[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 44 ... 65 Laatste
Acties:

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Ja dat is het zeker, ik ben ook nog geen overeenkomsten tegengekomen. Het enige wat ik kan bedenken is de regelmaat waarmee je speelt en/of de dagbonus opeist.

Speel jij elke dag Johan?

• Johan_Germs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:18
Verschilt. Laatste tijd bijna elke dag. Ik probeer iedere dag in ieder geval in te loggen om de dagbonus te innen. Maar mis eigenlijk iedere maand wel 1 of 2 dagen.

Er zijn ook periodes dat ik bijna niet speel.

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:30:
Ja dat is het zeker, ik ben ook nog geen overeenkomsten tegengekomen. Het enige wat ik kan bedenken is de regelmaat waarmee je speelt en/of de dagbonus opeist.

Speel jij elke dag Johan?
Ik speel niet elke dag, wel bijna elke dag. De dagbonus doe ik wel elke dag.
Het kan ook het driver level i.c.m. IAP zijn.

• Johan_Germs
Driver lvl 92
IAP € 0,00

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ben Elite en krijg dagelijks 2 goude ads en veel R$. Beetje jammer dat dit ook weer random is

• Tijar
Solid4S schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
Ben Elite en krijg dagelijks 2 goude ads en veel R$. Beetje jammer dat dit ook weer random is
Speel je dagelijks Solid4S? Ik namelijk wel en ik denk dat dat wel eens de trigger zou kunnen zijn voor Elite.

• Johan_Germs
Race 3 is toch wel lastig... Heb moeite om 3x de 337 aan te tikken. (gas los na 1e keer, dan some 2x op 1e rechte stuk). Tweede ronde heb ik blijkbaar niet clean genoeg gereden is mijn top gewoon te laag.

upgrade 3333232

• Solid4S
Tijar ik rij inderdaad elke dag

• Tijar
Johan_Germs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:39:
Race 3 is toch wel lastig... Heb moeite om 3x de 337 aan te tikken. (gas los na 1e keer, dan some 2x op 1e rechte stuk). Tweede ronde heb ik blijkbaar niet clean genoeg gereden is mijn top gewoon te laag.

upgrade 3333232
Zorg dat je niets botst met de bots want dan wordt je topsnelheid lager, misschien dat dit iets uitmaakt en zorg dat je de bocht goed uitkomt voor het eerste rechte stuk.

Wat je ook zou kunnen doen is de rem assistentie uitzetten om de topsnelheid op het eerste rechte stuk te kunnen halen. Je crasht dan wel maar je hebt dan wel de snelheid.

[ Voor 20% gewijzigd door Tijar op 28-09-2016 13:46 ]

• agnocchi
Johan_Germs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:39:

upgrade 3333232
Deze is er echt op gemaakt om zo clean mogelijk te rijden. Als je al botst, dan in ieder geval niet met de neus.
(al kan ik nog niet echt meepraten, ik ben net begonnen met dag 4)

• Johan_Germs
agnocchi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:51:
[...]

Deze is er echt op gemaakt om zo clean mogelijk te rijden. Als je al botst, dan in ieder geval niet met de neus.
(al kan ik nog niet echt meepraten, ik ben net begonnen met dag 4)
Dat idee had ik al.....
We blijven proberen (en steeds geforceerd afsluiten; anders red ik het nooit op tijd met >3 uur service tijd)

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Sinds gisteren heb ik weer alleen gold ads en al rond de 20. Bij mij zijn de R$ reclames verdwenen. Ik dacht zelf omdat ik die nooit aanklikte en ze het geld voor zo veel mogelijk reclames anders missen.

• agnocchi
Bemax schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:25:
Sinds gisteren heb ik weer alleen gold ads en al rond de 20. Bij mij zijn de R$ reclames verdwenen. Ik dacht zelf omdat ik die nooit aanklikte en ze het geld voor zo veel mogelijk reclames anders missen.
Dan ga ik dat ook maar eens proberen... Ik hoopte juist door de geld reclames aan te klikken, er vanzelf meer goud reclames kwamen.....

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:00:
[...]

Dan ga ik dat ook maar eens proberen... Ik hoopte juist door de geld reclames aan te klikken, er vanzelf meer goud reclames kwamen.....
Ik heb ook een R$ reclames meer en heb ze ook nooit aangeklikt dus wie weet ;)

• Johan_Germs
Dan blijven we nu van de R$ reclames af (is de R$ 2,000 ook niet waard); ik gebruik ook de reclames om upgrades en service te verkorten.

Jullie?

• agnocchi
Johan_Germs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:05:
Dan blijven we nu van de R$ reclames af (is de R$ 2,000 ook niet waard); ik gebruik ook de reclames om upgrades en service te verkorten.

Jullie?
Als het nodig is (meestal bij speciale events en gauntlets) gebruik ik de reclames ook om e.e.a. te verkorten. Misschien straks ook nodig om wat upgrades nog te versnellen als ik de Ferrari niet lekker binnen krijg....

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik ben Elite, maar rij ook elke dag. De 10 rondjes Le Mans alleen als ik zin heb. Vind het oersaai

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Sorry, maar hier snap ik geen kloot van:

Challenge 5 - eliminatie met 5 tegenstanders. Blijf elke keer voorlaatste en achtervolg de nummer 1 vervolgens 19 seconden en win.

Inmiddels een keer of 10 gedaan, met de auto 3x door een service getrokken, maar het lukt me niet.

Ik moet nog een ~5-6 tal seconden achter de nummer 1 hangen als deze in de parabolica vol in de remmen gaat-dus ik moet met hem meeremmen, en dan gaat hij er als een raket vandoor en haal ik hem niet meer in 8)7

Mis ik iets? Hij keurt hem af als ik een auto extra inhaal (dus op plek 3 van de 5 lig). Sowieso staan de autos allemaal bijna stil in de bochten en moet ik er vol inknallen om er niet 'per ongeluk' voorbij te schieten.

• Tijar
Zie de uitleg van agnocchi en dan moet het lukken:

Nadat nummer 4 wegvalt, schiet je langs nummer 2 en direct achter nummer 1, je bent dan nog steeds de op-1-na-laatste en je kan dan de 20 seconden beginnen. Als na 20 seconden nummer 3 wegvalt, heb je nog wat tijd om de secondes vol te maken als je ze nog niet hebt en dan voorbij nummer 1 schieten. Je hebt dus ongeveer 40 seconden om het te voltooien.

Nog een andere uitleg:

Goal 5: A lot of damaged Ferraris on the track, and some broken windows, headlights, and taillights, too. This is racing, indeed. It is not hard to catch the lead car, but it happens at the last chicane, and the car brakes too much and then zooms away. And it is necessary to tailgate him through at least some of the last turn. Perhaps turning brake assist on would help; I have it turned off. So it is necessary to pulse the throttle, and play the brake as necessary, so that one does not bump the lead car and yet that one stays immediately on his bumper. It took several attempts but I completed it. This was not an easy event but it was not too hard, either. It gave a good amount of challenge. Granted, better players may find it easier, worse players may find it harder, players with a less upgraded car may find it hard, too.

[ Voor 51% gewijzigd door Tijar op 28-09-2016 19:34 ]

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:29:
Zie de uitleg van agnocchi en dan moet het lukken:

Nadat nummer 4 wegvalt, schiet je langs nummer 2 en direct achter nummer 1, je bent dan nog steeds de op-1-na-laatste en je kan dan de 20 seconden beginnen. Als na 20 seconden nummer 3 wegvalt, heb je nog wat tijd om de secondes vol te maken als je ze nog niet hebt en dan voorbij nummer 1 schieten. Je hebt dus ongeveer 40 seconden om het te voltooien.
thanks, ik probeer het nog een paar keer. Bij mij is de afstand tussen de eerste en tweede auto vrij groot, dus als ik #2 in mag halen is het echt aanpezen voor 5-6 s om binnen de afstand van nummer 1 te komen.

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ferrari ondanks tegenslag en frustratie, toch binnen

• Johan_Germs
Hier ook binnen. Uiteindelijk clean genoeg gereden om 3x de 337 te halen.

2 laatste races stellen weinig voor

• Tijar
Goed bezig!

Onderstaande kwam ik op van de Monkeys tegen op Facebook en tot op heden heb het ik geen ads meer gezien :(

We’ll be undertaking some work on the advertisement system in-game, so you may see disruptions to videos ads. To make up for it we’re doing the highly requested DOUBLE FAME weekend!

[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 29-09-2016 09:50 ]

• Johan_Germs
Ik had vanmorgen rond 07:00 nog gewoon ads (wel foor R$)
Nu niet meer, maar kan nog wel 'wait time' skippen zowel voor service als ook voor upgrades

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:38:
[...]

Ik speel niet elke dag, wel bijna elke dag. De dagbonus doe ik wel elke dag.
Het kan ook het driver level i.c.m. IAP zijn.
Ik lees net iets van je vanaf level 150 Elite bent.

• agnocchi
Tijar schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:28:
[...]
Ik lees net iets van je vanaf level 150 Elite bent.
Waar heb je dat gevonden?

• Tijar
Twitter:

@stevedec @realracing you become a elite member when you reach level 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer begint de supercar championsship? Er staat 19 september maar het slotje blijft daar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Over een dag of 4 begint het volgende event zag ik zojuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Yes, ferrari ook binnen., net op tijd voor de topspeedchallenge.

Ik mis wel de advertenties; die waren voor mij nog steeds een trouwe bron van goud met zo'n 20 per dag. Hoop dat ze die kraan niet helemaal dicht draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:07:
Yes, ferrari ook binnen., net op tijd voor de topspeedchallenge.

Ik mis wel de advertenties; die waren voor mij nog steeds een trouwe bron van goud met zo'n 20 per dag. Hoop dat ze die kraan niet helemaal dicht draaien.
Top gedaan.

Reken maar dat ze de kraan behoorlijk gaan dicht draaien, dit kostte ze veel teveel geld.

Er schijnt binnenkort ook een nieuwe baan te komen volgens RR3:

We've had a new track in development for a while, and we're continuing to work on it, so we can confirm there will be a new track on the horizon.

[ Voor 20% gewijzigd door Tijar op 30-09-2016 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:08:
[...]

Top gedaan.

Reken maar dat ze de kraan behoorlijk gaan dicht draaien, dit kostte ze veel teveel geld.

Er schijnt binnenkort ook een nieuwe baan te komen volgens RR3:

We've had a new track in development for a while, and we're continuing to work on it, so we can confirm there will be a new track on the horizon.
Kan het best begrijpen dat ze iets willen minderen, maar dat hebben ze natuurlijk zelf een beetje veroorzaakt door de vele autos met aanschaf en upgrade waardes van >1000 GC. Zonder mogelijkheden om GC te krijgen knijp je dan je spel dood.

Wat meer balans en redelijkheid zou de monkeys goed doen. Toen er bijvoorbeeld de 1019GC pack in de aanbieding was voor €20,- heb ik dat gelijk gedaan. Dat heb ik er prima voor over. De normale prijs van €100,- not in a lifetime..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond kerst en oud en nieuw zal die 1019 goud wel weer voor 19,99 te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb zelf aan het begin van RR3 ruim €100 betaald voor goud en toen kon je met 1000 goud nog wel redelijk wat auto's voorzien van upgrades. Tegenwoordig ben je met 1 auto wel klaar.

Dit wordt veroorzaakt door 2 dingen: de tijd van goedkope auto's is over want we krijgen tegenwoordig alleen maar exotische auto's en ten tweede de glitches die in het spel voorkomen/voorkwamen.

Een aanbieding van € 19,99 voor 1000 goud zou nog best wel eens wat mensen over de streep kunnen trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28
Sorry hoor maar als 1 auto 1000 goud kost heb ik daar niet meer dan €0,99 voor over.. ik vind €20 voor 1000 goud echt bezopen, welk ander spel op iOS vraagt deze bedragen voor relatief kleine updates? Zelfs op PC platform is het niet zo extreem. Voor €20 krijg je daar een complete uitbreiding van het spel, voor €100 een dikke A title mét uitbreidingen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johan_Germs
Ook ik vind het verdienmodel van FM over de top. Tot nu toe nooit geld uitgegeven,
Dat betekend inderdaad dat het vaak lastig (zo niet onmogelijk) is om de speciale series af te ronden.

Het is niet anders, het blijft vermaak en ik ben niet van plan om honderden euro's uit te geven.
Als ik van tevoren zie dat ik het niet ga halen met de hoeveelheid goud, dan spendeer ik alleen R$ aan upgrades. Vaak is er dan nog wel wat goud te verdienen door 1 of 2 dagen af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Als 1000 goud €0,99 zou kosten, zou het elke maand kopen..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wat ik graag zou willen maken is een programma/tool waar ik kan checken hoeveel ik kwijt ben om een bepaalde auto naar een bepaald PR te upgraden. Ik ken de WIKIA pagina, maar da tis omslachtig en vraagt alsnog giga veel handmatig werk.

Doel is om een huidige PR en gewenste PR van een auto op te geven, en dan de goedkoopste set upgrades daarbij te passen.

Wie weet er ergens een overzicht van alle updates van alle autos?

Voorbeeld: http://rr3.wikia.com/wiki...es_Section_BMW#BMW_M3_GTS

Dit is een prima tabel met data: wachtijden interesseren me niet veel, voornamelijk PR en kosten. Helaas alleen niet erg machine-readable en alleen per fabrikant. Ook is daar (volgens mij) niet mogelijk een start-eind PR aan te geven voor een upgrade pad.

Kan iemand me dus misschien wijzen op een lijst van upgrade data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kun je hier wat mee?

http://myrealracing.club/rr3/cars/upgrades

Er is trouwens een nieuwe update beschikbaar (4.6.3) maar nog geen bevestiging dat de ads weer terug zijn. Ik wacht nog even met updaten.

[ Voor 51% gewijzigd door Tijar op 01-10-2016 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
Bij mij is de update geïnstalleerd.

Ads zijn weer terug. Vandaag 10 voor gold.
Nu ook nog voor R$. 1x geprobeert en die leveren nog steeds maar R$ 2.000 op. Gewoon laten voor wat het is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Haha bij mij alleen ads voor een luizige R$2.000 stelletje graaiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb de update ook geinstalleerd, en zie het volgende:
- helemaal geen ads
-100% fame optie lijkt niet te werken
-tijdrit winst wordt niet geregistreerd als gouden cup, en telt ook niet mee in overall 100% compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik zie nu wel ads en idd alleen voor R$.

Ik heb wat zitten rekenen wat er nodig is om wat series op 100% te zetten. Je lacht je gek (en daarna even huilen...)

bv:
Hyundai I20 WRC: laatste race moet de auto van PR56 naar 60. Dit kost je (na aftrek van de winst): 141 GC en 734.000 R$
Ferrari Enzo: de auto moet maximaal geupgrade worden om de PR van 61 te halen. Kost je 759 GC en 570.000 R$ na aftek van winst van 2 series om van 80% (pr56.2) naar 100% compleet te komen. BIZAR

Zo zijn er meerdere voorbeelden. Niet normaal gewoon, zeker als ze nu de goudkraan nog verder dichtdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De 100% fame zit al in het totaal en ze tonen het voor de rest niet wat wel handiger was geweest.

Het klopt dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Beetje jammer. Alleen R$ adds. Dubbele roem is dan wel weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag krijg je 100% roem erbij. Gespeeld. Maar geen extra roem. Iemand anders hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik dacht het in eerste instantie ook maar ze tonen de 100% extra roem niet, het zit al in het totaal.

Welke race heb je gedaan?

Vanmorgen ineens 7 + 4 goud ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Tijar op 02-10-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik had vandaag ook ineens weer flink wat advertenties voor GC. Stuk of 20, nice..

Not so nice: er zit nog steeds een superirritante bug in de time trials waarbij de tijd registratie niet klopt.

Je rijdt tegen een ghost, en als deze al beschikbaar is (ik krijg vaak melding 'ghost lap unavailable') en je rijdt een snellere tijd, dan bij het eindoordeel ligt de tijd altijd flink hoger. soms ruim 0.5s erbij. Als ik rijdt tegen de topper in de 5% klasse, en ik rijd een vergelijkbare tijd, waarom wordt dat niet goed geregistreerd?

Overigens: dit probleem lijkt het ergst bij de regera vreemd genoeg. Bij andere tracks/autos wijkt het wel iets af, maar niet meer dan 0.1s

daarnaast is die regera een absolute dweil van een wagen.Onmogelijk zonder assists te rijden, en met TC aan blijft hij achter wegglijden waardoor al je snelheid weg is.

Ik kom op de porche track nu echt niet verder dan 44.48

edit: getver, de mclaren heeft ook 0.3 afwijking in eindtijd. denk je lekker verbetert te hebben wordt het weer door je neus geboord. Tijd klopt ook echt niet met waarmee je over de finish komt. :(

[ Voor 9% gewijzigd door superduper op 02-10-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Meer mensen er last gan dat de cloudsafe terug gaat naar 2 dagen geleden? Had ik net extra goud geharvest op le mans. Ik hoop niet dat ik dat kwijt raak😪😪😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkel racers gedaan waaronder die met de neo Ferrari F12 TDF (fijne auto). Geen enkele bonus roem van 100%.

Met het herstellen van de cloud save nog geen ervaring dat deze 2 dagen terug gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
superduper schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:43:
ik had vandaag ook ineens weer flink wat advertenties voor GC. Stuk of 20, nice..

Not so nice: er zit nog steeds een superirritante bug in de time trials waarbij de tijd registratie niet klopt.

Je rijdt tegen een ghost, en als deze al beschikbaar is (ik krijg vaak melding 'ghost lap unavailable') en je rijdt een snellere tijd, dan bij het eindoordeel ligt de tijd altijd flink hoger. soms ruim 0.5s erbij. Als ik rijdt tegen de topper in de 5% klasse, en ik rijd een vergelijkbare tijd, waarom wordt dat niet goed geregistreerd?

Overigens: dit probleem lijkt het ergst bij de regera vreemd genoeg. Bij andere tracks/autos wijkt het wel iets af, maar niet meer dan 0.1s

daarnaast is die regera een absolute dweil van een wagen.Onmogelijk zonder assists te rijden, en met TC aan blijft hij achter wegglijden waardoor al je snelheid weg is.

edit: getver, de mclaren heeft ook 0.3 afwijking in eindtijd. denk je lekker verbetert te hebben wordt het weer door je neus geboord. Tijd klopt ook echt niet met waarmee je over de finish komt. :(
Apart, ik heb dit precies andersom. De tijd waarop ik over de finish kom wordt daarna in het eerste resultaatscherm altijd met een paar tienden verlaagd. Ik heb dit overigens altijd al gehad. het is meestal rond de 3 tienden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:43:

Ik heb een paar maanden geleden precies hetzelfde gehad. Ticketingeschoten bij FM. Na een week pas een reactie: Er zit geen bug de huidige WTTT. M.a.w. niets zeggend, niet oplossend en niet kijken/luisteren naar de vraag/het probleem. Zelfs na screenshots vol blijven houden, dat er geen bug in zit en dat ik maar beter moet gaan rijden (kwam het kort door de bocht op neer).
Gelukkig was het probleem wel ineens weer weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Johan_Germs schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 07:06:
Bij mij is de update geïnstalleerd.

Ads zijn weer terug. Vandaag 10 voor gold.
Nu ook nog voor R$. 1x geprobeert en die leveren nog steeds maar R$ 2.000 op. Gewoon laten voor wat het is dus.
Ik had na de update 2x 20 goud en vanmorgen 15 goud. Ik sla de R$ filmpjes gewoon over. Geen zin om FM te spekken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Ik had na de update 2x 20 goud en vanmorgen 15 goud. Ik sla de R$ filmpjes gewoon over. Geen zin om FM te spekken.....
Nog steeds een total willekeur dus, ik had er vanmorgen 7 en daarna nog een stuk of 5 en toen was het over.

Over 15 uur begint het nieuwe event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Nog steeds een total willekeur dus, ik had er vanmorgen 7 en daarna nog een stuk of 5 en toen was het over.

Over 15 uur begint het nieuwe event.
Het zal mij niet verbazen, als ze uiteindelijk naar een goud/R$ combi gaan. Dat is wel beter voor beginnende racers. Die hebben meer aan R$ dan aan goud. Ik hoop alleen wel, dat ze het hele systeem nu een keer goed op orde krijgen. Iedereen dezelfde hoeveelheid advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
Vanmorgen ineens zestien Gold ... gisteren 2... willekeur ten top.

[ Voor 4% gewijzigd door Johan_Germs op 03-10-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Johan_Germs schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:02:
Vanmorgen ineens zestien Gold ... gisteren 2... willekeur ten top.
Wel gevolgd door R$ reclames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
agnocchi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:20:
[...]

Wel gevolgd door R$ reclames?
Ja, wel gevolgd door R$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:24:
[...]

Het zal mij niet verbazen, als ze uiteindelijk naar een goud/R$ combi gaan. Dat is wel beter voor beginnende racers. Die hebben meer aan R$ dan aan goud. Ik hoop alleen wel, dat ze het hele systeem nu een keer goed op orde krijgen. Iedereen dezelfde hoeveelheid advertenties.
Dat zou erg netjes zijn want beginnende spelers haken nu af door de grote hoeveelheid goud die nodig is voor de upgrades. Het staat gewoon niet in verhouding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hebben jullie last van de dagelijkse bonus? Ik heb nu al 4 dagen achter elkaar dat ik 3 (+3) goud krijg maar het uiteindelijk dus niet krijg. Ook al geprobeerd cloudsave handmatig te doen maaen dat heeft geen zin.

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
WahyuSchmidt schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:18:
Hebben jullie last van de dagelijkse bonus? Ik heb nu al 4 dagen achter elkaar dat ik 3 (+3) goud krijg maar het uiteindelijk dus niet krijg. Ook al geprobeerd cloudsave handmatig te doen maaen dat heeft geen zin.
Zelf heb ik geen last meer met de dagelijkse bonussen, advertenties en cloud save/restore.
Al een keer een force-close gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
agnocchi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:46:
[...]

Zelf heb ik geen last meer met de dagelijkse bonussen, advertenties en cloud save/restore.
Al een keer een force-close gedaan?
Jep, app ook al een keer opnieuw geïnstalleerd

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De nieuwe serie start om 02:00 uur.

Om alles op 100% te krijgen is 803 goud per auto nodig. Ford Falcon / Holden Commodore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laten we maar weer gaan dan. Misschien een rondje r$ upgrades en klaar. Wachten op een leuke, betaalbare auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 1 op Laguna Seca. Eerste 2 Challenges met de Renault Clio, wat is dit toch een fijn karretje om mee te rijden 😉

Challenge 1 - 1 ronde en 1 tegenstander en win terwijl je minstens 5 seconden buiten de baan bent. Moet lukken in de eerste bocht.
Challenge 2 - 1 ronde in tegengestelde richting.
Challenge 3 - 1 ronde cup.

Beloning R$5.000 en 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk wagentje inderdaad. Heb 'm meteen maar even 100% ge-upgradet vanmorgen. Makkelijk eerste dagje voor de Holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 op Daytona. Road course voor Challenge 1, 2 en 4. Motorcycle course voor Challenge 3.

Challenge 1 - 3 ronde cup zonder tegenstanders. Of voltooi 3 rondes of haal 292km/uur op de streep.
Challenge 2 - je kunt kiezen tussen endurance of eliminatie.
Challenge 3 - 2 rondes met 1 tegenstander zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - 1 ronde zonder tegenstanders en voltooi de ronde met 5 liter benzine.

Beloning R$5.000 en 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Wat een belachelijke hoeveelheid goud vragen ze wel niet voor deze wagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• agnocchi
De tijd van goedkope auto's is voorbij. Ze blijven komen met dure auto's en dure upgrades (voor 100%). Blijkbaar helpen de klachten (die echt legio zijn) op hun FB pagina niet. Ik ga mij er ook niet meer druk om maken.
Ik rij m'n races, probeer met zo min mogelijk upgrades een Special Event te winnen. De laatste tijd is dat tussen de 200 en 300 goud. Alleen de eerste ronde goud is meestal nodig. En als ik het niet haal, dan niet. Dan komt de auto later wel als hij een keer in de aanbieding is.
Ik heb gelukkig wel een klein buffertje op kunnen bouwen, dus ik kan misschien makkelijk praten, maar de irritatie is het mij niet (meer) waard. Het is maar een spelletje en het kost in principe niets. Alleen maar wat tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Uitstekende instelling agnocchi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij maakt het ook niet veel uit heb ook een buffertje en stop er niet meer goud in dan nodig is maar probeer ze wel te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Ligt dat nou aan mij of zijn die wagens van het nieuwe event australische nascars??
Vind er niks aan ,het is dat ze nodig zijn voor toekomstige teamevents ....

[ Voor 31% gewijzigd door 3rw1nk op 04-10-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja klopt ANASCAR :-) maar ze rijden wel beter dan de NASCAR versie vind ik en Bathurst is een verademing t.o.v. Daytona en Richmond.

Dag 3 op Daytona. Road course voor challenges 1,2 en 4. Motorcycle course voor challenge 3.

Challenge 1 - snelheidsrecord zonder van de baan te gaan.
Challenge 2 - flitsfoto of autocross.
Challenge 3 - 3 rondes om een rondetijd van 1:26 neer te zetten.
Challenge 4 - 3 rondes 1 tegenstander en win met een gemiddelde van 214km/uur.

Beloning R$10,000 en 10 goud.

[ Voor 86% gewijzigd door Tijar op 05-10-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Mount Panorama.

Challenge 1 - 1 ronde cup.
Challenge 2 - 1 ronde cup en achtervolg Will Davison een hele ronde op 52 meter, let goed op dat je in de buurt blijft heuvelaf want anders gaat het lastig worden!
Challenge 3 - 1 ronde tegen Magnus.
Challenge 4 - snelheidsrecord en blijf op de baan.
Challenge 5 - 2 ronde cup, eigenlijk 3 rondes i.v.m. de rollende start en haal een gemiddelde van 198km/uur.

Het aanremmen van bochten is lastig met deze auto's en misschien is het een optie op goud upgrades in te zetten op banden en remmen.

Beloning R$20,000 en 10 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:20:
Ja klopt ANASCAR :-) maar ze rijden wel beter dan de NASCAR versie vind ik en Bathurst is een verademing t.o.v. Daytona en Richmond.

Dag 3 op Daytona. Road course voor challenges 1,2 en 4. Motorcycle course voor challenge 3.

Challenge 1 - snelheidsrecord zonder van de baan te gaan.
Challenge 2 - flitsfoto of autocross.
Challenge 3 - 3 rondes om een rondetijd van 1:26 neer te zetten.
Challenge 4 - 3 rondes 1 tegenstander en win met een gemiddelde van 214km/uur.

Beloning R$10,000 en 10 goud.
Wordt al duidelijk pittiger zonder GC updates. Met name de 1.26 is akelig strak en koste me wel wat pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
De 1.26 heeft me ook aardig wat pogingen gekost met alleen R$. Kalm blijven & netjes rijden, dan is het uiteindelijk wel te doen. De 214 km/h heb ik de 1e keer nog niet gehaald, ook nog maar een paar keer proberen.

De remweg is wel bizar lang zeg...Een huis-tuin-en-keuken auto heeft een kortere remweg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1.26 is me nog niet gelukt met alleen R$ upgrades. Ik laat ergens 1,3 seconden. Vind het toch al een lastig circuit en dat wordt er niet beter op met (het ontbreken van) de remmen op de Holden. Ga vanavond nog een dappere laatste poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik ga het vanavond ook proberen met alleen R$ upgrades. Zal alleen misschien wel de laatste dag zijn voor alleen R$ upgrades. Dag 4 en zeker dag 5 zullen de goud upgrades aangesproken moeten worden....

[ Voor 47% gewijzigd door agnocchi op 06-10-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Challenge 4 van dag 4 is een lastige gezien de matige remmen!

Als optie kun je het hek aan de rechterkant gebruiken om je snelheid te verminderen zodat je geen rode vlag krijgt doordat je op de baan blijft.
In de PRO/AM series kun je oefenen met eventueel een Ford GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt tijar zal er aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Dag 3 de 4e en laatste race moet gemiddeld 214 km gemiddeld zijn. Ik heb nu al 3 keer dat ik de 214 haal op de finish. De gemiddelde tijd kleurt groen en toch krijg ik daarna een rode fail. Is dit een bug alleen bij mij want veel anderen hebben 't kennelijk met gemak gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Voor 3.3 wat pogingen nodig gehad, maar uiteindelijk gehaald met alleen R$ upgrades een rondje van 1:25:2
En 3.4 (na ruim een half uur) ook gehaald (215 gemiddeld) met alleen R$.

Een nachtje over slapen, maar ik denk dat ik de rest over ga slaan. Ik vind leuke events tot nu toe (zeker 3.3 en 3.4 waarbij je echt de auto en de baan moet leren kennen), maar even ruim 200 goud (als het mee zit) heb ik er niet voor over....

[ Voor 60% gewijzigd door agnocchi op 06-10-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bemax schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:36:
Dag 3 de 4e en laatste race moet gemiddeld 214 km gemiddeld zijn. Ik heb nu al 3 keer dat ik de 214 haal op de finish. De gemiddelde tijd kleurt groen en toch krijg ik daarna een rode fail. Is dit een bug alleen bij mij want veel anderen hebben 't kennelijk met gemak gehaald?
Dit komt door de manier van berekenen en de afronding, probeer het nogmaals om gemiddeld iets hoger uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

314 is niet te halen zonder dat je er goud tegenaan gooit op mount panorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Mount Panorama.

Challenge 1 - 1 ronde cup en blijf op je positie zonder harder te gaan dan 242km/uur.
Challenge 2 - snelheidsrecord zoals gisteren maar nu kun je de muur helaas niet gebruiken i.v.m. niet botsen en niet buiten de baan gaan.
Challenge 3 - 3 ronde cup met een rollende start vanaf de heuvel en finish een ronde binnen de 1 minuut 50.
Challenge 4 - finish de ronde binnen 1 minuut 47.

Een paar bijzonder lastige Challenges dus kijk goed of je skipt of een upgrade doet.

Beloning R$25,000 en 15 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:09:
314 is niet te halen zonder dat je er goud tegenaan gooit op mount panorama
Daar kwam ik ook achter 😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:59:
[...]

Dit komt door de manier van berekenen en de afronding, probeer het nogmaals om gemiddeld iets hoger uit te komen.
Dit heb ik ook meerdere malen meegemaakt. Ik vind het een bug. Als de tijd groen is, heb je het gehaald, dan moet er niet op de achtergrond naar afronding gekeken worden. Die niet afgeronde tijd kunnen ze dan ook gebruiken om de juiste km/h te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:59:
[...]
Daar kwam ik ook achter 😠
Ik heb 'm net gehaald met alleen R$..... Tilt B gebruikt, met minimaal 120 km/u de laatste bocht uitgekomen en dan (na de tip van Tijar) de boarding gebruikt als rem. Het laatste stukje stuiterde ik net wat terug op de weg, dus echt wel heel veel mazzel gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:41:
[...]

Ik heb 'm net gehaald met alleen R$..... Tilt B gebruikt, met minimaal 120 km/u de laatste bocht uitgekomen en dan (na de tip van Tijar) de boarding gebruikt als rem. Het laatste stukje stuiterde ik net wat terug op de weg, dus echt wel heel veel mazzel gehad :)
Haha goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:24:
Dag 5 op Mount Panorama.

Challenge 1 - 1 ronde cup en blijf op je positie zonder harder te gaan dan 242km/uur.
Challenge 2 - snelheidsrecord zoals gisteren maar nu kun je de muur helaas niet gebruiken i.v.m. niet botsen en niet buiten de baan gaan.
Challenge 3 - 3 ronde cup met een rollende start vanaf de heuvel en finish een ronde binnen de 1 minuut 50.
Challenge 4 - finish de ronde binnen 1 minuut 47.

Een paar bijzonder lastige Challenges dus kijk goed of je skipt of een upgrade doet.

Beloning R$25,000 en 15 goud.
De eerste opdracht is zat te doen, enkel hebben wij een fout bug erin,... constant geeft hij aan missie mislukt terwijl we niet Eems de 200 aantikken...

De tweede, halen we de km zat maar alsnog staan we 5e.... heel apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik krijg bij de eerste race op dag 5: houd je pos vast en ga niet harder dan 322 km/u (150 mph). Is nogal een verschil.

Dit is dus een bug, want hij rekent met 242.

Tjonge: race 2 heeft ook al een verkeerde tekst: is de topsnelheid zonder botsen/offtrack, maar de tekst geeft aan een gemiddelde snelheid. Of dit is de ultime gold-trap om echt alle 'truukjes' te kunnen blokkeren...

[ Voor 56% gewijzigd door superduper op 08-10-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 5 klaar met 14 upgrades en alles in 1 keer gehaald. Nu weer 5 x lemans rijden om goud te verdienen op naar de laatste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:10:
Dag 5 klaar met 14 upgrades en alles in 1 keer gehaald. Nu weer 5 x lemans rijden om goud te verdienen op naar de laatste dag.
knap! ik haal de topsnelheid nog niet. schuif steeds net naast de baan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 6 op Mount Panorama.

Challenge 1 - 1 ronde cup en je moet je banden tot 100% opwarmen en je positie behouden. Gebruik de hele baan!
Challenge 2 - 1 ronde cup en eindig niet lager dan de 10e plaats en haal gemiddeld 198km/uur zonder buiten de baan te gaan.
Challenge 3 - 1 ronde cup en win met 8,8 liter benzine zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - 3 rondes cup en zet de snelste rondetijd neer zonder van de baan te gaan.
Challenge 5 - 3 ronde cup met maar 15 liter benzine en win zonder de baan te gaan.

Beloning R$ 35.000 en 25 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Net dag 5 afgerond met 17 upgrades (PS 57,2; 4 gold upgrades); da's goed te doen. Benieuwd of ik nog meer moet upgraden voor dag 6.

[ Voor 6% gewijzigd door upje op 08-10-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Met 17 upgrades moet het lukken, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Met 16 lukt het ook, al is het wel krap an 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

De holden is binnen. Laatste race was best lastig: door de handgas en de lagere bochtensnelheid door 'lift-and-coast' schuif ik regelmatig van de baan. Of vriend mosterd op #2 helpt daar wat bij..

Kijken of ik de andere auto ook ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De Ford is binnen; dag 6 is een makkie vergeleken met dag 5.

Als ik nu ga beginnen met de andere auto (de Holden in mijn geval) ben ik dan weer 6 dagen bezig, of kan ik deze keer alles in 1 keer uitrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zo te zien weer 6 dagen, ik heb de eerste dag aan en ben nu aan het wachten op morgen.
Pagina: 1 ... 44 ... 65 Laatste