[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 31 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Met hoeveel upgrades?

Nu net 2 keer gereden en boven de 274 m uitgekomen maar niet gewonnen. Zit er een bug in en moet het 300 m zijn ipv 300 yards?

[ Voor 75% gewijzigd door JJ de Bom op 25-01-2016 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Netjes rijden en met iets meer afstand winnen is de key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
In dag 5 race 3 zit inderdaad een bug. Ik heb 'm 5 X gewonnen zonder zelfs maar een andere bot aan te raken. Met tussen de 290 en 320 meter voorsprong en elke keer toch missie niet gehaald. De 6e keer haal ik vervolgens 160 meter voorsprong en opeens missie completed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie begrijpt dag 5 en dan de laatste race. Ik kom hier niet doorheen en zie ook niet wat ik fout doe.
Na de rollende start haal ik meteen 2 auto's in, is dit fout ofzo?
Er staat:
Norm heeft me het geheime teken gegeven. Wat je moet doen is dit evenement winnen, maar als alle coureurs zijn geelimineerd mag je niet hoger eindigen dan de een-na-laatste plaats. Begrepen?

Nou ik niet in ieder geval

ja ik begrijp het. Na iedere 20 seconden dat er 1 afvalt moet je weer laatste liggen. Dus gewoon iedere 20 seconden 1 inhalen

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Je mag maximaal 1 na laatste zijn. Zodra de laatste afvalt gelijk de eerstvolgende inhalen zodat die weer laatste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de nascar races niet op 1e positie... heb de 1e upgrades al gedaan en al een aantal keer de race herstart. De 1e positie blijft me met 200Y voor :( Iemand nog enige tips?

*edit*
Heb mijn rem assist uit gezet en heb nu een voorsprong gekregen van 900Y :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de shelby maar eens upgraden komt niet verder in dag 4 race 1 zonder enige upgrade.

Iemand een idee tot hoever de upgrades moeten zijn voor een goede rit?
Begin enig niveau van frustratie te behalen :D

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:19
Nou, de support is ook niets waard precies.

2 dagen geleden een ticket aangemaakt en nog steeds geen enkele reactie gekregen buiten een automatische mail dat het wat langer kan duren vanwege drukte..

Issue waartegen ik loop is het volgende:
-Afgelopen maandag de Mustang gescoord en s'avonds een backup gemaakt (doe ik elke dag voor de zekerheid - want heb vaak issues dat hij de vorige 'status' neemt als ik het spel opstart)
-Dinsdag s'avonds weer opgestart en liep tegen bovenstaande fout aan. Hij nam dus de voorruitgang van maandag ochtend (toen ik de Mustang nog niet had) en zag dus dat ik mijn Mustang ook weer kwijt was
-Het vervelende is dat tijdens het opstarten RR3 een auto-backup deed.
-Resultaat is dus dat de maandag ochtend situatie de maandagavond backup heeft overschreven
-Herstellen naar apparaat geeft een foutmelding dat ik Firemonkeys moet contacteren..

-Hardware: Nexus 7 2013, Android 6.0.1 stock, laatste versie RR3.

Erg vervelend dus en vooral omdat het vaker voorkomt dat ik mijn progressie kwijt ben als ik RR3 opstart, dus doe ik bijna standaard al een backup-restore. Echter is het deze week automatisch overschreven op een slecht moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Weet iemand wanneer de challenge begint met de Porsche 911 RSR (2015)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik zie hem ook vaak automatisch backuppen maar dan gooi ik het spel gelijk weg omdat ik hetzelfde weleens meegemaakt hebt wat jij nu hebt meegemaakt
Dus in het vervolg gewoon je spel meteen stoppen dan stopt die automatische backup ook

En over die rsr missie weet ik helaas niets,alleen dat ikmeedoe als die komt:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
De Gaunlet start 5-2 lees ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gauntlet season 3 start 5 februari.
http://rr3.wikia.com/wiki/The_Gauntlet_-_Season_3

Gegevens porsche rsr (2015):
http://rr3.wikia.com/wiki/Porsche_911_RSR_%282015%29

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb de RSR 2015 en dit is een serieus goede auto, hier zou ik persoonlijk wel goud in stoppen om hem binnen te harken.

Zou je trouwens ook mee kunnen doen als je hem al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk dat je een R$/goud? prijs krijgt als je hem al hebt.
The alternative prize for this feature, if the player already owns the Porsche 911 RSR (2015), is R$???,???.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat kan ik nog wel gebruiken dus ik ga zeker medoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch valt de dag 5 me echt tegen telkens net wat afstand te kort bij race 3 kom telkens op 230/240yd terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:33:
Toch valt de dag 5 me echt tegen telkens net wat afstand te kort bij race 3 kom telkens op 230/240yd terecht
Race je offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu toevallig niet normaal gesproken wel.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem op offline gezet nu lukt het wel! :D Geeft dit dan echt zoown groot verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offline rijd je alleen tegen bots, niet tegen TSM spelers. En bots hebben standaard volledige remassistentie aanstaan. Daardoor gaan ze als een krant door de bocht. En daar haal je precies de meeste winst als je zelf met beperkte of zonder remassistentie rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is slim om te doen dan... zit er niets aan gekoppeld van mindere geld winst?

Verder heb ik stuurassist aan staan en remassist op laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Offline racen kan behoorlijk wat schelen ja en je kunt ook races expres verliezen om zo de traagste bots te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft niet eens de rit uit te rijden om dat te doen. Zodra de lichten op groen staan, de race afbreken. Klik op doorgaan (om naar de uitslag te gaan) en vervolgens start je de race weer. Als je dit een aantal maal doet zal je zien dat de tijden van de bots steeds langzamer worden.
Zeker bij challenges om een nieuwe auto binnen te halen die 'onmogelijk' lijken, is dit een manier om toch met beperkte upgrades (of zonder gold upgrades) een challenge te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit in mijn achterhoofd houden en aan mijn vriendin uitleggen :D Die frustreert zo hard tussenin dat de telefoon bijna een Flight Simulator wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Een spelletje spelen kan ook een vorm van ontspanning zijn toch, misschien begrijpt ze het dan wel 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik merk dat ik niet altijd een goud krijg na het kijken van een filmpje. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kijk je het filmpje helemaal af? Ik merk wel dat de frequentie veel minder is als voor de update. Nu hooguit nog 2 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de filmpjes nooit te zien... :-/ alleen een zwart scherm met rechtsboven een groot wit kruis...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Kijk ze idd helemaal af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Sinds ik een nieuw tablet heb en het spel erop gezet heb,heb ik nooit meer dat logo gezien van gratis goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Op 5 februari start de nieuwe Gauntlet.

Als je de 911 RSR 2015 al in bezit hebt dan kun je in totaal 100 goud winnen, heb je de auto nog niet in bezit dan kun je de auto en 50 goud winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Mooi heb hem nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb hem wel en krijg exact 50 goud extra, Yippie Ka Yee.

Onderstaand de auto's waar we mee gaan rijden:

Porsche 911 Carrera 2 Speedster (1993)
Chevrolet 69 Stingray 427
Ford Mustang GT Premium
Porsche 911 Carrera RS 3.8 (1995)
Ford Shelby GT350R
Porsche 911 Turbo (2009)
Spada Codatronca TS
Porsche 918 RSR Concept
NISSAN JR Motorsports GT-R GT1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het is trouwens een bijzonder fijne auto, staat in mijn top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt spannend en afwachten! Hoop dat ik ook deze tot voltooid kan brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Natuurlijk is het een fijne auto ,het is immers een porsche :-)
Maar idd mooi 50 goud en een 911rsr ,hoe mooi wil je het hebben
Vind trouwens de beloning van slechts 50 extra goud omdat je hem al hebt bar weinig want dat ding kost iets van 700 goud als je hem wilt kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Voor de mensen die hem nog niet hebben is het een super actie maar voor degene die hem hebben gekocht voor 670 goud is het een vrij karige beloning. Persoonlijk had ik liever een lading geld gehad maar je mag een gegeven paard niet op zijn bek slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb zojuist een nieuw raceteam aangemaakt en zoek dus nog 19 mederijders:-)
Team naam is porsche forum raceteam. Teamtag is opd en motto is if you aint dutch you aint much :-)

Iedereen is welkom die een beetje sturen kan en wil ,jij ook tijar al zeg je altijd te weinig tijd te hebben:-)
Leuk is dat je met en tegen teamgenoten rijdt,En uiteraard andere teams

Dus kom erbij!!!! 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door 3rw1nk op 03-02-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:40
Tijar schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:26:
Op 5 februari start de nieuwe Gauntlet.

Als je de 911 RSR 2015 al in bezit hebt dan kun je in totaal 100 goud winnen, heb je de auto nog niet in bezit dan kun je de auto en 50 goud winnen.
Net een paar maanden geleden nog iets van 300-400 gold aan uitgegeven (weet niet meer precies) in de aanbieding :X ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonde van het goud..... Ik hoop dat de 2013 en de 2014 RSR ook nog via een gauntlet gaan komen... Die heb ik nl ook nog niet....
Ik wordt nu sowieso heel erg voorzichtig om auto's die ik nog niet heb en alleen voor goud te koop zijn, direct aan te schaffen. Goud gaat al niet zo snel. Op dit moment 28 goud per level plus nog wat bij doorloop (25%, 50%, 75%) van series. Ik heb nog niet een superhoog lvl (nu 137) dus ik kan nog wel flink wat goud aan lvls binnenhalen.

Voor deze gauntlet: op de '69 stingray na he ik alle auto's met redelijk wat updates erop. Ik zie wel uit naar deze gauntlet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik kreeg een paar dagen terug een aanbieding van de 2013 rsr met 45%korting,dus die heb ik maar gekocht.
Dacht dat iedereen die aanbieding kreeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Alleen als je de auto unlocket hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg die aanbieding ook, maar had niet genoeg goud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ik heb al maanden geen aanbieding meer gezien? Volgens mij krijg ik ze ook niet te zien als ik de auto al heb (mis er nog een stuk of 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Klopt ik heb ook al tijden niets meer gezien en heeft inderdaad te maken of je ze al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik krijg ook aanbiedingen van auto's die ik al wel bezit ,dus weet niet hoe dat nu precies zit tijar

en we zoeken nog mensen die ons team willen versterken : porsche forum raceteam : kom erbij als je het rr3 racen leuker ,nieuwer en uitdagender wilt gaan ondervinden ,versla je teamgenoten en strijd samen met ze tegen andere teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben van de week weer begonnen met Project Cars dus ik weet niet of ik er veel tijd voor heb maar ga er over nadenken 3rw1nk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
We kunnen elke versterking gebruiken ,zijn momenteel nog maar met zijn 2en maar we bestaan dan ook nog maar sinds vanmiddag:-)

Vandaag was de teamchallenge de hoogste topspeed op mount panorama ,met de agera en die was van ons 402 km/hr
Is leuk om te doen die teamchallenges ,maar hoe meer zielen hoe meer vreugd:-)

Dus tot snel bij het porsche forum raceteam :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik nog geen snelle auto's om fatsoenlijk mee te kunnen doen met teamraces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:23:
Klopt ik heb ook al tijden niets meer gezien en heeft inderdaad te maken of je ze al hebt.
Het lijkt er ook sterk op dat ze alleen een aanbieding doen als je niet genoeg goud hebt en je dus goud moet kopen om de 'aanbieding' te verzilveren.
Dit gaat bij mij dus niet gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:35:
We kunnen elke versterking gebruiken ,zijn momenteel nog maar met zijn 2en maar we bestaan dan ook nog maar sinds vanmiddag:-)

Vandaag was de teamchallenge de hoogste topspeed op mount panorama ,met de agera en die was van ons 402 km/hr
Is leuk om te doen die teamchallenges ,maar hoe meer zielen hoe meer vreugd:-)

Dus tot snel bij het porsche forum raceteam :-)
Ik heb me even aangesloten en ik kwam tot 405 km/uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:14:
[...]

Het lijkt er ook sterk op dat ze alleen een aanbieding doen als je niet genoeg goud hebt en je dus goud moet kopen om de 'aanbieding' te verzilveren.
Dit gaat bij mij dus niet gebeuren....
Dat zou zomaar kunnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik kan me niet helemaal aan de indruk omtrekken dat de team challenge aan cheating onderhevig is. Het nummer 1 team heeft een topsnelheid tussen de 425 en 435 km/uur.

Dit is onmogelijk op Mount Panorama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn team had de hoogste een snelheid van 426km/u (full upgrade agera r)
Snelheden in die regionen zijn dus wel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:21:
Helaas heb ik nog geen snelle auto's om fatsoenlijk mee te kunnen doen met teamraces.
Je kunt gewoon aansluiten bij het porsche forum raceteam

Het is wel de bedoeling dat je een behoorlijk wagenpark en level krijgt maar we zijn allemaal op 0 begonnen
Dus kom er maar bij en enjoy:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invite gestuurd :D
3rw1nk schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:46:
[...]

Je kunt gewoon aansluiten bij het porsche forum raceteam

Het is wel de bedoeling dat je een behoorlijk wagenpark en level krijgt maar we zijn allemaal op 0 begonnen
Dus kom er maar bij en enjoy:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tijar schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:32:
[...]

Ik heb me even aangesloten en ik kwam tot 405 km/uur.
Welkom tijar :-)

En met de agera met 15 upgrades blijf ik hangen op die 402km
Met die agera r vol upgegrade zal je idd wel rond de 325 moeten kunnen komen lijkt me,maar die heb ik dus niet en de regera mag niet meedoen
Ook zoiets vaag,net een maand geleden gewonnen en een ideale auto voor deze challenge en dan doet die niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb je welkom geheten bij het team:-)
En gevraagd of je even met je snelste auto zonder remassistentie plankgas wil geven op mount panorama :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:47:
In mijn team had de hoogste een snelheid van 426km/u (full upgrade agera r)
Snelheden in die regionen zijn dus wel mogelijk...
Ik heb ook een Regera R full options maar bij 405km/uur is de weg toch echt op, vraag me zeer af hoe men dit doet.

Vanmorgen wel een paar kleine hotfixes ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Heb je remassistentie uit tijar? Want met de gewone agera kom ik op 402 wel gewoon met vol gas van de baan af,doe je dit niet dan kom ik met de agera op een topspeed van 387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja die staat keurig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
En vol gas blijven houden tot je van de baan vliegt in die bocht aan het eind van het lange stuk
Je moet natuurlijk aan het begin van het lange stuk wel goed uit die bocht komen met een snelheid van rond de 130 a140
Dan moet een hogere top er echt wel inzitten
Je mag dus ineens vandaag ook met de regera rijden,helaas alleen op catalunya en geen mount panorama maar ik zit nu wel op 411 ipv 402 met de agera

En trouwens over het cheaten bij de topteams gesproken:wacht maar als ze laps moeten rijden
Die topteams rijden zoveel laps dat ze eigenlijk wel 24 uur achter elkaar zouden moeten rijden
Dat is volgens mij onmogelijk,en ook dodelijk saai,het moet wel leuk blijven .....

[ Voor 81% gewijzigd door 3rw1nk op 04-02-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
3rw1nk schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:39:
En vol gas blijven houden tot je van de baan vliegt in die bocht aan het eind van het lange stuk
Je moet natuurlijk aan het begin van het lange stuk wel goed uit die bocht komen met een snelheid van rond de 130 a140
Dan moet een hogere top er echt wel inzitten
Je mag dus ineens vandaag ook met de regera rijden,helaas alleen op catalunya en geen mount panorama maar ik zit nu wel op 411 ipv 402 met de agera

En trouwens over het cheaten bij de topteams gesproken:wacht maar als ze laps moeten rijden
Die topteams rijden zoveel laps dat ze eigenlijk wel 24 uur achter elkaar zouden moeten rijden
Dat is volgens mij onmogelijk,en ook dodelijk saai,het moet wel leuk blijven .....
Precies dat cheaten is de reden dat ik niet mee doe. Ik speel pak gemiddeld een half uur per dag RR3 en soms wat langer tijdens een challange. Zelfs als je in een goed team zit kun je dus nooit de top bereiken omdat die zitten te no-lifen.. Dat 2 goud per man mogen ze van mij part houden. Doe het immers voor het plezier en ga dan echt niet liggen grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Het gaat niet om de teamchallenges te winnen maar om met een team zo hoog mogelijk te eindigen door elkaar te helpen en beter te maken door advies om welke auto en welke baan en je kunt beter worden doordat teamgenoten tegen jou rijden in je carrieremodus
Ook kun je in tijdritten rijden tegen teamgenoten die sneller zijn en kun je betere lijnen rijden ,waardoor je ook zelf weer sneller word

Om het goud hoef je het dus niet te doen maar wel om bovenstaande redenen

Dus sluit je aan bij het porsche forum raceteam en word beter en haal meer uit rr3:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik vind de teamchallenge vreemd in elkaar zitten, de Regera krijg ik niet beschikbaar terwijl als ik met de Agera ga rijden er wel Regera's meerijden.

Wat heeft het voor zin om een auto te kiezen die maximaal 300km/uur kan?

Er zit een behoorlijk verschil tussen het rechte stuk van Mount Panorama en Catalunya.

Het zou beter zijn als de keuze voor een auto vrij is en er is maar 1 circuit beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Yep jammer is dat je met de regera alleen catalunya mag rijden,bij de afvalrace heb ik 414 gehaald met de regera op catalunya
Met de agera kwam ik niet verder dan 402 op mount panorama

Maar leuk is het wel met al 6 leden in 1 dag tijd:-)

Dus kom erbij mensen bij het porsche forum raceteam :-) nog14 plaatsen beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Is je Regera voorzien van alle upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Nee 15

Zoveel goud hebik nietom die vol up te graden
Is met al die snelle jongens,ik doe alle rs upgrades en 1 ronde goud

[ Voor 90% gewijzigd door 3rw1nk op 04-02-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De mijne heeft alle upgrades en ik kom net over de 400 op Catalunya, blijft soms een vreemd spel met rare uitkomsten 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Vol gas blijven rijden tot je van de baan crasht ,als je netjes op de baan blijft dan haal je die snelheden niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De 3e Gauntlet is weer begonnen, wat is de RSR 2015 toch een heerlijke bak.

Succes iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Volgens mij zit er een bug in de race met de uitgeschakelde hud op brand hatch. Ik had de race gewonnen maar werd niet goed bevonden. Dus na 5 races weer terug naar 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als je snel genoeg bent en je sluit RR3 af zodra je het scherm krijgt dat de race niet goed bevonden is dan kun je de race weer opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit inmiddels op uitdaging 7... winnen van de eindbaas van season 2 was kantje boord.... man o man wat zijn de upgrades van de porsche duur zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argggg... ik heb blijkbaar ooit al eens gereden met de rsr2015... die blijkt vol in het rood te zitten. Ik kan dus eerst ruim 4 uur wachten voordat ik kan gaan rijden.... :-/

ondertussen maar even een paar rondjes lemans rijden om r$ (en goud) te sparen voor die upgrades.
Eerste ronde upgrades is geactiveerd... 12u voordat die klaar zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke manier kan je het beste r$ verdienen? Ben nog maar lvl 49 helaas dus lemans zit er niet in bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Kijken bij welke race je het meest verdient,meestal de races met de meeste ronden en langste tracks
Suzuka gp silverstone en lemans ,brands hatch en andere korte banen zoals suzuka west het minste

Vaak zijn het de laatste races die je met de hoogste ps auto moet rijden

Het porsche forum raceteam heeft nog een paar plaatsen over voor enthousiaste rr3 drivers,dus kom erbij en join het team nu het nog kan:-)

[ Voor 20% gewijzigd door 3rw1nk op 05-02-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wiki is hiervoor ook erg handig. Hier is een overzicht van de races die het meest opleveren:
http://rr3.wikia.com/wiki/RR3_Wiki:Most_profitable_races

Ik zou zeggen, duik eens in die wiki, dan krijg je vast inspiratie,... :)

/disclaimer: er blijken wel nogal wat verschillen te zitten in rewards tussen verschillende versies/updates van het spel. Het _kan_ dus in de praktijk net even anders uitpakken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:59:
Als je snel genoeg bent en je sluit RR3 af zodra je het scherm krijgt dat de race niet goed bevonden is dan kun je de race weer opnieuw starten.
uhmmmm zorg dan wel dat je online speelt. Want als je offline speelt dan is er een grote kans dat je terug valt naar je laatste online game, zoals mij net dus is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je om de race zelf een cloud back-up draait en dan weer offline gaat dan zou het goed moeten gaan lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:04:
[...]

uhmmmm zorg dan wel dat je online speelt. Want als je offline speelt dan is er een grote kans dat je terug valt naar je laatste online game, zoals mij net dus is gebeurd.
Online offline, maakt bij mij niets uit. Real Racing 3 is wat dat betreft een drama. Als ik force close kan het goed zijn dat ik een dag terug ga qua progress. Ik maak nu bijna altijd tijdens de challange een cloud backup na de race en restore dan als ik de race verloren heb om opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:46:
argggg... ik heb blijkbaar ooit al eens gereden met de rsr2015... die blijkt vol in het rood te zitten. Ik kan dus eerst ruim 4 uur wachten voordat ik kan gaan rijden.... :-/

ondertussen maar even een paar rondjes lemans rijden om r$ (en goud) te sparen voor die upgrades.
Eerste ronde upgrades is geactiveerd... 12u voordat die klaar zijn.
Dat is mooi klote Rob, misschien ook een tip wanneer je in de Gauntlet een nieuwe serie auto's krijgt dat je de oude serie in onderhoud doet voor het geval je weer opnieuw moet beginnen.

Wat ook handig kan is om de RSR 2015 vanaf de 3e boss race in te zetten met de monteur, scheelt je tussendoor weer ruim 4 uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:04:
[...]

Dat is bij mij nooit het geval, wel maak ik na iedere boss race een cloud Back-up.

Wat ik ook vreemd vind is dat 10 rondes Le Mans geen haperingen geven en bijvoorbeeld 2 minuten in de Gauntlet geeft wel haperingen en nu ook op mijn iPhone 6S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
In de serie waarbij je de Ford Shelby GT350R en de Porsche 911 Turbo kunt kiezen valt me wel op dat de Porsche veel sneller optrekt dan de rest van het veld.

Voor de eerste bocht heb ik vaak het hele veld al te pakken, dit moet een bug zijn 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Wat zal ik doen, moeilijke of makkelijke weg.

Boss race 64 net gehaald maar net tekort punten, 347.500. Zal ik overnieuw beginnen of proberen alles met 1 ticket te doen?

Eerst even sporten en dan kijken we wel verder.

Fijn weekend iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:40
De gauntlet levert toch altijd weer rare uitdagingen op. Zonet een autocross - die je dus altijd in je eentje rijdt - waarbij de voorwaarde is dat je niet mag botsen :) . Daarvoor een cup op Melbourne waarbij je niet langer dan 2 seconden van het circuit af mag - wat op Melbourne dus stomweg niet mogelijk is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:45:
De gauntlet levert toch altijd weer rare uitdagingen op. Zonet een autocross - die je dus altijd in je eentje rijdt - waarbij de voorwaarde is dat je niet mag botsen :) . Daarvoor een cup op Melbourne waarbij je niet langer dan 2 seconden van het circuit af mag - wat op Melbourne dus stomweg niet mogelijk is ;) .
De uitdagingen waren dit keer redelijk goed te doen, alleen die met niet slippen, niet botsen en niet van de baan ging soms nog wel eens fout.

Al met al 71 overwinningen behaald en mijn 50 goud binnen, nu lekker een wijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Nou... ik ben bij opdracht 18 .Dat is jager op laguna seca ik moet 370 mtr pakken met versleten banden en kom dus tot 325 mtr
Ikvheb die mustang geupgrade naar 27 van de 31 ,dat lijkt me genoeg ,moet nu 4 uur wachten tot de laatste upgrade voltooid is .
Die porsche 993 is helemaal een drama upgrade duurt iets van 8 uur pfffft
Ik stuur mijn tablet wel evenvop naar jou tijar :-):-)
Naja rond een uur of 11 maar eens kijken of het nog gaat lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
De Mustang heeft bij mij 29 updates maar ik heb voornamelijk de Porsches gereden. Vooral de Porsche 911 Turbo is extreem snel in vergelijking met de rest. Probeer deze zo veel mogelijk te rijden!

Kom gezellig langs, ik heb besloten om een heerlijk glas whisky te nemen in plaats van de wijn.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

sodeju, ik vind hem wel weer pittig en al een snelle curve hebben. Bij boss race 14 is het level al extreem en haal ik de nachtrace op de korte nurburgring al niet meer -ik wordt steeds 2e ~ 80m achter de boss-. updates zijn erg duur en duren lang.

Krijg je bij hogere races ook steeds meer punten per race, of is het ook te halen als je steeds het setje race 1-11 herhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Op zich is het wel te doen maar het hangt er wel vanaf of je genoeg tickets krijgt. Bij de start ontvang je er 3 en als je er elke dag eentje bij krijgt dan moet het te doen zijn.

Hoeveel punten heb je na race 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:52:
Op zich is het wel te doen maar het hangt er wel vanaf of je genoeg tickets krijgt. Bij de start ontvang je er 3 en als je er elke dag eentje bij krijgt dan moet het te doen zijn.

Hoeveel punten heb je na race 11?
ja die tickets kunnen nog wel een issue worden.

Ik heb nu 76k punten, dus dat zou wel op schema liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Mensen er begint vannacht een nieuw teamuitdaging en wij van het porsche forum raceteam zoeken nog een paar rijders die onze nieuwe teamgenoten willen worden door samen met ons andere teams verslaan en zelf onze skills willen verbeteren door met en tegen teamgenoten te racen :-)

Dus word lid van ons PORSCHE FORUM RACETEAM en haal meer uit rr3:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De overtaking challenge afgelopen en ik kan me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat er massaal cheats worden gebruikt.

De speler met de meeste inhaalacties van het winnende team had in totaal ruim 24.000 inhaalacties, dus 1000 per uur. In het meest gunstige geval is het mij gisteren gelukt om 21 inhaalacties te doen in iets meer dan 2 minuten. Per uur zou ik dan dus op ruim 600 inhaalacties uitkomen ware het niet dat je tijd nodig hebt om een nieuwe challenge te kiezen, je auto moet zo nu en dan in onderhoud, je krijgt nooit de meest ideale challenge terug en ga zo maar door.

Ook is het zo dan de nummer 1 onafgebroken moet hebben gereden voor 24 uur!

Ik las op een ander forum dat er cheats bestaan om de rijsnelheid op te hogen tot wel 1000% en wat ook zou kunnen is dat je het character.dat bestand op meerdere devices hebben gezet en zo met meerdere aan het racen zijn.

Voor de rest wel een leuke challenge :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dat van die on realistische resultaten in de challenges was me ook al opgevallen ja. Spel wordt zo wel flink verziekt.

Wat me ook opviel aan de Gauntlet -waar ik nog steeds mee worstel-, is dat als je een serie opnieuw moet beginnen, de tussenraces heel makkelijk zijn, maar het BOSS niveau zakt NIET terug. Ik was helaas na race 34 gezakt, en dus weer bij 1 begonnen. Bij de eerste BOSS race was de moeilijkheidsgraad al gelijk extreem, en dat bij een (voor een vermogen) 15/27geupgrade RSR! I zit nu op 229K punten maar heb er een heel hard hoofd in om dit met mijn beperkte R$ en goudvoorraad nog te kunnen volhouden.

Dit dus een waarschuwing aan de mensen die nog moeten starten: deze gauntlet gaat je heel veel kosten. ALS je de RSR aan het einde weet te winnen, heb je misschien wel de aanschaf prijs uitgespaard, maar zul je dik moeten investeren in upgrades. ALS je hem dan hebt gewonnen, heb je wel een hele dikke bak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Je kan de Gaunlet willen zonder goud te betalen. Kost je wel een hoop $

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
En erg veel geduld,ben al bijna 2 dagen aan het wachten tot een paar upgrades klaar zijn.
Echt een drama,en idd vaag dat die eindbaas zo extreem snel is al ben je opnieuw begonnen omdat die upgrades zo lang duren.
Ik dacht ik begin wel opnieuw want moet 2 dagen wachten,dan is die eindbaas wat makkelijker te verslaan,nou ben ergens in uitdaging 20 en moet indianapolisspeedway rijden en zie de nrs 1 en 2 niet eens...
Gelukkig zijn morgen de upgrades klaar en hoop ik dat ik ze dan bij kan houden op de rechte stukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik had de RSR 14 upgrades gegeven. Had alleen een probleem voor Hockenheim. Rest was eenvoudig. Ik heb wel alle races met zo'n klein mogelijke marge gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de eindbaas race op een bochtig circuit is, dan heb je nog steeds een prima kans om te winnen. Het blijven bots die behoorlijk afremmen voor bochten. Daar pak je echt vele meters.
Ik had echter een race op paramount. Dat is dus echt niet te doen als je topsnelheid te kort komt. Dat werd dus opnieuw starten.
Ik zit nu op 295k... nog 65k te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb mijn rsr nu op 14 upgrades ,maar op de rechte stukken is het of ik stil sta,indi speedway is dus een obstakeltje:-)
Weet iemand welke ps score je nodig hebt om het carrierespel uit te spelen waarin dex2013/204en 2015 rsr model fungeren?
Dan upgrade ik dat 2015 model tot die ps score ,want met 19 upgrades ga ik het niet redden tegen de veyrons en de pagani's en koenigseggen en de lange stukken
Pagina: 1 ... 31 ... 65 Laatste