Wat ik doe is gewoon opgeven en de race opnieuw beginnen vanaf level 1. Vervolgens hopen dat de banen wat meezitten met de boss levels. Deze verschillen steeds als je opnieuw begint.3rw1nk schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:05:
Ik heb mijn rsr nu op 14 upgrades ,maar op de rechte stukken is het of ik stil sta,indi speedway is dus een obstakeltje:-)
Weet iemand welke ps score je nodig hebt om het carrierespel uit te spelen waarin dex2013/204en 2015 rsr model fungeren?
Dan upgrade ik dat 2015 model tot die ps score ,want met 19 upgrades ga ik het niet redden tegen de veyrons en de pagani's en koenigseggen en de lange stukken
Klopt je moet inderdaad een beetje geluk hebben met de boss levels, ook de aanpak kan soms net even anders zijn dan dat je gewend bent. In de eerste bocht van Hockenheim neem ik meestal de binnenbocht maar de bots trekken zo naar binnen dat dit niet echt handig is en de sleutel lag binnendoor, iets wat ik meestal nooit doe bij een no-no-no race.
Verwijderd
Tja.... no-no-no races.... probeer dat eens bij het Melbourne circuit.... gewoon niet te doen, zeker niet als je niet snel genoeg bent.... Silverstone, Hockenheim en Suzuka zijn prima circuits om te winnen, zelfs als er "extreem" staat.
Ben gestopt om indi speedway te halen,zelfs met goud upgrade kom ik een sekonde per ronde tekort op no1,
Naja zo haal ik die rsr ook ,maar het heeft niks meer te maken met hoe goed of slecht je rijdt maar puur om hoe gek je bent om hoeveel goud je erin wilt pompen.
Circuits met veel bochten zijn redelijk eenvoudig te winnen ,maar de speedway is wel erg moeilijk
Heb hem alleen in het begin gewonnen zonder ook maar 1 upgrade ,en nu met iets van 20 upgrades word ik 2e
Naja zo haal ik die rsr ook ,maar het heeft niks meer te maken met hoe goed of slecht je rijdt maar puur om hoe gek je bent om hoeveel goud je erin wilt pompen.
Circuits met veel bochten zijn redelijk eenvoudig te winnen ,maar de speedway is wel erg moeilijk
Heb hem alleen in het begin gewonnen zonder ook maar 1 upgrade ,en nu met iets van 20 upgrades word ik 2e
Het is zelfs op Melbourne te doen maar hè hebt gelijk, je hebt wel voldoende upgrades nodig. De kunst is om geduldig te blijven en niet in de eerste bocht al 10 auto's in te halen, er zijn nog zeker 4 bochten waar je ze kunt inhalen. Hockenheim vond ik de meest lastige en Silverstone was ook moeilijk maar wel vet als je het haalt.
De mannen en vrouwen van de Fire Monkeys zijn niet helemaal gek 😉3rw1nk schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:50:
Ben gestopt om indi speedway te halen,zelfs met goud upgrade kom ik een sekonde per ronde tekort op no1,
Succes nog even.
OK, goed om te weten. Ik heb deze nu als opdracht en heb 17 upgrades. Ik wordt idd steeds 2e, maar zie niet echt hoever hij weg is door de achterblijvers.3rw1nk schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:50:
Dan maar weer overnieuw beginnen
Verwijderd
Het barrel is eindelijk binnen hier.... net ook 2 rondjes le mans gedaan met de rsr2015. Echt jammer dat de topsnelheid zo beroerd is. Ik kwam op het lange eind van le mans niet boven de 340km/u uit. Verder een prima wegligging.
Wanneer zou er weer een nieuwe update komen?
Normaal gesproken zou met een 6 weken interval de update rond de 22e verschijnen maar wie weet hebben ze een verrassing voor ons in petto.
Misschien aan het einde van de Gauntlet 3.
Misschien aan het einde van de Gauntlet 3.
Hmmmm kom wat tegen over een Daytona update rond de 15e/16e, ik hoop niet dat dit waar is. Schijt NASCAR.
Helaas lees ik ook uit de tweets van RR3 dat er weer een Nascar event lijkt aan te komen. Heb bij de vorige nergens de 50% gehaald omdat ik dan heel veel goud uit moest geven. Zal deze keer ook wel weer rondjes rijden en goud betalen zijn. Ik denk dat ik deze oversla
De rsr is binnen ,ik heb het mezelf veels te moeilijk gemaakt achteraf gezien,als je een eindbaas niet kan verslaan gewoon overnieuw beginnen ,en die wachttijden voor een upgrade is ook belachelijk lang,
Ik had nog wel 5 dagen over ondanks dat ik 3 dagen heb zitten wachten tot die upgrades klaar waren ..dom dom dom
.
Maar gelukkig is er weer een teamevent:-)
Sluit je aan bij het leukste racetean nl het PORSCHE FORUM RACETEAM er is nu een missie zonder hulpmiddelen ,dus laat zien wat je kunt en kom erbij:-)
Ik had nog wel 5 dagen over ondanks dat ik 3 dagen heb zitten wachten tot die upgrades klaar waren ..dom dom dom
.
Maar gelukkig is er weer een teamevent:-)
Sluit je aan bij het leukste racetean nl het PORSCHE FORUM RACETEAM er is nu een missie zonder hulpmiddelen ,dus laat zien wat je kunt en kom erbij:-)
Dag mensen,
Ik volg het forum al een tijdje, maar heb nu eindelijk de moeite genomen te registreren zodat ik ook mijn steentje kan bijdragen.
Ik heb net de rsr2015 binnengedraaid, het heeft wel wat moeite gekost + 2 gold upgrades. 😁
Een tip voor wie nog bezig is: je kan bots proberen te vertragen door telkens met het kleinste verschil te winnen. Bij duel kun je bovendien de andere auto tegenhouden, om je lap-tijd slechter te maken. Gewoon er gaan voor rijden, remmen en stilstaan (20-tal sec) terwijl de tegenstander in je kielzog blijft zitten. En dan weer vooruit en met het kleinste verschil winnen.👍
Grtz
Ik volg het forum al een tijdje, maar heb nu eindelijk de moeite genomen te registreren zodat ik ook mijn steentje kan bijdragen.
Ik heb net de rsr2015 binnengedraaid, het heeft wel wat moeite gekost + 2 gold upgrades. 😁
Een tip voor wie nog bezig is: je kan bots proberen te vertragen door telkens met het kleinste verschil te winnen. Bij duel kun je bovendien de andere auto tegenhouden, om je lap-tijd slechter te maken. Gewoon er gaan voor rijden, remmen en stilstaan (20-tal sec) terwijl de tegenstander in je kielzog blijft zitten. En dan weer vooruit en met het kleinste verschil winnen.👍
Grtz
Ik heb de rsr 2015 ook binnen. Ik heb hem voor de laatste bossrace opgewaardeerd naar ps 85. Dat is 22 upgrades. Maar zelfs die laatste race was pittig. De boss reed achterop een paar achterblijvers en dat was mijn geluk. Kostte inderdaad veel aan gold. Maar ja, ik kan wel 3 hoofdstukken uitrijden naar 100% en die leveren ook ca. 20 -25 gold op per stuk
Daytona in de volgende update is zeker, check Facebook. Grrr. wat een tegenvaller.
Ik zit net even naar het circuit te kijken maar er bestaat ook nog een Daytona road course zoals die bij Indianapolis.Hopen dat ze die ook meenemen in de update.
Ik zit net even naar het circuit te kijken maar er bestaat ook nog een Daytona road course zoals die bij Indianapolis.Hopen dat ze die ook meenemen in de update.
[ Voor 50% gewijzigd door Tijar op 12-02-2016 15:11 ]
Ik heb ook de RSR binnen. Veel geleerd over hoe je zo'n gauntlet serie moet aanpakken om je niet al te gek te maken met de gold-sucking monkey buisiness.
Veel tijd insteken vooral. Heb hem ook gehaald en daarbij alle RS updates geinstalleerd. Kostte handen vol geld. Qua goud ga ik er niks insteken. Gebruik voor de series waar die in voor komt wel een andere wagen om ze tot 100% te brengen.superduper schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:
Ik heb ook de RSR binnen. Veel geleerd over hoe je zo'n gauntlet serie moet aanpakken om je niet al te gek te maken met de gold-sucking monkey buisiness.
True, maar wat ik er vooral uit hebt geleerd is dat je het niet moet blijven proberen te forceren. Dan maar een keer een Boss beloning mislopen, maar bij opnieuw de serie starten heb je kans op een Boss race die veel makkelijker te doen is, en loop je zo veel sneller door de serie heen.Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:42:
[...]
Veel tijd insteken vooral. Heb hem ook gehaald en daarbij alle RS updates geinstalleerd. Kostte handen vol geld. Qua goud ga ik er niks insteken. Gebruik voor de series waar die in voor komt wel een andere wagen om ze tot 100% te brengen.
Verwijderd
Je kan net voor de boss race ook een cloud opslag doen. Als de challenge je dan niet naar de zin is, zet je die cloud opslag weer terug en wordt er een nieuwe challenge gerold.
Om die rsr op een ps score van 85 te krijgen om de carrieremodus waarin alle rsren in fungeren, kost het je toch veel goud als je dat spel op 100% wilt krijgen .
Ik vertik het om 100en goud te investeren om er vervolgens 20 voor terug te krijgen omdat je het spel op 100% hebt gekregen
Dan maar geen 100%
Ik vertik het om 100en goud te investeren om er vervolgens 20 voor terug te krijgen omdat je het spel op 100% hebt gekregen
Dan maar geen 100%
Meer informatie over de nieuwe update:
Release on Feb 15.
Daytona Event that runs Feb 16 to Mar 4 (looks like something similar to Fed 400, where we will have to run an event multiple times to get cars)
New Team - Richard Petty Motorsports
Release on Feb 15.
Daytona Event that runs Feb 16 to Mar 4 (looks like something similar to Fed 400, where we will have to run an event multiple times to get cars)
New Team - Richard Petty Motorsports
In mijn ogen werkt dit niet. Heb het namelijk al eens geprobeerd waarbij mijn savegame 2 races terug was, en vervolgens kwam er exact dezelfde boss-challange naar voren. Ik denk dus dat alles al vast ligt qua races op het moment dat je begint met challange 1. Enige manier om een andere circuit te krijgen is terug vanaf 0 te beginnen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:02:
Je kan net voor de boss race ook een cloud opslag doen. Als de challenge je dan niet naar de zin is, zet je die cloud opslag weer terug en wordt er een nieuwe challenge gerold.
Mogelijk dat je de 2015 versie van de NASCAR nog kunt winnen maar dit is niet geheel zeker.
[ Voor 78% gewijzigd door Tijar op 12-02-2016 21:34 ]
En nu het slechte nieuws:
We've confirmed Feb 15 will be the Daytona Release, but we also know that the Gauntlet Season 4 will run from Mar 27 to Apr 2, that means the earliest non-NASCAR release will be Apr 4!! We got at least 7 weeks of left turns coming up
We've confirmed Feb 15 will be the Daytona Release, but we also know that the Gauntlet Season 4 will run from Mar 27 to Apr 2, that means the earliest non-NASCAR release will be Apr 4!! We got at least 7 weeks of left turns coming up
Ik hoop wel dat we de NASCAR 2015 auto's kunnen winnen. Mis er nog twee
Verwijderd
bah.... nascar.... :-/
Ik geloof dat ik dit maar even gebruik om een 'sabatical' in de game te nemen...
Ik geloof dat ik dit maar even gebruik om een 'sabatical' in de game te nemen...
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2016 13:45 ]
Wil je in een leuk team rijden ?
Join dan het PORSCHE FORUM RACETEAM snelzoekcode OPD
Er zijn nog slechts 2 plaatsen beschikbaar op dit moment ,dus aarzel niet te lang en kom erbij voor leuke teamevents
Morgen begint er een leuk topspeed event met de 911 RSRen
Kom erbij om met en tegen je teamgenoten te racen :-)
Heb je pech en zit het team vol ?,stuur dan even een berichtje naar mij toe ,dan geef ik jou een bericht wanneer er weer een plaatsje vrijkomt
Tot ziens bij het leukste rr3 team :-)
Join dan het PORSCHE FORUM RACETEAM snelzoekcode OPD
Er zijn nog slechts 2 plaatsen beschikbaar op dit moment ,dus aarzel niet te lang en kom erbij voor leuke teamevents
Morgen begint er een leuk topspeed event met de 911 RSRen
Kom erbij om met en tegen je teamgenoten te racen :-)
Heb je pech en zit het team vol ?,stuur dan even een berichtje naar mij toe ,dan geef ik jou een bericht wanneer er weer een plaatsje vrijkomt
Tot ziens bij het leukste rr3 team :-)
Nee NASCAR is ook niet mijn ding maar ik ga er wel aan meedoen om alles op 100% te houden maar het zal wel even doorbijten worden ben ik bang.
Misschien hebben ze bij firemonkeys iets geleerd van de vorige nascar reeks en is het nu niet alleen maar rondjes rijden op een oval en zijn het leuke auto's en circuits ,duimen maar
Ik hoop zelf dat ze de road course ook meenemen maar die NASCAR bakken rijden eigenlijk alleen op ovals een beetje redelijk, ik zie me al gaan op Spa in een NASCAR 😜
Verwijderd
Ben benieuwd of het wat is of niet.
Heb de gauntlet helaas niet af kunnen ronden carnaval kwam er tussen en denk dat ik zoals in real life ook in game niet verantwoord kon rijden haha
Heb de gauntlet helaas niet af kunnen ronden carnaval kwam er tussen en denk dat ik zoals in real life ook in game niet verantwoord kon rijden haha
Ik zie dat de Veneno in de aanbieding is met 60% korting. Als ik die koop ben ik zo goed als blut voor wat goud betreft. Wat zouden jullie doen? Het is maar 2 races rijden en wellicht 20-30 goud bij volledig afronden van het hoofdstuk
Ik zou hem kopen ja,beetje lemans rijden en je roemverdubbelaar inzetten dan heb je die 360 goud zo weer terugverdiend
Ik zou het ook doen, het is trouwens ook een erg fijne auto om mee te rijden.
Hij is volgens mij al 6 keer in de aanbieding geweest. Je zou ook nog een keer kunnen wachten. Er komt ook weer een update aan waar je goud voor nodig zal hebben. Alleen 60% discount is niet niets
Update is net uit (voor iOS).
Ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld, maar zie dat er nu ook Apple TV ondersteuning in zit.
Een mooie gelegenheid om weer eens te gaan spelen.
Ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld, maar zie dat er nu ook Apple TV ondersteuning in zit.
Een mooie gelegenheid om weer eens te gaan spelen.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Net de update geïnstalleerd en hier alvast een paar details:
- aantal races totaal gestegen van 3591 tot 4007
- 8 nieuwe auto's
- een challenge Sixt Element waarmee je de Lamborghini Sesto Elemento kunt winnen
- in de Legende zit nu een een extra tier met de Asterion, Veneno en Sesto Elemento
- heel veel NASCAR en zoals ik het kan zien 7 NASCAR auto's
Zoals Jeroen hierboven ook al aangeeft ook Apple TV ondersteuning.
- aantal races totaal gestegen van 3591 tot 4007
- 8 nieuwe auto's
- een challenge Sixt Element waarmee je de Lamborghini Sesto Elemento kunt winnen
- in de Legende zit nu een een extra tier met de Asterion, Veneno en Sesto Elemento
- heel veel NASCAR en zoals ik het kan zien 7 NASCAR auto's
Zoals Jeroen hierboven ook al aangeeft ook Apple TV ondersteuning.
[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 15-02-2016 20:44 ]
Update erop. Crash bij openen Legende. Rest doet het wel. Wordt nt blij van die nascar rommel.
Daytona dag 1:
3 goals today. 5 gold to skip.
Goal 1: win this warm up event. 2 laps on the Daytona speedway. Start 10th position in a field of 43 cars.
Recommended PR=44.1
Goal 2: drive in Tonys slipstream for 1500 yd (1371 m) and then win this 1 lap head to head on the Daytona speedway. PR 44.1
Goal 3: win this 5 lap race at the speedway. Start 28th in a 43 car field. PR 44.6.
Reward: R$ 50.000 and 5 gold.
1st updates take 2 hours.
Service of car takes 3 hours.
With stock car could do Daytona without braking.
3 goals today. 5 gold to skip.
Goal 1: win this warm up event. 2 laps on the Daytona speedway. Start 10th position in a field of 43 cars.
Recommended PR=44.1
Goal 2: drive in Tonys slipstream for 1500 yd (1371 m) and then win this 1 lap head to head on the Daytona speedway. PR 44.1
Goal 3: win this 5 lap race at the speedway. Start 28th in a 43 car field. PR 44.6.
Reward: R$ 50.000 and 5 gold.
1st updates take 2 hours.
Service of car takes 3 hours.
With stock car could do Daytona without braking.
De bots lijken in deze update sterker dan voorheen, probeer ze waar mogelijk te vertragen!
Er is vanmorgen een hotfix verschenen om dit probleem op te lossen.Lambo LP670 SV schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:46:
Update erop. Crash bij openen Legende. Rest doet het wel. Wordt nt blij van die nascar rommel.
Verwijderd
Ik heb zojuist ook de update op mijn telefoon gezet en ik kan het evenetement pas over 11 uur starten
Dat klopt dat is het Daytona event, je kunt nu al aan de gang met een Chevrolet in de Nascar Talent Tour.
Alle updates zijn redelijk goedkoop.
Alle updates zijn redelijk goedkoop.
Ik ben inmiddels al begonnen aan het daytona event overigens..
eerste 3 missies zijn redelijk simpel, updates kosten rond de 100.000..
Zodra je alle spelbestanden download dan is het eerste event per direct beschikbaar. Ik wacht nu op de eerste updates
Dag 2 Richmond:
Today is at Richmond.
Goal 1 - 5 lapper, start in middle of pack, get into top 6
Goal 2 - Time Trial, under 24s to pass
Goal 3 - 5 lapper, start in 1st, defend position (do not let any opponent overtake you)
Goal 4 - 15 lapper, win to pass
Morgen Melbourne
Today is at Richmond.
Goal 1 - 5 lapper, start in middle of pack, get into top 6
Goal 2 - Time Trial, under 24s to pass
Goal 3 - 5 lapper, start in 1st, defend position (do not let any opponent overtake you)
Goal 4 - 15 lapper, win to pass
Morgen Melbourne
[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 16-02-2016 14:04 ]
Verwijderd
Ja het is weer raak de updates zijn weer absurd duur. Moet je voorstellen dat je het spel nog niet zo heel lang speelt een nog niet de vervelende 10 rondjes om le mans kan maken. Waar haal je dan het geld vandaan om deze wagens te up-daten?frankyboy707 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:01:
Ik ben inmiddels al begonnen aan het daytona event overigens..
Verwijderd
Ik wordt gek... Ik heb die update nog niet binnen?....
Waar zou ik die serie moeten vinden?
Verwijderd
Hoe deden we dit ook alweer?? Offert we zijn aan het worstelen met de Nescar bah bah nu alweer klaar mee Maarja... Willen graag de auto's winnenTijar schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:35:
De bots lijken in deze update sterker dan voorheen, probeer ze waar mogelijk te vertragen!
Door expres te verliezen, het handigste is om hiervoor een dragrace te gebruiken. Gewoon iets later op de groene knop drukken en gelijk naar de 4e versnelling schakelen, na een keer of tien worden ze vanzelf trager.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:44:
[...]
Hoe deden we dit ook alweer?? Offert we zijn aan het worstelen met de Nescar bah bah nu alweer klaar mee Maarja... Willen graag de auto's winnen
In ben nog aan het stoeien wat de beste methode van inhalen is op Daytona, in de eerste series van NASCAR kon je met gemak de binnenbocht nemen maar dat is niet veel lastiger. Buitenom en goed slipstreamen lijkt toch de sleutel te zijn.
Links van de carrière modus heb je een aantal blokjes en de derde zou Daytona moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:44:
Ik wordt gek... Ik heb die update nog niet binnen?....
Heb je alle updates binnen gehaald via de instellingen?
Le Mans is de hemel vergeleken bij 10 rondjes DaytonaVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Ja het is weer raak de updates zijn weer absurd duur. Moet je voorstellen dat je het spel nog niet zo heel lang speelt een nog niet de vervelende 10 rondjes om le mans kan maken. Waar haal je dan het geld vandaan om deze wagens te up-daten?
Ik heb de nieuwe nascar update ook nog niet binnen ,als ik controleer op update's krijg ik de melding alle updates gedownload.
Is me wel vaker opgevallen dat ik het een paar dagen later krijg ,was laatst met die stingray gauntlet ook
Weet niet waarom
Is me wel vaker opgevallen dat ik het een paar dagen later krijg ,was laatst met die stingray gauntlet ook
Weet niet waarom
Het circuit in tegengestelde richting rijden en je tegenstanders kapot beuken werkt nog steeds. Leuk voor als je even je agressie kwijt moet, lol.
Even geclickt op 'alle bestanden downloaden', vervolgens crashte die preciesTijar schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:37:
[...]
Er is vanmorgen een hotfix verschenen om dit probleem op te lossen.

Dag 3 Melbourne en je krijgt Richard Petty's special edition Ford Fusion. Geen updates mogelijk.
Challenge 1 - 2 rondes
Challenge 2 - Autocross
Challenge 3 - 3 rondes en je moet 1 ronde onder de 1:09 eindigen. Zodra je dit haalt is de race klaar
Challenge 4 - Endurance zonder schade. Stop zodra je de afstand hebt gehaald!
Beloning R$50.000 en 5 goud.
Challenge 1 - 2 rondes
Challenge 2 - Autocross
Challenge 3 - 3 rondes en je moet 1 ronde onder de 1:09 eindigen. Zodra je dit haalt is de race klaar
Challenge 4 - Endurance zonder schade. Stop zodra je de afstand hebt gehaald!
Beloning R$50.000 en 5 goud.
Verwijderd
Het bleek dat ik eerst vanuit play store een update moest doen. (iets van 60MB) Vervolgens startte ik RR3 op en kreeg een update van 280MB voor mijn kiezen...
Affijn.... de nascar update staat er op.... en het bevalt me voor geen meter...
Affijn.... de nascar update staat er op.... en het bevalt me voor geen meter...
Nascar is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend. Ik wacht zo lang mogelijk met de nieuwe Lambo serie en probeer me er toe te zetten om eerst NASCRAP uit te spelen.
Verwijderd
Nou wat een hel we hebben die stomme fjord compleet getuned en alsnog is hte zeer moeizaam.... Bah
Verwijderd
Nascar Talent Tour is goed te doen. Wel wat gold upgrades gebruikt maar ook die zijn goedkoop.
bij 51% ook alle sponsorbadges binnen en 500k. Weer een paar upgrades voor de Nascar Camry binnen
bij 51% ook alle sponsorbadges binnen en 500k. Weer een paar upgrades voor de Nascar Camry binnen
Verwijderd
Ik bedoel niet de ford maar de chevrolet SS. Compleet getuned maar ik krijg dat kreeg niet op 100 %... Ik rijd gewoon 5e of zelfs 7e terwijl ik vol in slip stream rijd en volledig heb geïnvesteerd...
Bedoel je de Nascar All-Star-Serie? In de 4e tier zit een dragrace en gebruik deze om de bots te vertragen.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:49:
Ik bedoel niet de ford maar de chevrolet SS. Compleet getuned maar ik krijg dat kreeg niet op 100 %... Ik rijd gewoon 5e of zelfs 7e terwijl ik vol in slip stream rijd en volledig heb geïnvesteerd...
Ik heb alle auto's in het rood staan en ik moest een topsnelheid halen van 296km/uur en dat is onhaalbaar maar na het vertragen ging de snelheid naar 281km/uur waardoor het wel haalbaar is.
Iemand een idee om de dragrace te winnen in de nieuwe academy challenge. Ik heb de auto bijna volledig geüpgraded maar lukt me echt niet
De enige manier is via het vertragen van de bots, normaal kan dit via een dragrace maar ook een eliminatie is geschikt. Probeer 15 maal dik te verliezen en dan moet de dragrace te doen zijn.Solid4S schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:08:
Iemand een idee om de dragrace te winnen in de nieuwe academy challenge. Ik heb de auto bijna volledig geüpgraded maar lukt me echt niet
Verwijderd
God god god nie normaal zeg ik kom niet eens in de buurt rijd gewoon 18!!! E terwijl ik geen enkel foutje maak , slipstream rijd en ook nog eens de auto volledig klaar heb... Niet normaal zelfs de domme draag races rijd ik 4e !! Vertragen werkt hier niet... Afmelden en weer vertragen ook niet... Niks helpt
Wordt ingehaald alsof ik een auto heb die niet is getuned...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2016 11:18 ]
Ik investeer alleen rs in die nascarzooi ,dan win ik ze maar niet ,zal er niet rouwig om zijn
Valt me op dat de rs updates best duur zijn,volgens mij kosten die updates het veelvoudige dan wat die auto's in het echt waard zijn
Valt me op dat de rs updates best duur zijn,volgens mij kosten die updates het veelvoudige dan wat die auto's in het echt waard zijn
Verwijderd
Begrijp dus dat ik geen goud moet gaan inzetten, was ik eigenlijk toch al niet van planVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:55:
God god god nie normaal zeg ik kom niet eens in de buurt rijd gewoon 18!!! E terwijl ik geen enkel foutje maak , slipstream rijd en ook nog eens de auto volledig klaar heb... Niet normaal zelfs de domme draag races rijd ik 4e !! Vertragen werkt hier niet... Afmelden en weer vertragen ook niet... Niks helpt
Pffffff de eerste 2 NASCAR series uitgespeeld en nog 5 te gaan. Wat een ellende.
Wat is het een tof spel he... Ben stiekum blij dat ik niet de enige ben met wat frustriekriebels. Er zitten een aantal notoire rariteiten in het spel, waardoor mensen bots moeten vertragen, offline spelen etc. Mi is dat de slechtste component van een verder heel leuk spel. Het heeft al lang niet meer te maken met of je een beetje leuk kan racen. Het gaat om de truukjes, en dat is jammer.
Ik begin met de carriere nascar reeks wel als het teamevent begint ,ik heb zojuist dat ding max upgedate ,kost niet de hele wereld ,serie begint bij richmond,telt lekker aan bij het aantal ingehaalde auto's:-)
Daytona dag 4:
Day 3
Stage 1 - 2 laps at Indy Speedway, Overtake 16 times and come at least 10th.
If you drive normally here you will get your 16 overtakes when you get into 1st.
Stage 2 - 8 laps at Indy Speedway, Win
Stage 3 - 4 laps at Indy Speedway, start 1st and don't get passed.
Only hard part here is the start as the bots behind are fast, block them low into the first corner and you should be able to pull away after the first corner.
Stage 4 - 5 laps at Indy Speed, draft for 1800+ meters and then overtake.
This is one continuous draft, corners are the only hard part here. Just stick close and center the car. After you complete the task the event will end.
This day is basically a service day as after 4 laps at Indy your car will need service (unless you're sandbagging and driving like a granny all the way around the track)
Reward: X R$, 5 GC
Day 3
Stage 1 - 2 laps at Indy Speedway, Overtake 16 times and come at least 10th.
If you drive normally here you will get your 16 overtakes when you get into 1st.
Stage 2 - 8 laps at Indy Speedway, Win
Stage 3 - 4 laps at Indy Speedway, start 1st and don't get passed.
Only hard part here is the start as the bots behind are fast, block them low into the first corner and you should be able to pull away after the first corner.
Stage 4 - 5 laps at Indy Speed, draft for 1800+ meters and then overtake.
This is one continuous draft, corners are the only hard part here. Just stick close and center the car. After you complete the task the event will end.
This day is basically a service day as after 4 laps at Indy your car will need service (unless you're sandbagging and driving like a granny all the way around the track)
Reward: X R$, 5 GC
Ik speel net een normale race en het valt me op dat de geluiden van de banden gewijzigd zijn en het is een stuk slechter geworden. Ik bedoel niet alleen het piepen van de banden in bochten maar ook het geluid als je op de curbs rijdt en wanneer je een band in het gras hebt. Echt heel erg slecht nu, erg onnatuurlijk. Dat hadden ze goed voor elkaar maar het is behoorlijk verneukt. Het haalt me echt enorm uit het spel..
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Klopt ook de motorgeluiden zijn iets luider en als je over het gras gaat lijkt het gras te knisperen.
Ik vind sowieso dat deze update zeer teleurstellend is, het gedrag van de bots is ook drama, voorheen kon je ze binnendoor nog inhalen maar nu moet je buitenom.
Ik vind sowieso dat deze update zeer teleurstellend is, het gedrag van de bots is ook drama, voorheen kon je ze binnendoor nog inhalen maar nu moet je buitenom.
Verwijderd
Oh... ik ga gewoon nog steeds binnendoor. Kies je remmoment (op de korte ovals) zo laat mogelijk. Op de grote ovals gewoon met linkerwielen offtrack, dan heb je voldoende ruimte om binnendoor een hele serie auto's in een keer in te halen. Door je hogere snelheid in de bochten is het niet echt spannend...
De kleine ovals is nog wel eens 'er door heen rammen'.
De kleine ovals is nog wel eens 'er door heen rammen'.
Op Richmond ga ik nog wel binnendoor en zodra je een beetje rond het middenveld zit kun je ook makkelijk buitenom. Indianapolis gaat het makkelijkst buitenom en dan heb je vaak al het hele veld gehad.
Daytona vind ik een draak van een circuit i.c.m. de agressieve bots, je hoeft maar net buiten de baan te gaan en je verliest ontzettend veel snelheid. Ik wacht nu de eerste ronde af ga pas de tweede ronde actief inhalen.
Daytona vind ik een draak van een circuit i.c.m. de agressieve bots, je hoeft maar net buiten de baan te gaan en je verliest ontzettend veel snelheid. Ik wacht nu de eerste ronde af ga pas de tweede ronde actief inhalen.
Nou, ik ben er ook wel klaar mee. Op Daytona met al die bots merk ik dat de fps inzakken op mijn Nexus 7 (2013). Dit is de aller eerste keer dat mijn tablet er moeite mee heeft. Bedankt update om daarvoor te zorgen..
Nee, dat klopt. Het gaat niet om leuk racen maar om de pegels die FM binnen kan harken bij het upgraden van je auto's met gold. Dan krijg je dit soort truukjes. Het is toch gewoon jammer dat hele series niet uitgespeeld kunnen worden omdat de auto's in de top 900 gold kosten? En met het tempo van nieuwe races en nieuwe auto's houden ze dat mooi staande. Welke nieuwe auto kon je als laatste kopen met R$? Ja klopt die laatste Nascar, maar daarvoor?superduper schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:14:
Wat is het een tof spel he... Ben stiekum blij dat ik niet de enige ben met wat frustriekriebels. Er zitten een aantal notoire rariteiten in het spel, waardoor mensen bots moeten vertragen, offline spelen etc. Mi is dat de slechtste component van een verder heel leuk spel. Het heeft al lang niet meer te maken met of je een beetje leuk kan racen. Het gaat om de truukjes, en dat is jammer.
Ik heb laatst de Veneno gekocht voor 360 gold, met 60% korting. Bijna al m'n gold op. Ik heb er nu al last van.
Ik was er ook bijna mee gestopt. Heb afgelopen 3 dagen niet gereden. Maar ja het spel op zich is wel leuk en de Graphics ook.
Zou mooi zijn als er bijvoorbeeld ronde tijden in beeld verschijnen en blijven staan. Of je beste lap met een bepaalde auto. Of het hele circuit zichtbaar in je hud. Beeld wordt naar mijn idee niet goed benut.
Ik krijg met geen mogelijkheid de dragrace van de nascar talent Tour 16.2 gewonnen met een volledig geupgrade auto. De auto loopt niet eens in. Zelfs als je heel strak op het groene licht, wil het niet. Iemand nog een oplossing?
[ Voor 7% gewijzigd door JJ de Bom op 20-02-2016 10:19 ]
Ik ben het niet eens met het geklaag. Vind het een geweldig GRATIS spel. Als je inderdaad heel ver wil komen is dat bijna niet te doen als je het gratis wilt houden, maar je kan heel ver komen zonder een cent uit te geven.
Dan de trucs van het vertragen. Dat is een keuze die je zelf maakt. Je kan ook zo goed mogelijk proberen te racen zonder dat je vertraagd. Dan zal je misschien niet zo makkelijk winnen, maar maakt de uitdaging wel groter.
Dan de trucs van het vertragen. Dat is een keuze die je zelf maakt. Je kan ook zo goed mogelijk proberen te racen zonder dat je vertraagd. Dan zal je misschien niet zo makkelijk winnen, maar maakt de uitdaging wel groter.
Verwijderd
Arie, ik ben het niet met je eens. FM gooit alle registers open om je 'te dwingen' geld te investeren. Verder geloof ik niet in 'gratis' als het om internet applicaties gaat tenzij ze volledig opensource zijn.
Sommige races zijn onmogelijk te winnen (of zelfs in de buurt van nr7 te komen) omdat de topsnelheid van je auto lager is dan de topsnelheid die gehaald moet worden (bij flitsfoto bijv of hoogste snelheid in een ronde
Sommige races zijn onmogelijk te winnen (of zelfs in de buurt van nr7 te komen) omdat de topsnelheid van je auto lager is dan de topsnelheid die gehaald moet worden (bij flitsfoto bijv of hoogste snelheid in een ronde
Ik heb op zich niet eens zoveel moeite met het feit dat je met een gratis versie niet zo ver kan komen. Als ik zie dat ik best een tijdje lol heb van zo'n spel dan wil ik daar best voor betalen. Als je het vergelijkt met een Xbox, PS, PC spel wat je koopt voor €40-60 dan zoiu ik dat overwegen. Maar zodra ik voor een race €100,- voor één auto en €100,- voor upgrades moet neertellen, wat me misschien 5% verder brengt in het spel heb ik geen moeite om ze van graaierij te beschuldigen.
Dan maar idd de lol zoeken in het counteracten van de EA monkeybusiness...
Dan maar idd de lol zoeken in het counteracten van de EA monkeybusiness...
Als je nou lid zou kunnen worden voor bijvoorbeeld 5 euro per maand en je zou fatsoenlijk je races kunnen rijden waarbij ook de auto's van 900 gold zonder verdere uitgaven bereikbaar zouden zijn, was ik direct lid geworden. Het hoeft ook niet voor niets, maar ik verwacht dat het voor FM nu meer geld oplevert.
Ze moeten misschien eens kijken naar een format zoals de game Project Cars, je koopt de game voor €60 en dan heb je de standaard set banen en auto's.
Met carpacks kun je zo nu en dan voor een relatief normaal bedrag van €7,99 een aantal extra auto's kopen. De carpacks hoef je niet te upgraden, alles is gelijk maximaal.
Een systeem waarbij je per maand een abonnement zou afnemen zoals JJ de Bom hierboven aangeeft lijkt me ook een prima optie.
Waar de FireMonkeys nu mee bezig zijn slaat werkelijk helemaal nergens op en zo gaan mensen inderdaad alle mogelijkheden om aan geld en goud te komen benutten.
Met carpacks kun je zo nu en dan voor een relatief normaal bedrag van €7,99 een aantal extra auto's kopen. De carpacks hoef je niet te upgraden, alles is gelijk maximaal.
Een systeem waarbij je per maand een abonnement zou afnemen zoals JJ de Bom hierboven aangeeft lijkt me ook een prima optie.
Waar de FireMonkeys nu mee bezig zijn slaat werkelijk helemaal nergens op en zo gaan mensen inderdaad alle mogelijkheden om aan geld en goud te komen benutten.
Zou niet zo snel € 60 neerleggen voor een spelletje op de iPhone. Speel RR3 nu ongeveer 2,5 jaar. Heb nog nooit geld betaald. Ook de kottler methode niet gebruikt. Ben toch redelijk ver en heb ook geen moeite met de huidige NASCAR series en de updates. Gewoon voldoende LeMans rondjes rijden. Heb je daar geen zin en geen zin om te betalen. Lekker een ander gaan spelen. Die jongens van FireMonkeys doen dit niet voor het goede doel of zo...
Verwijderd
Heel de nascar is bagger net als de vorige deze heb ik ook niet uitgespeeld en dat zal ik met deze ook niet doen de wagen is gewoon niet vooruit te branden zeker bij de dragrasce je staat gewoon stil.
Nee dan laat maar lopen weg achterlijke nascar zo hoeft het niet.
Nee dan laat maar lopen weg achterlijke nascar zo hoeft het niet.
ik zit even vast in dag5 van de nascar special waar je niet meer dan 17s je tegenstanders draft moet bieden. Voorop blijven lukt je niet zonder de draft te verbreken; zelfs na een -door mij veroorzaakte
- startcrash waar het hele achterveld ver achter lag, komen ze toch snel dischterbij en draften weer vrolijk de 17s op. Helemaal terugzakken lukte me ook niet om dan op tijd weer op de 1e plek te komen.
Mis ik iets?
Mis ik iets?
Verwijderd
Gelukkig ben ik dus niet de enigste. Wil verder ook niet investeren in gold updatesuperduper schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:35:
ik zit even vast in dag5 van de nascar special waar je niet meer dan 17s je tegenstanders draft moet bieden. Voorop blijven lukt je niet zonder de draft te verbreken; zelfs na een -door mij veroorzaakte- startcrash waar het hele achterveld ver achter lag, komen ze toch snel dischterbij en draften weer vrolijk de 17s op. Helemaal terugzakken lukte me ook niet om dan op tijd weer op de 1e plek te komen.
Mis ik iets?
Hebben jullie ook dat je elke keer je profiel gevraagd wordt te herstellen? Bij is het sinds de laatste update soms wel 5 keer per dag
Ja dat heb ik ook, goed opletten dat je je huidige profiel niet overschrijft.Bemax schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:06:
Hebben jullie ook dat je elke keer je profiel gevraagd wordt te herstellen? Bij is het sinds de laatste update soms wel 5 keer per dag
Verwijderd
Uiterst links rijden (binnenkant, met linkerwielen buiten de baan) vermijd je draft Dan moet je wel heel erg uitkijken dat niemand je passeert.
Motorcycle course en road course op Daytona zijn best uitdagend. Leuk.
Ja die heb ik redelijk makkelijk binnen gehaald. Ik ga nu starten met de 2e NASCAR auto.