Dat wekelijks tijdrittoernooi bedoel je ?
Ik zou me concentreren op het vergaren van roempunten ,en zo sneller in levels te stijgen en steeds de daarbij behorende goudbeloningen krijgen.
Het beste daarvoor zijn de races op lemans in legende met de lmp1 auto's van 2015 of met de f40 en f50 races in meester.
Het beste daarvoor zijn de races op lemans in legende met de lmp1 auto's van 2015 of met de f40 en f50 races in meester.
De nieuwe Gauntlet is begonnen, we hebben niet minder dan 350.000 punten nodig
Ik ga kijken hoever ik kom zonder goud erin te stoppen. Toegevoegde waarde van deze auto vol getuned is beperkt zodra je er 1tje in de serie hebt om de PR req races in de tiers te voldoen.Tijar schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:06:
De nieuwe Gauntlet is begonnen, we hebben niet minder dan 350.000 punten nodig
Ik heb 1 auto ,dat is meer dan genoeg van die pruttel.
Ik zie me echt geen 350k verzamelen voor die auto ,hoezo overpriced.
Ging me erom dat ik ze iig vrij kon spelen voor het geval ze nodig zijn voor een wtt.
Auto's zijn niks en die hongkongbaan is alleen leuk als er niemand voor je rijdt
Ik zie me echt geen 350k verzamelen voor die auto ,hoezo overpriced.
Ging me erom dat ik ze iig vrij kon spelen voor het geval ze nodig zijn voor een wtt.
Auto's zijn niks en die hongkongbaan is alleen leuk als er niemand voor je rijdt
ik ben het eerste rondje begonnen: dan zit ik op #15 (al 30 tickets gespendeert), heb de eerste ronde upgrades voor R$ gedaan: totaal punten ~32000 (nog geen 10%), en de boss races zijn al 'extreme'.
Wil je dus je 350k punten bij elkaar krijgen, dan of heel veel tickets kopen om met hele kleine stapjes vooruit te komen; of veel upgrades kopen en met wat grotere stappen door de boss races te komen.
Geen aantrekkelijk scenario...
Wil je dus je 350k punten bij elkaar krijgen, dan of heel veel tickets kopen om met hele kleine stapjes vooruit te komen; of veel upgrades kopen en met wat grotere stappen door de boss races te komen.
Net de 1e serie upgrades voltooid en de gehele 2e serie is alleen goud upgrades ,dus ik bedank voor de eer.
Kijk wel hoever ik kom ,net 5 goud gekregen jippieeee en 1 lullig upgrade kost al het 10voudige daarvan .Staat allemaal niet meer in verhouding .Ze zijn echt de weg kwijt bij fm
Kijk wel hoever ik kom ,net 5 goud gekregen jippieeee en 1 lullig upgrade kost al het 10voudige daarvan .Staat allemaal niet meer in verhouding .Ze zijn echt de weg kwijt bij fm
En daar komt ook weer een fout in een van de challanges bij. Moest een jager winnen op Dubai met minder topsnelheid en acceleratie, heb dat gedaan, missie mislukt.. nog een keer, met iets meer marge gewonnen, weer mislukt..
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Yups gisteren maar 4Bemax schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:29:
Hebben jullie ook maar heel weinig filmpjes om tickets voor de gauntlet erbij te krijgen?
Om onverklaarbare redenen opnieuw moeten starten, iPad liep vast en bij opnieuw opstarten stond de teller weer op race 1superduper schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:04:
ik ben het eerste rondje begonnen: dan zit ik op #15 (al 30 tickets gespendeert), heb de eerste ronde upgrades voor R$ gedaan: totaal punten ~32000 (nog geen 10%), en de boss races zijn al 'extreme'.
Wat me opvalt is dat de races bij de 2e start veel moeilijker lijken en de eerste boss race werd melding gemaakt van Extreme! Gaat een lange zit worden ben ik bang.
Bij mij is opgevallen dat bij zo'n filmpje word er gezegd dat je 2 gold heb verdient er maar 1 krijgt
Hebben daar meer mensen last van ?
Verwijderd
YES bij mij hetzelfde.kraaytje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:06:
Bij mij is opgevallen dat bij zo'n filmpje word er gezegd dat je 2 gold heb verdient er maar 1 krijgt
Yup, zie ik ook vaakkraaytje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:06:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Hi Erwin,3rw1nk schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:01:
Net de 1e serie upgrades voltooid en de gehele 2e serie is alleen goud upgrades ,dus ik bedank voor de eer.
Ik zie dat je het team hebt verlaten. Bedankt voor je inzet en hopelijk vind je een team om de volgende stap ophoog te maken.
Ik ben nu admin geworden; weet je of je dat kan overdragen toevallig?
Hey super :-) ik zag het ja ,ik had verwacht dat het team zou ophouden te bestaan omdat ik het opgericht had en tevens al de vervanger ervoor klaar heb.het Porscheforum raceteam uiteraard:-) (opdn)
Eerlijk gezegd vind ik het nog wel mooi ook nog omdat de meeste teamleden toch wilde blijven.
Ik wens jou en je team veel raceplezier en hopenlijk ga ik jullie nog eens verslaan :-):-):-)
Al zal dat moeilijk worden in mijn uppie:-)
En dat jij de volgende baas bent geworden komt door het feit dat je er na mij het langst bij hebt gezeten
Eerlijk gezegd vind ik het nog wel mooi ook nog omdat de meeste teamleden toch wilde blijven.
Ik wens jou en je team veel raceplezier en hopenlijk ga ik jullie nog eens verslaan :-):-):-)
Al zal dat moeilijk worden in mijn uppie:-)
En dat jij de volgende baas bent geworden komt door het feit dat je er na mij het langst bij hebt gezeten
[ Voor 10% gewijzigd door 3rw1nk op 11-01-2017 21:02 ]
Hoe werkt dit precies?superduper schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:08:
[...]
Behalve voor een vermogen GC kopen zijn er niet veel heel snelle methodes. De beste is nog om een beetje goed mee te komen in de TimeTrials. Met een beetje oefenen kan je in 'B' komen, wat je 100 GC per week oplevert. Maar dan heb je eigenlijk al een voorraad goud nodig om de autos die meedoen tijdelijk vol te upgraden. Met een potje van rond de 1000 is dat wel vol te houden, dus geef nooit alles uit.
Weet iemand wat voor ps je nodig hebt om die 3e elektriche auto te kunnen binnenhalen?
Verwijderd
Joepie. Zaterdag ineens elite racer geworden. Verder wijn spannend in rr3...die naaimachine laat ik lekker voor wat het is.
Voor de TLS schijn je PR48 nodig te hebben. Dat is upgradeschema 333333 (263 goud). R$ only kan je in ieder geval tot 25% komen (da's 10 goud).3rw1nk schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:37:
Weet iemand wat voor ps je nodig hebt om die 3e elektriche auto te kunnen binnenhalen?
Thx dat lijkt me dus goed te doen. Dus deze ga ik wel weer binnenhalen
Die gauntlet kar heb ik laten lopen ,dat vervelende ticketsysteem koste mij veels te veel tijd
Die gauntlet kar heb ik laten lopen ,dat vervelende ticketsysteem koste mij veels te veel tijd
Ik heb 'm wel gehaald, maar het koste wel wat.... Ik had te weinig tijd, dus heb ik vanaf ongeveer 150.000 punten een aantal Boss races doorgekocht. Kostte ongeveer 195 goud totaal. Hierdoor kwam ik wel snel op zo'n 320.000 punten en heb de rest gedaan in 2 lossen korte runs (tot 3 en 2 ofzo). Al met al niet te duur dus. Straks met deze erbij ben ik weer een stapje verder tot m'n doel: 100% garage
Ik ben er ook behoorlijk wat tijd mee kwijt geweest maar wel uiteindelijk binnen en net zoals Agnocchi een paar boss races geskipt. Vooral een Hockenheim met een No-No-No was ik na 10x proberen wel een beetje zat.
Zelfde tactiek gebruikt :-)
Zelfde tactiek gebruikt :-)
Goed om te lezen :-) ik vind dat gauntlet systeem met die tickets 3x niks.
De 1e gauntlet was in 1 dag gepiept ,de opzet van nu dat lukt niet eens meer in de daarvoor bestemde tijd of je moet filmpjes kijken skippen en extra vroeg je bed uit om ffkes snel een kwartiertje te racen en vervolgens duurt het weer 10 uur totdat je tickets vol zijn en kun je weer een kwartiertje racen.
Nee geen gauntlets meer voor mij,vind het een groot drama
De 1e gauntlet was in 1 dag gepiept ,de opzet van nu dat lukt niet eens meer in de daarvoor bestemde tijd of je moet filmpjes kijken skippen en extra vroeg je bed uit om ffkes snel een kwartiertje te racen en vervolgens duurt het weer 10 uur totdat je tickets vol zijn en kun je weer een kwartiertje racen.
Nee geen gauntlets meer voor mij,vind het een groot drama
Verwijderd
De derde staafmixer laat ik links liggen ik ga er geen goud aan spenderen. Wel raar dat je 3 van staafmixers moet hebben die veel te veel goud kosten. Ik wacht wel op de nieuwe update kijken wat er komt.
Ik probeerde de derde auto te krijgen maar er zit een hele gemene in 22.1 n.l. Snelheidsrecord Silverstone. Je kan elke race halen met upgrade 3333333 maar dan komt 22.1 De topsnelheid die je moet halen is 250,54 en de max snelheid op 3333333 is 248. De enige manier om het verschil te maken is een extra motor upgrade die 120 extra goud kost. Ik zie op de wiki dat anderen het wel halen met 3333333 maar niemand die aan geeft hoe. Iemand hier een advies?
Heb je nog een afvalrace of dragrace open om de bots te vertragen?
Misschien kan je 'm offline proberen? Ik ben nog niet zover, maar zag ook al meldingen op de Wiki voorbijkomen van gebruikers met hetzelfde probleem.Bemax schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:36:
Ik probeerde de derde auto te krijgen maar er zit een hele gemene in 22.1 n.l. Snelheidsrecord Silverstone. Je kan elke race halen met upgrade 3333333 maar dan komt 22.1 De topsnelheid die je moet halen is 250,54 en de max snelheid op 3333333 is 248. De enige manier om het verschil te maken is een extra motor upgrade die 120 extra goud kost. Ik zie op de wiki dat anderen het wel halen met 3333333 maar niemand die aan geeft hoe. Iemand hier een advies?
Offline werkt slecht kwam ik achter, je krijgt dan melding dat de tijd niet in sync is met RR3. Je komt vervolgens weer in het hoofdmenu terecht.
Flitsfoto racen met auto in het rood tot je hem wint ,zo vertraag je ze momenteel het snelste.
Die audi stofzuiger is binnen:-) zo hoort het te gaan vind ik ,en geen dagenlange slijtageslag
Die audi stofzuiger is binnen:-) zo hoort het te gaan vind ik ,en geen dagenlange slijtageslag
Ik vraag mij af wat er zo leuk is aan auto's binnenhalen als je alles in het rood kan doen. Waar is dan de uitdaging? Ik ben zeker niet voor het gruwelijk lange van een Gauntlet, maar zo makkelijk alleen maar suf rondjes rijden (en dan bij deze ook nog eens 66 events) is volgens mij net zo dufmakend.....
Het gaat mij niet om de uitdaging ,missies doe ik alleen om desbetreffende auto binnen te halen.
Uitdagingen kun je genoeg krijgen als je meedoet met een team met goede rijders.
Dat is echter en geeft mij althans meer voldoening dan voorgeprogrammeerde events te volbrengen
Uitdagingen kun je genoeg krijgen als je meedoet met een team met goede rijders.
Dat is echter en geeft mij althans meer voldoening dan voorgeprogrammeerde events te volbrengen

Is er een voordeel als je met een wagen 'die in het rood staat' rijd ?
Een voordeel is, dat je in ieder geval de bots niet te sterk maakt. Als je alle events kan doen met een auto die niet geserviced is of hoeft te worden, dan scheelt dat wachten op repareren.Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:32:
Is er een voordeel als je met een wagen 'die in het rood staat' rijd ?
Als je na elk 3 events 3 uur moet wachten omdat de auto alweer service nodig heeft ga je het niet redden om deze auto uberhaupt binnen te halen.
Dus mag je filmpjes kijken tot je een ons weegt ,of je vertraagt de botjes en haalt de auto in no time:-)
Ik kies nu en voor altijd de laatste optie
Dus mag je filmpjes kijken tot je een ons weegt ,of je vertraagt de botjes en haalt de auto in no time:-)
Ik kies nu en voor altijd de laatste optie
NIEUW RACETEAM:-)
Voor iedereen die meer uit rr3 wil halen heb ik zojuist een nieuw raceteam aangemaakt.
PORSCHEFORUM RACING snelzoekcode OPDX
Racen met en tegen teamgenoten en hopenlijk snel voor goud:-)
Dus kom erbij en maak rr3 weer uitdagend
En momenteel is er een topspeed challenge gaande met de audi stofzuiger
En mick je kunt je weer aansluiten want een plaats bij de 1e 200 zit er voorlopig nog niet in:-)
Voor iedereen die meer uit rr3 wil halen heb ik zojuist een nieuw raceteam aangemaakt.
PORSCHEFORUM RACING snelzoekcode OPDX
Racen met en tegen teamgenoten en hopenlijk snel voor goud:-)
Dus kom erbij en maak rr3 weer uitdagend
En momenteel is er een topspeed challenge gaande met de audi stofzuiger
En mick je kunt je weer aansluiten want een plaats bij de 1e 200 zit er voorlopig nog niet in:-)
[ Voor 26% gewijzigd door 3rw1nk op 19-01-2017 11:49 ]
Is het je inmiddels al gelukt zonder extra upgrades?Bemax schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:36:
Yep, uiteindelijk heb ik de stofzuiger binnengehaald zonder extra updates door heel Vaal 8e te worden bij een afvalrace.agnocchi schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:35:
[...]
Is het je inmiddels al gelukt zonder extra upgrades?
Haha ik ga kijken of ik tijd vrij kan maken3rw1nk schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:53:
NIEUW RACETEAM:-)
Is leuk mick
Tot nu toe weinig animo ,er kwamen wat mensen binnen met level 20 oid zonder te gaan racen voor het team.
Dus daar heb ik weer snel afscheid van genomen
Als men lid wordt van het opdx team is het wel de bedoeling dat men ook mee gaat doen met teammissies

Tot nu toe weinig animo ,er kwamen wat mensen binnen met level 20 oid zonder te gaan racen voor het team.
Dus daar heb ik weer snel afscheid van genomen
Als men lid wordt van het opdx team is het wel de bedoeling dat men ook mee gaat doen met teammissies
Wat verwacht je qua inspanning en lvl ongeveer?3rw1nk schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:20:
Is leuk mick![]()
Dus daar heb ik weer snel afscheid van genomen![]()
Ik ben zelf ong 30minuten per dag bezig met RR3; soms wat meer.
Veel van de auto's haal ik dan ook niet binnen, heb een groot gebrek aan goud....
Zou wel lid willen worden en kijken of ik voldoende tijd kan vinden.
Lvl vind ik niet belangrijk ,30 min meedoen aan een teammissie is afhankelijk wat voor teammissie er gaande is .
Gisteren was er een topspeedmissie en ben je met een paar minuten klaar.
Soms moet er wat meer tijd ingestoken worden om bepaalde doelstellingen te halen.
Voordeel van weinig mensen in een team en wel de teamdoelen halen is goud verdelen door weinig personen.
Een tekort aan goud kun je oplossen door zo vaak als mogelijk lemans te rijden voor de roempunten icm de gratis roemverdubbelaar om de zoveel dagen.
Daar heb je wel een geschikte lmp1 auto voor nodig om 10 laps te rijden in legende of een f40/50 in meester voor 4 laps
Meedoen met een team zal het tekort aan goud nooit oplossen ,daarvoor moet er extreem veel tijd in een teammissie gestoken moeten worden.
Meedoen met een team maakt rr3 veel leuker en uitdagender omdat je ook tegen teamgenoten kunt racen tijdens je carriere,althans vind ik:-)
Soms moet er wat meer tijd ingestoken worden om bepaalde doelstellingen te halen.
Voordeel van weinig mensen in een team en wel de teamdoelen halen is goud verdelen door weinig personen.
Een tekort aan goud kun je oplossen door zo vaak als mogelijk lemans te rijden voor de roempunten icm de gratis roemverdubbelaar om de zoveel dagen.
Daar heb je wel een geschikte lmp1 auto voor nodig om 10 laps te rijden in legende of een f40/50 in meester voor 4 laps
Meedoen met een team zal het tekort aan goud nooit oplossen ,daarvoor moet er extreem veel tijd in een teammissie gestoken moeten worden.
Meedoen met een team maakt rr3 veel leuker en uitdagender omdat je ook tegen teamgenoten kunt racen tijdens je carriere,althans vind ik:-)
[ Voor 17% gewijzigd door 3rw1nk op 20-01-2017 12:59 ]
Thx, ik zal me aanmelden (lvl 98). Wil er best extra tijd ingeven als dat nodig is.3rw1nk schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:54:
Lvl vind ik niet belangrijk ,30 min meedoen aan een teammissie is afhankelijk wat voor teammissie er gaande is .
Voordeel van weinig mensen in een team en wel de teamdoelen halen is goed verdelen door weinig personen.
Helaas nog geen LMP1 auto. Ik laat nu in Motorfiesta 1 de laatste race (10x Monza) openstaan. Die moet je winnen zonder van het circuit te gaan. levert R$ 125,000 op met de verdubbellaar.
Verder ben ik inderdaad toe aan het werken naar de F50 in Master.
rs is minder belangrijk als roempunten ,rs krijg je genoeg ,goud is het probleem.
Elk level dat je omhoog gaat levert behoorlijk wat goud op ,daar kun je je het beste op focussen.
Elk level dat je omhoog gaat levert behoorlijk wat goud op ,daar kun je je het beste op focussen.
[ Voor 16% gewijzigd door 3rw1nk op 20-01-2017 13:18 ]
In dit geval niet. Motorfiesta is een tijdelijk challenge om de Ferrari 412 T2 te winnen. (ooit lang lang geleden niet op tijd af kunnen ronde ivm gebrek een goud)
Toen dat niet lukte kwam ik tot de ontdekking dat de laatste race van die challenge me op dit moment het meest oplevert qua R$ en roem.
Zodra de challenge afgerond is, kun je er niet meer bij.
Dus totdat ik 4 rondes Le Mans beschikbaar heb voor de F40/50 gebruik ik deze!
Maar bedankt voor de tips!
Toen dat niet lukte kwam ik tot de ontdekking dat de laatste race van die challenge me op dit moment het meest oplevert qua R$ en roem.
Zodra de challenge afgerond is, kun je er niet meer bij.
Dus totdat ik 4 rondes Le Mans beschikbaar heb voor de F40/50 gebruik ik deze!
Maar bedankt voor de tips!
Ik zag het ,vandaar dat ik die opmerking verwijderd had:-)
En in ons team helpen we elkaar:-)
Degene die na deze het meeste oplevert qua roem en rs is in expert met de bmw op suzuka ,5 laps
Maar is geloof ik maar de helft van de f40/50
En in ons team helpen we elkaar:-)
Degene die na deze het meeste oplevert qua roem en rs is in expert met de bmw op suzuka ,5 laps
Maar is geloof ik maar de helft van de f40/50
[ Voor 44% gewijzigd door 3rw1nk op 20-01-2017 13:28 ]
Ik zou het persoonlijk afraden. Heb me er een hele tijd geleden ook mee bezig gehouden en zo blijft het niet meer leuk. Die 30 min die je nu speelt door nuttige races te doen, ga je omzetten naar 30m apenwerk om steeds dezelfde races opnieuw te doen (ook al brengen deze niets op), om toch maar wat punten voor het team te sprokkelen.Johan_Germs schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:37:
[...]
Wat verwacht je qua inspanning en lvl ongeveer?
Ik ben zelf ong 30minuten per dag bezig met RR3; soms wat meer.
Veel van de auto's haal ik dan ook niet binnen, heb een groot gebrek aan goud....
Zou wel lid willen worden en kijken of ik voldoende tijd kan vinden.
Verder blijkt ook dat die vooropgestelde 30 minuten alleen in het ideale scenario is, indien je de juiste races hebt vrijgespeeld en met de beste wagens kan rijden. Het optimale scenario dus. In de praktijk moet je dus iedere keer score 'x' halen (en dat kost je op lagere levels dus veel meer tijd en apenwerk) of je wordt uit het team gezwierd.
Is trouwens geen persoonlijke aanval op iemand maar eerder een waarschuwing vanuit mijn eigen ervaring.
Bij mij was de lol er snel vanaf en was het een verplichting om steeds punten binnen te halen, terwijl ik de tijd ook nodig had om challanges te doen buiten het team om voor nieuwe wagens te winnen, etc.
En dat kan ik beamen.......Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:18:
[...]
Ik zou het persoonlijk afraden. Heb me er een hele tijd geleden ook mee bezig gehouden en zo blijft het niet meer leuk. Die 30 min die je nu speelt door nuttige races te doen, ga je omzetten naar 30m apenwerk om steeds dezelfde races opnieuw te doen (ook al brengen deze niets op), om toch maar wat punten voor het team te sprokkelen.
Verder blijkt ook dat die vooropgestelde 30 minuten alleen in het ideale scenario is, indien je de juiste races hebt vrijgespeeld en met de beste wagens kan rijden. Het optimale scenario dus. In de praktijk moet je dus iedere keer score 'x' halen (en dat kost je op lagere levels dus veel meer tijd en apenwerk) of je wordt uit het team gezwierd.
Is trouwens geen persoonlijke aanval op iemand maar eerder een waarschuwing vanuit mijn eigen ervaring.
Bij mij was de lol er snel vanaf en was het een verplichting om steeds punten binnen te halen, terwijl ik de tijd ook nodig had om challanges te doen buiten het team om voor nieuwe wagens te winnen, etc.
Jammer dat jullie ervaringen bij teams niet goed zijn ,maar elk team is anders en niet te vergelijken .
Ik nodig jullie hierbij van harte uit om het tegendeel te bewijzen ,maar ben bang dat ik niet opkan tegen zoveel vooroordelen:-)
Maar iedereen die kan en wil bijdragen aan het NIEUWE opdk team is welkom ,en dingen uit het verleden moet men laten rusten:-)
Morgen is er een hongkong lap challenge ,mooie gelegenheid om de baan goed te leren rijden:-)
Wat ik doe om het leuk te houden is mijn rondetijden steeds bekijken en hem steeds iets sneller te voltooien.
Dus dat is mijn inziens ook een voordeel van teammissies,jezelf beter maken:-)
Dus mensen kom bij het opdx team:-)
Nog 17 plaatsen beschikbaar
Ik nodig jullie hierbij van harte uit om het tegendeel te bewijzen ,maar ben bang dat ik niet opkan tegen zoveel vooroordelen:-)
Maar iedereen die kan en wil bijdragen aan het NIEUWE opdk team is welkom ,en dingen uit het verleden moet men laten rusten:-)
Morgen is er een hongkong lap challenge ,mooie gelegenheid om de baan goed te leren rijden:-)
Wat ik doe om het leuk te houden is mijn rondetijden steeds bekijken en hem steeds iets sneller te voltooien.
Dus dat is mijn inziens ook een voordeel van teammissies,jezelf beter maken:-)
Dus mensen kom bij het opdx team:-)
Nog 17 plaatsen beschikbaar
[ Voor 33% gewijzigd door 3rw1nk op 21-01-2017 13:03 ]
Nog iets wat mij overkwam met een team lidmaatschap. Ik zat bij een team waar een hele snelle jongen bij zat en kreeg prompt bij de 10 rondjes lemans hem elke keer als tegenstander. Hierdoor kon ik niet meer winnen en dus geen verdubbeling meer van mijn roempunten.
Ook niet als je offline gaat spelen?Bemax schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:43:
Nog iets wat mij overkwam met een team lidmaatschap. Ik zat bij een team waar een hele snelle jongen bij zat en kreeg prompt bij de 10 rondjes lemans hem elke keer als tegenstander. Hierdoor kon ik niet meer winnen en dus geen verdubbeling meer van mijn roempunten.
Yep tijar:-) als je offline gaat spelen (dus je meld je af ) dan rij je idd niet tegen de te snelle teamgenoten maar de tragere botjes.
Maarja als je dat niet weet of even vraagt aan je mede teamgenoten .....
Dus je kunt gewoon heel simpel de volle score roempunten blijven krijgen.
Belangrijk in ons team is dus de onderlinge communicatie , daardoor kun je onbenulligheden waardoor mensen dreigen af te haken makkelijk voorkomen.
Maarja als je dat niet weet of even vraagt aan je mede teamgenoten .....
Dus je kunt gewoon heel simpel de volle score roempunten blijven krijgen.
Belangrijk in ons team is dus de onderlinge communicatie , daardoor kun je onbenulligheden waardoor mensen dreigen af te haken makkelijk voorkomen.
[ Voor 34% gewijzigd door 3rw1nk op 21-01-2017 16:00 ]
Nieuwe update is uit, info volgt.
- New cars with a LTS (for both?):
Mercedes-AMG A 45;
Renault Megane R.S. 275 Trophy-R
- R3 specs, new liveries for:
Lamborghini Huracán LP 610-4
Ford Shelby GT350R
- "Return" of the Dempsey LTS Challenge to win:
Porsche 911 RSR
- New Exclusive Series, with more Gold and Fame:
Aston Martin V12
- New cars with a LTS (for both?):
Mercedes-AMG A 45;
Renault Megane R.S. 275 Trophy-R
- R3 specs, new liveries for:
Lamborghini Huracán LP 610-4
Ford Shelby GT350R
- "Return" of the Dempsey LTS Challenge to win:
Porsche 911 RSR
- New Exclusive Series, with more Gold and Fame:
Aston Martin V12
[ Voor 82% gewijzigd door Tijar op 23-01-2017 20:48 ]
Iemand al een idee wat voor ps nodig is om de serie uit te rijden voor die huracan?
Wel raar want ik heb dezelfde auto maar zonder de bestickering:-)
Zelfde truukje als met de amg merc ,een paar stickers erop en hoppa weer gratis goud voor fm zonder daadwerkelijk er een nieuwe auto voor te hoeven maken
Zal wel weer het nodige goud moeten kosten ben ik bang voor
Zelfde truukje als met de amg merc ,een paar stickers erop en hoppa weer gratis goud voor fm zonder daadwerkelijk er een nieuwe auto voor te hoeven maken
[ Voor 26% gewijzigd door 3rw1nk op 23-01-2017 22:50 ]
Hij rijdt ook exact hetzelfde, heb een race gereden, niets nieuws onder de zon..3rw1nk schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:05:
Iemand al een idee wat voor ps nodig is om de serie uit te rijden voor die huracan?
Verwijderd
Hebben jullie de update gedaan?? Het spel start bij mij niet meer op... kom alleen het beginscherm met de blauwe kleur en aap..
Dat gebeurde mij de eerste keer ook, ik heb geforceerd gesloten en daarna weer gestart, tussentijds kreeg ik wel een kleine update onderin te zien.
PS = 77 - R$1.502.400 & 188 goud3rw1nk schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:05:
80 om de serie te voltooien wat neerkomt op full upgrades minus de laatste drive train. Kostbaar geintje voor een setje stickers.
[ Voor 21% gewijzigd door Tijar op 24-01-2017 14:39 ]
Thx voor de info, ik had hem idd 1 rondje goud gegeven ,zit nu op 72,8 dacht ik en serie 3 zijn weer rs upgrades duurt maar 18 uur voordat ze klaar zijn:-)
Je krijgt ongeveer 100 goud retour door deze serie te volbrengen en 75% voor het carriere gedeelte ,dus valt mee wat deze kost aan goud uiteindelijk.
Maar idd wat tijar zegt telt voor iedereen die hem al heeft.
Ps morgen weer een topspeedevent bij de teams,denk even aan het prachtige opdx team voor het geval je mee wilt doen:-)
Kost niet veel tijd ook nog eens op de koop toe:-)
Je krijgt ongeveer 100 goud retour door deze serie te volbrengen en 75% voor het carriere gedeelte ,dus valt mee wat deze kost aan goud uiteindelijk.
Maar idd wat tijar zegt telt voor iedereen die hem al heeft.
Ps morgen weer een topspeedevent bij de teams,denk even aan het prachtige opdx team voor het geval je mee wilt doen:-)
Kost niet veel tijd ook nog eens op de koop toe:-)
Hij zal idd nagenoeg identiek zijn aan het standaard model. Het geeft RR wel de mogelijkheid om deze specifieke versie te vragen in een TimeTrial bijvoorbeeldKassad schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:18:
[...]
Hij rijdt ook exact hetzelfde, heb een race gereden, niets nieuws onder de zon..
Daarnaast is het nog stevig doorrijden voor die 6 dagen, het zijn een behoorlijk aantal races die je moet doen.
[ Voor 13% gewijzigd door superduper op 25-01-2017 08:27 ]
En de volgende TLS staat hierna alweer klaar. Ik las op een ander forum dat dit mogelijk een update voor 4 weken is:superduper schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:27:
[...]
Daarnaast is het nog stevig doorrijden voor die 6 dagen, het zijn een behoorlijk aantal races die je moet doen.
Everything in this update implicates an update in another 4 weeks.
-5 TLS's following each other (latest ends on the 20th Feb)
-7 Team Events with last ending on the 20th of Feb
On the 28th of Feb RR3 celebrates it's 4th anniversary.
De huracan 3spec is binnen
Was wel een behoorlijk klusje maar levert wel aardig wat roem en rs op.
Ff ter info :over 8 uur begint er een topspeedchallenge ,we hebben nog plaats voor 14 leden ,nadeel van een topspeedchallenge is dat je kompleet moet zijn (20 leden) om kans te maken op goud.
Dus kom bij het OPDX team als je meer uit rr3 wilt halen,en echte uitdagingen wilt ervaren
Racen met en tegen teamgenoten ,en samen racen voor goudbeloningen.
Ps mick ik wacht nog steeds op je :-):-)
Was wel een behoorlijk klusje maar levert wel aardig wat roem en rs op.
Ff ter info :over 8 uur begint er een topspeedchallenge ,we hebben nog plaats voor 14 leden ,nadeel van een topspeedchallenge is dat je kompleet moet zijn (20 leden) om kans te maken op goud.
Dus kom bij het OPDX team als je meer uit rr3 wilt halen,en echte uitdagingen wilt ervaren
Racen met en tegen teamgenoten ,en samen racen voor goudbeloningen.
Ps mick ik wacht nog steeds op je :-):-)
Ik ben nog volop bezig met de huidige TLS en heb niet veel tijd over Erwin
Topspeedchallenge is maar een paar minuutjes werk mick:-)
En ik vraag me echt af hoe je zo'n event als met die huracan kan voltooien zonder de botjes te vertragen?
Je moet dan steeds 3 uur wachtenivm reparatietijd,dat lukt ook niet met filmpjes kijken lijkt mij(al krijg ik nooit filmpjes)
En ik vraag me echt af hoe je zo'n event als met die huracan kan voltooien zonder de botjes te vertragen?
Je moet dan steeds 3 uur wachtenivm reparatietijd,dat lukt ook niet met filmpjes kijken lijkt mij(al krijg ik nooit filmpjes)
De goud prijzen van de auto's in de nieuwe update zijn ook al bekend (dit zijn de prijzen als je ze niet wint en gewoon moet aanschaffen tijdens de series):
Ford Shelby GT350R R3 Spec - 450 goud
Lamborghini HURACÁN R3 Spec - 550 goud
Mercedes-AMG A 45 - 200 goud
Renault Megane R.S. 275 Trophy - R - 95 goud
Ford Shelby GT350R R3 Spec - 450 goud
Lamborghini HURACÁN R3 Spec - 550 goud
Mercedes-AMG A 45 - 200 goud
Renault Megane R.S. 275 Trophy - R - 95 goud
Ik heb dat probleem in de timetrials nu al, ik heb geen nascar auto..superduper schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:27:
[...]
Hij zal idd nagenoeg identiek zijn aan het standaard model. Het geeft RR wel de mogelijkheid om deze specifieke versie te vragen in een TimeTrial bijvoorbeeld
Ik heb er een stuk of 8 in de garage staan, gratis af te halen.Kassad schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:58:
[...]
Ik heb dat probleem in de timetrials nu al, ik heb geen nascar auto..
Net de Huracun onder het genot van een heerlijk glaasje whisky (Aberlour A'bunadh) binnen gehaald maar het begint wel behoorlijk eentonig te worden.
Ik heb 'm ook binnen. Gaan er nog een paar komen met hetzelfde eentonige liedje......
Ben je al begonnen aan de R3 series van de Huracan, daar komt echt geen einde aan.
Deze update blinkt niet echt uit in creativiteit van de Monkeys 😞
[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 28-01-2017 12:06 ]
idd, en ook weer dat maffe systeem met de sponsor contracten die je op magische wijze verdient.. Ik heb al eerder gehad dat je de serie op 100% hebt, maar nog niet alle contracten: dan mag je random races overdoen tot je ze ineens krijgt.Tijar schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:06:
Ben je al begonnen aan de R3 series van de Huracan, daar komt echt geen einde aan.
Na een aantal herhalingen miste ik alleen nog een paar gouden munten en die heb ik maar gekocht.superduper schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:31:
[...]
idd, en ook weer dat maffe systeem met de sponsor contracten die je op magische wijze verdient.. Ik heb al eerder gehad dat je de serie op 100% hebt, maar nog niet alle contracten: dan mag je random races overdoen tot je ze ineens krijgt.
Probeer eerst de korte races te doen!
Nee nog niet. Ben vandaag eerste Nascar All-star begonnen. Kon ik meteen rijden voor de team challenge en de Ford Fusion (Richard Petty Motorsports) nog even kopen.Tijar schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:06:
Verwijderd
Na de Hurican overgeslagen te hebben, vanmorgen met de Renault begonnen. Eindelijk weer een betaalbare wagen, die met een handvol goud en weinig tijd binnen te halen is.
Verwijderd
Er is weer (beperkt) plek in team BPDT. Nooit top-100, wel regelmatig in de goudprijzen. Voor wie serieus mee wil rijden is er plaats!
En in het nieuwe OPDX team is er vollop ruimte
We proberen een leuke groep rijders bij elkaar te krijgen en zitten nu op 6 leden ,dus nog 14 plaatsen beschikbaar.
Hopenlijk kunnen we voor goud gaan als we op oorlogssterkte zijn
Dus wil je een extra uitdaging en met en tegen je teamgenoten rijden? Kom dan bij het OPDX team en haal meer uit rr3
Even een vraagje aan mensen die meedoen met de wtt races elke week.
Vandaag kwam mp erbij met de nismo ,en ik zit in a met mijn tijd,maar wat mij opvalt de laatste weken is dat ondanks ik van de 4 races waarvan 2 in a zit en de andere 2 hoog in b ik toch nog maar halverwege in b zit en ik bijna 6 sekonden nog goed moet maken om in a te komen(gaat hem dus niet worden).
Dus mijn vraag is hebben meer mensen het idee dat de wtt tijden steeds scherper dus moeilijker te halen zijn ??
We proberen een leuke groep rijders bij elkaar te krijgen en zitten nu op 6 leden ,dus nog 14 plaatsen beschikbaar.
Hopenlijk kunnen we voor goud gaan als we op oorlogssterkte zijn
Dus wil je een extra uitdaging en met en tegen je teamgenoten rijden? Kom dan bij het OPDX team en haal meer uit rr3
Even een vraagje aan mensen die meedoen met de wtt races elke week.
Vandaag kwam mp erbij met de nismo ,en ik zit in a met mijn tijd,maar wat mij opvalt de laatste weken is dat ondanks ik van de 4 races waarvan 2 in a zit en de andere 2 hoog in b ik toch nog maar halverwege in b zit en ik bijna 6 sekonden nog goed moet maken om in a te komen(gaat hem dus niet worden).
Dus mijn vraag is hebben meer mensen het idee dat de wtt tijden steeds scherper dus moeilijker te halen zijn ??
[ Voor 40% gewijzigd door 3rw1nk op 30-01-2017 20:20 ]
Renault Megane ook binnen, lekker scheurbakkie zoals mijn kinderen zouden zeggen :-)
Van mij mogen ze meer van dit soort auto's aanbieden, relatief goedkoop en een hoop vermaak.
Van mij mogen ze meer van dit soort auto's aanbieden, relatief goedkoop en een hoop vermaak.
Hoever heb je upgrades gedaan? Ik heb er 1 ronde goud inzitten en verder alle cash. 5-3-3-3-3-3-3 (PR 32.1)Tijar schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:23:
Renault Megane ook binnen, lekker scheurbakkie zoals mijn kinderen zouden zeggen :-)
Is dat genoeg? Zit nu op 50% zonder noemenswaardige tegenstand.
3343333 is met 45 goud iets goedkoper, maar als je ook Hot Hatch Power Match wilt gaan doen, dan is 7434333 het goedkoopste upgrade schema en heb je in deze LTS meer aan 5333333 voor 49 goud (al heb ik ook voorbij zien komen, dat 7443333 ook op PR 35 zou moeten komen voor Hot Hatch Power Match, maar dat heb ik nog niet kunnen testen).Johan_Germs schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Hoever heb je upgrades gedaan? Ik heb er 1 ronde goud inzitten en verder alle cash. 5-3-3-3-3-3-3 (PR 32.1)
Is dat genoeg? Zit nu op 50% zonder noemenswaardige tegenstand.
Verwijderd
Megane binnen ben benieuwd wat de volgende weer gaat kosten. Deze had ik helemaal geupt koste niet te veel zo mag het vaker.
Verwijderd
Vind je? Ik merk iets te vaak dat 'hij' niet terugschakelt. Zelfde probleem als eerder met de Clio.Tijar schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:23:
Qua kosten ben ik het wel met je eens. Betaalbare auto's waarmee je ook nog meerdere evenementen kunt rijden, net als vroeger
Ik speel meestal zonder geluid dus ik merk niet dat er iets met terugschakelen niet goed gaat. Qua sturen en remmen vind ik het prima auto's.Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:09:
[...]
Vind je? Ik merk iets te vaak dat 'hij' niet terugschakelt. Zelfde probleem als eerder met de Clio.
Qua kosten ben ik het wel met je eens. Betaalbare auto's waarmee je ook nog meerdere evenementen kunt rijden, net als vroeger
Nu wachten op een Golf R of Audi RS3
Verwijderd
Op HongKong bijvoorbeeld stond ik gewoon bijna stil bij de scherpste bochten. De bocht uit accelereren in zń 4/5 vanaf 65 km/u lukt niet echt zeg maar.
Helemaal mee eens. Maakt het lastig om op Hong Kong in 4 rondes van plek 16 naar 1 te komen. Heb de 3e plek gehaald, dus we kunnen door met de volgende tiers... Aan het eind maar eens zien hoe we dit oplossen.Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:29:
Op HongKong bijvoorbeeld stond ik gewoon bijna stil bij de scherpste bochten. De bocht uit accelereren in zń 4/5 vanaf 65 km/u lukt niet echt zeg maar.
[/quote]
Nog ff en er komen ook nog kia picanto's en nissan pixo's bij
Dit is wel ff leuk tussendoor
Al vind ik ze niet echt vergelijkbaar met de kanonnen zoals de lmp1 jongens en bijv een mp4 of regera.
En over uitdagingen gesproken
er is nog steeds plek in ons prachtige OPDX raceteam.
Dus kom erbij als je met en tegen teamgenoten wilt racen. Samen racen voor een goede teamprestatie
[/quote]
Nog ff en er komen ook nog kia picanto's en nissan pixo's bij
Dit is wel ff leuk tussendoor
Al vind ik ze niet echt vergelijkbaar met de kanonnen zoals de lmp1 jongens en bijv een mp4 of regera.
En over uitdagingen gesproken
Dus kom erbij als je met en tegen teamgenoten wilt racen. Samen racen voor een goede teamprestatie

Verwijderd
Blijven proberen. Ik heb ook diverse pogingen ondernomen, nog wat gespeeld met wagenhoogte (ik twijfel overigens of dit überhaupt van invloed is op de performance van de auto) en uiteindelijk eerste geeïndigd met 17m voorsprong.Johan_Germs schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:05:
[...]
Helemaal mee eens. Maakt het lastig om op Hong Kong in 4 rondes van plek 16 naar 1 te komen. Heb de 3e plek gehaald, dus we kunnen door met de volgende tiers... Aan het eind maar eens zien hoe we dit oplossen.
Probeer in de eerste bocht na de start de binnenbocht te pakken, gewoon doorduwen daar en als 7/8 de eerste bocht uit te komen. Vervolgens kun je ze één voor één inhalen. Maar, één foutje en je kunt opnieuw beginnen...
De hoogte heeft helemaal geen invloed (staat in de handleiding).Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:15:
[...]
Blijven proberen. Ik heb ook diverse pogingen ondernomen, nog wat gespeeld met wagenhoogte (ik twijfel overigens of dit überhaupt van invloed is op de performance van de auto) en uiteindelijk eerste geeïndigd met 17m voorsprong.
Probeer in de eerste bocht na de start de binnenbocht te pakken, gewoon doorduwen daar en als 7/8 de eerste bocht uit te komen. Vervolgens kun je ze één voor één inhalen. Maar, één foutje en je kunt opnieuw beginnen...
Klopt is alleen een visueel aspect.agnocchi schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:23:
[...]
De hoogte heeft helemaal geen invloed (staat in de handleiding).
Ik vind het series leuke auto's om mee te rijden, beter dan die NASCAR of Formule E shit en het is voor iedereen in geval beter betaalbaar.3rw1nk schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:06:
[/quote]
Nog ff en er komen ook nog kia picanto's en nissan pixo's bij![]()
Dit is wel ff leuk tussendoor![]()
En over uitdagingen gesprokener is nog steeds plek in ons prachtige OPDX raceteam.
Ze zijn inderdaad niet te vergelijken met de LMP's maar dat is ook een klasse apart en ik hoop dat er nog meer LMP's komen.
Ik heb het net even getest met geluid aan en het klopt inderdaad, het lijkt ook dat de gear ratio niet geheel klopt met de werkelijkheid.Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:09:
[...]
Vind je? Ik merk iets te vaak dat 'hij' niet terugschakelt. Zelfde probleem als eerder met de Clio.
Het is gewoon jammer dat fm dat hele upgraden zo uitmelkt ,kijk maar eens wat de oudere lmp1 auto's aan goldupgrades kosten,tegenwoordig kost een hurucan upgraden nog meer ....
Vooral spelers die nog niet lang bezig zijn lopen tegen een onmogelijke opgave op om auto's te winnen ,puur om het feit dat ze niet genoeg goud kunnen bemachtigen.
Ik merk het ook met ons team,er komen veel minder nieuwe spelers bij ,ik denk als dit nog lang zo doorgaat dat dit spel dood bloed
Vooral spelers die nog niet lang bezig zijn lopen tegen een onmogelijke opgave op om auto's te winnen ,puur om het feit dat ze niet genoeg goud kunnen bemachtigen.
Ik merk het ook met ons team,er komen veel minder nieuwe spelers bij ,ik denk als dit nog lang zo doorgaat dat dit spel dood bloed
Nee dat niet, is een vermoeden en misschien ook een wens :-)