[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 37 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Dag 8 op Le Mans.

Challenge 1 - rollende start 1 ronde cup met een veld van 10 auto's en je moet tenminste 5e worden zonder van de baan te gaan
Challenge 2 - 1 ronde en je moet je tegenstander 8x inhalen
Challenge 3 - 2 ronde cup en je moet binnen 457meter blijven
Challenge 4 - topsnelheid op de finish binnen 25 seconden
Challenge 5 - 2 ronde cup en win met een gemiddelde van 275km/uur zonder van de baan te gaan
Challenge 6 - 2 ronde cup, bereik 4x 440km/uur en ga niet buiten de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die dag 6 heeft me veel goud gekost. LEvel 2 en 3 overgeslagen. Remmen als je de bocht al uit bent, slaat echt nergens op. Ook de laatste had ik volgens mij, maar toch verloren. Ook maar overgeslagen.

Le Mans wordt ook lastig denk ik. Wel eindelijk de topsnelheid halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
Challenge 2 was voor mij de lastigste maar als je de remassistentie op hoog zet wordt het makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip tijar ga ik ook uitproberen op naar de laatste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Dag 6 is met 0 goudupgrades eigenlijk niet te doen lijkt mij .
Botjes vertragen ook niet meer of hoogstens een sekonde of 2
Morgen die topspeed is ook al eigenlijk onmogelijk want de top nu is 442 en denk dat dat dus pittig gaat worden
Maar al met al een zware missie ,nu begrijp ik de film van mission impossible ook ineens:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 6 houd voor mij op bij de snelheids challenge zonder te slippen. Ik kom nog net op 1e plek maar kan dan niet hard genoeg meer remmen om niet te slippen.... De hennesy gaat hem voor mij niet worden vrees ik... Ik he geen goud genoeg om nog een paar upgrades te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Heb je de tractiecontrole aan staan? Op uit is de Venom in de bochten helemaal een projectiel zodra hij begint te slippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:58:
Dag 6 is met 0 goudupgrades eigenlijk niet te doen lijkt mij .
Botjes vertragen ook niet meer of hoogstens een sekonde of 2
Morgen die topspeed is ook al eigenlijk onmogelijk want de top nu is 442 en denk dat dat dus pittig gaat worden
Maar al met al een zware missie ,nu begrijp ik de film van mission impossible ook ineens:-)
Pure goldtraps, niets meer en niets minder. Mocht je nog goud hebben dan zou je de afweging moeten maken wat skippen t.o.v. De auto later voor 950 goud kopen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Yep Tijar ,ik heb 3600 goud ,ik heb hem ook bewust niet met goud geupgrade omdat ik wist dat ondanks dat je de hennesey zeg maar met 500 goud upgrade ,je toch nog races moet skippen .
Ik ben dan dat goud kwijt aan races skippen,maar scheelt me wel ergenis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb nu 4 gold upgrades gedaan en maar 1 race hoeven skippen tot nu (dragrace). Morgen de laatste dag.

Een echte race winnen is simpel, het zijn de rare fratsen die het lastig maken. Zo te zien op dag 8 redelijke race opdrachten. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Die laatste opdracht snap ik kennelijk niet. Ik slip in de eerste ronde 5 keer en meer ga in de tweede ronde naar de 3e plek en blijf keurig binnen 20 meter de laatste ronde en toch krijg ik te lezen daarna in het rood dat ik gefaald heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:50
Je moet 2e worden ! Er staat in de omschrijving dat je 3e moet worden, maar dat klopt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Thanks ben ik daar de hele dag mee bezig shit shit shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Alle 6 races van vandaag geskipped,geen tijd en nog minder zin .en mijn auto is niet snel genoeg ,of mijn skills zijn niet toereikend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het begin van Dag 7 zit ik vast , een dragrace met maar 11 upgrades.
Geen goud meer om een upgrade meer te doen, pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

upje schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:13:
Je moet 2e worden ! Er staat in de omschrijving dat je 3e moet worden, maar dat klopt niet!
Vreemd, stond bij mij goed(2e dus). Heb je nederlands of engels?. Wel enorm balen dat soort foutjes, kan je lang prutsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:35:
het begin van Dag 7 zit ik vast , een dragrace met maar 11 upgrades.
Geen goud meer om een upgrade meer te doen, pffff
Die is idd heel erg lastig; je hoeft niet te winnen, maar 2e worden. Ik haalde deze ook niet, werd derde omdat je bij de eerste echt geel voorspelbare lichten krijgt waar je heerlijk ' in kan vallen'. Met een echte reactietijd is die venom kansloos tegen die p1 gtr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 8 de eerste 5 goed te doen wagen nu in onderhoud , kon zo ver komen door films te bekijken en 1 x onderhoud voor 10 goud te doe wagen heeft nu 93.3 ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh, race 3 op dag 8...2de worden achter die oude knakker en je mag niet inhalen. Als de nummer 1 nergens te zien is, hoe kun je die ronde dan ooit halen. 20x opnieuw en maar hopen dat die opa een keer doorrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Net voor het einde ronde 2 haalt Norm de auto in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Solid4S schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:22:
Net voor het einde ronde 2 haalt Norm de auto in
Bij mij dus niet. Al drie keer wordt hij tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10x geprobeerd al. Je weet al in de eerste bocht hoe het gaat. Als er een auto afvliegt, haalt Norm niet meer in en ga j als 9de het eerste rechte stuk op. Kansloos, want Storming Norm haalt niet meer in in de eerste ronde.

Gaat er in de eerste ronde geen auto af, haalt Norm 3 of 4 auto's in en blijft vervolgens tot het einde achter nummer 2 hangen.

Kutspel :)

Na 25x ga ik hem skippen. Voor deze onzin heb ik echt geen tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wagen binnen laatste 4x 440 rijden houd dan rekening dat je de rem laag hebt staan dan haal je deze wel mijn wagen heeft uiteindelijk 93.3 ps wat me eigenlijk te veel goud koste wat een goud spel is het geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hier ook binnen en alleen de race waar je gemiddeld 275km/uur moet halen geskipt. Na 5 pogingen telkens net iets tekort snelheid.

Wat wel opvalt is dat de Venom in de normale series beter te rijden is dan in de challenge. Als je nu remt dan remt de Venom ook en je slipt veel minder snel de bochten uit.

Nu voorbereiden op het voetbal 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• upje
Gemiddeld 275 km/h lukt van geen kanten. Ik kom op slechts 262 km/h, dus dat ga ik niet redden met nog een upgrade en/of beter rijden. Gaat de eerste worden die ik ga skippen.

Inderdaad een kutspel 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

kutspel it is...

k heb de laatste 2 moeten skippen. ALS je al die bak op de baan weet te houden dan haal ik met een auto op 89 de gewenste snelheden niet. Zowel de 275 gemiddeld als de 440. Komt ie niet eens aan op de rechte enden voordat je in de remmen moet om niet het witte lijntje te raken en dan weer 'van de baan af te zijn'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Du toch , ik zal de auto niet winnen en mijn goud op nul grrr...
Jammer van de tijd die ik er in heb gestoken , gestrand op dag 7 , met mijn 12 upgrades niet meer te doen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:41
Heb hem binnen maar niet op de manier dat ik wou. Uiteindelijk 3x moeten skippen. 7.2, 8.5 en 8.6. Voornamelijk omdat ik heb genoten van een verlengd weekend maar hierdoor 2u geleden nog met 6.5 moest starten..

Had ik meer tijd gehad, was 8.5 en 8.6 ook wel gelukt met wat geduld. Het van de baan gaan was nu het probleem..

[ Voor 20% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 09-05-2016 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wat een rare ape actie weer: is die topspeed challenge al weer afgelopen, voordat je hem kon zien. Ik vermoed dat hij maar een paar uur was en in onze tijdzone niet de meest handige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Volgens mij zijn de Firemonkeys de kluts een beetje kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Naja heb mijn cloud van een paar dagen geleden herstelt,weg hennesey en wb goud :-)

En idd raar dat wij niet ff een top mochten noteren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijar
Je mist er weinig aan wat een aanfluiting deze bak, hij rijdt als een natte wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08 21:06
Tijar schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:23:
Je mist er weinig aan wat een aanfluiting deze bak, hij rijdt als een natte wind.
Wel jammer als je (uiteindelijk) gaat voor 100% alles racen. Je hebt deze dan wel nodig (tenzij FM weer iets uit de hoge hoed tovert) om Breakneck Legends te kunnen halen.

Ik ben altijd aan het zoeken of een evenement de investering waard is. Nu zo'n 700 goud in de auto pompen en de auto binnenfietsen of overslaan en later (als ik genoeg goud bij elkaar gereden heb) de auto alsnog kopen en dan toch ook nog de upgrades moeten betalen.....
Ik vond in ieder geval al die Nascar series verspilde tijd, moeite, geld en goud.....

[ Voor 1% gewijzigd door agnocchi op 09-05-2016 17:03 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:53:
[...]

Wel jammer als je (uiteindelijk) gaat voor 100% alles racen. Je hebt deze dan wel nodig (tenzij FM weer iets uit de hoge hoed tovert) om Breakneck Legends te kunnen halen.

Ik ben altijd aan het zoeken of een evenement de investering waard is. Nu zo'n 700 goud in de auto pompen en de auto binnenfietsen of overslaan en later (als ik genoeg goud bij elkaar gereden heb) de auto alsnog kopen en dan toch ook nog de upgrades moeten betalen.....
Ik vond in ieder geval al die Nascar series verspilde tijd, moeite, geld en goud.....
Ik lees met dat de monkeys challenge 8.5 hebben aangepast, nu 263km/uur i.p.v. 275 km/ uur. Lekker dan ik wil mijn 40 goud terug!

NASCAR is inderdaad zonde van je tijd, vreselijke serie.

Ik kijk uit naar de nieuwe Le Mans update, zal wel behoorlijk wat goud kosten maar deze auto's zijn de moeite waard.

[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 09-05-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Dan wil ik idd ook mijn goed terug!!! Mooie boel is dat!!
Wanneer denk je dat de volgende update komt. Moet eerst weer even sparen voor wat goud. Had aan de Venom tot 93 pr aan goud gespendeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Challenge 8.6 is ook aangepast je hoeft nu maar 2x 440km/uur te halen i.p.v. 4x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Nou leuk is dat, dat wordt dan 80 gold claimen die je nooit meer terugziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Da's zeker lekker, ik heb alleen 8.5 en 8.6 geskipt. 263 km/h had ik wel kunnen halen, en 2 x ipv van 4 x 440 was ook wel gelukt. Sterker nog, ik had dat nu nog kunnen doen (tot vanavond 10 uur). Maar ja, de oorspronkelijke challenges 8.5 en 8.6 waren mission impossible.... Nou ja, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik lees net ergens dat volgende update mogelijk een F1 update met Monaco is. Blijkbaar kan je de LaFerrari in deze update gratis winnen. Weet niet of het klopt, maar zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het is niet de eerste keer dat de Monkeys dit soort dingen doen, misschien moeten we de volgende keer gewoon iets meer geduld hebben voordat we skippen.

Ik zeg het nu wel lekker maar dat geduld kan ik zelf al helemaal niet opbrengen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:19:
Challenge 8.6 is ook aangepast je hoeft nu maar 2x 440km/uur te halen i.p.v. 4x.
ik las op de wiki dat die 440 ook niet correct is en eigenlijk 441 km/h moet zijn...

Dit is nu de tweede keer dat ze zaken aanpassen. De vorige challenge was de donut opdracht ineens weg nadat diverse mensen hun tanden erop stuk beten. Dat is wel heel makkelijk hengelen naar goud van de monkeys, om dan later naar veel gezeur zaken aan te passen onder het mom 'we maken jullie het makkelijk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik vond het eigenlijk best schandalig als ik er langer over nadenk. Test zulke Challenges dan beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Tijar schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:43:
Het is niet de eerste keer dat de Monkeys dit soort dingen doen, misschien moeten we de volgende keer gewoon iets meer geduld hebben voordat we skippen.

Ik zeg het nu wel lekker maar dat geduld kan ik zelf al helemaal niet opbrengen :-)
Dan moet je wel de tijd ervoor hebben. Ik moest gisteren avond een heel weekend weg inhalen. Dan is even wachten geen optie omdat de deadline vd challange voor mij iets van 15:00 was vs full time werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:01:
Ik vond het eigenlijk best schandalig als ik er langer over nadenk. Test zulke Challenges dan beter!
Testen is uberhaupt niet hun sterke punt. Er was een tijd dat het spel telkens vastliep na een update.Is gelukkig wel beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zojuist RR3 opgestart en tijdens het laden van een upgrade blijft de progressiebalk op 97,3% staan en de upgrade blijft hangen.

Meer mensen met dit probleem? Op internet kom ik soortgelijke problemen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Bij mij blijft hij ook hangen op 96,6%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Solid4S schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:20:
Bij mij blijft hij ook hangen op 96,6%
Bij mij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Wie zij er ook al weer iets over testen? 😜😜😜😜😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandsweer
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-04-2022
Hier blijft ie ook hangen op 96.6% 😕😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij op 97.3% ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wie biedt meer?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem kan omzeild worden door eerst spel af te sluiten en daarna vliegtuigmodus in te schakelen, vervolgens spel opstarten en vliegtuigmodus weer uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft bij mij nog geen update aan maar als hij komt wacht ik wel even.
En inderdaad wat een dweil wagen om je serie op 100 % te krijgen moet je echt voorzichtig door de bochten.
Is nu eindelijk gelukt heb alles behalve nascar nu op 100%
Nascar zal nooit afkomen steek daar echt niets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:19:
Ik ben wel blij, dat ik altijd even wacht met het beginnen van de challenges. In het begin willen er nog wel eens bugs in zitten en dit is de zoveelste keer, dat ze tussentijds aangepast/makkelijker gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik wacht meestal ook een paar dagen voordat ik een nieuwe challenge start, maar dat moet dan wel mogelijk zijn i.v.m. werkdagen. Ik kon de challenge nu afmaken op zondag, met uitloop naar maandag. Als ik 1 of 2 dagen later begin komt ik in de knel met werken - schijnt ook ergens nodig voor te zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
upje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:40:
Ik wacht meestal ook een paar dagen voordat ik een nieuwe challenge start, maar dat moet dan wel mogelijk zijn i.v.m. werkdagen. Ik kon de challenge nu afmaken op zondag, met uitloop naar maandag. Als ik 1 of 2 dagen later begin komt ik in de knel met werken - schijnt ook ergens nodig voor te zijn ;).
Dat doe ik ook meestal :) Ik probeer de challanges te starten op een dag, dat de laatste dag op zondag is. Dan heb ik zaterdag om wat achterstallige races in te halen en dan op zondag wat meer tijd heb om de lastigere races te doen. Ik ben niet de meest bekwame racer, dus ik moet regelmatig wat reparaties uit laten voeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Nadeel van challenges later beginnen is als je in een raceteam zit dat de teamchallenge altijd gekoppeld zit aan de tijdsduur vanaf dat de challenge begint tot aan de laatste dag en meteen erna begint de teamchallenge of zelfs de laatste dag .
Begin je dus 1 of 2 dagen later dan kun je meestal niet meedoen met de teamchallenge omdat je nog met de challenge bezig bent om de auto binnen te halen
Dus denk niet dat een team zit te springen om iemand die continu teamchallenges mist omdat hij nog bezig is met de auto challenge.
Iemand een idee hoelang het nog duurt voor je weer normaal het spel kan opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Firemonkeys zijn al sinds gisterenavond op de hoogte van het probleem maar het is tot op heden niet opgelost. Wanneer wel is ook onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hi,

Ik speel RR3 nu ongeveer 3 weekjes maar ergeren jullie zich niet aan de AI? Ik krijg zovaak een beuk tegen de zijkant / achterkant waardoor je in de slip raakt.

(kan het alweer normaal opstarten)

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De bots zijn wel agressiever geworden en het is dan ook zaak om bij inhaalacties er ruim omheen te gaan.

Thx voor de info, het lijkt inderdaad weer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Hij start inderdaad weer op. Bugje met de advertenties nog niet opgelost, waar er bij de eerste altijd gezegd wordt dat er niks is (2x) maar als je nog een keer probeert er toch gewoon wat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Yep het werkt weer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WahyuSchmidt schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:01:
Hi,

Ik speel RR3 nu ongeveer 3 weekjes maar ergeren jullie zich niet aan de AI? Ik krijg zovaak een beuk tegen de zijkant / achterkant waardoor je in de slip raakt.

(kan het alweer normaal opstarten)
Ik speel het al jaren, en erger me nog steeds aan (de totale afwezigheid van) de AI. Ze pakken gewoon een racelijn, gaan net voor een bocht vaak naar links of rechts en kijken nergens naar. Bloed irritant, maar ook wel weer voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Het voordeel van de AI is dat ze toch over het algemeen wel standaard lijnen rijden. Hier kan je uiteindelijk wel redelijk op anticiperen. Ik vind het veel irritanter, dat de spelers bij het online racen zeer gefixeerd zijn om je van de weg te rijden. Dit heeft niets meer te maken met leuk racen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Je krijgt vandaag bij elke race 100% bonusroem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
En morgen ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's lekker op Le Mans :)... 60.000 roem voor 6 rondjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Goed nieuws!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
De nieuwe update is uit en we gaan weer naar Le Mans maar het is nog niet de echte Le Mans update.
Wel komt er weer een nieuwe Gauntlet met de Jaguar C-X75.

Ferrari 488 GTE
Ford GT Le Mans
Corvette C7.R
Porsche RSR 2016
Jaguar C-X75

Upgrade tree voor de RSR.

Engine 104.600R$ (12h) / 156.800R$ (24h) / 80 Gold / 352.900 (48h) / 180 Gold / 794.000 (48h)
Drivetrain 97.300R$ (12h) / 145.900R$ (24h) / 75 Gold / 328.300 (48h) / 170 Gold / 738.800 (48h)
Body 77.300R$ (12h) / 40 Gold
Suspension 89.200R$ (12h) / 133.800 (24h) / 5 Gold / 301.000R$ / 155 Gold / 677.300R$ (48h)
Exhaust 88.200 (12h) / 45 Gold
Brakes 68.200 (12h) / 102.300R$ (24h) / 50 Gold / 230.100R$ (48h) / 115 Gold / 517.800R$ (48h)
Tires 81.800 (12h) / 42 Gold

Totaal: R$5,085,600 + 1017 goud. Pffff dat valt niet mee.

De RSRS 2016 is alleen te winnen als je de upgrades installeert, haal je de auto niet dan is de kostprijs achteraf 650 goud. Ik zou de auto alleen doen als je ruim in je goud zit!

De upgrades zijn te versnellen door advertenties te kijken. Stoppen de advertenties sluit RR3 dan geforceerd af en start RR3 weer op. Advertenties zijn dan weer beschikbaar.

[ Voor 114% gewijzigd door Tijar op 17-05-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Als ik het zo lees is die ook alleen met rs te upgraden?
Wel lange wachttijden ,maarja dat zijn we ondertussen helaas wel gewend van fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Lijkt erop dat ik wat meer RS bij elkaar moet sprokkelen om steeds mee te kunnen. Is toch niet meer normaal, 5 mil om een Porsche te upgraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:45:
Als ik het zo lees is die ook alleen met rs te upgraden?
Wel lange wachttijden ,maarja dat zijn we ondertussen helaas wel gewend van fm
Nee je hebt ook goud nodig. Wachttijden kun je korter maken door het kijken van advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Filmpjes kijken om de wachttijd te verminderen werkt niet echt. Krijg steeds de opmerking geen film beschikbaar. Opnieuw opstarten werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Vreemd ik heb er vanmorgen wel 50 achter elkaar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solid4S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:39:
Filmpjes kijken om de wachttijd te verminderen werkt niet echt. Krijg steeds de opmerking geen film beschikbaar. Opnieuw opstarten werkt niet
Krijg ik ook vaak. Gewoon nog een keer klikken, krijg ik meestal wel alsnog een filmpje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Dat ben ik steeds aan het doen. Maar dat helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 07:52:
Upgrade tree voor de RSR.

Engine 104.600R$ (12h) / 156.800R$ (24h) / 80 Gold / 352.900 (48h) / 180 Gold / 794.000 (48h)
Drivetrain 97.300R$ (12h) / 145.900R$ (24h) / 75 Gold / 328.300 (48h) / 170 Gold / 738.800 (48h)
Body 77.300R$ (12h) / 40 Gold
Suspension 89.200R$ (12h) / 133.800 (24h) / 65 Gold / 301.000R$ / 155 Gold / 677.300R$ (48h)
Exhaust 88.200 (12h) / 45 Gold
Brakes 68.200 (12h) / 102.300R$ (24h) / 50 Gold / 230.100R$ (48h) / 115 Gold / 517.800R$ (48h)
Tires 81.800 (12h) / 42 Gold

Totaal: R$5,085,600 + 1017 goud. Pffff dat valt niet mee.

De RSRS 2016 is alleen te winnen als je de upgrades installeert, haal je de auto niet dan is de kostprijs achteraf 650 goud. Ik zou de auto alleen doen als je ruim in je goud zit!

De upgrades zijn te versnellen door advertenties te kijken. Stoppen de advertenties sluit RR3 dan geforceerd af en start RR3 weer op. Advertenties zijn dan weer beschikbaar.
Hij schijnt te halen te zijn voor max 310 goud upgrades (los van de bijbehorende R$ upgrades die er nog bijkomen) en je hebt max. zo'n 5 dagen om alle 51 races te rijden.....

"lvl 3 gold + lvl4 RS upgrades engine + drivetrain + suspension + brakes
+
lvl 2 gold body OR exhaust OR tires
lead to PR 86,3"

Andere opties:
E/D/B/S/E/B/T
4/4/2/2/2/2/2 voor 282 goud
4/2/2/4/2/2/2 voor 272 goud
4/4/1/4/1/4/2 voor 312 goud = PR 86.4
4/4/2/4/2/2/1 voor 305 goud = PR 86.4

[ Voor 6% gewijzigd door agnocchi op 18-05-2016 10:42 . Reden: extra opties ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er niet voor heb hem al bespaart me een hoop ellende met rondes rijden heb er te weinig tijd voor deze keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn wel begonnen met de porsche RSR zien wel hoever we komen nu eerst met geld alles tunen.. Toch Geld zat.. Man wat duurt het lang hoe wil je dat in 5 dagen gaan doen vraag ik mij af... Maargoed we zien wel hoever we gaan komen. Ookal zouden we maar 50% kunnen rijden dan hebben we toch weer gold gespaard HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't lijkt er op dat Kotter definitief uitgeschakeld is sinds de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik zou er maar mee uitkijken want de Monkeys zwaaien driftig met de ban hammer de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Mag vanmij nog wel iets harder,er zijn mensen die 4000 km gedraaid zouden hebben bij de teamchallenge van nu ,dat is 20 uur aaneengesloten rijden,ik geloof dat niet zo.
Dus nog cheaters zat daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik vond dit een waardeloze teamchallenge qua timing. Er loopt een serie om de auto te winnen die strak getimed is (5 dagen voor 100% is echt krap, zeker met onderhoudsintervals van 4.5 uur). Het botst gewoon qua tijd die je kan spelen met of je event halen, óf je meters maken voor de teamchallenge. De topspeed challenge over twee dagen daarentegen is er eentje die je weer wel prima kan combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:47
Porsche binnen, 270 gc aan upgrades en veel ads kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Goed gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
Als je niet alle 4 de auto's (Porsche, Chevrolet, Ford & Ferrari) wilt winnen of je hebt niet genoeg geld/goud kan je hier rekening mee houden:

De auto's zijn nagenoeg herzelfde (basis PR, aantal upgrades, R$ upgrades en Goud upgrades). De verwachting is dus, dat de challenges allemaal nagenoeg hetzelfde zullen zijn: PR86.3 (+/-0.1) om 100% te halen en de auto te winnen.

Met PR86.3 is het als het goed is mogelijk om 75% 60% van de subserie te halen met maar 1 auto van elke subserie (GTE-Pro: Chevrolet en Porsche & GTE-Pro: Ford en Ferrari). Dus de Chevrolet of Porsche en Ford of Ferrari.

Als je voor de 2-auto-strategie gaat kosten de auto's uiteindelijk 272 - 80 (challenge bonus) - 47 26 (serie bonus) = 145 166 Goud (excl. eventuele ad bonussen) per auto.

Als je wel alle auto's wilt/kunt halen en je wilt ook nog 100% van beide subseries halen, dan zal je per serie beide auto's moeten upgraden naar PR90.

[ Voor 2% gewijzigd door agnocchi op 24-05-2016 17:07 . Reden: Aangepast aan werkelijkheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Het valt me trouwens op dat de Porsche RSR 2016 niet zo lekker rijd als de eerdere. Die gingen als een kart, maar de 2016 breekt (zelfs met de nodige upgrades) nog soms akelig vlot uit. Hij lijkt qua gedrag wat op die hennesy. Zien mensen dat meer bij de nieuwe autos? Zou er wat aan het TC model gewijzigd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:09:
Het valt me trouwens op dat de Porsche RSR 2016 niet zo lekker rijd als de eerdere. Die gingen als een kart, maar de 2016 breekt (zelfs met de nodige upgrades) nog soms akelig vlot uit. Hij lijkt qua gedrag wat op die hennesy. Zien mensen dat meer bij de nieuwe autos? Zou er wat aan het TC model gewijzigd zijn?
Dat idee heb ik zelf ook, de voorgaande versies van de RSR rijden veel beter van de 2016 versie. E.e.a. heeft wel te maken welke updates je hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De porsche rijd inderdaad erg slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me ook opvalt dat je de bots niet meer kan vertragen door direct na de start de race af te breken. Als je een race uitrijdt en dan 5e of lager eindigt, vertragen de bots wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Klopt en een dragrace werkt nog wel zoals hiervoor om te vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Die rot AI. Ze rijden precies veel agressiever en sneller. Tikken mij continu van de baan doordat de handling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Ik weet ondertussen dat de andere auto's op de baan bots genoemd worden, maar wat is nou weer ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Artificial Intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
De laatste afvalrace op Daytona speedway lukt mij niet. Ik kom tot op de bumper van n1 1 maar verder niet. Iemand nog suggesties. Ik heb verdere alle races gehaald. Ben nu de bots aan het vertragen met de dragrace. Hoop dat dat lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Of meer upgrades kopen of inderdaad vertragen. Speel je offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik heb daarvoor een extra upgrade moeten kopen. Na een paar keer had ik de mazzel dat 1 van de auto's een andere auto er af tikte en zichzelf mee nam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Is gelukt! Bots vertraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een oplichterskraam. Heb de Porsche al ge-update naar 87,7 en nog is het onmogelijk de 2 en 1 nalaatste race te winnen. Ook heeft de auto en verschrikkelijke wegligging. Ook natuurlijk zo gemaakt om het bijna onmogelijk te maken de auto te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:44:
Wat een oplichterskraam. Heb de Porsche al ge-update naar 87,7 en nog is het onmogelijk de 2 en 1 nalaatste race te winnen. Ook heeft de auto en verschrikkelijke wegligging. Ook natuurlijk zo gemaakt om het bijna onmogelijk te maken de auto te winnen.
Gewoon de bots vertragen. Bijvoorbeeld door de foto-finish vaak opnieuw te doen en er telkens te verliezen. Let op, je moet de race dus uitrijden en 2x volgende klikken en volledig opnieuw de race weer opstarten. Terug opnieuw racen ipv volgende lijkt niet te werken.

Als je het op deze manier doet kan je de tegenstander zowat dubbelen ;) Heb vanaf 60% ongeveer alles uitgereden met de wagen in het rood. Zonder enig probleem alles gewonnen. Gewoon af en toe de bots vertragen. Jammer dat het zo moet maar goed.. En ja, de Porsche is gewoon een rommelbak qua bochten nemen. Een klein beetje te hard of een tikje van een tegenstander en je kan het vergeten. Zo nerveus dat hij reageert..
Pagina: 1 ... 37 ... 65 Laatste