[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 24 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Als je bezig bent met een challenge dan kun je die afmaken
Ik wist eerlijk gezegd niet dat er een tijdslimiet op zat want ben net eergisteren met mijn 2e nascar missie begonnen
En als ik het goed begrijp kan ik die andere 2 nascar auto's niet meer winnen
Had ik denk ik ook niet gedaan veels te saai .
Respect voor degenen die het wel op konden brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
De 2e lukt me ook nog wel😜. Misschien op een later tijdstip nog een herkansing?!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Ik heb ze alle vier binnen via de FAP400 en op zich vond ik de dagelijkse challenges nog wel uitdagend maar de NASCAR serie in de carrière modus is oervervelend.

Vandaag moet ik nog 5 races en helaas de langste om ze op 100% te krijgen. Hierna nooit meer NASCAR!!!!!

• Tijar
Vandaag de hele dag 100% roem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mooi die roem! Hebben veel racen gedaan en mooi wat gold binnen gesprokkeld. Welke races doen jullie om veel roem te verdienen? Wij deden de le man 10 rondjes met verdubbelaar dat tikte mooi aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Exact dezelfde :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-02 12:37
Wat heb je eigenlijk aan die badges? Ik heb alle vier de nascar cars, en zit tussen de 65 en 80%
Moet ik moeite doen om badges te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:18:
Ja mooi die roem! Hebben veel racen gedaan en mooi wat gold binnen gesprokkeld. Welke races doen jullie om veel roem te verdienen? Wij deden de le man 10 rondjes met verdubbelaar dat tikte mooi aan!
Ja deed ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
Werkt die me kotter nog? Ik krijg het niet voor elkaar, vandaag paar keer geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janomill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:55:
Wat heb je eigenlijk aan die badges? Ik heb alle vier de nascar cars, en zit tussen de 65 en 80%
Moet ik moeite doen om badges te halen?
Als t goed is krijg je die groene en blauwe badges ook soms als dagelijkse bonus. Maar het irritante is dat ze bijvoorbeeld +200% R$ vervangen door zo'n badge. Dus je krijgt zo'n flutbadge ipv een nuttige bonus. Ik heb zo snel mogelijk alle groene en blauwe badges binnengeharkt om dat dus te voorkomen. Dat betekent serieus veel racen op Richmond dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
janomill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:17:
Werkt die me kotter nog? Ik krijg het niet voor elkaar, vandaag paar keer geprobeerd
Hij schijnt nog te werken maar minder goed onder iOS 9.0. Ik wacht er nog even mee om te kijken of de dagelijkse bonus aan het begin van oktober weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:08:
[...]

Als t goed is krijg je die groene en blauwe badges ook soms als dagelijkse bonus. Maar het irritante is dat ze bijvoorbeeld +200% R$ vervangen door zo'n badge. Dus je krijgt zo'n flutbadge ipv een nuttige bonus. Ik heb zo snel mogelijk alle groene en blauwe badges binnengeharkt om dat dus te voorkomen. Dat betekent serieus veel racen op Richmond dus :(
Klopt, ik heb er ruim 1500 rondes opzitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:08:
[...]

Maar weet je ook wat je aan die badges hebt? Krijg je iets als je ze compleet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
Tijar schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:30:
[...]

Hij schijnt nog te werken maar minder goed onder iOS 9.0. Ik wacht er nog even mee om te kijken of de dagelijkse bonus aan het begin van oktober weer terug is.
Ik heb het vandaag geprobeerd, niks gekregen behalve meldingen dat de timeservers niet synchroon waren. Benieuwd of ik morgen mijn bonus Vd maand krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
janomill schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:03:
[...]

Maar weet je ook wat je aan die badges hebt? Krijg je iets als je ze compleet hebt?
50 goud

Verwijderd

...en een extra livery. :')

Verwijderd

Leuk joh die Nascar serie van begin september. Ben er toen aan begonnen alleen vanwege vakantie en geen wifi niet afkunnen maken.
Als ik nu de 4 wagens wil kopen om alles op 100% te krijgen ben ik gewoon 4 x 750 goud kwijt is 3000 goud. En als je goud zou kopen betaal je €100 voor 1019 goud, ben je dus ff €300,- kwijt als je niet heel lang zou willen sparen.
Is toch absurd!!!!!!!!!!!!!!!!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:14
Ik zou die 300 euri maar in je zak houden, die Nascar auto's zijn met afstand de minst leuke auto's in RR3.

• Tijar
Helemaal mee eens, zelfs die brakke Lambo's rijden nog beter.

• janomill
Ja, klopt. Ik had eentje waar ik na 76% alleen nog zo'n dure Badge van 30 gold nodig had om compleet te zijn. Dat heb ik gedaan. Kostte dus 30 en ik kreeg 50 terug, plus special livery. Dat is gewoon de auto met wat andere stickers, verder niks extra's volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upje schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:36:
Ik zou die 300 euri maar in je zak houden, die Nascar auto's zijn met afstand de minst leuke auto's in RR3.
ga ik er ook echt niet voor uitgeven hoor, zal nooit goud kopen, maar wel jammer omdat het zo wel lastig wordt om op 100% te komen.
Eigenlijk zouden ze je na een jaar een herkansing moeten geven om de serie opnieuw te doen.
Hoe gaat dat met spelers die nu beginnen, deze kunnen vorige series helemaal niet doen neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Nascar event is afgelopen
Dus niemand kan er nog aan beginnen lijkt me
In ieder geval bij mij is die afgelopen maandag gestopt
Ik heb 2van die gebakjes weten te scoren
Over een paar dagen begint er een nieuw event met een lambo als reward
Kan nooit minder leuk zijn dan nascar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik heb ook maar 2 auto's weten te scoren. Ik hoop dat de challenge nog eens herhaald wordt. Anders tig rondjes lemans rijden en wachten tot ze in de aanbieding komen.... Wil wel alle auto's hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Solid4S schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:19:
Ik heb ook maar 2 auto's weten te scoren. Ik hoop dat de challenge nog eens herhaald wordt. Anders tig rondjes lemans rijden en wachten tot ze in de aanbieding komen.... Wil wel alle auto's hebben
Ik speel te weinig, heb alles gemist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Berlinetta schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:07:
[...]

Ik speel te weinig, heb alles gemist 8)7
Wees blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik had binnen 19 uur een BMW Z4 kunnen winnen. ik hoefde nog maar 2 races.
Spelen er hier mensen ook Need For Speed No Limits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Gisteren een aantal keer Kotter gedaan om de datum te resetten en vandaag de dagelijkse bonus weer terug :-) Voorlopig maar weer eerst van centen bij elkaar rijden want dat ging behoorlijk hard in de Nascar series.

[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 02-10-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:44
Tijar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:49:
Gisteren een aantal keer Kotter gedaan om de datum te resetten en vandaag de dagelijkse bonus weer terug :-) Voorlopig maar weer eerst van centen bij elkaar rijden want dat ging behoorlijk hard in de Nascar series.
Kotter werkt nog bij jou? Ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat.. Ik volg de video zoals die op Myrealracing.com staat, dus wacht tot het rr logo helderder wordt, schakel naar de datum, geef die 3 slingers en ga terug naar het spel, maar er gebeurt niets.

Zou jij jouw methode eens kunnen doorlopentypen?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Tijar schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 18:10:
Je mist niets maar de Kotter procedure steekt heel erg nauw in elkaar, ik hanteer de volgende momenten:

- zodra de auto volledig in beeld is schakel ik over naar de instellingen
- ik draai 1x met een rustige draai aan de datum totdat deze in de buurt van eind augustus staat
- schakel weer over naar RR3 net voordat het datumwiel stil staat, je moet echt tot vrijwel het einde wachten!

De kans op goud is hiermee voor mij behoorlijk gestegen en ik heb sinds vorige week behoorlijk wat goud binnen geharkt.
Hierboven staat hoe Kotter werkt. Het is mij een paar keer gelukt. Na die update met die nieuwe dagbonus en IOS 9 nog niet weer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben begonnen met de Lamborghini! Eerste dag en goed te doen moet alleen de laatste nog een ronde voorsprong nemen op de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
De tijdrit niet op je allerbest gedaan hoop ik, in een later stadium moet je deze tijd nog verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
JJ de Bom schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

Hierboven staat hoe Kotter werkt. Het is mij een paar keer gelukt. Na die update met die nieuwe dagbonus en IOS 9 nog niet weer geprobeerd.
Ik heb het op deze manier geprobeerd, gisteren tien keer, vandaag tien keer maar helaas, ik krijg het niet werkend :-(

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:56:
De tijdrit niet op je allerbest gedaan hoop ik, in een later stadium moet je deze tijd nog verbeteren.
Haha uiteraard niet voor de finish gewoon vol in de ankers en wat remmen in de bochten haha.
+ auto getuned we stikken toch in het geld daaraan kunnen wij nooit meer kapot. Zou willen dat je geld voor gold kon inwisselen in het spel

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kassad schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:59:
[...]

Ik heb het op deze manier geprobeerd, gisteren tien keer, vandaag tien keer maar helaas, ik krijg het niet werkend :-(
Ik heb het eemaal gedaan om de datum weer te resetten en ik kreeg direct 50 goud maar ik laat het nu even met rust omdat ik wat krap in de centjes zit en deze maand zijn er met de dagelijkse bonus genoeg centen binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag is van de Asterion challenge net afgesloten en was niet echt moeilijk.

Bij de laatste challenge moet je alle 21 tegenstanders op een ronden zetten (Miura's en Countach) en dit lukt met een paar updates al prima in de 3 of 4 ronde. Ik heb nadat ik ze heb ingehaald gewacht bij de finish om te kijken of de bots gedurende de Asterion challenge minder snel goed worden.

We zullen zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:59:
[...]

Vind het alleen maar goed als het niet meer werkt!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als het doorgeven van goud zou werken vanjelle dat zou ik met plezier voor je gaan kotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
Apple heeft Game Center-bug in iOS 9 nog steeds niet opgelost

http://bit.ly/1Q19zqI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Tijar schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:33:
[...]

Ik heb het eemaal gedaan om de datum weer te resetten en ik kreeg direct 50 goud maar ik laat het nu even met rust omdat ik wat krap in de centjes zit en deze maand zijn er met de dagelijkse bonus genoeg centen binnen te harken.
Voor de zekerheid, internet aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
JJ de Bom schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

Wat bedoel je met volledig in beeld? Dat ie rechts in het klein net volledig te zien is, of dat ie helemaal groot midden in beeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kassad schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:06:
[...]

Voor de zekerheid, internet aan toch?
Yes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
janomill schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:50:
[...]

Wat bedoel je met volledig in beeld? Dat ie rechts in het klein net volledig te zien is, of dat ie helemaal groot midden in beeld is?
Zodra de auto rechts in beeld komt en de auto is volledig zichtbaar dan kun je overschakelen naar de datum instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:08:
Als het doorgeven van goud zou werken vanjelle dat zou ik met plezier voor je gaan kotteren.
nou bedankt voor het voorstel, maar probeer het wel zonder kotteren te spelen, hoewel ik ook weet dat dit onmogelijk is en de makers van RR3 alleen maar geld willen verdienen.
Echter zou het Kotteren niet werken heeft iedereen meer goud nodig om te kopen en zouden de prijzen ook omlaag kunnen. Nu betalen immers alleen die mensen voor goud die niet kunnen Kotteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:14:
[...]

nou bedankt voor het voorstel, maar probeer het wel zonder kotteren te spelen, hoewel ik ook weet dat dit onmogelijk is en de makers van RR3 alleen maar geld willen verdienen.
Echter zou het Kotteren niet werken heeft iedereen meer goud nodig om te kopen en zouden de prijzen ook omlaag kunnen. Nu betalen immers alleen die mensen voor goud die niet kunnen Kotteren
Ik speel het spel vanaf het allereerste begin en ik heb met ruim € 200 meer dan voldoende bijgedragen aan de makers van RR3.
Voor dit geldbedrag kreeg je iets van 2000 goud en de prijzen van de updates zijn werkelijk onzinnig, afgezien van wat rijke arabieren zullen weinig mensen genegen zijn om veel geld neer te leggen voor wat goud.
Ik vraag me ook af of de Kotter procedure enige invloed heeft op de goudprijs, ik denk dat het vrij weinig uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tijar schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

Ik speel het spel vanaf het allereerste begin en ik heb met ruim € 200 meer dan voldoende bijgedragen aan de makers van RR3.
Voor dit geldbedrag kreeg je iets van 2000 goud en de prijzen van de updates zijn werkelijk onzinnig, afgezien van wat rijke arabieren zullen weinig mensen genegen zijn om veel geld neer te leggen voor wat goud.
Ik zou het er niet voor neergeteld hebben. Ik vraag me ook wel eens af van welke mensen ze nou hun inkomsten krijgen. Kinderen die clueless kopen op de gekoppelde credit kaart van pappie die later voor een onaangename verrassing staat, legitieme aankopen van mensen met serieus geld teveel die je al noemde en 'street punks' die het met gestolen credit cards betalen. Veel verder kom ik niet want 'normale' mensen gaan die hoeveelheid geld niet neertellen voor het geringe wat je er voor terug krijgt lijkt me en ik vraag me dus af hoeveel ze verdienen met aankopen uit min of meer dubieuze herkomst. Is dat wellicht het overgrote deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

Ik zou het er niet voor neergeteld hebben. Ik vraag me ook wel eens af van welke mensen ze nou hun inkomsten krijgen. Kinderen die clueless kopen op de gekoppelde credit kaart van pappie die later voor een onaangename verrassing staat, legitieme aankopen van mensen met serieus geld teveel die je al noemde en 'street punks' die het met gestolen credit cards betalen. Veel verder kom ik niet want 'normale' mensen gaan die hoeveelheid geld niet neertellen voor het geringe wat je er voor terug krijgt lijkt me en ik vraag me dus af hoeveel ze verdienen met aankopen uit min of meer dubieuze herkomst. Is dat wellicht het overgrote deel?
Misschien moeten we er ook nog wel bij vermelden dat je in de eerste series van het spel voor 2000 goud veel meer auto's kunt upgraden dan in de hogere series. Als je de laatste Nascar auto's moet upgraden voor 2000 goud dan ben je er snel doorheen en ik zou er nu ook geen geld meer voor neertellen ook bij het ontbreken van Kotter.

Overigens reken ik mezelf wel tot de groep "normale" mensen ;) Ik bekijk het altijd van een iets andere kant als ik ergens voor moet betalen, als ik ruim 700 uur speelplezier afzet tegen € 200 dan heb ik voor € 0,28 per uur ontzettend veel lol en ontspanning gehad.

Als de FireMonkeys een iets ander verdienmodel zouden neerzetten dan denk ik dat er veel meer mensen geld zouden willen betalen om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janomill
Tijar schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:54:
[...]

Zodra de auto rechts in beeld komt en de auto is volledig zichtbaar dan kun je overschakelen naar de datum instellingen.
Duidelijk, bedankt, het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

Misschien moeten we er ook nog wel bij vermelden dat je in de eerste series van het spel voor 2000 goud veel meer auto's kunt upgraden dan in de hogere series. Als je de laatste Nascar auto's moet upgraden voor 2000 goud dan ben je er snel doorheen en ik zou er nu ook geen geld meer voor neertellen ook bij het ontbreken van Kotter.

Overigens reken ik mezelf wel tot de groep "normale" mensen ;) Ik bekijk het altijd van een iets andere kant als ik ergens voor moet betalen, als ik ruim 700 uur speelplezier afzet tegen € 200 dan heb ik voor € 0,28 per uur ontzettend veel lol en ontspanning gehad.

Als de FireMonkeys een iets ander verdienmodel zouden neerzetten dan denk ik dat er veel meer mensen geld zouden willen betalen om te spelen.
ik hoop dan ook dat dit soort discussies ook worden gelezen door FireMonkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Beetje balen met die lambo missie dat je auto steeds zo snel kapot is en je vervolgens bijna 4uur mag repareren
Nomaal is dat niet zo erg en kan je toch wel winnen maar niet bij een drag of je moet hem tientallen maal herhalen
Als ze nou met korte events beginnen en de langere aan het eind doen dan kun je in 1keer alle missies doen en ben je met 10 minuutjes klaar tot aan de volgende dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Met één reparatieronde kun je de dagraces toch wel spelen?

Vandaag zou geracet moeten worden tegen La Ferrari.
Ik heb er alleen een paar gezien in de eerste races. Daarna alleen maar tegen dezelfde Lambo's.
Ook de dragrace en laatste rit (duel) zou de La Ferrari sneller zijn op de rechte stukken en zou de Lambo inde bochten moeten kunnen accelereren. Geen La Ferrari gezien, wel weer een Lambo.
Zou dat komen omdat ik de La Ferrari nog niet heb?
Ben benieuwd of jullie wel tegen de LF hebben geracet

[ Voor 6% gewijzigd door JJ de Bom op 08-10-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nope ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Drags was tegen lambo's, laatste race idem. Tijdens de peleton races zaten er wel enkele Ferrari's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb wel tegen de ferrari's gereden ,maar heb zelf geen la ferrari dus daar ligt het niet aan
Dingen waren trouwens erg sloom

En mij lukte het niet om de drag te winnen met een kapotte auto
Moest als 1e missie 4 rondjes monza doen ,toen was die al ver heen en toen nog hoogste snelheid en fotofinish toen was de koek op en was de drag voor en mij een brug te ver
Na het updaten een eitje net als de 2 missies verderop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 ook weer een makkie, alleen oppassen voor de bots als je niet van de baan mag raken. Haal ze veilig in want ze tikken je zo van de baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Yep ben er ook klaar mee
Morgen tegen de 918 ,verheug ik me op want vind het een prachtige auto en mooi circuit
Jammer dat ik mijn 918 niet meer heb met dit niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
De dag met de spin ook weer gereed. Bij de 3e race na de jager in het rood en doorgereden tot het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Yep ook weer klaar en de laatste 3 missies in het rood
Morgen tegen alle types tegelijk denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 09:47
Voor 6.1 eerst even de update downloaden als dat niet gebeurd is. 6.1 zit een bug in. Die is niet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Hoe kan ik die update downloaden op mn ipad. Zit inderdaad een bug in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat zou automatisch moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:14
6.1 was geen probleem voor mij, ik heb wel een probleem met 7.2. Met kapotte stuurinrichting winnen op Dubai. Mijn snelste ronde is 4 seconden langzamer dan de nummer 1, dat is zo'n enorm verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Bij 6.1 red ik met gemak de opdracht, maar er wordt aangegeven dat ik het niet gehaald heb. Ik zie geen update in de store en automatisch wordt er ook niet geupdate. Zal het nogmaals proberen...

En het lukt nu wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Darter Arie op 11-10-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik heb net 7.2 gereden, maar redt het ook niet op m'n iPad. Begrijp ik dat je de iPad opnieuw moet starten en dat het dan wel lukt?
Ik zie in ieder geval geen update schermpje en ook in de apps store geen update.

6.1 is toch dat je tegen een Porsche 918 raced? Die raakte ik direct in de eerste 2 bochten door een stuurfout. Porsche niet weer gezien. Ik heb dat ook niet als een bug ervaren.

Bij 7.2 werd ik 5e.

[ Voor 32% gewijzigd door JJ de Bom op 11-10-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb 7.2 geskipt, teveel last van de drank van gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Ik he 'm ook geskipt de rest was een eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 09:47
7.2 gewoon een paar keer starten en direct weer stoppen. Na een keer of 5 win je met gemak. In de laatste ronde(s) krijgen de koplopers last van de achterblijvers en schiet je er zo voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Volbracht was een makkie ,moest 1keer de lambo updaten
De 2e missie was idd iets moeilijker maar wel te winnen in 1keer
De laatste missie was zoals verwacht tegen de 918 p1 en de ferrari
Was mooi evenement en een verademing t.o.v. nascar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
7.2 ook geskipt. Moest eig al naar bed gaan dus had gn zin in veel geprul. De rest wel in 1 maal gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de Lamborghini ook binnen. Het is gelukt met R$ upgrades only. Voor 7.2 moest ik ongeveer 5x opgeven, en vanaf dat moment was het easy aan uitrijden. Nog steeds vlammen ze weg bij de start, maar gaan ze met zo'n slakkengang de bochten door, dat je ze makkelijk voorbij rijdt.

Zeker een verademing na de Nascars! Lekker geluid, ziet er schitterend uit, en leuk om het tegen de andere hypercars ter rijden. Iets meer R$ upgrades had wel gemogen, maar met 4 saaie Nascar events achter de rug, valt er niets te klagen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gisteren begonnen met het spel, ik heb het topic hier helemaal doorgelezen. Ik ben als eerste auto de Ford Focus gekocht en gister avond een BMW om verder te kunnen met de amateur stock challenger. Iemand nog tips, probeer nu geen enkel credit meer uit te geven om te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Geen goud uitgeven en zo snel mogelijk van amateur via pro naar expert. Dus niet de onderste auto's ook kopen en er mee racen in eerste instantie. In expert b.v. De BMW kopen en racen op Suzuka. Levert veel racing$ op zodat je dan makkelijk terug kan naar het begin om te kopen en te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag, is dat als je nu begint met spelen wat gebeurt er dan met alle wagens die je middels speciale evenementen kan vrijspelen.
Kan je deze dan ook nog allemaal vrijspelen met speciale evenementen of moet je deze wagens gewoon gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Misschien worden events om de zoveel tijd herhaald?
Ik hoop het wel want ik heb ook veel auto's niet omdat ik toen rr3 nog niet speelde
Heb je geen geduld dan zal je ze moeten kopen en ben je snel door je goudvoorraad heen
800 goud lijkt heel wat maar is niks als je in elite een auto moet kopen

5000 daar heb je wat aan
Dus mijn advies is geen goud uitgeven om een auto vol op te graden om maar de 100% te halen
Want kost altijd meer dan het oplevert
En het goud gebruiken om een auto te upgraden in een missie waar je desbetreffende auto kunt winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bemax schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:45:
Geen goud uitgeven en zo snel mogelijk van amateur via pro naar expert. Dus niet de onderste auto's ook kopen en er mee racen in eerste instantie. In expert b.v. De BMW kopen en racen op Suzuka. Levert veel racing$ op zodat je dan makkelijk terug kan naar het begin om te kopen en te upgraden
Bedankt daar heb ik wat aan, dus ook niet beginnen aan de PRO/AM tot dat ik bij Expert zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:56:
Ik ben sinds gisteren begonnen met het spel, ik heb het topic hier helemaal doorgelezen. Ik ben als eerste auto de Ford Focus gekocht en gister avond een BMW om verder te kunnen met de amateur stock challenger. Iemand nog tips, probeer nu geen enkel credit meer uit te geven om te sparen.
Als je net begint zou ik ook de overweging mee willen geven om eerst eens met een oude versie te gaan spelen van vóór alle agressieve methodieken om te proberen de gebruiker tot uitgeven van écht geld te brengen. Zie hier:

CaptJackSparrow in "\[Android/iOS] Real Racing 3"

Als je een tweede Android device hebt kun je het ook eens naast de huidige versie installeren. Je kunt altijd upgraden en dan neem je al je auto's mee die je evt. eerst met datumtruc nog gewoon met flinke kortingen kunt kopen. Ook reparaties zijn met datum vooruit zetten onmiddelijk te forceren.

Natuurlijk kent die versie nog minder circuits en auto's maar je kunt er een tijd mee uit de voeten zonder al dat 'gedoe' van de huidige versie. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Is idd het vermelden waard. In die oude versie bestaan er nog geen PS limieten waardoor je 'in principe' alles op 100% kan racen zonder een muntje uit te geven aan tuning. In de nieuwere versies zijn er harde eisen gesteld om aan de laatste races deel te nemen. Kort gezegd komt het dan erop neer om belachelijk veel geld en muntjes in upgrades te steken om een reeks op 100% te krijgen.

Dus misschien inderdaad met de oude versie starten en dan gold farmen door de datumtrick. Als je 50.000 tot 75.000 gold hebt verzameld is het misschien de moeite om RR3 te upgraden want een dergelijk getal kan je er wel doorjagen wil je alles op 100% doen. (Bonuswagens zoals de lamborghini en de nascars nu dien je allemaal achteraf met gold te kopen aangezien die acties al voorbij zijn - en het er niet naar uit ziet dat deze terugkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:38:
[...]

Als je net begint zou ik ook de overweging mee willen geven om eerst eens met een oude versie te gaan spelen van vóór alle agressieve methodieken om te proberen de gebruiker tot uitgeven van écht geld te brengen. Zie hier:

CaptJackSparrow in "\[Android/iOS] Real Racing 3"

Als je een tweede Android device hebt kun je het ook eens naast de huidige versie installeren. Je kunt altijd upgraden en dan neem je al je auto's mee die je evt. eerst met datumtruc nog gewoon met flinke kortingen kunt kopen. Ook reparaties zijn met datum vooruit zetten onmiddelijk te forceren.

Natuurlijk kent die versie nog minder circuits en auto's maar je kunt er een tijd mee uit de voeten zonder al dat 'gedoe' van de huidige versie. :*)
Dank voor de tip, ik speel alleen echter met mijn Iphone en Ipad, is het dan ook raadzaam om enkele euro's te betalen en versie 2 te spelen op 1 van de 2 devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He jongens! Speel het spel nu ook een paar weken (ios) maar zou toch graag wel tegen tsm friends willen spelen. Ik ben level 34 met 19 auto's. Wil iemand mij toevoegen? Trouwens de lambo challange kon ik niet afmaken omdat ik in het vliegtuig zat 😩

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Laatst online: 18-09 10:23
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

Dank voor de tip, ik speel alleen echter met mijn Iphone en Ipad, is het dan ook raadzaam om enkele euro's te betalen en versie 2 te spelen op 1 van de 2 devices?
Ik heb het spel niet gespeeld, maar het schijnt heel anders te racen dan RR3.
Daarnaast is het multiplayer gedeelte er ook uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Laatst online: 18-09 10:23
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:38:
He jongens! Speel het spel nu ook een paar weken (ios) maar zou toch graag wel tegen tsm friends willen spelen. Ik ben level 34 met 19 auto's. Wil iemand mij toevoegen? Trouwens de lambo challange kon ik niet afmaken omdat ik in het vliegtuig zat 😩
Je mag mij wel toevoegen als je wilt.
gamecenter: Rubeo mrr 117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubeo38 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:16:
[...]

Je mag mij wel toevoegen als je wilt.
gamecenter: Rubeo mrr 117
Thnx! Mijne is bartkoopman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Lamborghini heb ik niet binnen , alle opdrachten vond ik redelijk gemakkelijk , de laatste dag had ik geen tijd om te spelen zodoende was het evenement gepasseerd.

Ik vraag me af of , als ik hem achteraf koop , (hij was bijna volledig upgegraded) of ik alle upgrades hou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:14:
de Lamborghini heb ik niet binnen , alle opdrachten vond ik redelijk gemakkelijk , de laatste dag had ik geen tijd om te spelen zodoende was het evenement gepasseerd.

Ik vraag me af of , als ik hem achteraf koop , (hij was bijna volledig upgegraded) of ik alle upgrades hou?
Normaal behouw je alle upggrades die je erin hebt gestoken. Ook als je de wagen niet via het evenement hebt gewonnen. Dit volgens de omschrijving die er steeds bij staat. Ikzelf heb het nog niet (moeten) uitgetest(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Heb sinds deze week een IPhone 6S. Nu kan ik geen races in nascar meer selecteren. In andere series geen probleem. Touch3D al uitgezet en gevoeligheid aangepast. Maar dat helpt niet. Andere ook met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben nog in afwachting op mijn 6S dus ik weet het nog niet, stiekem een beetje jaloers (op de 6S).

Volgende week een nieuwe update met 3 McLarens, check Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me gaaf maar zal weer veel goud kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik speel dit spel nu al een tijdje maar ik begrijp niet hoe ik ooit aan 4000000 RS moet komen om die Audi R18 E-TRON Quattro te kunnen kopen. En al helemaal niet aan 950 Gold voor de Porsche.

Heeft iemand misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Heel veel races herhalen en eventueel met de oplopende dagbonus en inzet van de agents kun je de opbrengsten verdubbelen.

Heb je de post van Captain Sparrow gelezen over de eerdere versies van RR3?

Welke series heb je inmiddels vrij gespeeld? Hoe verder je komt des te hoger worden de opbrengsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die post vinden?

Ik heb bijna alle series vrijgespeeld alleen de zenith serie niet. Heb je misschien nog tips welke racen ik kan doen waar je het meeste geld mee verdient?

Is er daarnaast ook nog een manier om de enorme wachttijden voor de reparaties aan de auto's te verkorten of ervoor te zorgen dat er helemaal geen wachttijden zijn?

Alvast bedankt ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je kunt met oudere versies kiezen voor de laatste versie die nog zonder alle nieuwere complicaties werkt en gewoon rechttoe rechtaan racen is, of voor de eerste of tweede versie van na de overgang. Die zijn nog relatief simpel.

Je kunt dus ook die oudste een tijd spelen en dan 'updaten' naar die nieuwere als het goed is (zelf niet getest), en uiteindelijk naar de huidige versie. Maar dat dan allemaal op de momenten dat het jou het beste uit komt.

En backup(s) maken van Android/data/com.ea.games.r3_row/doc om je voortgang veilig te stellen en evt. terugdraaien mogelijk te maken. :)

Dit allemaal met Android natuurlijk. Met iOS kan ik je niet helpen. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door CaptJackSparrow op 17-10-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hier staan wat opties om te farmen:

http://myrealracing.club/...sider-for-costly-upgrades

In de nieuwste versie zijn de wachttijden niet meer te manipuleren, in de eerdere versies wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Hier de hoogste opbrengst per race. Die je kan verdubbelen met de managers.

http://rr3.wikia.com/wiki/Races_and_Price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je managers inzet dan kan je naar mijn mening het best gaan voor de Endurance races met LMP1's. Deze geven _per race_ het meest op en dat kost je dan het minst gold.
Eigenlijk rij ik ze maar 1 keer per dag als er een R$ dagbonus is. Met 100% dagbonus en een manager krijg je dan flink wat R$ binnen.
Ik had in de eerste series nog geen 100%. Die ben ik nu eenvoudig aan het binnenhalen. Zo krijg ik nog wat extra gold. Maar gold blijft en probleem als je geen gold koopt. (maar dat is sowieso geen optie ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zo doe ik het nu ook sinds ik de dagbonus weer terug heb. Vanmorgen kreeg ik 150% dagbonus en als je dan de manager inzet bij de 10 ronden Le Mans is de uitkering bijna R$ 800.000.

Als je nog de manager inzet voor de roem dan ga je daar ook lekker hard doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:04:
[...]

Ja voor IOS gebruikers is werkt deze bug helaas nog wel. Voor andere niet nee.
Sorry voor de IOS gebruikers maar vind dat de makers van het spel hier best iets aan mogen doen, is namelijk erg frustrerend voor niet IOS gebruikers.
Hoe werkt deze bug precies? Kan nog wel wat goud gebruiken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Een paar pagina's terug even lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
En mazzel hebben want ik krijg em niet aan de praat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nieuwe update is uit, 3x McLaren en 2 American muscle cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit inmiddels op de 2,7 miljoen. Op naar de 4.

Kan ik misschien nog mensen toevoegen om tegen te racen?? En zo ja hoe moet dat, moet je dan bevriend zijn op Facebook??

Alvast bedank weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Net de nieuwe update geinstalleerd. Mooie nieuwe uitdagingen, kreeg 50 goud vanwege bug waar ik geen last van had. Nu kan ik geen Nascar meer spelen. Ik word er gewoon uitgegooid. Andere races werken normaal. Ben ik de enige?
Pagina: 1 ... 24 ... 65 Laatste