[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 39 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:52:
De C7.R binnen en nu verder met de laatste beschikbare serie en daarna wachten op de 2 laatste auto's.

Wel een fijne auto de C7!
Ik heb net net ook; idd zeer lekkere wagen! Heb hem tot 86.4 geupgrade en de serie was simpel te doen zonder truukjes.

Ik heb een aantal jaren af en toe een corvette C6 (dacht ik) in de VS gereden en met name zeer goeie herinneringen aan het geluid. Die C6 was een lompe amerikaan: luidruchtig en niet echt subtiel (lekkere schop in je rug); maar elke rit met een smile van oor to oor..

Afbeeldingslocatie: https://bpthlw-bn1305.files.1drv.com/y3mOOaT-XM7LwfL-g_V543OShs3u7AEhIlOT9gbUhdqa06NLk1d1vAIeQSGudSZ_dO3ROa1JEH9-K05qZUzvjrtUaGuQJh4dnwb7f9NQBAJ1gzJKz1wPCKh8MG3D-Nh9yW3Q6HMJh7bs-Hy-wSI3SovXg?width=1024&height=683&cropmode=none

Afbeeldingslocatie: https://bg9pba-bn1305.files.1drv.com/y3mBBAIf_52aQGKXGErXhvS4ChQP5zLw5r-FxeXXCsywJ26ArttaWB7I3_bqCxgtFxesj_cDYafQf02HyammW0bQfUtoNnTLrTHdxuWu1wJTdmm1kha-iufTRQLd2cU2ChQohzYRDeugODtGyNiUNmQyw?width=1024&height=683&cropmode=none

Afbeeldingslocatie: https://olgojg-bn1305.files.1drv.com/y3mbVHdJ2OqEdujG4kt_qOKIdyxlfP531Ku1s9wuYm_ey9HYKge2jh-EazTVd9P-rI6w58W9Q2bZ1XBtpqiWmkcT7RNQnYoLrvAjS95gLowjEz0HNY8nh3HMKv-4RSTzij9Mk0sz4mNLeWoZLqiFhqMKg?width=1024&height=683&cropmode=none

Afbeeldingslocatie: https://0pfv6q-bn1305.files.1drv.com/y3ml4M5ZgpAOrSyROTyqyWYRfy96ctcZCWryuf54I8LOvxKAHm4Oj7FWoFF49wour1wWmBS2KOLYSqXC0rhoYRkxbPTOPQQLOMUMtxQ1G47v-qpMQzfo3GpVA10M11Eu6FcVBZu8ZU4Ev68MB3mGR5lAw?width=1024&height=683&cropmode=none

[ Voor 47% gewijzigd door superduper op 08-06-2016 15:56 . Reden: fotos gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb hem eindelijk ook binnen maar een volgende auto met een reparatietijd van bijna 5uur mogen ze van mij houden.
Wel leuk een yank met een wegligging van een porsche ;)
Dat is ook meteen de enige reden om hem erbij te hebben,en ik blijf het jammer vinden van die 2016 rsr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de afvalrace te winnen wordt een paar keer laatste en het tempo gaar er uit bij de andere wagens ( bots vertragen ) de laatste racen stellen niet feel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat de afgelopen weken/maanden onze vrienden een aantal circuits hebben aangepast.
Zoals bocht 1 op Hockenheim, de laatste S-bocht op Silverstone, bocht 1 op Indianapolis en de laatste s-bocht in Spanje. Die kon je eerst vol gas afsnijden over het gras. Nu hebben ze de muurtjes verlengd.

Hebben jullie ook deze indruk, of zie ik spoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12rip4
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 16:18
Geen idee, steek nooit af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:17
De laatste bocht in Catalunya is zeker anders geworden, er staan - ik denk al weer een maandje of 2/3 - muurtjes waar je voorheen kon afsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:21
upje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:29:
De laatste bocht in Catalunya is zeker anders geworden, er staan - ik denk al weer een maandje of 2/3 - muurtjes waar je voorheen kon afsteken.
Inderdaad al een lange tijd zo. Laatste weken is er volgens mij niets bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hockenheim is de laatste. Kon je altijd laatste stukje pitstraat volgas meenemen en veel winst boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
Dan zullen ze in komende updates waarschijnlijk de laatste 2 chicanes van Le Mans ook wel aanpakken. Die kan je ook redelijk rechtdoor nemen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Heb maar eens een iTunes kaart van € 15,00 gehaald, maar welk pakket kan ik het beste kopen? Iemand die hierin advies kan geven?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben helemaal geen dag bonus meer.. Jullie dan???
Wij hebben ook de corvette binnen. Hebben wel veel gold erin gestopt eigenlijk meer dan we wilden doen Maargoed.... Even snel weer wat sparen en dan hopelijk de volgende auto doen.... Hopelijk is het niet weer zo,n serie waarbij je zoveel gold MOET investeren om hem te halen.. De vorige auto met die eindbaas was wel te doen zonder gold te investeren hebben toen alleen geld gebruikt en steeds opnieuw begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agnocchi schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:30:
Dan zullen ze in komende updates waarschijnlijk de laatste 2 chicanes van Le Mans ook wel aanpakken. Die kan je ook redelijk rechtdoor nemen......
Die kans is redelijk groot inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:36:
Wij hebben helemaal geen dag bonus meer.. Jullie dan???
Wij hebben ook de corvette binnen. Hebben wel veel gold erin gestopt eigenlijk meer dan we wilden doen Maargoed.... Even snel weer wat sparen en dan hopelijk de volgende auto doen.... Hopelijk is het niet weer zo,n serie waarbij je zoveel gold MOET investeren om hem te halen.. De vorige auto met die eindbaas was wel te doen zonder gold te investeren hebben toen alleen geld gebruikt en steeds opnieuw begonnen...
Ik wel. 25K R$ geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
[quote]agnocchi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Ik ben degene die erbij kwam, weer afmeldde (issues met m'n daily bonus race en véél te sterke tegenstanden [OPD] members 8)

Was kort he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:17:
[quote]agnocchi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Ik ben degene die erbij kwam, weer afmeldde (issues met m'n daily bonus race en véél te sterke tegenstanden [OPD] members 8)

Was kort he >:)
Ik krijg het niet voor elkaar om bepaalde races te doen (en dan vooral de races, die met de dagbonus percentages en dubbele manager bonus extra opleveren) zonder 'te sterke' tegenstanders. Kom wel weer terug hoor als er nog plek is voordat een challenge begint 8)

[ Voor 7% gewijzigd door agnocchi op 11-06-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Als je je afmeld ,dus offline de race doet dan rij je tegen de standaard botjes ,dus niet tegen teamleden.
Dan zijn de races een stuk eenvoudiger,had ik trouwens de vorige keer ook al gemeld
Er is meteen iemand ingesprongen toen jij wegging ,en voorlopig geen teamevents dus even geduld aub 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze dagbonus is compleet weg we hebben het gewoon niet meer... Verder hebben we wel de corvette binnen gesleept en zijn we nu weer koortachtig bezig om gold bij elkaar te sprokkelen!! Wordt tijd voor weer een extra dag met dubbele roem haha

Welke races doen jullie naast le man 10 rondes nog meer voor veel roem?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Wat is de beste manier om te updaten zodat we zo min mogelijk goud gebruiken en wel de minimale ps halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Le Mans Legends is begonnen en je hebt de keuze uit de Ford of Ferrari. Ik ben maar begonnen met de Ford.

7 dagende tijd om de auto te halen en upgrades kosten R€5.000.000 en ruim 1.000 goud om volledig te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Hoe is de wegligging van beide wagens? Iemand dat al kan zeggen of de Ford/Ferrari ruk rijdt? (ala de 2016 Porsche vs Corvette)

Dan laat ik daar mijn keuze van afhangen met welke wagen te starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Lambo LP670 SV schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:29:
Hoe is de wegligging van beide wagens? Iemand dat al kan zeggen of de Ford/Ferrari ruk rijdt? (ala de 2016 Porsche vs Corvette)

Same hier... Ik wacht ook nog even..

Net wel een popup gekregen voor € 19,99 RS$ 2.000.000 deze meteen meegenomen! :D Nu nog even wachten op een goede deal voor gold.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

BaZnGaNL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:33:
[...]

Same hier... Ik wacht ook nog even..

Net wel een popup gekregen voor € 19,99 RS$ 2.000.000 deze meteen meegenomen! :D Nu nog even wachten op een goede deal voor gold.
Er loopt een aanbieding op gold 'voor 21 dagen lang elke dag 18 gold' voor € 19.99. Totaal dus 378 GC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Lambo LP670 SV schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:29:

Ik heb de ferrari gekozen en die rijd best lekker; eerste races dermate makkelijk dat je >1000m voor ligt binnen de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik ben met de ford begonnen ,goede wegligging vergelijkbaar met de vette.
Alleen dacht ik dat je door kon gaan met de missies ,dus na de 3e klikte ik op doorgaan ,komt er te staan morgen meer missies,,dus auto niet in onderhoud gedaan ,stomstomstom. |:(
Naja vannacht maar ergens een keer aanzetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Bemax schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:05:
Wat is de beste manier om te updaten zodat we zo min mogelijk goud gebruiken en wel de minimale ps halen?
Dat zal ergens in de loop van de week wel beschikbaar komen. Helaas is het een day-to-day event, dus erg snel vooruit zullen ze niet lopen. Je kan deze pagina's in de gaten houden:
- http://rr3.wikia.com/wiki...ends#WikiaArticleComments (tips voor het event)
- http://rr3.wikia.com/wiki/Le_Mans:_Legends (forum pagina voor het event)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:00:
Alleen dacht ik dat je door kon gaan met de missies ,dus na de 3e klikte ik op doorgaan ,komt er te staan morgen meer missies,,dus auto niet in onderhoud gedaan ,stomstomstom. |:(
Ik wacht nog even met het afronden van de derde totdat de upgrades gedaan zijn en daarna gelijk in onderhoud zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb een restore gedaan en nu dus wel in onderhoud gedaan :-)
Wachten tot die upgrades klaar zijn heeft voor mij weinig zin want duurt 12 uur ....

Doe jij ook mee aan de wekelijkse tijdritten tijar?
Een aantal teamleden waaronder ik wel ,we komen tot level b dus 100 goud ,jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik ben ook maar eens aan die tijdritten begonnen. Ik wordt alleen zo krampachtig van het niet off track gaan dat ik geen relaxed rondje rij en dus niet zo hoog kom. En als je lekker bezig bent zijn die drie tickets zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:42:
Ik ben ook maar eens aan die tijdritten begonnen. Ik wordt alleen zo krampachtig van het niet off track gaan dat ik geen relaxed rondje rij en dus niet zo hoog kom. En als je lekker bezig bent zijn die drie tickets zo op.
Wat ik altijd doe is eerst zorgen, dat alle 4 de ritten een tijd hebben (al dan niet wat rustiger) en dan ergens in de loop van de week per track kijken of ik sneller kan rijden. Zo kan je in ieder geval iets aan tijden neerzetten en dan steeds een stukje verbeteren.
En wat je natuurlijk ook altijd kan proberen is de baan met de desbetreffende auto opzoeken in de series (als ze al vrijgespeeld zijn) en daar een paar oefenrondjes rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:05:
[...]

Wat ik altijd doe is eerst zorgen, dat alle 4 de ritten een tijd hebben (al dan niet wat rustiger) en dan ergens in de loop van de week per track kijken of ik sneller kan rijden. Zo kan je in ieder geval iets aan tijden neerzetten en dan steeds een stukje verbeteren.
En wat je natuurlijk ook altijd kan proberen is de baan met de desbetreffende auto opzoeken in de series (als ze al vrijgespeeld zijn) en daar een paar oefenrondjes rijden 8)
Die strategie doe ik nu ook idd, eerst voorzichtig en daarna gaan slijpen. De oefenrondjes zijn prima, maar moeten wel in tijdsritten, anders krijg je nooit de off-track meldingen en heb je kans dat net die lijn die je kiest nét illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Je kan natuurlijk ook de 'cheat' weg opgaan en door middel van een restore werken. Zo doet 3rw1nk het vast en zeker.

-Doe een Backup
-Neem de beste wagen
-Upgrade hem maximaal met goud
-Doe de tijdritten zo vaak als je wil
-Repareren met goud, tickets aankopen met goud
-Heb je uiteindelijk een toptijd neergezet => Doe een cloudrestore en kom niet meer aan die specifieke race
-Je snelste lap blijft staan, maar je krijgt wel al je goud enzo terug :)

Ik vermoed dat al diegene die redelijk scoren dit via deze weg doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:00:
Wij hebben hetzelfde ik dacht dat we door konden.... Achja komt wel weer goed. Wel de updates gedaan met geld... We zullen er vast wel weer heel veel gold in moeten steken wil het lukken... Beetje vermoeiend zo... Er valt niet tegen te racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2:

Challenge 1 - autocross op Laguna Seca
Challenge 2 - 2 ronde cup op Catalunya GP circuit
Challenge 3 - snelheids record op Suzuka
Challenge 4 - drag race op Dubai
Beloning $15,000/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Lambo LP670 SV schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:42:
Je kan natuurlijk ook de 'cheat' weg opgaan en door middel van een restore werken. Zo doet 3rw1nk het vast en zeker.

-Doe een Backup
-Neem de beste wagen
-Upgrade hem maximaal met goud
-Doe de tijdritten zo vaak als je wil
-Repareren met goud, tickets aankopen met goud
-Heb je uiteindelijk een toptijd neergezet => Doe een cloudrestore en kom niet meer aan die specifieke race
-Je snelste lap blijft staan, maar je krijgt wel al je goud enzo terug :)

Ik vermoed dat al diegene die redelijk scoren dit via deze weg doen..
Ik zou oppassen met "renting" want dit zou zomaar een dikke ban kunnen opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Tijar schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Ik zou oppassen met "renting" want dit zou zomaar een dikke ban kunnen opleveren!
Uiteraard niet zonder risico's. Heb het zelf een keer gedaan om te zien hoe ver ik kon geraken maar doe het niet meer. Het sop is me de kolen niet waard.

Verder is de 1ste gold trap al gespot precies. De dragrace kunnen ze potentieel erg moeilijk maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Jij weet hoe het werkt jan :-) werd namelijk verteld in het team toen jij er nog bij was,en heb ik ook aan jou uitgelegd _/-\o_
Ik werk idd met cloudsaves en restores ,exact hetzelfde als je tijdens de gauntlets niet kon winnen en je je tickets terug wilde..
Weinig cheating lijkt mij ,gewoon slim gebruik maken van de mogelijkheden die fm je bied O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Gekozen voor de Ferrari, alleen welke updates adviseren jullie om als eerste uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
De upgrades die de ps waardes het meest verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 op Mount Panorama
Challenge 1 - Cup met 10 liter brandstof.
Challenge 2 - autocross.
Challenge 3 - korte eliminatie met 3 tegenstanders.
Challenge 4 - 3 ronde cup.
Beloning 10 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
BaZnGaNL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:34:
Gekozen voor de Ferrari, alleen welke updates adviseren jullie om als eerste uit te voeren?
Als je genoeg R$ hebt alle R$ updates (R$1.145.400 - 12 uur voor de eerste serie, 1 dag voor de tweede). Je hebt ze waarschijnlijk toch wel nodig om 'm helemaal uit te kunnen gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij doen inderdaad de updates met geld allemaal..
Maarja we stikken in het geld.. Als we geld konden inwisselen voor gold....... Helaas kan dat niet zou wel gaaf zijn een soort verkoop systeem onder de spelers ofzo

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Op Facebook schijnt een reactie voorbij te zijn gekomen, dat je na de 7 dagen voor de eerste auto nog 7 dagen hebt voor de tweede. Klinkt wel beter......
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/puqob6BvE6WZo2HdP3cS6JXD/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Er is dit jaar geen grote Le Mans patch dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik denk dat dat de volgende update zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Is misschien voor nieuwkomers zoal JJ de Bom hierboven wel iets
Ok, wanneer hoor je dan bij de gevorderden?
Ik zit pas bij level 193.
Ik heb op dit moment weinig tijd om te rijden Dus weinig goud. Alle 19 auto's die nu nog moeten zijn de gold 600 plus auto's en dan nog de benodigde updates om de challenge compleet uit te rijden.
Daarna komen dan nog de Gauntlet, de tussentijdse challenges zoals de Porsche en de Chevrolet en je komt niet verder.
Alle ritten tot in Legend zitten er nagenoeg op. Goud haal ik dus daar niet mee op. De Porsche en de Chevrolet gemist en eigenlijk zit ik nu een beetje op dood spoor. Zorgt wel voor minder stres om een challenge compleet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
JJ de Bom schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:34:
[...]

Ok, wanneer hoor je dan bij de gevorderden?
Ik zit pas bij level 193.
Ik heb op dit moment weinig tijd om te rijden Dus weinig goud. Alle 19 auto's die nu nog moeten zijn de gold 600 plus auto's en dan nog de benodigde updates om de challenge compleet uit te rijden.
Daarna komen dan nog de Gauntlet, de tussentijdse challenges zoals de Porsche en de Chevrolet en je komt niet verder.
Alle ritten tot in Legend zitten er nagenoeg op. Goud haal ik dus daar niet mee op. De Porsche en de Chevrolet gemist en eigenlijk zit ik nu een beetje op dood spoor. Zorgt wel voor minder stres om een challenge compleet te halen.
Da's wel grappig..... Volledig verkeerd geïnterpreteerd :P Ik dacht, dat je net begonnen was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Hahahaha, geen probleem hoor.
Ik heb het ook eens eerder aangegeven. Het verdienmodel hebben ze goed bedacht. Je komt niet echt verder tenzij je beroeps rijder bent en de hele dag thuis zit, veel kunt rijden en goud binnen kunt harken. Maar als je de hele dag thuis zit dan zal dat vast niet vrijblijvend zijn (zoals ziekte of werkeloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Spa met verschillende LMP auto's in de 1e drie Challenges.
Challenge 1 - 1 ronde met 2 tegenstanders en haal 10x 200km/uur en win
Challenge 2 - 1 ronde in tegengestelde richting en win
Challenge 3 - 1 ronde met 2 tegenstanders
Challenge 4 - endurance en win met een gemiddelde van 189km/uur
Beloning $20,000/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
JJ de Bom schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:36:
Hahahaha, geen probleem hoor.
Ik heb het ook eens eerder aangegeven. Het verdienmodel hebben ze goed bedacht. Je komt niet echt verder tenzij je beroeps rijder bent en de hele dag thuis zit, veel kunt rijden en goud binnen kunt harken. Maar als je de hele dag thuis zit dan zal dat vast niet vrijblijvend zijn (zoals ziekte of werkeloos)
Het verdienmodel is zeker goed opgezet, maar ik denk dat de inkomsten de laatste tijd wat terug aan het lopen zijn en dat ze daarom e.e.a. veranderd hebben..... 'Vroeger' waren met de challenges ook veel auto's te winnen, die in series gebruikt werden (da's tenminste mijn beleving geweest). Tegenwoordig komen er eigenlijk alleen maar nieuwe auto's, die ook nog erg duur zijn om daadwerkelijk binnen te kunnen halen (veel upgrades en verplichte PR's). Het wordt voor beginners zo een stuk lastiger en voor rijders zoals ik (al een tijdje bezig, maar nog steeds een gemiddeld racer) ook niet makkelijker. Je hebt veel goud nodig en behoorlijk wat R$ om een auto binnen te halen. De spaarpotjes lopen zo wel snel leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
agnocchi schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:54:
[...]

Het verdienmodel is zeker goed opgezet, maar ik denk dat de inkomsten de laatste tijd wat terug aan het lopen zijn en dat ze daarom e.e.a. veranderd hebben..... 'Vroeger' waren met de challenges ook veel auto's te winnen, die in series gebruikt werden (da's tenminste mijn beleving geweest). Tegenwoordig komen er eigenlijk alleen maar nieuwe auto's, die ook nog erg duur zijn om daadwerkelijk binnen te kunnen halen (veel upgrades en verplichte PR's). Het wordt voor beginners zo een stuk lastiger en voor rijders zoals ik (al een tijdje bezig, maar nog steeds een gemiddeld racer) ook niet makkelijker. Je hebt veel goud nodig en behoorlijk wat R$ om een auto binnen te halen. De spaarpotjes lopen zo wel snel leeg :P
Het is inderdaad niet te doen als je geen goud potje hebt bijeen kunnen sparen

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/mfdekwkfpqj8inh/Screenshot_20160615-113957.png?dl=1

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/14w6vxuyhwegxsr/Screenshot_20160615-114008.png?dl=1

Zoals je ziet heb ik er al 30.000 goud doorgejaagd, om deze meeste wagens te bezitten en redelijk te upgraden (NASCAR daarbuiten gelaten want daar wou ik geen minuut meer insteken). Dat is alleen maar mogelijk geweest door vroeger 'handig gebruik te hebben gemaakt van bugs'. De Murci is niet voor niets mijn meest gereden wagen >:) :+

+ natuurlijk kotter (2 jaar geleden zelfs dit filmpje speciaal voor tweakers gemaakt https://youtu.be/OCSp9VB3tto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Het is inderdaad niet te doen als je geen goud potje hebt bijeen kunnen sparen

Zoals je ziet heb ik er al 30.000 goud doorgejaagd, om deze meeste wagens te bezitten en redelijk te upgraden (NASCAR daarbuiten gelaten want daar wou ik geen minuut meer insteken). Dat is alleen maar mogelijk geweest door vroeger 'handig gebruik te hebben gemaakt van bugs'. De Murci is niet voor niets mijn meest gereden wagen >:) :+
Ik heb nog net geen 9000 goud totaal verdiend en heb nog 'maar' 1700 over. Ik moet alleen nog wel 50 auto's aanschaffen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:38:
Dag 4 op Spa met verschillende LMP auto's in de 1e drie Challenges.
Challenge 1 - 1 ronde met 2 tegenstanders en haal 10x 200km/uur en win
Challenge 2 - 1 ronde in tegengestelde richting en win
Challenge 3 - 1 ronde met 2 tegenstanders
Challenge 4 - endurance en win met een gemiddelde van 189km/uur
Beloning $20,000/10
Even opletten met deze.... Als je (zoals ik) niet alle auto's in bezit hebt en je bent wel van plan om zowel de Ford als de Ferrari binnen te slepen, dan niet vergeten om na de challenges de auto's te repareren (als dat nodig is). De auto's, die je wel hebt, kunnen uiteraard dan wel later.
Ik heb de Porsche en de Nissan niet en wil/moet na de dag challenge wel m'n Ferrari in onderhoud zetten voor de volgende. M'n Audi kan dan eventueel vannacht of morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik heb 127 goud en daar moet ik alles van doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Gaat krap worden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij nu nog 600 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Als voor deze auto's alleen de eerste serie goud updates nodig is, heb je 397 goud nodig :-(

[ Voor 3% gewijzigd door agnocchi op 16-06-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Tot nu toe nog geen goud uitgeven in deze challenges, benieuwd of het nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Het is idd eenvoudig tot nu toe ,ik denk elke dag van nu zal er wel iets onzinnigs tussen zitten zoals 20 meter afstand houden oid maar nee gelukkig .
Ik heb hem wel wat goudupgrades gegeven ivm de wachttijden van de daarop volgende rs upgrades.
Moet zeggen dat de ford geweldig rijdt en wegligging is eveneens goed,kortom leuke missie ,al vind ik de reparatie duur van 4 uur en45 minuten van de zotte ,maar tot nu toe kunnen alle missies in 1 keer volbracht worden .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs de ronde in tegengestelde richting was eenvoudig te doen. Wellicht mede doordat mijn audi al flink wat upgrades heeft... :)
Tot nu toe een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Het is al krap. Ik loop er nu al tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Als het goed is, is ook dag 5 met alleen R$ te halen. Alleen 5.1 schijnt heel lastig te zijn, maar (als ik het goed gelezen heb) is hij vergelijkbaar met een time trial, maar mag je wel buiten de baan komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb al een hele dag geen reclame filmpjes gehad.. Zien jullie ze nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ik zie ze vaak 1x per dag. Stuk of 4-5 en dan een dagje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:39:
Ik zie ze vaak 1x per dag. Stuk of 4-5 en dan een dagje wachten.
ok, rustdagje dan maar. Vanmorgen waren er weer een stuk of 10.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Le Mans

Challenge 1 – tijdrit binnen 3:15 zonder van de baan te gaan
Challenge 2 – 1 ronde en ga van de 37e naar de 26e positie
Challenge 3 – 2 rondes en kom binnen op tenminste de 16e positie zonder te slippen
Challenge 4 – kom tenminste op de 9e positie maar ga niet harder dan 310km/uur
Challenge 5 – kom tenminste als 7e binnen met een gemiddelde snelheid van 249km/uur

Vandaag toch een leuke uitdaging :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:41:
Ik heb al een hele dag geen reclame filmpjes gehad.. Zien jullie ze nog?
Ja normaal op een dag een stuk of 5 maar als ik de upgrades versnel door advertenties te kijken komen er veel en veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:00:
Als het goed is, is ook dag 5 met alleen R$ te halen. Alleen 5.1 schijnt heel lastig te zijn, maar (als ik het goed gelezen heb) is hij vergelijkbaar met een time trial, maar mag je wel buiten de baan komen.....
Je mag niet buiten de baan komen dus pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Voor 5.5 moet je Ferrari een PR van 84.0 hebben, dus zonder gold te gebruiken kan je dat wel vergeten.

Ik heb de motor & aandrijflijn geupgrade met gold + de R$ upgrades daarna; daarmee kom je op een PR van 84.8. 5.1 is wel lastig, behalve dan na wat upgrades ;) 5.2 stelt geen biet voor.

Edit: 5.3 & 5.4 zijn ook prima te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door upje op 17-06-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 6 wederom op Le Mans:

Challenge 1 - 1 ronde en je krijgt 15 liter benzine om tenminste als 12e te eindigen
Challenge 2 - 1 ronde en je start als 6e en je mag niet ingehaald worden en niet buiten de baan gaan
Challenge 3 - haal 341km/uur en je bent klaar
Challenge 4 - 2 rondes en je start als 6e en de motor mag niet oververhit raken en je mag ook niet buiten de baan gaan. Finish tenminste als 10e! Op de rechte einden zal oververhitting lastig te voorkomen zijn!
Challenge 5 - ja mag met niet meer dan 95km/uur over de finish komen en binnen de 1:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
341 lijkt me moeilijk haalbaar? Ik heb net dag 5 afgerond en dacht dat de ford iets van 330 liep met een ps van 85,5
Naja misschien vergis ik me ,ook niet precies gekeken wat zijn top was .
Het feit is dat het wel ineens een stuk lastiger is
De laatste race was beste rondetijd een 3,09 en de winnaar reed 3,08 ,dus die is serieus sneller ,en zal ongetwijfeld nog wat sneller worden de komende 2 dagen.
Maar zonder goudupgrades is deze auto niet te halen ,of je moet er veel gaan overslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Een regelrechte goldtrap en misschien is goud inleggen om te skippen een betere optie.

[ Voor 56% gewijzigd door Tijar op 17-06-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De recommended PR loopt op dag 6 op tot 87.3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

upje schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:02:
De recommended PR loopt op dag 6 op tot 87.3 8)7
Haha, je weet het gewoon al eigenlijk. De eerste dagen supersimpel dan gaan al mijn alarmbellen al rinkelen: er komt een monkey muur aan, en meestal idd rond dag 5.

Ik ga voor vaderdag maar gold vragen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Net een upgrade uitgevoerd naar 86,9. Die 341 km/h van morgen is in ieder geval gemakkelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Zijn er al rekenschema's van de beste optie om alles te halen?

Wat kost het om PR races te skippen vs upgraden met gold (en wat levert het meeste PR op /gold upgrade)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:28:
Dag 6 wederom op Le Mans:

Challenge 1 - 1 ronde en je krijgt 15 liter benzine om tenminste als 12e te eindigen
Challenge 2 - 1 ronde en je start als 6e en je mag niet ingehaald worden en niet buiten de baan gaan
Challenge 3 - haal 341km/uur en je bent klaar
Challenge 4 - 2 rondes en je start als 6e en de motor mag niet oververhit raken en je mag ook niet buiten de baan gaan. Finish tenminste als 10e! Op de rechte einden zal oververhitting lastig te voorkomen zijn!
Challenge 5 - ja mag met niet meer dan 95km/uur over de finish komen en binnen de 1:40
Binnen de 1:40 op Le mans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ja, dat is met een raket _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Je start de race vanaf het 2e rechte stuk dus het zou mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik stop met deze uitdaging. Ongeveer 20x race 5.1 geprobeerd en exact 1x over de finish gekomen in 3.19. Telkens een millimeter naast de baan, uitbrekende achterkanten, ik schijt er op.
Wel 1 miljoen ofzo kwijt aan upgrades. Maar ja, het zal wel. Teringspel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp de fustraties het begint flauw te worden om iets te winnen. Heb zelf dag 5 klaar met 2 goud upgrades maar de doelen worden wel erg moeilijk denk dat het skippen gaat worden want de wagen kopen zie ik niet zitten. Want wint het spel er mee om de grens zo hoog te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Dag 6, 6.1 t/m 6.4 zijn in ieder geval prima te doen, met gold upgrades uiteraard. Nu de auto in onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 7

Challenge1 - 1 rond en je start als 26e en je moet tenminste 14e worden en je krijgt 18 liter benzine.
Challenge 2 - 3 ronde en je start als 14e en je moet tenminste 6e worden en geen botsingen en no off track
Challenge 3 - rollende start en je moet bijna 2 rondes rijden zonder ingehaald te worden en no off track
Challenge 4 - 1 ronde en je start als 9e en je moet tenminste 8e worden met een beschadigde auto
Challenge 5 - 2 rondes en je start als 8e en je moet tenminste 4e worden met 30 liter benzine en no off track
Challenge 6 - 1 ronden en je start als 5e en finish met de ferrari's in 1, 2 en 3 of win met een voorsprong van 640 meter en no off track

Beloning $40,000/30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 08:02:
Dag 6, 6.1 t/m 6.4 zijn in ieder geval prima te doen, met gold upgrades uiteraard. Nu de auto in onderhoud.
Ik heb 6.4 na een keer of 20 geskipt, de rechte stukken zijn gewoon niet te doen en ze vliegen je voorbij. 1 keer had ik wat geluk en spinde er 5 tegelijk voor me waardoor ik direct 5e lag maar de volgende bocht iets te krap genomen en gelijk een rode vlag :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar en Upje, hoe kunnen jullie dag 6 al spelen? Zitten jullie in Australie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 6 kun je toch gewoon in Nederland spelen? Welke dag kun jij dan spelen Superduper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:22:
Dag 6 kun je toch gewoon in Nederland spelen? Welke dag kun jij dan spelen Superduper?
ik zit te suffen :) Ik ben idd ook op 6 8)7 tijd voor koffie..

Wel balen dat elke laatste challange een off-track fail heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 6 ook klaar dat met die motor is inderdaad niet te doen de rest allemaal gehaald op naar de laatste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tijar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:24:
[...]

Ik heb 6.4 na een keer of 20 geskipt, de rechte stukken zijn gewoon niet te doen en ze vliegen je voorbij. 1 keer had ik wat geluk en spinde er 5 tegelijk voor me waardoor ik direct 5e lag maar de volgende bocht iets te krap genomen en gelijk een rode vlag :-(
Auto op handgas zetten tijar ,dan bijna geen probs met oververhitting .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:55:
[...]

Auto op handgas zetten tijar ,dan bijna geen probs met oververhitting .
Helaas te laat niet aan gedacht, thx m8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:20:
[...]

ik zit te suffen :) Ik ben idd ook op 6 8)7 tijd voor koffie..

Wel balen dat elke laatste challange een off-track fail heeft.
Ik vind no off track nog meevallen, we hadden ook niet slippen, no off track en geen botsing tegelijk kunnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Ik vind no off track nog meevallen, we hadden ook niet slippen, no off track en geen botsing tegelijk kunnen hebben ;)
ssst, misschien lezen ze mee. We moeten ze niet op ideen brengen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben klaar met rr3. De zoveelste goldtrap op dag 6 s de druppel. Ik heb rr3 van mn tablet gegknikkerd.... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
De laatste haal ik binnen de 1:40 en met minder dan 60 km over de streep en toch krijg ik keer op keer fout melding. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bemax schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:25:
De laatste haal ik binnen de 1:40 en met minder dan 60 km over de streep en toch krijg ik keer op keer fout melding. Wat doe ik verkeerd?
Het is 95km/uur en lig je dan eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:25:
Ik ben klaar met rr3. De zoveelste goldtrap op dag 6 s de druppel. Ik heb rr3 van mn tablet gegknikkerd.... helaas...
Klote man misschien binnenkort nog een keer starten met een frisse nieuwe blik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Recommend PR voor dag 7 is 88.0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Tijar schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:38:
[...]

Het is 95km/uur en lig je dan eerste?
Nee eerste niet maar 7e er zijn drie bots om in te halen en dat doe ik. De eerste 6 krijg ik nergens te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik heb 'm af kunnen ronden door 7e te worden/blijven, dus je hoeft écht niet 1e te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik zat vanmiddag Le Mans live te kijken en dan is het wel grappig om te zien dat de LMP1 kanonnen qua topsnelheid op de rechte stukken bijna 100km/uur trager zijn dan in RR3.

Voor de rest hoop ik dat de TS050 en nieuwe Porsche 919 in de nieuwe update zitten, wat een schitterende wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ford binnen nu nog de Ferrari
Pagina: 1 ... 39 ... 65 Laatste