Ik had 10 goud maar zag dat ik de laatste alweer mis loopt dus 60 goud helaas
Verwijderd
Goed nieuws mclaren 570 gratis gehad dus geen gauntlet voor mij en de instellingen zijn terug gezet eindelijk weer lekker racen. Veel plezier weer iedereen..
ik kreeg ook de 570 gratis. Hadden jullie allemaal de vorige McLaren al in huis toen hij gratis werd?
Ik heb de 570 dus weer niet, gaat lekker daar.
Heb je statistieken delen ingeschakeld? Ik namelijk niet en dit zal de oorzaak wel zijn.Solid4S schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:33:
Ik ook niet 😡😡😡
bij mij inderdaad ook. Heb net een nieuwe telefoon en staat blijkbaar default aan. Had het op mijn vorige wel uitgezet..
Ik heb de McLaren 570 ook gekregen vanmorgen. Beetje dubbel gevoel wel.... Geen gauntlet dit keer hoeven te rijden, maar daar had ik 'm hoogstwaarschijnlijk toch wel in gehaald. Ik had liever wat extra goud gekregen.......
Wat betreft het aggressiever rijden van de bots: Het zou mij niet verbazen als de volgende update een Stock Car update zal zijn
Wat betreft het aggressiever rijden van de bots: Het zou mij niet verbazen als de volgende update een Stock Car update zal zijn
Ik snap niet wat je bedoeld met stock car update maar door de agressieve manier van rijden van de botjes raakt mijn auto beschadigt,daardoor wordt je auto langzamer waardoor snelle tijden uitblijven.
Winnen doe je dan nog steeds maar mij gaat het er vooral om om mijn snelste tijden proberen te verbeteren, als ik dat niet meer kan door updates van fm is voor mij de lol eraf.
Dat mensen het prima vinden en tevreden zijn met alleen winnen vind ik prima ,maar ik niet.
Maar als het goed is zijn de fouten als ik het zo mag noemen herstelt ?
Winnen doe je dan nog steeds maar mij gaat het er vooral om om mijn snelste tijden proberen te verbeteren, als ik dat niet meer kan door updates van fm is voor mij de lol eraf.
Dat mensen het prima vinden en tevreden zijn met alleen winnen vind ik prima ,maar ik niet.
De problemen mbt de assists zijn opgelost als het goed is, maar daar had ik zelf geen last van. Die gebruik ik toch niet.3rw1nk schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:18:
Ik snap niet wat je bedoeld met stock car update maar door de agressieve manier van rijden van de botjes raakt mijn auto beschadigt,daardoor wordt je auto langzamer waardoor snelle tijden uitblijven.
Met Stock Car update bedoel ik, dat de volgende update in dezelfde lijn ligt als de Nascar update, maar dan met Stock Cars. Daar is het doel volgens mij iedereen aan gort rijden en als laatste overblijven. Nou..... da's wel wat de bots nu doen....
Deze opmerking maakt het niet krijgen van de 570 totaal goed 😜
Add me to the "screwed twice" category.
Add me to the "screwed twice" category.
Het voelt toch een beetje als een sigaar uit eigen doos heb ik het idee. Vandaag maar even testen of de rij eigenschappen beter zijn geworden.agnocchi schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:48:
Ik heb de McLaren 570 ook gekregen vanmorgen. Beetje dubbel gevoel wel.... Geen gauntlet dit keer hoeven te rijden, maar daar had ik 'm hoogstwaarschijnlijk toch wel in gehaald. Ik had liever wat extra goud gekregen.......
Ik heb em ook nog niet..
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Nee hoor ik heb hem niet ontvangen en ga hem rustig met the Gauntlet binnen harken.Solid4S schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:57:
Tijar heb jij hem inmiddels ook?
Het is ook gewoon een sigaar uit eigen doos. Dit is veel goedkoper voor ze dan 500 goud terugstorten. Heel veel racers die 'm krijgen gaan toch de Gauntlet wel doen om extra goud binnen te sprokkelen.Tijar schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 07:50:
[...]
Het voelt toch een beetje als een sigaar uit eigen doos heb ik het idee. Vandaag maar even testen of de rij eigenschappen beter zijn geworden.
Ik heb op Facebook gelezen, dat het te maken kan hebben met het aan moeten hebben van 'Statistieken delen inschakelen' op het device waar je de McLaren 675LT op gehaald hebt. En anders even een ticket inschieten bij FM. Weet je zeker dat je 'm gewoon krijgt.Kassad schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:33:
Ik heb em ook nog niet..
Aan statistieken delen ingeschakeld hebben of niet ligt het blijkbaar ook niet aan want een aantal leden van ons team die de mac niet hebben gekregen hadden dat gewoon aanstaan.
Toch raar ....
Toch raar ....
[ Voor 4% gewijzigd door 3rw1nk op 19-11-2016 22:25 ]
Totale willekeur dus weer, net zoals waarom de ene speler Elite is en de ander weer niet.
Ik zie nu ook dat ze alle time trial tijden weer eens gerest hebben in de series. Helaas gaat deze keer de truuk met het opnieuw 100% halen niet op, want je progress blijft nu wel staan. Staat dus nu op 100% terwijl je meerdere time trials nog open hebt.
Van die gratis mclaren 570 snap ik helemaal niets meer. Zoals ik het begreep was dit de compensatie voor diegene die de mclaren 675 al hadden gewonnen (en daar resources aan hadden gespendeerd) vóórdat hij gratis werd uitgedeeld. Nu lijkt het erop dat sommigen ze allebei gratis krijgen en weer anderen krijgen de 570 helemaal niet.
Ik kan wel begrijpen dat het iets met de phone-home optie ('statistieken' delen) te maken heeft, anders kunnen ze waarschijnlijk niet zien wat je hebt gekocht of hebt gekregen.
Al met al blijft het lijken op een amateuristisch en slecht doorgedachte groep veranderingen. Volgens mij zit daar echt wel voldoende geld om dit goed te laten regelen..
Van die gratis mclaren 570 snap ik helemaal niets meer. Zoals ik het begreep was dit de compensatie voor diegene die de mclaren 675 al hadden gewonnen (en daar resources aan hadden gespendeerd) vóórdat hij gratis werd uitgedeeld. Nu lijkt het erop dat sommigen ze allebei gratis krijgen en weer anderen krijgen de 570 helemaal niet.
Ik kan wel begrijpen dat het iets met de phone-home optie ('statistieken' delen) te maken heeft, anders kunnen ze waarschijnlijk niet zien wat je hebt gekocht of hebt gekregen.
Al met al blijft het lijken op een amateuristisch en slecht doorgedachte groep veranderingen. Volgens mij zit daar echt wel voldoende geld om dit goed te laten regelen..
Het niet delen van statistieken is dus inderdaad 1 onderdeel waarom je de 570 niet zou kunnen ontvangen:
Furthermore, gifting of the 570GT was determined by information gathered on our servers. If you made the decision to disable usage sharing, then unfortunately there is nothing we can do to help (there is a warning when you turn it off that you will no longer receive dynamically served content and product support)
Furthermore, gifting of the 570GT was determined by information gathered on our servers. If you made the decision to disable usage sharing, then unfortunately there is nothing we can do to help (there is a warning when you turn it off that you will no longer receive dynamically served content and product support)
Indeed; ergens diep in de facebook comments (verschrikkelijke manier van informatie voorziening trouwens):
The McLaren 570GT was an additional gift to players that met at least oneof the following criteria:
1. Purchased at least 9 upgrades for the McLaren 675LT during the LTS.
2. Bought the McLaren 675LT after the event, but before our video on Facebook was published.
When we gave away the McLaren 675LT for free to every single player that plays Real Racing (as well as providing 75% off upgrades for it) we wanted to ensure that compensation was fair to all of our players. The decision was made to gift the 570GT to players that had already invested in/owned the 675LT.
Furthermore, gifting of the 570GT was determined by information gathered on our servers. If you made the decision to disable usage sharing, then unfortunately there is nothing we can do to help (there is a warning when you turn it off that you will no longer receive dynamically served content and product support).
Thanks again for all of your support and remember, you still have a chance to win the 570GT in the upcoming Gauntlet event!
The McLaren 570GT was an additional gift to players that met at least oneof the following criteria:
2. Bought the McLaren 675LT after the event, but before our video on Facebook was published.
When we gave away the McLaren 675LT for free to every single player that plays Real Racing (as well as providing 75% off upgrades for it) we wanted to ensure that compensation was fair to all of our players. The decision was made to gift the 570GT to players that had already invested in/owned the 675LT.
Furthermore, gifting of the 570GT was determined by information gathered on our servers. If you made the decision to disable usage sharing, then unfortunately there is nothing we can do to help (there is a warning when you turn it off that you will no longer receive dynamically served content and product support).
Thanks again for all of your support and remember, you still have a chance to win the 570GT in the upcoming Gauntlet event!
Ik heb overal aan voldaan behalve het delen van statistieken en deze blijft vanaf nu ook zeker uit staan. Stelletje prutsers.
Ik had ook de statistieken aan en de upgrades gedaan. Maar heb hem ook niet gekregen. Heb een ticket aangemaakt
Ik ben wel blij dat ik 'm heb. Ik heb de nummers gezien voor de Gauntlet en ik werd er echt niet vrolijk van! Dat wordt een hele lange rit als je 'm echt moet gaan halen.....
Ik probeer wat goud te verdienen, maar misschien start ik wel gewoon met een andere serie die ik nog moet. Motorfiesta 1 ofzo.
Ik probeer wat goud te verdienen, maar misschien start ik wel gewoon met een andere serie die ik nog moet. Motorfiesta 1 ofzo.
Ik heb aan al het bovenstaande voldaan maar geen 570gt gekregen... 😟
Wel gisteren bericht gehad dat ik elite geworden ben, een troostprijs?
*edit*: Hoe en waar maak je een ticket aan?
Wel gisteren bericht gehad dat ik elite geworden ben, een troostprijs?
*edit*: Hoe en waar maak je een ticket aan?
[ Voor 13% gewijzigd door Spantie79 op 21-11-2016 22:01 ]
Kan je doen via support (op iPhone links onderin en daarna support). Werkt wel omslachtig, je moet een user aanmaken bij EA
He, ze hebben mijn gedachten gelezen. Ik had nog geen ticket aangemaakt, maar daarnet kreeg ik plots de 570gt. Ze staan blijkbaar achter met de leveringen.
Ik helaas nog niet. Ticket aanmaken heeft geen zin, er staat een waarschuwing dat tickets over de levering van de mclaren niet in behandeling worden genomen..
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik ook niet Kassad dus we wachten wel op de Gauntlet.
@Solid4S, heb je een ticket aangemaakt of de statistieken delen aangezet?
Het Ferrari 599 GTO Championship is begonnen, duur 5 dagen en 20% korting op de upgrades voor 2 dagen.
Verdien 90 goud of 60 goud en de auto mocht je deze nog niet hebben.
@Solid4S, heb je een ticket aangemaakt of de statistieken delen aangezet?
Het Ferrari 599 GTO Championship is begonnen, duur 5 dagen en 20% korting op de upgrades voor 2 dagen.
Verdien 90 goud of 60 goud en de auto mocht je deze nog niet hebben.
[ Voor 40% gewijzigd door Tijar op 22-11-2016 08:38 ]
In eerste instantie kreeg ik op mijn iPhone de 570GT ook omdat ik aan de voorwaarde voldeed. Toen ik de het ik de iPad synchroniseerde (daar was ik al verder gegaan in het spel) was de auto opeens weer geblokt. Ticket aangemaakt en kreeg ik bovenstaander reactie. En nog met de mededeling dat ze verder niet meer op het bericht zouden reagerensuperduper schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:28:
Indeed; ergens diep in de facebook comments (verschrikkelijke manier van informatie voorziening trouwens):
Vanmorgen de auto alsnog/wederom ontvangen
Tijar statistieken stonden al aan. De reactie op ticket was dat ze niets konden doen omdat ik waarschijnlijk statistieken delen uit had gezet??!!
Ik heb de statistieken ook maar even aangezet en ik wacht wel af of de 570 ook mijn garage binnen komt rijden.
Wat staat bij jullie als Missiebeloningen (voor degene die de de auto nog niet hebben)?Tijar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:58:
Ik heb de statistieken ook maar even aangezet en ik wacht wel af of de 570 ook mijn garage binnen komt rijden.
Ik heb alleen een scherm met beloningen voor de 599 GTO, bij de 570 staat helemaal niets alleen dat de auto met de volgende Gauntlet vrij te spelen is.
Ik idem. Statistieken delen hebben bij mij altijd aangestaan.Tijar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:39:
Ik heb alleen een scherm met beloningen voor de 599 GTO, bij de 570 staat helemaal niets alleen dat de auto met de volgende Gauntlet vrij te spelen is.
Ik bedoel voor de 599 GTOTijar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:39:
25% R$5.000 en 5 goud
50% R$10.000 en 10 goud
75% R$15.000 en 15 goud
100% R$30.000 en 60 goud
50% R$10.000 en 10 goud
75% R$15.000 en 15 goud
100% R$30.000 en 60 goud
het zijn flink wat races dus we moeten goed aan de bak!Tijar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:25:
25% R$5.000 en 5 goud
50% R$10.000 en 10 goud
75% R$15.000 en 15 goud
100% R$30.000 en 60 goud
Jij heb de auto al?!?Tijar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:25:
25% R$5.000 en 5 goud
50% R$10.000 en 10 goud
75% R$15.000 en 15 goud
100% R$30.000 en 60 goud
Laatste bonus is 30 als je de auto nog niet hebt
Verwijderd
Hoe zet je Statistieken delen aan (ik speel op IPad)?Tijar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:58:
Via het tandwieltje links onderin en dan drukken op de i daarna kun je helemaal onderop de statistieken aanzetten.
Iemand een idee wat voor ps de 599 gto nodig heeft om de serie op 100% te krijgen
61. Upgrade is 6-3-6-3-3-3. Kost 183 goud (met korting)
Dankje :-) altijd goedkoper dan hem moeten kopen,en dan krijg je ook nog eens goud retour door hem binnen te hengelen.
Ik ben wel blij dat ik 'm al heb. Ga 50% rijden (is haalbaar met alleen R$) en dan lekker stoppen. Een dagje rust.....
Erwin En met de 599GTO verdien je ook nog 60 en 28 goud
[ Voor 35% gewijzigd door Solid4S op 22-11-2016 18:14 ]
Met opstarten vandaag een melding gehad over Black Friday en Cyber Monday.... Ik ben benieuwd!
Aankomende (interessante) kortingen/acties:
3-dec - 100% BONUS R$ op alle races! Stopt op 5 december
4-dec - 50% korting op de KTM X-Bow R (kost dan 68 goud) tot 10 december
7-dec - 40% korting op de SPADA Codatronca Barchetta (kost dan 162 goud) tot 9 december
Aankomende (interessante) kortingen/acties:
3-dec - 100% BONUS R$ op alle races! Stopt op 5 december
4-dec - 50% korting op de KTM X-Bow R (kost dan 68 goud) tot 10 december
7-dec - 40% korting op de SPADA Codatronca Barchetta (kost dan 162 goud) tot 9 december
[ Voor 11% gewijzigd door agnocchi op 23-11-2016 14:15 ]
Laat ze eerst maar eens met die 570 komen, zowel op mijn iPhone als iPad nog steeds geen 570 :-)
3 december actie is wel een mooie!
Al een ticket ingeschoten bij ze?Tijar schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:35:
Laat ze eerst maar eens met die 570 komen, zowel op mijn iPhone als iPad nog steeds geen 570 :-)
Nee dat heeft totaal geen zin begreep ik al en ik wacht wel op de volgende Gauntlet en wie weet komt hij alsnog deze week
Niet geschoten = altijd misTijar schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:43:
[...]
Nee dat heeft totaal geen zin begreep ik al en ik wacht wel op de volgende Gauntlet en wie weet komt hij alsnog deze week
Ik heb 'm ook gekregen, maar ik weet niet of het wel of niet door het ticket komt wat ik had ingeschoten.
Mensen uit ons team die een ticket hadden gemaakt hebben hem gekregen, mensen die geen ticket hadden gemaakt niet.
Dus volgens mij hebben die tickets geholpen
Nou, ik ben benieuwd, ik heb net een ticket aangemaakt.3rw1nk schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:41:
Mensen uit ons team die een ticket hadden gemaakt hebben hem gekregen, mensen die geen ticket hadden gemaakt niet.
Verwijderd
Voor de mensen die de nascar hadden laten zitten, nu kun je ze eindelijk fatsoenlijk rijden zonder al dat gebeuk! Wij hadden alle auto's maar waren ermee gestopt door de frustratie en het gebeuk. Nu ben ik er weer mee begonnen en het gaat warempel goed!! Mooi wat gold binnen harken ook met die Badgets. En uiteraard de % van alle series! Een aanrader dus voor diegene die net als ons waren gestopt.
Wel zijn er veel minder filmpjes om ( reparaties te versnellen bijvoorbeeld) na de update.
Wel zijn er veel minder filmpjes om ( reparaties te versnellen bijvoorbeeld) na de update.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 04:16 ]
25-nov - 60% korting op de Koenigsegg Agera R (kost dan 320 goud) tot 27 november
28-nov - 60% korting op de Ford GT Le Mans (kost dan 260 goud) tot 30 november
Deze autos heb ik al; zou mooi zijn als de LaFerrari er nog eens tussenzit..agnocchi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:28:
25-nov - 60% korting op de Koenigsegg Agera R (kost dan 320 goud) tot 27 november
Goedkoopste manier om de LaFerrari te 'winnen' in de LTS: Upgrade naar PR80 (3333222 - R$2.773.400 - 150 goud), voltooi 80% van het event en klik op de Voltooien knop. Totaal 290 goud (voltooing bonus meegenomen).
[ Voor 7% gewijzigd door agnocchi op 25-11-2016 14:44 ]
Die kwam ik ook tegen, kan voor veel mensen een leuke deal zijn.agnocchi schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:35:
Goedkoopste manier om de LaFerrari te 'winnen' in de LTS: Upgrade naar PR80 (3333222 - R$2.773.400 - 150 goud), voltooi 80% van het event en klik op de Voltooien knop. Totaal 290 goud.
Denk dat ik toch het event volledig wil winnen. De serie wil ik ook op 100% hebben en daarvoor is ook een ps van 84 nodig
Dat kost je 455 gold en R$4.165.100 en dan zit je op ps84.2. Trek de spaarpot maar open!Solid4S schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:28:
Denk dat ik toch het event volledig wil winnen. De serie wil ik ook op 100% hebben en daarvoor is ook een ps van 84 nodig
Je krijgtnog 190 goud voor de challenge en de series die ik nog moet afmaken😎
LaFerrari wordt gebruikt in Zenith Series (PR85), Hybrid Hypercar Clash (PR87) & Italian Prime (PR96).Solid4S schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:28:
Zenith is te voltooien met de LaFerrari. Alleen volledig op 100% krijgen heb je ook de Koenigsegg Agera R nodig en dan is de serie te halen met alleen R$ op de Agera R.
Hybrid Hypercar Clash is te voltooien met de LaFerrari, maar erg duur en dan volledig op 100% krijgen heb je ook de Koenigsegg REGERA nodig en dan is de serie te halen met maar 97 goud op de REGERA.
[ Voor 19% gewijzigd door agnocchi op 28-11-2016 14:37 ]
Verwijderd
De Ford Gt heeft maar een korting van 50% ipv 60%. Verschil van 65 goud. Kost nu dus 325 goud.
WTT zit ineens op slot. ik krijg geen filmpjes meer op wachttijd te verkorten..... heb LaFerrari ineens in mijn garage (klaag ik niet over 😜). De apen zijn niet echt goed bezig....
Op Facebook staat inderdaad iets dat ze WTT op slot hebben gedaan. Zal even kijken of ik het artikel kan vinden.
https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/articles/235674547
[ Voor 21% gewijzigd door Tijar op 29-11-2016 08:46 ]
WTTT is waarschijnlijk dichtgezet vanwege een bug. Je kon een (groot) deel van de auto's huren (die je nog niet had), het spel hard afsluiten en weer starten en ineens was de auto toegevoegd aan de garage.Tijar schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:40:
Op Facebook staat inderdaad iets dat ze WTT op slot hebben gedaan. Zal even kijken of ik het artikel kan vinden.
Klopt dit is de exacte reden, gaat ontzettend lekker met deze updateagnocchi schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:13:
[...]
WTTT is waarschijnlijk dichtgezet vanwege een bug. Je kon een (groot) deel van de auto's huren (die je nog niet had), het spel hard afsluiten en weer starten en ineens was de auto toegevoegd aan de garage.
Verwijderd
Joh wat een bugs weer.. wij hebbe de ford GT gekocht. De LA ferrari hadden wij al maar we racen nu de serie. Goor zover we koken met onze updates. Hij is mega duur. Geld updates hadden we al gedaan maar pf wat een gold.
Damn, had ik dat geweten, dan had ik mooi wat extra wagentjes kunnen pikken..agnocchi schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:13:
[...]
WTTT is waarschijnlijk dichtgezet vanwege een bug. Je kon een (groot) deel van de auto's huren (die je nog niet had), het spel hard afsluiten en weer starten en ineens was de auto toegevoegd aan de garage.
Hmm, ben nu al een aantal dagen bezig met de LaFerrari Time series en nu valt me pas op dat hij zegt dat de eindbeloning 100 GC is ipv de auto. Ik weet zeker dat ik de auto nooit heb gekocht, en dat ook in het begin deze als prijs stond aangegeven. Ik kan er ook echt in normale series mee racen, en hij staat in de garage als 'owned'. Zou dit te maken hebben met die bug in de TT? Volgens mij is er wel een TT met de laFerrrari geweest, en die zou ik dan gehuurd moeten hebben.
[ Voor 36% gewijzigd door superduper op 01-12-2016 13:16 ]
Er is een bug (geweest) waarbij de Ferrari ineens in de garage stond bij velen en ook de laatste 2 dagen hoor ik velen, die de auto alsnog hebben gekregen. Blijkbaar geven ze 'm toch weg (aan sommige). Ik heb 'm helaas nog niet gehad. Nog 2 dagen wachten en hopen en anders de TLS afmaken.superduper schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:52:
[...]
Damn, had ik dat geweten, dan had ik mooi wat extra wagentjes kunnen pikken..
Hmm, ben nu al een aantal dagen bezig met de LaFerrari Time series en nu valt me pas op dat hij zegt dat de eindbeloning 100 GC is ipv de auto. Ik weet zeker dat ik de auto nooit heb gekocht, en dat ook in het begin deze als prijs stond aangegeven. Ik kan er ook echt in normale series mee racen, en hij staat in de garage als 'owned'. Zou dit te maken hebben met die bug in de TT? Volgens mij is er wel een TT met de laFerrrari geweest, en die zou ik dan gehuurd moeten hebben.
Ik heb hem ook opeens in de garage sinds vanmorgen in de garage staan. De eindbeloning staat op 160 GC en 100.000 RS. Ik ga de time serie gewoon afmaken om de GC binnen te halen. Heb de Ferrari al op een PS score van 82 staan en ik heb nog steeds de ambitie om ooit alle series te voltooien (al zal dat vermoedelijk nooit lukken). Daarnaast weet je het bij die apen maar nooit....
[ Voor 7% gewijzigd door Kasperaitis op 02-12-2016 11:24 ]
Voor wie de KTM X-BOW R nog niet heeft, nu aan te schaffen met 50% korting voor 58 goud.
Krijgen jullie ook bij de dagelijkse bonus nu 200% in plaats van een 100? Ik kreeg in plaats van 3 goud + 3 wat hoort bij elite status 3 + 6 oftewel 9 goud extra. Ik hoop dat dat deze maand zo blijft.
Nee is me eigenlijk niet opgevallen, zal er van de week even op letten. Wel een leuke bonus overigens en de einde maandbonus wordt zo helemaal leuk.
[ Voor 18% gewijzigd door Tijar op 04-12-2016 13:25 ]
Misschien als goedmaker voor het goud wat we bij de TT gaan missen...
Mag van mij wel ff een tijdje tussen zitten tot de volgende update .
Nu gaat het blijkbaar te snel ook voor fm zelf gezien de fouten in hun updates.
En nog maar niet te spreken over de exorbitante aantallen benodigt goud voor de onvermijdelijke upgrades.
Laat ze eerst de wtt maar weer lopend krijgen .
Al vind ik de mp4 van de vorige update wel een beest van een auto
Nu gaat het blijkbaar te snel ook voor fm zelf gezien de fouten in hun updates.
En nog maar niet te spreken over de exorbitante aantallen benodigt goud voor de onvermijdelijke upgrades.
Laat ze eerst de wtt maar weer lopend krijgen .
Al vind ik de mp4 van de vorige update wel een beest van een auto
Er lijkt alweer een dikke fail te zitten in een hunterace, gewoon winnen met voorsprong en een dikke fail. Ik ga weer slapen, stelletje slapdassen.
Nog meer mensen problemen met verbinding krijgen?
Bedoel je in de Gauntlet, waarbij je moet winnen zonder HUD? Daar kreeg ik inderdaad ook de melding dat hij failed was. ondanks dat ik ruim gewonnen had. Ik heb de challenge nog even opnieuw opgestart om te kijken of er nog meer van de HUD "uit" kon, maar dat lijkt niet zo te zijn.Tijar schreef op maandag 5 december 2016 @ 04:21:
Er lijkt alweer een dikke fail te zitten in een hunterace, gewoon winnen met voorsprong en een dikke fail. Ik ga weer slapen, stelletje slapdassen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb uiteindelijk mijn iPad opnieuw gestart en toen haalde ik het wel.
Verwijderd
Hier ook. Win met een stuur naar links trekkend. Ruimschoots gehaald maar ook missie mislukt... nogmaals weer hetzelfde maar weer opnieuw begonnen met de races. Toen weer dezelfde opdracht en haalde ik hem wel..
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2016 13:35 ]
Verwijderd
Weet gestopt met de Gauntlet nu ik verplicht moet upgaden. De auto heb ik al en voor het geld ga ik geen goud besteden aan die auto. 2x6 of 7 rondjes Le Mans met bonus en je hebt het geld ook. Het wachten is weer op een betaalbare, leuke auto i.c.m. met een leuk nieuw circuit. Ondertussen weer goud sparen.
Mooi gedaan Fred, echt super. Ik doe zelf eigenlijk helemaal niets met auto's aanpassen i.v.m. extreme kleurenblindheid.fredhuizinga schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:38:
Haha ben ook met de gauntlet begonnen, kwam ik dit pareltje weer tegen..![]()
[afbeelding]
Hebben nog meer mensen toffe customs?
Ben ik bezig met de Redline Origins...
Krijg ik na 1 van de 3 dagen de melding dat het event ten einde is en dat mij kans op de Ferrari 375 F1 is verlopen...
Tot mijn verbazing zit ie wel in mijn garage...
Veel issues met de laatste update zeg...
Krijg ik na 1 van de 3 dagen de melding dat het event ten einde is en dat mij kans op de Ferrari 375 F1 is verlopen...
Tot mijn verbazing zit ie wel in mijn garage...
Veel issues met de laatste update zeg...
Ik ben benieuwd of ze de wekelijkse tijdrit ooit nog eens gaan fiksen. Dit kost wel heel veel gold zo 😡.
Tijdritten is gefixed (nieuwe update is uit) maar wel met alle tijden op 0.
Nieuwe update met Formula E. Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
In ieder geval een nieuw circuit, Hong Kong streets.
What's New in Version 5.0.0
The next evolution of Real Racing 3 is here with the addition of Formula E. Hit the streets of Hong Kong with an all new street circuit track, specifically designed for ePrix racing.
• Formula E rides into Real Racing with the High Voltage special event, where you can earn the Renault e.dams Formula E SRT_01E
• Take charge of the ambitious, cutting-edge Mercedes-AMG GT3 in a new special event - Victory by Design
• The Gauntlet returns for its 11th season, featuring a powerful new Formula E car - the NextEV TCR Formula E SRT_01E
• Fully upgrade the Porsche 918 RSR Concept and the Mercedes-AMG GT3 to unlock the new Exclusive Series
• And - Two Limited-Time Series, featuring the ABT Schaeffler Formula E SRT_01E, and the Chevrolet Corvette C7.R
In ieder geval een nieuw circuit, Hong Kong streets.
What's New in Version 5.0.0
The next evolution of Real Racing 3 is here with the addition of Formula E. Hit the streets of Hong Kong with an all new street circuit track, specifically designed for ePrix racing.
• Formula E rides into Real Racing with the High Voltage special event, where you can earn the Renault e.dams Formula E SRT_01E
• Take charge of the ambitious, cutting-edge Mercedes-AMG GT3 in a new special event - Victory by Design
• The Gauntlet returns for its 11th season, featuring a powerful new Formula E car - the NextEV TCR Formula E SRT_01E
• Fully upgrade the Porsche 918 RSR Concept and the Mercedes-AMG GT3 to unlock the new Exclusive Series
• And - Two Limited-Time Series, featuring the ABT Schaeffler Formula E SRT_01E, and the Chevrolet Corvette C7.R
[ Voor 104% gewijzigd door Tijar op 12-12-2016 23:04 ]
Verwijderd
Ik voorzie weer 1000k goud en een paar miljoen R$ per wagen aan upgrades.. Een nieuw circuit is leuk. Ben benieuwd, morgenochtend maar weer eens rijden.
De Mercedes AMG GT3 is voor een volledige upgrade: R$1.745.900 en 693 goudVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:00:
Ik voorzie weer 1000k goud en een paar miljoen R$ per wagen aan upgrades.. Een nieuw circuit is leuk. Ben benieuwd, morgenochtend maar weer eens rijden.
Bij 1000k goud trek ik ook de grensVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:00: