[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 38 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Tijar schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 08:07:
Of meer upgrades kopen of inderdaad vertragen. Speel je offline?
Zeg Tijar niet vergeten om even een topspeed neer te zetten bij de teamchallenge he :-):-) 8)7
Dan zitten we wederom bij de beste 200 van alle tienduizenden teams :-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik zat net weer eens te kijken bij de online multi player, maar dat is er ook niet echt beter op geworden zeg. autos rijden schots en scheef dwars over de hele baan; teleporteren ineens vlak voor je neus en dan weer een paar honderd meter verderop. Hilarisch om te zien, maar heeft niets met racen te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ligt ook aan de internetsnelheid van degenen die meerijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
3rw1nk schreef op zondag 22 mei 2016 @ 10:04:
[...]

Zeg Tijar niet vergeten om even een topspeed neer te zetten bij de teamchallenge he :-):-) 8)7
Dan zitten we wederom bij de beste 200 van alle tienduizenden teams :-) 8)7
Ik stuur je van de week even een PB voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Binnen niet al te lange tijd start de volgende Gauntlet en zet alvast de volgende auto's in onderhoud!

Aston Martin DB9
Lexus IS F
Ferrari 458 Italia
Lamborghini Gallardo LP560 GT3
McLaren 12C Spider
Lamborghini Huracan LP 610-4
McLaren 650S GT3
Porsche 918 Spyder concept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
Ik ben benieuwd hoe het dit keer met het ticketsysteem zit. De laatste (20 tickets en dan per half uur 1 ticket erbij) vond ik echt niet fijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
The Gauntlet 6 is begonnen en het ticketsysteem is identiek aan de vorige keer, per start kost het 2 munten. Veel advertenties kijken om ze weer aan te vullen.

Succes iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 04:02:
The Gauntlet 6 is begonnen en het ticketsysteem is identiek aan de vorige keer, per start kost het 2 munten. Veel advertenties kijken om ze weer aan te vullen.

Succes iedereen.
Vanmorgen even begonnen, maar (nog) geen advertentie gezien. Hopelijk zijn er komende week geen issues met de advertenties.

[ Voor 9% gewijzigd door agnocchi op 24-05-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Gauntlet 6 schijnt nogal vol bugs te zitten (races die al verloren zijn voordat de lampen van rood naar groen springen).
Preventief voor elke race een cloud backup maken is wel op z'n plaats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat heb ik ook gelezen en ik maak voor elke race een cloudsave. Ben nu helaas door mijn tickets heen en de advertenties zijn ook verdwenen 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb weer hetzelfde fenomeen als eerder met de teamchallange: niet alle autos/races lijken mee te tellen, terwijl ik dat niet uit de omschrijving haal.

Ik heb met de F 458 diverse races gedaan, en alleen van de lange afstandsritten werden de autos geteld. Bij de rest kwam de melding van teamchallenge niet en wordt het ook niet meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:47:
Ik heb weer hetzelfde fenomeen als eerder met de teamchallange: niet alle autos/races lijken mee te tellen, terwijl ik dat niet uit de omschrijving haal.

Ik heb met de F 458 diverse races gedaan, en alleen van de lange afstandsritten werden de autos geteld. Bij de rest kwam de melding van teamchallenge niet en wordt het ook niet meegeteld.
Ik heb dat ook regelmatig. Ik sluit RR3 dan altijd hard af en na het opstarten werkt het meestal wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ticketsysteem is weer de spelbreker ,voordeel is dat de mensen veel tijd over hebben om voor het team te rijden O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
superduper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:47:

Je bedoelt dat als er een vlaggetje bij de race staat, deze niet mee telt?
Vreemd overkomt mij nooit gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:37
Is mij helaas gisteravond ook een paar keer gebeurd. Het lijkt wel dat er met elke release meer bugs in RR3 worden geintroduceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het aantal bugs neemt inderdaad wel erg toe de laatste updates, ik las dat er ook races zijn waarbij je weer achterruiten moet vernielen binnen 1 ronde. Waanzin!

Net opnieuw gestart want de races waren niet meer te doen, ik heb nog iets meer dan 100.000 punten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Gisteren even bezig geweest en heb besloten om het dit keer niet te lastig te maken. T/m Boss4 is het goed te doen en daarna start ik gewoon opnieuw. Ik zit nu op 70.660 punten en er is echt meer dan genoeg tijd om 'm te halen. T/m Boss4 is het ook gewoon te doen met alleen R$ upgrades.

Hmmm.... Zie dat ik vanmorgen Boss5 gehaald heb (zal niet wakkeer zijn geweest :P). Het is goed te doen zo....

[ Voor 16% gewijzigd door agnocchi op 25-05-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik vind het lastig dat je niet bij de upgrades kan kijken zonder een race te starten. Je kan de upgrades versnellen door reclame te kijken, maar die weet je niet van te voren. kost je dan elke keer weer 2 tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Je kunt bij de te winnen auto voor de race filmpjes kijken en upgrades versnellen en het kan ook direct na de race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tijar schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Ik stuur je van de week even een PB voor meer info.
Heb nog steeds niks gehoord .. ;)
wel hebben we helaas afscheid moeten nemen van leden die niet actief genoeg waren.
We bestaan nu uit 12 leden ,de bezem is er eens goed doorgehaald,sorry aan de mensen die verwijderd zijn .
Ben je wel actief en bereid om per teamevent minimaal een half uur per dag te racen kom dan bij het PORSCHE FORUM RACETEAM
Let wel enkel actieve leden die ons team willen versterken zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:14:
Je kunt bij de te winnen auto voor de race filmpjes kijken en upgrades versnellen en het kan ook direct na de race!
Je moet dus de race idd starten en daadwerkelijk doen. Als er geen of niet genoeg filmpjes zijn het pech en haal je je race niet waardoor je terug valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de Jaguar is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hier ook maar wanneer komt de C7-R beschikbaar? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:22:
Hier ook maar wanneer komt de C7-R beschikbaar? Iemand een idee?
Ervanuitgaande dat Ferrari/Ford een 8-9-10-daags event wordt dat je 2x moet doorlopen (met de keuze van auto), zitten die 2 autos aan elkaar 'vast'.

Dus de C7-R kan ervoor of erna beginnen. Mij lijkt t meest logische ervoor, gezien er anders wel een heel groot gat aan tijd zit tussen de Gauntlet zit en t volgende event. Ik schat dus in over 6 daagjes dat er een limited Time event komt voor de C7.

Maar maakt t iets uit voor jou Tijar - jij hebt toch Kotter? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Thx voor de info, ik gebruik Kotter al een behoorlijke tijd niet meer. Mij te link i.v.m. een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik had gisteren een paar nieuwe wagens gekocht met goud, spel afgesloten. Zette het later op de avond weer aan,.. had ik de auto's niet meer, maar gelukkig het goud ook weer terug. Wel vreemd :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Zie je maar weer hoe belangrijk een cloudsave maken is :-)
Ff een vraagje aan een ieder ,ik rij nu een tijdje in een 2015 lmp1 audi en wat mij opvalt is dat de porsche vaker sneller is op het rechte eind en de nissan nog weer sneller.
Mijn vraag is dus welke lmp1 auto is eigenlijk het beste van die 3 ,dan doel ik vooral op de combi van speed en handling icm lemans uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Die cloudsave gaat in principe automatisch bij mij, maar ik heb geen zin om elke keer voor het afsluiten nog eens handmatig te klikken op save ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:04:
Zie je maar weer hoe belangrijk een cloudsave maken is :-)
Ff een vraagje aan een ieder ,ik rij nu een tijdje in een 2015 lmp1 audi en wat mij opvalt is dat de porsche vaker sneller is op het rechte eind en de nissan nog weer sneller.
Mijn vraag is dus welke lmp1 auto is eigenlijk het beste van die 3 ,dan doel ik vooral op de combi van speed en handling icm lemans uiteraard
Ik vind de Nissan de beste van de 3. Jammer alleen dat de 10 rondes een soort achtervolging is waarbij je elke tegenstander voor het einde van de 10 rondes ingehaald moet hebben. Van de 3 heeft de Audi de beste wegligging.

Het komt regelmatig voor dat ik de nummer 1 niet eens in zicht heb. Ik gebruik daarom de TS040 in de serie langeafstandskoningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik rij juist liever met de Porsche 919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Als je de Gauntlet vroegtijdig afsluit omdat je het net niet haalt, dan beginnen de races gewoon weer bij 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Niet als je net ervoor je cloud hebt gesaved en dan een restore doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:21
JJ de Bom schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:06:
Als je de Gauntlet vroegtijdig afsluit omdat je het net niet haalt, dan beginnen de races gewoon weer bij 1
Werkt inderdaad niet meer. Je zal met cloud restores moeten werken. Let op dat je races dan wel niet meer meetellen met bv. een teamchallange (heeft me zelf de kop gekost bij het team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Tijar schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:42:
[...]

Ik vind de Nissan de beste van de 3. Jammer alleen dat de 10 rondes een soort achtervolging is waarbij je elke tegenstander voor het einde van de 10 rondes ingehaald moet hebben. Van de 3 heeft de Audi de beste wegligging.

Het komt regelmatig voor dat ik de nummer 1 niet eens in zicht heb. Ik gebruik daarom de TS040 in de serie langeafstandskoningen.
Dat verbaast me een beetje; ik rij deze met de Porsche, en eigenlijk altijd rij ik binnen de 1e ronde op de 1e positie. Na de eerste 2-3 bochten lig je immers al 4e/5e ongeveer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
upje schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:34:
[...]

Dat verbaast me een beetje; ik rij deze met de Porsche, en eigenlijk altijd rij ik binnen de 1e ronde op de 1e positie. Na de eerste 2-3 bochten lig je immers al 4e/5e ongeveer :?
Bij de 10 lapper is het een rollende start. Onmogelijk om na 3 bochten 4de te staan ;)
Je moet nog een halve lap rijden voordat je aan je 1ste lap begint. Ondertussen is de kopgroep natuurlijk al lang ver weg.

Volgens mij als ik aan de 1ste lap begin lig ik net op de 17de positie of iets dergelijks. De afstand tussen de bots is dan erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Bij de 10 lapper is het een rollende start. Onmogelijk om na 3 bochten 4de te staan ;)
Je moet nog een halve lap rijden voordat je aan je 1ste lap begint. Ondertussen is de kopgroep natuurlijk al lang ver weg.

Volgens mij als ik aan de 1ste lap begin lig ik net op de 17de positie of iets dergelijks. De afstand tussen de bots is dan erg groot.
Klopt helemaal en het is soms gewoon onmogelijk om eerste te worden, dit lukt pas nadat je de bots wat hebt vertraagd. Dit is overigens in de serie Endurance Champions. Wel jammer dan je de afstand tot de nummer 1 niet echt goed in beeld hebt want ik vind het principe om zo te racen wel erg gaaf.

In de serie Langeafstandkoningen heb je ook een 10 lapper waarbij je gelijktijdig met de rest start en dan
is het geen probleem om op het eerste rechte stuk de eerste plek te pakken.

De verwachting is dat binnenkort weer een nieuwe Le Mans serie meekomt in de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

[...]

Het is denk ik handig om precies aan te geven welke race/event je doet. Ik kende deze ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Endurance Champions tier 22.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat bij jullie de weekelijkse tijdrit niet werkt, bij mij werkt deze niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandsweer
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-04-2022
Bij mij werkt de wekelijkse tijdrit inderdaad ook niet meer. Het enige wat hij aangeeft is 'spoedig verwacht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
[...]

Endurance Champions 22.1 is inderdaad een rollende start, maar Endurance Kings 22.1 heeft geen rollende start. Da's best een subtiel verschil in de naam...

[ Voor 10% gewijzigd door upje op 27-05-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg wel steeds de melding dat ik uit een groep ben gestoten bij tijd rijden maar ik kan er nog steeds niet in staat bij mij ook wordt spoedig verwacht leuke bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik denk dat ze iets teveel bugs op dit moment aan het fixen zijn. Hierdoor is er geen tijd om de Time Trail bugs op te lossen. Zelf heb ik 2x de uitbetaling gekregen voor de laatste Time Trial (1x een dag te vroeg en nog een keer ruim een dag nadat hij al was afgelopen).
Ze zullen 'm wel preventief dichtgegooid hebben. Eerst de bugs voor de Gauntlet en de 2 volgende events regelen. Anders gaan er behoorlijk wat mensen stoppen met RR3. Er is echt heel veel gezeik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb geen bugs gehad (kunnen ontdekken ) in de gauntlet.
Alles werkte prima
Enige wat mij stoort aan die gauntlet zijn die ellenlange wachttijden voor die tickets.
Ik krijg dus geen reclamefilmpjes te zien,dus moet de tijd gewoon uitzitten .
Waren die tickets er niet dan had je die jag binnen een dag binnen
Verder vond ik dit een prima gauntlet met een leuke auto om te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik moet zeggen, dat ik de bugs zelf ook niet heb ervaren. Ik heb alleen wel erg veel geklaag erover gelezen.
Ik krijg wel dagelijks reclamefilmpjes.... Ik gebruik ze alleen om m'n goud aan te vullen. Er is genoeg tijd om de auto binnen te halen en voorlopig ga ik toch niet aan de race(s) beginnen waar je 'm voor kan gebruiken. Is een leukomtochtehebbenauto :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07

bonetone

2B Silver Sonic

Ik heb net een cloudsave teruggezet, had ik 10 minuten geleden gemaakt. Maar de save zet me heel ver terug, begin van de Le Mans update..... Iemand tips wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Was je wel aangemeld toen je je back up maakte? Als het dat is dan even aanmelden en een restore doen
Als het dat niet is heb je een groot probleem lijkt me en zou ik niet weten hoe dat op te lossen is.
Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad en alleen maar gehoord dat dat kan als mensen dus lang offline gereden hebben en dus al lang geen back up gemaakt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

bonetone schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:14:
Ik heb net een cloudsave teruggezet, had ik 10 minuten geleden gemaakt. Maar de save zet me heel ver terug, begin van de Le Mans update..... Iemand tips wat nu te doen?
Kan je een volledige backup van je telefoon (icloud) terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07

bonetone

2B Silver Sonic

3rw1nk schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:47:
Was je wel aangemeld toen je je back up maakte? Als het dat is dan even aanmelden en een restore doen
Dat was inderdaad de oplossing... Bedankt, een hele opluchting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben de auto bijna binnen. Ww hebben alleen de eerste keer getuned met geld en verder niks met gold. Steeds beginnen we opnieuw als het niet meer lukt.. Ook de kleine beetjes helpen we moeten nog 19.000 punten..,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo we hebben de auto binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Heeft er nog iemand zin om een actief lid te worden van het PORSCHE FORUM RACETEAM ?
We staan nu 136e en helaas is er 1 inactief lid die ik nu ga verwijderen.
Het levert dus 25 gold op pp
En er word van een teamlid verwacht dat hij minimaal 30 minuten zich inzet bij een teamevent ,al is nu een inzet van 3 minuten genoeg ;)
Dus heb je interesse ,en al ben je eerder lid geweest ,kom erbij als je je in wilt zetten om ons team te versterken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort de Corvette :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn vandaag ineens de dagbonus kwijt... Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tis 1 juni dus begint opnieuw,was 10k rs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ik heb ook gewoon 10K gekregen. Overigens krijg ik om de haverklap een melding dat het tijdrittentoernooi is afgelopen. Als staat op beëindigt en krijg geen beloning of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De C7.R neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar lijkt ie wel op :)

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ec/Corvette_Racing_GM_-_Chevrolet_Corvette_C7R_-63_%2818866072255%29.jpg/800px-Corvette_Racing_GM_-_Chevrolet_Corvette_C7R_-63_%2818866072255%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Hij is VET(te)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Rare is dat over 3 dagen er een overtaking teamevent aankomt met die corvette terwijl niemand dat ding nog heeft.
Mag toch hopen dat die missie snel begint om die corvette binnen te hengelen
Vaag gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Bij mij doet de wekelijkse tijd rit al een tijd niet meer hebben daar meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik hoop dat de C7.R pas na het weekend komt, ik ga over 4 uurtjes naar Ibiza dus vrij weinig tijd om te racen ben ik bang 😉🍷

De tijdrit gaat bij meer mensen niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
  • Laatst online: 15-09 19:56
Hi, eigenlijk al een tijdje bezig met RR. Nu wil ik graag lid worden van het porsche forum raceteam. Kan iemand mij hiervoor uitnodigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:28:
Wij zijn vandaag ineens de dagbonus kwijt... Meer mensen hier last van?
Ja, moest eigenlijk 30 goud krijgen, maar begon weer opnieuw met 10k r $. Doen ze goed daar..

Jag eindelijk binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
d8nser schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:16:
Hi, eigenlijk al een tijdje bezig met RR. Nu wil ik graag lid worden van het porsche forum raceteam. Kan iemand mij hiervoor uitnodigen?
We zitten momenteel vol d8ncer.
Maar ik weet niet in welk level je zit en hoeveel auto's je hebt ,maar iedereen die het team versterkt is in principe welkom.
Er zijn nu net een aantal nieuwe leden bij ,maar bij een volgend event gaan er naar alle waarschijnlijkheid een paar mensen uit het team.
Dus dan is er waarschijnlijk weer ruimte voor actieve leden
We zijn een team die meedoet met de 1e 200 van de wereld ,dus willen we alleen leden die dit serieus nemen en elk event ervoor gaan.
Kun je eens niet dan is het de bedoeling dat je je even afmeld,en er word elk event een minimum gesteld die gehaald moet worden .
Lijkt het je nu nog wat laat het me dan maar even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is nog plaats maar wel serieus anders lig je er meteen uit en je moet wel een bepaalt level hebben anders kun je nergens aan mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
  • Laatst online: 15-09 19:56
Ik ben zelf nu level 34, dus nog niet zo heel ver. Verder speel ik ieder dag wel. Wat is de naam van het team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Voor zij die hem nog niet hebben. De Porsche 919 Hybrid (1ste Lemans reeks) is in de aanbieding. 475 ipv 950 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
500 als je hem nog niet vrijgespeeld hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
500 is nog steeds een mooie prijs, maar als je 'Road to Le Mans' (in Legend) uitspeelt, kan je 'm volgens mij verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De tijdelijk serie om de C7.R te winnen is gestart!

[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 04-06-2016 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Lijkt mij een kopie van de rsr ,dus helaas weer een golddigger .
Wel een geweldige auto om mee te rijden,naja helaas alleen voor het teamevent ga ik hem gebruiken
Al lijkt me de wegligging een stuk beter dan die rsr,ze hebben het bij fm verkeerd omgedraaid ,de yank rijdt als een rsr en de vette als een porsche :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Jij zegt precies wat ik net dacht, zonder de updates is dit een zeer goede auto om mee te rijden en de monkeys hebben de eigenschappen van de RSR 2016 en de C7.R omgedraaid. Wat een sukkels.

Voor de rest niets meer over zeggen want anders passen ze het weer aan ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Tijar op 04-06-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Heeft iemand al het upgrade overzicht? Ook deze moet weer een heel eind (iig>86), en de auto lijkt alleen bruikbaar in 1 serie, samen met de rsr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Gelijk aan de RSR, sorry voor de rottige opmaak.

2016 Chevrolet Corvette C7.R
Part \ costs R$ R$, GC GC R$ GC R$ Totals
Engine 104,600 156,800 80 352,900 180 794,000
Drivetrain 97,300 145,900 75 328,300 170 738,800
Body 77,300 40
Suspension 89,200 133,800 65 301,000 155 677,300
Exhaust 88,200 45
Brakes 68,200 102,300 50 230,100 115 517,800
Tires&Wheels 81,800 42
Total R$ 606,600 538,800 1,212,300 2,727,900 5,085,600
Total GC 127 27 620 1095

[ Voor 6% gewijzigd door Tijar op 04-06-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ala de porsche... Zelfde prijzen volgens mij.... We hebben nu geld getuned... 1 met gold en weer mer geld wachten tot die klaar is.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Ik had 'm een tijdje geleden al met korting gekocht. Is inderdaad wel een fijne auto. Ik ga 'm niet verder upgraden dan de R$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:26:
Heeft iemand al het upgrade overzicht? Ook deze moet weer een heel eind (iig>86), en de auto lijkt alleen bruikbaar in 1 serie, samen met de rsr.
Upgradeschema om de serie te kunnen halen is net als de Porsche: 4224222 (272 goud) - PR 86,4. Als je de Porsche al had gehaald, kan je in de GTE-Pro: Chevrolet and Porsche tot 75% komen.
Andere upgrade mogelijkheid is 4422222 (282 goud) en die zorgt voor een veel betere acceleratie (2.51 ipv 2.57) en hogere topsnelheid (351 ipv 346). Al zullen de meeste dit niet nodig hebben als ze de bots vertragen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Goed, (zucht) dat wordt hem dus weer niet. Net als de Porsche. Zoveel gold heb ik niet om de 86 te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Je krijgt tijdens de uitdaging ook nog een 80 gold, en misschien ga je nog een coureursniveau omhoog, dus uiteindelijk kost je het 150-200 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ja dat zou wel kunnen, maar je moet eerst investeren voordat je het terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Wekelijkse tijdritten werken eindelijk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Alweer 3 dagen jan :-)
Na de update die je kon downen werkte die weer ,krijgen we weer gratis goud O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:51
Weet iemand hoe je "ghost" mode kan forceren in Online multiplayer (wellicht iets veranderen aan je internet verbinding?). Ik zie anderen die het ook constant voor elkaar krijgen en ik wordt die amateurs die je continue van de weg proberen te beuken een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:05:
Heeft er nog iemand zin om een actief lid te worden van het PORSCHE FORUM RACETEAM ?
We staan nu 136e en helaas is er 1 inactief lid die ik nu ga verwijderen.
Het levert dus 25 gold op pp
En er word van een teamlid verwacht dat hij minimaal 30 minuten zich inzet bij een teamevent ,al is nu een inzet van 3 minuten genoeg ;)
Dus heb je interesse ,en al ben je eerder lid geweest ,kom erbij als je je in wilt zetten om ons team te versterken
Mocht je nog iemand kunnen gebruiken, laat het dan maar even weten. Over het algemeen race ik elke dag wel een half uurtje of meer. Ik kan alleen geen upgrades doen en/of auto kopen als dit teveel ten koste gaat van het afmaken/doorkomen van de series....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
richard-5 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:33:
Weet iemand hoe je "ghost" mode kan forceren in Online multiplayer (wellicht iets veranderen aan je internet verbinding?). Ik zie anderen die het ook constant voor elkaar krijgen en ik wordt die amateurs die je continue van de weg proberen te beuken een beetje zat.
Na wat ik gelezen heb, is het niet mogelijk om ghost mode te forceren. Het gebeurt automatisch als er haperingen zijn in de internetverbinding
https://help.firemonkeys....-Online-Connection-Issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
agnocchi schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:20:
[...]

Mocht je nog iemand kunnen gebruiken, laat het dan maar even weten. Over het algemeen race ik elke dag wel een half uurtje of meer. Ik kan alleen geen upgrades doen en/of auto kopen als dit teveel ten koste gaat van het afmaken/doorkomen van de series....
Er is nu 1 plaats vrij ,en er is momenteel een teammissie gaande en we staan momenteel op een goudplaats namelijk 250e
Teamdoel is minimaal 10 per lid om te scoren ,afvalraces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Er is nu 1 plaats vrij ,en er is momenteel een teammissie gaande en we staan momenteel op een goudplaats namelijk 250e
Teamdoel is minimaal 10 per lid om te scoren ,afvalraces
Zal/kan ik vanavond toegevoegd worden? Die 10 kan ik zeker wel regelen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Zelf even aanmelden , porsche forum raceteam.
En niet vergeten om stuur en remassist uit te zetten voor je gaat racen :-)
Tractioncontrol mag aan blijven
Denk aan de spatie's
En 10 is het minimum >:)

[ Voor 36% gewijzigd door 3rw1nk op 07-06-2016 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
agnocchi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:25:
[...]

Zal/kan ik vanavond toegevoegd worden? Die 10 kan ik zeker wel regelen vanavond.
Bezint eer ge begint..

Heb het een tijdje gedaan, maar in mijn ogen loont het de moeite niet. Het zogenaamde half uurtje per dag is wel nonstop eenzelfde race opnieuw doen (in de hoop dat je die hebt vrijgespeeld en de beste wagens ervoor hebt) en wordt vaak hersendodend jammer genoeg.

Overigens is het dus allemaal extra tijd dat je erin moet steken. Je moet niet alleen zorgen dat je de gewone challanges nog wint, maar je moet dus ook nog tijd verliezen om nutteloze dingen te doen om te concurreren tegen teams die 24/7 liggen te spelen.

Dat allemaal voor 2 of 3 gold na enkele dagen inspanning. Verder wordt je al snel een boel verweten als je nog niet direct hebt geracet voor het team (omdat je bv. ook gewoon werk hebt..), inclusief dreigingen om je buiten te bonjouren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ziet er naar uit dat er nog 3 plaatsen beschikbaar komen voor de snelle beslissers
We staan 202e van al die tienduizenden teams.wat 25 goud pp oplevert :-)
Dus wil je meer uit rr3 halen en minimaal een half uur per teamevent racen? Kom dan vanaf morgenvroeg bij het porsche forum raceteam. Helaas werkt de snelzoekcode opd niet meer
Het klopt wel wat jan hierboven terecht meld ,meestal is de beloning slecht en staat het niet in verhouding tot de tijd die je erin stopt.
En er word een minimale inzet verwacht ,doe je dat niet dan volgt er helaas een exit uit het team
Maar toch vinden de leden die we nu hebben inclusief mezelf het hardstikke leuk om te doen _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door 3rw1nk op 07-06-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ff over de corvette ,ik zit nu op 85% en ik moet de afvalrace doen icm indianapolis ,auto heeft een ps score van 87,1 maar ik kom er niet aan te pas ,kan maximaal 4e worden.
Dus is mijn vraag hoe zijn de botjes te vertragen?
Hoeft al niet meer maar toch bedankt :-) 2 keer 7e worden was genoeg om ze te vertragen

[ Voor 16% gewijzigd door 3rw1nk op 08-06-2016 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:40:
[...]

Bezint eer ge begint..

Heb het een tijdje gedaan, maar in mijn ogen loont het de moeite niet. Het zogenaamde half uurtje per dag is wel nonstop eenzelfde race opnieuw doen (in de hoop dat je die hebt vrijgespeeld en de beste wagens ervoor hebt) en wordt vaak hersendodend jammer genoeg.

Overigens is het dus allemaal extra tijd dat je erin moet steken. Je moet niet alleen zorgen dat je de gewone challenges nog wint, maar je moet dus ook nog tijd verliezen om nutteloze dingen te doen om te concurreren tegen teams die 24/7 liggen te spelen.

Dat allemaal voor 2 of 3 gold na enkele dagen inspanning. Verder wordt je al snel een boel verweten als je nog niet direct hebt geracet voor het team (omdat je bv. ook gewoon werk hebt..), inclusief dreigingen om je buiten te bonjouren.
Ik ga het zien.... Ik race af en toe wel de team challenges alleen om zo wat R$ bij te verdienen.
Zolang alles in alle redelijkheid kan verlopen en je goede afspraken kan maken of duidelijkheid kan scheppen over wanneer wel en niet te racen (ook ik zit met m'n werk en kids en vriendin), dan moet alles wel mogelijk zijn denk ik. Ik snap wel, dat je niet mee moet liften op werk van een ander en zo 'gratis' R4 en goud verdienen. Je neemt dan ook een deel van een ander af......

De laatste Elimination challenge was niet zo heel veel werk vond ik. De eis van 10 gewonnen ritten vond ik wel acceptabel. Ritje van 7x20 seconden met wat opstart- en afrondseconden is een klein 2,5 minuten x 10 = 25 minuutjes. Da's nog wel acceptabel. Het kan wel saai worden, maar je kan het ook gebruiken om de banen wat beter te leren kennen. Is misschien voor nieuwkomers zoal JJ de Bom hierboven wel iets (als er tenminste een challenge is, die alleen naar track kijkt en niet naar specifieke auto's). Leuk wat bijverdienen zo.

En anders beginnen we er toch samen 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:43:
Ziet er naar uit dat er nog 3 plaatsen beschikbaar komen voor de snelle beslissers
We staan 202e van al die tienduizenden teams.wat 25 goud pp oplevert :-)
Dus wil je meer uit rr3 halen en minimaal een half uur per teamevent racen? Kom dan vanaf morgenvroeg bij het porsche forum raceteam. Helaas werkt de snelzoekcode opd niet meer
Het klopt wel wat jan hierboven terecht meld ,meestal is de beloning slecht en staat het niet in verhouding tot de tijd die je erin stopt.
En er word een minimale inzet verwacht ,doe je dat niet dan volgt er helaas een exit uit het team
Maar toch vinden de leden die we nu hebben inclusief mezelf het hardstikke leuk om te doen _/-\o_
Ik heb mij vanmorgen aangemeld. Eens kijken of het een beetje haalbaar is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Er waren 4 nieuwe vanmorgen:-) welke ben jij?
En nogmaals ,we zijn wel een team die elk event voor goud gaat,dus af en toe meerijden heeft het team niet veel aan .
Als je rs wilt kun je veel beter met een lmp1 auto lemans gaan rijden ,levert vele malen meer op.
In ons team meerijden moet je competitief ingesteld zijn ,anders ga je het gewoon niet redden,het minimum is ook echt het minimum ,als men keer op keer alleen het minimum haalt ,ook dan blijf je niet in ons team.
Ik kreeg gisteren al verwijten dat ik een te laag minimum aanhou,is natuurlijk ook demotiverend voor leden die het veelvoudige racen keer op keer.
Dus iedereen is welkom ,maar dan wel een versterking en geen blok aan het been zoals het helaas vaak is.
Ik bedoel er verder niemand mee ,maar mensen worden niet uit het team gezet die een versterking zijn,alleen de zwakkere presteerders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:01:
Er waren 4 nieuwe vanmorgen:-) welke ben jij?
En nogmaals ,we zijn wel een team die elk event voor goud gaat,dus af en toe meerijden heeft het team niet veel aan .
Als je rs wilt kun je veel beter met een lmp1 auto lemans gaan rijden ,levert vele malen meer op.
In ons team meerijden moet je competitief ingesteld zijn ,anders ga je het gewoon niet redden,het minimum is ook echt het minimum ,als men keer op keer alleen het minimum haalt ,ook dan blijf je niet in ons team.
Ik kreeg gisteren al verwijten dat ik een te laag minimum aanhou,is natuurlijk ook demotiverend voor leden die het veelvoudige racen keer op keer.
Dus iedereen is welkom ,maar dan wel een versterking en geen blok aan het been zoals het helaas vaak is.
Ik bedoel er verder niemand mee ,maar mensen worden niet uit het team gezet die een versterking zijn,alleen de zwakkere presteerders
Ik ben degene die erbij kwam, weer afmeldde (issues met m'n daily bonus race en véél te sterke tegenstanden [OPD] members 8) ) en daarna weer aanmelde toen ik erachter kwam dat ik zelf iets niet goed had gedaan 8)7.
Een minimum instellen vind ik ook wel reëel.... Ik had 21 races Elimination gedaan gisteren, dus geef maar aan of dat een acceptabel niveau kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
21 is idd acceptabel want 20 was het minimum wat ik in 1e instantie gemeld had:-)
Ff een tip ,als je te sterke opd leden in een race hebt en deze niet kan winnen ,dan even afmelden ,dan rij je offline en heb je dus geen opd tegenstanders meer maar makkelijkere botjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De C7.R binnen en nu verder met de laatste beschikbare serie en daarna wachten op de 2 laatste auto's.

Wel een fijne auto de C7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
ik ben echt heel benieuwd hoe ze die serie opgezet hebben.....
Pagina: 1 ... 38 ... 65 Laatste