[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 33 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Zit me nog te bezinnen of ik er gold zal insteken. Is het nodig om te winnen? Zit nu op 11 upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Nee is niet nodig,ik zit ook op 11 upgrades en gaat tot nu goed,morgen de laatste dag dus volgens mij zonder goldpgrades te winnen die 4 nascars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vandaag bezig aan laatste dag. Ook nog geen goud gebruikt. Weet alleen niet of ik de laatste dag ga halen, wordt erg krap in tijd, Heb vandaag namelijk ook de voor laatste dag gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Als je de de challenge voor de volgende auto's gaat spelen. Doe je dat dan ook per dag. Dus nog 3* 7 dagen? Of kan je doorspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Ik ben nu met eentje bezig en dan kun je ze achter elkaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Staat weer een update klaar voor IOS. Iemand al gedownload. Lijkt dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het is update 4.1.6 met een oplossing voor de niet te winnen dragrace dacht ik. Morgen maar even kijken om te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

de echte daytone race (7-5) is wel weer classic.. De eerste fases van die fase7 was simpel, en bij deze race rijden ze van je weg op warpspeed. Met geen mogelijkheid bij te houden.. Ik heb al ~20x gestop en opnieuw gestart om evt dat vertragingsgedoen te proberen, maar geen effect.

Met wat voor upgrades hebben jullie deze kunnen winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spantie79
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-05-2021
Als je op iPad speelt, kun je de bots blijkbaar niet vertragen. Ik probeer het al heel de tijd, en het lukt me niet. Ik zit geblokkeerd op 7.5 met nog een uur te gaan. Bots draaien rondjes aan 42', zot gewoon. Ik heb momenteel de 3 goedkoopste gold upgrades maar weiger nog verder te upgraden. Ik twijfel nog of ik 2x40 gold ga betalen om te skippen, en dan toch de auto te hebben. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Jawel hoor dat is wel mogelijk maar niet altijd. In de normale series is het zondermeer mogelijk door een dragrace vele malen te verliezen. Zodra je steeds dezelfde namen in beeld krijgt heb je de langzaamste bots te pakken.

In de NASCAR challenge heb ik inderdaad ook mijn twijfels, zojuist nummer 2 binnen maar het ging een stuk minder snel als de eerste. De bots zijn soms in de bochten zo traag en dan de volgende race weer zo snel.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Spantie79 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:12:
Als je op iPad speelt, kun je de bots blijkbaar niet vertragen. Ik probeer het al heel de tijd, en het lukt me niet. Ik zit geblokkeerd op 7.5 met nog een uur te gaan. Bots draaien rondjes aan 42', zot gewoon. Ik heb momenteel de 3 goedkoopste gold upgrades maar weiger nog verder te upgraden. Ik twijfel nog of ik 2x40 gold ga betalen om te skippen, en dan toch de auto te hebben. Iemand nog tips?
Mijn tip: je iPad 2 weken aan de kant leggen en er even niet naar kijken. Heel die Nascar is geen zak waard }:O. Je kan de carrière toch niet uitspelen zonder al de Nascar wagens volledig te upgraden. Dus wil je alles op 100% qua carrière en qua wagenbezit kan je evengoed nu alle wagens upgraden tot de max (inclusief een enorme zak gold) en er voor gaan, of heel de boel negeren en je schouders er bij ophalen dat je de nascar serie open laat staan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Misschien wel een heel verstandig antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb net de 1e nascar binnengehaald ,maar wat ik me afvraag is dat nu 4 keer 7 dagen hetzelfde?
Ik bedoel dat ik het na 7 dagen al niet prettig vind ,maar 28 dagen lijkt me ietwat teveel van het goede om het zo maar te verwoorden

Ik heb de auto alleen rs upgrades gegeven ,dus geen goud erin gepompt
11 waren het er van de 27
Ik heb vanaf dag 1 alles vertraagd en was goed te doen ,alleen die 3 uur rep tijd is me wat tegengevallen

[ Voor 30% gewijzigd door 3rw1nk op 23-02-2016 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

3rw1nk schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:35:
Ik heb net de 1e nascar binnengehaald ,maar wat ik me afvraag is dat nu 4 keer 7 dagen hetzelfde?
Ik bedoel dat ik het na 7 dagen al niet prettig vind ,maar 28 dagen lijkt me ietwat teveel van het goede om het zo maar te verwoorden

Ik heb de auto alleen rs upgrades gegeven ,dus geen goud erin gepompt
11 waren het er van de 27
Ik heb vanaf dag 1 alles vertraagd en was goed te doen ,alleen die 3 uur rep tijd is me wat tegengevallen
Rij jij op android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@3rw1nk: je kan de volgende 3 auto's sneller doen dan de eerste. Alle 'dagen' zijn direct vrijgegeven als je een nieuwe serie start. Je _kan_ er nog 3 weken over doen, maar het kan dus ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 18:50
Op zich zijn de NASCAR races nou niet echt heel erg leuk, maar bijvoorbeeld het Motorcycle circuit van Daytona is dan wel weer grappig.

Sowieso kan je met heel weinig moeite redelijk wat goud binnenharken. Per auto 65 gold, 4 auto's is dan toch weer 260 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ja super, android

En bedankt robbnl dan begin ik zo maar eens aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Nu online
Je kan het Idd sneller doen maar alle races zijn 4x dezelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben nu met de derde bezig en de 2e serie en het begint nu wel een uitdaging te worden want inderdaad alles is hetzelfde.

Wat me wel opvalt is dat het nieuwe circuit in het rood niet te doen is terwijl op alle andere circuits dit wel mogelijk is.

Nog 270 races te gaan 😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik nog meer. Moet ook nog 2 NASCAR auto's van de vorige keer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Sinds de laatste update heb ik constant crashes. Heb een ipad 2. Zijn er meer die daar last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb daar totaal geen last meer van terwijl ik in de vorige update dit wel had in sommige challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb net een goede manier gevonden om de bots te vertragen in de Datona 500 waar je de auto's kunt winnen.

Op dag 3 (Melbourne) is de laatste missie een lange afstand, start deze en druk gelijk bij de 3 groene lichten op stoppen. Als je nu weer start zal de te halen tijd ruim 200 minder zijn. Herhaal dit genoeg totdat de maximale afstand bijvoorbeeld 2,7km is.

Dag 4 is op Indianapolis en je vliegt de bots dan in de bochten voorbij en in de derde ronde kon Ilse eerste bots al lappen.

• 3rw1nk
Thx tijar :-) net even doorgegeven aan alle teamleden
Net de 2e nascar binnengehaald in 2 dagen, wel erg lange rep tijd voor een toyota,ford of chevy ,het zijn exoten volgens fm zeker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb ze alle vier nu binnen en ben druk bezig met de NASCAR carriere modus, 4x 58 races en er lijkt geen eind aan te komen.

Met het vertragen van de bots kun je vrijwel alle races in het rood winnen behalve Indianapolis en Daytona. Deze moeten in het groen gedaan worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Nu online
Tijar schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:37:
Ik heb ze alle vier nu binnen en ben druk bezig met de NASCAR carriere modus, 4x 58 races en er lijkt geen eind aan te komen.

Met het vertragen van de bots kun je vrijwel alle races in het rood winnen behalve Indianapolis en Daytona. Deze moeten in het groen gedaan worden helaas.
Je hebt een week vakantie ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik kan de lange slipstreams niet winnen in het rood en op de 1e plaats blijven niet ,de rest idd wel,vraag me eigenlijk af of je die nascars eigenlijk wel upgrades hoeft te geven om ze te winnen, denk van niet eerlijk gezegd.
Ben met mijn 3e bezig in dag 5 dus gaat goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:48:
[...]

Je hebt een week vakantie ofzo? ;)
Nee was dat maar waar maar ik probeer elk vrij moment te benutten om de NASCAR zo snel mogelijk af te raffelen, net 12 rondes Daytona gedaan met vreselijk irritante bots.

Ik heb volgende week een hoop goed te maken met mijn vrouw :P

[ Voor 8% gewijzigd door Tijar op 26-02-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:54:
[...]
Ik heb volgende week een hoop goed te maken met mijn vrouw :P
Dat goedmaken kan toch als je de auto in onderhoud hebt? :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:20:
[...]

Dat goedmaken kan toch als je de auto in onderhoud hebt? :P :X
Lol nog niet aan gedacht :)

Ik gebruik in de series goed om geen tijd te verliezen aan onderhoud en je spaart in de serie medailles waarmee je aan het einde weer goud krijgt.

Je hebt 30 bronzen, 15 zilveren en 4 rode medailles nodig en ik heb gemerkt dat als je goud inzet dat je dan meer medailles ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Na de laatste update blijkt dat de vorige Nascar serie nu wel te doen is.Suzuka is nu ineens een makkie. Daardoor kon ik 4 X van 48% naar 50% leverde 4 X 14 goud op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
NASCAR gisteren afgerond, in de serie kun je medailles sparen en aan het einde heb je ze waarschijnlijk nog niet allemaal verzameld zelfs als je de serie op 100% hebt staan.

Dit kun je verhelpen door een race aan het begin van de serie nog een aantal keer te doen, Richmond 2 rondes is een prima optie.

Zo kun je weer 50 goud compleet krijgen per serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Heb je snel gedaan. Tot hoever moet je de auto's upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 1 body gc upgrade en 1 engine gc upgrade voldoende om Daytona500 te halen? (Inclusief de daaropvolgende R$ upgrades.) Ik zit op IOS 8 (iphone6). Ik vind t wel pittig op dag 6.

/edit: gelukt met 1 body gc en 1 engine gc

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:20:
Heb je snel gedaan. Tot hoever moet je de auto's upgraden.
Behoorlijk ver en ik zou het niet doen als je krap in je goud zit. NASCAR is geen goud waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 races en dan heb ik de Nascars binnen hoor. Wat een eindeloos geneuzel (iemand toevallig bijgehouden om hoeveel rondjes het ging totaal)
Moet nu dan alleen de rest van de Nascar serie nog halen maar dat komt nog wel een keer. Moet er niet aan denken dat ik daar nu ook nog aan moet beginnen.
Als ik dadelijk weer op een normaal circuit rij weet ik niet meer eens hoe ik een bocht naar rechts moet maken.

Maar wel mooi wat goud bij elkaar kunnen harken in totaal, en daar deed ik het voor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:45:
Nog 2 races en dan heb ik de Nascars binnen hoor. Wat een eindeloos geneuzel (iemand toevallig bijgehouden om hoeveel rondjes het ging totaal)
Moet nu dan alleen de rest van de Nascar serie nog halen maar dat komt nog wel een keer. Moet er niet aan denken dat ik daar nu ook nog aan moet beginnen.
Als ik dadelijk weer op een normaal circuit rij weet ik niet meer eens hoe ik een bocht naar rechts moet maken.

Maar wel mooi wat goud bij elkaar kunnen harken in totaal, en daar deed ik het voor!!!
Goed bezig! Ik kan je verzekeren dat 10 rondes Le Mans zo fijn is t.o.v. die NASCAR shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook nog 2 races om de 4e binnen te halen. pffffffffffffffff EINDELIJK....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Daarna kun je even lekker achterover zitten Rob, heerlijk 🍺🍷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Dan begint het pas! Volgen er nog 4 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Tja... ik heb ook de 4 NASCAR auto's binnengehaald. Dat ging nog wel, al was dat af en toe meer strafwerk dan leuk racen. Nu ben ik bezig met de series met die auto's, en dat is echt verschrikkelijk. Ik wordt er gewoon depressief van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die series die komen nog wel een keer... ooit.... (of niet).... ik ben even klaar met rr3.... en al helemaal met nascar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:24:
Dan begint het pas! Volgen er nog 4 series.
Ik wil jullie niet ontmoedigen maar de series zijn op zijn minst vrij vervelend, eigenlijk gewoon kut om het maar heel plat te zeggen.

Sorry voor mijn taalgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:22:
Tja... ik heb ook de 4 NASCAR auto's binnengehaald. Dat ging nog wel, al was dat af en toe meer strafwerk dan leuk racen. Nu ben ik bezig met de series met die auto's, en dat is echt verschrikkelijk. Ik wordt er gewoon depressief van.
Ik ken het gevoel maar het gevoel als je uiteindelijk klaar bent, onbetaalbaar dus volhouden iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:58
Goed om te lezen dat ik niet voor niets gestopt ben met die k*tserie, ik mis er dus helemaal niets aan :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Achja het leverde 4x65 =260 gratis goud op
Daar deed ik het voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:14:
Achja het leverde 4x65 =260 gratis goud op
Daar deed ik het voor
IK OOK 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Extra goud is altijd mooi meegenomen, ik heb wel weer zin in de nieuwe serie met de Sesto Elemento.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Er schijnt ook nog een gantlet aan te komen met een ford fusion
Die je tijdens de 3e dag moest gebruiken op melbourne
Van mij mogen ze die skippen en meteen naar die lamho ,dat is zoveel leuker dan die nascarprut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Sesto Elemento start vanaf 12 maart tot en met 18 maart en vanaf 19 maart kun je de auto vrijspelen in de carriere modus.

De 4e Gauntlet start op 27 maart tot en met 2 april en hiermee kun je de Ford Fusion vrijspelen. Yippie Ka Yee weer een draak van een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:15:
De Sesto Elemento start vanaf 12 maart tot en met 18 maart en vanaf 19 maart kun je de auto vrijspelen in de carriere modus.

De 4e Gauntlet start op 27 maart tot en met 2 april en hiermee kun je de Ford Fusion vrijspelen. Yippie Ka Yee weer een draak van een auto.
Is er al bekend welke series je kan doen met deze auto? Mi zijn er nog teveel autos die maar in een enkele serie bruikbaar zijn en daarom zeer beperkte return on investment hebben. Tof voor mensen die bakken resources hebben, maar lastiger voor mensen die keuzes moeten maken en zorgvuldig met hun voorraadje goud moeten zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bedoel je de Sesto Elemento, deze is voorlopig alleen in de serie Tour del Toro te gebruiken onder Legende. Je kunt de serie ook spelen met de Asterion en Veneno.

Als je niet heel veel goud hebt is het misschien beter om niet teveel in de Sesto te investeren maar het is wel lekker dat je de auto gratis kunt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Dit soort auto's is altijd wel een ronde goldupgrades waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat zijn ze zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Tot 00:00 uur krijg je voor elke race 100% roem, zo kun je weer sneller goud bij elkaar racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wij zijn aan het racen le man 10 rondes met roem verdubbelaar! Nice! Even weer sparen na die stomme Nescar auto's!! Nu bijna weer 1000 gold. Ik zou Willem dat we geld konden inruilen voor gold. Wij hebben zo onwijs veel geld....
Of dat je mede spelers geld kon doneren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een manager krijg je ruim 100k roem erbij op 9 of 10 rondjes lemans.... tikt lekker aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
In welke serie gebruik je de Camry van de nieuwe challenge? Ik dacht de NASCAR van vorig jaar maar die is het niet. Ik zie hem alleen in de serie waarin je alle NASCAR auto's kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik lees net dat er nadat je deze challenge hebt gespeeld er een Sunoco serie wordt vrijgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Klopt een vrij korte serie waarin je weer wat goud kunt winnen, 58 in totaal. Leuke serie waarbij je ook op Le Mans kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:05:
Klopt een vrij korte serie waarin je weer wat goud kunt winnen, 58 in totaal. Leuke serie waarbij je ook op Le Mans kunt rijden.
Helaas moet je ook weer goud investeren om de auto vergenoeg te kunnen updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen r$ upgrades op deze auto. Tot nu toe is dat goed te doen. Als het lastig wordt qua snelheid en/of accelleratie dan is het een kwestie van het vertragen van de bots. Ik geloof niet dat het echt nodig is om voor deze wagen goud te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Sunoco serie heb je in de laatste race een PS score nodig van 51. Dat ga je niet halen met alleen r$ updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Voordeel is wel dat de goud updates relatief goedkoop zijn t.o.v. de anders NASCAR auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:06:
Voor de Sunoco serie heb je in de laatste race een PS score nodig van 51. Dat ga je niet halen met alleen r$ updates.
ok.... dan de minst kostbare goldupgrade om ps51 te halen.... I stand corrected... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Upgraden met alleen R$ kan tot 75%. Die laatste 24 goud die je dan nog extra kan krijgen door naar level 51 up te graden kosten je dik 100 goud. Dus ik stop op 75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Nu online
Ben ik even blij dat ik lekker heb kunnen skiën deze week. Heel het nascar gebeuren van me af kunnen zetten. Zit er niets mee in dat ik er maar 1tje heb 'gewonnen'. Is me de tijd en moeite niet waard. Het moet leuk blijven immers. Wel uit het raceteam geknikkerd precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ben benieuwd wanneer we met de nieuwe Lamborghini aan de slag mogen Ik dacht dat The Sixth Element op 12 maart zou beginnen, maar ik zie nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Hij geeft bij mij nog 1 dag aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Begint dus inderdaad morgen, ik heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zondagavond 00:00 uur dus voor mij maandagochtend. Waarom starten ze niet in het weekend? Monkey logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:57:
Ben ik even blij dat ik lekker heb kunnen skiën deze week. Heel het nascar gebeuren van me af kunnen zetten. Zit er niets mee in dat ik er maar 1tje heb 'gewonnen'. Is me de tijd en moeite niet waard. Het moet leuk blijven immers. Wel uit het raceteam geknikkerd .
Vervelend voor je dat je uit je team gezet bent.
Wij van het PORSCHE FORUM RACETEAM ,hanteren de volgende regel : als je een teamevent niet mee kunt doen dan meld je dat even op het teamprikbord en blijft men gewoon gehandhaafd in het team.
Zo hadden wij afgelopen teamevent ook 3 inactieve leden die niets van zich hebben laten horen en we in in gezamelijke overeenstemming uit het team verwijderd hebben.
Wel jammer want we gaan leuk om met elkaar en we doen het echt goed met een 345e plaats tijdens het laatste event ondanks 3 inactieve leden.

Dit brengt mij bij de volgende oproep: ben je competitief ingesteld en lijkt het je leuk om met en tegen teamgenoten te racen tijdens teamevents? Meld je dan nu aan bij het PORSCHE FORUM RACETEAM en haal meer uit rr3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De Sixth Element is gestart. Het evenement duurt 8 dagen. Je moet het evenement de aankomende 5 dagen beginnen. Dus voor de mensen die door de week niet zo veel tijd hebben is het toch handig in te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 1 Dubai

Challenge 1: 3 rondes binnen 85 seconden
Challenge 2: 2 rondes tegen Asterions
Challenge 3: 3 rondes binnen 85 seconden

Misschien een tip om met zo weinig mogelijk voorsprong te winnen, ik heb o aar het vermoeden dat dit tegen je kan werken in het verdere verloop van de challenge.

Beloning 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:39:
[...]

Wij van het PORSCHE FORUM RACETEAM ,hanteren de volgende regel : als je een teamevent niet mee kunt doen dan meld je dat even op het teamprikbord en blijft men gewoon gehandhaafd in het team.
Zo hadden wij afgelopen teamevent ook 3 inactieve leden die niets van zich hebben laten horen en we in in gezamelijke overeenstemming uit het team verwijderd hebben.
Wel jammer want we gaan leuk om met elkaar en we doen het echt goed met een 345e plaats tijdens het laatste event ondanks 3 inactieve leden.

Dit brengt mij bij de volgende oproep: ben je competitief ingesteld en lijkt het je leuk om met en tegen teamgenoten te racen tijdens teamevents? Meld je dan nu aan bij het PORSCHE FORUM RACETEAM en haal meer uit rr3
Helaas ben ik er ook uit gezet terwijl ik aan had gegeven de nodige auto niet te hebben.
Verder vind ik het zeer jammer dat nu "als je een teamevent niet mee kunt doen dan meld je dat even op het teamprikbord en blijft men gewoon gehandhaafd in het team" dit gepost wordt terwijl er is gemeld dat elk event de traagste uit het team wordt gegooid omdat jullie hoger in de lijst willen komen.... Niet dat dat erg is maar pas dan je team regels aan en hanteer een bepaald level en zeg niet iedereen is welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 ook op Dubai.

Challenge 1 - 2 rondes op het GP circuit
Challenge 2 - Drag race
Challenge 3 - Eliminatie maar je moet 10 tegenstanders inhalen dus snel naar de eerste plek en dan weer even terug laten zakken om vervolgens te winnen.

Zou mogelijk moeten zijn zonder updates.

Beloning 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Korting op de McLaren 12C Spider 45% korting, van 300Gc voor 165Gc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Update tree Sesto Elemento:

Basic PR 68,8 / Max PR = 86,6

Basic
Speed 337kph
Accelleration 2,50s
brake 27,4m
grip 1,38g

Max
Speed 383kph
Accelleration 2,09s
brake 24,6m
grip 1,61g

Motor 1 132.800(36G)/+0,6/12h
Motor 2 55G/+0,6
Motor 3 298.900(80G)/+0,6/2d
Motor 4 120G/+0,5
Motor 5 672.400(185G)/+0,6/2d
Motor 6 280G/+0,6
Motor 7 1.512.900(420G)/+0,5/2d

Drive Train 1 123.600(34G)/+0,7/12h
Drive Train 2 185.400(50G)/+0,7/1d
Drive Train 3 75G/+0,7
Drive Train 4 417.000(115G)/+0,7/2d

Body 1 98.200(26G)/+0,5/12h
Body 2 40G/+0,5
Body 3 220.900(60G)/+0,5/2d
Body 4 90G/+0,5
Body 5 497.000(135G)/+0,5/2d

Suspension 1 113.300(30)/+0,7/12h
Suspension 2 170.000(46)/+0,9/1d
Suspension 3 70G/+0,7

Exhaust 1 112.000(30G)/+0,8/12h
Exhaust 2 46G/+0,8
Exhaust 3 252.100(70G)/+0,7

Brakes 1 86.600(24G)/+0,6/12h
Brakes 2 129.900(36G)/+0,6/1d
Brakes 3 50G/+0,6

Tires 1 104.000(28G)/+0,7/12h
Tires 2 155.900(42G)/+0,7/1d
Tires 3 60G/+0,7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Om de auto volledig te upgraden heb je nodig: 886 GC... + R$5,282,900.

Minimale PR om de bonusserie te voltooien is 83,0 dus je hoeft niet volledig te upgraden om dit te bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spantie79
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-05-2021
3rw1nk schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:39:
[...]

Bullshit. In mijn geval was het event nog niet afgelopen en werd ik er al uit geknikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 op Daytona (Motorcycle Course)

Challenge 1 - 2 rondes
Challenge 2 - 2 rondes cup met een gemiddelde van 188km/uur
Challenge 3 - topsnelheid
Challenge 4 - 3 rondes cup en win met een voorsprong van 220 meter

Beloning 5 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:53:
Om de auto volledig te upgraden heb je nodig: 886 GC... + R$5,282,900.

Minimale PR om de bonusserie te voltooien is 83,0 dus je hoeft niet volledig te upgraden om dit te bereiken.
Maar als ik die lijst zo zie kost je het wel minimaal 141 GC + 1.6M R$ om die 83PR te halen. Daar zou je dan 25 GC & 35k R$ voor terug krijgen en de auto.

het is weer niet goedkoop... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Er is meer goud nodig om tot 83PR te komen en het is denk ik goedkoper om de Asterion tot 83PR te upgraden.

Ik heb de laatste races in de serie met de Asterion gedaan en heb er nog 4 open staan voor de Sesto Elemento.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Om tot 83PR te komen kost 356 goud en 3,1 miljoen R$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb tot nu toe alleen rs upgrades toegepast.
Geen idee of ik het ermee red ,maar ik vertraag de botjes en hoop er het beste van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf welk level / klasse kan je lemans doen om flink te cashen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2016 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 op Monza.

Challenge 1 - hunterrace met 49 seconden voorsprong
Challenge 2 - 2 rondes cup en je kunt winnen door de 1e ronden een gemiddelde te halen van 218km/uur of de 2e ronde 202km/uur
Challenge 3 - snelheidsrecord
Challenge 4 - 2 rondes cup en je moet 5x slippen

Beloning R$ 15.000 en 5 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:24:
Vanaf welk level / klasse kan je lemans doen om flink te cashen?
Vanaf meester met de 2 ferrari's f40 en de f50
100k rs en 15k roem zonder verdubbelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:28:
[...]

Vanaf meester met de 2 ferrari's f40 en de f50
100k rs en 15k roem zonder verdubbelaar
Oke jammer die heb ik nog niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:13:
Er is meer goud nodig om tot 83PR te komen en het is denk ik goedkoper om de Asterion tot 83PR te upgraden.

Ik heb de laatste races in de serie met de Asterion gedaan en heb er nog 4 open staan voor de Sesto Elemento.
Hoe kan jij kiezen voor de andere lambo? Ik krijg alleen de seisto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Hoe kan jij kiezen voor de andere lambo? Ik krijg alleen de seisto
Bedoel je in de serie Tour del Toro of in de Sesto Elemento Challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

de Sesto challenge.
Tijar schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:30:
[...]

Bedoel je in de serie Tour del Toro of in de Sesto Elemento Challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Daar heb je alleen de Sesto Elemento, ik bedoelde de Tour del Toro in de Legende tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Spa:

Challenge 1 - topsnelheid op de finish zonder van de baan te gaan
Challenge 2 - 2 rondes cup met 2 tegenstanders. Doe een donut met traction control en stuur assist uit en win
Challenge 3 - 3 rondes H2H en probeer je tegenstander binnen 20 seconden in te te halen zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 - 1 ronde cup en maak de ronde af in 2:20 minuut en passeer de finish tenminste met 230km/uur

Beloning R$20.000 en 10 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 6 Catalunya en je rijdt in de Vulcan.

Challenge 1 - Eliminatie zonder de auto te beschadigen
Challenge 2 - Ronde in tegengestelde richting zonder stuur en remassistentie. 9 tegenstanders
Challenge 3 - 2 rondes cup en win tussen de 25 meter en 200 meter
Challenge 4 - terug in de Sesto Elemento, snelheidsrecord
Challenge 5 - 3 rondes cup en win met een gemiddelde van 168km/uur

Beloning R$25.000 en 10 goud.

Misschien een tip om de Vulcan alvast in onderhoud te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Bedankt, goed tip. Zet hem direct in onderhoud. Zit vandaag op dag 5 en moet nog 2 challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 7 Daytona Road Course

Challenge 1 - 1 ronde en 9 tegenstanders en je moet er 10 inhalen zonder slippen en winnen
Challenge 2 - Autocross
Challenge 3 - 2 rondes cup, win door de 1e ronde met 100m voorsprong te winnen of de 2e ronde met 530m
Challenge 4 - Dragrace, dit is een goldtrap!!!! Dus misschien 40 goud inzetten om te skippen
Challenge 5 - 3 rondes cup met 40 tegenstanders, win zonder schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Of kan je de bots bij de dragrace weer vertragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tot en met dag 6 is het zonder goudupgrades iig nog te doen.
Maar ik merk wel dat ik bij missies waar je met een vastgesteld maximumspeed wat te kort kom.
De missies waar je gewoon moet racen om te winnen zijn peanuts ,benieuwd hoe morgen de drag gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De bots vertragen is ook mogelijk in challenge 5!

Start de race, voor de groene lichten eindigen en op continue drukken. Herhaal dit een keer of 20.
Pagina: 1 ... 33 ... 65 Laatste