[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 45 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:34:
Zo te zien weer 6 dagen, ik heb de eerste dag aan en ben nu aan het wachten op morgen.
idd, het gaat weer per dag. Valt me op dat de rijderspositie bij de Ford veel lager is en het daarom lastiger de bochten in te mikken is dan de Holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Als je bij de start op de achteruitkijkspiegel klikt dan heb je daarna de view van het dak, erg overzichtelijk 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Had gehoopt dat de 2e auto vrij was ,dus zonder wachttijden ,niet dus |:(
Is een exacte kopie ,saai dus ,want je weet dat dag 5 moeilijk word met 15 upgrades ,rest is peanuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Upgrades voor de ANASCAR nu met 30% de komende 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
Bij mij alleen korting op de auto die ik al heb (de Ford Falcon); de Holden wordt niet genoemd... De Holden doet wel mee met de korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

upje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:33:
Bij mij alleen korting op de auto die ik al heb (de Ford Falcon); de Holden wordt niet genoemd... De Holden doet wel mee met de korting?
Volgens mij is het idd de auto die je net hebt gehaald. Kan je wel de PR opkrikken om de serie op 100% te zetten.

Edit: toch niet. Je krijgt wel een duidelijke melding voor de auto die je hebt. Als je met de tweede auto begonnen ook bezig bent zie je daar pas dat daar ook de korting voor geld. Dat is wel mooi; kunnen we die 30% goedkoper binnen halen.

[ Voor 25% gewijzigd door superduper op 10-10-2016 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:33:
Ik ben als tweede met de Holden gestart en ook deze heeft de 30% korting, altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
30% korting voor de updates is wel fijn! Ik ga de Ford (net als de Holden) niet halen, maar wel de eerste 3 series rijden met alleen R$ upgrades. Beetje goud binnensprokkelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik heb de Ford met 4 gold upgrades gehaald, met 3 zou ook moeten kunnen. Die 4 gold upgrades kosten ongeveer 180 gold, met 30 % korting dus zo'n 130 gold. Je krijgt 70 gold, dus uiteindelijk ben je netto 60 gold kwijt. Dat lijkt me te overzien, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
upje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:45:
Ik heb de Ford met 4 gold upgrades gehaald, met 3 zou ook moeten kunnen. Die 4 gold upgrades kosten ongeveer 180 gold, met 30 % korting dus zo'n 130 gold. Je krijgt 70 gold, dus uiteindelijk ben je netto 60 gold kwijt. Dat lijkt me te overzien, toch?
Dat op zich dan weer wel.... Al rijden de auto's niet echt heel lekker. De wegligging in de bochten is wel redelijk, maar de remmen zijn echt niet te doen....
Ik geef m'n goud liever uit aan de Regera die nog komt.

[ Voor 26% gewijzigd door agnocchi op 10-10-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:13:
[...]

Dat op zich dan weer wel.... Al rijden de auto's niet echt heel lekker. De wegligging in de bochten is wel redelijk, maar de remmen zijn echt niet te doen....
Ik geef m'n goud liever uit aan de Regera die nog komt.
Ik ben wel redelijk happy met de Ford Falcon, geluid lijkt een beetje op de auto's uit het spel TOCA van de de PS1. Aan de remmen ben ik nu ook gewend en vooral Mount Panorama is echt een top circuit met deze auto.

Regera is een super auto maar alleen rechtuit, bochten is vrij lastig vind ik door de ontzettend hoge topsnelheid.

Heb je al LMP1 wagens in je bezit want dit zijn echt geweldige wagens om te rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door Tijar op 10-10-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:22:
[...]
Ik ben wel redelijk happy met de Ford Falcon, geluid lijkt een beetje op de auto's uit het spel TOCA van de de PS1. Aan de remmen ben ik nu ook gewend en vooral Mount Panorama is echt een top circuit met deze auto.

Regera is een super auto maar alleen rechtuit, bochten is vrij lastig vind ik door de ontzettend hoge topsnelheid.

Heb je al LMP1 wagens in je bezit want dit zijn echt geweldige wagens om te rijden.
Als ik de Regera kan winnen met een maximale upgrade serie van 1233122 (97 goud), dan kan ik ook Hypercar Charge uitrijden. Met dan het extra goud wat in beide series te winnen valt, zou ik quitte moeten kunnen spelen en een 1000 goud auto rijker kunnen zijn.

Ik mis alleen de Porsche 919 Hybrid (2015) en de Nissan GT-R LM Nismo (2015) van de LMP1 auto's. Ik gebruik ze voor de 10-rondjes Le Mans. Ze rijden echt wel lekker, maar willen ook nog wel glijden (al komt dat denk ik meer omdat ik op het randje probeer te racen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Holden bijna binnen en onderstaand alvast wat info over het volgende event om de Nissan te winnen.

Punten Rank # Beloning Auto

10,000 Rank 1 R$5,000 + 5G Porsche 911 Targa (1974) en Dodge '71 Challenger RT
30,000 Rank 2 R$5,000 + 5G Dodge Charger R/T en BMW Z4 M Coupe
60,000 Rank 3 R$10,000 + 10G Dodge Charger R/T en BMW Z4 M Coupe en Nissan 370Z (Z34)
95,000 Rank 4 R$10,000 +10G BMW Z4 M Coupe en Nissan 370Z (Z34)
130,000 Rank 5 R$20,000 +15G Chevrolet Camero ZL1 en Ford Shelby GT500
170,000 Rank 6 R$20,000 + 20G Chevrolet Camero ZL1 en Ford Shelby GT500 en BMW M6 Coupe
210,000 Rank 7 R$30,000 + 25G Ford Shelby GT500 en BMW M6 Coupe
250,000 N/A Nissan Altima

Totaal verdiensten R$100.000 en 90 goud.

Zet de auto's alvast in onderhoud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Dit is dus een Gauntlet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Volgende event is niet de Gauntlett, maar de Koenigsegg Championship. Deze loopt van 19 t/m 28 oktober (ongeveer). Wat wel een dingetje is om te weten (als het allemaal klopt), dat 27 t/m 29 oktober 15% korting op upgrades van de Regera wordt gegeven.
Het is alleen een Time-Limited event, dus hopelijk kom ik de eerste dagen door met zo min mogelijk Goud uitgaves.
Vermoedelijk goedkoopste upgradeschema: 2233424 (R$1.704.000 en 269 Goud) om bij PR90 te komen.

[ Voor 25% gewijzigd door agnocchi op 17-10-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:18
ouch.. Dat is serieus R$ en Goud!

even nadenken of ik me dat wil veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regera is de beste wagen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik hoop het.... Ik ben al een tijdje aan het sparen ervoor en hoopte, dat hij in een aanbieding voorbij zou komen. Dit is alleen veel beter én leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik vind de Regera niet de beste auto. Wel een auto die verschrikkelijk hard kan rijden en die ook blijft versnellen. Voor het betere bochtencircuit rijd ik liever een P1 GTR of de Ferrari FXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Die mening heb ik ook, de Regera staat absoluut in mijn top 5 maar niet op de eerste plaats. De TS040, Porsche RSR, P1 GTR en de FXX staan er nog boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik heb de TS niet, maar wel een LMP Porsche en die rijdt ook strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die LMP's rijden te gemakkelijk. Regera blijft zo extreem lang versnellen dat iedere bocht er toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat je hem niet hoort schakelen. Heb nog moeite met het bepalen van de juiste snelheid om een bocht in te gaan. Hij gaat snel te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Volgens de site van Koenigsegg zit er geen gearbox op.

The Koenigsegg Regera combines a powerful twin-turbo V8 combustion engine with three electric motors and cutting edge battery power via new powertrain technology called Koenigsegg Direct Drive. This revolutionary technology removes the traditional gearbox, making the car lighter and more efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat wel op D :)

Wel lekker in de acceleratie, maar toch wennen met afremmen.

Na/in een drift hoor je 'm wel ineens toeren maken. Soort kick-down

Wat doen die flippers dan achter het stuur ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol...die Regera op Le mans _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Kennen jullie het geintje van geen wachttijden bij reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Is er iemand die de regera volledig geupgrade heeft?
Ik kan nog 2 upgrades toepassen wat me130 goud kost .
Vraag me namelijk af hoeveel goud je krijgt bij de exclusiv serie??
Als dat ongeveer 130 goud of meer is dan is de keuze snel gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Volgens mij 165 goud te ontvangen in de exclusive

http://rr3.wikia.com/wiki...Regera_(Exclusive_Series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Dankje ,ik ga hem dus upgraden :-)
Ik vind het ook een geweldige auto om mee te rijden ,helemaal als je hem vergelijkt met de hennesey venom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
JJ de Bom schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:35:
Kennen jullie het geintje van geen wachttijden bij reparatie?
Ik begrijp dat jullie hem al kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Als je iets wilt vertellen mag dat gewoon hoor, je hoeft geen toestemming te vragen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Haha, toch nieuwsgierig?

Je zorgt dat je een willekeurige wagen in reparatie hebt.
Als je bv met een challenge bezig bent en je hebt de wagen in het rood staan en je wilt hem laten repareren.... druk dan op het gouden icoontje van de wagen die je in reparatie hebt en de wagen waarmee je de challenge rijdt is weer 100%. Zo hebben leden van mijn club de Regera in 2 dagen binnen gehaald.
Maar goed, zoals ik al aangaf in vorig commentaar... jullie kennen hem al en dit is oud nieuws.
Ik vond de tip in ieder geval handig.

Oja, ik speel op een iPad air. Weet niet of Android ook werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door JJ de Bom op 21-10-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik kende hem zeker nog niet en ga hem eens proberen. thanks.
JJ de Bom schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:47:
Haha, toch nieuwsgierig?

Je zorgt dat je een willekeurige wagen in reparatie hebt.
Als je bv met een challenge bezig bent en je hebt de wagen in het rood staan en je wilt hem laten repareren.... druk dan op het gouden icoontje van de wagen die je in reparatie hebt en de wagen waarmee je de challenge rijdt is weer 100%. Zo hebben leden van mijn club de Regera in 2 dagen binnen gehaald.
Maar goed, zoals ik al aangaf in vorig commentaar... jullie kennen hem al en dit is oud nieuws.
Ik vond de tip in ieder geval handig.

Oja, ik speel op een iPad air. Weet niet of Android ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik kende deze ook nog niet. Maar ik snap hem ook niet helemaal. In welk scherm krijg je precies het gouden icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Zet een willekeurige auto (eventueel die gerepareerd zou moet worden) in onderhoud. BV een Ferrari Enzo.

Stel dat je na je laatste rit met de Agera in het rood komt te staan en die wil je repareren.
Je drukt dan op onderhoud en je ziet daar de status balk met blauw, groen en rode balkjes.
De Agera ga je niet in onderhoud zetten.
Daaronder staat dat de Ferrari Enzo in onderhoud is met een nog te lopen onderhoudstijd.
Je zou dan normaal gesproken de onderhoudstijd van de Enzo kunnen verkorten door op het gouden icoontje te drukken van de Enzo, maar dat kost je dan 9 goud. Toch kun je hierop drukken. Je zult dan zien dat de Agera direct weer gereed is. De Enzo laat je lekker staan. Na 3 ritten met de Agera sta je hier toch weer om te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
JJ de Bom schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:13:
Zet een willekeurige auto (eventueel die gerepareerd zou moet worden) in onderhoud. BV een Ferrari Enzo.

Stel dat je na je laatste rit met de Agera in het rood komt te staan en die wil je repareren.
Je drukt dan op onderhoud en je ziet daar de status balk met blauw, groen en rode balkjes.
De Agera ga je niet in onderhoud zetten.
Daaronder staat dat de Ferrari Enzo in onderhoud is met een nog te lopen onderhoudstijd.
Je zou dan normaal gesproken de onderhoudstijd van de Enzo kunnen verkorten door op het gouden icoontje te drukken van de Enzo, maar dat kost je dan 9 goud. Toch kun je hierop drukken. Je zult dan zien dat de Agera direct weer gereed is. De Enzo laat je lekker staan. Na 3 ritten met de Agera sta je hier toch weer om te repareren.
Net geprobeerd.... Werkt als een trein, maar wel duidelijk een bug. Zal binnenkort wel opgelost worden, dus voorzichtigheid is wel geboden. Al zal na de fix de melding komen of je de reparatie wel wil versnellen met goud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Pas wel op met zulke bugs, de monkeys zwaaaien de laatste weken weer behoorlijk met de ban hammer.

Net de serie tussen alle whisky proeverijen door afgerond, was leuk om te doen en het laatste gedeelte alles in het rood gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik heb de hele serie in het rood gedaan. Op geen enkel moment verder bot-management gedaan, maar ook geen enkele keer problemen gehad. Alleen 1 Speedsnap heb ik iets vaker moeten proberen.

Ik merk, dat ik dit soort series helemaal niet leuk meer vind. Geen enkele variatie... Er wordt veel geklaagd over onderdelen waarbij je achterramen moet stuk rijden, banen in de tegenovergestelde richting moet rijden en waar je niet van de baan mag en/of niet mag botsen. Ik vind deze wel leuk. Beetje variatie en je leert echt op de randjes te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Was het de speedsnap op Dubai, ik heb deze ook meerdere malen moeten herhalen in het rood.

Ben het helemaal met je eens v.w.b. de variatie want deze serie was ontzettend saai. Geef mij maar de spanning van het racen op het randje waar je niet mag botsen en van de baan gaan. Hier leer je vrij weinig van helaas.

Hopelijk is de volgende Gauntlet meer uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Tijar schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:38:
Pas wel op met zulke bugs, de monkeys zwaaaien de laatste weken weer behoorlijk met de ban hammer.
Maar ik doe niets verkeerd. Ook geen Kotter idee. En ook geen restore of iets dergelijks. Ik wil alleen dat de auto weer snel klaar is en ik heb maar 1 monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Gauntlet seizoen 9 is gestart !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
The Gauntlet seizoen 9 is begonnen.

Haha dubbelpost 😉

Het valt me op dat ze bij de avond en nachtraces vergeten zijn de koplampen aan te zetten. Op te lossen door de helderheid van het scherm iets hoger te zetten.

[ Voor 85% gewijzigd door Tijar op 23-10-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad weer racen... frustratie hier ben bij 13 en krijg dat kreng niet op 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik merk bij de Gauntlets (vanaf Gauntlet 8 ), dat een restore pas werkt als je eerst weer een race gewonnen hebt. Ik heb besloten om dit niet meer te doen. Ik ga een retry proberen voor R$ (6.000, 10.000 of maximaal 20.000) en als ik het niet kan halen op die manier, dan gewoon lekker overnieuw beginnen. Er gaat zoveel tijd in zitten. Ik stop die tijd dan liever in het kijken van filmpjes voor het aanvullen van tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja daar heb ik last van en is inderdaad een goede optie. Het aantal filmpjes is bij mij ook redelijk beperkt en de moeilijkheidsgraad bij het opnieuw starten lijkt ook wel op te lopen.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:17:
Ja daar heb ik last van en is inderdaad een goede optie. Het aantal filmpjes is bij mij ook redelijk beperkt en de moeilijkheidsgraad bij het opnieuw starten lijkt ook wel op te lopen.

Hebben jullie hier ervaring mee?
De moeilijkheidsgraad loopt inderdaad op. Dat komt alleen waarschijnlijk door de Rang. Hoe hoger hoe moeilijker. Uiteindelijk zal Boss 3 misschien al niet echt meer haalbaar zijn en zal na Boss 2 al overnieuw begonnen moeten worden (R$ upgrades only dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:23:
[...]

De moeilijkheidsgraad loopt inderdaad op. Dat komt alleen waarschijnlijk door de Rang. Hoe hoger hoe moeilijker. Uiteindelijk zal Boss 3 misschien al niet echt meer haalbaar zijn en zal na Boss 2 al overnieuw begonnen moeten worden (R$ upgrades only dan).
Dat gaat het nog een langdurige klusje worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat de Gauntlet voor wat het is. 1x alles geupgradet voor r $. Haal de derde niet eens meer.ga geen goud besteden aan deze rijdende dweil zonder remmen...

Ga wel lekker in de Regera hoeken en gummen. Veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:32:
Ik laat de Gauntlet voor wat het is. 1x alles geupgradet voor r $. Haal de derde niet eens meer.ga geen goud besteden aan deze rijdende dweil zonder remmen...

Je kan toch wel de delen rijden, die je wel haalt? Levert uiteindelijk ook weer goud op als je een Rang omhoog gaat. Als dat dan wat langer duurt, so be it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan inderdaad ook. Die oude Porsche is ook wel leuk om in te rijden. Ik zie wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:32:

Regera gaat net zo snel vooruit als achteruit. Daf variomatic!!!
LeMans achteruit rijden is een mooi tijdverdrijf. idd leuker dan die Gauntlet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Ik merkte het ook. En geruisloos achteruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Regera gaat net zo snel vooruit als achteruit. Daf variomatic!!!
LeMans achteruit rijden is een mooi tijdverdrijf. idd leuker dan die Gauntlet
Haha, geweldig; Haal je 400 achteruit? Laat de monkeys het maar niet horen, want dat wordt dan gelijk een challange: 10 rondes LeMans achteruit, zonder botsen, zonder van de baan te gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dan wil ik er nog wel een caravan achter zoals vroeger op het eurocircuit in Valkenswaard, hilarisch was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wij hebbend e auto wel binnen gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik heb 'm ook net binnen. Lekker redelijk relaxed een aantal setjes naar Boss 3 (meestal in 1x) met alleen R$ upgrades. Het blijft alleen wel vervelend om extra tickets te kunnen krijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ook binnen. Ik vond het allemaal niet zo relaxt, de bosses waren vrij moeilijk, en elke keer weer te weinig tickets.... Nou ja, volgende uitdaging wat leuker hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Nieuwe tijdelijke serie is begonnen: Samsung championship 2. Racen met een Audi R8 V10 spyder.

[ Voor 6% gewijzigd door upje op 28-10-2016 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ben ik ook vanmorgen mee begonnen en wat mij betreft moeten ze wel iets aan het ticket systeem doen al moet ik wel zeggen dat ik genoeg advertenties heb bekeken om steeds verder te kunnen.

Hoe zit het bij jullie met de dagelijkse advertenties? Bij mij is er geen pijl op te trekken, de ene dag 21 stuks en dan een dag later weer 2 of alleen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Bij mij ook geen enkele logica.. de ene dag veel de andere dag geen goud. De Audi had ik al en dus in het rood in 1 keer uitgereden. Niet erg uitdagend dus, maar ja 50 goud erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Iemand al iets gehoord over de volgende update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamFox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 14:48
De audi is binnen, had geen goud nodig voor upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi Event ook afgerond. Deze en mijn e-tron Audi beetje geupgradet. Op naar het volgende leuke event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Mijn laatste dagbonus niet ontvangen. Da's een beetje jammer dat je 60 gold niet krijgt. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

upje schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 07:39:
Mijn laatste dagbonus niet ontvangen. Da's een beetje jammer dat je 60 gold niet krijgt. Meer mensen hier last van?
Ai dat is spijtig. Ik had er geen problemen mee ondanks het samenvallen van de dagbonus (60 goud), de time trials (100 goud) en de teamwedstrijd (25 goud).

Heb je al geprobeert RR opnieuw op te starten? Ben je niet toevallig afgemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nee ik ontving ze vanmorgen wel, je moet wel online zijn om recht te hebben op de bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 11:34
Ben sinds 2 dagen met RR begonnen, altijd gedacht dat race games iets waren voor op de console maar tegendeel is bewezen. :)

2 tal vragen als beginner.
- Hoe verander ik mijn nickname, ben gewoon met me google account ingelogd en bij andere games pakt hij wel de juiste nickname ipv mijn naam.
- Hoe kan ik in het begin het beste geld en gold uitgeven?(gold geef ik nu helemaal niet uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
Redis schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:12:
2 tal vragen als beginner.
- Hoe verander ik mijn nickname, ben gewoon met me google account ingelogd en bij andere games pakt hij wel de juiste nickname ipv mijn naam.
- Hoe kan ik in het begin het beste geld en gold uitgeven?(gold geef ik nu helemaal niet uit)
- Hoe je de nickname veranderd weet ik niet, maar volgens mij kan dat niet (heb er zelf echter nooit naar gekeken)
- Hoe minder goud uitgeven hoe beter.... Zeker niet aan versnellen van reparaties of verf/wielen/etc aan de auto's (tenzij je dat echt zelf wilt). http://rr3.wikia.com/wiki...egy_For_100%25_Completion is een site waar je kan zien hoe je met de minste middelen de meeste winst kan maken (zeker in het begin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De nieuwe McLaren update is uit.

De MP4-X, 675LT, en de 570GT!
• Push the future of racing forward with an all-new 8-day special event, featuring the McLaren MP4-X
• The Gauntlet returns, featuring the sleek McLaren 570GT
• Three new Limited-Time Series, featuring the Ferrari LaFerrari, Ferrari 599 GTO, and the McLaren 675LT
• Fully upgrade the McLaren P1 GTR, McLaren MP4-X, and the community-chosen Audi R8 LMS Ultra to unlock each new Exclusive Series
Limited Time Series to win the McLaren 675LT starts now, 4 days left.
Special Event to with the MP4-X starts in 4 days.

No new track, 3 new cars, and chance to win the LaFerrari and Ferrari 599 GTO if you don't already have them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Mooie update. Beide Ferrari's had ik nog niet. Komt dus mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Stuurassistentie en remassistentie zijn aangepast, de optie LOW lijkt UIT te zijn en HIGH lijkt LOW te zijn.
Een grote domper wat mij betreft want het is er niet beter op geworden.

Ook sandbagging is anders, sta je bij de finish te wachten op de rest dan knallen ze vol in je achterkant.

Voor de rest leuke auto's maar zal wel weer een vermogen aan goud kosten, vooral de MP4-X ben ik bang.

[ Voor 13% gewijzigd door Tijar op 02-11-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Er schijnen 2 upgradeschema's te zijn voor de TLS van de McLaren 675LT:
- 3333233 (215 Goud en R$ 1.135.700)
- 7313222 (191 Goud en R$ 2.952.500)
Scheelt 24 goud, maar de laatste 3 R$ upgrades voor de motor zijn 36 uur en 2x 48 uur. Dat is behoorlijk wat advertenties en eigenlijk ook best erg veel R$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Klopt en om alles op 100% te krijgen zul je nog verder moeten gaan om de PR70 te halen. Ben nog aan het kijken welke updates hiervoor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:26:
Klopt en om alles op 100% te krijgen zul je nog verder moeten gaan om de PR70 te halen. Ben nog aan het kijken welke updates hiervoor nodig zijn.
Full upgrade voor de 675 is PR70,7 (R$ 2.700.700 en 558 Goud). PR70 kan met 7344333 (als ik het goed zie) wat dan 80 Goud scheelt.
De Speciale serie voor de 675 levert wel weer 70 Goud op (en extra races), maar misschien komt er (ooit) een korting op de upgrades......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama die 675 hij houd gewoon in bij een bocht race 3 van serie 3 is gewoon erg om door te komen wat erg om zo een update uit te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:39:
[...]

Full upgrade voor de 675 is PR70,7 (R$ 2.700.700 en 558 Goud). PR70 kan met 7344333 (als ik het goed zie) wat dan 80 Goud scheelt.
De Speciale serie voor de 675 levert wel weer 70 Goud op (en extra races), maar misschien komt er (ooit) een korting op de upgrades......
Thx, is inderdaad een heleboel goud, dan gaan we voorlopig maar even wachten om mogelijke kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:40:
Wat een drama die 675 hij houd gewoon in bij een bocht race 3 van serie 3 is gewoon erg om door te komen wat erg om zo een update uit te brengen
In alle trage bochten lijkt hij gewoon stil te staan, in de bus stop op het Porsche test circuit is het helemaal schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:47:
[...]

In alle trage bochten lijkt hij gewoon stil te staan, in de bus stop op het Porsche test circuit is het helemaal schandalig.
Weer een ik-schakel-niet-terug bug, zoals eerder met de Clio was? Opschakelen naar 6 en nooit meer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan onderhoud 4.5 uur dat schiet al helemaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nee inderdaad en de advertenties ben ik inmiddels ook wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik probeer zover mogelijk te komen zonder onderhoud. Ik ga in de gewone serie wel kijken wat de auto allemaal echt kan. Eerst maar (niet te moeilijk) binnenhalen zonder daadwerkelijk echt iets aan botvertraging te doen.
Doel 1: Alle auto's binnenhalen
Doel 2: Alle series uitrijden
optioneel doel (na doel 1): WTTT auto's volledig upgraden om zo mee te kunnen doen voor goud

[ Voor 26% gewijzigd door agnocchi op 02-11-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Je kunt de bots goed vertragen door bij een afvalrace of dragrace moedwillig te verliezen, werkt ook hier prima.

Ik drukte net per ongeluk op onderhoud en even geen advertenties te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik reed net met de nissan altima ,sinds de update rijdt die auto totaal anders ,ik weet niet wat fm gedaan heeft maar ik mag toch hopen dat ze de handling weer naar de oude settings teruggaan .
Als alle auto's zo verrot rijden na deze update is voor mij de lol er wel vanaf.
Zit totaal geen snelheid meer in de auto

Net met een lmp1 gereden ,bijna 10 sekonden langzamer op lemans :(
Ding staat soms bijna stil 8)7

Jaren aan het rijden om zo snel mogelijk te gaan en fm krijgt het met 1 update voor elkaar om weer als beginner over het asfalt te kuieren |:(

[ Voor 28% gewijzigd door 3rw1nk op 02-11-2016 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad lemans is 10 sec langzamer geworden in de laatste dubbele bocht staat de wagen gewoon stil wat een drama. En dan melbourne in de snelle bocht staat de wagen ook gewoon stil terwijl de tegenstanders snel door die bocht gaan waar zijn ze mee bezig. Draai vlug terug om het plezier terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen last van langzamere auto's. Hebben jullie de remassistent aanstaan? Ik rij zonder hulpmiddelen en merk eigenlijk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lol is er bij vanaf al dat automatisch remmen bij de bochten ik hoef de malaren 675 niet meer geen plezier hier in. Wat een teleurstelling deze upgrade heel het spel bederft en geen event meer uit te rijden mede door die belachelijke reparatie tijd 4.5 uur nee laat maar wacht ooit wel op aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Monkeys zijn op de hoogte van de situatie en ze hebben niet bewust aanpasssingen gedaan op het gebied van gameplay en remassistentie e.d.

Hopelijk dat ze dit nog herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:18
phh. hier hetzelfde. Met de 675 op Daytona verlies je erg veel tijd met de bus stop chicane voordat je de Oval op gaat.

Ik speel met remassistentie op laag omdat ik onvoldoende speel om voor alle auto's en circuits de juiste rempunten te kennen.

Maar het lijkt nu inderdaad wel of de remassistentie standaard op high staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De 675 binnen en het is op zich wel een goed rijdende auto denk ik maar de aanpassingen van de Monkeys verprutsen een hoop.

Het is net alsof je een nieuw spel speelt en je moet alle rempunten opnieuw bepalen. Jammer ook dat de tijden structureel langzamer zijn.

Iemand die ervaring heeft met remassistentie HIGH? Is dit nog erger dan LOW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Dan ga je waarschijnlijk stapvoets door de bochten mick :-):-)

Als dit zo blijft ben ik helaas na ruim 2 jaar klaar met rr3
Speel het spel omdat ik het leuk vond ,niet om me te ergeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hahaha en we lachen er nu om maar eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat ze dit niet knap getest hebben. Hoe moeilijk kan het zijn om vooraf het spel te testen, dit soort fouten moet ze toch opvallen?

Ik zat zojuist een opsomming te maken van de fouten/glitches die ze de afgelopen jaren hebben gemaakt:

- reparatietijden kon je versnellen door de klok van tablet/telefoon vooruit te zetten.
- 100% bonus was te behouden door op het juiste moment RR3 af te sluiten en weer te starten.
- Kotter procedure
- in Melbourne kon je voorheen voltooien zonder te sturen.
- Indy update waarbij de bots na een botsing volledig de weg kwijt raakten.
- normaal gesproken wordt je topsnelheid trager na een botsing maar er is een update geweest waarbij de topsnelheid hoger werd na botsen, geweldig was dit.
- koplampen die niet branden bij nachtraces
- in deze update is het ook mogelijk om vooruit te komen zonder gas te geven, de achterligger duwt je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Fouten maken kan altijd ,maar ik vind dit wel een heel raar fenomeen.
Die botjes die je toen kon crashen en vervolgens allerlei capriolen zoals achteruit blijven rijden vond ik wel grappig:-)
Dit vind ik dus helemaal niks ,vanmorgen lemans gereden ivm de 20% roem,nou ik werd uiteindelijk3e met een 1,5 minuut langzamere tijd als normaal ,en uiteraard ook geen dubbele roem met de manager.
Dus komt erop neer dat het spel voor mij voltooid verleden tijd is als het zo blijft.
Al ga ik ervan uit dat het uiteindelijk wel weer goed komt.
Misschien hebben ze het expres gedaan omdat je dan meer goudupgrades nodig hebt om een auto of event te kunnen winnen?
Als dat zo is denk ik dat fm van een koude kermis thuis komt ,want dit gaat spelers kosten als het te lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de max PS voor de ML 675 Lt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
PR70,7 is de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) Lol de mclaren gewonnen in 1 dag door alles te rijden in het roood en nooit onderhoud te doen dan is het gewoon een makkie. Hij is binnen met nog 2 dagen over op naar de volgende. Was een goede tip om het zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik kwam op internet iets tegen om de sertings aan te passen, of het werkt weet ik niet maar ik ga het straks even testen.

Try the following: Start the race with Brake Assist set to High, then after the race starts, pause and set the Brake Assist to Low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
Tijar schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 07:36:
Ik kwam op internet iets tegen om de sertings aan te passen, of het werkt weet ik niet maar ik ga het straks even testen.

Try the following: Start the race with Brake Assist set to High, then after the race starts, pause and set the Brake Assist to Low.
Dat werkt wel maar wat is het doel naast het aanpassen van de setting dan?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kassad schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:44:
[...]

Dat werkt wel maar wat is het doel naast het aanpassen van de setting dan?
Na de update voelt de LOW setting als HIGH aan, mogelijk dat het ingame aanpassen de setting weer aanpast zoals het voor de update was.

Moet het nog testen.
Pagina: 1 ... 45 ... 65 Laatste