[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 25 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:57:
Zit inmiddels op de 2,7 miljoen. Op naar de 4.

Kan ik misschien nog mensen toevoegen om tegen te racen?? En zo ja hoe moet dat, moet je dan bevriend zijn op Facebook??

Alvast bedank weer ;)
Dat ligt eraan waar je mee gelinkt bent in RR3, als dat facebook is moet je inderdaad bevriend zijn om ook in RR3 dit te zien.
als het via gamecenter of google+ is moet je daarop ook bevriend zijn inderdaad
dit is mijn facebook voor RR3, dus je mag me gerust toevoegen:
https://www.facebook.com/eric.nieuwenhuisrealracing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik vind het irritant dat alles nu Engels is uit het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:14
Hier geen 50 goud vanwege bug, Nascar is gewoon te spelen, en het spel Is NL.
Ik speel op een Android 5.1 tablet. Met welke versie spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Kitkat 4.4
Maar ik kan heel vaak le-mans niet rijden omdat het spel crasht tijdens het laden
Maakt niet uit of ik via 4g zit of wat dan ook ,maar heb begrepen dat meer gebruikers dat hebben
Zo heb ik soms ook missies niet kunnen halen omdat le mans erbij zat
Dus is het bij elke missie billenknijpen en hopen dat le mans er niet bij is
Shit happends blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
De Born to Victory is beschikbaar en wat is die McLaren P1 GTR een wereld bak, zelfs zonder upgrades.

Ik speel op een iPad met IOS 9.02.

Heb je de game al eens opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik hem weer Nederlands? Iemand enig idee?

Ben trouwens begonnen met de MC laren die te winnen valt
Heerlijke auto heb hem wel getuned met geld heb toch geld zat. Over 11 uur is die klaar haha heb ik er morgen wat aan

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2015 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul72
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-01 08:27
Na de update werkt het spel niet meer op mijn tablet. Hopelijk komt er snel een nieuwe update.
Een nieuwe installatie werkt ook niet.
Weet iemand waar ik de gewone versie 3.6 kan downloaden zonder hack?

[ Voor 10% gewijzigd door Sjuul72 op 21-10-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Bij mij werkt alles prima op de Nexus 7 (Android 5.1). Geen last van vertalingen, crashende le mans ofzo.
Wel leuk trouwens dat de repairtime maar 2 uur is van de Mclaren. Zo krijg je net wat meer tijd om de challanges te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort aan het spelen, ben nu met de Pro/AM serie net begonnen, ik heb zo'n 500.000 RS$. Is het zinvol om met het Mclaren event te starten? Ik ben namelijk bang dat ik de benodigde upgrades niet kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:11:
Ik ben sinds kort aan het spelen, ben nu met de Pro/AM serie net begonnen, ik heb zo'n 500.000 RS$. Is het zinvol om met het Mclaren event te starten? Ik ben namelijk bang dat ik de benodigde upgrades niet kan betalen?
De upgrades zal je inderdaad niet kunnen betalen. Geloof dat alles op niveau 1 zetten al direct 500k kost, om dan verder te upgraden loopt het exponentieel omhoog met gold en muntjes. Ruwe schatting is dat de Mclaren rond de 2,5m kost aan geldupgrades en 750 gold voor deze volledig getuned te hebben RR3 kennende..

Dit betekend echter niet dat je niet mee kan doen. Wat ik zou doen is deelnemen en zo ver mogelijk geraken met de standaard wagen. Met wat geluk is er nog steeds een mechanisme dat je tegenstanders trager worden als je bv. 5x achter elkaar verliest (of opgeeft). Zo heb ikzelf alle nascar wagens gewonnen waarbij 3 vd 4 volledig standaard zijn gelaten.

Uiteindelijk kom je dan in een latere fase alsnog vast te zitten, maar dan heb je de wagen al in iedergeval (wat je anders mogelijk 1000 gold kost). De races buiten het tijdelijke event om vereisen uiteraard weer een hoge PR om deze tot 100% te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tijar schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:21:
De Born to Victory is beschikbaar en wat is die McLaren P1 GTR een wereld bak, zelfs zonder upgrades.

Ik speel op een iPad met IOS 9.02.

Heb je de game al eens opnieuw geïnstalleerd?
Yup ,heb het spel meerdere malen verwijdert en opnieuw geinstalleerd
Ben zelfs al een paar keer opnieuw begonnen en heb toen die 918 weissach gewonnen
Maar toen ik een keer weer opnieuw begon is die gameplay verdwenen en pakte rr weer het niveau 127 , waar ik nu weer mee speel zonder 918 dus :/
Rare is dat ik soms wel wekenlang le mans kan spelen en vervolgens weer weken crasht die
Geheugen zat verbinding prima,dus ik weet niet waardoor dat komt
Naja heb me erbij neergelegt ,heb een nerd erna laten kijken en die wist het ook niet
Dan geef ik het op _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik speel op een iPad, met IOS 9.02, net zoals Tyar. Geen problemen met laden of crashen.

@Royve
Tuurlijk, alle uitdagingen spelen en zeker deze. Als je de eerste serie upgrades wilt upgraden met R$ zou ik dat gewoon doen. De auto's in de andere series komen vanzelf wel. Maar tijdens zo'n zevendaagse heb je de auto voor weinig in verhouding tot een latere aanschaf. Ik zou ook zeker zoveel mogelijk gold blijven sparen en zo weinig mogelijk spenderen aan upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon opstarten Royve
Want alle dagen die je haalt krijg je ook gold en geldbonus. Hebben is hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon opstarten Royve
Want alle dagen die je haalt krijg je ook gold en geldbonus. Hebben is hebben.
Niemand die weet hoe ik het spel weer Nederlands kan krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nee sorry geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Bij mij was op ios de taal ook ineens naar engels gesprongen. Je kan dit weer aanpassen naar het nederlands via het instellingen menu van ios zelf. Ga naar instellingen en zoek dan real racing 3 op in de lijst. Daar kun je de taal selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, dan denk ik dat ik hem vanavond maar eens opstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCR schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 06:38:
Bij mij was op ios de taal ook ineens naar engels gesprongen. Je kan dit weer aanpassen naar het nederlands via het instellingen menu van ios zelf. Ga naar instellingen en zoek dan real racing 3 op in de lijst. Daar kun je de taal selecteren.
Ah super dank je wel het is gelukt!
We hebben dag 2 ook weer gehaald! Gelijk alles met geld getuned nu komt de gold dat doen we niet haha .

Ik ben trouwens blij dat we weer filmpjes kunnen kijken en daarmee gold verdienen. Scheelt toch als je elke dag weer een paar extra gold bij elkaar kunt sprokkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongelofelijk beest van een wagen is die mclaren. Ik vind hem in ieder geval helmaal top rijden... :)
hier dag 2 ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het is inderdaad een wereld bak. Doordat de update al om 22:00 in de avond beschikbaar kwam heb ik vandaag dag 3 er al op zitten.

Tot nu toe goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
4e dag ook afgerond en hier zit toch wel iets meer uitdaging in :-)

Challenga 4 en 5 zijn vooral leuk. Je moet vanaf de 22e plek 1e worden en dan 90 seconden eerste blijven, dan terugzakken tot de 3e plek en dan weer eerste worden.

Erg leuk en goed te doen. Let wel op met de 90 seconden, deze moeten aaneengesloten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Gelukkig doet alles weer normaal na update Ios naar 9.1. Ik had ook het geluk om 's avonds om 10 uur al de eerste dag te starten. Heb ook alleen de R$ upgrades gedaan. Tot nu toe leuke probleemloze races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 09:47
Beetje makkelijke challenge tot nu toe. Lijkt een giveaway van FM. Reparatie tijd is ook maar 2 uur.
Een goedmakertje na Nascar.

Maar wel een leuke Challenge met een monster auto.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren begonnen met de challenge en ben nu bijna klaar met dag 2. In hoeverre is het van belang om te upgraden met gold?

Heb nu alles naar level 2 ge-upgrade en sommige naar level 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
Level 2 upgrade moet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook voor dag 7?? Wil namelijk graag deze wagen halen later gaat deze namelijk 900 goud munten kosten!!! En dat is way too much!!

http://rr3.wikia.com/wiki/McLaren_P1_GTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
Als je toch leest op rr3 moet je eens lezen hoe je de bots kan beïnvloeden. Een race starten en direct weer stoppen en dat een keer of vijf herhalen vertraagt de bots aanzienlijk. Ook op tactische momenten een cloudsave doen helpt je verder.

Ik heb met de vorige challenges vrijwel alles gehaald met level 1 upgrades. Alleen een enkele level 2 voor de gemoedsrust. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb net dag 4 afgerond en thank god nog geen le mans
Hopen dat le mans maar 1race is zodat hem skippen niet teveel kost,maar ben bang dat het de laatste dag alleen maar le mans is

Wel zonde want vind le mans een mooie lange baan

Balen dat die blijft crashen bij het laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 zojuist gereed, 2e challenge is Hockenheim kort en je moet het circuit in tegenovergestelde richting rijden.

Dumbing down de bots is hier een optie en je kunt het circuit ook even oefenen, ga naar de Gripduivels (onder Meester) en kies dan 7.3. Ik heb de BMW gebruikt en na een paar rondjes ken je de moeilijke punten wel.

De rest was wel redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:40:
Hopen dat le mans maar 1race is zodat hem skippen niet teveel kost,maar ben bang dat het de laatste dag alleen maar le mans is

Waarom zou je le mans skippen? De P1 lijkt me een super wagen voor le mans...

/edit: oops.... lees over het crashen van de applicatie heen... :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
3rw1nk schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:40:

Heb je al geprobeerd om na een rondje de race even te pauzeren en daarna weer verder te gaan? Wil nog wel eens helpen als je krap in je geheugen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Van alles geprobeert
Vandaag van alles erafgegooid wat ik niet of nauwelijks gebruik maar helpt niet
Rare is dat le mans soms weken wel functioneert na een paar keer crashen
Andere rare is dat alle andere tracks gewoon functioneren
Wat ik wel merk is dat als er namen bij de bots staan van andere gebruikers en hun foto's i.pv. de namen met vlaggetjes dat die dan altijd crasht
Naja bedankt voor het meedenken iig👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Speel je online of offline? En gamecenter aanlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat dag 5 race 2. Tegenovergestelde richting racen een bug heeft.
Steeds als op laatste rechte stuk komt zou ik zogenaamd botsen, terwijl.er niemand in de buurt is.
Hebben.hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Nee, dat is volgens mij het einde van de wedstrijd omdat de tegenstander dan al over de finish komt. Je maakt dan een slip in tegenovergestelde richting.
Ik heb hem 8 keer gereden met de auto in het rood, daarna race 3 en 4 ook in het rood. Voor de 5e moet je alle tegenstanders op een ronde zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tijar schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:40:
Speel je online of offline? En gamecenter aanlog?
Online maar ook offline geprobeerd,wat bedoel je met gamecenter aanlog?

Vond die race in tegenovergestelde richting wel geinig en idd als je hem niet als 1e over de finishline jaagt in t.o.g. richting Dan blokeert ineens alles en is de ander dus al over de finishline
Dus niks niet bug😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 4 stage 4 met het speed record voor het eerst problemen, moet 195 halen maar ik haal maximaal 191. Aantal keer al proberen te vertragen door retry te doen na de groene lichten maar wilt niet echt helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Je kunt beter stoppen gebruiken i.p.v. retry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
Voor speedrecords altijd de brake assistance op off. Niet remmen, gewoon crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Of eerst omkeren op het rechte stuk en een stukje terugrijden en een aanloopje nemen 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:06:
Of eerst omkeren op het rechte stuk en een stukje terugrijden en een aanloopje nemen 😋
gijpie schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:00:
Voor speedrecords altijd de brake assistance op off. Niet remmen, gewoon crashen.
Dank! Het is hiermee gelukt! Dag 4 is ook volbracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Dag 7 2e race, haal alles, groene gemiddelde tijd en 1e en toch in het spel niet verder.
Zit er een bug in, Heb ik dat als enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bemax schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:01:
Dag 7 2e race, haal alles, groene gemiddelde tijd en 1e en toch in het spel niet verder.
Ben pas op dag 6, zorg altijd dat ik minimaal een dag later begin als nodig is zodat ik zeker weet of er mogelijke bugs aankomen.
Heb je ook geen schade aan auto of van baan gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bemax schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:01:
Wat is je gemiddelde snelheid, ik had de eerste keer 237km/uur precies en dat is blijkbaar net te weining.

Ik heb het als volgt aangepast, met volle snelheid tegenstanders inhalen totdat ik de afstand te pakken had die noodzakelijk was. Nadeel is dan dat je nog vrij veel tijd hebt om vol te maken en ik probeer dan net boven de gemiddelde snelheid te gaan rijden en geen tegenstanders meer in te halen.

Net voordat de counter afloopt trap ik vol op de rem, zodra de counter op nul staat sta je vervolgens vrij snel stil en win je de challenge.

Doe dit alleen op de rechte einden want bij het aflopen van de tijd in een bocht ga je gewoon rechtdoor en raak je van de baan en verlies je de challenge.

[ Voor 9% gewijzigd door Tijar op 26-10-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 6 race 4... hoe pak je die aan? 2 van de 3 andere auto's zijn een stuk sneller. Moet je die 3 rondjes lang blocken? pffff *&#%^(&*^#@%N*#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
Zo, de Mac is in de pocket. Dag 7 was pittig maar te doen. De laatste 2 stages zijn een eitje. Gebruik bij race 7.5 je assistenten! Levert 200,000 r$ en 30,000 roem op. Let wel goed op want je lapt de achterblijvers met een noodgang maar je moet schadevrij eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
Dag 6 race 4 is ook weer een aantal keren starten en direct stoppen. Geen retry, maar opnieuw. Na een keer of 5 moet het te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Race 4 was bij mij ontzettend makkelijk, ik reed de LMP's voorbij alsof ze stilstonden. Zo onwerkelijk.

Gelukkig had ik de agenten gebruikt en dan loop je lekker binnen. Nu alleen de laatste race nog en dan is de nieuwe McLaren ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Dag 6 was een regelrechte ramp. Tegenstanders vlogen er vandoor in de standaard F1, P1 en F1 GTR... ze gingen 2x sneller als ik door de bochten en op het rechte stuk was het niet eens grappig meer.

Uiteindelijk, na een paar keer stoppen en opnieuw te proberen toch maar goud eraan verspilt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je gold krijgt voor tijdritten of hoe de kotter werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bovenin in het tekstvak "zoeken in het forum" Kotter invullen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Mclaren is ook hier binnen. Heb de laatste 2 dagen tegelijk gedaan. Al bij al ging het redelijk goed. Ongeveer 15 goud gebruikt voor reparatie man telkens in te huren (had weinig tijd), en alleen de geldupgrades genomen.

Wat me trouwens ook opviel was het sneller herstarten vd race nadat je opgeeft. Duurde eerst toch een poos en is nu erg snel gefixed. Wel leuk om de bots snel te vertragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de limited mclaren moet gaan kosten over 4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:14:
Weet iemand wat de limited mclaren moet gaan kosten over 4 dagen
geruchten gaan dat het 2,5 miljoen R$ gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

Wat is je gemiddelde snelheid, ik had de eerste keer 237km/uur precies en dat is blijkbaar net te weining.

Ik heb het als volgt aangepast, met volle snelheid tegenstanders inhalen totdat ik de afstand te pakken had die noodzakelijk was. Nadeel is dan dat je nog vrij veel tijd hebt om vol te maken en ik probeer dan net boven de gemiddelde snelheid te gaan rijden en geen tegenstanders meer in te halen.

Net voordat de counter afloopt trap ik vol op de rem, zodra de counter op nul staat sta je vervolgens vrij snel stil en win je de challenge.

Doe dit alleen op de rechte einden want bij het aflopen van de tijd in een bocht ga je gewoon rechtdoor en raak je van de baan en verlies je de challenge.
Ben me behoorlijk aan het stuk bijten op de 2de race van dag 7. Kom er niet doorheen. De tijd loopt constant bijna af als ik bijna een ronde gereden heb. Echter hier zak ik dan weer onder die 237 km/h door de chicane bij oprijden start/finish

edit, na heel veel keer is het dan toch gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh RS is geen enkel probleem. Eindelijk een keer geel gold. Wij hebben trouwens de auto binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik ook. Ik vond het beslist geen weggevertje van FM. Er zaten een paar pittige races tussen.
De tweede race van dag 7 heb ik geskipt evenals de race met de 4 andere auto's op dag 6. Alsof ik stil stond, zo hard reden ze me voorbij en nooit weer kunnen inhalen. Ik had toen toch al 15 upgrades gedaan.
Ondertussen kwam er nog een aanbieding van een codatronca in gold te betalen, dus ik ben er wel aardig op achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag 6 race 4 was uiteindelijk een eitje door de tegenstanders te 'downdumben'
dag 7 race 2 is een ander verhaal. de afstand wordt wel steeds korter, maar ik heb gewoon VEEL te veel tijd.... het liefst zou ik na de 2 lange rechte stukken vol op de rem gaan... maar dan heb ik nog meer dan een minuut tijd over.... :-/
Misschien eerst maar eens zo hard mogelijk doorgaan totdat de tijd op is... dan heb je de hoogste gemiddelde snelheid en heb je wat speling om tot stilstand te komen. 3-4 sec voor het eind van de tijd vol op de rem helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:00:
dag 6 race 4 was uiteindelijk een eitje door de tegenstanders te 'downdumben'
dag 7 race 2 is een ander verhaal. de afstand wordt wel steeds korter, maar ik heb gewoon VEEL te veel tijd.... het liefst zou ik na de 2 lange rechte stukken vol op de rem gaan... maar dan heb ik nog meer dan een minuut tijd over.... :-/
Misschien eerst maar eens zo hard mogelijk doorgaan totdat de tijd op is... dan heb je de hoogste gemiddelde snelheid en heb je wat speling om tot stilstand te komen. 3-4 sec voor het eind van de tijd vol op de rem helpt ook.
Zo heb ik het ook gedaan. Alles volle gas gereden tot de voorlaatste seconde vol in de remmen gegaan na ongeveer 1.5 lap. Gemiddelde snelheid was dan 243 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu net 7-2 gehaald... met 25,1km op de teller... (bijna 2 rondjes)
7-3 is weer een eitje. 2 rondjes op le mans met verminderde grip.
7-4 is ook binnen. Na een paar maal 'downdumben' appeltje eitje om eerste te worden.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Als le mans niet continu crasht wel ......
Wan dramadag
Kost me dus klauwen met goud die mac laren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is hij ook binnen , viel nog goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Kramp in m'n duim van le mans, maar hij is binnen. Heb er geen goud aan uit hoeven geven trouwens.

7.2 heb ik gehaald door in het begin met veel risico's auto's in te halen. Je krijgt maar max 90 sec. Dus doordat je in het begin veel in haalt haal je een minder verre afstand. Dan bij nog 3 sec te gaan vol in de remmen. Heb het wel een keer of vijf moeten proberen.

Vond het dit keer leuke uitdagende opdrachten. Heb er van genoten. Alleen 6 rondes le mans en daarna nog een keer 4 en nog een keer.... Dat vond ik een beetje te veel van het goede. Maar oke, je mag er ook wel wat voor doen natuurlijk.

edit:
Zo juist zie ik dat mn voortgang niet goed is opgeslagen.
Moet ik weer opnieuw vanaf 7.2. Grrrr
Hebben er meer daar last van?

Edit 2:
Nu voor de tweede keer binnen en gelijk een cloud opslag gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Darter Arie op 28-10-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb er op een ander forum wel iets over gelezen, kun je denk ik niet heel veel aan doen..

Zit zelf te wachten op de limited 650S maar zo te zien komt die vrijdagnacht om een uur of 1 😞

[ Voor 36% gewijzigd door Tijar op 28-10-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eerder een cloud opslag probleem gehad. Werd ik ook een dag teruggegooid... Het is wel een snelle 'leerschool': als een race klaar is, dan meteen een cloudopslag er achteraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Wat mij opvalt de laatste tijd in carrieremodus dat je ineens achterblijvers lapt
Dat was voorheen eigenlijk nooit
Wel jammer van je rondetijden want die vertragen je ,ze blijven namelijk mooi op de ideale racelijn rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ook hier problemen met de automatische opslag. Lijkt erop als ik de app te snel dichtgooi hij de voorruitgang niet saved. Telkens als ik even wat gespeeld heb, neem ik voortaan gewoon een cloudbackup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb de automatische opslag uit staan en doe zelf elke dag een Cloud backup, nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burdie123
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-09-2022
Hallo weet iemand ook hoe de mailbox functionaliteit werkt. Zoals het nu is krijg ik meldingen van uitdagingen van vrienden, maar die staan maar en paar seconden in mijn mailbox. Daarna zijn ze weer verdwenen. Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Vandaag had ik 599.000 rs met 1x racen. Dat is best lekker eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat zijn de betere bedragen, welke race heb je gedaan? Ik weet niet of je Le Mans al tot je beschikking hebt maar die levert nog meer op 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De McLaren 650GTS is nu beschikbaar voor R$2.5 miljoen, levertijd 23 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Heb hem ook gekocht
Zag iets met aktiecode moet geverifieerd worden ?
Gelukkig rs en geen gold
Als die net zo'n handling en wegligging heeft als de gtr van de missie is het geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Tijar schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 07:05:
Dat zijn de betere bedragen, welke race heb je gedaan? Ik weet niet of je Le Mans al tot je beschikking hebt maar die levert nog meer op 😋
7 ronde Le Mans. Kan die nog meer opleveren?

Edit:
Ik zie het al, als je verder komt kan jen nog meer rondjes le mans rijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Darter Arie op 31-10-2015 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
Onder Legende en dan Langeafstandkoning kun je bij tier 22.1 kiezen voor 10 rondes Le Mans, leverde me gisteren ruim R$980.000 op voor iets meer dan 27 minuten racen.

Wel de agent aannemen natuurlijk om de winst te verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Tijar schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:00:
Onder Legende en dan Langeafstandkoning kun je bij tier 22.1 kiezen voor 10 rondes Le Mans, leverde me gisteren ruim R$980.000 op voor iets meer dan 27 minuten racen.

Wel de agent aannemen natuurlijk om de winst te verdubbelen.
Ik heb heel veel vrienden, en die leveren dan ook nog eens 158.000R$ op.
Ik zit met die 200% bonus vaak op bijna 1.2 miljoen R$ per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat exact r$2.5m voor de mclaren 650gts? Ik heb nogal wat r$ uitgegeven voor de p1 en ben weer aan het rijden op le mans met lmp1 om r$ te harken....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zonder updates inderdaad 2,5 miljoen exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:55:
[...]

Ik heb heel veel vrienden, en die leveren dan ook nog eens 158.000R$ op.
Ik zit met die 200% bonus vaak op bijna 1.2 miljoen R$ per keer.
Dat gaat inderdaad lekker! Ben met dit spel een beetje alleen op de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Zo te zien kan je met die Mclaren 650S GT3 een showcase en een time trial rijden....
Da's dan wel heel veel R$ voor 10 minuutjes rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Tijar schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:08:
[...]

Dat gaat inderdaad lekker! Ben met dit spel een beetje alleen op de wereld ;)
Je kan je ook aansluiten bij een team. De overige teamleden worden dan als vriend gezien.
In het team Darters en zo [0501] is ruimte zat. Heb deze ooit per ongeluk helemaal leeg gegooid, maar iedereen is welkom.

Ben je een team zat kan je er ook weer heel makkelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ben je dan ook verplicht om op vaste tijden te rijden?

Net in Elite ==> Internationale krachtmeting 5 ronden in de McLaren 650 GT3 gedaan en je hebt minimaal een PS score van 69,0 nodig om te kunnen starten. Met een aantal updates kwam ik op 69,3 en wat zie ik tot mijn verbazing, ik ben de enige in de 650.

De maximale PS scores van de rest ligt echt onder de 69, op dit punt vind ik RR3 een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe rijden jullie precies rond in de races?

Welke besturing gebruiken jullie? Gewoon het scherm kantelen?
Hoe remmen jullie? Automatisch of door op het scherm te drukken?
Hoe sturen jullie? Met hulp of compleet zelf?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik stuur door het scherm te kantelen, rem en geef gas door op het scherm te drukken. Verder alle hulp uit.

Baal wel een beetje, had de McLaren afgelopen weekend gewonnen maar om de een of andere reden is dit niet opgeslagen... Had daar ook een backup van gemaakt, maar kwam er te laat achter dat ik de auto niet meer had en had dus alweer een nieuwe backup gemaakt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
zag dat de miura 50% in de aanbieding was, die auto miste ik nog, dus gelijk gepakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik zit te twijfelen. 50% korting is natuurlijk leuk, maar de Miura kost met 50% korting nog steeds 245 gold. Verder kan je er maar een paar races mee rijden, en het rijden met een Miura schijnt ook niet echt fijn te zijn.

Maar ja, ik heb nu 118 van de 129 auto's... Wil ik ze ooit allemaal hebben dan zal ik ze wel moeten kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Miura is alleen interessant als je alle autos wilt hebben. Rijden erin lijkt me een drama (net als in de countach, ook zo'n drama bak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Klopt een vreselijke auto om mee te rijden, ze zouden geld toe moeten geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Maar als je de Countach een beetje update, wordt het al een stuk leuker om mee te rijden. Tuurlijk haalt deze het niet bij de P1GTR maar daar zit ook een aantal jaren tussen. Ik probeer de Miura zo weinig mogelijk te updaten. De eerste rit is in ieder geval gelukt om 1e te worden zonder updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij willen ook graag in een team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gestart met de Stingray Evolution, eerste dag goed te doen.
Race 2 + 3 hoef je niet als eerste te eindigen, dit heb ik dan ook niet gedaan in de hoop dat de boots in het vervolg minder snel goed worden.
Hebben andere deze tactiek al vaker uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ben ook begonnen en probeer wel als eerste binnen te komen als het even kan, als ik bijvoorbeeld 600m voor de nummer 2 lig dan wacht ik bij de finish totdat het verschil minder dan 100m is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 2 net ook klaar en ook deze is prima te doen, laatste challenge is 3 rondes in Melbourne en vooral de trage auto's zonder schade passeren is wel even oppassen geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Tijar schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:08:
Ben je dan ook verplicht om op vaste tijden te rijden?
Nee, je hoeft er verder niets mee te doen. Je kan gewoon lid van een team zijn zonder mee te rijden. Kans is dan wel dat de teamleider je er uitgooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Meld je maar aan: Darters en zo [0501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
De eerste twee dagen met de Stingray waren erg makkelijk, ben benieuwd of er nog nieuwe uitdagingen inzitten of dat het een rechtstreekse kopie van oudere races is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groep een tijdje geleden aangemaakt , " belgisch team "

voeg je gerust toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 3 ook niet al te moeilijk, challenge 2 wel een beetje opletten op Ahmed hij moet minimaal 3e worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Hoeveel upgrades heb je? het schijnt dat met alleen R$ upgrades doel 3 niet te halen is. zelf nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Volgens mij 17 en daar wil ik het eigenlijk ook bij laten. Hier zitten wel een paar upgrades met goud bij maar niet veel.

De eerste keer drukte ik bij doel 3 op de rem en dan haal je het inderdaad niet, een volgende poging was het een makkie.
Pagina: 1 ... 25 ... 65 Laatste