Ik heb op beide gezocht maar jullie zijn niet meer te vinden
Ik heb het net geprobeerd Tijar opd dan zie ik het team idd niet meer .
Maar bij porsche forum raceteam wel.misschien nog een keer proberen? Wel denken aan de spatie tussen porsche en forum en raceteam s.v.p.
En zie je nou dat je de vorige keer had moeten blijven al kon je niet meeracen voor een keertje :-)
Maar bij porsche forum raceteam wel.misschien nog een keer proberen? Wel denken aan de spatie tussen porsche en forum en raceteam s.v.p.
En zie je nou dat je de vorige keer had moeten blijven al kon je niet meeracen voor een keertje :-)
[ Voor 11% gewijzigd door 3rw1nk op 22-04-2016 14:39 ]
Haha ben soms een beetje eigenwijs ;-)
Zo beginnen met race 34 en het is nu wel heel pittig aan het worden.
Gauntlet net uitgespeeld maar moest wel een keer opnieuw beginnen. Na race 44 had ik 149.620 en het was sneller om opnieuw te beginnen.
Zo beginnen met race 34 en het is nu wel heel pittig aan het worden.
Gauntlet net uitgespeeld maar moest wel een keer opnieuw beginnen. Na race 44 had ik 149.620 en het was sneller om opnieuw te beginnen.
[ Voor 38% gewijzigd door Tijar op 22-04-2016 15:31 ]
Ik heb me ook bij jullie aangesloten. Te zien als Jan J3rw1nk schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:36:
Ik heb het net geprobeerd Tijar opd dan zie ik het team idd niet meer .
Maar bij porsche forum raceteam wel.misschien nog een keer proberen? Wel denken aan de spatie tussen porsche en forum en raceteam s.v.p.![]()
Ik zie het dat jullie je aangesloten hebben :-) welkom in ieder geval.
Nog ruimte voor 2 personen
Alleen Tijar kan het nog steeds niet vinden blijkbaar :-):-)
Schiet eens op joh !! :-)
Nog ruimte voor 2 personen
Alleen Tijar kan het nog steeds niet vinden blijkbaar :-):-)
Schiet eens op joh !! :-)
Mickie55 (Tijar) is ook weer van de partij 😜
Ik weet trouwens niet wat er vandaag met de advertenties aan de hand is, ik heb er al ruim 100 gehad.
Ik weet trouwens niet wat er vandaag met de advertenties aan de hand is, ik heb er al ruim 100 gehad.
[ Voor 50% gewijzigd door Tijar op 22-04-2016 19:07 ]
Lol ik heb je al welkom back geheten :-)
Maar nog 1 stoeltje vrij voor de liefhebber:-)
Wow, merk dat het snel stoppen bij een gauntlet race niet meer werkt; je breekt dan de cyclus en bent je tickets kwijt en je begint opnieuw..
Als je cloudopslag hebt gedaan ,dus net ervoor ,dan kun je deze herstellen op je tablet en heb je dus de laatste race terug die je verloren hebt en je 2 tickets.
Het is wel van belang dat je dus continu je cloud saved
Het is wel van belang dat je dus continu je cloud saved
Klopt daarom kun je beter na elke race een cloud Back-up maken.superduper schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:20:
Wow, merk dat het snel stoppen bij een gauntlet race niet meer werkt; je breekt dan de cyclus en bent je tickets kwijt en je begint opnieuw..
Sorry voorgaande post niet gelezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 23-04-2016 11:15 ]
Dat werkt bij mij ook niet. Na resotren van je backup, krijg je toch het venster met het overzicht en mag je opnieuw beginnen. Het lijkt dat ze echt lokaal iets neerzetten.Tijar schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:14:
[...]
Klopt daarom kun je beter na elke race een cloud Back-up maken.
Sorry voorgaande post niet gelezen.
wft

[ Voor 10% gewijzigd door superduper op 23-04-2016 13:09 ]
Het is een Back-up in het spel zelf of lukt dat ook niet?
Dat had ik ook een aantal maal, kreeg zelfs met een auto met maximale updates het advies om te upgraden 😜
Als je verder komt dan komen er ook vaker tijdritten en hunter races voor die makkelijker te winnen zijn. De boss races zonder botsen, van de baan en slippen waren lastig maar al met al veel beter te doen dan de laatste NASCAR Gauntlet.
Dat had ik ook een aantal maal, kreeg zelfs met een auto met maximale updates het advies om te upgraden 😜
Als je verder komt dan komen er ook vaker tijdritten en hunter races voor die makkelijker te winnen zijn. De boss races zonder botsen, van de baan en slippen waren lastig maar al met al veel beter te doen dan de laatste NASCAR Gauntlet.
[ Voor 40% gewijzigd door Tijar op 23-04-2016 14:30 ]
Bij deze bezet door Jan Pietsnot (ik dus3rw1nk schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:07:
Lol ik heb je al welkom back geheten :-)
Verwijderd
Speel met de tijd! Wacht geen seconde op reparaties. Speel continue door en de tickets staan dan ook elke keer weer op maximaal. Binnen een dag binnen geharkt. Net zoals de vorige die ik, aan de reacties te zien, als enige één van de makkelijkste vond.
Met de tijd spelen is een risico waarmee je kans loopt op een ban! Ik zou er voorzichtig mee zijn.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:39:
Speel met de tijd! Wacht geen seconde op reparaties. Speel continue door en de tickets staan dan ook elke keer weer op maximaal. Binnen een dag binnen geharkt. Net zoals de vorige die ik, aan de reacties te zien, als enige één van de makkelijkste vond.
Ik log net in en zie dat je weer weg bent Tijar?
Voor als je het team niet kunt vinden hier even onze naam :PORSCHE FORUM RACETEAM.
:-):-):-)
Voor als je het team niet kunt vinden hier even onze naam :PORSCHE FORUM RACETEAM.
die teamchallenge doet weer vreemd. Hij telt mijn races gewoon niet mee. Al diverse keren opgestart..
Hij doet het weer; moest telefoon helemaal resetten...
En nu toch ook weer niet.. ongeveer de helft van de races telt niet mee; zelfs in de Gauntlet zelf krijg ik geen teambijschrijvingen.
Hij doet het weer; moest telefoon helemaal resetten...
En nu toch ook weer niet.. ongeveer de helft van de races telt niet mee; zelfs in de Gauntlet zelf krijg ik geen teambijschrijvingen.
[ Voor 52% gewijzigd door superduper op 24-04-2016 12:38 ]
Klopt ik maak ook vreemde dingen mee bij deze challenge en ik was het zat. Ik sla deze over.3rw1nk schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:22:
Ik log net in en zie dat je weer weg bent Tijar?
Nogmaals je hoeft niet weg te gaan .
Ik heb net weer ruimte gemaakt voor je ,dus gewoon erbij komen en blijven :-):-):-)
Na morgen zal er wel weer meer ruimte zijn want mijn teamgenoten vonden mijn minimum van 100 ingehaalde auto's te weinig en moesten er 250 worden .
Kijk morgen wel want rij zelf ook weinig vandaag ,sta nog maar op 150 ongeveer
Ik heb net weer ruimte gemaakt voor je ,dus gewoon erbij komen en blijven :-):-):-)
Na morgen zal er wel weer meer ruimte zijn want mijn teamgenoten vonden mijn minimum van 100 ingehaalde auto's te weinig en moesten er 250 worden .
Kijk morgen wel want rij zelf ook weinig vandaag ,sta nog maar op 150 ongeveer
Die gauntlet is trouwens wel weer een enorme #! goldtrap zeg. zit nu op de 110k maar de races zijn bijna niet meer te halen, en de opdrachten zijn puur achtelijk. Zelfs de tussenraces staan weer op extreem met de auto volledig geupgraded en ik haal de top10 niet eens.
Af en toe denk ik dat ik een soort die-hard versie van het spel heb, aangezien ik dingen meemaak die andere niet zien. heel bijzonder..
Af en toe denk ik dat ik een soort die-hard versie van het spel heb, aangezien ik dingen meemaak die andere niet zien. heel bijzonder..
Verwijderd
Ik weet niet wat een BAN is! Ga nooit verder in de tijd dan het spel duurt. Dus zet de tijd na geslaagde update en reparatie steeds weer terug. Kwam hier ooit ook te laat achter waardoor ik de 1000 gold Audi misliep. Nog steeds niet in bezit. Dat was balen maar voor de rest geen problemen meer.
een BAN is dat je niet meer online mag spelen voor een week/maand/jaar.
Ik zie de laatste weken redelijk veel bans vallen bij verschillende racers, dus ze zijn er echt wel alert op aan het zijn.
Gisteren de Gauntlet afgerond, was redelijk makkelijk en net als Tijar opnieuw begonnen na die 149.620. Beetje flauw dat ze dat zo doen, maarja het blijven aapjes
Ging redelijk makkelijk met de cloudsave elke keer terugzetten
Ik zie de laatste weken redelijk veel bans vallen bij verschillende racers, dus ze zijn er echt wel alert op aan het zijn.
Gisteren de Gauntlet afgerond, was redelijk makkelijk en net als Tijar opnieuw begonnen na die 149.620. Beetje flauw dat ze dat zo doen, maarja het blijven aapjes
Ja ik ben er ook zeer voorzichtig mee want de monkeys letten tegenwoordig wel wat beter op.Rubeo38 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:07:
een BAN is dat je niet meer online mag spelen voor een week/maand/jaar.
Goed gedaan!
Kan iemand de server nog bereiken? Ik kan geen cloud backup meer maken, wekelijkse tijdrit laadt niet, helemaal niks meer
Ik ook niet. Lastig met de gauntlet racesupje schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:06:
Kan iemand de server nog bereiken? Ik kan geen cloud backup meer maken, wekelijkse tijdrit laadt niet, helemaal niks meer
Kwestie van even je cachegeheugen /werkgeheugenleegmaken.
Cleanmaster een keer erover heen laten gaan ,opnieuwcopstarten en klaar
Cleanmaster een keer erover heen laten gaan ,opnieuwcopstarten en klaar
Vandaag tijdens het teamevent doet de server wel erg raar,je afstand word niet opgeteld en je kunt er ook niks typen.
Een paar teamleden konden wel iets typen ,maar ook hun gereden afstand word niet meer geregistreert
Vaag gedoe en hopenlijk snel opgelost
Een paar teamleden konden wel iets typen ,maar ook hun gereden afstand word niet meer geregistreert
Vaag gedoe en hopenlijk snel opgelost
De monkeys zijn lekker bezig de laatste paar dagen.
Het vreemde is dat niet iedereen er last van heeft schijnbaar.
Maar ik las bij fm dat het probleem bekend was en dat ze eraan werken.
Wel jammer ,we waren als team goed bezig.
Dit event word natuurlijk niks zo
Rare is dat alles werkt alleen ik kom niet eens meer in het teamscherm,laat staan dat ik er nog voor kan racen
Rare is dat alles werkt alleen ik kom niet eens meer in het teamscherm,laat staan dat ik er nog voor kan racen
Inderdaad merkwaardig. Vanmorgen kon ik wel iets racen omdat ik de gauntlet wilde afmaken (gelukt, yeuh!) en toen werd de afstand geteld. Nu kan ik ook niet meer in het scherm komen. Merk dat alle connecties heel traag en moeizaam gaan, alsof ze fysieke server issues hebben. Ik kocht de McLaren en daar stond ongeveer een minuur een scherm: 'code veriferen' vast, wat ik nooit eerder heb gezien.3rw1nk schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:06:
Het vreemde is dat niet iedereen er last van heeft schijnbaar.
Ik heb al sinds de laatste update last van filmpjes kijken en nu ook team competitie kwijt
Verwijderd
Kan ook geen verbinding krijgen en ons hele team lijkt opeens verdwenen.
Er schijnt iets goed mis te zijn bij de Monkeys. Hun FB pagina en blog staan vol klachten van teamleden uit andere landen. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Er schijnt iets goed mis te zijn bij de Monkeys. Hun FB pagina en blog staan vol klachten van teamleden uit andere landen. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Nog steeds niet opgelost idd. Kan de teampagina niet eens bereiken..
Misschien hebben ze last van alle cloud saves die iedereen doet tijdens de 5e Gauntlet 😜
Misschien zijn bepaalde mensen niet zo blij met fm omdat ze een ban gekregen hebben wegens cheaten,want het viel mij op bij de teamcompetities dat je bepaalde teams niet meer in het rijtje zag staan.
Dus ik denk dat ze de site zitten te dwarsbomen zodat het niet meer goed werkt
In ieder geval is het ze vandaag gelukt ....
Dus ik denk dat ze de site zitten te dwarsbomen zodat het niet meer goed werkt
In ieder geval is het ze vandaag gelukt ....
Dat zou zomaar kunnen, goed trouwens dat ze wat doen aan cheaters!
Nou gaat lekker met de teampagina, nu nog steeds niet te bereiken en cloud save werk ook nog steeds niet... Iemand anders ook nog problemen of werkt het bij jullie gewoon weer?
Nog steeds problemen, al heb ik vanochtend wel een cloudsave kunnen doen. De teampagina is al sinds gisteren onbereikbaar, de wekelijkse tijdrit is ook niet bereikbaar.
Verwijderd
Las net dat de Monkeys bezig zijn om het op te lossen...via hun FB pagina houden ze iedereen op de hoogte.
Welke pagina is dat? Zie alleen maar reclame fotos..Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:16:
Las net dat de Monkeys bezig zijn om het op te lossen...via hun FB pagina houden ze iedereen op de hoogte.
Ik heb dus net bij het aanmelden bij het spel een ander emailadres moeten gebruiken omdat bij mijn normale ineens een hele vreemde naam in beeld kwam.
Nu werkt alles weer enkon ik ook weer in ons team,maar ik denk dus idd dat het hackers zijn
Nu werkt alles weer enkon ik ook weer in ons team,maar ik denk dus idd dat het hackers zijn
Volgend teamevent is gelukkig een topspeedevent met de gauntlet aston martin
Zal me benieuwen hoe het dan gaat met de bereikbaarheid
Mocht er vandaag nog een plaatsje vrijkomen wil je me dan even een seintje geven?3rw1nk schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:42:
Volgend teamevent is gelukkig een topspeedevent met de gauntlet aston martin
Evenement loopt de hele dag neem ik aan? Kan pas na het werk aan de slag
Maak voor jou wel even plaats Tijar :-)
Even kijken wie niet rijdt
Je bent erbij gekomen ,maar ik zie nog geen tijd van je Tijar?
Tevens zie ik dat je wat levels en auto's kwijt bent?
Even kijken wie niet rijdt
Je bent erbij gekomen ,maar ik zie nog geen tijd van je Tijar?
Tevens zie ik dat je wat levels en auto's kwijt bent?
[ Voor 47% gewijzigd door 3rw1nk op 28-04-2016 20:50 ]
Ik ben net thuis en heb gelijk een tijd neergezet, 332,56 en dit is nu even voldoende.
Ik ben geen auto's of levels kwijt, ik denk dat dat een visueel foutje is in de Team Challenges.
Thx dat je plaats voor me hebt gemaakt! Top
Ik ben geen auto's of levels kwijt, ik denk dat dat een visueel foutje is in de Team Challenges.
Thx dat je plaats voor me hebt gemaakt! Top
[ Voor 11% gewijzigd door Tijar op 28-04-2016 22:22 ]
Verwijderd
Potverdrie! Wat een oelewapper ben ik! Koop ik die Audi electron met 70% korting voor 285 goud. Heb ik 'M al! Wel het goud kwijt maat geen auto rijker dus. En dat al voor de tweede keer. Als je die auto al hebt hoe is het dan toch mogelijk dat je hem kunt kopen? Dus toch! Grrrrrrrr!
Je hebt waarschijnlijk de 2014 versie al in bezit en nu de 2015 versie gekocht :-)
Dat is balen, maar ik denk dat Tijar een punt heeft; is het niet de 2014 die je al had?Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 23:57:
Potverdrie! Wat een oelewapper ben ik! Koop ik die Audi electron met 70% korting voor 285 goud. Heb ik 'M al! Wel het goud kwijt maat geen auto rijker dus. En dat al voor de tweede keer. Als je die auto al hebt hoe is het dan toch mogelijk dat je hem kunt kopen? Dus toch! Grrrrrrrr!
Aan bieding is sneaky getimed, ik zou hem ook wel willen scoren maar ben bang dat ik mijn goed nodig heb voor de Venom challenge dadelijk. Ik heb maar ~480.
Je kunt geen auto die je al in bezit hebt kopen.
Je krijgt dan meestal de aanbieding niet eens te zien
Ik heb hem overigens wel gekocht ,mensen die een tekort aan goud of rs hebben of meer willen moeten gewoon meer lemans rijden,al is het soms wel saai.
Is toch een kwestie van een paar weken doen en je hebt redelijk wat goud gescoord
Die hennesey gaat rond de 4 a 500 goud kosten om de snelheden te halen tijdens de missie nodig zijn schat ik zo in
Je krijgt dan meestal de aanbieding niet eens te zien
Ik heb hem overigens wel gekocht ,mensen die een tekort aan goud of rs hebben of meer willen moeten gewoon meer lemans rijden,al is het soms wel saai.
Is toch een kwestie van een paar weken doen en je hebt redelijk wat goud gescoord
Die hennesey gaat rond de 4 a 500 goud kosten om de snelheden te halen tijdens de missie nodig zijn schat ik zo in
Om PR level 93 te halen zal er nog iets meer goud nodig zijn, totaal goud nodig om te upgraden is 995.
Ik zou wachten op de Venom als ik jou was, een van de volgende updates is waarschijnlijk weer Le Mans en dan kun je ook wel wat goud gebruiken.superduper schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:07:
[...]
Dat is balen, maar ik denk dat Tijar een punt heeft; is het niet de 2014 die je al had?
Aan bieding is sneaky getimed, ik zou hem ook wel willen scoren maar ben bang dat ik mijn goed nodig heb voor de Venom challenge dadelijk. Ik heb maar ~480.
Nee dan heb je hem ooit eens proberen te winnen met een missie ,wat dus niet volbracht is .maar je had hem toen schijnbaar geupgrade ,die blijven namelijk gewoon staan
Inderdaad klopt volledig wat 3rw1nk zegt, lekker toch scheelt een bak geld en goud.
Vannacht start de volgende challenge voor de Venom, eerst zo uit eten en als ik terugkom kan ik starten 😉
Vannacht start de volgende challenge voor de Venom, eerst zo uit eten en als ik terugkom kan ik starten 😉
Venom dag 1:
Challenge 1: cup - 1 ronde - Indy Speedway Oval
Challenge 2: Autocross - Indy Road Course
Challenge 3: cup - 3 rondes - Indy Speedway Oval, haal een gemiddelde van 295km/uur en wordt tenminste 2e
Servicetijd 3 uur
Beloning 5 goud
De wachttijden van de updates zijn te verkorten door advertenties te kijken, hierdoor gaat er steeds 30% van de tijd af. Komen er geen advertenties meer sluit RR3 dan geforceerd af en start RR3 vervolgens weer
Challenge 1: cup - 1 ronde - Indy Speedway Oval
Challenge 2: Autocross - Indy Road Course
Challenge 3: cup - 3 rondes - Indy Speedway Oval, haal een gemiddelde van 295km/uur en wordt tenminste 2e
Servicetijd 3 uur
Beloning 5 goud
De wachttijden van de updates zijn te verkorten door advertenties te kijken, hierdoor gaat er steeds 30% van de tijd af. Komen er geen advertenties meer sluit RR3 dan geforceerd af en start RR3 vervolgens weer
[ Voor 30% gewijzigd door Tijar op 01-05-2016 12:03 ]
Beetje hoog lotus gehalte die hennesey ?
Ding breekt trouwens snel uit in bochten ,dus wat wegligging betreft is het wel een echte yank :-)
Ik vraag me af nu ik er zo mee gereden heb of die ook zonder goudupgrades te winnen is .
Want botjes vertragen gaat prima
Ben alleen bang voor opdrachten als verplicht 1e blijven en op een bepaalde afstand van je tegenstander blijven en voor drags.
Wat denken jullie?
Ding breekt trouwens snel uit in bochten ,dus wat wegligging betreft is het wel een echte yank :-)
Ik vraag me af nu ik er zo mee gereden heb of die ook zonder goudupgrades te winnen is .
Want botjes vertragen gaat prima
Ben alleen bang voor opdrachten als verplicht 1e blijven en op een bepaalde afstand van je tegenstander blijven en voor drags.
Wat denken jullie?
Ik weet nog niet wat ik van de Venom moet vinden, rechtuit vreselijk snel maar het accelereren gaat wat vreemd. De Regera vind ik al met al toch een fijnere auto.
Dag 2 is ook redelijk simpel op Laguna Seca.
Challenge 1 - 2 ronde cup en niet meer dan 5 seconden off-track
Challenge 2 - eliminatie en blijf 60 secondes 20 meter achter nummer 1
Challenge 3 - 3 Rondes en de race eindigt zodra je op de eerste plaats komt
Beloning $15,000/5 goud
Beloning $15,000/5 goud
Ik vind het ook een vreemde auto die je echt moet leren rijden. Doet mij denken aan een bizarre turbo engine met een fors turbogat.Tijar schreef op zondag 01 mei 2016 @ 18:49:
Ik weet nog niet wat ik van de Venom moet vinden, rechtuit vreselijk snel maar het accelereren gaat wat vreemd. De Regera vind ik al met al toch een fijnere auto.
Beloning $15,000/5 goud
Tot nu toe zijn de challenges idd heel goed te doen. Ik had alleen de beschrijving van #2 niet goed gelezen dus die moest ik een paar keer doen...
Dag 3 wederom op Laguna Seca.
But another easy day on Laguna Seca
Challenge 1 - 2 ronde cup en win of de eerste of de tweede met minimaal 200 meter voorsprong
Challenge 2 - topsnelheid op eindstreep
Challenge 3 - hunter race
Challenge 4 - 3 ronde cup en win met minimaal 200 meter voorsprong en slip maximaal 3 keer
But another easy day on Laguna Seca
Challenge 1 - 2 ronde cup en win of de eerste of de tweede met minimaal 200 meter voorsprong
Challenge 2 - topsnelheid op eindstreep
Challenge 3 - hunter race
Challenge 4 - 3 ronde cup en win met minimaal 200 meter voorsprong en slip maximaal 3 keer
Verwijderd
Best te doen deze eerste dagen. Auto is inderdaad wennen. De ene keer kun je vol gas halverwege een bocht uit accelereren, de ander keer sta je 50 meter in het grind/zand.
Updates zijn absurd duur en duren even absurd lang, zowel in R$ als in goud. Gelukkig hebben mijn vrienden van EA die 1500 goud overgemaakt, anders werd het krapjes. En 25 goud voor een ander kleurtje (mat) vind ik ook belachelijk. Dan maar de standaard poepkleur.
Morgenochtend dag 3 voor mij. Denk dat ik het wel ga redden.
Updates zijn absurd duur en duren even absurd lang, zowel in R$ als in goud. Gelukkig hebben mijn vrienden van EA die 1500 goud overgemaakt, anders werd het krapjes. En 25 goud voor een ander kleurtje (mat) vind ik ook belachelijk. Dan maar de standaard poepkleur.
Morgenochtend dag 3 voor mij. Denk dat ik het wel ga redden.
Ik zou de Venom wel eens op Spa, Le Mans of Hockenheim willen rijden want dit lijken me circuits gemaakt door de Venom.
Nu met alle updates is hij beter te rijden maar in de bochten blijft hij tricky.
Nu met alle updates is hij beter te rijden maar in de bochten blijft hij tricky.
Heb jij er 950 goud ingepompt tijar?
Ik doe dat alleen even bij de teamtopspeed volgende week :-)
Ik doe dat alleen even bij de teamtopspeed volgende week :-)
Yups dit soort auto's voorzie ik altijd van alle upgrades.
Verwijderd
Ik ben vanaf dag 1 begonnen met het vertragen van de bots. Dat scheelt al een berg met de moeilijkheid. Ik heb alleen een giga gold tekort..... ik kon precies 1 upgrade doen aan de engine... blijkt dat de 3e ook een goldupgrade is.... :-/ bummer....
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 18:51 ]
Ben even al 800 goud lichter.. wss kom je straks toch een dragrace enzo tegen + PS 93 is nodig om de laatste serie op 100% te zetten.
Verwijderd
Le Mans lijkt me inderdaad interessant. Kijken of hij of ik sneller is ben dan in mijn Audi E-tron.Tijar schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:54:
Ik zou de Venom wel eens op Spa, Le Mans of Hockenheim willen rijden want dit lijken me circuits gemaakt door de Venom.
Vanmorgen dag 3 gehaald. Alleen de laatste was lastig (Cup, 3 ronden , max 3x slippen, 200m vvorsprong op nummer 2).
Ben al wel een paar honderd goud kwijt + 1,5 miljoen R$ voor upgrades. Echt weer een EA actie. Alleen de focus op omzet draaien. Jammer.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 08:39 ]
De bots vertragen werkt ook hier prima, bij de hunter race direct opgeven en de afstand wordt alleen maar groter.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:54:
Vanmorgen dag 3 gehaald. Alleen de laatste was lastig (Cup, 3 ronden , max 3x slippen, 200m vvorsprong op nummer 2).
Verwijderd
Doe ik niet aan. Ik wil nog wel enige uitdaging hebben en voldoening halen uit het spel. Liever 10x een ronde opnieuw doen, dan overal te makkelijk doorheen fietsen.
Het is nu ook nog niet nodig maar zodra de Challenges zeer moeilijk worden kan het handig zijnVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:44:
Doe ik niet aan. Ik wil nog wel enige uitdaging hebben en voldoening halen uit het spel. Liever 10x een ronde opnieuw doen, dan overal te makkelijk doorheen fietsen.
Day 4 op Daytona, alle races op de road course behalve challenge 2 die is op de Speedway.
Challenge 1 - lange afstand en je moet winnen met een gemiddelde van 220km/uur
Challenge 2 - 4 ronde cup, bereik 4x 424km/uur en haal een tegenstander in, de race is klaar zodra je een tegenstander inhaalt
Challenge 3 - autocross
Challenge 4 - 2 ronde cup
Beloning $20,000/10 goud
Botjes vertragen kan toch prima wanneer het pas nodig is? Naar mijn weten 'reset' hij de bots toch als je een paar keer wint.
Verder ook jammer van de circuits idd tot nu toe.
Verder ook jammer van de circuits idd tot nu toe.
Als ik het zo zie is morgen op daytona na race 1 de auto aan onderhoud toe.
Dus dat word morgen de resterende uitdagingen in het rood volbrengen:-)
Tis tot nu toe goed te doen ,en ik vind laguna seca een mooi uitdagend circuit
Verwijderd
Kan toch 1 goud inzetten voor de monteur?3rw1nk schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:36:
Als ik het zo zie is morgen op daytona na race 1 de auto aan onderhoud toe.
Yep dat kan ,ik kan ook 950 goud erin pompen,en er zal vast nog veel meer kunnen.
Ik kies ervoor om 0 goud in te zetten en hem zo te winnen,dat lijkt me een grotere uitdaging dan geen botjes vertragen :-)
Ik kies ervoor om 0 goud in te zetten en hem zo te winnen,dat lijkt me een grotere uitdaging dan geen botjes vertragen :-)
Dag 5 op Mount Panaroma
Challenge 1 - 2 ronde cup tegen 20 tegenstanders en haal 22x in
Challenge 2 - snelheidsrecord en de map staat uit
Challenge 3 - 1 ronde cup, win binnen 2:02 Zonder harder te gaan dan 300km/uur
Challenge 4 - autocross en haal 404km/uur op de finish
Challenge 5 - 3 ronde cup zonder de motor te oververhitten
Challenge 1 - 2 ronde cup tegen 20 tegenstanders en haal 22x in
Challenge 2 - snelheidsrecord en de map staat uit
Challenge 3 - 1 ronde cup, win binnen 2:02 Zonder harder te gaan dan 300km/uur
Challenge 4 - autocross en haal 404km/uur op de finish
Challenge 5 - 3 ronde cup zonder de motor te oververhitten
Verwijderd
Dag 5: Done
Is goed te doen. Eindelijk een lekker circuit om te racen. Wel op tijd in de ankers aan het eind van het laatste/langste rechte stuk...
Is goed te doen. Eindelijk een lekker circuit om te racen. Wel op tijd in de ankers aan het eind van het laatste/langste rechte stuk...
Day 6 op Indianapolis Speedway.
Challenge 1 - eliminatie maar beschadig de auto niet
Challenge 2 - 3 ronde cup en zet de snelste ronde neer zonder van de baan te gaan
Challenge 3 - snelheidsrecord, 435km/uur is nodig en draai om als je het niet haalt
Challenge 4 - 3 ronde cup en haal 3 rondes binnen 2:05 zonder van de baan te gaan
Challenge 5 - 4 ronde cup, win maar er zit een aap aan het stuur te scheuren bij 400km/uur
Challenge 2 - 3 ronde cup en zet de snelste ronde neer zonder van de baan te gaan
Challenge 3 - snelheidsrecord, 435km/uur is nodig en draai om als je het niet haalt
Challenge 4 - 3 ronde cup en haal 3 rondes binnen 2:05 zonder van de baan te gaan
Challenge 5 - 4 ronde cup, win maar er zit een aap aan het stuur te scheuren bij 400km/uur
Verwijderd
Waar haal jij die info? Of woon je in Australië?Tijar schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:17:
Day 6 op Indianapolis Speedway.
Wel eens van internet gehoord
Ik ben Tijar in ieder geval dankbaar dat hij de informatie met ons deelt.
Ik weet in ieder geval wat me te wachten staat de volgende dag bij de challenges

Ik weet in ieder geval wat me te wachten staat de volgende dag bij de challenges

Graag gedaan :-)
Dag 7 wederom op Daytona
Challenge 1 - drag race en wordt tenminste 2e
Challenge 2 - 3 ronde cup, kom voor het einde van ronde 1 op de 2e plaats en blijf dan binnen 20 meter gedurende 45 seconden
Challenge 3 - blijf gedurende 1 ronde op 20 meter rijden
Challenge 4 - wordt 1e en slip 5x
Challenge 5 - 2 ronde cup en slip in totaal 20 seconden
Challenge 6 - 3 ronde cup, slip 5x en blijf de hele 3e ronde 46 meter achter een voorganger
Beloning 15 goud
Dag 7 wederom op Daytona
Challenge 1 - drag race en wordt tenminste 2e
Challenge 2 - 3 ronde cup, kom voor het einde van ronde 1 op de 2e plaats en blijf dan binnen 20 meter gedurende 45 seconden
Challenge 3 - blijf gedurende 1 ronde op 20 meter rijden
Challenge 4 - wordt 1e en slip 5x
Challenge 5 - 2 ronde cup en slip in totaal 20 seconden
Challenge 6 - 3 ronde cup, slip 5x en blijf de hele 3e ronde 46 meter achter een voorganger
Beloning 15 goud
Verwijderd
Nee, vertel eens?
Zo, dag 6 ook behaald. De laatste geskipt na 5 pogingen. Principekwestie. Dat soort levels vind ik echt helemaal niets aan.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 08:34 ]
De mijne staat nu in reparatie. Straks eens zien of ik de challange 5 ook kan halen. Tot nu toe gaat het eigenlijk vrij makkelijk en meestal van de 1ste keer.
Nu ook even wachten op reparatie, in de derde ronde van de laatste challenge net niet scherp genoeg en de auto brak ineens uit richting het gras.
Nog even een poging gedaan met een beschadigde auto maar dan kom je topsnelheid tekort. Ik vind dit overigens weinig met racen te maken hebben.
Advies blijf in het midden van de baan.
Nog even een poging gedaan met een beschadigde auto maar dan kom je topsnelheid tekort. Ik vind dit overigens weinig met racen te maken hebben.
Advies blijf in het midden van de baan.
Verwijderd
Ook dag 6 klaar de laatste nheeft inderdaad niets met racen te maken en dat gaat denk ik met dag 7 ook zo worden met dat slippen en op zo weinig sec rijden valt er niets anders te verzinnen of hebben ze goud nodig!
Kom helaas topspeed tekort door 0 goudupgrades ,kwam niet verder dan 432 dus moeten skippen
Zal nog wel wat meer tekort komen de resterende 2 dagen denk ik
Laatste missie is het vooral remmen op momenten dat de auto raar gaat doen ,dan is het makkelijker want krijg je hem weer sneller onder controle
Zal nog wel wat meer tekort komen de resterende 2 dagen denk ik
Laatste missie is het vooral remmen op momenten dat de auto raar gaat doen ,dan is het makkelijker want krijg je hem weer sneller onder controle
[ Voor 31% gewijzigd door 3rw1nk op 06-05-2016 12:18 ]
De tering die laatste missie is best tricky, zo misschien maar even proberen met een borreltje misschien dat het elkaar opheft 😜
Thx 3rw1nk gaan we dat nog even proberen.
Eindelijk gelukt, valt niet mee om je concentratie te behouden met 4 onrustige jongens om je heen.
Thx 3rw1nk gaan we dat nog even proberen.
Eindelijk gelukt, valt niet mee om je concentratie te behouden met 4 onrustige jongens om je heen.
[ Voor 21% gewijzigd door Tijar op 06-05-2016 14:59 ]