[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 43 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Auto binnen. Meeste moeite gehad met 5.1 omdat ik tegen de eerste achterliggers aan liep en net om ze binnen de baan in te halen teveel voorsprong liet lopen. Na 3-4x wel gehaald.

5.3 heb ik gedaan met traction control helemaal uit, en alleen driften in de langere bochten. Bij de andere kom je te snel met de kont van de auto nét buiten de baan.

Auto trouwens wel wat meer geupgrade dan eerder in dit topic, tot 58.1

Wat is nu handiger: de porsche carerra S vie de coupe-de-grace vrijspelen en met 20% korting kopen, of wachten tot de gauntlet? Kan je de gauntlet ook spelen om goud als eindprijs ipv de auto?

[ Voor 27% gewijzigd door superduper op 04-09-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik slip juist teveel,op de meest onverwachte en onrealistische momenten. Ik 5.2 dan. Zo weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
Tijar schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:54:
Dag 5 op Catalunya.

Ik had de meeste moeite met 5.3 en ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat ze bij deze challenge de auto hebben aangepast v.w.b. het slippen. Normaal gaat SVR gemakkelijk in de slip en nu was dit veel minder het geval.
Damn monkeys.
Ik had vooral moeite met 5.5. Ik ben niet zo goed in dat Tilt B wat nodig is om een oververhitte motor tegen te gaan, maar uiteindelijk (na héél veel keer proberen) toch gelukt.
5.3 ging verbazingwekkend in 1x goed, maar 5.2 had is wat meer pogingen nodig.
Uiteindelijk met de 1133313 upgrades was de auto nog redelijk stabiel en was het goed te doen op het laatst.

[ Voor 57% gewijzigd door agnocchi op 05-09-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 15x proberen uiteindelijk 5.5 ook gehaald. 5.3 en 5.3 beiden simpel gehaald. Grappig om te zien dat de ene meer moeite heeft met een bepaalde uitdaging dan een ander. Zelf vindt ik de 'je mag niet van de baan' uitdagingen het moeilijkste. De Jag is binnen, nu voorbereiden op de Porsche, die waarschijnlijk veel te duur wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
auto op manual zetten i.p.v. automatisch dan had je in ieder geval geen last van oververhitting van de motor.
En 5.1 en 5.3 kun je makkelijk de botjes vertragen door meteen offtrack te gaan en vervolgens de race opnieuw te doen .na een keer of 10 opnieuw te starten zijn ze voldoende vertraagt

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Morgen of zaterdag de start van de nieuwe Gauntlet.

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Heb problemen met RR3. Ben ineens ingelogd als gast? Kan geen connectie maken met team en heb geen tijden meer bij wekelijkse tijdritten.... Inloggen met Google account lukt ook niet... Meer met dit probleem?

• Solid4S
En hij doet het weer??? Gelukkig!

• Tijar
The Gauntlet is begonnen, succes!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

In de gauntlet al wel tegen een bug aan gelopen: in een jager race op suzuka 'met minder grip' win je wel, maar is de uitdaging volgens RR toch mislukt. Je komt daar verder niet voortbij, dus moet steeds rond race 14 weer overnieuw beginnen.

• Solid4S
Ben reeds bij uitdaging 18. Nog geen problemen gehad

• Tijar
Bij ruim 145.000 punten een onverklaarbare vastloper en nu opnieuw beginnen, gelukkig hebben we nog 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
wat ik net merkte is dat een cloud save nadat een bosschallenge verloren is, niet meer de bosschallenge overnieuw start. Hij begint echt helemaal opnieuw met de eerste run (punten blijven uiteraard wel staan). Tenzij ik iets verkeerd heb gedaan, dus de race stoppen voordat de finishlijn overschreden wordt....

EDIT: Lees net dat er een work-around is: Als de cloud restore niet werkt, gewoon overnieuw beginnen en de eerste race winnen. Dan een cloud restore. Dit schijnt dan wel te kunnen (lees ook, dat er een boss challenge eerst gewonnen moet worden, maar dat wordt even testen dan....)
Net getest: Dit werkt.... Alleen de volgende even winnen en de restore werkt gewoon.

[ Voor 37% gewijzigd door agnocchi op 11-09-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit 1 lastige bij....achteruit over de finish. Die lukt me niet. Gelukkig 3x als eerste challenge uit de serie. Dus gewoon opnieuw beginnen. Porsche rijdt echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
In de achteruit over de finish was een beetje een uitdaging inderdaad. Ik heb eerst de snelste auto van de weg afgeduwd zodat ik flink wat voorsprong kon opbouwen. De rest is namelijk een stuk trager. Met zo'n 200-300 meter voorsprong vlak voor de finish remmen en omdraaien, om dan de laatste paar meter in de achteruit over de finish te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:56:
wat ik net merkte is dat een cloud save nadat een bosschallenge verloren is, niet meer de bosschallenge overnieuw start. Hij begint echt helemaal opnieuw met de eerste run (punten blijven uiteraard wel staan). Tenzij ik iets verkeerd heb gedaan, dus de race stoppen voordat de finishlijn overschreden wordt....

EDIT: Lees net dat er een work-around is: Als de cloud restore niet werkt, gewoon overnieuw beginnen en de eerste race winnen. Dan een cloud restore. Dit schijnt dan wel te kunnen (lees ook, dat er een boss challenge eerst gewonnen moet worden, maar dat wordt even testen dan....)
Net getest: Dit werkt.... Alleen de volgende even winnen en de restore werkt gewoon.
Wat moet je nu eerste winnen? Een enkele race of echt een BOSS race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:32:
[...]

Wat moet je nu eerste winnen? Een enkele race of echt een BOSS race?
Ik heb alleen de eerste hoeven te winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:08:
[...]

Ik heb alleen de eerste hoeven te winnen....
klopt idd, net moeten toepassen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upje schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:01:
In de achteruit over de finish was een beetje een uitdaging inderdaad. Ik heb eerst de snelste auto van de weg afgeduwd zodat ik flink wat voorsprong kon opbouwen. De rest is namelijk een stuk trager. Met zo'n 200-300 meter voorsprong vlak voor de finish remmen en omdraaien, om dan de laatste paar meter in de achteruit over de finish te kunnen.
Ja, dat lukt inderdaad beter dan 50 meter voor de finish op volle snelheid al remmende je stuur omgooien en vervolgens proberen achter te rijden terwijl Magnus op 100 meter zit... 8)7

Inmiddels dus éénmaal deze ook gehaald.

Totaal al op 217k nu. Rest van de week rustig aan de Porsche binnen hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Vind de Porsche toch tegenvallen eerlijk gezegd. Slipt veel te snel door imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zo hij is binnen en ik ben het met Lambo LP670 SV eens, de rijeigenschappen vallen me behoorlijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem wel fijn rijden. Heb op 4 of 5 na alle upgrades erop. Hij is relatief snel, laat zich makkelijk de bocht in/uit sturen en je kunt er mooi gecontroleerd mee driften. Prima karretje imho.

Zo, vanochtend de Porsche binnen gehaald. Was een leuke Gauntlet. Viel me op dat de uitdaging met willekeurig naar links en rechts sturen veel makkelijker waren dan de vorige keren.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik twijfel of ik met deze Gauntlet verder ga. Ik vind 'm niet echt leuk en wel heel erg langdradig.....
Misschien de komende dagen alleen t/m Boss1 en dan overnieuw beginnen en kijken hover ik kom. Ik zit nu op 187.000 punten, maar heel spannend vind ik de auto niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Dat de porsche uitbreekt komt omdat hij een technisch mankement heeft ,de achterspoiler komt niet omhoog dus heeft hij te weinig downforce op de achterwielen >:)
Zal een terugroep aktie worden voor alle 991/2 :)
Verder vind ik wel dat 350k punten veel zijn voor zo'n waterkoker.
Krijg heimwee naar de 1e gauntlet ,die had je in 1 dag afgerond

Vraag me ook af hoe het is met de mensen die vol vertrouwen dachten geen goldupgrades nodig te hebben voor deze gauntlet.
Nog steeds geen goud gebruikt? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door 3rw1nk op 13-09-2016 18:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:26:
Dat de porsche uitbreekt komt omdat hij een technisch mankement heeft ,de achterspoiler komt niet omhoog dus heeft hij te weinig downforce op de achterwielen >:)
Zal een terugroep aktie worden voor alle 991/2 :)
Verder vind ik wel dat 350k punten veel zijn voor zo'n waterkoker.
Krijg heimwee naar de 1e gauntlet ,die had je in 1 dag afgerond

Vraag me ook af hoe het is met de mensen die vol vertrouwen dachten geen goldupgrades nodig te hebben voor deze gauntlet.
Nog steeds geen goud gebruikt? ;)
Ik heb nog steeds geen goud gebruikt. Ik zit nu op 303.780 punten. Nog 3x Boss1 halen en hij is binnen. Duurt alleen een stuk langer zo, maar voor deze auto zijn goud upgrades echt overbodig...

• Lambo LP670 SV
Ik ben al lang gestopt. Eerlijk gezegd zegt RR3 me minder en minder. Misschien is het over een maand of 4 beter maar nu kan het me niet meer boeien. Zelfs de dagelijkse bonus mogen ze houden.

• Tijar
Ze zullen snel met iets nieuws moeten komen want het is de laatste tijd wel heel erg veel van hetzelfde en het begint mij ook steeds minder te boeien.

Ik kan nog een NASCAR update herinneren waarbij je ramen moest breken van tegenstanders, dat waren nog eens uitdagingen. Nu lijkt alles op elkaar.

Welke games spelen jullie nog meer op telefoon/tablet?

Ik speel veel Battle of the Bulge.

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:17:
Ze zullen snel met iets nieuws moeten komen want het is de laatste tijd wel heel erg veel van hetzelfde en het begint mij ook steeds minder te boeien.

Ik kan nog een NASCAR update herinneren waarbij je ramen moest breken van tegenstanders, dat waren nog eens uitdagingen. Nu lijkt alles op elkaar.

Welke games spelen jullie nog meer op telefoon/tablet?

Ik speel veel Battle of the Bulge.
Ik speel eigenlijk nog geen andere spelletjes.... Ik probeer RR3 nog even vol te houden. Ik wil in ieder geval kijken of ik alle auto's binnen kan fietsen. Nog 'maar' 15985 goud te gaan hiervoor (los van de R$ 6.777.000) en ik zit 'al' op 2427 goud :P 8)7

• Lambo LP670 SV
Pokemon's vangen, alhoewel dat ook minder begint te boeien.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Ik ben aan de Titan Quest, een uitstekende port van de pc game. Ook Rush Rally 2 is een aanrader. Verder hoop ik nog steeds dat RR3 een goede concurrent krijgt, iets met raceweekenden oid.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Sinds kort begonnen met micromachines, een echte classic en een paar maanden geleden weer als mobiele game uitgekomen. Aanrader!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik vind RR toch nog wel leuk. Ben de laatste tijd veel meer met de TimeTrials bezig. Met de restore truuk kan je de wagens helemaal upgraden, en ik denk dat alles in de topregios hiermee rijden. Dan komt het aan op strak rijden om een goeie tijd te halen. Steeds een klein beetje schaven. Ik kan geen off-track melding meer zien, en soms heel frustrerend, maar als het lukt erg leuk.

Daarnaast probeer ik steeds meer compleet te maken. Sommige series zijn daar echt belachelijk in: een verplichte PS die je honderden goud kost voor een laatste race waarmee je 23 goud wint. Dat is wel jammer. Ik zit nu op 79%, waarvan een heel groot deel de NASCAR is die ik nauwelijks heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:38:
Ik vind RR toch nog wel leuk. Ben de laatste tijd veel meer met de TimeTrials bezig. Met de restore truuk kan je de wagens helemaal upgraden, en ik denk dat alles in de topregios hiermee rijden. Dan komt het aan op strak rijden om een goeie tijd te halen. Steeds een klein beetje schaven. Ik kan geen off-track melding meer zien, en soms heel frustrerend, maar als het lukt erg leuk.

Daarnaast probeer ik steeds meer compleet te maken. Sommige series zijn daar echt belachelijk in: een verplichte PS die je honderden goud kost voor een laatste race waarmee je 23 goud wint. Dat is wel jammer. Ik zit nu op 79%, waarvan een heel groot deel de NASCAR is die ik nauwelijks heb gedaan.
Ik denk dat 100% voltooiing bijna onmogelijk is geworden met dat die duurdere goud updates en auto's. Ik zit op 55,5% voltooiing nu. Voorlopig eerst maar werken naar alle auto's en dan stukje bij beetje de series 1 voor 1 afmaken.

Time Trials is leuk om ernaast te doen. Ik doe 'm alleen zonder backup - upgrade - restore. Speel tegen een vriend van mij en zo blijft het leuker. FM is trouwens behoorlijk aan het huishouden geweest met de TT en bans.

• Solid4S
Ben benieuwd wat de nieuwe update gaat brengen. Merk ook dat ik steeds minder zin heb

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Zou een Nordschleife upgrade wel waarderen, al denk ik dat veel mensen zullen rage-quiten in de eerste dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Momenteel zit ik op 88% en heb op 1 na alle wagens. Zou mooi zijn als we weer een tijdje Le Mans konden rijden met dubbele roem om de goud voorraad aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bemax schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:54:
Momenteel zit ik op 88% en heb op 1 na alle wagens. Zou mooi zijn als we weer een tijdje Le Mans konden rijden met dubbele roem om de goud voorraad aan te vullen.
nice! qua wagens heb ik nog even te gaan: 137 vd 160 pas.Zie ik voorlopig ook niet zo snel bijtrekken: alleen de nascar autos kosten al 5000 GC zonder upgrades. Dan nog wat hypercars enzo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het lijkt erop dat we de volgende update weer een Ferrari krijgen, ga alvast maar sparen 😞

De Monkeys hebben problemen met de update wegens de laatste iOS update en daarom is er de volgende actie.

4 dagen upgrade actie op de Toyota TS040 en de Lambo Asterion LP910-4.

[ Voor 48% gewijzigd door Tijar op 21-09-2016 06:47 ]

Verwijderd

Tijar schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:19:
4 dagen upgrade actie op de Toyota TS040 en de Lambo Asterion LP910-4.
Ondanks dat de 20% korting wel een beetje karig is, heb ik toch maar de portemonnee getrokken voor de TS040 (~850gc om m op PR95 te krijgen).

• agnocchi
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:47:
[...]

Ondanks dat de 20% korting wel een beetje karig is, heb ik toch maar de portemonnee getrokken voor de TS040 (~850gc om m op PR95 te krijgen).
Ik ga m'n Asterion maar eens op orde brengen (~522 goud). Kan ik Hybrid Hypercar Clash en Concept Car Clash en Tour Del Torro bijna afmaken (ik mis nog wel de Veneno en LaFerrari om ze echt helemaal op 100% te zetten). Levert toch nog iets op. Hopelijk kan ik 'm in WTTT nog een keer gebruiken....

• Tijar
De update is uit, 4 nieuwe auto,s:

Ferrari F12tdf
Ford Falcon FG X
Nissan Altima
Holden Commodore

Tevens 3 nieuwe exclusieve series.

Ik heb alleen het idee dat er iets niet klopt met het aantal races. Gisteren was het totaal aan races iets van 4760 en nu heb ik er ineens 4908 gereden en nu zijn er totaal 5276 te rijden. Vreemd.

Misschien tellen ze nu de exclusieve series ook mee voor het aantal races, slimme Monkeys toch. Zo hopen ze dat er meer spelers de auto's van alle updates voorzien om alles op 100% te krijgen.

Special Events

Supercheap Auto Bathurst 1000 – Holden Commodore VF Supercar, Ford Falcon FG Supercar
Tour Auto Speciale - Ferrari F12tdf
Limited Time Series - Koenigsegg Regera Championship
Limited Time Series - Audi R8 Spyder Championship
Gauntlet Season 9 - Nissan Altima Supercar
Bonus Series

Supercar Championship
Supercars: Holden vs Ford
Supercars: Altima Power Play
Track Thrillers
Exclusive Series

Koenigsegg Regera Exclusive Series
Ferrari F12tdf Exclusive Series
Lamborghini Gallardo LP560-4 Exclusive Series
Fixes/improvements:

Updated the finish line for Bathurst to match the real world finish line
Increased the Level cap
Fixed an issue where brake lights would incorrectly light up while pressing both the accelerator and brakes at the same time
Improved first time user flow for servicing

[ Voor 113% gewijzigd door Tijar op 22-09-2016 06:50 ]

• Solid4S
Beetje jammer dat je nu R$ krijgt ipv goud voor de reclamefilmpje. Verder wel grappige update

• Tijar
Ik kreeg de eest 7 goud en daarna was het over, ben benieuwd naar morgen.

Kreeg iemand ook de melding dat je nu ook Elite racer bent?

[ Voor 30% gewijzigd door Tijar op 22-09-2016 09:08 ]

• Solid4S
Ja die kreeg ik ook. Je krijgt nu iets meer dagbonus

• agnocchi
Ik kreeg in eerste instantie wat goud, daarna de update geïnstalleerd en daarna nog wat goud (totaal volgens mij meer dan 20) en daarna nog 2 of 3 keer R$ voor filmpjes. Ik hoop alleen niet, dat je vanaf nu alleen maar R$ voor filmpjes krijgt. Dan is het snel over met auto's binnenhalen. Ik heb niet genoeg tijd om m'n zoveel te racen, dat ik het met level-ups kan halen allemaal....

Ik had geen berichtje, dat ik nu een elite racer was :-(

Wel fijn, dat we de Regera weer kunnen winnen. Daar was ik echt op aan het wachten. Er waren wat geruchten, dat hij misschien on-sale zou komen, maar dit is veel beter.

[ Voor 21% gewijzigd door agnocchi op 22-09-2016 11:12 ]

• Lambo LP670 SV
Ik vermoed dat Elite racers alleen die spelers zijn die ooit een in-app aankoop hebben gedaan.
Heb er zelf bv. 1.5€ aan gegeven om de adds eruit te krijgen (was toen een actie, koop 'iets' aan en zie verder ook geen adds meer).

• Johan_Germs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:18
Ik moet zeggen dat R$ 2.000 per filmpje wel errug weinig is.

Die ads, die zie ik al heel lang niet meer. jullie nog wel?

• Tijar
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:28:
Ik vermoed dat Elite racers alleen die spelers zijn die ooit een in-app aankoop hebben gedaan.
Heb er zelf bv. 1.5€ aan gegeven om de adds eruit te krijgen (was toen een actie, koop 'iets' aan en zie verder ook geen adds meer).
Dat zou een criterium kunnen zijn maar ik kwam op een ander forum iets tegen dat iemand zonder in-app aankoop toch Elite race is geworden. Zou totale speeltijd of voltooien van de Elite tier een mogelijkheid kunnen zijn?

• Solid4S
Heb geen in-app aankopen gedaan en ook de exclusive serie niet compleet. Heeft het te maken met de ranking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 op Le Mans

Challenge 1 - een halve ronde die je binnen 1:28 moet voltooien.
Challenge 2 - autocross
Challenge 3 - 1 ronde cup en raak niet meer dan 5 seconden buiten de baan.

Beloning 10 goud.

Dag 3 op de Nurgburgring.

Challenge 1 - eliminatie op het GP circuit en blijf elke keer 1 plek van de laatste weg zonder kaart.
Challenge 2 - snelheidsrecord op sprint circuit en slip niet meer dan 2 seconden buiten de baan.
Challenge 3 - autocross op het sprint circuit zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - endurance en tik tenminste 2x de 280km/uur aan.

Beloning R$20,000 en 10 goud.

[ Voor 49% gewijzigd door Tijar op 23-09-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:40:
Heb geen in-app aankopen gedaan en ook de exclusive serie niet compleet. Heeft het te maken met de ranking?
Ik heb gezien dan spelers met een rang van 193 Elite zijn en met 600 niet, zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Vandaag maar weer 2 gouden filmpjes daarna alleen R$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dag na de update ben ik ook een elite-racer geworden. Kan zijn dus dat je even n dag moet wachten. (Ik ben level 153, geen aankopen gedaan, 78% van de carrière compleet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ben ook elite racer geworden volgens fm dan :)
Als je elke keer als je inlogt 100%extra krijgt dan is dat wel lekker ,vooral om roem en goud dan de rs mogen ze wat mij betreft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
Heb RR3 de vraag even gesteld op facebook, wat zijn de voorwaarden en wat zijn de voordelen?

Zodra ik wat weet post ik het hier

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb iets raars in een Nascar serie: deze heb ik op 100% gereden, maar ik krijg niet de awards die erbij horen. Als ik daarvan de status opvraag zie ik daar dat hij op 93% staat, en ik dus nog 'iets' moet doen.

Vraag is: wat moet ik nog doen om wel die prijzen te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://osmcma-bn1305.files.1drv.com/y3mV1t8tEj8nwo_eIQo7nwH8wcPEfAyc0MulpVqsjf6xc6I-Gu6baZ0TNJiO8X9gltsUP4T0dppIjzOsVseY2GpS3nky3z6RmWSW8x-BjmYYES-hoXZwTkgtHAke1P4LvsAPQVI-Gw62jGK3pkvKv0DsSPFu1N3o9lSG-5oc7F3iVs?width=1334&height=750&cropmode=none

[ Voor 29% gewijzigd door superduper op 24-09-2016 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
superduper schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:05:
Ik heb iets raars in een Nascar serie: deze heb ik op 100% gereden, maar ik krijg niet de awards die erbij horen. Als ik daarvan de status opvraag zie ik daar dat hij op 93% staat, en ik dus nog 'iets' moet doen.

Vraag is: wat moet ik nog doen om wel die prijzen te krijgen?

[afbeelding]
Je mist 3 sponsors..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

thanks, dat begreep ik uit het plaatje :)

Maar hoe krijg ik die erbij als ik alles al gewonnen heb?

• Solid4S
Je moet meer wedstrijden rijden om sponsoring ook op 100% te krijgen.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Solid4S schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:35:
Je moet meer wedstrijden rijden om sponsoring ook op 100% te krijgen.
dus gewoon eerdere races blijven draaien? Welke dan? Moet je dan een bepaalde plaats halen, en niet winnen oid?

vaag gedoe zeg..

[ Voor 3% gewijzigd door superduper op 24-09-2016 17:36 ]

• Tijar
superduper schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:36:
[...]

dus gewoon eerdere races blijven draaien? Welke dan? Moet je dan een bepaalde plaats halen, en niet winnen oid?

vaag gedoe zeg..
Gewoon een aantal proberen, is inderdaad een beetje vaag.

• Solid4S
Klopt. Ik reed volgens mij Richmond 13 rondjes. Let wel op je krijgt niet elke race een sponsor erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

thx, heb ze nu binnen. Toch lekker weer 50GC erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Spa.

Challende 1 - 2 rondes H2H, na de eerste ronde met je 1e staan en val daarna terug en blijf 60 seconden op 20 meter en win
Challende 2 - 2 rondes cup en win met een gemiddelde van 200km/uur.
Challende 3 - flitsfoto zonder te slippen
Challende 4 - 2 rondes cup en zorg dat je na de 2e ronde 7e ligt, je hoeft niet te winnen.

Beloning 15 goud.

Dag 5 op de Nurgburgring.

Challenge 1 - 2 rondes cup en zorg dat je of de eerste of de tweede ronde een voorsprong hebt van 100 meter.
Challenge 2 - eliminatie en achtervolg de nummer 1 voor tenminste 12 seconden.
Challenge 3 - autocross op het GP circuit zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - 3 rondes cup en win of achtervolg een voorganger tenminste 35 seconden.

Beloning R$20,000 en 15 goud.

Dag 6 op Monza.

Challenge 1 - 3 ronde cup op het junior circuit. Win en zet de snelste ronde neer zonder van de baan te gaan.
Challenge 2 - flitsfoto en win binnen 17 seconden.
Challenge 3 - 1 tegenstander op het junior circuit. Win in tegenovergestelde richting.
Challenge 4 - snelheidsrecord binnen 1:40 minuut zonder van de baan te gaan en zonder race info.
Challenge 5 - eliminatie met 5 tegenstanders. Blijf elke keer voorlaatste en achtervolg de nummer 1 vervolgens 19 seconden en win.

De laatste lijkt me redelijk lastig in de laatste seconde inhalen dus zorg dat we een bocht in de buurt is!

Om in tegengestelde richting te oefenen:
Legend - Masters of Speed - 21.3 - H2H - Aston GTE.

Beloning 20 goud.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijar op 26-09-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haak af bij de Ferrari. Dag 5 1ste race haal ik niet meer met alles 1x upgraded.
Bovendien rijdt deze weer als een dweil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
Tijar schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:04:
Dag 4 op Spa.

Challende 1 - 2 rondes H2H, na de eerste ronde met je 1e staan en val daarna terug en blijf 60 seconden op 20 meter en win
Challende 2 - 2 rondes cup en win met een gemiddelde van 200km/uur.
Challende 3 - flitsfoto zonder te slippen
Challende 4 - 2 rondes cup en zorg dat je na de 2e ronde 7e ligt, je hoeft niet te winnen.

Beloning 15 goud.
Toevoeging, indien je de F40 nog niet in je garage hebt, krijg je die ook als beloning aan het einde van Dag 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Johan_Germs schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:40:
[...]

Toevoeging, indien je de F40 nog niet in je garage hebt, krijg je die ook als beloning aan het einde van Dag 4 :)
Thx, inderdaad het geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Weet iemand tot hoever je de Ferrari moet upgraden. Heb 1 rondje goud gedaan, maar twijfel of het voldoende is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb geen idee Solid4S maar volgens mij zul je er nog wel wat goud aan moeten besteden.

Er valt me iets op aan de cameraview. Ik gebruik normaal de camera op de bumper zodat je alleen de weg ziet. Druk je op de achteruitkijkspiegel dan is daarna de view veel hoger dan de bumper, wil lekker voor het overzicht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Solid4S schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:29:
Weet iemand tot hoever je de Ferrari moet upgraden. Heb 1 rondje goud gedaan, maar twijfel of het voldoende is
meestal kost het upgraden van een Ferrari minstens een nier, dus zeer waarschijnlijk zal je verder moeten. Ik heb alleen nog geen overzichtje kunnen maken wat de PR eis is voor de serie. Hier is alvast het gehele overzichtje:
http://rr3.wikia.com/wiki/Ferrari_F12tdf

[ Voor 3% gewijzigd door superduper op 26-09-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:45:
[...]
meestal kost het upgraden van een Ferrari minstens een nier, dus zeer waarschijnlijk zal je verder moeten. Ik heb alleen nog geen overzichtje kunnen maken wat de PR eis is voor de serie. Hier is alvast het gehele overzichtje:
http://rr3.wikia.com/wiki/Ferrari_F12tdf
Als ik het goed heb, is het de laatste tijd voldoende geweest om met 1 rondje goud extra er toch wel te komen (met de R$ upgrades daarna). Kosten zijn dan voor upgradeschema 3333232 zo'n 242 goud en R$741.400 (eerste rondje + 2de rondje). Hopelijk is het genoeg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ben nu bezig met de Exclusief serie van de Gallardo LP560-4 en 15.1 is Mount Panorama is voor mijn gevoel heel anders, zodra je over de top bent lijkt de weg veel breder dan normaal.

Misschien gedaan voor de Bathurst 1000?

[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 26-09-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
Heb na de update al aardig wat Mount Panorama gereden, maar dat is me niet opgevallen. Wel de verplaatste finishlijn (veel korter achter laatste bocht). Startopstelling is gelijk gebleven.

P.S. Is er nog ergens een recent lijstje te vinden met de R$ per race?
Ik ben op zoek naar de race met de meeste R$ die ik kan rijden. Heb helaas geen LMP1 auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:59:
[...]

Als ik het goed heb, is het de laatste tijd voldoende geweest om met 1 rondje goud extra er toch wel te komen (met de R$ upgrades daarna). Kosten zijn dan voor upgradeschema 3333232 zo'n 242 goud en R$741.400 (eerste rondje + 2de rondje). Hopelijk is het genoeg.......
Op wat voor PR zit je dan? Volgens dit (http://rr3.wikia.com/wiki/Track_Thrillers) moet je tot PR 65 upgraden wil je 100% van de track Thrillers serie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:49:
[...]
Op wat voor PR zit je dan? Volgens dit (http://rr3.wikia.com/wiki/Track_Thrillers) moet je tot PR 65 upgraden wil je 100% van de track Thrillers serie halen.
Als je Track Thrillers wilt halen, heb je 7353333 (612 goud en R$2,657,500) nodig. Da's voor mij in ieder geval pas veel later.... Eerst maar kijken of ik alle auto's kan binnenhalen (en dan het liefst zo goedkoop mogelijk) en dan hard sparen om de series volledig uit te kunnen rijden.

[ Voor 33% gewijzigd door agnocchi op 26-09-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Johan_Germs schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:18:
Heb na de update al aardig wat Mount Panorama gereden, maar dat is me niet opgevallen. Wel de verplaatste finishlijn (veel korter achter laatste bocht). Startopstelling is gelijk gebleven.

P.S. Is er nog ergens een recent lijstje te vinden met de R$ per race?
Ik ben op zoek naar de race met de meeste R$ die ik kan rijden. Heb helaas geen LMP1 auto's
In de Fixes/improvements (onder Support onder Help & About) staat dat de beschrijving van de 4.6.2 update. Hierin wordt ook aangegeven, dat de finishlijn is is verplaatst om deze gelijk te trekken aan de daadwerkelijke finishlijn.

Lijstje met R$ per race: http://rr3.wikia.com/wiki/RR3_Wiki:Most_Profitable_Races
Je kan zonder LMP1 auto's 8.6 van McLaren Generations (met de F1 FGTR of P1 GTR) of 6.3 van Classic Ferrari Showdown (met de F40 of F50) rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
Thx agnocchi.

Heb de lijst even in Excel gezet en gesorteerd op R$. 6.3 CFS gaat het voortaan worden om R$ te 'harvesten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 7 op Le Mans.

Challenge 1 - 1 ronde cup en win met 320 meter voorsprong zonder te botsen.
Challenge 2 - Autocross en win met een gemiddelde van 206km/uur zonder van de baan te gaan.
Challenge 3 - Endurance en haal 3x 337km/uur en haal tenminste 20,9 kilometer.
Challenge 4 - rollende start op het laatste rechte eind en je hebt 3 liter brandstof en haal de finish zonder van de baan te gaan.
Challenge 5 - 1 ronde en je moet binnen 60 meter van de nummer 2 over de finish komen met slechte remmen.

Beloning R$40.000 en 20 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Misschien moet ik dit keer even een paar keer goed slikken en iets meer gaan uitgeven om 'm binnen te halen.... Er zijn een aantal rijders, die 'm op 3333232 binnen hebben gehaald (soms met 1x skippen), maar dat zijn wel de betere rijders. Misschien is 7333232 een optie (voor mij in ieder geval). Da's goedkoper (qua goud dan) dan 3333333, maar geeft wel meer snelheid. Enige wat dan wat minder is, is het remmen. Met zoveel meer snelheid, gaat dat nog wel goed opletten worden, zeker met de races die nog komen waar je niet van de baan mag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Met 1331212 is het ook mogelijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tijar op 27-09-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:31:
Met 1331212 is het ook mogelijk :)
Heb jij 'm zelf binnengehaald hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:42:
[...]

Heb jij 'm zelf binnengehaald hiermee?
Nee ik heb iets meer updates geplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:47:
[...]

Nee ik heb iets meer updates geplaatst ;)
En wat is iets meer :) ?
En hoe goed kwalificeer jij jezelf als racer ;) ?

[ Voor 12% gewijzigd door agnocchi op 27-09-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:59:
[...]

En wat is iets meer :) ?
En hoe goed kwalificeer jij jezelf als racer ;) ?
Ik heb nu 23 updates geplaatst en dan is het allemaal redelijk goed te doen.

Om echt heel goed te zijn moet je ontzettend veel tijd in RR3 steken en daar heb ik helaas de tijd niet voor dus ik kwalificeer mezelf als redelijk ;)

Even een vraagje off-topic, heeft je vader vroeger in Amsterdam gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:11:
[...]

Ik heb nu 23 updates geplaatst en dan is het allemaal redelijk goed te doen.

Om echt heel goed te zijn moet je ontzettend veel tijd in RR3 steken en daar heb ik helaas de tijd niet voor dus ik kwalificeer mezelf als redelijk ;)

Even een vraagje off-topic, heeft je vader vroeger in Amsterdam gewerkt?
Da's wel heel erg off-topic :P
Dat heeft hij wel (stuur anders even een PB via m'n profiel)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Heeft iemand 5.5 al hehaald bij de Ferrari? En heb je een tip voor mij ik begrijp niet hoe je 19 sec. achter de leider moet rijden en 'm dan in die ene 20e seconde moet inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Bemax schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:14:
Heeft iemand 5.5 al hehaald bij de Ferrari? En heb je een tip voor mij ik begrijp niet hoe je 19 sec. achter de leider moet rijden en 'm dan in die ene 20e seconde moet inhalen
De laatste race van de 6e dag dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Bemax schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:14:
Tip schijnt te zijn te wachten totdat er nog 2 of 3 voor je zitten, dan snel achter 1 gaan hangen, terug laten vallen tot de voorlaatste en dan nog een keer. Het hoeven geen 19 aaneengesloten seconden te zijn.
Wat Woei! zegt O-)
Nadat nummer 4 wegvalt, schiet je langs nummer 2 en direct achter nummer 1, je bent dan nog steeds de op-1-na-laatste en je kan dan de 20 seconden beginnen. Als na 20 seconden nummer 3 wegvalt, heb je nog wat tijd om de secondes vol te maken als je ze nog niet hebt en dan voorbij nummer 1 schieten. Je hebt dus ongeveer 40 seconden om het te voltooien.

[ Voor 27% gewijzigd door agnocchi op 27-09-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:57
Je hebt meer tijd dan die 20 seconden. Als je vlak achter nummer twee ligt, terwijl de 4rde (en laatste) uitgeschakelt wordt, dan kan je snel achter de koploper kruipen en de 19 seconden volmaken. Ik had nog 10 seconden over om eerste te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Wat is het toch een f***ck spel. Zelfs met een PS van 61.3 kom je niet eens in de buurt van 1:40. En maar weer goud er tegen aan gooien. En zo bijzonder is die auto nou ook weer niet. Het skippen kost al 40 goud. Dus dat laat je ook wel. En ik heb nog maar iets van 50 goud. Als ik dez skip zal ik morgen alsnog te weinig hebben, als ik er daar 1 wil skippen. Klote spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Sorry voor het taal gebruik. Moest even afreageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
JJ de Bom schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:43:
Wat is het toch een f***ck spel. Zelfs met een PS van 61.3 kom je niet eens in de buurt van 1:40. En maar weer goud er tegen aan gooien. En zo bijzonder is die auto nou ook weer niet. Het skippen kost al 40 goud. Dus dat laat je ook wel. En ik heb nog maar iets van 50 goud. Als ik dez skip zal ik morgen alsnog te weinig hebben, als ik er daar 1 wil skippen. Klote spel.
Ik heb een PR van 60.7 (upgrade 3331232) en haal het wel in 1:40... Ik zeg gewoon blijven oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
JJ de Bom schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:43:
Ze zijn steeds meer bezig met goud forceren. Soms moet je denk ik zo'n event overslaan en gewoon alleen wat series afmaken om zo wat extra goud te winnen. Het gaat nog wel erger worden nu de advertenties met goud ook al drastisch zijn ingeperkt. Ze hopen op IAP denk ik......

Ik heb dat harvesten ook nooit leuk gevonden. Er zijn er, die meerdere keren per dag de 10 rondjes Le Mans rijden, maar ik vind 1x een half uur hetzelfde rondje rijden zo'n 3x per week wel voldoende. Dat wordt echt saai.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_Germs
Het is dat ik nu al redelijk wat goud in de Ferrari heb zitten, anders liet ik het ook voor wat het was.
Ga proberen om het zo te halen, maar ben wel bezig om series naar 100% te brengen om Goud achter de hand te houden voor nog 1 upgrade.

• Tijar
agnocchi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:04:
[...]

Ik heb dat harvesten ook nooit leuk gevonden. Er zijn er, die meerdere keren per dag de 10 rondjes Le Mans rijden, maar ik vind 1x een half uur hetzelfde rondje rijden zo'n 3x per week wel voldoende. Dat wordt echt saai.....
Er zijn er zelfs die uren per dag spelen om level 1000 te behalen, vorig jaar was iemand die dat haalde. Ik doe zelf alleen 10 rondjes Le Mans als je met de dagbonus extra geld kunt behalen.

De Ferrari trouwens net binnen, de laatste dag viel me mee.

Ik weet niet wat er met de ads kijken aan de hand is maar ik had er gisteren ruim 20 en nu weer. Meer mensen dit "probleem"? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Tijar op 28-09-2016 08:45 ]

• Johan_Germs
Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:37:
[...]

Ik weet niet wat er met de ads kijken aan de hand is maar ik had er gisteren ruim 20 en nu weer. Meer mensen dit "probleem"? ;)
Ik heb er ook veel, maar slechts 4 voor Gold.... de rest voor R$.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:37:
[...]
Ik krijg er wel veel, waarschijnlijk wel meer dan 20, maar het zijn er maar 2 voor goud. De rest is helaas R$.

• Tijar
Ik krijg alleen goud maar geen R$, vreemd dat het weer totaal random is bij iedereen.

• Johan_Germs
Ook hier sprake van verschil met 'Elite' racer of niet?

Ik ben GEEN elite

• agnocchi
Ik ook niet.... Ik ben een discussie aan het volgen waarin geprobeerd wordt te achterhalen wat de 'eisen' zijn, maar het lijkt erg random op dit moment.
Pagina: 1 ... 43 ... 65 Laatste