[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 35 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Generations dag 4

Eerste 3 challenges zijn op Monza en de laatste 2 op Spa.

Challenge 1 - snelheidsrecord. Zorg dat je minimaal 277km/uur haalt.
Challenge 2 - 1 ronde en je wint zodra je 10 tegenstanders hebt ingehaald.
Challenge 3 - topsnelheid, tractiecontole uit en remassist minimaal en haal 186km/uur binnen 45 seconden
Challenge 4 - 2 ronde cup
Challenge 5 - eliminatie, tractiecontrole uit en maak een slip van minstens 3 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:57:
Ik meende dat we van nascar af waren.... kunnen we alsnog die gare ovals rijden... :-/
De laatste race van de Breakneck Legens is 12 rondes Daytona, ben heel benieuwd hoe de Venom zich hier gaat gedragen. Ik ben bang dat de topsnelheid veel te hoog is voor de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
Tijar schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:31:
[...]

Goed bezig, Kotter is ook een tijd mijn vriend geweest ;)

Is dit de losse aanschafprijs mocht je hem niet winnen?
Ja prijs om het los te kopen. De Teamchallenge van deze auto is ergens rond 7 mei, dus meestal is dan de challenge de week ervoor. dan ben ik net op vakantie, dus ik zorg dat de serie waar deze in voor gaat komen nog niet helemaal uitgespeeld is, zodat ik gebruik kan maken van de 20% showcase korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:18:

Ben wel benieuwd wanneer de andere auto gaat komen, aangezien ik de eerste 2 weken van mei weg ben en niet kan racen.
De Generations challenge duurt nog 4 dagen en dus op maandag 11 april is de BMW 3.0 CSL vrijgespeeld, in de carriere modus kun de auto vrijdag 15 april vrijspelen.

De Hennessey Venom is per 7 mei vrij te spelen via de carriere en dan denk ik dat de Frontrunner challenge rond 2 mei afgelopen moet zijn waarbij je de Venom kunt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Tijar schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:21:
[...]

De Generations challenge duurt nog 4 dagen en dus op maandag 11 april is de BMW 3.0 CSL vrijgespeeld, in de carriere modus kun de auto vrijdag 15 april vrijspelen.

De Hennessey Venom is per 7 mei vrij te spelen via de carriere en dan denk ik dat de Frontrunner challenge rond 2 mei afgelopen moet zijn waarbij je de Venom kunt winnen.
Ook dat zou net te laat zijn voor mij, ik vertrek zaterdag de 30e april, en dan 2 weken.
maar we zullen het nog wel zien, ik race dan in ieder geval de dagen uit om alsnog wat goud binnen te sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Ik zag deze nog op facebook voorbij komen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/12938370_10205875337988558_6262917579171566350_n.jpg?oh=32b9119d072d7e19b598eb9398dcb12a&oe=57756E04

Zou niet verkeerd zijn 150 goud!!

[ Voor 38% gewijzigd door Rubeo38 op 08-04-2016 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:05:
Goed bezig, je hoeft ze niet perse te kopen je kunt ook races herhalen en zo meer medailles verdienen.
Hoe doe je dit dan als ik ze nogmaals opnieuw doe krijg ik ze niet hoor.. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:38:
Ik zag deze nog op facebook voorbij komen:

[afbeelding]

Zou niet verkeerd zijn 150 goud!!
Dat zou zeker niet verkeerd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:08:
[...]

Hoe doe je dit dan als ik ze nogmaals opnieuw doe krijg ik ze niet hoor.. Wat doe ik fout?
Gewoon een aantal races proberen en dan komen ze vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
Generations dag 5.

Eerste 2 races op Silversone daarna de Nurnburgring

Challenge 1 - 1 ronde topsnelheid, hudd off en op de baan blijven
Challenge 2 - 1 ronde cup Grand Prix circuit
Challenge 3 - autocross en blijf op de baan
Challenge 4 - 1 ronde en blijf binnen 92 meter van de leider en doe 10 slips
Challenge 5 - voltooi 1 ronde en draai daarna om en voltooi de ronde in tegengestelde richting binnen 3 minuten. Alle assist staan uit dus kan wat lastig worden. Circuit is Nurnburg sprint als je nog even wil oefenen.

Master - GTS Superseries - 5.1 (Hunter)
Elite - International Power Match - 5.2 (Hunter)
Legend - McLaren Generations - 10.2 (Head to Head)
Legend - McLaren Generations - 18.2 (Endurance)

[ Voor 20% gewijzigd door Tijar op 08-04-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:08:
[...]

Ik heb gewoon 30x de 2 lapper op richmond gedaan, je krijgt ze niet altijd, soms wel als je een baan herhaald. zeker niet kopen!! zonde van je te winnen goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Generators dag 6

Eerste 3 Challenges op Catalunya en de rest Hockenheimring.

Challenge 1 - hunter maar doe 2 donuts en win
Challenge 2 - 4 rondes om 43 tegenstanders te verslaan en je hebt 1 ronde achterstand
Challenge 3 - 3 rondes
Challenge 4 - 25 seconden om een gemiddelde te halen van 167km/uur en niet slippen
Challenge 5 - 3 rondes en win met een gemiddelde van 149km/uur zonder van de baan te gaan
Challenge 6 - 3 rondes zonder botsen en van de baan zonder HUD

Tip voor challenge 1, beuk je tegenstander van de baan en doe dan de donuts 😉

[ Voor 8% gewijzigd door Tijar op 09-04-2016 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen wat er gebeurt indien je bij real racing 3 je lokale opslag wist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:17:
Wie kan mij vertellen wat er gebeurt indien je bij real racing 3 je lokale opslag wist ?
Dan ben je je voortgang op je device kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog een vraag: is het mogelijk om je hele racebestand over te zetten van de iPad naar een andere iPad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja als je een iCloud Back-up maakt kun je die terugzetten op een andere iPad. Ook kun je binnen RR3 een cloud Back-up maken en op een ander device terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Generations dag 7

De eerste 3 races op en de laatste 3 op Le Mans

Challenge 1 - 1 ronde cup en je moet je positie behouden zonder botsen
Challenge 2 - 1 ronde National circuit. Raak de achterkant van 5 tegenstanders zacht aan en haal ze dan in. Maak geen schade!
Challenge 3 - 3 rondes GP circuit
Challenge 4 - autocross zonder van de baan te gaan
Challenge 5 - 1 ronde om je voorganger te volgen en haal daarna de 42 anderen in
Challenge 6 - 2 rondes en kom niet meer dan 2 seconden buiten de baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:53
Ben bezig met dag 6 maar geraak er echt niet door. Heb de BMW volledig met RS getuned, maar het donut gebeuren heb ik moeten skippen. De volgende race kan ik max 10de worden ipv 1ste. Bots vertragen lukt me ook niet? Krijg steevast tijden van 5:54-5:56 voor mijn kiezen en dat haal ik niet tenzij ik er veel gold in ga steken, wat niet de bedoeling is.

Hoe zijn jullie ervaringen met 6.1 en 6.2 (of de rest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:50
6.1 heb ik geskipt met gold, dat lukte echt niet. 6.2 is gelukt door een paar gold upgrades + de daarop volgende R$ upgrades. Kortom het heeft me meer gekost dan de bedoeling was. De rest van dag 6 is dan weer geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb vanaf dag 1 race 1 botjes vertraagd ,maar ik had ook het idee dat ze niet veel trager werden . De race met de donuts heb ik gewonnen door meteen bij de start de donuts te draaien.bij die opdracht werkte het vertragen overigens wel want in race 1 had de no1 415 mtr voorsprong en na een aantal malen vertragen was dat opgelopen tot 508 mtr .
Race 2 werd ik in het begin van ronde 3 1e met nog een minuut te gaan tot aan de finish.
Moet er wel bij zeggen dat ik wel 1 ronde goudupgrades ingezet heb
Ik vind de opdrachten tot nu toe goed te doen .de laatste met de snelste rondetijd gewoon even gewacht bij de start tot ik ver achteraan reed en met de auto vol in het rood de snelste rondetijd gehaald.
Dus ik denk dat het botjes vertragen wel werkt ,misschien zijn ze al op hun traagst

[ Voor 22% gewijzigd door 3rw1nk op 10-04-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Gisteren de Hommage binnengehaald, ik vond het redelijk makkelijk met 20 upgrades.
Laatste dag was de moeilijkste om binnen 36 meter te blijven bij de andere hommage terwijl je de oude CSL 3.0 auto`s moest inhalen op Le Mans. duurde 5 minuten voor de finish in zicht was :D

De rest was goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:32:
Ik heb vanaf dag 1 race 1 botjes vertraagd ,maar ik had ook het idee dat ze niet veel trager werden . De race met de donuts heb ik gewonnen door meteen bij de start de donuts te draaien.bij die opdracht werkte het vertragen overigens wel want in race 1 had de no1 415 mtr voorsprong en na een aantal malen vertragen was dat opgelopen tot 508 mtr .
Race 2 werd ik in het begin van ronde 3 1e met nog een minuut te gaan tot aan de finish.
Moet er wel bij zeggen dat ik wel 1 ronde goudupgrades ingezet heb
Ik vind de opdrachten tot nu toe goed te doen .de laatste met de snelste rondetijd gewoon even gewacht bij de start tot ik ver achteraan reed en met de auto vol in het rood de snelste rondetijd gehaald.
Dus ik denk dat het botjes vertragen wel werkt ,misschien zijn ze al op hun traagst
De opdrachten zijn redelijk goed te doen, zeker als je het vergelijkt met de laatste Gauntlet. Tot op heden nog niet nodig geweest om de bots te vertragen.

Groeten Mickie55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:23:

Laatste dag was de moeilijkste om binnen 36 meter te blijven bij de andere hommage terwijl je de oude CSL 3.0 auto`s moest inhalen op Le Mans. duurde 5 minuten voor de finish in zicht was :D
Die heb ik net gehad en een paar keer moeten herhalen, op het derde rechte stuk van Le Mans had ik gewoon een auto of 15 voor me rijden als een treintje echt briljant. Wel lastig om maximaal 36 meter achter je voorganger te blijven want je schiet er toch redelijk snel voorbij als er voor je een opstopping komt.

Zodra je de grote groep voorbij bent is het een makkie, wel een leuke challenge trouwens en nu even wachten totdat het onderhoud klaar is voor de laatste challenge.

De remassistentie op hoog zetten is misschien ook een goede optie!

[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 11-04-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:39:
[...]

Ook dat zou net te laat zijn voor mij, ik vertrek zaterdag de 30e april, en dan 2 weken.
maar we zullen het nog wel zien, ik race dan in ieder geval de dagen uit om alsnog wat goud binnen te sprokkelen.
Met een beetje geluk ga je het net halen want het volgende evenement begint over 11 dagen, de 22e dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Tijar schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:23:
[...]

Met een beetje geluk ga je het net halen want het volgende evenement begint over 11 dagen, de 22e dus.
Ja klopt, dat zag ik ook.
even afwachten inderdaad of het net op tijd gaat zijn :D

of dat het de gauntlet misschien is. maar ik verwacht dat die daarna pas gaat komen.

m.a.w. we wachten in spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik zag dat de race met de donuts is geschrapt in de update. Ik hoefde nu alleen maar een hunter race te doen, die echt oersimpel was. MOest een sec of 10 voor de finish stilstaan om niet al te overtuigend te winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik lees het met dat ze de donuts hebben verwijderd, mooi voor degene die er niet doorheen kwamen!

Zulke aanpassingen hadden ze met de vorige Gauntlet ook moeten doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal. van jullie toegevoegd (via game centre onze speelnaam is N.W.J.T (diegene die in de intro staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Het PORSCHE FORUM RACETEAM kan nog een paar actieve leden gebruiken.
Dus kom erbij als je meer uit rr3 wil halen en race met en tegen je teamgenoten
Snelzoekfunctie is OPD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:27:
Snelzoekfunctie is OPD
Ik heb mij bij jullie aangesloten!
Ik worst strontziek van die klote nascar. De richmond baan is niet te toen wat ik ook doe winnen is zeer moeizaam zelfs met volledig getuned auto's

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubeo38 schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:23:
Gisteren de Hommage binnengehaald, ik vond het redelijk makkelijk met 20 upgrades.

De rest was goed te doen.
Hier 21 upgrades (gc engine/drivetrain/body/suspension/exhaust/tyres) - ik vond dag 6 en 7 wel pittig (Catalunya en Dubai dan vooral). Voor die tracks had ik de gc suspension en tyres erop gezet - terwijl ik denk dat die dan weer niet nodig zijn voor hockenheim/le mans. De Monkeys hebben t weer goed uitgedokterd hoe ze gold kunnen ontfutselen.

Mag ik vragen welke upgrades je erop had zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:27:
Snelzoekfunctie is OPD
Ik ven uit het team gegooid zie ik... Kan het oo niet weer vinden. Dit heb ik al veel vaker gehad daarom doe ik er niet meer aan mee verspilde moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:13:
[...]

Ik ven uit het team gegooid zie ik... Kan het oo niet weer vinden. Dit heb ik al veel vaker gehad daarom doe ik er niet meer aan mee verspilde moeite
Ik log net een kwartiertje geleden in en ik zie geen extra lid.
Ik ben de enige die leden kan verwijderen ,en dat is dus niet gebeurd
Kreeg wel een melding dat iemand het team verlaten had,ene francis b denk dat jij dat dus was en dat je dan op het rode kruisje gedrukt hebt.dan verlaat je dus het team
Een les voor een volgende keer als je met een team wilt meedoen:niet op het rode kruisje drukken want dan ga je weer uit het team 8)

[ Voor 20% gewijzigd door 3rw1nk op 12-04-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-09 10:52
Na wat vragen in het Nvidia Shield topic, had ik even een poging gedaan met dit spel.*FOUT :+ *
Ik doe redelijk veel Simracen/racegames op de pc (Iracing/PCars), had niet hoge verwachtingen maar het is lekker bankhangen. >:)

Ben nog wel in het eerste kampioenschap (Level 11), maar eigenlijk alles wel gewonnen al.
Soms moest ik toch even upgraden om de snelheden te halen, verder kan ik nog sneller/harder want die auto assist met rem slaat volgens mij nergens op.
Maar ik wil lekker bankhangen en een beetje rijden zonder teveel poespas. (nog wel, denk dat ik binnenkort ga proberen alles uit te zetten)
Heb momenteel de Ford en BMW aangeschaft en volledig getuned.

Geen idee hoe dit is ten opzichte van online races of dergelijke, maar ik heb plezier erin en dat is voor mij het belangerijkste.

(Ik bots bijna nooit iemand van de baan, gewoon buitenom werkt al goed genoeg. :+ )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Eindelijk de 2de BMW binnen. Heeft me veel te veel tijd en vooral gold gekost. Heb er ongeveer 300 gold in gestoken. Heb de donut moeten skippen en de voorlaatste races. Binnen de 36m blijven was gewoon onmogelijk. Op de laatste rechte stukken waar de voorganger niet werd tegengehouden door bots reed hij gewoon weg van me. Ik heb geen zin om nog meer gold erin te steken zodat ik hem kan bijhouden dus ook maar geskipt.. Sommige races waren simpel maar anderen zijn een regelrechte goldtrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:50:
[...]

Hier 21 upgrades (gc engine/drivetrain/body/suspension/exhaust/tyres) - ik vond dag 6 en 7 wel pittig (Catalunya en Dubai dan vooral). Voor die tracks had ik de gc suspension en tyres erop gezet - terwijl ik denk dat die dan weer niet nodig zijn voor hockenheim/le mans. De Monkeys hebben t weer goed uitgedokterd hoe ze gold kunnen ontfutselen.

Mag ik vragen welke upgrades je erop had zitten? :)
Meestal upgrade ik m zo ver mogelijk eerst met de goedkopere goud-ups, dus dat zijn vaak de banden, remmen, uitlaat etc.
Daarna begin ik pas met de duurdere, ook omdat de wachttijd van de R$ upgrades meestal aardig lang zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
de upgrades en kosten van de Hennesy:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12994294_1789000554663387_3458126340178099725_n.jpg?oh=9f0ff98fec934c4aa087b62ca58e8e47&oe=577CD012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:38:
[...]

Ik log net een kwartiertje geleden in en ik zie geen extra lid.
Ik ben de enige die leden kan verwijderen ,en dat is dus niet gebeurd
Kreeg wel een melding dat iemand het team verlaten had,ene francis b denk dat jij dat dus was en dat je dan op het rode kruisje gedrukt hebt.dan verlaat je dus het team
Een les voor een volgende keer als je met een team wilt meedoen:niet op het rode kruisje drukken want dan ga je weer uit het team 8)
Nee ik zat er nog in en toen ging ik offline. Uur later ben ik weer online en ineens ben ik weg kan jullie team ook niet weer vinden... Heb dit al vaker gehad erg lullig aangezien ik behoorlijk veel geraced had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 10:21
Rubeo38 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:10:
[afbeelding]
Pfoe dat is weer ernstig veel gold...

Wanneer komt die beschikbaar? Is dat het evenement over 10 dagen? Dacht dat dat de Vanquish was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
[afbeelding]
Ik zag het ook staan, behoorlijke prijzen en je zult redelijk moeten upgraden om de serie uit te kunnen rijden.

Lijkt me wel een fantastische auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Hennessey zul je moeten upgraden tot PR 93. andere auto`s in breackneck legends kun je daar niet op krijgen, dus inderdaad een hele dure!!
zal wel zoiets zijn dat de laatste 2 engine upgrades niet hoeven. maar dat is even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:51:
[...]

Nee ik zat er nog in en toen ging ik offline. Uur later ben ik weer online en ineens ben ik weg kan jullie team ook niet weer vinden... Heb dit al vaker gehad erg lullig aangezien ik behoorlijk veel geraced had.
Nogmaals je bent NIET uit het team gezet
Porsche forum raceteam snelzoekcode opd
Er worden alleen inactieve leden verwijdert,dus iedereen die actief wil meedoen is welkom.
Dat houdt dus ook in als je continu niet mee kan doen omdat je desbetreffende auto niet hebt je ook verwijderd word
Laatste challenge zijn we 225e geworden van de duizenden die meedoen,dus een goed resultaat,al waren we toen met maar 14 leden.
Inmiddels zitten we weer op 18 leden en kijken we wie van de nieuwe leden wel actief zijn en wie niet.
Zo blijven alleen leden over die samen willen presteren en worden we als team sterker
Lijkt je dit wat en wil je presteren dan doe je mee,lijkt het je niks dan niet,zo simpel kan het leven zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:23:
Hennessey zul je moeten upgraden tot PR 93. andere auto`s in breackneck legends kun je daar niet op krijgen, dus inderdaad een hele dure!!
zal wel zoiets zijn dat de laatste 2 engine upgrades niet hoeven. maar dat is even afwachten
Dat gaat veel geld en goud kosten om weer op 100% te komen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik ga er dus geen 1000 goud inpompen,ik doe 1 rondje goudupgrade en thats it.
Ik vind 325 goud voor 1 ronde al teveel eigenlijk
Maar wat levert het op als je die gauntlet uitspeelt aan goud?
Misschien begin ik er geeneens aan ,krijg nog bijna nachtmerries van de vorige gauntlet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik denk dat je maximaal 150 goud kunt winnen en als de Gauntlet net zo zwaar gaat worden als de laatste dan heb ik er ook weinig trek in.

Voordeel is wel dat we niet meer op die achterlijke circuits als Richmond en Daytona oval hoeven te racen. Ik ben niet snel geïrriteerd na het spelen van RR3 maar dit is ze bij de vorige Gauntlet wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Aangezien ik zoals gewoonlijk wel naar de 100% toe wil rijden, zal ik ook deze auto "gewoon" upgraden tot waar nodig is. 4 miljoen R$ kan ik nog wel missen (nu nog bijna 18 miljoen op de bank).
goud is inderdaad verschrikkelijk veel voor een auto. maar deze update staat in het teken van de nieuwe auto`s zoveel mogelijk uppen. alle 3 auto`s moet je bijna volledig upgraden wil je de serie op 100% krijgen, andere auto`s in de serie kun je niet tot de juiste PS score upgraden.

Gauntlet is 150 goud als je de auto al hebt, en je volbrengt het tot een goed einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

[afbeelding]
ouch, das een dure. Het blijft altijd een gok om te investeren omdat je niet precies weet wat je nodig hebt om de auto echt te winnen. Als je al 325 GC erin hebt zitten ben je niet snel geneigt af te haken dus moet je door. Als je het gold hebt niet zo'n probleem misschien, maar ik heb nu ~400 en dat kon nog wel eens krap worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:49:
Aangezien ik zoals gewoonlijk wel naar de 100% toe wil rijden, zal ik ook deze auto "gewoon" upgraden tot waar nodig is. 4 miljoen R$ kan ik nog wel missen (nu nog bijna 18 miljoen op de bank).
goud is inderdaad verschrikkelijk veel voor een auto. maar deze update staat in het teken van de nieuwe auto`s zoveel mogelijk uppen. alle 3 auto`s moet je bijna volledig upgraden wil je de serie op 100% krijgen, andere auto`s in de serie kun je niet tot de juiste PS score upgraden.

Gauntlet is 150 goud als je de auto al hebt, en je volbrengt het tot een goed einde.
Ik ga ook voor de 100% met de minimale inzet van upgrades, ben de laatste dagen behoorlijk aan het farmen om mijn geld weer een beetje omhoog te krijgen want met de laatste update is het wel heel erg hard gegaan.

Wat me trouwens opvalt is dat in de optelling van het geld na een race een fout zit. Het viel me al eerder op maar ik heb het net even precies genoteerd en de je krijgt de foutloze racebonus er nog een keer bij.

10 rondes Le Mans inclusief de inzet van de agent levert R$ 311.400 en de racebonus was bruto R$ 38.197 en netto R$ 34.688. Totaal dus R$ 346.088 maar het totale bedrag na de race kwam uit op R$ 384.285.

Afwachten met welke auto's we moeten racen, ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb een tijdje terug vrij vaak lemans gereden en de verdubbelaars gebruikt met als gevolg dat ik nu 77 miljoen rs heb en 3300 goud.
Nu is het niet zo dat ik dus zomaar 1000 goud weer kwijtraak aan maar 1 auto ,hoe exclusief die ook is
Als ik de auto's die ik nu heb tot 100 % wil upgraden kom ik nog minimaal 5000 goud tekort
Waarmee ik wil aangeven van 3300 goud lijkt veel maar je bent het in no time weer kwijt als je niet oppast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij doen ook vaak le man met verdubbelaar en helemaal als er dubbele roem is met dagbonus os het weer een dag of 2 achter elkaar is. Ww zitten nu op 940 gold. En geld zat...
Hard sparen voor de gold we doen nu steeds nascar om die 50 gold van de serie binnen te sprokkelen.
Het gaat moeizaam maar ach we doen steeds een beetje.
We hebben zeer veel moeite met de richmond dat kleine ronde baantje. Zelfs met volledig getuned auto's is het zeer moeizaam. Alle banen lukken goed behalve dat kreng.
We gaan een keer meeten en dan nemen we allemaal de iPads en telefoons mee.. Kunnen we elkaar misschien eens helpen met moeilijke dingen hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:13:
[...]

Gewoon een aantal races proberen en dan komen ze vanzelf.
Hoi ik ben hier nu echter mee de blauwe Badgets en de groene hebben wij nu. Alleen de rode nog maar dat lukt nier door steeds te racen. Zijn dat misschien speciale races waarbij je ze kan krijgen?
Of moet ik gewoon stug door racen en komen ze vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:35:
[...]

Hoi ik ben hier nu echter mee de blauwe Badgets en de groene hebben wij nu. Alleen de rode nog maar dat lukt nier door steeds te racen. Zijn dat misschien speciale races waarbij je ze kan krijgen?
Of moet ik gewoon stug door racen en komen ze vanzelf?
Stug volhouden, ze komen vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:19

bonetone

2B Silver Sonic

Nee, die rode badges zijn gekoppeld aan bepaalde races in een serie. Je kunt op rr3.wikia bij races en special events opzoeken welke het precies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:12:
Nee, die rode badges zijn gekoppeld aan bepaalde races in een serie. Je kunt op rr3.wikia bij races en special events opzoeken welke het precies zijn.
Dank je wel ik vermoede dat al. Want ben nu al dagen bezig maat de rode lukken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het volgende evenement is Ths Gauntlet Seizoen 5.

- start 22 april om 02:00 (CET)
- duur 8 dagen
- te winnen is de Aston Martin Vanquish
- als je de auto al in bezig hebt dan win je 150 goud en R$ 175.000
- nieuwe optie is om challenges te skippen!
- bij de start krijg je 20 tickets maar het lijkt erop dat het 2 tickets kost om te starten

Je kunt ook tickets bijkopen maar dat zal wel goud gaan kosten.

Auto's om mee te rijden:

Ford Focus RS
Nissan 370Z
BMW M3 GTS

Zet ze alvast in onderhoud!

[ Voor 20% gewijzigd door Tijar op 18-04-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Valt me wel tegen qua beloning. Heb de Aston al lang in het bezit maar vind 75 gold wat povertjes voor 8 dagen racen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De beloning als je de auto al hebt is gewoon 150 goud!

[ Voor 83% gewijzigd door Tijar op 18-04-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
en het kan natuurlijk ook sneller dan 8 dagen, gauntlet is meestal gewoon doorknallen.
Afhankelijk van hoe het nieuwe ticketsysteem gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:46:
Afhankelijk van hoe het nieuwe ticketsysteem gaat werken.
Daar lees ik ook steeds meer dingen over, ben bang dat we weer redelijk wat goud nodig hebben om door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:55:
[...]

Daar lees ik ook steeds meer dingen over, ben bang dat we weer redelijk wat goud nodig hebben om door te komen.
Ah, geld dat we winnen moeten we direct in de Vanquish steken om verder te komen?
Een vestzak-broekzak dus. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:17:
[...]

Ah, geld dat we winnen moeten we direct in de Vanquish steken om verder te komen?
Een vestzak-broekzak dus. :')
Dat is al jaren de strategie ;) sinds de PS requirements moet je al verplicht gold erin steken als je de 100% wil halen.

Als ik kijk wat ik aan goud kwijt ben voor de laatste bmw weet ik genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:26:
[...]

Dat is al jaren de strategie ;) sinds de PS requirements moet je al verplicht gold erin steken als je de 100% wil halen.

Als ik kijk wat ik aan goud kwijt ben voor de laatste bmw weet ik genoeg..
Dit is helaas precies de reden dat ik gestopt ben.

De paywall komt met elke update steeds eerder in beeld en ik weiger er voor te betalen met de prijzen die ze hanteren. Dit heeft wel als resultaat dat ik eigenlijk de nieuwe content gewoonweg niet meer kan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Daarentegen krijg je wel wat meer mogelijkheden om goud binnen te sprokkelen. Met de dagelijkse checkin, en de toename in aantal filmpjes 'krijg' je per week toch al snel ~50 goud binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer spelers die vanmorgen RR3 opstarten en ineens 1500 goud extra hadden?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
nee, geen extra goud hier.

je voortgang is nog wel steeds hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:46:

Ik ook niks buiten de dagbonus van 7 gold. Stond er toevallig een boodschap bij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Vanmorgen exact 7 extra goud en 40 i.v.m. een nieuw level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond niets bij.

Enige mogelijkheid die ik me kan bedenken is dat ik ooit (maanden geleden) een keer heb gemeld dat ik problemen had met een Gauntlet of het kunnen winnen van een speciale auto, weet het niet eens meer. Hierdoor kon ik, na veel goud en R$ te hebben uitgegeven de betreffende auto niet meer winnen. Nooit meer iets van gehoord.

Wel lekker die 1500 gold extra voor het komende evenement. Wel even afwachten of het goud er bij blijft staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:43:

Wel lekker die 1500 gold extra voor het komende evenement. Wel even afwachten of het goud er bij blijft staan...
Maak even een cloud backup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
😩 Bij mij ook geen extra goud behalve de 7 van de dag en de 46 van een nieuw level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:05:
[...]

Maak even een cloud backup ;)
Goed idee. Jammer dat ik pas na 23u thuis ben vanavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Ik heb al sinds de laatste update problemen met het spel vast lopen geen filmpjes kijken en dan weer stoppen heb het verwijderd en weer opnieuw erop gezet maar blijft het probleem houden misschien nog mensen met het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qXHEQP4revwb3EykmKurjZBc/full.jpg

Ik heb er zin an ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
kraaytje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:24:
Ik heb al sinds de laatste update problemen met het spel vast lopen geen filmpjes kijken en dan weer stoppen heb het verwijderd en weer opnieuw erop gezet maar blijft het probleem houden misschien nog mensen met het probleem?
Nee dit herken ik niet, op welke hardware speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclaren F1 GTR in de aanbieding vandaag :)
750->450 gc (of een get-it-now prijs van 500 gc)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2016 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:46:

Ik lees op Facebook dat meer spelers dit "probleem" hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 07:45:
Mclaren F1 GTR in de aanbieding vandaag :)
750->450 gc (of een get-it-now prijs van 500 gc)
Ik heb 'm gekocht in de "aanbieding". Beetje jammer dat dit de laatste week is dat deze auto gebruikt kan worden in de wekelijkse tijdrit. Had anders misschien wel wat gold kunnen terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Tijar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:25:
[...]

Nee dit herken ik niet, op welke hardware speel je?
Op een tablet Samsung galaxy note 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
The Gantlet 5 is begonnen.

Iedere start van een race kost 2 tickets en je begint met 20 tickets, ik heb er na 3 races nog 14 over en ben benieuwd hoe snel ze weer aanvullen.

Het is nu 02:35 en ik heb weer 1 ticket extra dus het duurt 30 minuten per ticket en ze zijn ook los te koop voor goud. 5 tickets aanvullen kost 7 goud, 4 aanvullen kost 5 goud. Alle 20 aanvullen kost 25 goud.

Haal je de race niet en sluit je op tijd af d.m.v. Geforceerd afsluiten en start je vervolgens de race weer dan kost het op iOS weer 2 goud. Voor elke race een cloud save zou de oplossing zijn.

Gratis ticket d.m.v. advertenties kijken.

De races zijn ook te skippen d.m.v. goud!

Boss races in de Vanquish.

[ Voor 51% gewijzigd door Tijar op 22-04-2016 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De eerste paar (6?) races zijn trouwens in een Hyundai Veloster, en dus niet in de Ford Focus RS :? .
Maakt niet uit, maar wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:06:
De eerste paar (6?) races zijn trouwens in een Hyundai Veloster, en dus niet in de Ford Focus RS :? .
Maakt niet uit, maar wel vreemd.
Je start in de Veloster en na de 2e bos race krijg je de Focus RS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier begonnen... Die tickets is wel balen zeg...

Heb alles op momenteel maar als je geen gratis filmpjes kan kijken, kun je het spel afsluiten en weer opstarten bij mij kan ik dan weer een filmpje binnen sprokkelen. (Meestal dan) de races zelf zijn tot nu toe goed te doen,

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja hiermee hopen ze gewoon dat je tickets koopt zodra ze op zijn.

Net een stuk of 20 advertenties gekeken dus ik kan weer even door.

Maak wel na iedere race een cloud save en haal je de race niet dan kun je deze terugzetten en opnieuw starten zonder dat het weer 2 tickets kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:18:
Ja hiermee hopen ze gewoon dat je tickets koopt zodra ze op zijn.

Net een stuk of 20 advertenties gekeken dus ik kan weer even door.

Maak wel na iedere race een cloud save en haal je de race niet dan kun je deze terugzetten en opnieuw starten zonder dat het weer 2 tickets kost.
Domme vraag misschien maar hoe maak ik precies de Cloud save?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Via instellingen en dan het icoontje kiezen van het wolkje en diskette.

Bij mij blijven de advertenties terugkomen als ik RR3 elke keer geforceerd afsluit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik ben ook nog bezig met de Richard Petty Nascar auto; met héél veel R$ kan je die volledig upgraden en zo veel gold binnenhalen. Er zitten nu 26 van de 27 upgrades op mijn auto. De upgrades zijn in de 100.000-en R$, maar de laatste is wel het duurste: R$ 806.900 of 220 gold >:) . Daarmee verhoog je de topsnelheid van je bolide van 341 km/h naar 342 km/h en verlaag je de acceleratie van 3,23s naar 3,22s. Dat schiet lekker op :) .

[ Voor 21% gewijzigd door upje op 22-04-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik vind het een beetje een gemiste kans deze gauntlet.
9 van de 10 spelers hebben deze auto al en die 75 extra goud vind ik maar magertjes want ff snel erdoorheen lukt niet met die 2 start tickets continu..
Nee dan hadden ze bijv de db5 erbij moeten halen of die mc laren f1 die nu in de aanbieding is.dat zijn iconische wagens
Om nou te zeggen dat die vanquis een geweldige auto is ? Wegligging van een dweil
Naja volgende keer beter hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Nou ja, 150 gold hé. Gaat tot nu wel erg makkelijk. Ga zo meteen verder met race 20. De vorige gauntlet was een drama, met eindbazen die niet te winnen waren, en tickets waar je eindeloos op moest wachten. Dat is nu een stuk beter in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik typ ook 75 extra gold he :-)
Ik vind het gewoon jammer dat je niet een wat leukere auto ermee kunt winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De start van de Gauntlet is wel erg simpel, maar goed. Te moeilijk is ook niet leuk. Zo hebben we altijd iets te zeuren op RR3.

Inderdaad jammer van de eenvoudige auto. Maar goed, niet iedereen is al zover als de meeste hier en kunnen op deze manier ook een leuke auto winnen.

Mijn uitdaging vind ik dan wel in het zo strak mogelijk door de bochten driften en Magnus rond z'n achteras te laten tollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:10:
De start van de Gauntlet is wel erg simpel, maar goed. Te moeilijk is ook niet leuk. Zo hebben we altijd iets te zeuren op RR3.

Inderdaad jammer van de eenvoudige auto. Maar goed, niet iedereen is al zover als de meeste hier en kunnen op deze manier ook een leuke auto winnen.

Mijn uitdaging vind ik dan wel in het zo strak mogelijk door de bochten driften en Magnus rond z'n achteras te laten tollen.
Haha, herkenbaar :9 Doe ik ook als ik de bots moet vertragen/het racen veel te simpel is. Lekker de bochten aansnijden zonder hulpmiddelen en dan een zo lang mogelijke drift vastleggen zonder de baan af te gaan. Heb je wel een minimum aantal pk's voor nodig maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driften gaat redelijk makkelijk met deze Aston Martin. Hulpmiddelen heb ik sowieso altijd uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:10:

De start is inderdaad simpel maar het wordt wel snel lastiger, zit nu op boss race 24 en die heb ik toch al een aantal maal moeten herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik ben alweer door mijn tickets heen,dit is voor mij de eerste gauntlet waarbij ik een te kort aan tickets heb ....
Naja gelukkig hoef ik dat barrel niet echt te winnen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:27:
[...]

De start is inderdaad simpel maar het wordt wel snel lastiger, zit nu op boss race 24 en die heb ik toch al een aantal maal moeten herstarten.
Hoeveel updates heb jij op je Aston Martin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:43:
[...]

Hoeveel updates heb jij op je Aston Martin?
Alle en ik heb het gehaald, kwestie van buitenom goed inhalen. Ik had een 3 ronde race op Suzuka waar je niet buiten de baan mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:38:
Ik ben alweer door mijn tickets heen,dit is voor mij de eerste gauntlet waarbij ik een te kort aan tickets heb ....
Naja gelukkig hoef ik dat barrel niet echt te winnen:-)
Het systeem met tickets vind ik wat minder maar het is niet anders. Ik bezit de Vanquish ook al maar ik wil de frustratie van de vorige Gauntlet van me afspelen :-)

Ik heb nu ruim 50.000 punten en zit een beetje in dubio of ik nog een ronde ga proberen of dat ik overnieuw ga starten.

Hoe staat het eigenlijk met het OPD team? Ik heb al diverse maken gezocht maar ik kom jullie niet meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Zeg Tijar denk je wel even aan het porsche forum raceteam snelzoekcode opd :-)
Lol ik typte het net _/-\o_ en de volgende keer er gewoon bijblijven joh,ff melden dat je niet kunt is voldoende.
Over 2 dagen mogen we weer losgaan :-)
En er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar .
Dus voor wie meer uit rr3 wil halen en actief mee wil racen is dit een uitnodiging
Bij het vorige teamevent werden we 253e ,dat is gezien de duizenden teams die meedoen een goede eindklassering.
Maar het kan altijd beter ,dus als je denkt ons team te kunnen versterken en je wilt actief meedoen dan ben je van harte welkom

[ Voor 10% gewijzigd door 3rw1nk op 22-04-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Snelzoekcode OPD = Opel Power Duisburg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Porsche forum raceteam dan :-)
Misschien heeft fm iets veranderd waardoor opd niet meer werkt als snelzoekcode ,keine ahnung :-) ;)

[ Voor 62% gewijzigd door 3rw1nk op 22-04-2016 14:19 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 65 Laatste