[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 42 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
agnocchi schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:31:
- kunnen 2x zo ver rijden voordat ze gerepareerd moeten worden
Alleen bij volledige upgrade van de auto's maar is wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
Tijar schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:39:
[...]

Alleen bij volledige upgrade van de auto's maar is wel lekker.
En voor een paar auto's die volledig geüpgrade zijn, zijn er speciale series. Kan er een beetje extra goud verdiend worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
agnocchi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:16:
[...]

En voor een paar auto's die volledig geüpgrade zijn, zijn er speciale series. Kan er een beetje extra goud gerecupereerd worden.....
ftfy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik vind de E type trouwens geweldig rijden echt een leuke auto om te hebben.

Jaguar E-Type - Dag 1

Challenge 1 - Brands Hatchback en jebent alleen en doe de 3 rondes binnen 2:48.
Challenge 2 - Catalunya National Circuit, 2 rondes en win zonder botsen.
Challenge 3 - Brands Hatch, 1 ronde in normale richting en de 2e ronde in tegengestelde richting. Bij beide rondes moet je minimaal 161km/uur op de finish rijden.
Challenge 4 - Sliverstone Grand Prix Circuit, voltooi de ronde op 64 meter van de nummer 2.

Beloning : $20,000

[ Voor 75% gewijzigd door Tijar op 09-08-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: kun je een Speed Rush challenge (in dit geval om de Audi R8 V10) spelen als je geen connectie hebt met internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:42:
Vraagje: kun je een Speed Rush challenge (in dit geval om de Audi R8 V10) spelen als je geen connectie hebt met internet?
Ik heb laatst de
Marquis World Championship gedaan daar had ik wel internet voor nodig om een nieuwe fase te doen. Dus ik neem aan van wel.

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 op Spa.

Challenge 1 - Autocross
Challenge 2 - 1 ronde, no off-track en je moet binnen 2:48 binnen zijn.
Challenge 3 - 4 rondes en win met een gemiddelde van 152 km/uur.
Challenge 4 - iets meer dan een ronde en je moet binnen 3:40 over de streep komen zonder schade.

Beloning: 15 goud en de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:42:
Dag 3 op Spa.

Challenge 1 - Autocross
Challenge 2 - 1 ronde, no off-track en je moet binnen 2:48 binnen zijn.
Challenge 3 - 4 rondes en win met een gemiddelde van 152 km/uur.
Challenge 4 - iets meer dan een ronde en je moet binnen 3:40 over de streep komen zonder schade.

Beloning: 15 goud en de auto.
Zijn ze een beetje te doen? Ik wil morgen gaan beginnen. Komt wat beter uit met de laatste dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebbeding 2 er ook opzitten! Morgen de laatste dag en we zijn mooi met de andere auto.s aan het racen! We hadden de BMW en Nissan al op 100% dus die zijn we mee bezig en de andere serie ook al een heel,eind klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
Ik zit nu op dag 3 met de e-type, het is tot nu toe allemaal appeltje-eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al de upgrades al gedaan, maar is niet echt nodig denk ik . Wel lekker wagentje om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Via die extra serie kun je gratis stickers en allerlei onzin op je auto plakken. Daardoor krijg je bij de bekers extra gold en dat is natuurlijk nooit weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Dodge Hellcat challenge is gestart.

25% -- R$5,000 + 5 GC
50% -- 60% off Chevy Corvette Stingray Z51 + 10 GC
75% -- R$15,000 + 15 GC
100% -- R$20,000 + 20 GC + Dodge Challenger SRT Hellcat

15 tiers met 45 events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 08:34:
De Dodge Hellcat challenge is gestart.

25% -- R$5,000 + 5 GC
50% -- 60% off Chevy Corvette Stingray Z51 + 10 GC
75% -- R$15,000 + 15 GC
100% -- R$20,000 + 20 GC + Dodge Challenger SRT Hellcat

15 tiers met 45 events.
Er schijnt een bug in 9.1 te zitten. De tijd die gehaald moet worden schijnt echt onmogelijk te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Met heel veel vertragen van de bots is er doorheen te komen maar de volgende race geeft direct weer een probleem.

Wacht dus maar op een fix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze dweilende Hellcat alleen met 1 rondje R$ upgrades doen. Zodra mijn RS niet meer toereikend is, stop ik ermee. Verplichte goud upgrades, daar poep ik op. Kan beter sparen voor de Porsche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:36:
Ik ga deze dweilende Hellcat alleen met 1 rondje R$ upgrades doen. Zodra mijn RS niet meer toereikend is, stop ik ermee. Verplichte goud upgrades, daar poep ik op. Kan beter sparen voor de Porsche.
Exact mijn gedachten na 1 rondje met die Hellcat. Wat een drama om mee te rijden zeg, verschrikkelijk.

Ga ook sparen voor de Porsche, die wil ik 100% zeker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
9.1 is nu te doen. Nummer 1 was eerst 35 seconden, is nu 50 seconden geworden. Dus makkelijk te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:36:
Het geluid vind ik wel grappig maar de rij eigenschappen zijn belabberd. Begint hij te glijden dan is er geen houden meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:37:
9.1 is nu te doen. Nummer 1 was eerst 35 seconden, is nu 50 seconden geworden. Dus makkelijk te redden.
Thx gaan we dat straks even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik vind die Hellcat echt een draak van een wagen :-(
Hij staat wel in de garage, maar daar blijft hij voorlopig ook wel staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Met wat upgrades om de grip wat te verbeteren vindt ik het wel gaan, al blijft het wel een uitdaging om een bochtje te nemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand in de exclusieve ronde 4 met de BMW M3 GTS (4 rondjes Indianapolis) al gehaald? Na 30x proberen en er telkens afgetikt te worden en/of volkomen willekeurig in een slip te raken, heb ik hem even geskipt. Tips zijn welkom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upje
Nee, is me ook nog niet gelukt, ook na veel pogingen. Ik heb sowieso niet zo veel geduld met de M3, ik denk altijd dat de grip beter is dan ie in werkelijkheid is, en dan slip je weer als een gek... Ben duidelijk auto's met meer grip gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt me bekend voor. Ik dacht ook dat de M3 fijner reed/beter op de weg lag. Valt vies tegen.

Update: potverdikkie, nu pak ik 'm gewoon. Auto op de laagste stand gezetvoor/achter, beetje mazzel met een botsing van andere in de eerste 2 bochten en met 150m voorsprong gewonnen. Joepie!

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 19:40 ]

• Johan_Germs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:18
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:33:
Komt me bekend voor. Ik dacht ook dat de M3 fijner reed/beter op de weg lag. Valt vies tegen.

Update: potverdikkie, nu pak ik 'm gewoon. Auto op de laagste stand gezetvoor/achter, beetje mazzel met een botsing van andere in de eerste 2 bochten en met 150m voorsprong gewonnen. Joepie!
Welke hulpmiddelen heb je aanstaan? Ik heb eigenlijk geen problemen. Op snelheid red je het makkelijk.
In de 1e bocht onderaan opschuiven maar geen risico nemen. Daarna iedere bocht gas een beetje los en buitenom. Dreig je aan het eind van de bocht in de knel te komen met de muur, dan iets later op het gas en proberen onderlangs te komen bij de volgende.

Ik mer dat als je onderdoor probeert te komen aan het eind van het rechte stuk dat je dan vaak niet genoeg ruimte krijgt.

Verwijderd

Ik probeer altijd de moeilijkere races in het begin te doen. Dan ligt de moeilijkheidsgraad wat lager. Anders is t gewoon een kwestie van een paar keer flink verliezen toch?

Verwijderd

Johan_Germs schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Welke hulpmiddelen heb je aanstaan? Ik heb eigenlijk geen problemen. Op snelheid red je het makkelijk.
In de 1e bocht onderaan opschuiven maar geen risico nemen. Daarna iedere bocht gas een beetje los en buitenom. Dreig je aan het eind van de bocht in de knel te komen met de muur, dan iets later op het gas en proberen onderlangs te komen bij de volgende.

Ik mer dat als je onderdoor probeert te komen aan het eind van het rechte stuk dat je dan vaak niet genoeg ruimte krijgt.
Ik rijd zonder hulpmiddelen. Onderlangs is inderdaad een goede tip, doe ik ook. En niet te agressief rijden. Desnoods in een bocht even erachter blijven hangen. De andere 'coureurs' hebben één lijn en wijken daar nooit van af.

• agnocchi
Ik blijf hangen op 1.3 Endurance op Dubai (Nissan Special Event). Het doel schommelt een beetje tussen 13.3 en 13.7.
Ik vind het leuke series. Ze proberen je echt het uiterste uit de auto te laten halen...

• Johan_Germs
agnocchi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:25:
Ik blijf hangen op 1.3 Endurance op Dubai (Nissan Special Event). Het doel schommelt een beetje tussen 13.3 en 13.7.
Ik vind het leuke series. Ze proberen je echt het uiterste uit de auto te laten halen...
Zo hoog? Ik kijk net en bij 'slechts' 8.9

• agnocchi
Johan_Germs schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:57:
[...]

Zo hoog? Ik kijk net en bij 'slechts' 8.9
Ik heb op geen enkel moment iets aan bot-management gedaan en heb ook niet offline gereden. Offline rijden wil ook nog wel de AI lager inschieten.....
Ik had 'm wel bijna gehaald. Ik kwam 200 meter tekort (13,66 to 13,8) :P

• Johan_Germs
bot-management doe ik ook niet aan. Ik rijd ook nooit offline...
Waar kan het verschil dan mee te maken hebben?

Ik spendeer niet heel veel tijd aan alle speciale series. dus misschien dat ik daardoor lager uitkom.

Succes in elk geval!

• agnocchi
Ik doe ze een beetje tussendoor. Het is leuk extra goud verdienen op deze manier. Het is alleen niet duidelijk of de speciale series blijven of dat ze worden afgewisseld als er nieuwe updates komen. Dan is het nu wel handig om ze af te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Jaguar Legacy: XJ220 is begonnen.... Wordt weer een duur upgradeschema.
Wat ik ga doen denk ik is: De auto upgraden met R$ en dan dag 1 en 2 halen (hopelijk) en dag 3 en 4 alle races, die echt niet haalbaar zijn skippen. Dat kost (als het goed is) 160 goud (ipv 250 goud voor de eerste serie upgrades) en het levert 40 goud op totaal in de serie.
De serie Super Car Clash is te halen met de Ferrarie F40 voor veel minder (en die is al eerder geupgrade als het goed is) en die levert voor de 100% voltooing bonus nog 25 goud op. Dan kost de Jaguar 'maar' 95 goud.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 1 op Silverstone en de eerste ronde upgrades duurt 1 uur.

Challenge 1 - Timetrail
Challenge 2 - 2 rondes tegen 1 tegenstander (F40) en haal deze 5x in
Challenge 3 - 2 rondes en finish binnen 2:12 minuut.

Beloning $10,000 en 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 2 flitsfoto (race 3 dacht ik) krijg ik niet voor elkaar met 1x upgrades. 231.6 tegen 230.4. Rest is nog makkelijk te halen in deze zwabberbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:28:
Dag 2 flitsfoto (race 3 dacht ik) krijg ik niet voor elkaar met 1x upgrades. 231.6 tegen 230.4. Rest is nog makkelijk te halen in deze zwabberbak.
In de eerste bocht voor de chicane zie je een kleine grasverkleuring. Als je daar net voor volledig stopt en dan vol gas vertrekt en gas niet meer loslaat, dan haal ja makkelijk de 231.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, maar...Ik kan die bocht niet vol gas door zomer te slippen. En ik zie overal grasverkleuringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Zo dag 3 gehaald. 17 keer inhalen was de enige optie want je komt zonder goldupgrades anders snelheid te kort. Michael klemzetten tegen de muur en hem af en toe achteruit duwen werkte bij mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Ik had vrij hoge verwachtingen na die E-Type, maar de Hellcat en nu de XJ zijn echt waardeloze dingen om mee te rijden zeg. Hoop dat ze die Porsche wat beter voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

4.1 is lastig, ik reed 337 km en ga vol op de rem en tik daarbij mijn voorganger nr 1 van de baan. Blijf zelf net op de baan en win de race. Geeft aan dat ik het niet gehaald heb, ik was al blij dat na 20 pogingen ik de 1e chicane ongeschonden door kwam. Hebben andere deze al gehaald? Ik heb een ps score vaan 44.x en heb geen zin er meer goud in te steken. Mss alles maar skippen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De XJ is binnen, maar ik heb nog flink wat moeten upgraden met gold. Met name 4.3 (binnen 25 seconden naar 297 km/h) was lastig. Daarna goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamFox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 14:48
Ik laat de XJ voor wat die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

DCR schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:23:
4.1 is lastig, ik reed 337 km en ga vol op de rem en tik daarbij mijn voorganger nr 1 van de baan. Blijf zelf net op de baan en win de race. Geeft aan dat ik het niet gehaald heb, ik was al blij dat na 20 pogingen ik de 1e chicane ongeschonden door kwam. Hebben andere deze al gehaald? Ik heb een ps score vaan 44.x en heb geen zin er meer goud in te steken. Mss alles maar skippen dan.
Is inderdaad een lastige: eerste alle botsingen ontwijken en dan de top halen. Ik moest echt tot 338 doorhalen om het te halen.

Tip: niet remmen, en recht in de muur ketsen dan scoort hij hem niet als off track. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon hem toch echt niet links laten liggen. De XJ220 tot 17/27 geüpgraded (alle snelheid gerelateerde upgrades), om de 'speed trap' te halen (296.6 km/h) en vandaar af was t recht toe rechtaan om m binnen te hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik kreeg van orgen de melding, dat ze hadden gezien, dat ik problemen had met het Hellcat event en dat ik daarvoor extra goud kreeg. Kreeg er 50 bij 😊
Ik had geen melding gemaakt, maar toch lekker meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:11:
Ik kreeg van orgen de melding, dat ze hadden gezien, dat ik problemen had met het Hellcat event en dat ik daarvoor extra goud kreeg. Kreeg er 50 bij 😊
Ik had geen melding gemaakt, maar toch lekker meegenomen.
Dat is mazzel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb een vreemd issue met de TT op de porsche track. Hierbij lijk ik sneller en is de tijd tov de ghost rijder groen, maar komt de uiteindelijke tijd aanzienlijk hoger uit (0.3 - 1s). Ik kom met deze ook niet uit de top 10% waar ik met de rest altijd wel in de top5% kom na wat oefenen.
Dit effect is met mijn eigen record tijd zichtbaar, maar ook als ik een ghost uit de lijst selecteer: net was ik 0.3 sneller dan de leider in de top10%, maar kwam de uiteindelijke tijd uit op 0.3 langzamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:59:
Ik heb een vreemd issue met de TT op de porsche track. Hierbij lijk ik sneller en is de tijd tov de ghost rijder groen, maar komt de uiteindelijke tijd aanzienlijk hoger uit (0.3 - 1s). Ik kom met deze ook niet uit de top 10% waar ik met de rest altijd wel in de top5% kom na wat oefenen.
Dit effect is met mijn eigen record tijd zichtbaar, maar ook als ik een ghost uit de lijst selecteer: net was ik 0.3 sneller dan de leider in de top10%, maar kwam de uiteindelijke tijd uit op 0.3 langzamer :(
Ik heb precies hetzelfde gehad een aantal weken terug. Ik heb er toen een ticket voor aangemaakt (met meerdere voorbeelden en zelfs een screenshot), maar de enige reactie, die ik kreeg was: Het spel werkt zoals het hoort. M.a.w: niets geen reactie of onderzoek oid...
Gelukkig heb ik er nu geen last meer van, maar dat gebeurde ook zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Heb de 10 series van Samsung kampioenschap af. Maar serie 11 wordt niet unlocked. Moet nog 1 trofee winnen???? Heb alles op goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:57
Is de zoveelste bug, zal wel op tijd gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Heb net serie 10 vrijgespeeld. Die bevat inderdaad 2 evenementen. En voor serie 11 moet ik 3 evenementen winnen. Dat gaat inderdaad niet lukken nee 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder problemen de hele serie kunnen spelen. Na het uitdelen van de laatste prijs (dacht 30k en 30 goud) sloeg het hele spel wel vast. Na een herstart alsnog de beloningen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik had de auto al, maar op deze manier toch kosteloos (zat al op PR 50,1) wat goud gescoord. Was een eenvoudig event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Bij de speciale series moet ik met de Datsun GTR een lange afstand doen op Spa. Daar wordt aangegeven dat ik ruim 17 km moet rijden voor een eerste plek. Ik kom niet verder dan ca. 13 km. Heb al een aantal keren opnieuw gestart en gelijk weer stoppen na het groene licht, maar de melding van 17km wordt niet lager. Hebben jullie daar ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar keer uitrijden. NIet kiezen voor opnieuw, maar op 'verder' klikken en de race opnieuw starten. Dan zie je de afstanden verminderen. Ik had hetzelfde bij een jager evenement op Indianapolis. Nummer 1 had 900 meter voorsprong, terwijl ik niet verder kwam dan 550. Na 10x racen toch gehaald met 535 meter.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 06:59 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:48:
Bij de speciale series moet ik met de Datsun GTR een lange afstand doen op Spa. Daar wordt aangegeven dat ik ruim 17 km moet rijden voor een eerste plek. Ik kom niet verder dan ca. 13 km. Heb al een aantal keren opnieuw gestart en gelijk weer stoppen na het groene licht, maar de melding van 17km wordt niet lager. Hebben jullie daar ook problemen mee?
Of de bots vertragen door een tijdens een dragrace steeds als laatste te eindigen. Zodra je Moises Gabby als tegenstander krijgt weet je dat je de traagste in beeld hebt.

Ook offline spelen wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:36:
Ik had de auto al, maar op deze manier toch kosteloos (zat al op PR 50,1) wat goud gescoord. Was een eenvoudig event...
Het was inderdaad niet heel mogelijk, ze mogen het van mij wel iets uitdagender maken. Volgende event start trouwens over 6 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo we zijn begonnen met de volgende gelijk flink getuned en vanavond gaan we de auto pas de laatste race van de dag doen en maken. Nu flink tunen.

OHJa ineens hebben wij eindelijk weer dagbonus hij was er gister zomaar uit het niets weer *O* *O*

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:32:

OHJa ineens hebben wij eindelijk weer dagbonus hij was er gister zomaar uit het niets weer *O* *O*
Kijk dat is goed nieuws!

Dag 1 op Brands Hatch

Challenge 1 - 1 ronde met 1 tegenstander.
Challenge 2 - 1 tegenstander welke je moet inhalen en je hebt 2,5 ronde om dit te doen met een achterstand van ongeveer 700 meter. De race is ten einde zodra je je tegenstander hebt ingehaald.
Challenge 3 - 3 rondes cup en slip minstens 5x.

Beloning R$10,000 en 5 goud.

Om de SVR naar 100% te upgraden kost 1015 goud :(

[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 31-08-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Dag 1 op Brands Hatch

Challenge 1 - 1 ronde met 1 tegenstander.
Challenge 2 - 1 tegenstander welke je moet inhalen en je hebt 2,5 ronde om dit te doen met een achterstand van ongeveer 700 meter. De race is ten einde zodra je je tegenstander hebt ingehaald.
Challenge 3 - 3 rondes cup en slip minstens 5x.

Beloning R$10,000 en 5 goud.

Om de SVR naar 100% te upgraden kost 1015 goud :(
Om de Coupé de Grâce serie (in Elite), waar de F-Type SVR in zit, uit te kunnen rijden heb je PR 56 nodig. Upgrade schema om dit te halen is: 1133313 wat 174 goud kost. Hiermee moet de Speciale serie ook te voltooien te zijn.
Als je de 60 goud van deze serie en de 54 goud van de Coupé de Grâce kan halen (er vanuit gaande, dat de Porsche zonder goud upgrades in de Gauntlet gehaald kan worden), dan kost de auto effectief 'maar' 60 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God dat ding is duur joh als je hem helemaal wilt tunen!! Niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:17:
God dat ding is duur joh als je hem helemaal wilt tunen!! Niet normaal
Is niet nodig om de serie uit te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu steeds dat als ik online rij het spel inneens stopt opnieuw opstarten en weer het probleem is dit probleem bekend kan nu alleen ofline rijden

• Tijar
Dag 2 op Catalunya.

Challenge 1 - 2 ronde cup en zet de snelste ronde neer.
Challenge 2 - snelheidsrecord in 1 ronde.
Challenge 3 - eliminatie en haal tenminste 10x in.
Challenge 4 - 1 lap H2H en blijf op minimaal 23 meter afstand en win niet.

Beloning 10 goud.

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:40:
Heb nu steeds dat als ik online rij het spel inneens stopt opnieuw opstarten en weer het probleem is dit probleem bekend kan nu alleen ofline rijden
Welk platform en OS versie? Ik draai IOS en heb een paar weken geleden ook een tijdje zoiets gehad maar een nieuwe versie zorgde voor verbeteringen. Sindsdien geen problemen meer.

Verwijderd

Ik heb de ios 9.3.5 en het werkt nog niet wel jammer speel het spel best vaak

Verwijderd

agnocchi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Om de Coupé de Grâce serie (in Elite), waar de F-Type SVR in zit, uit te kunnen rijden heb je PR 56 nodig. Upgrade schema om dit te halen is: 1133313 wat 174 goud kost. Hiermee moet de Speciale serie ook te voltooien te zijn.
Als je de 60 goud van deze serie en de 54 goud van de Coupé de Grâce kan halen (er vanuit gaande, dat de Porsche zonder goud upgrades in de Gauntlet gehaald kan worden), dan kost de auto effectief 'maar' 60 goud.
Ik vetrouwen blind op jouw idee en heb vanmorgen 174 van mijn kostbare goud uitgegeven...

• agnocchi
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:03:
[...]

Ik vetrouwen blind op jouw idee en heb vanmorgen 174 van mijn kostbare goud uitgegeven...
Echt ?!? :X :?

Wel even in de gaten houden: 5.1 lijkt een goldtrap te zijn (mogelijk een bugje nog). Recommended PR voor dag 5 lijkt 57,9 te zijn, maar dat is meestal wel haalbaar (hoop ik).

Verwijderd

Kom je nu mee... :)

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Als jij erop vertrouwd dat de komende gauntlet porsche zonder goldupgrades binnen te hengelen is ben ik bang dat je iets teveel vertrouwen hebt 8)

• Tijar
3rw1nk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:57:
Als jij erop vertrouwd dat de komende gauntlet porsche zonder goldupgrades binnen te hengelen is ben ik bang dat je iets teveel vertrouwen hebt 8)
Dat denk ik ook :)

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:54:
Ik heb de ios 9.3.5 en het werkt nog niet wel jammer speel het spel best vaak
Ik zit nog op 9.3.4 en dit zou het probleem niet kunnen veroorzaken lijkt me.

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:38:
Dag 2 op Catalunya.

Challenge 1 - 2 ronde cup en zet de snelste ronde neer.
Challenge 2 - snelheidsrecord in 1 ronde.
Challenge 3 - eliminatie en haal tenminste 10x in.
Challenge 4 - 1 lap H2H en blijf op minimaal 23 meter afstand en win niet.

Beloning 10 goud.
Deze dag prima te doen op naar morgen! We hebbe de auto ver getuned. Ook in de hoop dat hij niet zo onwijs duur zou zijn omdat we dan de nieuwe serie kunnen spelen... Maar nu stoppen we er maar mee haha

Verwijderd

Ach ja, ik zie wel hoever ik kom. Tis maar een spelleke. De afgelopen Gauntlets heb ik ook binnen gehengeld met kleine stapjes. Wordt het te moeilijk, opnieuw starten. En waarschijnlijk rijdt die 911 toch weer als een Amerikaanse dweil. En dan hoef ik 'm niet.

• agnocchi
Ik denk dat 1 rondje R$ upgrades en kleine stapjes (wordt een Boss te moeilijk gewoon opnieuw beginnen) zoals novuX ook aangeeft....
Vanaf de 10de gaan we het meemaken :P 8)

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:47:
[...]

Deze dag prima te doen op naar morgen! We hebbe de auto ver getuned. Ook in de hoop dat hij niet zo onwijs duur zou zijn omdat we dan de nieuwe serie kunnen spelen... Maar nu stoppen we er maar mee haha
De laatste challenge is nog de lastigste want ik rijd er steeds voorbij en dat is niet de bedoeling.

• agnocchi
Tijar schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:33:
[...]

De laatste challenge is nog de lastigste want ik rijd er steeds voorbij en dat is niet de bedoeling.
Wat ik bij dit soort challenges doe is echt precies achter de auto blijven rijden. Als ik dan iets te laat rem, dan bots ik erop. Beetje schade, maar dat mag bij deze wel. En zeker nu deze de laatste is van de dag, repareer ik 'm toch meteen.

[ Voor 8% gewijzigd door agnocchi op 01-09-2016 14:06 ]

• Tijar
agnocchi schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:41:
[...]

Wat ik bij dit soort challenges doe is echt precies achter de auto blijven rijden. Als ik dan iets te laat rem, dan bots ik erop. Beetje schade, maar dat mag bij deze wel. En zeker nu deze de laatste is van de dag, repareer ik 'm toch meteen.
Normaal gesproken lukt dat ook wel maar ben vandaag niet heel scherp met als gevolg 5x opnieuw starten 8)7

• agnocchi
Tijar schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:40:
[...]

Normaal gesproken lukt dat ook wel maar ben vandaag niet heel scherp met als gevolg 5x opnieuw starten 8)7
Bijna weekend!!!

Verwijderd

Hahaha ik had het ook de eerste paar keren.. Even opnieuw beginnen en focus!! Komt gord precies erachter blijven en dan er tegen aan botsen.

• SamFox
Ik heb dag 1 net afgerond, was niet moeilijk
Maar wat is deze wagen duur om te upgraden zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bug in dag 3, laatste race. 2 Rondjes racen, winnen en gemiddeld 180 rijden. Haalde het precies (ik zag de groene 180), kom over de streep en ...failed. Kunnen ze echt niets bij EA / Firemonkeys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 op Suzuka.

Challenge 1 - 1 ronde cup op het GP circuit, slip 12 seconden en wordt minstens 4e of slip 3 seconden en win,
Challenge 2 - flitsfoto op het West circuit.
Challenge 3 - endurance op het East circuit en slip minstens 10 seconden.
Challenge 4 - 2 rondes cup op het GP circuit en win met een gemiddelde van 180km/uur.

Beloning R$20,000 en 10 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:31:
Bug in dag 3, laatste race. 2 Rondjes racen, winnen en gemiddeld 180 rijden. Haalde het precies (ik zag de groene 180), kom over de streep en ...failed. Kunnen ze echt niets bij EA / Firemonkeys?
Ik denk dat je net op de grens van 180km/uur gemiddeld zit, ik heb de challenge gehaald met 182km/uur gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:31:
Het schijnt te maken te hebben met de conversie van mph naar km/u. 112 mph = 180.247 km/u misschien zat je hier net onder. Ben er ook een paar keer tegenaan gelopen :(

[ Voor 13% gewijzigd door agnocchi op 02-09-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsnog gehaald met 181 km/h. Op naar morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamFox
Ik heb dag 2 nog niet kunnen afronden...challenge 3 nekt me. Denk dat de auto niet ver genoeg is getuned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Melbourne.

Challenge 1 - hunterrace.
Challenge 2 - 3 lap cup tegen Zoe. Win en tik 5x 222km/uur aan.
Challenge 3 - autocross binnen 28.x en zonder map.
Challenge 4 - 4 lap cup en voltooi de 4 rondes voordat de e-type er 3 heeft gedaan. Aanbevolen PR was 55.1.

Beloning 15 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
SamFox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:19:
Ik heb dag 2 nog niet kunnen afronden...challenge 3 nekt me. Denk dat de auto niet ver genoeg is getuned
Probeer eens offline te spelen en hoeveel upgrades heb je? De eerst bocht zoveel mogelijk tegenstanders via het gras inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:03:
[...]
Ze hebben een nieuwe 'bug' gefixed.... De PR van Coupé de Grâce is nu 65 geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:48:
[...]

Ze hebben een nieuwe 'bug' gefixed.... De PR van Coupé de Grâce is nu 65 geworden :(
Ze hebben het in ieder geval aangepast naar 63,0 waar heb jij 65 gezien? Gaat weer een hoop extra goud kosten om tot 100% te komen ben ik bang.

Stelletje hufters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:27:
Dag 4 op Melbourne.

Challenge 1 - hunterrace.
Challenge 2 - 3 lap cup tegen Zoe. Win en tik 5x 222km/uur aan.
Challenge 3 - autocross binnen 28.x en zonder map.
Challenge 4 - 4 lap cup en voltooi de 4 rondes voordat de e-type er 3 heeft gedaan. Aanbevolen PR was 55.1.

Beloning 15 goud.
Is met de eerder genoemde upgrade makkelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:05:
[...]
Ze hebben het in ieder geval aangepast naar 63,0 waar heb jij 65 gezien? Gaat weer een hoop extra goud kosten om tot 100% te komen ben ik bang.
Stelletje hufters.
Typefoutje.... Moet inderdaad 63 zijn. Kosten +/- 655 goud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Upgrade schema om dit te halen is: 1133313 wat 174 goud kost. Hiermee moet de Speciale serie ook te voltooien te zijn.

Gaat dit nog steeds goed? Dat is het enige wat ik nog aan goud heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
JJ de Bom schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:40:
Upgrade schema om dit te halen is: 1133313 wat 174 goud kost. Hiermee moet de Speciale serie ook te voltooien te zijn.

Ik weet niet hoeveel dagen je nog hebt, maar morgen hoop ik met deze upgrades de F-type binnen te halen. De serie zelf is er niet meer mee te halen.....
Het is dat ik er al goud in had zitten, maar anders had ik deze auto overgeslagen. Wat een kloteding...

[ Voor 10% gewijzigd door agnocchi op 03-09-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ de Bom schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:40:

Eerste van dag 5 heb ik overgeslagen. Is niet te halen (voor mij). Race 2 heb ik net gehaald, maar toch (weer) failed volgens de bokhonden van EA en Firemonkeys. Voorgestelde PS is 56.2 nu dacht ik. Het is dat er zoveel goud in heb zitten, anders hadden ze de JAG ergens in kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde de eerste van de laatste dag overgeslagen de rest was goed te doen dus we hebben de auto binnen.

Verder de aanbieding van de ford fusion (je weet wel die klote nascar auto) toch maar gekocht. 50% korting ging eraf. We hadden aardig gold gespaard dus maar gedaan. Voordeel we hadden hem al heel ver getuned en dus kunnen we de serie ver rijden voor die Badgets en gold..zodat hij toch uiteindelijk niet zo duur in de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Catalunya.

Challenge 1 - 3 ronde cup op het Club circuit. Win met minstens 100 voorsprong zonder van de baan te gaan.
Challenge 2 - Eliminatie op het GP circuit en win met een gemiddelde van 174km/uur.
Challenge 3 - 3 ronde cup op het Club circuit en win met minstens 14 seconden slippen.
Challenge 4 - flitsfoto
Challenge 5 - 2 ronde cup op het GP circuit zonder de motor te heet te laten worden.

Beloning R$35,000 en 20 goud.

Ik had de meeste moeite met 5.3 en ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat ze bij deze challenge de auto hebben aangepast v.w.b. het slippen. Normaal gaat SVR gemakkelijk in de slip en nu was dit veel minder het geval.
Damn monkeys.
Pagina: 1 ... 42 ... 65 Laatste