[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 23 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
Mr. Detonator schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:32:
Gewoon door de bekende bug die erinzit met datum verzetten...iedere keer als het lukt 50 erbij..
staat ook hier in het topic beschreven, even zoeken op Kotter ofzo, is wel alleen voor IOS gebruikers.

ondertussen weer terug van vakantie, elke week met de WTT pak ik ook 100 goud, erg lekker al zeg ik het zelf. in mijn vakantie wel gelukkig de boxster kunnen halen. fijn wagentje is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Mr. Detonator schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:32:
Gewoon door de bekende bug die erinzit met datum verzetten...iedere keer als het lukt 50 erbij..
Ontvang jij nog wel je dagelijkse bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Ja die ontvang ik evengoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubeo38 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:23:
[...]

staat ook hier in het topic beschreven, even zoeken op Kotter ofzo, is wel alleen voor IOS gebruikers.

ondertussen weer terug van vakantie, elke week met de WTT pak ik ook 100 goud, erg lekker al zeg ik het zelf. in mijn vakantie wel gelukkig de boxster kunnen halen. fijn wagentje is dat.
Ja voor IOS gebruikers is werkt deze bug helaas nog wel. Voor andere niet nee.
Sorry voor de IOS gebruikers maar vind dat de makers van het spel hier best iets aan mogen doen, is namelijk erg frustrerend voor niet IOS gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Ja dat is natuurlijk zo...ik speel op een iphone 6 btw, maar heb binnenkort een tablet...

[edit] alleen die teams snap ik nog niet...ik zie maar iets van 10-20 teams en kan ook nergens zoeken ??

[ Voor 37% gewijzigd door Mr. Detonator op 25-08-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:04:
[...]

Ja voor IOS gebruikers is werkt deze bug helaas nog wel. Voor andere niet nee.
Sorry voor de IOS gebruikers maar vind dat de makers van het spel hier best iets aan mogen doen, is namelijk erg frustrerend voor niet IOS gebruikers.
Helemaal mee eens, ik ben er blij mee geweest hoor, flink gebruik van gemaakt maar de laatste tijd gewoon op eigen kracht goud verdient. d.m.v. series compleet maken, levels omhoog en de WTT elke week. moet zeggen dat dat wel meer voldoening geeft. heb nog wel meer dan genoeg goud, maar probeer nu boven een bepaald aantal te blijven, dus dat is soms ook wel een uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Sorry, maar wat is de WTT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Weekly Time Trial Tournament

Zit zelf nog op 4500 goud ongeveer. Android - maar heb ooit veel gereden met een Lamborghini op automatische piloot ;). Ik had een voorraad van 15k goud, maar dat is er dus grotendeels al door. Verder ontbreek ik nog een stuk of 15 wagens, dus zal wel goud tekort komen als ik alles op 100% wil krijgen vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubeo38 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:05:
[...]

Helemaal mee eens, ik ben er blij mee geweest hoor, flink gebruik van gemaakt maar de laatste tijd gewoon op eigen kracht goud verdient. d.m.v. series compleet maken, levels omhoog en de WTT elke week. moet zeggen dat dat wel meer voldoening geeft. heb nog wel meer dan genoeg goud, maar probeer nu boven een bepaald aantal te blijven, dus dat is soms ook wel een uitdaging ;)
Verdien jij dan veel goud met de WTT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:32:
[...]

Verdien jij dan veel goud met de WTT.
elke week 100 gold nu, dus dat tikt wel lekker door ja ;)
dat betekent dus elke week bij de top70-80 wereldwijd zitten. is best lastig maar een leuke uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nieuwe update: YouTube: Real Racing 3 - NASCAR Gameplay Trailer

NASCAR

Staat klaar in de APP store!

[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 31-08-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons ook vandaag,
Heb de auto gekocht( toch geld zat) loop ik bij de eerste opdracht al stuk geen idee wat er verwachte wordt, er staat letterlijk:
Rijd achter de andere wagen aan om minstens 1829 meter van diens slip streams te profiteren. Haal hemvoorlopig niet in let op de snelheidsmeter om de effecten van de slipstream te zien...

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga hem ook downloaden, eens zien wat gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:39

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:12:
Bij ons ook vandaag,
Heb de auto gekocht( toch geld zat) loop ik bij de eerste opdracht al stuk geen idee wat er verwachte wordt, er staat letterlijk:
Rijd achter de andere wagen aan om minstens 1829 meter van diens slip streams te profiteren. Haal hemvoorlopig niet in let op de snelheidsmeter om de effecten van de slipstream te zien...
Volgens mij kun je ook niet anders dan de auto kopen. Is niet duur, reparatie duurt maar 1 minuut :-)
En die eerste opdracht gaat toch vanzelf? Gewoon achter die auto blijven en klaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:53:
[...]

Volgens mij kun je ook niet anders dan de auto kopen. Is niet duur, reparatie duurt maar 1 minuut :-)
En die eerste opdracht gaat toch vanzelf? Gewoon achter die auto blijven en klaar :?
hoezo reparatie duurt maar 1 minuut, bij mij toch echt 4 uur.
overigens was race 2 van dag 1 zeker niet moeilijk ben nu race 3 aanspelen (daar begin je als 43ste) echter wat mij bij deze race opvalt is dat de snelheid met regelmaat in het oranje wordt weergegeven en dat het lijkt of dat je dan sneller optrekt.
Heeft dit er mee te maken dat je bij een wagen in de slipstream rijdt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:03:
[...]

hoezo reparatie duurt maar 1 minuut, bij mij toch echt 4 uur.
overigens was race 2 van dag 1 zeker niet moeilijk ben nu race 3 aanspelen (daar begin je als 43ste) echter wat mij bij deze race opvalt is dat de snelheid met regelmaat in het oranje wordt weergegeven en dat het lijkt of dat je dan sneller optrekt.
Heeft dit er mee te maken dat je bij een wagen in de slipstream rijdt ofzo?
Je hebt een verschil tussen de Ford (Nascar Pre-season Rumble) waarbij de reparatie inderdaad maar 1 minuut duurt en de Chevrolet SS (Auto part 400) waarbij de reparatie 4 uur duurt.

De effecten van slipstreamen zijn inderdaad merkbaar, uit de slipstream kun je lastiger inhalen en ik vind het persoonlijk een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:20:
[...]

De effecten van slipstreamen zijn inderdaad merkbaar, uit de slipstream kun je lastiger inhalen en ik vind het persoonlijk een leuke toevoeging.
vanuit de slipstream zou je toch beter moeten kunnen inhalen aangezien je meer snelheid genereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:24:
[...]

vanuit de slipstream zou je toch beter moeten kunnen inhalen aangezien je meer snelheid genereert.
Het woordje "uit" is een beetje onhandig gekozen, ik bedoel dat dat je zonder slipstream minder goed kunt inhalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:28:
[...]

Het woordje "uit" is een beetje onhandig gekozen, ik bedoel dat dat je zonder slipstream minder goed kunt inhalen 8)7
dan zitten we op dezelfde golflengte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik zit nu op 76% van de NASCAR pre-season Rumble maar het begint nu lastig te worden om eerste te worden, zelfs met een auto met alle upgrades.
Zojuist Suzuka west gedaan en pas na de 10e keer kreeg ik de nummer 1 rijder te pakken en volgens mij zitten er toch wat kleine bugs in de slipstream.

De ene keer heb je op bijna 100 meter een slipstream en de andere keer krijg je zelfs op 10 meter geen slipstream. Elke bocht reed de nummer 1 gewoon bij me weg, net alsof hij een slipstream had.
Voor de rest een best geinige update en ondanks dat Richmond wat kort is is het wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Een vastloper bij de 9 ronden op Suzuka, met geen mogelijkheid kan ik ook maar in de buurt van de nummer 1 komen en als ik al in de buurt kom dan verdwijnt hij op het rechte stuk aan de horizon alsof ik stil sta.

Snap er niets van, offline en online al vele pogingen gedaan. In de pauze zo nog maar een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt Kotter nog na de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Ja werkt nog )
Tijar schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:25:
Een vastloper bij de 9 ronden op Suzuka, met geen mogelijkheid kan ik ook maar in de buurt van de nummer 1 komen en als ik al in de buurt kom dan verdwijnt hij op het rechte stuk aan de horizon alsof ik stil sta.

Snap er niets van, offline en online al vele pogingen gedaan. In de pauze zo nog maar een paar keer proberen.
Misschien eerst paar keer opgeven..dan worden de tijden langzamer en dus makkelijker om te halen

[ Voor 98% gewijzigd door Mr. Detonator op 02-09-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb het voor elkaar, in online modus lijke Harvic en Johnson iets trager te zijn en in de bocht voor het rechte stuk mezelf ervoor geramt en dan is het een eitje.

Kotter heb ik nog niet getest maar ik heb op dit moment ook geen dagelijkse bonus. Voor de update werkte Kotter als een speer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Maar loopt die dagelijkse bonus dan ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bij mij niet, ik heb helemaal geen dagelijkse bonus ontvangen in september.

De races zijn ook op een zeer komische manier te winnen, Carmageddon style :-)

Bij de start direct omkeren en alle bots rammen totdat ze niet meer rijden. Er zijn zelfs bots die je gedrag volgen ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Tijar op 02-09-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Tijar schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:29:
Ik zit nu op 76% van de NASCAR pre-season Rumble maar het begint nu lastig te worden om eerste te worden, zelfs met een auto met alle upgrades.
Zojuist Suzuka west gedaan en pas na de 10e keer kreeg ik de nummer 1 rijder te pakken en volgens mij zitten er toch wat kleine bugs in de slipstream.

De ene keer heb je op bijna 100 meter een slipstream en de andere keer krijg je zelfs op 10 meter geen slipstream. Elke bocht reed de nummer 1 gewoon bij me weg, net alsof hij een slipstream had.
Voor de rest een best geinige update en ondanks dat Richmond wat kort is is het wel leuk om te doen.
Je krijgt ook de slipstream versnelling als er een auto in jouw slipstream zit. Als een auto binnen zo'n 25 mtr achter je zit krijg je die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Darter Arie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:51:
[...]

Maar loopt die dagelijkse bonus dan ook op?
nee.....maar ik heb ook liever xx 50 x goud dan de dagelijkse bonus

[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Detonator op 02-09-2015 13:26 ]

• JJ de Bom
Zo, net de pre rumble nascar met de Ford Fusion voltooid. De laatste 2 races wordt je wel tuureluurs van. 20 rondjes op Richmond en 10 op indianapolis. Was beiden wel lachen. Op Richmond stonden een tiental wagens gewoon stil op de baan en later staan er een aantal te roken naast de baan en moet je ze elke keer ontwijken. In de laatste ronde werd ik vijftig meter voor de finish nog even achterste voren getikt, maar had toch genoeg voorsprong.
Op indianapolis was er door ca. 20 auto's in de eerste ronde al een staking. Lag voor de 2e bocht al 13e, daarna nog 9 rondjes sturen. In de 8e ronde haalde ik de nummer 1 pas in.

• Lambo LP670 SV
Hebben jullie een volledige upgrade gedaan van de wagens of is dit niet nodig? Heb mijn Ford nu al tot tegen de goldgrens ge-upgraded en vindt het enorm veel kosten en weinig opbrengen?

• Tijar
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:31:
Hebben jullie een volledige upgrade gedaan van de wagens of is dit niet nodig? Heb mijn Ford nu al tot tegen de goldgrens ge-upgraded en vindt het enorm veel kosten en weinig opbrengen?
Een volledige upgrade van mijn Ford geeft een PS van 55,1 terwijl de laastst race op Indianapolis volgens mij een PS van 54,0 vereiste dus ik denk dat er wel wat goud tegenaan gesmeten moet worden.

De upgrade in goud vond ik wel meevallen, de upgrade in goud voor de Chevrolet SS in de FAP400 vond ik daarentegen wel erg kostbaar.

• Tijar
JJ de Bom schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:10:
Zo, net de pre rumble nascar met de Ford Fusion voltooid. De laatste 2 races wordt je wel tuureluurs van. 20 rondjes op Richmond en 10 op indianapolis. Was beiden wel lachen. Op Richmond stonden een tiental wagens gewoon stil op de baan en later staan er een aantal te roken naast de baan en moet je ze elke keer ontwijken. In de laatste ronde werd ik vijftig meter voor de finish nog even achterste voren getikt, maar had toch genoeg voorsprong.
Op indianapolis was er door ca. 20 auto's in de eerste ronde al een staking. Lag voor de 2e bocht al 13e, daarna nog 9 rondjes sturen. In de 8e ronde haalde ik de nummer 1 pas in.
Ik heb ze beide op de normale race manier volbracht en later ook in omgekeerde racelijn, dat was echt lachen met 42 stilstaande wrakken op de baan :) Sommige wrakken gingen zich als een zombie gedragen, achteruit rijdend en alles rammen wat ze maar konden rammen. Mijn jongens vonden het prachtig en zijn nu ook bezig om Carmageddon na te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tijar op 03-09-2015 14:55 ]

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Verbaas me over de snelheid van de bots op suzuka in je carriere bij nascar
Normaal 1van mijn snelste tracks maar nu kom ik duidelijk te kort
Rij 7rondjes suzuka en kom niet onder de 5 minuten terwijl no1op 4,56 zit
En auto is vol upgedate
Ben ik nou ineens zo slecht of heb ik pech met de botjes?☺

• Tijar
De bots worden steeds beter en dit heeft ook te maken met o.a. de voorsprong die je hebt bij je overwinningen. Op 75% kreeg ik steeds meer moeite om te winnen met de race op Suzuka als dieptepunt.

Ik kwam elke keer net aan de bumper van de nummer 1 en op het rechte eind verdween hij gewoon aan de horizon, het ligt dus echt niet aan jou.

De bots kunnen je downgraden door de drag race aan het begin van je carriere een aantal maal opzettelijk te verliezen.

• 3rw1nk
Ow das niet zo moeilijk gewoon meteen naar de 6eof 7e versnelling schakelen
Dat ze beter worden is normaal maar ik zit idd rond de 75%
Bedankt 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Haha, lachen zeg. Bij de derde challenge moet je met een slipstream maatje al slipstreamend de eerste rijder voorbij zodat je samen eerste en tweede wordt. de auto na 3 x proberen diep in het rood en kwam nauwelijks op snelheid. Mijn slipstream maatje zat wel direct achter de eerste en gaf hem een klein tikje en zo werden we samen eerste en tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de dagelijkse challenge hebt afgesloten en bent vergeten om je auto in onderhoud te zetten, kan je deze dan alsnog in onderhoud zetten zodat deze de dag later klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:21:
Als je de dagelijkse challenge hebt afgesloten en bent vergeten om je auto in onderhoud te zetten, kan je deze dan alsnog in onderhoud zetten zodat deze de dag later klaar is.
Bij mijn weten niet. Dus dat wordt laat opblijven/vroeg opstaan en repareren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:21:
Nope dit is niet mogelijk helaas. Tot 00:00 uur wachten en gelijk regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik weet niet van wanneer jouw laatste cloud save is? Als die niet zo oud is zou je kunnen overwegen om het een en ander opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nescar is echt bagger om te rijden ik wacht wel tot ik ze kan vrij spelen besteed er geen aandacht meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Hoe bedoel je, bagger? Het is best even anders rijden maar met die slipstream is het best leuk.
Je zult wel iets moeten doen aan het upgraden van de wagen, want standaard is het inderdaad bagger. Met de eerste serie updates die je gewoon kunt kopen is het al een stuk beter rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Vind nascar eerlijk gezegd ook niet veel aan ,steeds dezelfde rondjes op een ovale baan
Saai vind ik het
Ben nu bezig met een missie met een toyota camry in nascar, zit in dag 4 en je moet steeds in 5 rondjes zoveel plaatsen klimmen ,terwijl je auto koude banden heeft of andere auto's sneller zijn of je moet er weer honderden goud inpompen
Saai,saai,saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Ik vind nascar een leuke toevoeging. Soms wel saai als 20 rondjes moet rijden. Maar wel leuk om te proberen zoveel mogelijk te slipstreamen.

Sinds de nascar update krijg ik geen goud meer door filmpjes te kijken. Hebben jullie dat ook? En werkt het kotteren nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ja, inderdaad filmpjes zijn er niet meer. Kotteren heb ik nog niet gedaan. Ik weet ook niet of het werkt. Tijar zou het eerdaags een keer proberen. Ben eigenlijk wel benieuwd of je dagelijkse bonus dan wijzigt of verdwijnt.
Tja, saai? Het is anders rijden en tot nu toe heb ik nog geen goud betaald om een challenge verder te komen. Ik heb wel door dat het een kwestie van veel remmen en netjes rijden is. Ik heb tot nu toe zelfs alle rijhulpen uitstaan, terwijl ik voor de nascar update altijd met stuur en tractie maximaal reed. Dus kreeg halverwege ook nog een bonus van 12 goud omdat ik 100 races had gewonnen zonder rijhulpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Bij kotteren gaat je dagelijkse bonus terug naar de eerste dag. Maar 50 goud vergoed dat wel. Als je wel de dagelijkse bonus wilt ontvangen, moet je kotteren op de laatste dag van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Darter Arie schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:15:
Bij kotteren gaat je dagelijkse bonus terug naar de eerste dag. Maar 50 goud vergoed dat wel. Als je wel de dagelijkse bonus wilt ontvangen, moet je kotteren op de laatste dag van de maand.
Ik heb Kotter gebruikt op de laatste dag van vorige maand en flink wat binnen gehaald maar bij het begin van deze maand is de dagelijkse bonus verdwenen. Op zich geen ramp maar ik begreep dat veel meer spelers dit probleem hebben en ik weet niet zeker of het aan Kotter ligt.

Als ik de Chevrolet SS binnen heb zal ik Kotter weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Tijar schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:52:
Ik heb ze beide op de normale race manier volbracht en later ook in omgekeerde racelijn, dat was echt lachen met 42 stilstaande wrakken op de baan :) Sommige wrakken gingen zich als een zombie gedragen, achteruit rijdend en alles rammen wat ze maar konden rammen. Mijn jongens vonden het prachtig en zijn nu ook bezig om Carmageddon na te spelen.
Heb op Indianapolis na een paar keer de muur ingetikt te zijn ook maar besloten om voor de afwisseling ook maar wat bochten rechtom te nemen. >:) Was nog een best karwei om alle 42 auto's kapot te krijgen, de auto die het verste kwam hoefde nog maar 1,5 ronde af te leggen om te winnen. :+
Vind die ovals lekker makkelijk, ik kon er eigenlijk altijd onderlangs voorbij. Wel makkelijk geld verdienen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Nescar even sla ik over wat een bagger wagens stop daar echt geen gold in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik vind het behoorlijk frustrerend worden. Heb de auto op 21 upgrades staan. Maar challenge 3 van vandaag is echt niet te doen. Kom niet verder dan de 6e plaats. Iemand nog tips? Offline werkt niet, meerdere keren opnieuw beginnen werkt ook niet. Kan iemand de carmageddon stijl uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Carmagedonstijl is bij de start omkeren en de verkeerde kant op rijden en de bots die je tegemoet komen rammen. Een aantal stoppen er dan mee met rokende moter, andere gaan achteruit rijden. Vermakelijk om een keer te proberen. Of je ze allemaal er mee kapot krijgt en dan vervolgens om keren om te winnen weet ik niet, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar theoretisch zou dat moeten kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Darter Arie op 06-09-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:03:
Ik vind het behoorlijk frustrerend worden. Heb de auto op 21 upgrades staan. Maar challenge 3 van vandaag is echt niet te doen. Kom niet verder dan de 6e plaats. Iemand nog tips? Offline werkt niet, meerdere keren opnieuw beginnen werkt ook niet. Kan iemand de carmageddon stijl uitleggen
Dumbing down the bots is de enige mogelijkheid. Zodra de 3 lampen op groen gaan gelijk op de pauzeknop drukken en terugtrekken selecteren. De tijden van de winnaar zullen vanzelf trager worden. Na een keer of 10 moet het echt lukken.

Op Facebook stond ook een post van de FireMonkeys dat ze hier en daar de moeilijkheid hebben aangepast. Sluit RR3 geforceerd af en start het daarna weer opnieuw op. Als het goed is zie je tijdens de start een kleine update onderin het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Darter Arie schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:46:
Carmagedonstijl is bij de start omkeren en de verkeerde kant op rijden en de bots die je tegemoet komen rammen. Een aantal stoppen er dan mee met rokende moter, andere gaan achteruit rijden. Vermakelijk om een keer te proberen. Of je ze allemaal er mee kapot krijgt en dan vervolgens om keren om te winnen weet ik niet, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar theoretisch zou dat moeten kunnen.
Ja dat lukt zeker ik heb ze alle 42 aan gort gekregen en daarna een behoorlijke slingerrace om als eerste aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
N
Solid4S schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:03:
Wat Tijar aangeeft, werkt wel. Geforceerd afsluiten en dan opnieuw rijden. Ik heb bij de 3de challenge mijn wagen met 17 upgrades na de tweede keer de race rijden als eerste over de finish gekregen. Ik rij meestal aan de binnenkant van de baan en rem bij de bochten, dan rustig naar rechts, even plakken aan de voorligger en weer naar links voor de volgende bocht.

Tip bij de 4e challenge.
Speel de race in de B stuurmodus, dus met handgas en handrem. Na 10x spelen in de A modus en amper 5 rondjes kunnen rijden, vanwege een oververhitte motor, overgeschakeld naar B. Nu werd ik zelfs 10e met een koude motor. Trouwens wel met een compleet in het rood staande auto.
5e en 6e challenge volledig in het rood gereden en voltooid.

[ Voor 18% gewijzigd door JJ de Bom op 06-09-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook frustrerend en lastig we zitten in fase 6 missie 3 onmogelijk wat doen we verkeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JJdeBom: de A stuurmodus heb ik sinds de le Mans challenge achter me gelaten. Het speelt echt veel fijner om zelf gas te geven en te remmen met de linker kant van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ja, misschien heb je wel gelijk. Ik ga nog wel even testen met de Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:48:
Hier ook frustrerend en lastig we zitten in fase 6 missie 3 onmogelijk wat doen we verkeerd??
Bots vertragen en App opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Gaat nu idd een stuk makkelijker😜😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:34:
Gaat nu idd een stuk makkelijker😜😜
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cathweazle
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Mijn probleem is dat de game idioot vaak vast loopt (speel op iPad air) gewoon niet leuk spelen meer. Lijkt wel of met de toename van updates dit rechterevenredig toeneemt Geforceerd afsluiten gaat hier volautomatisch. Heb er nu al behoorlijk wat goud ingestoken, maar kap er denk ik maar mee. Vind de goudprijzen sowieso idioot hoog en wil niet gaan cheaten, maar met deze frequentie van 'vastlopers' erbij ben ik er wel een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Rr3 is een redelijk zwaar programma. Ik race zelf ook op een iPad air. Maar ik heb wel alle overige programma's uit staan. Tot nu toe geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Chevrolet SS is binnen en je kunt gelijk verder met de volgende. Dag 7 was niet overdreven moeilijk zeker in vergelijking met de eerdere dagen.

Ik speel ook op een iPad Air en bij mij loopt de game ook zo nu en dan vast maar het is niet hinderlijk. Andere Apps heb ik gewoon naast RR3 open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
is ook gewoon weer 7 dagen toch? zo jammer als je 4x 7 dagen moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja zo te zien wel, ik zou het graag allemaal achter elkaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Op Android (Nexus 7 2013) draait RR3 rete stabiel. Loopt nooit vast eigenlijk en racen gaat ook lekker vlotjes.

Qua Nascar heb ik er eigenlijk al genoeg van. Kost veel te veel (beetje upgraden kost 1,5m en 250 gold ongeveer?) en beleef er niet zo veel plezier aan. Vind het ook vervelend dat het verplichte 'dagen schema' gevolgd moet worden. Wordt wat opdringerig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
ondertussen ook de eerste auto binnen, vanavond maar een start maken met nr 2.
ik zou het het liefst ook allemaal achter mekaar doen zoals het bij de LM was. maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Rubeo38 schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:45:
ondertussen ook de eerste auto binnen, vanavond maar een start maken met nr 2.
ik zou het het liefst ook allemaal achter mekaar doen zoals het bij de LM was. maar helaas.
Ik ben gestart met de 2e en ga proberen met zeer minimale updates hem toch binnen te harken. In de Nascar serie heb je nu ook een vrij gespeelde serie en netto 10 minuten spelen en de auto zou weer voor 4 uur in onderhoud moeten maar voorlopig red ik het nog zonder onderhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
ja dat is meestal zo, dat je een eind kan komen met een auto in het rood.
je kan ook sparen voor sponsorcontracten t.w.v. 50 goud bovenop de 25/50/75/100% beloningen.
kleine pleister op de wonde :D

ik ga m gewoon weer aardig upgraden, je hebt een PR van 58 nodig om de series op 100% te krijgen.
mijn eerste wagen is 21/27 en zit op de 55.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nu tot aan een drag race dus niet zo heel ver. Over 2 uurtjes weer even verder na het onderhoud.

Goud heb ik voldoende beschikbaar maar de updates met geld gaan zo wel hard en ik heb geen dagelijkse bonus meer sinds deze update dus mijn geld gaat er behoorlijk hard uit.

Als ik het zo lees dan ontkom je dus niet aan een redelijk aantal updates om aan de PR58 te komen, het is niet anders maar ik wil alles in principe wel op 100% krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 07-09-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cathweazle
Had niks anders open, maar voor de zekerheid padje maar een keer helemaal uit en weer aan gezet. Blijft nu goed (ff afkloppen). Heb 17 upgrades en ook moeite met de derde, carmageddon style is leuk voor een keertje, maar helaas geen prijs, zal het nu ook maar proberen met veel terugtrekken, maar het blijft een taaie opgave, ben ook bijna door mijn gold heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Weet iemand hoe je "de kracht van de asterion" kan voltooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik denk dat de asterion pas na de volledige nascar komt. Dat is alleen maar om je lekker te maken. Als je met de Porsche Weisach rijdt, dan doet ie mee in de race.

Ik zat net eens even te kijken welke auto's ik nog moet aanschaffen. Als je nu voor het eerst het spel zou downloaden dan wordt je echt niet vrolijk van de aanschaf van de laatste auto's. Dit is alleen maar mogelijk met goud. Zelfs de nascar auto's zijn 750 goud. De Porsche Weissach nog meer. Ik heb wel de Ferrari s van de laatste races zowel de 14 als de t2. Die races heb ik op 100% staan. Maar bijna alle voorgaande hoofdstukken nog niet. De pagani zonda r en de agera R heb ik nog niet . Ook de la ferrari en de Bugatti spyder nog niet. Zelfs nadat alle races toegankelijk zijn is het niet leuk deze aan te schaffen. Ik kom ook niet verder. Ik heb nu een redelijk voorraad goud maar dat hou ik eigenlijk apart om bij races voor nieuwe auto's in te zetten. Maar niet om mijn eigen auto's te upgraden zodat ik een volledig hoofdstuk kan afsluiten, of auto's naar 100% te upgraden. Dat oude lor Shelby dat je naar 40 moet upgraden om de laatste race te rijden is gewoon absurd. Evenals de enzo ferrari. Daar spendeer ik dus niets meer aan. De meeste hoofdstukken staan net over de 75% en dan is het klaar. Wat vinden jullie?
Het spelletje is leuk, zit goed in elkaar, de Graphics fantastisch en zeer reëel om te spelen, maar het is allemaal wel op het randje.

[ Voor 79% gewijzigd door JJ de Bom op 08-09-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
+1 ik doe hetzelfde als jij doet
Koop bepaaalde auto'niet puur om het feit dat ik het goud er niet voor heb
Wel jammer,omdat je bepaalde levels niet uit kunt spelen

Maar vandaag kreeg ik 50 goud bij het inloggen omdat er fouten zaten in het nascar gebeuren??
Niets van gemerkt
Wel dat sommige missies moeilijk waren ,maar dat is eigenlijk wel 1 of 2keer bij elke missie
Heb 1 auto vrijgespeeld en zie er tegenop om het 4keer te moeten doen die rondjes rijden

Vologende week ofzo maar eens met auto no 2beginnen

• Cathweazle
Doe ik ook, zie het niet zitten om bakken met goud uit te geven om dan als je de 100% gehaald hebt er 25 ofzoiets voor terug te zien als beloning, heb dus meerdere series tot 75% gedaan. De Chevy SS is in ieder geval binnen en nu bezig met de Penzke serie. Munten genoeg (+/- 78 miljoen), maar dat goud hè . Ben maar weer begonnen met veel rondjes Le Mans met dubbele roem om weer wat binnen te harken.

• Darter Arie
Iemand tips om de 9 rondes op suzuka te winnen. De eerste keer werd ik nog 2, maar nu word ik met moeite 5e.

• 3rw1nk
Terugtrekken voordat de race begint
Na een aantal malen worden de botjes trager ,keer of 5

• Darter Arie
Normaal kan dat misschien, maar bij de 9 rondes nascar op suzuka worden ze dus alleen maar sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
Je moet wel online zijn om ze te kunnen vertragen maar de race op Suzuka is inderdaad een lastige. Ik ben nu bezig met de 3e auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Tijar, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je strategie met zo min mogelijk updates de volledige races te rijden is gelukt. Tot hoever je de upgrades gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Slecht want je hebt minimaal PR58 nodig om op 100% te komen. Deze update is een echte golddigger :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik bedoelde eigenlijk tijdens de race. Ik heb nu 2 nascar auto's en die heb ik beide 17 upgrades gegeven en dan kun je de race netjes uitrijden. Ik was eigenlijk benieuwd of je bijvoorbeeld met 12 of 15 upgrades ook zo ver zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ben nu bezig met mijn 2de auto. Heb deze voor de lol volledig stock gelaten. Ging redelijk tot iets over het midden. Moet bij een missie 1ste worden zonder schade in een beperkt aantal rondes en kom daar toch echt power tekort. Ik vertik het echter om er bakken geld en gold in te gaan stoppen. Dan haal ik de 100% maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:39

bonetone

2B Silver Sonic

Ik heb tot nu toe alleen de Toyota Camry binnen. Met 10 updates erop, PS 49,6. Was goed te doen dus om de auto te winnen hoef je niet per sé ver te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
ik heb nu de eerste 2 auto`s binnen, net als met de LMP auto`s begint het een beetje saai te worden.
Gelukkig is het nu per dag een stage doen, anders moest alles snel binnen een paar dagen. nu valt er tussendoor genoeg te racen over.
Gisteren begonnen met de derde auto.
Eerste auto had ik 21 upgrades op zitten, 2e 17 upgrades en deze zal ook weer 17 krijgen in het begin.

Als je snel van die nascar dingen (sponsorship deals) in je dagelijkse bonus af wil, gewoon het evenement aan het begin met 2 rondjes richmond (1.2 of 2.1 verschilt per serie) 100x rijden en je bent een heel eind met je groene en blauwe dingen. die rode krijg je daar niet, maar die krijg je ook niet bij je dagelijkse bonus.
Ik wil rustig op mijn eigen tijd de serie doorlopen, dus wil zo snel mogelijk van die dagelijkse bonus af waar ik die nascar dingen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Net mijn 2de auto binnen. Zoals gezegd volledig stock gereden. Van tijd tot tijd gewoon eens een aantal keer herstarten om de bots wat trager te maken en het is perfect mogelijk. Laatste race de 1ste wagen 2x gedubbeld en dat volledig stock + in het rood...

Saai begint het wel te worden. Zal nr 3 &4 wel proberen te halen zonder er geld in te steken maar echt fun is het nt meer imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben bezig met de 3e auto en dat gaat op zich lekker maar de verveling begint wel toe te slaan moet ik zeggen.

In de Nascar serie ben ik bezig met Team Penske en ik zit nu op 50% en het lukt nog steeds om met een volledig afgeschreven auto te winnen. De bots vertragen kun je trouwens het beste doen door in de afvalrace een aantal maal te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een goud klopperij dat nacar rijden het spel komt zeker wat tekort en ik vindt de wagens ook nog eens bagger jammer deze update komt het spel niet ten goede want ik denk dat er veel zijn die nog niet eens de 4 wagens kunnen vrij spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ja, maar dit is makkelijk geld verdienen voor FM. Het zijn 4 identieke races. De Ford fusion zit al in de rumble. Alleen een Camry en een SS maken en zie weer 4 weken verder. Dan nog die teamraces, waar je ook helemaal flauw van wordt: Je hoeft niet te winnen, zoveel mogelijk laps rijden en zoveel mogelijk rondes of km rijden en het wordt inderdaad saai. Het schijnt dat die nascar in Amerika helemaal het einde is ( om naar te kijken)
Straks komt die Lamborghini nog. Pffffff.
Of je stopt helemaal of je moet doorrijden. Al die nieuwe wagens zijn niet te betalen in goud, maar als je meerijdt in de challenge heb je ze voor betrekkelijk weinig in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldklopperij zou ik het niet noemen... de nascar challenges zijn haalbaar zonder gold in te leggen. Dus dat betekent 200 gold + 4 gratis auto's van 750 gold per stuk. En zometeen nog de Lambo+wat gold winnen en je zit ruim boven de 3500 gold aan te winnen prijzen... Overigens is 750 gold wel absurd voor die plastic Nacar speelgoedautootjes...

Enige nadeel is wel dat de voorraad R$ ook langzaam leegraakt, nu nog maar 3.5M. Eerlijk gezegd heb ik weinig zin meer na/tijdens n challenge dag ook nog een half uur Le mans rond te rijden.

Saai, 4x t zelfde doen? Mja, wat moet ik dan zeggen over het grinden op Le Mans :z Dan vind ik het slalommen op Richmond nog wel wat vermakkelijker dan continu rechtuit gaan op Le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Als je continu rechtdoor gaat op le mans moet je toch eens proberen op de baan te blijven als er wat bochten aankomen😷
Le mans is in mijn ogen een grotere uitdaging om te rijden dan de eeuwige dezelfde rondjes op dezelfde snelheid met een nascar geval

Ik heb nog steeds alleen maar die camry
Die is wel geinig met al die uitbundige stickers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ik haal de auto's gewoon om ze idd later niet met 750 goud aan te kopen. Overigens alleen mijn 1ste wagen compleet geupgraded met goud om daarmee 100% te kunnen halen, de andere wagens laat ik volledig standaard. Steek er geen 1 cent in want ben niet van plan er nadien nog mee te racen. Dit is overigens goed mogelijk. Mijn 3de auto is bijna 'gratis' binnen. Methode: van tijd tot tijd gewoon vaak genoeg verliezen op een rij om de bots wat te vertragen. Win dus de meeste races met mijn volledige standaard wagen volledig in het rood met 2 vingers in de neus (als je de bochten goed pakt) :P

• Tijar
Morgen de laatste Nascar auto vrijspelen en dan nog de Stewart Haas champion racing cup voltooien en dan ben ik eindelijk van Nascar af.

Het is zo gruwelijk saai aan het worden dat ik al van alles heb gedaan om het leuk te maken, tegen de richting in rijden, express botsen, alleen met links de iPad vasthouden, de ene auto links inhalen en dan de volgende weer rechts, de ideale racelijn vermjiden.

Man man man ik ben nu wel klaar met Richmond, Indy en Suzuka, wat een goedkope manier om aan goud te komen.....

[ Voor 9% gewijzigd door Tijar op 24-09-2015 11:48 ]

• 3rw1nk
Ben gisteren begonnen met mijn 2e nascar geval een chevy
Saai was het al na een race maarja ik wil ze wel hebben omdat ze misschien ooit nog eens ergens voor nodig kunnen zijn
Bij de race's in carriere modus haal ik niet de 100% want zoveel goud heb ik niet en heb het er ook niet voor over

Verwijderd

Wat doen wij fout mijn god we lopen steeds vast. Zitten nu met doe kapotte motor en dan in de top 10 blijven maar wat een idiote opdrachten niks aan zo

• Lambo LP670 SV
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:04:
Wat doen wij fout mijn god we lopen steeds vast. Zitten nu met doe kapotte motor en dan in de top 10 blijven maar wat een idiote opdrachten niks aan zo
Euhm, gewoon even wat verliezen op rij. Dan haal je het makkelijk. Was bij die challenge direct 1ste met een standaard + volledig in het rode wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:47:
Morgen de laatste Nascar auto vrijspelen en dan nog de Stewart Haas champion racing cup voltooien en dan ben ik eindelijk van Nascar af.

Het is zo gruwelijk saai aan het worden dat ik al van alles heb gedaan om het leuk te maken, tegen de richting in rijden, express botsen, alleen met links de iPad vasthouden, de ene auto links inhalen en dan de volgende weer rechts, de ideale racelijn vermjiden.

Man man man ik ben nu wel klaar met Richmond, Indy en Suzuka, wat een goedkope manier om aan goud te komen.....
Hier is de laatste binnen (ook toevallig de Stewart-Haas). Laatste race iedereen maar uitgeschakeld aangezien de bots weer iets te snel waren geworden na een winning streak van ~6 races.

Ik zit op Android dus geen goudfontein helaas om de Nascar te voltooien. Wat ik wel moet doen is zo snel mogelijk groene en blauwe badges binnen harken. De R$+% bonussen zijn vervangen door die badges. Die bonussen zijn nu stilletjes aan wel nodig aangezien er aardig wat R$ uitgeven moest worden voor deze speelgoedautootjes...

Iemand hier die alle groene en blauwe badges al heeft binnengehaald? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Bedoel je die soort medailles? Ik heb ze in de eerdere series compleet gekregen en binnen nu in de carriere bezig met de laatste serie.

Als je bijvoorbeeld een blauwe badge krijgt en je doet de race nog een keer dan ontvang je als je wint nog een gouden badge. De rechter badges ontvang je bij het voltooien van een bepaald percentage.

Ik heb overigens geen enkele dagbonus meer, aan het begin van de maand kreeg ik allerlei meldingen over het fout syncen van de tijd maar die zijn in inmiddels verdwenen. Hopen dat het aan het begin van oktober wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
De laatste nascar is binnen. Wat een saaie bedoening. 4 weken non-stop racen. Maar goed, wel alle nascars binnen. Blijkt dat over 9 dagen alweer een nieuwe challenge begint. Dat zal dan wel de Lamborgini zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Vandaag de eerste auro binnen (voor de 2e keer). Tijdens vakantie is mijn toestel gecrashed. En tijdens vakantie niet kunnen back-uppen. Gelijk aan de 2e auto begonnen. Zou ik die nog kunnen afmaken. Volgens heb ik ergens gelezen dat as zondag de laatste dag is.
Pagina: 1 ... 23 ... 65 Laatste