Nee heb ik niet en zou niet weten waar ik die vandaan haal.
In de allerlaatste race ben ik volstrekt kansloos. Wordt maximaal 4e in 4.53 terwijl de winnaar in in 4.37 over de streep komt. En online of offline maakt geen verschil en ook telkens opnieuw beginnen maakt geen verschil. Hoe hebben jullie die laatste race gedaan?
Tijar handig dat je de beloningsstructuur van te voren wist. Zo heb ik twee gold upgrades kunnen doen met erachteraan nog 2 R$ Upgrades. Anders is het altijd maar afwachten wat er achter een goldupgrade zit.
Tijar handig dat je de beloningsstructuur van te voren wist. Zo heb ik twee gold upgrades kunnen doen met erachteraan nog 2 R$ Upgrades. Anders is het altijd maar afwachten wat er achter een goldupgrade zit.
Verwijderd
YES !!!!!!!!, het is me gelukt ben er doorheen en heb geen goud updates gebruikt.
Bemax, ik heb de eerste race van dag 7 wel 20 keer achter elkaar direct afgebroken hierdoor ging de snelheids van de bots zwaar omlaag en heb ik dus geen goud update hoeven te gebruiken.
Heb er overigens voor gezorgd dat ik alle andere races ook maar met een zeer klein verschil heb gewonnen
Bemax, ik heb de eerste race van dag 7 wel 20 keer achter elkaar direct afgebroken hierdoor ging de snelheids van de bots zwaar omlaag en heb ik dus geen goud update hoeven te gebruiken.
Heb er overigens voor gezorgd dat ik alle andere races ook maar met een zeer klein verschil heb gewonnen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 13:29 ]
Exact zoals ik het ook gedaan heb, werkt prima dat vertragen.
Lambo is binnen maar was geen makkie vandaag en dan met name de 5e missie als ik remde om aan de 139 km/hr te komen schoten ze me links en rechts voorbij
Dus heb na een keer of wat proberen maar de botjes vetraagt
Op naar de regera😎
Dus heb na een keer of wat proberen maar de botjes vetraagt
Op naar de regera😎
Dit soort challenges zitten er in de Reign Supreme uitdaging: Accelerate to 126 mph (203 kph) at 20 seconds into the race and win.
Gewoon de race starten en direct ermee stoppen vanaf dat de race begonnen is door op te geven en opnieuw te starten. Na verloop van tijd 10x opgeven worden je tegenstanders automatisch tragerVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:22:
Hoe doe je vertragen bumbdownen
Wacht wel totdat je de 3 groene lichten bij de start hebt gezien.
Net jullie tip opgevolgd en super makkelijk de eerste drie races van vandaag gehaald! Nu even alles repareren en dan hopelijk over 1,5 uur ook de huracan binnen
Ik heb nu nog alleen onderhoudskosten betaald voor de auto!
Jongens, in 5 minuten twintig keer opnieuw gestart en laatste race gewonnen 4.58 met 1,5 km voorsprong! Heb alleen de 290km/h overgeslagen, want dat redde ik niet met de stock auto.... In ieder geval onder de streep nog wat munten hieraan verdiend en m'n eerste gewonnen auto in de pocket!
Zo gewoon nog een keer proberen, het gaat echt wel lukken.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:56:
wat een erge wagen is dit denk dat ik er nooit meer mee rijd
Verwijderd
Doordat je op de streep een voorsprong hebt van 1,5 km worden de bots ook weer sneller. Als je bots vertraagd moet je de races proberen te winnen met een minimale voorsprong. Des te hoger de voorsprong des te sneller worden de botslllustrious schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:57:
Jongens, in 5 minuten twintig keer opnieuw gestart en laatste race gewonnen 4.58 met 1,5 km voorsprong! Heb alleen de 290km/h overgeslagen, want dat redde ik niet met de stock auto.... In ieder geval onder de streep nog wat munten hieraan verdiend en m'n eerste gewonnen auto in de pocket!
Ik heb het gisteren mooi kunnen afronden. Heb 9 upgrades aangeschaft (allen RS) en daarmee, mits bots slowdown, alles van de 1ste keer gewonnen. 
De 290 challange ook vd 1ste keer gehaald doordat ik genoeg voorsprong had en dus niet remde voor de laatste bocht en volle bak de wagen liet crashen maar daardoor wel 290 aan te tikken.
De 290 challange ook vd 1ste keer gehaald doordat ik genoeg voorsprong had en dus niet remde voor de laatste bocht en volle bak de wagen liet crashen maar daardoor wel 290 aan te tikken.
Top gedaan en inderdaad de juiste tactiek als je genoeg voorsprong hebtLambo LP670 SV schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:09:
Ik heb het gisteren mooi kunnen afronden. Heb 9 upgrades aangeschaft (allen RS) en daarmee, mits bots slowdown, alles van de 1ste keer gewonnen.
Ik heb hem ook, maar wat een sof zeg, die auto. Wist ook niet wat downdumpen was. Dacht dat je daarbij 8 keer laatste moest worden zodat de bots vertragen.
Maar het is dus direct na groen licht stoppen en opnieuw beginnen en hoeveel keer minimaal dan? Voordat je weer begint met de race?
Heb nu teveel upgrades gebruikt en moest de laatste dag toch 3 races skippen. Dat hakt er wel in. Maar ja gewoon vette pech
Maar het is dus direct na groen licht stoppen en opnieuw beginnen en hoeveel keer minimaal dan? Voordat je weer begint met de race?
Heb nu teveel upgrades gebruikt en moest de laatste dag toch 3 races skippen. Dat hakt er wel in. Maar ja gewoon vette pech
Ja de Huracan is niet echt een spektakel moet ik zeggen, ik had er iets meer van verwacht.
Je kunt het vertragen zien aan de tijden van de winnaar, deze moet elke keer iets oplopen als je de race afbreekt. Stel je moet een ronde of 3 rijden en de eerste tijd is een minuut of 5 dan kun je ze vertragen tot 6 minuten en dan heb je meer dan voldoende marge.
Je kunt het vertragen zien aan de tijden van de winnaar, deze moet elke keer iets oplopen als je de race afbreekt. Stel je moet een ronde of 3 rijden en de eerste tijd is een minuut of 5 dan kun je ze vertragen tot 6 minuten en dan heb je meer dan voldoende marge.
Sorry, maar dat begrijp ik niet zo goed. Wat is dan de eerste tijd? De tijd van de winnaar bij de eerste race die je gaat rijden? en dan net zo lang stoppen en opnieuw beginnen tot de tijd van de winnaar zes minuten aangeeft?
Als je voor de eerste keer een race stopt dan krijg je in beeld wie er nummer 1 is geworden met welke tijd, deze tijd moet je in de gaten houden.
De 6 minuten is maar een voorbeeld, aan de hand van de eerste race die je stopt kun je de gemiddelde tijd per ronde van de winnaar berekenen. Bij 3 rondes en uiteindelijk 1 minuut vertragen heb je dus per ronde een extra marge van 20 seconden.
De 6 minuten is maar een voorbeeld, aan de hand van de eerste race die je stopt kun je de gemiddelde tijd per ronde van de winnaar berekenen. Bij 3 rondes en uiteindelijk 1 minuut vertragen heb je dus per ronde een extra marge van 20 seconden.
ik heb 'm ook binnen. Maar bij race 5 van de laatste dag is het me niet gelukt. Ook na vele keren afbreken na het groene licht werden de bots niet trager. Heb die dus geskipt. Koste 35 goud, maar gezien de prijs van de auto was me dat het wel waard. De overige opdrachten vond ik niet echt moeilijk. Het is ook niet mijn favouritte auto....
En nu ga ik darten kijken.
En nu ga ik darten kijken.
Het zou ook een beetje raar zijn als je rugby ging kijken met deze naam Arie 😂😂😂😂😂
Wie is je favoriet?
Wie is je favoriet?
Verwijderd
Bij mij worden de reclame filmpjes niet meer geladen die kunnen zorgen voor extra goud.
Kan nog wel op het icoontje hiervan drukken en beginnen dan met laden maar daarmee stopt het dan ook.
Iemand met dezelfde problemen?
Kan nog wel op het icoontje hiervan drukken en beginnen dan met laden maar daarmee stopt het dan ook.
Iemand met dezelfde problemen?
Is bij mij ook constant, probeer RR3 een aantal maal geforceerd af te sluiten en soms komen de advertenties dan wel in beeld.
Vandaag ineens 5 advertenties.
Vandaag ineens 5 advertenties.
Ik heb gelukkig weinig tot geen last van geen filmpjes. ik reis de wereld rond via een VPN programma en pak regelmatig wat filmpjes in verschillende landen. vandaag al 24 filmpjes gezien.
Verschilt per dag, soms heel weinig en soms over de 40 per dag.
Wat ik wel vaak heb is dat het beeld zwart blijft maar je ziet wel de countdown lopen dus krijg je je goud gewoon
Ook heb ik de laatste tijd dat een willekeurig filmpje vele malen achter elkaar afgespeelt word en ook hiervoor krijg je dus al het goud
Ook heb ik de laatste tijd dat een willekeurig filmpje vele malen achter elkaar afgespeelt word en ook hiervoor krijg je dus al het goud
Volgens mij is Kotter nu ook in IOS verleden tijd
Ik werk met versie 8 of 9 , beide doen het na laatste update rr3 niet meer. Herkennen jullie dat?
Ik werk met versie 8 of 9 , beide doen het na laatste update rr3 niet meer. Herkennen jullie dat?
Ik heb eigenlijk nog geen poging gedaan om Kotter aan de praat te krijgen, misschien als ik de Regera binnen heb dat ik nog eens een poging ga wagen.
Morgen begint de nieuwe challenge, probeer in de eerste challenges zoveel mogelijk de bots te vertragen zodat je hier later gemak van hebt. Morgen is challenge 2 een goede optie om dit te doen!
Morgen begint de nieuwe challenge, probeer in de eerste challenges zoveel mogelijk de bots te vertragen zodat je hier later gemak van hebt. Morgen is challenge 2 een goede optie om dit te doen!
Welke VPN gebruik jij Rubeo38?Rubeo38 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:31:
Ik heb gelukkig weinig tot geen last van geen filmpjes. ik reis de wereld rond via een VPN programma en pak regelmatig wat filmpjes in verschillende landen. vandaag al 24 filmpjes gezien.
Komt er een lemans voor tijdens de regera missie?
Dan weet ik of ik de missie wel of niet kan halen voor ik er een paar honderd goud inpomp
Dan weet ik of ik de missie wel of niet kan halen voor ik er een paar honderd goud inpomp
Ik verwacht van wel, ben je bang voor de lange rechte stukken? Vertraag de bots zoveel mogelijk op de eerste dag van de challenge.
Nee mijn spel crashed steeds als ik lemans moet doen bij missies
Vandaar ,ik vind lemans een mooie baan in carrieremodus rij ik hem vaak en daar crashed die ook vaak maar bij missies is het echt een drama
Ik denk een geheugenkwestie van mijn tablet omdat het zo'n lang circuit is ruim 15 km dacht ik
Als ik cleanmaster gebruik werkt die beter maar met missies dus niet
Vandaar ,ik vind lemans een mooie baan in carrieremodus rij ik hem vaak en daar crashed die ook vaak maar bij missies is het echt een drama
Ik denk een geheugenkwestie van mijn tablet omdat het zo'n lang circuit is ruim 15 km dacht ik
Als ik cleanmaster gebruik werkt die beter maar met missies dus niet
Daar heb ik tijdens de vorige challenge ook heel veel last van gehad maar nu lijkt het wel iets beter te gaan.
Ik heb gisteren voor test 10 rondes Le Mans gereden en dit ging nu prima dus ik hoop dat het morgen ook goed gaat.
Succes in ieder geval.
Ik heb gisteren voor test 10 rondes Le Mans gereden en dit ging nu prima dus ik hoop dat het morgen ook goed gaat.
Succes in ieder geval.
Verwijderd
Weet iemand alwat de eerste dag inhoud zal dan ook maar proberen te winnen met een kleine afstand
Jij ook succes tijar met de regeramissie👍
Stage 1 - The Chance of a Lifetime
Let's start out with a simple race around the track. She's got an impressive kick to her, so take it easy around
those corners. Just make sure to win this event.
Goal 1
Win this event
Now let's try a few other events. An elimination, autocross, and speed snap should give us an idea of how she
handles. Win any one of these events.
Goal 2
Win any one of these events
Regera means 'to reign', so what better way to test this fine machine out than an elimination event between 8
Regeras? Make sure you win!
Goal 3
Win this event
Let's start out with a simple race around the track. She's got an impressive kick to her, so take it easy around
those corners. Just make sure to win this event.
Goal 1
Win this event
Now let's try a few other events. An elimination, autocross, and speed snap should give us an idea of how she
handles. Win any one of these events.
Goal 2
Win any one of these events
Regera means 'to reign', so what better way to test this fine machine out than an elimination event between 8
Regeras? Make sure you win!
Goal 3
Win this event
Verschillende, ik gebruik OpenVPN in combinatie met vpngate.com
En tunnelbear is ook een goeie
Van Gerwen is de favoriet.Tijar schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:00:
Het zou ook een beetje raar zijn als je rugby ging kijken met deze naam Arie 😂😂😂😂😂
Wie is je favoriet?
Thx ik gebruik zelf NordVPN maar een ander alternatief is altijd handig.Rubeo38 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:05:
[...]
Verschillende, ik gebruik OpenVPN in combinatie met vpngate.com
En tunnelbear is ook een goeie
Verwijderd
Eerste dag was een makkie... 1 rondjes suzuka, race winnen. 2e race keuze uit 3 opties: afvalrace, cup of flitsfoto.... Ik heb de laatste gedaan. Laatste is 3 rondjes suzuka, korte circuit. Race winnen... Vergeet je upgrades niet te kopeb en de wagen te servicen na race 3. Servicetijd van de regara is 3 uur.
Dag 1 op Suzuka.
Challenge 1 - 1 ronde cup
Challenge 2 - keuze uit 3 evenementen
Challenge 3 - simpele eliminatie
Servicetijd 3 uur en de eerste serie updates duurt 12 uur.
Haha je bent me met voor
Challenge 1 - 1 ronde cup
Challenge 2 - keuze uit 3 evenementen
Challenge 3 - simpele eliminatie
Servicetijd 3 uur en de eerste serie updates duurt 12 uur.
Haha je bent me met voor
[ Voor 9% gewijzigd door Tijar op 24-12-2015 01:41 ]
Hier alvast een deel van de update structuur:
engine : A 98.800 (26) / B 40 / C 60 / D 333.500 (90) / E 135 / F 750.400 / G 1.125.600
drivetrain: A 91.900 (25) / B 137.900 (38) / C 55 / D 85
body: A 73.000 (20) / B 30 / C 164.300 (45) / D 65 / E 369.800 (100)
suspension: A 84.300 (22) / B 35 / C 189.700 (50)
exhaust: A 83.400 (22) / B 34 / C 50 / D 281.300 (75)
brakes: A 64.400 (16) / B 96.700 (26) / C 40
tyres: A 77.300 (20) / B 32 / C 48 / D 261.000 (70)
engine : A 98.800 (26) / B 40 / C 60 / D 333.500 (90) / E 135 / F 750.400 / G 1.125.600
drivetrain: A 91.900 (25) / B 137.900 (38) / C 55 / D 85
body: A 73.000 (20) / B 30 / C 164.300 (45) / D 65 / E 369.800 (100)
suspension: A 84.300 (22) / B 35 / C 189.700 (50)
exhaust: A 83.400 (22) / B 34 / C 50 / D 281.300 (75)
brakes: A 64.400 (16) / B 96.700 (26) / C 40
tyres: A 77.300 (20) / B 32 / C 48 / D 261.000 (70)
en zo word ik ook weer wat wijzerTijar schreef op donderdag 24 december 2015 @ 01:37:
[...]
Thx ik gebruik zelf NordVPN maar een ander alternatief is altijd handig.
Edit: Oh, dat is een betaalde? vind ik weer zonde van me geld
[ Voor 12% gewijzigd door Rubeo38 op 24-12-2015 08:49 ]
Ja het is inderdaad een betaalde versie maar ik gebruik het op mijn notebook, PC, iPad en iPhone en ben er tot op heden erg tevreden over.
Toch wel lekker om te gebruiken bij openbare WiFi verbindingen 😀
Toch wel lekker om te gebruiken bij openbare WiFi verbindingen 😀
Even of topic, maar waarom gebruiken jullie een VPN verbinding?
Ik gebruik een VPN voor onveilige WiFi verbindingen en voorheen bij het downloaden. Ook is bijvoorbeeld de Amerikaanse content van Netflix veel uitgebreider.
Ik gebruik VPN verbinding om naar andere landen te reizen voor extra filmpjes kijken, en dus extra goud te pakken
Ik begrijp dat jullie veel internet gebruiken en dus de verbindingssnelheid er niet langzamer van wordt. Maar gebruik je dat thuis dan ook? Ik heb even zitten lezen en wat ik ervan begrijp is dat je ISP niet kan zien waar je surft of waar jij je bevindt. Ook een Google kan dat niet en bewaart ook geen gegevens van je omdat er versleuteld wordt verzonden.
Je internet wordt wel iets trager maar daar heb je in de praktijk weinig last van. Thuis gebruik ik het ook als ik bijvoorbeeld bankzaken doe.
Afhankelijk van de VPN aanbieder bewaart deze geen logging e.d. zodat men niet kan zien wat je doet op internet.
On-topic, makkelijke dag vandaag maar wat een vreemd geluid heeft de Regera, net alsof je in een auto rijdt net een turbine-straalmotor. Voor de rest wel een te gekke auto om in te rijden.
De laatste challenge heb ik op 50% gereden want de rest lag zo ontzettend ver achter.
Fijne kerstdagen iedereen!
Afhankelijk van de VPN aanbieder bewaart deze geen logging e.d. zodat men niet kan zien wat je doet op internet.
On-topic, makkelijke dag vandaag maar wat een vreemd geluid heeft de Regera, net alsof je in een auto rijdt net een turbine-straalmotor. Voor de rest wel een te gekke auto om in te rijden.
De laatste challenge heb ik op 50% gereden want de rest lag zo ontzettend ver achter.
Fijne kerstdagen iedereen!
Inderdaad erg makkelijke start. Staat nu te upgraden. Verder viel het me op dat ik geen motorgeluid meer heb als ik le mans rijd. Dit is pas sinds vandaag en redelijk storend eerlijk gezegd. Speel de laatste versie op Android, maar heb recent niks veranderd..
Dag 2 op Suzuka
Challenge 1 is cup op Suzuka west, 2 rondes en 15 tegenstanders en je moet binnen 2:25 winnen
Challenge 2 autocross
Challenge 3 cup op Suzuka oost, 2 rondes
Challenge 4 cup met 8 tegenstanders in 1:38 in 2 rondes zonder van de baan te gaan
De laatste challenge is goed te doen maar je moet wel z.s.m. Iedereen voorbij gaan om binnen de 1:38 te komen. Zonder upgrades kan dit lastig zijn.
Beloning 15000r$ and 5 goud
Challenge 1 is cup op Suzuka west, 2 rondes en 15 tegenstanders en je moet binnen 2:25 winnen
Challenge 2 autocross
Challenge 3 cup op Suzuka oost, 2 rondes
Challenge 4 cup met 8 tegenstanders in 1:38 in 2 rondes zonder van de baan te gaan
De laatste challenge is goed te doen maar je moet wel z.s.m. Iedereen voorbij gaan om binnen de 1:38 te komen. Zonder upgrades kan dit lastig zijn.
Beloning 15000r$ and 5 goud
[ Voor 33% gewijzigd door Tijar op 25-12-2015 08:04 ]
Zien jullie ook af en toe reclame dat je auto's die je nog niet hebt tijdens de feestdagen met hoge korting kan kopen? Ik wil daar eigenlijk gebruik van maken maar zie nergens hoe dat moet.
Ik zag inderdaad dat je tijdens de kerst 40% korting krijgt op een aantal auto's en de aanbiedingen komen volgens mij in beeld zodra ze actief zijn.
Ik zie een Porsche en een audi van 2015 voor de helft van het goud. Dus 2 voor de prijs van 1. Niet gek, ik heb het alleen niet en de twee auto's ook niet.
Verwijderd
ik zal eens kijken naar de 2014 toyota en audi.... die heb ik nog niet... alhoewel, ik zit ook vrijwel zonder goud, dus veel zal het niet uitmaken.
550 goud per auto ,ik vind het teveel want je moet de auto's ook nog eens upgraden
Wachten tot je die lmp1auto's een keer kunt winnen bij een missie,en anders maar niet
Linksboven waar je ook kunt zien hoelang onderhoud aan je auto nog duurt,daar kun je dus klikken en eventueel aankopen
Wachten tot je die lmp1auto's een keer kunt winnen bij een missie,en anders maar niet
Linksboven waar je ook kunt zien hoelang onderhoud aan je auto nog duurt,daar kun je dus klikken en eventueel aankopen
[ Voor 26% gewijzigd door 3rw1nk op 25-12-2015 19:17 ]
De goudprijzen slaan helemaal nergens op het zou een mooie aanbieding zijn om met kerst een auto gratis te geven of een lading goud.
Ze geloven blijkbaar niet in santa-claus bij rr3 wel jammer idd dat ze niet een keer vrijgevig zijn daar
Verwijderd
Ik koop sowieso geen goud dus als iets niet gaat, dan maar niet.... simpel zat... Gelukkig ben ik pas lvl121 dus met een paar rondjes le Mans en wat crew inzetten gaat de roem snel zat... Bij ieder lvl 25 goud erbij dus het gaat redelijk snel...
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2015 21:21 ]
Dag 3 wederom Suzuka.
Challenge 1 - 2 rondes cup Suzuka oost 15 tegenstanders en win met een gemiddelde van 168 km/uur
Challenge 2 - autocross zonder van de baan te gaan
Challenge 3 - win 1 van deze snelheids record/snelheidsrecord op finish/endurance
Challenge 4 - eliminatie en zorg dat je op 20 seconden 203km/uur rijdt! Daarna race winnen
Challenge 1 - 2 rondes cup Suzuka oost 15 tegenstanders en win met een gemiddelde van 168 km/uur
Challenge 2 - autocross zonder van de baan te gaan
Challenge 3 - win 1 van deze snelheids record/snelheidsrecord op finish/endurance
Challenge 4 - eliminatie en zorg dat je op 20 seconden 203km/uur rijdt! Daarna race winnen
Makkelijkste is om de laatste challenge op het rechte stuk iets in te houden zodat je op 20 seconden het meeste rechte gedeelte in de bochtencombinatie hebt.
6 seconden wachten voordat je start is de sleutel.
6 seconden wachten voordat je start is de sleutel.
[ Voor 14% gewijzigd door Tijar op 26-12-2015 12:21 ]
Morgen dag 4 op Spa, een fantastisch circuit en al helemaal met de Regera.
Challenge 3 is alleen Spa in omgekeerde richting dus als je vandaag tijd hebt om te oefenen dan zou ik die tijd pakken.
In Legede en dan Speed Demons tier 9.1 kun je goed oefenen met de Agera R.
Challenge 3 is alleen Spa in omgekeerde richting dus als je vandaag tijd hebt om te oefenen dan zou ik die tijd pakken.
In Legede en dan Speed Demons tier 9.1 kun je goed oefenen met de Agera R.
[ Voor 16% gewijzigd door Tijar op 26-12-2015 07:57 ]
Verwijderd
Kree net de melding dat er auto's in de aanbieidng waren en dat ik moest klikken om de aanbiedingen te zien, maar klik ik erop gebeurd er niks en de melding is nu ook wegTijar schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:59:
Ik zag inderdaad dat je tijdens de kerst 40% korting krijgt op een aantal auto's en de aanbiedingen komen volgens mij in beeld zodra ze actief zijn.
Ik heb ze tot op heden ook nog niet gezien, werkt net zo goed als de advertenties die soms ook niet beschikbaar zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:20:
[...]
Kree net de melding dat er auto's in de aanbieidng waren en dat ik moest klikken om de aanbiedingen te zien, maar klik ik erop gebeurd er niks en de melding is nu ook weg
Verwijderd
Klopt er zijn de laatste tijd geen aanbiedingen meer , of ze zijn er en je niet op de link klikken,
Hoe moet je van de Regera opdrachten bij fase 3 de laatste doen? Staat accelereer op 20 seconden in de race nar 203 km/u en win de race maar mij lukt hij niet wat doe ik fout?
Alleen in de Essess is het lastig om 203 te halen dus dit kun je het beste doen op het rechte stuk of aan het begin van de Esses net na de eerste bocht.
Verwijderd
Dag 4 klaar en de laatste 2 helemaal in het rood gereden ook spa tegenovergesteld het is te doen maar je moet goed opletten in de korte bochten met je snelheid. Succes jongens
Dag 4 Spa
Challenge 1 - 1 ronde binnen 2:15 en winnen
Challenge 2 - 3 rondes cup, ik heb de engineer ingehuurd i.v.m. Onderhoud
Challenge 3 - keuze uit autocross/afvalrace/endurance ik heb autocross gekozen
Challenge 4 - Spa in omgekeerde richting, mijn auto was niet in het rood en dan zijn de bochten tricky :-)
Beloning $20,000/10 goud
Challenge 1 - 1 ronde binnen 2:15 en winnen
Challenge 2 - 3 rondes cup, ik heb de engineer ingehuurd i.v.m. Onderhoud
Challenge 3 - keuze uit autocross/afvalrace/endurance ik heb autocross gekozen
Challenge 4 - Spa in omgekeerde richting, mijn auto was niet in het rood en dan zijn de bochten tricky :-)
Beloning $20,000/10 goud
Verwijderd
Die laatste is echte een lastige,maar dag 4 is binnen...
In de euforie van het halen van de 4e challenge vergeet ik te servicen... grrrrr
In de euforie van het halen van de 4e challenge vergeet ik te servicen... grrrrr
Vannacht om 01:00 uur het onderhoud starten en dan kun je morgenvroeg direct aan de gang.
Kan je niet meer offline spelen en repareren? Ik krijg een melding dat de tijd niet meer gesynced kon worden en dan blijft de repairtijd hangen..
Nope dat werkt al sinds een aantal updates niet meer. Offline spelen werkt overigens nog wel.
[ Voor 27% gewijzigd door Tijar op 27-12-2015 21:23 ]
Challenge 1 - 3 Rondes op Suzuka Oost en win met een voorsprong van 457 meter
Challenge 2 - haal 15x 241km/uur en win. Tip gebruik Tilt B. Alleen je gas loslaten werkt niet, je moet tussendoor echt remmen
Challenge 3 - snelheid record/autocross/topsnelheid
Challenge 4 - 3 rondes Suzuka Oost en win met 527 meter voorsprong
Beloning 10 goud.
Challenge 2 - haal 15x 241km/uur en win. Tip gebruik Tilt B. Alleen je gas loslaten werkt niet, je moet tussendoor echt remmen
Challenge 3 - snelheid record/autocross/topsnelheid
Challenge 4 - 3 rondes Suzuka Oost en win met 527 meter voorsprong
Beloning 10 goud.
Verwijderd
Heb ook nog geen goud gebruikt.
Heb op dag 4 Spa omgekeerd, de bots wel vertraagd door te proberen te winnen met een auto die onderhoud nodig had.
Hierdoor wel 10 keer opnieuw moeten spelen ofzo.
Heb op dag 4 Spa omgekeerd, de bots wel vertraagd door te proberen te winnen met een auto die onderhoud nodig had.
Hierdoor wel 10 keer opnieuw moeten spelen ofzo.
Verwijderd
bots vertragen heb ik in challenge 1 op dag 4 gedaan. Ik had een auto die onderhoud nodig had, maar dan nog was het eenvoudig om te halen..
De 15 maal afremmen en 241km/u aantikken lukte me net niet met auto vol in het rood. Ik kwam tot 14 keer. Na reparatie was het heel eenvoudig.
Ik ben in ieder geval weer bij. Vanavond (vannacht) verder met dag 5....
De 15 maal afremmen en 241km/u aantikken lukte me net niet met auto vol in het rood. Ik kwam tot 14 keer. Na reparatie was het heel eenvoudig.
Ik ben in ieder geval weer bij. Vanavond (vannacht) verder met dag 5....
Verwijderd
Hallo,
Ik ben ook bezig voor de regera maar het lukt nog niet helemaal, ben nu bezig met de laatste voor vandaag. Met 521m voorsprong winnen wat bijna onmogelijk is. Heb al wel iets gelezen om de bots tevertragen ofiets maar dit lukt/doet het bij mij niet. Misschien zouden jullie mij kunnen helpen.
Mvg Jeffrrey
Ik ben ook bezig voor de regera maar het lukt nog niet helemaal, ben nu bezig met de laatste voor vandaag. Met 521m voorsprong winnen wat bijna onmogelijk is. Heb al wel iets gelezen om de bots tevertragen ofiets maar dit lukt/doet het bij mij niet. Misschien zouden jullie mij kunnen helpen.
Mvg Jeffrrey
Start een race en zodra de lichten op groen staan direct op pauze drukken en de race stoppen en weer de race beginnen. Herhaal dit een keer of 10 en de bots worden vanzelf trager.
Dag 6 Spa
Challenge 1 - 1 ronde en verbeter je tijd van 2:13
Challenge 2 - 1 ronde en haal 8x een topsnelheid van 281 km/uur
Challenge 3 - flitsfoto/afvalrace/lange afstand zonder van de baan te gaan
Challenge 4 - 4 rondes en neem 1 ronde voorsprong op 15 tegenstanders
Challenge 5 - 2 rondes winnen zonder slippen
In de laatste challenge zijn de remmen volgens mij nog minder dan normaal dus pas een beetje op met het aanremmen van bepaalde bochten!
Beloning R$ 20.000 en 10 goud.
In de laatste challenge zijn de remmen volgens mij nog minder dan normaal dus pas een beetje op met het aanremmen van bepaalde bochten!
[ Voor 21% gewijzigd door Tijar op 29-12-2015 04:21 ]
Verwijderd
Moet je dan naar dat menu waar de tijden van jedereen staan of terug naar dat menu waar de tekst enzo staan en welke challenge het is.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
In het menu waar de tijden staan op opnieuw clicken. Je ziet daar ook of je trukje effect heeft. Op een duur worden die tijden steeds langzamer normaal gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:23:
Moet je dan naar dat menu waar de tijden van jedereen staan of terug naar dat menu waar de tekst enzo staan en welke challenge het is.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Die laatste Challenge zonder te slippen kan inderdaad nog een probleem worden. Dacht dit wel te doen met de wagen in het rood, maar hij is zo gevoelig dat je echt al heel snel slipt.Tijar schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 04:12:
Dag 6 Spa
Nu de wagen maar in onderhoud voor nieuwe poging, nog steeds zonder goud updates
Pas ook op met het inhalen van de tegenstanders, ga er ruim voorbij want ze tikken je zo van de baan en dan slip je evengoed.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:27:
[...]
Die laatste Challenge zonder te slippen kan inderdaad nog een probleem worden. Dacht dit wel te doen met de wagen in het rood, maar hij is zo gevoelig dat je echt al heel snel slipt.
Nu de wagen maar in onderhoud voor nieuwe poging, nog steeds zonder goud updates
Vond hem tricky de laatste opdracht ff een klein tikkie van een tegenstander en hoppa daar ga je
Maar wel mooi heb het genoeg herhaald met auto in het rood om de botjes te vertragen voor de komende dagen😀
Ff een vraag wie zit er hier allemaal in een team bij rr3 ?
Maar wel mooi heb het genoeg herhaald met auto in het rood om de botjes te vertragen voor de komende dagen😀
Verwijderd
Dag 6 gelukt door veel te vertragen maar hij is binnen en ik zit in een team. Op naar de laatste 3 dagen.
Ik zit niet in een team i.v.m. een tekort aan tijd.
Verwijderd
dag 6 was weer redelijk eenvoudig. Ik heb voor race 4 de monteur ingezet zodat ik voor race 5 niet in het rood zat. Race 5 was alleen bij de start even oppassen dat je geen tik krijgt van een bot. Verder op safe, dus ruim van te voren in de remmen bij bochten. Verder heeft de Regera een prima wegligging zodat slippen niet snel optreedt. (vergelijk dat eens met bijv de countach... die breekt al uit als je een beetje gas geeft in een bocht)
De wegligging is inderdaad prima in orde maar de remmen zijn ronduit zwak. Je verwacht bij een dergelijke auto toch iets meer.
Er zijn veel mensen die zich op het eind bij een team inschrijven en vervolgens geen meter rijden, en wel meedelen in de prijzen en als ze gecashed hebben onmiddelijk uitschrijven en weer bij een ander team inschrijven.[b][message=45507929,noline]3rw1nk schreef op dinsdag 29
Wij zoeken dus nog een paar actieve rijders ,dus wie interesse heeft zeg het hier dan vraag ik hoe nu verder ,want wij hebben een paar leden die te weinig rijden