Ja dat is het zeker, ik ben ook nog geen overeenkomsten tegengekomen. Het enige wat ik kan bedenken is de regelmaat waarmee je speelt en/of de dagbonus opeist.
Speel jij elke dag Johan?
Verschilt. Laatste tijd bijna elke dag. Ik probeer iedere dag in ieder geval in te loggen om de dagbonus te innen. Maar mis eigenlijk iedere maand wel 1 of 2 dagen.Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:30:
Ik speel niet elke dag, wel bijna elke dag. De dagbonus doe ik wel elke dag.Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:30:
Ja dat is het zeker, ik ben ook nog geen overeenkomsten tegengekomen. Het enige wat ik kan bedenken is de regelmaat waarmee je speelt en/of de dagbonus opeist.
Speel je dagelijks Solid4S? Ik namelijk wel en ik denk dat dat wel eens de trigger zou kunnen zijn voor Elite.Solid4S schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
Ben Elite en krijg dagelijks 2 goude ads en veel R$. Beetje jammer dat dit ook weer random is
Zorg dat je niets botst met de bots want dan wordt je topsnelheid lager, misschien dat dit iets uitmaakt en zorg dat je de bocht goed uitkomt voor het eerste rechte stuk.Johan_Germs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:39:
Race 3 is toch wel lastig... Heb moeite om 3x de 337 aan te tikken. (gas los na 1e keer, dan some 2x op 1e rechte stuk). Tweede ronde heb ik blijkbaar niet clean genoeg gereden is mijn top gewoon te laag.
upgrade 3333232
[ Voor 20% gewijzigd door Tijar op 28-09-2016 13:46 ]
Deze is er echt op gemaakt om zo clean mogelijk te rijden. Als je al botst, dan in ieder geval niet met de neus.Johan_Germs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:39:
Race 3 is toch wel lastig... Heb moeite om 3x de 337 aan te tikken. (gas los na 1e keer, dan some 2x op 1e rechte stuk). Tweede ronde heb ik blijkbaar niet clean genoeg gereden is mijn top gewoon te laag.
upgrade 3333232
Dat idee had ik al.....agnocchi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:51:
[...]
Deze is er echt op gemaakt om zo clean mogelijk te rijden. Als je al botst, dan in ieder geval niet met de neus.
(al kan ik nog niet echt meepraten, ik ben net begonnen met dag 4)
Dan ga ik dat ook maar eens proberen... Ik hoopte juist door de geld reclames aan te klikken, er vanzelf meer goud reclames kwamen.....Bemax schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:25:
Sinds gisteren heb ik weer alleen gold ads en al rond de 20. Bij mij zijn de R$ reclames verdwenen. Ik dacht zelf omdat ik die nooit aanklikte en ze het geld voor zo veel mogelijk reclames anders missen.
Ik heb ook een R$ reclames meer en heb ze ook nooit aangeklikt dus wie weetagnocchi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:00:
[...]
Dan ga ik dat ook maar eens proberen... Ik hoopte juist door de geld reclames aan te klikken, er vanzelf meer goud reclames kwamen.....
Als het nodig is (meestal bij speciale events en gauntlets) gebruik ik de reclames ook om e.e.a. te verkorten. Misschien straks ook nodig om wat upgrades nog te versnellen als ik de Ferrari niet lekker binnen krijg....Johan_Germs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:05:
Dan blijven we nu van de R$ reclames af (is de R$ 2,000 ook niet waard); ik gebruik ook de reclames om upgrades en service te verkorten.
Jullie?
[ Voor 51% gewijzigd door Tijar op 28-09-2016 19:34 ]
thanks, ik probeer het nog een paar keer. Bij mij is de afstand tussen de eerste en tweede auto vrij groot, dus als ik #2 in mag halen is het echt aanpezen voor 5-6 s om binnen de afstand van nummer 1 te komen.Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:29:
Zie de uitleg van agnocchi en dan moet het lukken:
Nadat nummer 4 wegvalt, schiet je langs nummer 2 en direct achter nummer 1, je bent dan nog steeds de op-1-na-laatste en je kan dan de 20 seconden beginnen. Als na 20 seconden nummer 3 wegvalt, heb je nog wat tijd om de secondes vol te maken als je ze nog niet hebt en dan voorbij nummer 1 schieten. Je hebt dus ongeveer 40 seconden om het te voltooien.
[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 29-09-2016 09:50 ]
Ik lees net iets van je vanaf level 150 Elite bent.agnocchi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:38:
[...]
Ik speel niet elke dag, wel bijna elke dag. De dagbonus doe ik wel elke dag.
Het kan ook het driver level i.c.m. IAP zijn.
Waar heb je dat gevonden?Tijar schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:28:
[...]
Ik lees net iets van je vanaf level 150 Elite bent.
Twitter:
Verwijderd
Top gedaan.superduper schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:07:
Yes, ferrari ook binnen., net op tijd voor de topspeedchallenge.
Ik mis wel de advertenties; die waren voor mij nog steeds een trouwe bron van goud met zo'n 20 per dag. Hoop dat ze die kraan niet helemaal dicht draaien.
[ Voor 20% gewijzigd door Tijar op 30-09-2016 08:11 ]
Kan het best begrijpen dat ze iets willen minderen, maar dat hebben ze natuurlijk zelf een beetje veroorzaakt door de vele autos met aanschaf en upgrade waardes van >1000 GC. Zonder mogelijkheden om GC te krijgen knijp je dan je spel dood.Tijar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:08:
[...]
Top gedaan.
Reken maar dat ze de kraan behoorlijk gaan dicht draaien, dit kostte ze veel teveel geld.
Er schijnt binnenkort ook een nieuwe baan te komen volgens RR3:
We've had a new track in development for a while, and we're continuing to work on it, so we can confirm there will be a new track on the horizon.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
[ Voor 51% gewijzigd door Tijar op 01-10-2016 02:14 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Tijar op 02-10-2016 11:00 ]
[ Voor 9% gewijzigd door superduper op 02-10-2016 14:53 ]
Verwijderd
Apart, ik heb dit precies andersom. De tijd waarop ik over de finish kom wordt daarna in het eerste resultaatscherm altijd met een paar tienden verlaagd. Ik heb dit overigens altijd al gehad. het is meestal rond de 3 tienden..superduper schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:43:
ik had vandaag ook ineens weer flink wat advertenties voor GC. Stuk of 20, nice..
Not so nice: er zit nog steeds een superirritante bug in de time trials waarbij de tijd registratie niet klopt.
Je rijdt tegen een ghost, en als deze al beschikbaar is (ik krijg vaak melding 'ghost lap unavailable') en je rijdt een snellere tijd, dan bij het eindoordeel ligt de tijd altijd flink hoger. soms ruim 0.5s erbij. Als ik rijdt tegen de topper in de 5% klasse, en ik rijd een vergelijkbare tijd, waarom wordt dat niet goed geregistreerd?
Overigens: dit probleem lijkt het ergst bij de regera vreemd genoeg. Bij andere tracks/autos wijkt het wel iets af, maar niet meer dan 0.1s
daarnaast is die regera een absolute dweil van een wagen.Onmogelijk zonder assists te rijden, en met TC aan blijft hij achter wegglijden waardoor al je snelheid weg is.
Ik kom op de porche track nu echt niet verder dan 44.48
edit: getver, de mclaren heeft ook 0.3 afwijking in eindtijd. denk je lekker verbetert te hebben wordt het weer door je neus geboord. Tijd klopt ook echt niet met waarmee je over de finish komt.
Ik heb een paar maanden geleden precies hetzelfde gehad. Ticketingeschoten bij FM. Na een week pas een reactie: Er zit geen bug de huidige WTTT. M.a.w. niets zeggend, niet oplossend en niet kijken/luisteren naar de vraag/het probleem. Zelfs na screenshots vol blijven houden, dat er geen bug in zit en dat ik maar beter moet gaan rijden (kwam het kort door de bocht op neer).superduper schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:43:
Not so nice: er zit nog steeds een superirritante bug in de time trials waarbij de tijd registratie niet klopt.
Je rijdt tegen een ghost, en als deze al beschikbaar is (ik krijg vaak melding 'ghost lap unavailable') en je rijdt een snellere tijd, dan bij het eindoordeel ligt de tijd altijd flink hoger. soms ruim 0.5s erbij. Als ik rijdt tegen de topper in de 5% klasse, en ik rijd een vergelijkbare tijd, waarom wordt dat niet goed geregistreerd?
Overigens: dit probleem lijkt het ergst bij de regera vreemd genoeg. Bij andere tracks/autos wijkt het wel iets af, maar niet meer dan 0.1s
daarnaast is die regera een absolute dweil van een wagen.Onmogelijk zonder assists te rijden, en met TC aan blijft hij achter wegglijden waardoor al je snelheid weg is.
Ik kom op de porche track nu echt niet verder dan 44.48
edit: getver, de mclaren heeft ook 0.3 afwijking in eindtijd. denk je lekker verbetert te hebben wordt het weer door je neus geboord. Tijd klopt ook echt niet met waarmee je over de finish komt.
Ik had na de update 2x 20 goud en vanmorgen 15 goud. Ik sla de R$ filmpjes gewoon over. Geen zin om FM te spekken.....Johan_Germs schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 07:06:
Bij mij is de update geïnstalleerd.
Ads zijn weer terug. Vandaag 10 voor gold.
Nu ook nog voor R$. 1x geprobeert en die leveren nog steeds maar R$ 2.000 op. Gewoon laten voor wat het is dus.
Nog steeds een total willekeur dus, ik had er vanmorgen 7 en daarna nog een stuk of 5 en toen was het over.agnocchi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:03:
[...]
Ik had na de update 2x 20 goud en vanmorgen 15 goud. Ik sla de R$ filmpjes gewoon over. Geen zin om FM te spekken.....
Het zal mij niet verbazen, als ze uiteindelijk naar een goud/R$ combi gaan. Dat is wel beter voor beginnende racers. Die hebben meer aan R$ dan aan goud. Ik hoop alleen wel, dat ze het hele systeem nu een keer goed op orde krijgen. Iedereen dezelfde hoeveelheid advertenties.Tijar schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Nog steeds een total willekeur dus, ik had er vanmorgen 7 en daarna nog een stuk of 5 en toen was het over.
Over 15 uur begint het nieuwe event.
[ Voor 4% gewijzigd door Johan_Germs op 03-10-2016 13:03 ]
Wel gevolgd door R$ reclames?Johan_Germs schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:02:
Vanmorgen ineens zestien Gold ... gisteren 2... willekeur ten top.
Dat zou erg netjes zijn want beginnende spelers haken nu af door de grote hoeveelheid goud die nodig is voor de upgrades. Het staat gewoon niet in verhouding meer.agnocchi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
Het zal mij niet verbazen, als ze uiteindelijk naar een goud/R$ combi gaan. Dat is wel beter voor beginnende racers. Die hebben meer aan R$ dan aan goud. Ik hoop alleen wel, dat ze het hele systeem nu een keer goed op orde krijgen. Iedereen dezelfde hoeveelheid advertenties.
PSN: Wahyu2304_
Zelf heb ik geen last meer met de dagelijkse bonussen, advertenties en cloud save/restore.WahyuSchmidt schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:18:
Hebben jullie last van de dagelijkse bonus? Ik heb nu al 4 dagen achter elkaar dat ik 3 (+3) goud krijg maar het uiteindelijk dus niet krijg. Ook al geprobeerd cloudsave handmatig te doen maaen dat heeft geen zin.
Jep, app ook al een keer opnieuw geïnstalleerdagnocchi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:46:
[...]
Zelf heb ik geen last meer met de dagelijkse bonussen, advertenties en cloud save/restore.
Al een keer een force-close gedaan?
PSN: Wahyu2304_
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door 3rw1nk op 04-10-2016 16:05 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Tijar op 05-10-2016 10:26 ]
Wordt al duidelijk pittiger zonder GC updates. Met name de 1.26 is akelig strak en koste me wel wat pogingen.Tijar schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:20:
Ja klopt ANASCAR :-) maar ze rijden wel beter dan de NASCAR versie vind ik en Bathurst is een verademing t.o.v. Daytona en Richmond.
Dag 3 op Daytona. Road course voor challenges 1,2 en 4. Motorcycle course voor challenge 3.
Challenge 1 - snelheidsrecord zonder van de baan te gaan.
Challenge 2 - flitsfoto of autocross.
Challenge 3 - 3 rondes om een rondetijd van 1:26 neer te zetten.
Challenge 4 - 3 rondes 1 tegenstander en win met een gemiddelde van 214km/uur.
Beloning R$10,000 en 10 goud.
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door agnocchi op 06-10-2016 11:49 ]
[ Voor 60% gewijzigd door agnocchi op 06-10-2016 23:03 ]
Dit komt door de manier van berekenen en de afronding, probeer het nogmaals om gemiddeld iets hoger uit te komen.Bemax schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:36:
Dag 3 de 4e en laatste race moet gemiddeld 214 km gemiddeld zijn. Ik heb nu al 3 keer dat ik de 214 haal op de finish. De gemiddelde tijd kleurt groen en toch krijg ik daarna een rode fail. Is dit een bug alleen bij mij want veel anderen hebben 't kennelijk met gemak gehaald?
Daar kwam ik ook achter 😠Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:09:
314 is niet te halen zonder dat je er goud tegenaan gooit op mount panorama
Verwijderd
Dit heb ik ook meerdere malen meegemaakt. Ik vind het een bug. Als de tijd groen is, heb je het gehaald, dan moet er niet op de achtergrond naar afronding gekeken worden. Die niet afgeronde tijd kunnen ze dan ook gebruiken om de juiste km/h te laten zien.Tijar schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:59:
[...]
Dit komt door de manier van berekenen en de afronding, probeer het nogmaals om gemiddeld iets hoger uit te komen.
Ik heb 'm net gehaald met alleen R$..... Tilt B gebruikt, met minimaal 120 km/u de laatste bocht uitgekomen en dan (na de tip van Tijar) de boarding gebruikt als rem. Het laatste stukje stuiterde ik net wat terug op de weg, dus echt wel heel veel mazzel gehad
Haha goed bezig!agnocchi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:41:
[...]
Ik heb 'm net gehaald met alleen R$..... Tilt B gebruikt, met minimaal 120 km/u de laatste bocht uitgekomen en dan (na de tip van Tijar) de boarding gebruikt als rem. Het laatste stukje stuiterde ik net wat terug op de weg, dus echt wel heel veel mazzel gehad
Verwijderd
De eerste opdracht is zat te doen, enkel hebben wij een fout bug erin,... constant geeft hij aan missie mislukt terwijl we niet Eems de 200 aantikken...Tijar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:24:
Dag 5 op Mount Panorama.
Challenge 1 - 1 ronde cup en blijf op je positie zonder harder te gaan dan 242km/uur.
Challenge 2 - snelheidsrecord zoals gisteren maar nu kun je de muur helaas niet gebruiken i.v.m. niet botsen en niet buiten de baan gaan.
Challenge 3 - 3 ronde cup met een rollende start vanaf de heuvel en finish een ronde binnen de 1 minuut 50.
Challenge 4 - finish de ronde binnen 1 minuut 47.
Een paar bijzonder lastige Challenges dus kijk goed of je skipt of een upgrade doet.
Beloning R$25,000 en 15 goud.
[ Voor 56% gewijzigd door superduper op 08-10-2016 10:19 ]
Verwijderd
knap! ik haal de topsnelheid nog niet. schuif steeds net naast de baanVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:10:
Dag 5 klaar met 14 upgrades en alles in 1 keer gehaald. Nu weer 5 x lemans rijden om goud te verdienen op naar de laatste dag.
[ Voor 6% gewijzigd door upje op 08-10-2016 13:22 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq