[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 29 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cathweazle
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Ik heb nog nooit voor een spuitbeurt betaald . Wat ik doe is hem een andere kleur geven dmv stickers. Spiegelen aanzetten en groot maken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Dag 7 op Suzuka

Challenge 1 - Endurance zonder te botsen
Challenge 2 - Snelheidsrecord op Suzuka Oost. Tip als je niet veel updates hebt, draai bij de start om en rij een stuk van het circuit terug zodat je het gehele rechte stuk hebt.
Challenge 3 - Duel/flitsfoto/afvalrace, ik heb de flitsfoto gekozen maar afhankelijk van je updates kun je ook kiezen voor de andere 2
Challenge 4 - 1 ronde cup op Suzuka West binnen 1:09
Challenge 5 - Autocross op Suzuka Oost, haal binnen 5 seconden 161km/uur en win.

[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 30-12-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Cathweazle schreef op woensdag 30 december 2015 @ 02:00:
Ik heb nog nooit voor een spuitbeurt betaald . Wat ik doe is hem een andere kleur geven dmv stickers. Spiegelen aanzetten en groot maken en klaar.
Nee daar doe ik ook niet aan, zonde van het goud. Je ziet soms op Facebook auto's voorbij komen die serieus mooi aangepast zijn, petje af ik doe het ze niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

3rw1nk schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:36:
Wij zoeken dus nog een paar actieve rijders ,dus wie interesse heeft zeg het hier dan vraag ik hoe nu verder ,want wij hebben een paar leden die te weinig rijden
Ik zit in een team waarbij de rijders niet actief zijn. Wat is de naam van je team dan kan ik mijzelf aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 7 klaar en ik doe ook niets aan veranderen ben het met Tijar eens zonde van het goud dit is mooi ik probeer wel alle racen op 100% te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 7 was weer eenvoudig te doen. Ik heb voor race 1 de monteur ingezet zodat ik niet te veel schade opliep. En ik kon zo gewoon doorrijden ipv zodra ik #1 was stoppen en de tijd uitzitten. Ik had nu 2x zoveel km en dus ook 2x de hoeveelheid r$.
Bij de fotofinish heb ik eerst de bots wat gedowndumbed. Uiteindelijk eenvoudig kunnen winnen. De andere races zijn minder tricky... eigenlijk verbaas ik me dat het tot nu toe zo eenvoudig gaat. In het verleden is het wel eens anders geweest met het 'gratis' verkrijgen van auto's via evenementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik verbaas me ook Rob, ik kan me nog een update herinneren dat je 10 achterruiten moest vernielen om door te komen, volgens mij op Brands Hatch. Dit waren lastige Challenges en ook Challenges waar je niet van de baan mag raken en zonder schade rijden zijn ook wat lastiger.

Maar wie weet wat ons nog te wachten staat bij de laastste 2 dagen.

Het onderhoud op dag 7 heb ik gedaan voor de 4e challenge, de eerste 3 zijn net te doen in het groen.

Succes iedereen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tijar op 30-12-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik had grote moeite met de laatste (slip niet op spa).. Als je al langs de megacrash bij de pits kwam, kon ik maar niet winnen. Telkens na 3 x proberen wagen al in het rood, dus 3 uur wachten. Uiteindelijk echt met veel mazzel gelukt omdat de helft tijdens de start crash net uit mijn weg ging.

Nu dag 7...

en die was weer bizar simpel...

[ Voor 5% gewijzigd door superduper op 30-12-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:12:
Dag 7 was weer eenvoudig te doen. Ik heb voor race 1 de monteur ingezet zodat ik niet te veel schade opliep. En ik kon zo gewoon doorrijden ipv zodra ik #1 was stoppen en de tijd uitzitten. Ik had nu 2x zoveel km en dus ook 2x de hoeveelheid r$.
Bij de fotofinish heb ik eerst de bots wat gedowndumbed. Uiteindelijk eenvoudig kunnen winnen. De andere races zijn minder tricky... eigenlijk verbaas ik me dat het tot nu toe zo eenvoudig gaat. In het verleden is het wel eens anders geweest met het 'gratis' verkrijgen van auto's via evenementen.
ik denk dat ik wel weet wat het lastige kan zijn in deze serie.
Op 2 januari om 1.00 uur in de nacht sluit de serie af (ook al begon je later)
Die laatste dag wordt gewoon lastig (1 jan). Om 12 uur in de nacht ben ik onder invloed en kan ik echt niet rijden totdat ik ben uitgeslapen.
En als ik dan ben uitgeslapen de rest van de dag vol met verplichtingen en drank, denk dat dit voor mij het grootste probleem is van deze serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
DCR schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:22:
[...]

Ik zit in een team waarbij de rijders niet actief zijn. Wat is de naam van je team dan kan ik mijzelf aanmelden.
We zitten momenteel vol........maar er kan zo ruimte gemaakt worden ,de gemiddelde speeltijd van een speler zit rond de 900 uur en van level 130 naar ergens in de 300
Geef maar even je level door dan overleg ik even met de teambaas,,het volgende teamevent begint pas over 8 dagen dus tijd genoeg :)
We hebben namelijk weleens gehad dat er mensen mee wilden doen met level 11😕

Niets mis mee ,zo zijn we allemaal begonnen maar wij willen de meer ervaren spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:59:
[...]

ik denk dat ik wel weet wat het lastige kan zijn in deze serie.
Op 2 januari om 1.00 uur in de nacht sluit de serie af (ook al begon je later)
Die laatste dag wordt gewoon lastig (1 jan). Om 12 uur in de nacht ben ik onder invloed en kan ik echt niet rijden totdat ik ben uitgeslapen.
En als ik dan ben uitgeslapen de rest van de dag vol met verplichtingen en drank, denk dat dit voor mij het grootste probleem is van deze serie
Haha dat probleem zullen veel spelers hebben. Ik heb een paar weken geleden een test gedaan om te kijken of alcohol invloed heeft op je prestaties en dat heeft het :)

Een aantal glazen whisky geeft je het gevoel dat je veel meer risico kunt nemen en de rondetijden lagen gemiddeld lager en ook een paar behoorlijke crashes meegemaakt.

Verwijderd

Dag 8 op catalunya 5 racen die in 1 keer te doen zijn. Tijar ik laat aan jouw over om het te beschrijven er zit geen enkele lange race bij. Op naar de laatste dag op 1 januari hoop op tijd nuchter te zijn.

• Tijar
Bij deze Danny 👍

Challenge 1 - Autocross op La Catalunya
Challenge 2 - Afvalrace en je moet op 12 seconden 177 km/uur of harder rijden en winnen. Let op
het is het kleine circuit op La Catalunya dus haal je snelheid na de eerste bocht en haal daarna de rest in.
Challenge 3 - Autocross/snelheidsrecord/endurance. Ik heb de Autocross gekozen
Challenge 4 - 1 ronde La Catalunya binnen 1:04
Challenge 5 - flitsfoto en dit was nog het lastigste, de bots worden sneller

Beloning R$ 45.000 en 20 goud

Verwijderd

Klopt tijar de laatste is lastig bij mij was de snelheid 229,5 en bedankt voor het plaatsen van de gegevens 👊

• Tijar
Trouwens wel vreemd dat je met deze auto op die kleine circuits moet rijden, ik had toch liever gezien dat Le Mans, Monza en Silverstone er tussen zaten.

Spa was daarentegen wel OK.

[ Voor 9% gewijzigd door Tijar op 31-12-2015 09:47 ]

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik kom niet door de 4e challenge. Zit nu te overwegen om nog een upgrade te doen. Ik heb de banden, de uitlaat en de motor nog op 1 upgrade staan. Zou dit nog helpen?

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik zit ook vast op de 4e. Haal de tijd wel, maar wordt steeds 4e..

• Tijar
Bots vertragen nog een optie voordat je updates gaat aanschaffen?

• JJ de Bom
Nee, je zit tegen die 1:04 aan. Heb al 10 keer geprobeerd en het scheelt 1 seconde

[ Voor 46% gewijzigd door JJ de Bom op 31-12-2015 09:49 ]

• Tijar
Dan zijn updates de enige optie ben ik bang.

Verwijderd

JJ de Bom schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:47:
Ik kom niet door de 4e challenge. Zit nu te overwegen om nog een upgrade te doen. Ik heb de banden, de uitlaat en de motor nog op 1 upgrade staan. Zou dit nog helpen?
ik heb alle geld updates gedaan en had in de 4e challege volgens mij iets van 5 seconden over.
Moet de laatste challenge nog, maar ff auto in reparatie staan. Haalde de top niet.
Straks als ik begin aan de laatste challenge eerst voor de zekerheid de bots vertragen voor morgen de laatste dag.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

door bij de start de binnen lijn te pakken 4e opdracht makkelijk gehaald. Heb nu wel banden/uitlaat met goud geupgrade.

Vertragen van bots helpt volgens mij hier niet zo veel, ook niet bij de flitsfoto bij opdracht 5. Blijft gewoon op 229.5 staan.

Verwijderd

Ik kan de bots wel degelijk vertragen, gaat alleen niet heel snel dat vertragen maar het lukt wel hoor, zit nu op 226,6 km/u

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:59:
Ik kan de bots wel degelijk vertragen, gaat alleen niet heel snel dat vertragen maar het lukt wel hoor, zit nu op 226,6 km/u
o cool. Hoe doe jij dat? kies je na afbereken voor 'opnieuw' of ga je er steeds uit en start de sessie helemaal?

Speel je online of offline?

Verwijderd

Ik speel offline, en als je kiest voor opnieuw dan worden de bots volgens mij niet trager. Start de sessie helemaal opnieuw.
Is uiteindelijk wel veel wachten maar dat moet dan maar

• JJ de Bom
Ik heb nu 13 upgrades gedaan, is dat dan te weinig? De upgrades die zouden moeten zijn de motor 40 gold, de uitlaat 32 gold en de banden 34 gold. Welke zou het beste werken als dit te weinig zou zijn?

• Tijar
Ik denk dat je even moet kijken wat je aan topsnelheid gaat winnen met de 3 updates en dan degene kiezen waar je het meeste mee vooruit gaat.

• JJ de Bom
Het vervelende van deze upgrades is dat daarna weer een gold upgrade komt. Ik heb geld genoeg maar weinig goud. Ik doe het altijd zo, dat als ik een goud upgrade selecteer er direct een geld upgrade achteraan komt. Dat is bij deze niet zo. Hoeveel upgrades hebben jullie gedaan dan? Ik zit op de reparatie te wachten en zit nog steeds vast op de 4e challenge. De tijd van 1:04 lukt wel, ik kom alleen de eerste auto met geen mogelijkheid voorbij.

Verwijderd

Vertragen van de bots werkt wel degelijk. Ze vertragen alleen niet zo snel. Het is ook afhankelijk bij wat voor evenement je de bots vertraagt. Zie rr3 wikia voor details: http://rr3.wikia.com/wiki...Methods_to_slow_bots_down

Voor reign supreme meer info: http://rr3.wikia.com/wiki...Methods_to_slow_bots_down

• 3rw1nk
Het ziet er naar uit dat die regera een nieuwjaarscadeautje is van rr3 want de missies zijn ongelofelijk simpel
Of de laatste dag moet nog een verrasing opleveren maar denk het eerlijk gezegd niet
En dat de missie stopt voor iemand de zeg maar vandaag begint om 2 januari om 1 uur ? Lijkt me sterk, ik denk dat je na die datum niet meer kunt beginnen met de missie om een regera te winnen

• Tijar
Dag 9:

First event is a speed record with the added conditions of no skidding or time off track.
This will be a difficult one, so stay focused.
Goal 1
Win this event without skidding or going off track

Good job. Now, same rules - no skidding, nor time off track - but this time we have 5 laps of Catalunya.
Goal 2
Win this event without skidding or going off track

They are pairing off drivers now. You are going to have to beat your opponent in a head to head,
and to really rub it in, make sure you lap them.
Goal 3
Lap your opponent and win

Just a bit more to go. They have got a line-up of three separate events, and you have to come first in one
of them. An endurance run, and two speed snaps. Good luck.
Goal 4
Win any one of these events

Almost there! You will have to accelerate to 140 mph (225 kph) at 25 seconds into the race and win again,
but this time it is an elimination event. Watch the field out there!
Goal 5
Accelerate to 140 mph (225 kph) at 25 seconds into the race and win

Fantastic work! You have done it! Now to really celebrate the prowess of the Regera,
complete 3 laps of Catalunya before your opponents can complete 2 in the 1974 Porsche 911 Targa.
Goal 6
Complete 3 laps before your opponents complete 2

[ Voor 18% gewijzigd door Tijar op 31-12-2015 14:21 ]

Verwijderd

Lijkt te doen (als je nuchter bent), alleen kunnen de eerste 2 goals problemen opleveren. en dan vooral denk ik goal 2 waarbij je 5 rondes gefocust moet blijven.
Denk dat als je de eerste 2 goed doorkomt de rest ook wel is te doen, helaas wel een onderhoud nodig na 5 rondes catalunya

• Tijar
Ik ga er morgen even op mijn gemak voor zitten als de drank uitgewerkt is :-)

Fijne jaarwisseling iedereen!

Verwijderd

Jij ook fijne jaarwisselling en een gelukkig nieuwjaar ook alle anderen racers

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Dat 2016 ook nog een mooi RR3 jaar mag worden.
Beste wensen !!!

Verwijderd

Je kan voor race 2 een monteur inzetten zodat je geen schade oploopt. Dan zou het te doen moeten zijn om zonder reparatie alle races van dag 9 achter elkaar te doen.
*hik*.... (iets met 2016 en goed enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Met een flinke scheut op win je ook ,verstand op 0 en blijven rijden heb dat barrel net gewonnen yeháááááaaaaaq happy new yearrrrr

[ Voor 22% gewijzigd door 3rw1nk op 01-01-2016 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
De beste wensen voor 2016 en veel raceplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Iedereen de beste wensen voor 2016 en maak er een mooi jaar van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
In de normale series is er gedurende 2 dagen 100% roem bij elke race. Lekker om weer snel,wat goud te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik vind goal3 -lap opponent- toch wel weer knap lastig.. Ik heb al best wat upgrades moeten kopen en kom tot een tijd van 6:45 (opp Janssens 8:06) en dat is bij lange na niet genoeg. Ik kom ongeveer 4200 m voorsprong, maar heb geen idee wat de tracklengte is. Zal wel flink meer zijn, want hij is nog niet eens in beeld..

Iemand nog een tip?

edit: nodeju rij ik 6:44, is de opp ineens met 8.1 5s sneller dan anders. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door superduper op 01-01-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De tracklengte is 4670 meter, handig om te zien of je in de buurt bent.

Speel je op een Android of IOS apparaat want de bots vertragen op iOS lijkt minder goed te werken.

[ Voor 41% gewijzigd door Tijar op 01-01-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:23
Allemaal de beste wensen voor 2016!!

Ik heb de regera ook binnen met alleen R$ upgrades, ik vond de Head to Head lastig, maar een flinke duw in het begin deed wonderen. met de rest geen moeite gehad gelukkig.
Nu inderdaad 2 dagen dubbele roem, als ik tijd heb ga ik eens Le Mans onveilig maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:17:
De tracklengte is 4670 meter, handig om te zien of je in de buurt bent.

Speel je op een Android of IOS apparaat want de bots vertragen op iOS lijkt minder goed te werken.
speel op een iphone en vertragen help idd nauwelijks. Zie wel als ik meteen stop dat de tijd van de opp 8:42 is, maar als je racet dan doet hij het in 8:01. Scheelt 40s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
In d eerder genoemde tips en trucs wordt aangegeven dat de tijd die de tegenstander rijdt een gemiddelde tijd is. Je ziet dus niet dat de bots vertragen maar ze doen het wel. Ik heb de race geskipt en de Regera inmiddels binnen.

Ik zie nu dat de Agera R ook in de aanbieding is. 400 goud. Zit te dubben. Ben bezig met nog een aantal rondes en dan ga ik naar het volgende level. Kom dan net over de 400 goud. Wat zouden jullie doen. Kopen en weer opnieuw beginnen met goud sparen of laten schieten en de nieuwe auto's met races bij elkaar rijden, waarbij af en toe een race geskipt kan worden. Ik rij eigenlijke weinig om snel naar een volgend level te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:24:
[...]

speel op een iphone en vertragen help idd nauwelijks. Zie wel als ik meteen stop dat de tijd van de opp 8:42 is, maar als je racet dan doet hij het in 8:01. Scheelt 40s!
Speel je wel offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:43:
In d eerder genoemde tips en trucs wordt aangegeven dat de tijd die de tegenstander rijdt een gemiddelde tijd is. Je ziet dus niet dat de bots vertragen maar ze doen het wel. Ik heb de race geskipt en de Regera inmiddels binnen.

Ik zie nu dat de Agera R ook in de aanbieding is. 400 goud. Zit te dubben. Ben bezig met nog een aantal rondes en dan ga ik naar het volgende level. Kom dan net over de 400 goud. Wat zouden jullie doen. Kopen en weer opnieuw beginnen met goud sparen of laten schieten en de nieuwe auto's met races bij elkaar rijden, waarbij af en toe een race geskipt kan worden. Ik rij eigenlijke weinig om snel naar een volgend level te rijden.
Welke auto's mis je nog meer want als je de Agera R koopt moet je ook even kijken hoeveel PR je nodig hebt om de serie uit te rijden. Als je dan geen goud meer hebt om upgrades te kopen dan is het misschien zonde van je goud.

Wel is het de komende 2 dagen bij elke race 100% roem dus wel een optie om vrij snel aan goud te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik moet er nog 12. Waaronder La ferrari, agera R, Toyota LMP, Porsche 2015, Bugatti spyder, Porsche en audi LMP 2015, ferrari 590, stingray classic, McLaren F1, Veneno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regera binnen was goed te doen kan nu weer een serie op 100% brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik loop nu vast. Ik heb de Agera R nog niet. De eerste serie kunnen doen, maar de tweede en derde wordt al om de Agera gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste dag was eigenlijk net zo eenvoudig als de eerdere dagen. De regera heeft een prima wegligging zodat je niet heel erg voorzichtig door de bochten hoeft om niet te slippen. En juist in de bochten win je de race omdat de bots als een slak er door heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja klopt een heerlijke auto om mee te rijden maar ik blijf erbij dat ik hem toch graag op Le Mans had gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de serie kun je deze op le mans rijden heb genoeg ps omdaar te kunnen rijden be benieuwd naar zijn prestaties rijd nu veel lemans op 10 ronden levert lekker veel roem op en uitendelijk goud toch weer iedere keer 38 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De serie had ik op 4 races compleet en ik kon vanmorgen alleen de tijdrit op Le Mans rijden maar was wel een aparte ervaring. De Regera komt in de buurt van de Toyota TS040.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de auto ook binnen.

Dag 9 de 4e race ( waar je uw tegenstander op 1 ronde moet rijden) vond ik toch wel een lastige.
Ik kwam voortdurend enkele meters te kort.
Na zeker 10 x proberen toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Toyota niet, maar de 2015 LMP1's zijn toch sneller dan de eerste serie? En de regera is een stuk sneller dan de 2015 LMP1's. Hoezo kom je dan op een vergelijkbare ronde als de Toyota? Is de grip in de bochten dan toch een stuk minder zodat je langzamer door de bochten moet met de regera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu leider geworden van de dutch drivers goede rijders zijn welkom er zijn nog enkele niet actieve in mijn team dus kom er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:19:
Ik heb de Toyota niet, maar de 2015 LMP1's zijn toch sneller dan de eerste serie? En de regera is een stuk sneller dan de 2015 LMP1's. Hoezo kom je dan op een vergelijkbare ronde als de Toyota? Is de grip in de bochten dan toch een stuk minder zodat je langzamer door de bochten moet met de regera?
Net even een testje gedaan en qua rondetijden kun je met de Toyota TS040 ongeveer 2:40 halen en met de Regera 2:48. Op de lange rechte stukken is de Regera veruit de snelste auto die ik in mijn garage heb staan maar in de bochten verlies je heel veel snelheid, ook het aanremmen van de bochten kost veel tijd.

De TS040 haalt op het eerste rechte stuk ongeveer 415-418 kilometer per uur terwijl de Regera de 450 kilometer per uur aantikt.

Als je dan de bocht voor het eerste rechte stuk bekijkt zijn de verschillen precies andersom, de TS040 haalt in deze bocht de 300 kilometer per uur en de Regera komt net bij de 250 kilometer per uur uit.

De Regara is een fijne auto maar ik heb nog steeds de volgende 5 in mijn top 5 staan:

- Toyota TS040
- Porsche RSR 2015
- McLaren P1
- Porsche 919
- Audi R18 E-tron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het volgende event begint over 14 uur, hierbij alvast de inhoud.

Win a FREE McLaren 12C Spider! (unlock via career from the January 7th)

Speedrush TV Challenge - Season 3

Stage 1 - Season Opener
Goal 1
Win this cup event
Goal 2
Win these events
Goal 3
Win this cup event within 1 minute 36 seconds

Stage 2 - Home Turf Challenge
Goal 1
Win this head to head event
Goal 2
Sprint to the finish line
Goal 3
Win these events and don't go off track
Goal 4
Win this cup event

Stage 3 - German Challenge
Goal 1
Win this elimination without taking damage
Goal 2
Win this drag race event
Goal 3
Win this head to head event and lead by more than 150yd (137m)
Goal 4
Win these events
Goal 5
Win this cup event without headlights on and don't go off track

Stage 4 - Italian Challenge
Goal 1
Place at least 3rd with an average speed of 117 mph (188 kph)
Goal 2
Place at least 3rd in these events and take no damage
Goal 3
Win either event and reach a top speed of 194 mph (312 kph)
Goal 4
Beat the top speed and don't go off track
Goal 5
Win this event while either damaging 6 rear car windscreens OR lapping 1 opponent

Stage 5 - Finale
Goal 1
Win this cup event with 25 seconds spent off track or drive it backwards
Goal 2
Place at least 3rd in these events and don't go off track
Goal 3
Win these events
Goal 4
Goal 5
Win this cup event and don't go over 150 mph (241 kph)
Goal 6
Win this final race to win the Speedrush TV Challenge - Season 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

waar zit die optie Speedrush TV Challenge - Season 3?
Tijar schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:26:
Het volgende event begint over 14 uur, hierbij alvast de inhoud.

Win a FREE McLaren 12C Spider! (unlock via career from the January 7th)

Speedrush TV Challenge - Season 3

Stage 1 - Season Opener
Goal 1
Win this cup event
Goal 2
Win these events
Goal 3
Win this cup event within 1 minute 36 seconds

Stage 2 - Home Turf Challenge
Goal 1
Win this head to head event
Goal 2
Goal 3
Win these events and don't go off track
Goal 4
Win this cup event

Stage 3 - German Challenge
Goal 1
Win this elimination without taking damage
Goal 2
Win this drag race event
Goal 3
Win this head to head event and lead by more than 150yd (137m)
Goal 4
Win these events
Goal 5

Stage 4 - Italian Challenge
Goal 1
Place at least 3rd with an average speed of 117 mph (188 kph)
Goal 2
Place at least 3rd in these events and take no damage
Goal 3
Win either event and reach a top speed of 194 mph (312 kph)
Goal 4
Beat the top speed and don't go off track
Goal 5
Win this event while either damaging 6 rear car windscreens OR lapping 1 opponent

Stage 5 - Finale
Goal 1
Goal 2
Place at least 3rd in these events and don't go off track
Goal 3
Win these events
Goal 4
Goal 5
Win this cup event and don't go over 150 mph (241 kph)
Goal 6
Win this final race to win the Speedrush TV Challenge - Season 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Die komt vannacht om 01:00 uur automatisch beschikbaar als nieuw evenement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Update tree voor de 12C:

Engine:
1 = 37 200 R$
2 = 15 PO
3 = 22 PO
4 = 125 500 R$
5 = 50 PO
6 = 282 400 R$

Drivetrain:
1 = 34 600 R$
2 = 51 900 R$
3 = 20 PO
4 = 32 PO

Body:
1 = 27 500 R$
2 = 10 PO
3 = 61 900 R$
4 = 25 PO
5 = 139 100 R$

Suspension:
1 = 31 700 R$
2 = 12 PO
3 = 71 400 R$

Exhausts:
1 = 31 400 R$
2 = 12 PO
3 = 70 600 R$
4 = 105 900 R$

Brakes:
1 = 24 300 R$
2 = 36 400 R$
3 = 15 PO

Wheels & Tyres:
1 = 29 100 R$
2 = 12 PO
3 = 18 PO

# of upgrades : 28
Total R$ : 1 160 900 R$
Total PO : 243 PO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet hoor. De 'dichte' versie van deze mclaren vind ik maar een matige auto. Breekt verschrikkelijk snel uit. Wel snel, maar relatief weinig grip. Ik zal in ieder geval niet teveel investeren in deze auto....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Klopt een draak van een auto en ik ga er ook minimaal in investeren.

De achterlijke Challenges zijn in ieder geval wel weer terug:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij bijna een reden om deze auto te laten schieten. Ik snap niet dat ze dergelijke 'challenges' er tussen zetten. Het heeft niets met racen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat heeft het zeker niet en ik vind dergelijke Challenges ook veel moeilijker dan gewoon racen.

De meest hilarische was wel de NASCAR update waar je door tegen de richting in je tegenstanders kon elimineren, echt briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 1 gehad kun je rustig rijden op naar de gekke uitdagingen van de volgende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 1 op Brands Hatchback

Challenge 1 - 2 rondes cup
Challenge 2 - Endurance en een jager
Challenge 3 - 2 rondes cup binnen 1:36

Beloning 5 goud

Ik ben bij de eerste race begonnen met het vertragen van de bots, nadeel is dat je gelijk een kwartier staat te wachten voordat de rest over finish komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 op Silverstone

Challenge 1 - 1 ronde
Challenge 2 - 1 ronde cup en 1 tegenstander rollende start
Challenge 3 - topsnelheid en snelheidsrecord
Challenge 4 - 2 rondes cup

Beloning 5 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb rustig rondgetourt en de missie van 2 rondes brand's hatch in 1,36 was zelfs nog te winnen met de auto vol in het rood
Op naar silverstone :)
En danny0410 ik zit in een team en ben zeker geen goede rijder,dus helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Op mn android telefoon heb je de mogelijkheid om een racecode in te voeren. Op mn ipad zie ik die mogelijkheid niet. Weet iemand wat je hiermee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Darter Arie schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:04:
Op mn android telefoon heb je de mogelijkheid om een racecode in te voeren. Op mn ipad zie ik die mogelijkheid niet. Weet iemand wat je hiermee kan?
Met een racecode kon je volgens mij een auto met korting kopen. In het verleden had je een code Porsche dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar hoe kan het dat iemand bij mij in het team deze al heeft is deze al eerder geweest ik heb alle wagens op deze na hoe kan hij deze hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bedoel je de nieuwe McLaren 12c? Dat kan alleen maar via de DeLorean actie want de 12C is pas op 07-01-2016 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 Nurnburgring

Challenge 1 - eliminatie
Challenge 2 - dragrace
Challenge 3 - 1 ronde 1 tegenstander
Challenge 4 - autocross en hunter
Challenge 5 - 3 rondes cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je delorean actie niet van gehoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
Als je met de tijd gaat spelen noemen ze dit DeLorean 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL
From back to the future:

Marty McFly: Wait a minute. Wait a minute, Doc. Ah... Are you telling me that you built a time machine... out of a DeLorean?

Dr. Emmett Brown: The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some *style?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Inderdaad lol!

Morgen komt er een challenge waarbij de koplampen niet werken, probeer de schermverlichting van je telefoon/tablet te verhogen zodat je nog wel iets kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Of ergens in een donkere ruimte kruipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb regelmatig le mans 8 rondjes (nachtrit) zonder koplampen gereden omdat ik die aan puin had gereden. Is eigenlijk prima te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:53:
Of ergens in een donkere ruimte kruipen :)
Haha dat is inderdaad ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:34:
Ik heb regelmatig le mans 8 rondjes (nachtrit) zonder koplampen gereden omdat ik die aan puin had gereden. Is eigenlijk prima te doen...
Dat is het ook maar het nadeel is dat je ook snelheid verliest als je botst en dat probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Iemand challenge 5 al gedaan, ik vond het een makkie want het was absoluut niet donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ja gedaan ,viel idd wel mee omdat je alle tijd had omdat de botjes traag waren
Op naar morgen👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ook gehaald, zelfs met wagen die onderhoud nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Challenge 5 was simpel ja.. Net als de andere 4.... Dag 3 is binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 3 binnen was wel leuk in de nacht had alleen even moeite met drag race maar op naar de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blijven rijden op de 2de plaats tot enkele bochten van het einde, zo gemakkelijk gewonnen.
Tijar schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 02:23:
[...]

Haha dat is inderdaad ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Monza

1 3 rondes en wordt minstens 3e met een gemiddelde snelheid van 188 km/uur
2.1 2 rondes en wordt minstens derde zonder schade
2.2 afvalrace en wordt minstens derde zonder schade
3 win 1 van deze evenementen met een stopsnelheid van 312 km/uur, lange afstand of cup race

De rest volgt nog 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:11:
Dag 3 binnen was wel leuk in de nacht had alleen even moeite met drag race maar op naar de volgende
Ik kom niet door de drag race heen op dag 3. Lijkt erop of ik de bots ook niet kan vertragen (komt dit omdat je minimaal 4de wordt en bots dus niet vertragen?). Wie is wel verder gekomen dan de drag race op dag 3 zonder goud updates.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hierbij de rest:

4 verbeter de topsnelheid en raak niet van de baan
5 win dit evenement door 6 achterruiten te beschadigen of een ronde voorsprong te nemen op 1 tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:24:
[...]

Ik kom niet door de drag race heen op dag 3. Lijkt erop of ik de bots ook niet kan vertragen. Wie is wel verder gekomen dan de drag race op dag 3 zonder goud updates.
Ik heb wel wat goud updates dus ik kan het je niet vertellen, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:24:
[...]

Ik kom niet door de drag race heen op dag 3. Lijkt erop of ik de bots ook niet kan vertragen (komt dit omdat je minimaal 4de wordt en bots dus niet vertragen?). Wie is wel verder gekomen dan de drag race op dag 3 zonder goud updates.
Mij is het na veel proberen gelukt. Je moet gewoon telkens ruim verliezen en dan retry doen en zo geraak je langzaam door de 3 rondes (dus de race niet afsluiten!). Ok reed ongeveer een tijd van 10,85s-10,90s (alleen RS updates) en dit was in het begin nooit voldoende om mee te winnen, maar na een aantal pogingen wel blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 is op Indianapolis.

Challenge 1 is het circuit in tegengestelde richting of 25 seconden buiten de baan.

Om te oefenen 1 tegen 1 met de McLaren MP4-12C
Pro/Am - V8 Performance Brawl 9.3
Pro - Modern Sports Classics 5.2
Elite - Vanguard Challenge 22.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:22:
[...]

Mij is het na veel proberen gelukt. Je moet gewoon telkens ruim verliezen en dan retry doen en zo geraak je langzaam door de 3 rondes (dus de race niet afsluiten!). Ok reed ongeveer een tijd van 10,85s-10,90s (alleen RS updates) en dit was in het begin nooit voldoende om mee te winnen, maar na een aantal pogingen wel blijkbaar :)
Op de laatste dag ook weer een dragrace met als doel goud binnen harken, vertraag de bots waar hen kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Net 6 ruiten gemold. Er staat in de opdracht: win door 6 ruiten te breken of door 1 ronde voorsprong op een achterblijver. Ik werd 5e met 6 gebroken ruiten, maar niet gewonnen.

Ik begrijp dus dat je en 6 ruiten moet breken en moet winnen?

[ Voor 15% gewijzigd door JJ de Bom op 06-01-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voor 1 ronde gekozen maar 6 ruiten is mischien makelijker maar op naar de laatste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Indianapolis

1 2 rondes en 25 seconden buiten de baan of het circuit in omgekeerde richting, ik heb gekozen voor de 25 seconden en is goed te doen. Lekker rally racen :-)
2 flitsfoto, autocross en snelheidsrecord wordt minstens 3e er raak niet van de baan
3 dragrace en een afvalrace win deze evenementen
Pagina: 1 ... 29 ... 65 Laatste