[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 30 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Heeft iemand de dragrace al gewonnen? De eerste bot wordt niet langzamer. Heb ook offline geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
De rest van dag 5:

4 1 ronde met 1 tegenstander en win, het is een rollende start en zodra je over de finish komt heb je al gewonnen
5 1 ronde en win maar ga niet harder dan 241 km/uur
6 2 rondes en win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 07:35:
Heeft iemand de dragrace al gewonnen? De eerste bot wordt niet langzamer. Heb ook offline geprobeerd
Ja ik heb hem uiteindelijk gewonnen naar een meer of 6 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Hoe heb je dat gedaan. Ik heb een aantal keer de race in eerste versnelling gereden. Niet direct opnieuw. Maar de 2e mogelijkheid. Of moet je de challenge helemaal opnieuw starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb op een paar honderdsten gewonnen en het was meer geluk dan wijsheid. Dit is een echte goldtrap. Misschien is skippen een goedkopere optie dan goud investeren voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geskipped....
Zelfs in de wiki roepen ze dat je beter kan skippen. http://rr3.wikia.com/wiki...lenge_-_Season_3#Stage_05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Op andere fora roepen ze dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Onderstaande kan helpen om de dragrace door te komen:

The few times I got lucky with the timing proved the car was fast enough but the green lights are completely randomized so there's no realistic way to anticipate without divine intervention. My best time was 9.668 once I cracked the code. After countless restarts (and help from a metronome) I realized there is a very strict rhythm to the timing. If you count along with the red lights to establish the tempo then the lights turn green at precisely one of 6 "beats" afterward. The key is to establish the tempo by counting along with the red lights and then maintain that count to mark the 6 possible times for the green lights. If you count along: "1 & 2 & 3 &" (matching the number to the lights and the "&" halfway between) then you continue counting at that exact tempo to mark the points where the green lights can appear: "4 & 5 & 6 &". The green will randomly light on one of these 6 times. If you keep re-trying the run and wait until you get a green on the last beat of the 6 then you will know exactly when it's coming and can precisely anticipate the launch. Since you're only going for the last possible of the 6 beats you can safely anticipate the launch without fear of a jump start-you can only be too slow. The downside is that you have to retry many times until you get a green on the sixth beat but at least it is almost instant to retry. [Pause-Quit-Yes-Retry] I found that once I knew exactly when I was getting the green and factored in reaction time of the brain that if I tried to hit the launch button right as I said the number "6" in the count that I could consistently post runs that were SEVERAL tenths quicker than otherwise possible.
The drag races are known gold traps in these events so I hope this technique will help people in future events. Several times now I've been plenty fast enough to get through an event without gold upgrades only to come up against a drag race that I couldn't quite get through.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:42
Ondertussen de Mclaren binnen. De dragrace geskipt voor 25 goud (verder geen gold uitgegeven aan updates). Kan niet echt zeggen dat het een leuke wagen is. Schuift bij het minste steeds weg alsof de baan spekglad is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Rare van de drag vond ik dat ondanks ik een halve autolengte voorreed er toch kwam te staan van verloren ,bij de 4e poging maar eens mijn best gedaan en perfect geschakeld toen wel gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als Lambo, de dragrace geskipped. Verder was de race met vmax=241 een lastige, vooral om onder vmax te blijven, niet zozeer om #1 te blijven.
Race6 was weer eenvoudig: mclaren spider is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Heb dragrace maar afgekocht. Auto is binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:52:
Net als Lambo, de dragrace geskipped. Verder was de race met vmax=241 een lastige, vooral om onder vmax te blijven, niet zozeer om #1 te blijven.
Race6 was weer eenvoudig: mclaren spider is binnen.
De vmax niet voorbij gaan is redelijk goed te doen door tot 230km/uur te gaan rijden en dan steeds heel kort op de rem te drukken. Ook de Tilt B instelling waarbij je zelf gas moet geven is een optie.

Het is wel zaak om scherp te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Zorgen dat je auto kapot is is ook een optie want dan haalt die de 241 km/hr niet eens meer😷
Nadeel is dat je moeilijker 1e wordt 😎

[ Voor 19% gewijzigd door 3rw1nk op 07-01-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik heb de dragrace niet geskipt. Steeds opnieuw proberen per race en op een gegeven moment val je in het startschot.
Met de vmax van 241 heb ik ook steeds op de rem getrapt bij 230. Ik zag dat ik 1 keer 241 heb aangetikt maar ging er dus net niet overeen.
Ben wel benieuwd wanneer ze een nieuw type race gaan ontwerpen. Voor een driftrace scoort deze erg goed. Wat een schijtbak, zeker als je die vergelijkt met de vorige te winnen auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Er gaan geruchten dat er binnenkort een een RR4 gaat komen dus heel veel zullen ze dan niet meer investeren in RR3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de auto ook binnen.
Enkel deze " 2 rondes en 25 seconden buiten de baan of het circuit in omgekeerde richting, ik heb gekozen voor de 25 " heb ik geskipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh... Flippo, die was juist erg makkelijk te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja die vond ik eigenlijk nog het leukste van allemaal, lekker door het gras scheuren en alle bochten afsnijden. Voor het rechte stuk had ik de 25 seconden al ruimschoots te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:18:
Er gaan geruchten dat er binnenkort een een RR4 gaat komen dus heel veel zullen ze dan niet meer investeren in RR3.
Hebben hier al meer mensen van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ben er ook wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag hopen dat dit niet een sequel is in de trant van Fifa 20xx.... Fifa20xx+1 etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik vraag me sterk af wat ze bijvoorbeeld grafisch nog kunnen verbeteren zonder veel versies van o.a. de iPad buitenspel te zetten.

Speel zelf op de iPad Air en in heb zo nu en dan een melding dat RR3 performance problemen ondervindt. Ik denk dat ze ook gaan inzetten op online spelen.

Tevens hoop ik ook dat ze wel door blijven gaan met RR3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:42
Ik hoop dat het nog lang duurt eer dat RR4 eraan komt. Heb nu best veel tijd (500u) in het spel gestoken en dan ben je het allemaal kwijt. Performance is momenteel nu wel geen probleem op mijn Nexus 7 2013 moet ik zeggen. Draait lekker vlot op 6.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wagen ook binnen en dragrace overgelagen verder niets uitgegeven aan goud maar wat een draak van een wagen slipt alleen maar zal ik weinig mee rijden. 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Als je hem meer geupgrade had dan ligt die ook beter op de weg en hangt die beter aan het gas,maar een p1gtr of een 650gts zal het nooit worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De p1gtr is by far de beste mclaren.
Als het om om favorite auto's gaat dan denk ik toch aan de Porsche lmp1 2015. Deze vind ik fijner rijden dan de Nissan ondanks een lagere vmax. Over het algemeen vind ik meer grip toch fijner dan meer snelheid. Bijv de Audi r8 lms en de bmw .. alps zijn heerlijke wagens.
Nascar heeft ook veel grip maar met die ovals heb ik helemaal niets. SAAI Ook de F1 wagens vind ik minder... geen idee waarom, want die hebben, zeker met hoge snelheid, veel grip. Misschien is het opeens wegvallen van grip bij lagere snelheid... ik weet het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gelezen op het net dat real racing 4 in 2017 pas komt maar is heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een link? Want ik kan werkelijk niet eens een hint vinden over rr4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat niet veel op het net over rr 4 een kort filmpje gezien . eerlijk gezegd ziet het er niet uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google real racing 4 trailer en dan 7de filmpje meer kan ik zo niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:16:
Wagen ook binnen en dragrace overgelagen verder niets uitgegeven aan goud maar wat een draak van een wagen slipt alleen maar zal ik weinig mee rijden. 😡
Inderdaad het is een draak van een bak, niet fijn om mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:52:
De p1gtr is by far de beste mclaren.
Als het om om favorite auto's gaat dan denk ik toch aan de Porsche lmp1 2015. Deze vind ik fijner rijden dan de Nissan ondanks een lagere vmax. Over het algemeen vind ik meer grip toch fijner dan meer snelheid. Bijv de Audi r8 lms en de bmw .. alps zijn heerlijke wagens.
Nascar heeft ook veel grip maar met die ovals heb ik helemaal niets. SAAI Ook de F1 wagens vind ik minder... geen idee waarom, want die hebben, zeker met hoge snelheid, veel grip. Misschien is het opeens wegvallen van grip bij lagere snelheid... ik weet het niet....
Helemaal mee eens Rob, grip is toch wel de keu van deze game. De Audi R18 heeft ook fantastisch veel grip. NASCAR was vreselijk, heb je alle series uitgereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:29:
Net gelezen op het net dat real racing 4 in 2017 pas komt maar is heel anders.
Zou ik niet erg vinden, nog minstens een jaar fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:20:
Ik hoop dat het nog lang duurt eer dat RR4 eraan komt. Heb nu best veel tijd (500u) in het spel gestoken en dan ben je het allemaal kwijt. Performance is momenteel nu wel geen probleem op mijn Nexus 7 2013 moet ik zeggen. Draait lekker vlot op 6.0.1.
Heb er ook al wat tijd ingestoken 43 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:05:
Google real racing 4 trailer en dan 7de filmpje meer kan ik zo niet vinden
Ik hoop niet dat je dit bedoelt want dit ziet er vrij brak uit...

YouTube: Real Racing 4:The Final Tour Teaser Trailer

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad die bedoel ik wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kassad schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 22:35:
[...]

Ik hoop niet dat je dit bedoelt want dit ziet er vrij brak uit...

YouTube: Real Racing 4:The Final Tour Teaser Trailer
Ik heb er gisteren ook even naar gekeken maar het ziet er inderdaad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me onwaarschijnlijk dat dit een 'opvolger' is... RR4 zit naar mijn mening gewoon nog niet in de pijpleiding... rr3 levert waarschijnlijk nog voldoende op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Het is ook het enig dat over het onderwerp te vinden is, het lijkt mij een staaltje van fan-fiction.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Morgen misschien weer een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nieuwe update is uit! Ford muscle cars 😠

Brand new Ford cars join the Real Racing roster. It's time to flex your Mustang muscles and leave your rivals in the dust!
• Two new cars – Feel the strength of the Ford Shelby GT350R and the updated classic muscle of the 2015 Mustang GT.
• Show that you have what it takes to be a real racing champion – Burn rubber in Track Day Domination for your chance to win the Ford Shelby GT350R and other amazing awards along the way!
• Put your skills to the test – It’s time for Gauntlet Season 2! Show the other racers who is king of the track and you could win the Ford Mustang GT Premium.
• Bring on the challenges – Gauntlet Season 3 continues to test your racing abilities. Win fantastic awards and the 2015 Porsche 911 RSR!

[ Voor 89% gewijzigd door Tijar op 11-01-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Leuk, weer een gauntlet! Jammer van die Mustang, wat een grafbak is dat zeg. Ik moest daadwerkelijk upgraden om de eerste (!) eindbaas te verslaan.. Als je een beetje tractie verliest slaat-ie helemaal dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ben ook bezig met de Gauntlet en is op zich wel weer grappig. Je 100.000 punten hebben om de Mustand te krijgen.

De eerste updates zitten er nu op en ze zijn echt wel nodig om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ben nu bij de eindbaas na level 35, maar die is niet te doen zonder goud upgrades. Geldt het nog steeds dat als je stopt, de voortgang bewaard blijft? Plus de bonus voor overgang naar nieuw level? Krijg nu 20 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
Ja, net als bij de vorige keer, blijft gewoon weer staan en weer opnieuw beginnen.
bonussen blijven ook staan. zolang je je punten maar gebanked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ben 2 keer opnieuw begonnen. Met name de tussenopdrachten waarin je niet mag botsen, slippen enzo zijn op een gegeven moment niet meer te winnen. Rij met de Nissan die bijna volledig is geüpgraded. Maar de mustang is binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hier ook binnen en ik heb het me makkelijk maar door 2x opnieuw te beginnen. Zo totaal geen stress.

Bij 1 van de laatste baas races kreeg ik het advies om de Mustang te upgraden, niet gedaan en dan gewoon met bijna 1000 meter voorsprong winnen. Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb een nieuw tablet en zie de nieuwe gauntlet niet netzomin als ik de gratis goud filmpjes niet meer zie
Ik heb alle updates gedowned dus ik wacht maar tot ik hem kan spelen lijkt me
Wel kan ik nu eindelijk Lemans rijden zonder dat de game vastloopt:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb ook geen advertenties meer en de dagbonus is ook verdwenen sinds deze update.

Lekker dat Le Mans nu zonder problemen gaat kun je lekker farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Vreemd, ik heb zowel de dagbonus als de advertenties. Kotter daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als ik morgen nog geen dagbonus meer heb dan ga ik Kotter weer bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Dagbonus heb ik nog wel
En level up gaat in ieder geval een stuk sneller nu Lemans goed blijft draaien:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het rottige is dat ik het geld eigenlijk beter kan gebruiken. Wel een minimale update trouwens, versie 4.0.5 wat zou versie 4.1 inhouden en misschien komt deze ook wel op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb net de gauntlet update gehad,dus kan die mustang binnenharken ,al met al is het niet echt een supercar maar ja tis voor de hep zullen we maar zeggen
Nu nog het gratis goud voor de filmpjes en alles is weer zoals het hoort
Geld heb ik genoeg Tijar iets van 33 miljoen nadat ik gisteren en vandaag alle auto's opgegrade heb wat nog kon ,koste toch ook weer de nodige miljoenen
Ik kom goud tekort vandaar dat ik zo snel mogelijk levels wil uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mustang ook binnen en kijk morgen of de filmpjes er nog zijn samen met de dagbonus. Le mans rijd ik iedere dag 1 x dus ik heb $ genoeg denk 60 milj en alle upgrades gedaan moet nog een reeks doen maar dan moet ik eerst goud gebruiken en dat heb ik niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Na een tijdje herstarten lijkt de dagbonus weer te werken, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben nu bezig met de nieuwe Muscle en Prestige serie maar tier 10.2 loopt steeds vast in de 2e ronde. Mooi klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Cache geheugen van rr3 leegmaken tijar
Dat helpt ,of anders even cleanmaster erover heen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb het geheugen gebruik even bekeken en de app zelf is 809Mb terwijl ik ruim 2,2Gb aan documenten/gegevens heb.

Hoe kun je de cache van RR3 weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-02 12:37
Na de update hapert de game af en toe hebben jullie dat ook?
Daarbij, geen dgelijkse bonussen meer.
Doet kotter het nog, lukt me niet meer. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Haperen doet hij bij mij ook, ik ga morgen testen op mijn iPhone om te kijken of het hardware gerelateerd is.

Dagbonus sinds vandaag weer terug Kotter nog niet bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Je kunt de cache leegmaken door bij instellingen de optie apps aan te klikken en vervolgens de rr app openen en dan het cachegeheugen leegmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb een iPad en hier werkt dit helaas iets anders 😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Snel een goed merk kopen dan:-)
Enige goede appels hangen aan de bomen:-)

[ Voor 40% gewijzigd door 3rw1nk op 15-01-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Haha dat zeggen mijn collega's ook altijd, jullie zijn gewoon jaloers 😜

Op mijn iPhone de levels prima door gekomen dus het is wel degelijk hardware gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Yup retejaloers op een vastlopende tablet:-)
Daarom heb ik nu juist afgelopen maandag een nieuwe gekocht,werd erg moe van dat dat geval steeds vastliep met het laden en/of spelen van lemans

Denk dat jouw probleem ook een tekort is aan het werkgeheugen
En dat kun je dus tijdelijk oplossen door zo min mogelijk progjes naast rr3 te draaien en alle rommel continu op te ruimen,of een tablet kopen met een minimale werkgeheugen van 2 gig

In ieder geval succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ik heb het spel op een Ipad 2 gespeeld zonder enige problemen, ook op Lemans. Volgens mij heeft de ipad2 256MB 512MB werkgeheugen dus ik zou het probleem ergens anders zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Kassad op 15-01-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
512 is iets anders dan 2gb
Mijn oude tablet had 1gb werkgeheugen en dat was nog te weinig laat staan 512mb
Dus daar zit het probleem en nergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Klopt, nog een paar maanden wachten op de nieuwe iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Over 19 uur start de nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah... net de lexus lfa serie gespeeld. Dat is eigenlijk best een fijne wagen om mee te rijden. Voorspelbaar, behoorlijk wat grip, geen slippartijen.... alleen de topsnelheid had iets hoger gemogen. (je wordt verwend als je vaak lemans rijdt met lmp1.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Lexus is inderdaad een fijne bak, gaat wel weer afzien worden met de nieuwe uitdaging.

In de uitdaging zit ook een challenge om Mount Panorama in tegengestelde richting te rijden, je kunt alvast oefen in de Pro/Am serie en dan Performance Rumble 17.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Heb er wel weer zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 1 Laguna Seca.

Challenge 1 - 1 ronde en 9 tegenstanders
Challenge 2 - Endurance
Challenge 3 - Speed snap

Vrij makkelijk allemaal en je ontvangt 5 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 op Dubai.

Challenge 1 - 2 rondes cup
Challenge 2 - snelheidsrecord
Challenge 3 - eliminatie en je moet terugvallen en 10 tegenstanders inhalen
Challenge 4 - 3 rondes cup

Beloning $10,000 en 5 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
Om de serie waar deze auto inzit op 100% te brengen heb je een PR van 53.0 nodig,
om deze wagen op 53.0 te brengen kost alle R$ upgrades + 65GC.

Drivetrain 32GC
Brakes 15 GC
Tires & Wheels 18 GC

Event = 30 GC
Serie 100% = 25 GC

Kost dus 10GC om de serie op 100% te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Vrij goed te doen dus en de Mustang valt me ook erg mee in de bochten. Ben tot op heden redelijk positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Wow een yank die in de bocht niet rechtdoor wil? :-)
Uniek dus ,ik begin vanavond aan die missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook begonnen op een andere ipad2 met 64gb lekker veel geheugen over dag 1 al klaar en bedankt voor de race info mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 op Indianoplis Road Course.
Challenge 1 - snelheidsrecord
Challenge 2 - 2 rondes cup
Challenge 3 - eliminatie en blijf je 60 seconden eerste dan is de race klaar
Challenge 4 - autocross

Beloning 5 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is te doen lijkt me Tijar.
Breng deze wagen vlug op 53 ps om de serie op 100 % te krijgen gaat het ook makelijker lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 was een makkie en dag 3 lijkt me ook niet heel spannend. Later komt nog Mount Panorama in tegengestelde richting dat wordt wel iets leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die tegengestelde richting challenges echt vervelend... vooral omdat de auto dan anders stuurt... Het lijkt gewoon dat de auto altijd alleen maar in de normale richting wil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:31:
ik vind die tegengestelde richting challenges echt vervelend... vooral omdat de auto dan anders stuurt... Het lijkt gewoon dat de auto altijd alleen maar in de normale richting wil...
Klopt, je moet de stuurassistentie uit zetten, die werkt alsof je de normale kant op rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:31:
Ik vind ze wel leuk, een bekend circuit krijgt dan weer een totaal nieuwe inhoud. Heb al een beetje geoefend van de week en op zich is het een circuit wat goed te doen is.

Er komt ook weer een challenge zonder licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusmeijer
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-01-2016
Ik heb een Nvidia Shield tablet waar ik Real Racing 3 op speel.
Het racen zelf gaat prima maar zodra ik een aankoop doe uit de winkel voor goud of RS of ik wil een auto upgraden met een VIP Delivery via Google play krijg ik nadat ik heb betaald met mijn Google account een melding "time out voor verbinding"terwijl ik op mijn GSM hoor dat er een mail is binnen gekomen dat de betaling is afgerond.
Vervolgens zie ik in het spel dat mijn auto nog niet is geupdate , ook niet als ik het spel sluit en de tablet opnieuw op start.
Ten einde raad moet ik voor de zoveelste keer het geld terug vragen via Google.
BALEN :(
Zijn er meer forum leden die hier last van hebben en misschien een oplossing hier voor hebben.
Ik heb een prima internet verbinding met voldoende up en download snelheid.

Alvast bedankt Peter

[ Voor 5% gewijzigd door petrusmeijer op 22-01-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 Mount Panorama

Challenge 1 - 3 rondes en win
Challenge 2 - endurance en win zonder te botsen
Challenge 3 - win binnen 130 seconden
Challenge 4 - 4 rondes en win met een gemiddelde van 172 km/uur
Challenge 5 - rijd Mount Panorama in tegengestelde richting en win, 4 tegenstanders

De laatste challenge is het meest lastig, tijdens het oefenen kwam ik er achter dat je je tegenstanders
tegenkomt op het bochtige gedeelte op de top van Mount Panorama. Let goed op of dat je elkaar voorbij gaat zonder te botsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
petrusmeijer schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:55:
Ik heb een Nvidia Shield tablet waar ik Real Racing 3 op speel.
Het racen zelf gaat prima maar zodra ik een aankoop doe uit de winkel voor goud of RS of ik wil een auto upgraden met een VIP Delivery via Google play krijg ik nadat ik heb betaald met mijn Google account een melding "time out voor verbinding"terwijl ik op mijn GSM hoor dat er een mail is binnen gekomen dat de betaling is afgerond.
Vervolgens zie ik in het spel dat mijn auto nog niet is geupdate , ook niet als ik het spel sluit en de tablet opnieuw op start.
Ten einde raad moet ik voor de zoveelste keer het geld terug vragen via Google.
BALEN :(
Zijn er meer forum leden die hier last van hebben en misschien een oplossing hier voor hebben.
Ik heb een prima internet verbinding met voldoende up en download snelheid.

Alvast bedankt Peter
Hallo Peter ik ken het probleem niet maar ik zou zo min mogelijk geld stoppen in RR3 en aankopen in de winkel vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt minimaal 2 keer servicen voor dag 4 om niet met een auto-in-het-rood te rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tot nu toe kun je makkelijk winnen met een auto in het rood,dus zal wel meevallen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik denk alleen dat je voor de laatste challenge een auto nodig hebt zonder schade dus ik zou een agent inzetten of vooraf de auto repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ook laatste challenge met auto in het rood is goed te doen.
Ik vind het wel opvallend dat de auto's vanaf de start zo bij mij wegrijden. Bochtensnelheid kennen ze gelukkig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ja, optrekken is een drama. Daarna gaat het aardig vlot. Kon de laatste challenge niet in het rood, winnen. Maar even een reparatiebeurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 Nurburgring

Challenge 1 - snelheidsrecord zonder slippen
Challenge 2 - autocross
Challenge 3 - 1 ronde cup en win met minstens 274m voorsprong zonder de auto te beschadigen
Challenge 4 - 3 rondes cup in het donker zonder kaart
Challenge 5 - eliminatie en je mag maximaal 2e liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:01:
Ja, optrekken is een drama. Daarna gaat het aardig vlot. Kon de laatste challenge niet in het rood, winnen. Maar even een reparatiebeurtje
Is volgens mij een foutje maar zodra er een bocht komt staat de rest praktisch stil :-)
Circuit in tegengestelde richting blijft leuk en was redelijk makkelijk methode auto in het groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 4 was goed te doen ook de laatste met stuur assistentie uit ( bedankt voor de tip) op naar de laatste dag. En ja het optrekken is inderdaad een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Zit nu precies op het advies met de upgrades. Ik red het steeds net niet. Zitten jullie hoger met de upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De challenges zijn tot nu toe makkelijk te halen ook zonder advies zit op ongeveer 50 op naar dag 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Dit was de makkelijkste challenge tot nu toe! Auto is binnen
Pagina: 1 ... 30 ... 65 Laatste