Heb al moeite met de 1ste challange. Als ik men gas teveel los geraak ik niet 14de..
Heb ik ook, sommige Challenges zijn zo makkelijk en de volgende is dan bijna onmogelijk terwijl ik toch genoeg upgrades heb.
En ik ook, tot nu toe niet te doen...
Uiteindelijk had ik bij 9.1 nog 1 liter benzine over; heb wel een aardig aantal pogingen nodig gehad, maar goed daar heb je de backup/restore voor.
Tot hoe ver heb jij hem geupgrade? Met 86 is het niet te doen en kom je al niet tot 14, met 87 benzine te kort en plaats 15. Geadviseerde score is 88, dus kost je ~100 goud.upje schreef op zondag 19 juni 2016 @ 09:24:
Uiteindelijk had ik bij 9.1 nog 1 liter benzine over; heb wel een aardig aantal pogingen nodig gehad, maar goed daar heb je de backup/restore voor.
edit: met 87.3 ineens gehaald, met 2l over en op 13e plek. Wel dankzij blunderende AI die 5 autos in de file neerzette voor de chicane op 1e rechte end.
Daarbij heb ik de aanbieding voor 1019 GC voor € 19,99 gepakt. Is mijn eerste aankoop in het spel, maar vind dat een reele prijs.
[ Voor 25% gewijzigd door superduper op 19-06-2016 10:49 ]
Pffff eindelijk de Ford binnen naar de laatste dag viel me niet heel erg mee. Concentratie niet geheel top en de bots waren vrij agressief bij het inhalen. Zo vaak naast de baan gestaan tijdens het inhalen niet normaal meer.
Nu verder met de Ferrari.
[ Voor 6% gewijzigd door Tijar op 19-06-2016 11:39 ]
Tot 86.9 geüpgraded. Moet alleen nog de laatste challenge. 1000 gold voor 20 euro is een mooie aanbieding; ik heb gisteren 21 x 18 gold gekocht voor ook 20 euro 😡
Ik moet alleen de laatste race nog en dan is de ford binnen.
Ik krijg geen filmpjes te zien dus zit steeds met die bijna 5 uur rep tijd .
Maar om eerlijk te zijn vind ik dit een leuke missie ,wel moeilijk af en toe maar wel te doen .
Ik zag nogal op tegen de laatste dag omdat de moeilijkheidsgraad behoorlijk opliep de laatste paar dagen , maar dag 7 viel mij mee
Ik krijg geen filmpjes te zien dus zit steeds met die bijna 5 uur rep tijd .
Maar om eerlijk te zijn vind ik dit een leuke missie ,wel moeilijk af en toe maar wel te doen .
Ik zag nogal op tegen de laatste dag omdat de moeilijkheidsgraad behoorlijk opliep de laatste paar dagen , maar dag 7 viel mij mee
Hoeveel tijd krijg je voor de 2e auto? En belangrijker nog: hoef je niet elke keer een dag te wachten voor de volgende challenges ?Tijar schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:39:
Pffff eindelijk de Ford binnen naar de laatste dag viel me niet heel erg mee. Concentratie niet geheel top en de bots waren vrij agressief bij het inhalen. Zo vaak naast de baan gestaan tijdens het inhalen niet normaal meer.
Volgens mij weer 7 dagen, vanmorgen dag 1 gedaan en nu helaas weer wachten op dag 2. Zou me veel beter uitkomen als je alles achter elkaar zou kunnen doen.
Ondertussen de Ford ook binnen. Heeft wel wat goud gekost..
Verder ook maar eens de le mans eerste reeks Toyta (60%) en Audi (50%) gekocht. Kostte wat, maar dan is de verzameling ook weer compleet.
Verder ook maar eens de le mans eerste reeks Toyta (60%) en Audi (50%) gekocht. Kostte wat, maar dan is de verzameling ook weer compleet.
[ Voor 13% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 19-06-2016 21:43 ]
Ik heb inmiddels de Ferrari binnen. Wel erg veel uitgegeven.... Uiteindelijk 4424242 geüpgraded (kosten R$ 2.086.800 en 397 goud) en dan 6.4 overgeslagen (oververhitte motor - kosten 30 goud).
Ik vond er wel een paar leuke (niet al te makkelijke soms) events in zitten. Gelukkig was dag 7 wel redelijk goed te doen (zeker met die upgrades).
Ik laat de Ford alleen lekker links liggen. Mij te duur allemaal. Ik kijk wel wanneer hij in de aanbieding komt en hoe duur het dan gaat worden. Wel het event nog even gestart. Kijken hoe ver ik kom zonder upgrades (beetje de portemonnee aanvullen).
Ik vond er wel een paar leuke (niet al te makkelijke soms) events in zitten. Gelukkig was dag 7 wel redelijk goed te doen (zeker met die upgrades).
Ik laat de Ford alleen lekker links liggen. Mij te duur allemaal. Ik kijk wel wanneer hij in de aanbieding komt en hoe duur het dan gaat worden. Wel het event nog even gestart. Kijken hoe ver ik kom zonder upgrades (beetje de portemonnee aanvullen).
Ik heb de Toyota en de Audi ook maar gekocht. Was een leuke aanbieding....Lambo LP670 SV schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:43:
Ondertussen de Ford ook binnen. Heeft wel wat goud gekost..
Kreeg gisteravond een aanbieding 1000 Gold voor €20,- nog 1 dag en 11 uur geldig. Zojuist een playstore kaart gehaald is de actie weg wel ff balen dit
PSN: Wahyu2304_
Dat is balen idd. Zou best kunnen dat dit een foutje is geweest want de aanbieding was ook echt heel scherp. Ik kreeg daarna continue aanbiedingen voor 45% korting op een GC pakket, maar die was veel minder aantrekkelijk.WahyuSchmidt schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:27:
Kreeg gisteravond een aanbieding 1000 Gold voor €20,- nog 1 dag en 11 uur geldig. Zojuist een playstore kaart gehaald is de actie weg wel ff balen dit
Verwijderd
Ik zit ook op missie 4 van fase 6 van mijn ford
Hoe halen jullie deze fase waarbij je niet hard kan omdat je motor anders te warm word en niet ingehaald mag worden...
Zou hem graag halen aangezien ik er al veel goud in heb zitten..
Hoe halen jullie deze fase waarbij je niet hard kan omdat je motor anders te warm word en niet ingehaald mag worden...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2016 16:09 ]
Op manueel gas zetten, en gas los op stukken waar je het niet zo nodig hebt. Dan wordt hij echt niet heet en kan je heel simpel winnen.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:03:
Ik zit ook op missie 4 van fase 6 van mijn ford
Er is weer 1 plaatsje vrij in het porsche forum raceteam .
Ben je een actieve racer en denk je ons team te kunnen versterken dan ben je welkom
Ben je een actieve racer en denk je ons team te kunnen versterken dan ben je welkom
Ik zou wel willen alleen ben ik nog niet zo super lang bezig ( Level 44) en kan (waarschijnlijk)dus ook niet aan alle challenges mee kan doen ivm de auto's die ik niet heb.3rw1nk schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:14:
Er is weer 1 plaatsje vrij in het porsche forum raceteam .
PSN: Wahyu2304_
Plaats is alweer opgevuld ,maar levels zijn niet het belangrijkste ,belangrijker is de tijd die je bereid bent om voor het team te rijden.
En uiteraard is het wel de bedoeling dat je redelijk wat auto's hebt en/of ze haalt (missies )
Bij de serie van de lemans ford en rari zie ik toch behoorlijk wat mensen naast de auto grijpen omdat ze geen goud hebben voor upgrades.
Maar er komen regelmatig plaatsen vrij ,alleen moet je wel snel zijn want we zijn een redelijk hoog geplaatst team waar mensen snel lid van willen worden .
( en vervolgens amper rijdt:-))
Dus die gaan er bij een volgend event net zo snel weer uit
En uiteraard is het wel de bedoeling dat je redelijk wat auto's hebt en/of ze haalt (missies )
Bij de serie van de lemans ford en rari zie ik toch behoorlijk wat mensen naast de auto grijpen omdat ze geen goud hebben voor upgrades.
Maar er komen regelmatig plaatsen vrij ,alleen moet je wel snel zijn want we zijn een redelijk hoog geplaatst team waar mensen snel lid van willen worden .
( en vervolgens amper rijdt:-))
Dus die gaan er bij een volgend event net zo snel weer uit

[ Voor 99% gewijzigd door krypto936 op 24-02-2017 10:06 ]
Geruchtje de wereld ingooien
Nieuw circuit bij de volgende update: Sepang International Circuit
Nieuw circuit bij de volgende update: Sepang International Circuit
Dat zou een geweldig circuit zijn!
Net de 6e dag van de Ferrari afgerond en voor mijn gevoel lijken de Challenges wel iets makkelijker dan in de vorige serie.
Net de 6e dag van de Ferrari afgerond en voor mijn gevoel lijken de Challenges wel iets makkelijker dan in de vorige serie.
misschien is de Ferrari net even de betere auto. Ik had deze als eerste gedaan, en heb nu duidelijk meer moeite met de challenges om de ford te halen.Tijar schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:39:
Dat zou een geweldig circuit zijn!
Dit bedoel ik dus: ben bij de 341 km/h challenge en die haal ik met de ford op 86.7 gewoon niet. 20x geprobeerd, 20x 340 km/h gehaald
[ Voor 16% gewijzigd door superduper op 24-06-2016 13:05 ]
Ik ben begonnen met de Ford (Ferrari had ik al binnen), maar ben niet van plan om er nog wat aan uit te geven. Dag 4 is te doen zonder upgrades, maar daarna houdt het echt op. 3:14 op Le Mans is niet te doen zonder.
Ben nu met de Ferrari bezig en heb alleen de RS upgrades gedaan. Gisteren de 3:14 'vrij makkelijk' gehaald. Moest even opnieuw beginnen omdat ik eens slipte of een bocht slecht nam, maar als je de goede lijnen pakt en overal kan doorrijden is het wel te halen zonder goud uit te geven.agnocchi schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:53:
Ik ben begonnen met de Ford (Ferrari had ik al binnen), maar ben niet van plan om er nog wat aan uit te geven. Dag 4 is te doen zonder upgrades, maar daarna houdt het echt op. 3:14 op Le Mans is niet te doen zonder.
De Ferrari lijkt inderdaad wel iets fijner te rijden terwijl ik nog minder updates heb aangeschaft. Morgen de laatste dagsuperduper schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:52:
[...]
misschien is de Ferrari net even de betere auto. Ik had deze als eerste gedaan, en heb nu duidelijk meer moeite met de challenges om de ford te halen.
Dit bedoel ik dus: ben bij de 341 km/h challenge en die haal ik met de ford op 86.7 gewoon niet. 20x geprobeerd, 20x 340 km/h gehaaldTC en BA staan uit.
mi is er echt iets veranderd met de reclame filmpjes. De laatste dagen duurt het vrij lang (10-15s) met een zwart scherm en iphone spinning circle tot de melding komt dat er niets beschikbaar is. In de laatste 3 dagen heb ik misschien 5 filmpjes in totaal gezien waar er voorheen makkelijk 10-15 / dag voorbij kwamen.
Op de wikia van RR komen er soortgelijke ideeen voorbij waarbij dit gedrag gekoppeld wordt aan het kopen van GC via een aanbieding. Ik heb laatst ook idd de aanbieding van 1019GC voor € 19,99 gebruikt. (zou in de langere wachttijd er nu een purchage database gechecked worden?)
Voor de free 1GC per filmpje maakt het me nu niet veel meer uit, maar voor het verkorten van reparatie/upgrade tijden zeer zeker wel.
bijzonder weer..
Op de wikia van RR komen er soortgelijke ideeen voorbij waarbij dit gedrag gekoppeld wordt aan het kopen van GC via een aanbieding. Ik heb laatst ook idd de aanbieding van 1019GC voor € 19,99 gebruikt. (zou in de langere wachttijd er nu een purchage database gechecked worden?)
Voor de free 1GC per filmpje maakt het me nu niet veel meer uit, maar voor het verkorten van reparatie/upgrade tijden zeer zeker wel.
bijzonder weer..
Ik denk trouwens dat die 1019GC voor €19.99 een fout was. Heb hetzelfde aantal GC zien voorbijkomen maar dan voor €100..
Dit was een tijdelijke aanbieding :-)Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:07:
Ik denk trouwens dat die 1019GC voor €19.99 een fout was. Heb hetzelfde aantal GC zien voorbijkomen maar dan voor €100..
Het lange wachten valt me de laatste dagen ook zeker op maar het aantal advertenties om de reparatietijden te verkorten is bij mij nog onveranderd. Als er geen advertentie meer komt dat sluit ik RR3 geforceerd af en start het daarna weer en meestal komt er dan nog een advertentie tevoorschijn.superduper schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:08:
mi is er echt iets veranderd met de reclame filmpjes. De laatste dagen duurt het vrij lang (10-15s) met een zwart scherm en iphone spinning circle tot de melding komt dat er niets beschikbaar is. In de laatste 3 dagen heb ik misschien 5 filmpjes in totaal gezien waar er voorheen makkelijk 10-15 / dag voorbij kwamen.
bijzonder weer..
Ik heb in het begin van RR3 voldoende echt geld uit gegeven dus van mij mogen ze de database checken
Welke updates heb jij er nu op zitten richting de laatste dag Tijar?Tijar schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:43:
[...]
De Ferrari lijkt inderdaad wel iets fijner te rijden terwijl ik nog minder updates heb aangeschaft. Morgen de laatste dag
Morgen voor mij ook de laatste dag met de rari ,maar denk dat beide auto's gelijkwaardig zijn .
Kwestie van challenges al kennen ,en manier van rijden weten
Alleen heeft ford in real life wel de rari verslagen op lemans :-)
Kwestie van challenges al kennen ,en manier van rijden weten
Alleen heeft ford in real life wel de rari verslagen op lemans :-)
Verwijderd
Ben klaar met dag 7 de ford is binnen maar koste me veel meer moeite. Dat van die 341 heb ik ook niet gehaald terwijl dat met de ferarri wel lukte kwam ook niet verder dan 340. Reclame filmpjes krijg ik in overvloed. Nu een paar dagen le mans rijden om mijn goud wat aan te vullen en op naar sepang lijkt me gaaf.
Ik had er 20 gedaan maar om de extra serie compleet te krijgen moeten er nog wat bij om op PR89 te komen.agnocchi schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:23:
[...]
Welke updates heb jij er nu op zitten richting de laatste dag Tijar?
Ik heb ze nu ook beide binnen en de Ferrari was veel makkelijker, morgen weer 175% om het geld weer wat op te krikken.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:53:
Ben klaar met dag 7 de ford is binnen maar koste me veel meer moeite. Dat van die 341 heb ik ook niet gehaald terwijl dat met de ferarri wel lukte kwam ook niet verder dan 340. Reclame filmpjes krijg ik in overvloed. Nu een paar dagen le mans rijden om mijn goud wat aan te vullen en op naar sepang lijkt me gaaf.
Ford is ook binnen. Haalde de 341 ook niet terwijl met de Ferrari dat makkelijk ging. Na wat extra goud toch gehaald
Toch een kwestie van die bocht voor het lange stuk beter nemen,want ford of rari ze rijden exact hetzelfde top met dezelfde upgrades.
Zonde van het goud om zulke races te skippen
Ik vond deze lemans sessies leuke uitdagingen waar het puur om het goed rijden ging ,en gelukkig geen onzinnige uitdagingen zoals ruiten eruit knallen of 20meter afstand bewaren
Zonde van het goud om zulke races te skippen
Ik vond deze lemans sessies leuke uitdagingen waar het puur om het goed rijden ging ,en gelukkig geen onzinnige uitdagingen zoals ruiten eruit knallen of 20meter afstand bewaren
Heb de Ferrari ook binnen. 1 Goud upgrade op gezet en dat bleek toch te weinig op de allerlaatste dag. Heb vandaag ook geen tijd dus dan maar 4 vd 6 races geskipt. Werd op de rechte stukken telkens van de baan gedrukt, hoe goed ik ook verdedigde.. Op een duur is de lol er dan wel van af.
Ik heb nu een storing in de wekelijkse tijdritten. Ik krijg bij elke keer opstarten de melding dat de serie is afgelopen en ik heb 1 keer de prijs al gehad, maar hij blijft de oude gegevens laten zien. Met 1 race disabled omdat hij geeindigd is.
Heb ik ook last van (meerdere meldingen ook al zien voorbij komen hierover). Hang misschien/waarschijnlijk samen met het uitkomen van een nieuwe update (vandaag of morgen).superduper schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:36:
Ik heb nu een storing in de wekelijkse tijdritten. Ik krijg bij elke keer opstarten de melding dat de serie is afgelopen en ik heb 1 keer de prijs al gehad, maar hij blijft de oude gegevens laten zien. Met 1 race disabled omdat hij geeindigd is.
Ferrari FXXK waarschijnlijk in de volgende update 
Gaat een dure worden denk ik. Maar zeker de moeite waard
Gaat een dure worden denk ik. Maar zeker de moeite waard
[ Voor 45% gewijzigd door agnocchi op 27-06-2016 16:22 ]
Lijkt me inderdaad een erg dure auto, misschien hun test circuit als nieuw circuit?
Ik kwam op YouTube nog iets tegen over de Bugatti Chiron in de volgende update. Nog even afwachten 😉
Ik kwam op YouTube nog iets tegen over de Bugatti Chiron in de volgende update. Nog even afwachten 😉
Update is uit en inderdaad de FXXK en de eerste upgrades zijn al geplaatst voor morgen.
Dag 1 FXXK challenge op Monza kort.
Challenge 1 - 2 rondes binnen 1:22
Challenge 2 - achtervolging
Challenge 3 - 3 rondes en je moet een gemiddelde halen van 208km /uur, na de 2e ronde had ik 211km/uur en was de race ten einde.
Beloning 5 goud.
Update informatie:
No new track. This is the Lotus update.
What's New in Version 4.4.1
Real Racing 3 invites you to take the wheel of four of the most exclusive cars in the world! With the Ferrari FXX K, Real Racing 3 brings one of the most rare and coveted cars on the planet to players. And Lotus makes its Real Racing 3 debut with three of the fastest cars on the track.
• Strap yourself in and see if you have what it takes to drive these four new cars
o Ferrari FXX K
o Lotus Exige S 360 Cup
o Lotus Type 125
o Lotus 3-Eleven
• A car so uncompromising and exclusive, a driver must be approved to buy it and can only drive it on special tracks: Do not miss your chance to earn the Ferrari FXX K
• An all-new Limited-Time Series offers you the chance to win the sleek Lotus Exige S 360 Cup
• Do not play by the rulebook: Redefine it. When your rivals catch up, move the bar. Never stand still. Embrace the Lotus philosophy and win the Lotus Type 125
• And The Gauntlet returns for a 7th season. Join the high-stakes race and take home the awesome Lotus 3-Eleven
Dag 1 FXXK challenge op Monza kort.
Challenge 1 - 2 rondes binnen 1:22
Challenge 2 - achtervolging
Challenge 3 - 3 rondes en je moet een gemiddelde halen van 208km /uur, na de 2e ronde had ik 211km/uur en was de race ten einde.
Beloning 5 goud.
Update informatie:
No new track. This is the Lotus update.
What's New in Version 4.4.1
Real Racing 3 invites you to take the wheel of four of the most exclusive cars in the world! With the Ferrari FXX K, Real Racing 3 brings one of the most rare and coveted cars on the planet to players. And Lotus makes its Real Racing 3 debut with three of the fastest cars on the track.
• Strap yourself in and see if you have what it takes to drive these four new cars
o Ferrari FXX K
o Lotus Exige S 360 Cup
o Lotus Type 125
o Lotus 3-Eleven
• A car so uncompromising and exclusive, a driver must be approved to buy it and can only drive it on special tracks: Do not miss your chance to earn the Ferrari FXX K
• An all-new Limited-Time Series offers you the chance to win the sleek Lotus Exige S 360 Cup
• Do not play by the rulebook: Redefine it. When your rivals catch up, move the bar. Never stand still. Embrace the Lotus philosophy and win the Lotus Type 125
• And The Gauntlet returns for a 7th season. Join the high-stakes race and take home the awesome Lotus 3-Eleven
[ Voor 105% gewijzigd door Tijar op 27-06-2016 22:41 ]
Tijdrittoernooi doet het weer. Alleen alle tijden zijn verdwenen. Doet de backup truc het nog wel?
De tijden hebben een reset gekregen omdat de monkeys auto's hebben aangepast, man man man wat een prutsers.
Ik vind het een tegenvallende update, de Ferrari is een mooie bak hoor maar lijkt wel heel erg op de voorgaande Ferraris's en de andere 3 zijn ook gewoon een kopie. De Lotus racewagen lijkt me van de vier nog de leukste om mee te racen.
Ik vind het een tegenvallende update, de Ferrari is een mooie bak hoor maar lijkt wel heel erg op de voorgaande Ferraris's en de andere 3 zijn ook gewoon een kopie. De Lotus racewagen lijkt me van de vier nog de leukste om mee te racen.
Van die tijdritten is wel erg minder.. Daar gaan je zorgvuldig fijn geslepen tijdenTijar schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:32:
De tijden hebben een reset gekregen omdat de monkeys auto's hebben aangepast, man man man wat een prutsers.
Dag 2 Suzuka East
Challenge 1 - Flitsfoto zonder HUD
Challenge 2 - 2 rondes met 3 tegenstanders en blijf de eerste ronde op de laatste plaats en win daarna
Challenge 3 - Hunter races over 2 rondes
Challenge 1 - Flitsfoto zonder HUD
Challenge 2 - 2 rondes met 3 tegenstanders en blijf de eerste ronde op de laatste plaats en win daarna
Challenge 3 - Hunter races over 2 rondes
Ik ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk geüpgraded moet gaan worden. Het zijn 'maar' aanbevolen PR's.
Ik wacht nog een paar dagen met starten. Zondag beginnen denk ik. Dan heb ik nog t/m het weekend om alles af te ronden.
Hopelijk zijn er niet teveel bugs en worden de races achteraf niet aangepast.
Ik wacht nog een paar dagen met starten. Zondag beginnen denk ik. Dan heb ik nog t/m het weekend om alles af te ronden.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar lees net, dat het aanvullen van de drive voor nieuwe tijdritten gratis wordt bijgevuld. Zou een stukje compensatie zijn voor het volledig opnieuw instellen van WTTT,superduper schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:29:
[...]
Van die tijdritten is wel erg minder.. Daar gaan je zorgvuldig fijn geslepen tijden
Vanavond maar even naar kijken.....
Waar haal jij je info vandaan? Vind de support van de FM nogal moeilijk te vinden. Een deel staat in de comments op een vage facebook posts, en hap-snap staat er wat op hun officiele FM support pagina.agnocchi schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:38:
[...]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar lees net, dat het aanvullen van de drive voor nieuwe tijdritten gratis wordt bijgevuld. Zou een stukje compensatie zijn voor het volledig opnieuw instellen van WTTT,
Vanavond maar even naar kijken.....
http://rr3.wikia.com/wiki/Thread:89987#154superduper schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:42:
[...]
Waar haal jij je info vandaan? Vind de support van de FM nogal moeilijk te vinden. Een deel staat in de comments op een vage facebook posts, en hap-snap staat er wat op hun officiele FM support pagina.
thanks! weer diep verborgen maar goed gevonden!
Ik heb het alleen nog niet kunnen testen, dus als iemand het kan bevestigen?!?!superduper schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:26:
[...]
thanks! weer diep verborgen maar goed gevonden!
Bij mij ook niet. Heeft iemand de Back-up truc al geprobeerd?
Wtf? Doe ik met de 200% RS bonus en de manager /agent een 10 ronde op le mans, win ik 1 miljoen RS en 56K roem, wordt er maar 100k RS bijgeschreven...
Bij mij werkte het vanmorgen wel goed, bijna 1 miljoen aan geld. Weet je zeker dat je goed hebt gekeken?
Yep zeker. Vanavond gedaan: begon met 3.9 M en na de race net boven de 4 M. Bizar...Tijar schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:58:
Bij mij werkte het vanmorgen wel goed, bijna 1 miljoen aan geld. Weet je zeker dat je goed hebt gekeken?
Oww, misschien heb ik een idee

Misschien heb ik in de tussentijd nog wel 'even' de upgrades van de Ferrari FXXK aangezet. 1e ronde geld doe ik meestal wel snel zonder te kijken. Nu zie ik dat je dat ~900.000 RS kost en dat zou het verschil wel kunnen zijn...

[ Voor 33% gewijzigd door superduper op 29-06-2016 08:38 ]
Dag 3 op Monza.
Challenge 1 - eliminatie en je mag niet langer dan 2 seconden buiten de baan gaan
Challenge 2 - 2 ronde cup en win met 100m voorsprong en ga minimaal 15 seconden buiten de baan :-)
Challenge 3 - topsnelheid en het is haalbaar door eerst om te draaien op het rechte stuk
Challenge 4 - 6 rondes zonder map en lap de Enzo, race is afgelopen zodra je de Enzo te pakken hebt
Challenge 1 - eliminatie en je mag niet langer dan 2 seconden buiten de baan gaan
Challenge 2 - 2 ronde cup en win met 100m voorsprong en ga minimaal 15 seconden buiten de baan :-)
Challenge 3 - topsnelheid en het is haalbaar door eerst om te draaien op het rechte stuk
Challenge 4 - 6 rondes zonder map en lap de Enzo, race is afgelopen zodra je de Enzo te pakken hebt
[ Voor 6% gewijzigd door Tijar op 29-06-2016 09:23 ]
Tsja.... Wat noem je duursuperduper schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:00:
[...]
Misschien heb ik in de tussentijd nog wel 'even' de upgrades van de Ferrari FXXK aangezet. 1e ronde geld doe ik meestal wel snel zonder te kijken. Nu zie ik dat je dat ~900.000 RS kost en dat zou het verschil wel kunnen zijn...Damn, dat ding is duur.
Eerste R$ upgrades: 863.000
Tweede R$ upgrades: (body en exhaust): 353.100
Eerste goud upgrades (na R$ en zonder body en Exhaust): 274
Alleen body en exhaust (1 & 2 zijn R$, laatste is goud): 160
Tweede goud upgrades (als het nodig mocht zijn): 640
Ik wacht nog even af wat ik lees van anderen, maar als ik merk, dat zowel de eerste als de tweede goud rondes nodig zijn, sla ik deze over. Alleen als de eerste goud en body en exhaust goud (met de eerste 2 R$ rondes) nodig zijn, ga ik een poging wagen. Anders komt deze over een jaartje wel een keertje en ga ik wachten op de Lotussen
[ Voor 11% gewijzigd door agnocchi op 29-06-2016 10:28 ]
Idem, Begin wel lekker in het weekend. Heb de laatste tijd net wat teveel tijd moeten steken in RR3 naar mijn gevoel..agnocchi schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:12:
Ik ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk geüpgraded moet gaan worden. Het zijn 'maar' aanbevolen PR's.
Hallo allemaal.
het was alweer een poosje geleden dat ik hier langskwam, ontzettend druk met verschillende dingen, dus ook kwa racen loop ik nu een beetje achter, heb wel de auto`s binnengehaald, maar loop achter in de series.
Inderdaad overal de tijden gewist van alle TT`s, daar baal ik behoorlijk van, uren en uren soms zitten slijpen aan de tijden en in 1x weg
doordat alle tijden zijn gewist is er weer een leuke optie vrijgekomen om goud te scoren:
druk op race bij een willekeurige tijdrit waar de serie al op 100% staat
Sluit je spel af (wegswipen)
start opnieuw op
race de tijdrit
krijg 1/2/3 goud voor het opnieuw complementeren van de serie.
Doe dit 1 voor 1 per serie, en voila, veel goud in de koffer
ook schijnt de 3e drive gratis te zijn voor de mensen die nog maar 2 drives hadden.
het was alweer een poosje geleden dat ik hier langskwam, ontzettend druk met verschillende dingen, dus ook kwa racen loop ik nu een beetje achter, heb wel de auto`s binnengehaald, maar loop achter in de series.
Inderdaad overal de tijden gewist van alle TT`s, daar baal ik behoorlijk van, uren en uren soms zitten slijpen aan de tijden en in 1x weg
doordat alle tijden zijn gewist is er weer een leuke optie vrijgekomen om goud te scoren:
start opnieuw op
race de tijdrit
ook schijnt de 3e drive gratis te zijn voor de mensen die nog maar 2 drives hadden.
Dat gaan we eens proberen....Rubeo38 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:02:
Hallo allemaal.
start opnieuw op
race de tijdrit
De 4de drive is ook met 50% korting te kopen zo te zien (was volgens mij 40 goud, nu 20 goud)
Dag 4 op Suzuka, de eerste 2 op Suzuka West en de laatste 2 op het GP circuit
Challenge 1 - 2 ronde cup en blijf 45 seconden binnen 20 meter van een voorganger en win daarna.
Challenge 2 - eliminatie en blijf tenminste 25 seconden op 20 meter van een voorganger en win daarna.
Challenge 3 - autocross.
Challenge 4 - 3 ronde cup en blijf in totaal 90 seconden achter een voorganger en win daarna maar met een maximale voorsprong van 50 meter.
Beloning R$20.000 en 10 goud.
De Challenges beginnen al wat lastiger te worden, de bots zijn in de bochten supertraag maar op de rechte stukken rijden ze bij je weg.
Challenge 1 - 2 ronde cup en blijf 45 seconden binnen 20 meter van een voorganger en win daarna.
Challenge 2 - eliminatie en blijf tenminste 25 seconden op 20 meter van een voorganger en win daarna.
Challenge 3 - autocross.
Challenge 4 - 3 ronde cup en blijf in totaal 90 seconden achter een voorganger en win daarna maar met een maximale voorsprong van 50 meter.
De Challenges beginnen al wat lastiger te worden, de bots zijn in de bochten supertraag maar op de rechte stukken rijden ze bij je weg.
Dat viel mij ook op dat de bots sneller zijn dan mijn FXX. Terwijl ik een PS heb van 90,6. Ben benieuwd hoe dat straks gaat. Nu is het nog wel te doen
Verwijderd
Vanochtend dag 2 gehaald. Was wel heel makkelijk na 1x upgrade van alle onderdelen. Ben benieuwd of deze te halen is met zo weinig mogelijk upgrades. Alleen dag 4 is alweer naadje zie ik, met die x aantal meters achter iemand aan rijden. Zoń hekel aan dat soort levels
Verwijderd
Wij hebbe hier nogsteeds geen dagelijkse race bonus... Het is ineens gestopt ooit.... Donders irie
Misschien vanaf morgen weer beschikbaar met de start van de nieuwe maand?
Vanmorgen een kleine hotfix ontvangen waarmee de upgrades op de FXXK met 25% korting kunnen worden aangekocht. Mooie korting alleen jammer dat ze dat niet vanaf dag 1 hebben gedaan.
Engine: $148,800 / 65GC / $334,700 / 150GC / $753,100 / 345GC
Drivetrain: $138,400 / 60GC / $311,400 / 140GC
Body: $110,000 / $164,900 / 75GC
Suspension: $126,900 / 55GC / $285,500 / 130GC
Exhaust: $125,500 / $188,200 /85GC
Brake: $97,000 / 44GC / $218,300 / 100GC
Tires & Wheels: $116,400 / 50GC / $262,000 / 120GC
Vanmorgen een kleine hotfix ontvangen waarmee de upgrades op de FXXK met 25% korting kunnen worden aangekocht. Mooie korting alleen jammer dat ze dat niet vanaf dag 1 hebben gedaan.
Engine: $148,800 / 65GC / $334,700 / 150GC / $753,100 / 345GC
Drivetrain: $138,400 / 60GC / $311,400 / 140GC
Body: $110,000 / $164,900 / 75GC
Suspension: $126,900 / 55GC / $285,500 / 130GC
Exhaust: $125,500 / $188,200 /85GC
Brake: $97,000 / 44GC / $218,300 / 100GC
Tires & Wheels: $116,400 / 50GC / $262,000 / 120GC
[ Voor 93% gewijzigd door Tijar op 30-06-2016 11:35 ]
Idd belachelijk ,ik heb de goldupgrades al achter de rug....
Wel een mooie auto die rari
Wel een mooie auto die rari
Verwijderd
Dag 4 al klaar was nog te doen alles in 1 keer gehaald met 11 upgrades. Is zien met die 25% korting of die bij mij ook zichtbaar wordt je weet nooit in dit spel.
Dag 5 op Hockenheim.
Challenge 1 - 1 ronde hunter en win en slip tenminste 2 keer.
Challenge 2 - 1 ronde en bereik tenminste 2x de snelheid van 288km/uur en win.
Challenge 3 - 3 rondes cup en haal een gemiddelde snelheid van 196km/uu.
Challenge 4 - 1 ronde en race in tegengestelde richting zonder van de baan te gaan tegen een 599GTO.
De laatste challenge was de meest uitdagende :-)
Challenge 1 - 1 ronde hunter en win en slip tenminste 2 keer.
Challenge 2 - 1 ronde en bereik tenminste 2x de snelheid van 288km/uur en win.
Challenge 3 - 3 rondes cup en haal een gemiddelde snelheid van 196km/uu.
Challenge 4 - 1 ronde en race in tegengestelde richting zonder van de baan te gaan tegen een 599GTO.
De laatste challenge was de meest uitdagende :-)
Nog meer mensen dat zich storen aan het nieuwe motor geluid? Valt precies de helft van de tijd weg doordat het aan het schakelen is..
Dag 6 op Daytona
Challenge 1 - lange afstand
Challenge 2 - autocross zonder raceinfo dus je ziet geen tijd
Challenge 3 - 4 rondes cup op the oval en haal 26x in en zet tenminste 1 tegenstander op een ronde. Let op wanneer je het laatste gedaan hebt is je voorsprong heel groot dus misschien is inhalen doel 1 om je vervolgens terug te laten zakken en te winnen met een kleine voorsprong.
Challenge 4 - Snelheidsrecord binnen 16 seconden.
Challenge 5 - 3 rondes en win zonder van de baan te gaan.
Beloning R$ 25.000 en 10 goud.
Challenge 1 - lange afstand
Challenge 2 - autocross zonder raceinfo dus je ziet geen tijd
Challenge 3 - 4 rondes cup op the oval en haal 26x in en zet tenminste 1 tegenstander op een ronde. Let op wanneer je het laatste gedaan hebt is je voorsprong heel groot dus misschien is inhalen doel 1 om je vervolgens terug te laten zakken en te winnen met een kleine voorsprong.
Challenge 4 - Snelheidsrecord binnen 16 seconden.
Challenge 5 - 3 rondes en win zonder van de baan te gaan.
Beloning R$ 25.000 en 10 goud.
Challenge 3 kan je ook winnen door gewoon zo snel mogelijk te rijden; in de 4e ronde haal je er nog genoeg in....
Verwijderd
Dag 6 klaar allemaal makelijk te doen wagen heeft 90.7 ps en 89.6 is het bij de laatste challenge
Klopt maar des te meer voorsprong je hebt des te moeilijker worden de volgende Challenges.upje schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:30:
Challenge 3 kan je ook winnen door gewoon zo snel mogelijk te rijden; in de 4e ronde haal je er nog genoeg in....
Staat de tijdinstelling goed bij jullie?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:14:
Nee wij hebben nogsteeds geen dagbonus al dik anderhalve maand niet
Ik heb eens zitten rekenen........
Per dag zijn er 20 advertenties (als ze tenminste goed werken allemaal). Da's ongeveer 600 goud per maand.
Even kort door de bocht zijn er 3 speciale series per maand (updateschema ligt volgens mij ergens op de 6 weken met 4 series ongeveer, maar dit rekent wel makkelijker). Die leveren ~100 goud op (misschien 90) en dan nog de auto. Da's totaal ergens rond de 850 goud per maand (level-upgrades niet meegerekend). En dan (als het goed werkt) het goud van de dagbonussen. Da's ook 100 goud per maand.
Upgrades kostte bij de laatste series allemaal rond de 300 goud om de vereiste PR te halen. Da's ~900 goud (en dan incl de 3 auto's). Dan speel je dus zeker quite (je zou zelfs over moeten houden) of ben ik helemaal abuis?!?
Per dag zijn er 20 advertenties (als ze tenminste goed werken allemaal). Da's ongeveer 600 goud per maand.
Even kort door de bocht zijn er 3 speciale series per maand (updateschema ligt volgens mij ergens op de 6 weken met 4 series ongeveer, maar dit rekent wel makkelijker). Die leveren ~100 goud op (misschien 90) en dan nog de auto. Da's totaal ergens rond de 850 goud per maand (level-upgrades niet meegerekend). En dan (als het goed werkt) het goud van de dagbonussen. Da's ook 100 goud per maand.
Upgrades kostte bij de laatste series allemaal rond de 300 goud om de vereiste PR te halen. Da's ~900 goud (en dan incl de 3 auto's). Dan speel je dus zeker quite (je zou zelfs over moeten houden) of ben ik helemaal abuis?!?
[ Voor 10% gewijzigd door agnocchi op 02-07-2016 20:50 ]
Ik kom aan 4-5 adds per dag. (Android). Vervolgens verdwijnen ze en moet je tot de volgende dag wachten.
Dag op Hockenheim.
GP circuit voor Challenges 1,3 en 5. Kort circuit voor de andere 2.
Challenge 1 - 2 ronde cup en win zonder ingehaald te worden. De bots zijn snel op de rechte stukken!
Challenge 2 - 1 ronde en win binnen 52 seconden.
Challenge 3 - 3 ronde cup en win terwijl je minstens 30 seconden buiten de baan gaat.
Challenge 4 - snelheidsrecord zonder te slippen. Draai eerst om!
Challenge 5 - eliminatie.
Beloning 15 goud.
Met Challenge 3 ben ik nog aan het zoeken wat de beste methode is, 30 seconden is lang en je verliest ontzettend veel snelheid. Je moet echt op het gras gaan wil de teller gaan lopen.
Gelukt. Je start als laatste en blijf na de start als 22e rijden en pak zoveel mogelijk gras mee en op het lange rechte stuk kun je al een seconde of 17 hebben. Begin daarna met inhalen en pak bij het inhalen zoveel mogelijk gras mee in de bochten en dan is 30 seconden prima te doen.
GP circuit voor Challenges 1,3 en 5. Kort circuit voor de andere 2.
Challenge 1 - 2 ronde cup en win zonder ingehaald te worden. De bots zijn snel op de rechte stukken!
Challenge 2 - 1 ronde en win binnen 52 seconden.
Challenge 3 - 3 ronde cup en win terwijl je minstens 30 seconden buiten de baan gaat.
Challenge 4 - snelheidsrecord zonder te slippen. Draai eerst om!
Challenge 5 - eliminatie.
Beloning 15 goud.
Met Challenge 3 ben ik nog aan het zoeken wat de beste methode is, 30 seconden is lang en je verliest ontzettend veel snelheid. Je moet echt op het gras gaan wil de teller gaan lopen.
Gelukt. Je start als laatste en blijf na de start als 22e rijden en pak zoveel mogelijk gras mee en op het lange rechte stuk kun je al een seconde of 17 hebben. Begin daarna met inhalen en pak bij het inhalen zoveel mogelijk gras mee in de bochten en dan is 30 seconden prima te doen.
[ Voor 35% gewijzigd door Tijar op 03-07-2016 10:26 ]
Ook als je wel een rit hebt gereden (eventueel met een geforceerd afsluiten)? Ik heb ook een Android toestel (voor erbij) en daar krijg ik er wel 20 per dag en ik race daar niet meer op....Lambo LP670 SV schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:54:
Ik kom aan 4-5 adds per dag. (Android). Vervolgens verdwijnen ze en moet je tot de volgende dag wachten.
Eigenlijk is dit een truckje van de heren om ervoor te zorgen, dat je eerder naar het goud moet grijpen. Net als het achterramen stukmaken zorgt dit vooor het extra snel stukgaan van de auto. Hierdoor moet je vaker repareren en als er tijdnood is, dan is versneld repareren met goud een snelle optie.....Tijar schreef op zondag 03 juli 2016 @ 08:20:
ik baal nog steeds dat ik geen cloud opslag kan doen. Op een of andere slaat hij wel op, maar bij restore zegt hij 'beste bestand van 3 dagen geleden (73.9% progress). Door het gedoe met de Time Trials, maar ook door het toevoegen van nieuwe events is mijn huidige progress 71%.
Ik vermoed dat hij het bestand met een grotere game progress niet overschrijft. Dat betekend dat ik nu nog 125 events moet voltooien voordat ik weer kan cloud saven.
Of zou er toch ergens iets anders zijn waarom hij geen cloud save kan doen. Je moet dat toch zelf in de hand hebben?
Ik vermoed dat hij het bestand met een grotere game progress niet overschrijft. Dat betekend dat ik nu nog 125 events moet voltooien voordat ik weer kan cloud saven.
Of zou er toch ergens iets anders zijn waarom hij geen cloud save kan doen. Je moet dat toch zelf in de hand hebben?
Dag 8 op Daytona zonder remassistentie!
Challenge 1 - autocross
Challenge 2 - 2 ronde cup. Blijf 25 seconden achterdeur nummer 2 en wordt dan minstens derde. Je mag ook gewoon voor de eerste plaats gaan en dat lijkt een betere optie. Ook niet slippen!
Challenge 3 - snelheidsrecord en hiervoor zal wel wat goud nodig zijn om te halen.
Challenge 4 - 3 ronde cup ene 10e in een veld van 42.
Challenge 5 - 4 rond cup en je mag niet meer dan 3x slippen en niet van de baan gaan.
Challenge 6 - overwinningsronde.
Beloning $50,000/30 goud
Challenge 1 - autocross
Challenge 2 - 2 ronde cup. Blijf 25 seconden achterdeur nummer 2 en wordt dan minstens derde. Je mag ook gewoon voor de eerste plaats gaan en dat lijkt een betere optie. Ook niet slippen!
Challenge 3 - snelheidsrecord en hiervoor zal wel wat goud nodig zijn om te halen.
Challenge 4 - 3 ronde cup ene 10e in een veld van 42.
Challenge 5 - 4 rond cup en je mag niet meer dan 3x slippen en niet van de baan gaan.
Challenge 6 - overwinningsronde.
Beloning $50,000/30 goud
Ben nu bezig met de 5e en is erg lastig op de rechte stukken rijden je voorgangers gewoon bij je weg! Straks nog een paar keer proberen en anders skippen.
Hoeveel goud hebben jullie er al in ingepompt? Wou vandaag starten met de challange, maar heb een gevoel dat het enorm veel gaat kosten..
Ben bij dag 5 en heb nog niets geskipped, maar wel geupgrade naar 89.3 en daar zitten een aantal goud upgrades tussen. Er loopt een 'actie' om met 25% korting de upgrades aan te schaffen, dus dat scheelt iets.Lambo LP670 SV schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:03:
Hoeveel goud hebben jullie er al in ingepompt? Wou vandaag starten met de challange, maar heb een gevoel dat het enorm veel gaat kosten..
Als ik moet schatten ben je aan het einde van de rit ~150 GC armer, met de GC die je wint al verrekend.
Het is 1 goldtrap dus bedenk goed wat je gaat doen als je krap in je goud zit.Lambo LP670 SV schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:03:
Nodeju, ik kom echt niet voorbij die 7.3 (30s off track). Ik kom niet verder dan P5 oid en de leiders zijn echt buiten beeld. Leuke is dat je ook steeds 1x kan proberen en dan je auto weer in reparatie gooien en wachten.
Verwijderd
Klaar hij is binnen maar wel 2 overgeslagen , laatste parcour is niet mijn lieveling daarom maar heb hem kost de laatste tijd aardig wat gold
Dag 6 gehaald met alleen de eerste rs upgrades. Dat zal het wel zo'n beetje zijn, toch nog wat extra goud verzameld voor een van de volgende auto's
Als je voor het einde al door hebt dat je het niet gaat halen dan kun je RR3 afsluiten en opnieuw starten. Dan heb je ook geen verlies met reparaties e.d.superduper schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:39:
Nodeju, ik kom echt niet voorbij die 7.3 (30s off track). Ik kom niet verder dan P5 oid en de leiders zijn echt buiten beeld. Leuke is dat je ook steeds 1x kan proberen en dan je auto weer in reparatie gooien en wachten.