjaar allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:39:
Ben gelijk begonnen met de nieuwe E serie en daar hebben ze nu ook races waarbij je op je accu moet letten, vind ik wel een leuk formaat moet ik zeggen.
Nieuwe serie? Die zie ik niet. Enkel wel met de corvette! Daar zijn we nu mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:48:
[...]

Nieuwe serie? Die zie ik niet. Enkel wel met de corvette! Daar zijn we nu mee bezig
Onder Meester heb je helemaal rechts 2 series: Formule E: Showcase en Experience. Hier ben ik aan begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Komen jullie een beetje door de Corvette Championship? Ik ben nu op 59% met een auto met PR 86.4 maar kan geen races meer winnen wat ik ook probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben er niet eens aan begonnen want ik het de auto al. Vertragen van de bots bij een dragrace of eliminatie werkt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik zit nu op ongeveer 85%, ook met een PR van 86.4. Ik heb wel eens een race moeten overdoen, maar over het algemeen geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Flitsfoto's beginnen met auto in het rood en net zo lang opnieuw doen tot je hem wint.
Die bochard en kornuiten rijden dan in de volgende races. achteraan en kun je met de auto zonder onderhoud het event uitrijden.
Ik heb de corvette met rsr onderstel ;) ook maar leverde toch 80 goud op in nog geen 2 daagjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ok, ik ga er eens wat vertragingstaktieken ingooien. Ik heb nog net de volgende tier kunnen openwinnen, en daar zal ik eens niet mijn best op doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hulpmiddellen aanstaan?

Mijne is 86.4 en heb tot nu toe 65% probleemloos gehaald. Zonder hulpmiddelen scheelt echt seconden per ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corvette Championship is klaar. Auto had ik al. De PS van de Corvette is 86.9. Verdeeld als 2.4.2.4.2.4.2. De een na laatste afvalrace op de ovale baan met bots technieken gehaald. Elke laatste worden. Dan is die makkelijk te doen. De rest is easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

dank voor de tips; een aantal keer de dragrace 'verprutst' en daarna was het goed te doen.

En vandaag voor het eerst in de TimeTrials een tijd neergezet in de top1% op monza. Koste wel wat moeite maar toch. Ongelooflijk dat er dan nog mensen ruim 3.1 s harder kunnen rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Zijn er nog leuke tips om snel aan een megaberg aan goud te komen ?
Ik kan nog wel een paar duizend goud gebruiken voor allerlei updates en wagens aan te schaffen.

Nu ik level 106 heb gaat het allemaal wel erg langzaam om wat goud bij elkaar te sprokkelen, eigenlijk krijg ik niet meer dan ongeveer 5 goud per dag bij elkaar, en daarvoor moet ik dan ook vervelende filmpjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Speedy_Gonzalez schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:18:
Zijn er nog leuke tips om snel aan een megaberg aan goud te komen ?
Ik kan nog wel een paar duizend goud gebruiken voor allerlei updates en wagens aan te schaffen.

Nu ik level 106 heb gaat het allemaal wel erg langzaam om wat goud bij elkaar te sprokkelen, eigenlijk krijg ik niet meer dan ongeveer 5 goud per dag bij elkaar, en daarvoor moet ik dan ook vervelende filmpjes kijken.
Behalve voor een vermogen GC kopen zijn er niet veel heel snelle methodes. De beste is nog om een beetje goed mee te komen in de TimeTrials. Met een beetje oefenen kan je in 'B' komen, wat je 100 GC per week oplevert. Maar dan heb je eigenlijk al een voorraad goud nodig om de autos die meedoen tijdelijk vol te upgraden. Met een potje van rond de 1000 is dat wel vol te houden, dus geef nooit alles uit.
Pagina: 1 ... 48 ... 65 Laatste