[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 22 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Je mist niets maar de Kotter procedure steekt heel erg nauw in elkaar, ik hanteer de volgende momenten:

- zodra de auto volledig in beeld is schakel ik over naar de instellingen
- ik draai 1x met een rustige draai aan de datum totdat deze in de buurt van eind augustus staat
- schakel weer over naar RR3 net voordat het datumwiel stil staat, je moet echt tot vrijwel het einde wachten!

De kans op goud is hiermee voor mij behoorlijk gestegen en ik heb sinds vorige week behoorlijk wat goud binnen geharkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik ga het proberen, maar eerst de Countach binnen halen.

2e dag
1. Tegen Shelby Cobra, 1 e in de eerste ronde of 3e in de derde ronde
2. Afvalrace op Indianapolis OF thuisbasis Britse motorraces
3. 1e na 2 rondes of win de race zonder beschadigingen.
4. Duurzaamheid of topsnelheid. 3 evenementen en maar 1 kiezen. Afvalrace, snelheidsrecord of lange afstand
5. Race tegen Shelby cobra en wordt 1e in een willekeurige ronde.

Nr. 4 en 5 heb ik in het rood gereden.

3e dag
1. Tik 274 km per uur aan of wordt derde
2. Wordt 1e in ronde 1 of 3e in ronde 3
3. Start op poleposition en laat je niet inhalen of haal er minstens 40 in en wordt 5e
4. Kies van de 3 evenementen er 1, lange afstand, afvallige of flitsfoto.
5. Zorg tenminste voor een voorsprong van 200 meter of een maximale achterstand van 20 meter.

4e dag.
1. Zonder krassen de race uitrijden of de achterruit verbrijzelen van de rode auto (rare wedstrijd)
2. Kies 1 van de 3 evenementen: flitsfoto, snelheidsrecord of autocross
3. Dragrace tegen Miura
4. 1e in ronde 1 of tenminste 3e in ronde 3
5. 3e worden of 6 seconden slippen en minstens 6e worden

5e dag.
1. 1e worden in ronde 1 of 3e in ronde 3
2. 3e worden tegen Ferrari F40 of 3 donuts draaien en minstens 12e worden
3. Een van 3 evenementen winnen, afvalbranche, jager of lange afstand
4. Weet niet meer.
5. Van 20 auto's de achterruit eruit jagen en eerste worden

Nou ja, die laatste dagrace slaat nergens op, maar de Countach is in ieder geval binnen.

[ Voor 55% gewijzigd door JJ de Bom op 16-07-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Wat bedoelen ze met koop een sticker pakket van 15. Ik nam er een van 15 en heb doel niet gehaald,moet je soms 15 verschillende paketten kopen.dit zie je bij prestaties of tewel bekers.anders kom ik ook niet verder.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de countach ook binnen. Maar ik betwijfel of ik er ooit nog mee ga rijden. Wat een verschrikkelijk baggerding.
Ik heb overigens die 20 achterruiten breken geskipt.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:18:
:) Wat bedoelen ze met koop een sticker pakket van 15. Ik nam er een van 15 en heb doel niet gehaald,moet je soms 15 verschillende paketten kopen.dit zie je bij prestaties of tewel bekers.anders kom ik ook niet verder.
Alvast bedankt
Dit soort gold draining 'prestaties' skip ik per definitie. (klik op het kruisje achter de 'prestatie' en je krijgt de volgende)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:16:
Ik heb de countach ook binnen. Maar ik betwijfel of ik er ooit nog mee ga rijden. Wat een verschrikkelijk baggerding.
Ik heb overigens die 20 achterruiten breken geskipt.
Ik had de Countach al maar ik vind het wel een vermakelijke auto maar als je ermee over de grens gaat dan is er geen houden meer aan. Kerbs en gras zoveel mogelijk vermijden 😜

Ik vond de laatste challenge wat vreemd qua omschrijving, ik had binnen de eerste ronde alle tegenstanders zonder botsen ingehaald en toch won ik niet. Ben toen op jacht gegaan voor de achterruiten en in de 10e ronde de 20e te pakken en hiermee 50 goud binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Ik had de Countach ook al en deze was reeds naar de max getuned. Challanges waren dus erg makkelijk. De 20 achterruiten had ik vanaf lap 7 al en ben dan ook met een ruime afstand en zonder veel moeite gewonnen. De lambo was hierbij overigens al lang in het rood bij de laatste 2 uitdagingen maar repareren was niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Update staat erop. Je kan de Spyder en 918 winnen. Alleen kan je nog niet met de evenementen beginnen. Ook de dagbonus schijnt beter te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
Heeft iemand een screenshot gemaakt van het dagbonus overzicht?
Ik weet dat de eerste dag 35k credits was en de laatste dag 15 goud, maar wat er tussen zit is ook wel leuk om te weten :)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
geen screenshot gemaakt, maar vandaag had ik 50k R$
Morgen volgens mij 20% roem.
zal morgen wel even kijken of ik een screen kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piro
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 05:29

Piro

Destructief

FireFly3k schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:41:
Heeft iemand een screenshot gemaakt van het dagbonus overzicht?
Ik heb een screenshot, maar wel met iets andere bonussen :)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/B3waFNMbrwt1ZkOLDLtm628Zk3xlX1eLWJ5MC6srkdQ=w570-h342-no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste dag is eenvoudig. Ik heb de opdrachten niet opgeschreven, maar ze zijn in ieder geval binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond ik ook gemakkelijk , wel met een auto die ik al had en volledig geüpgraded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook makelijk auto was op 1 na helemaal geupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
Ik heb de volgende dagelijkse bonussen en ik ben level 68. De geld bedragen lijken dus aangepast aan je level.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/lEt8Kk2Om5PYRpGMRQxfujovtdrRPDtNtz_hlSOqbazb0521H1ECt9M2Vjr3my65eno8TOpUFNZyknUuWx37OQ=w800-rw

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Waar zit de speedrush TV voor de GTS? Of komt die na de Lions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaronh94
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01 11:48
Ik zie dat je bij instellingen weer codes kan invoeren
Weet iemand misschien een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaronh94 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:39:
Ik zie dat je bij instellingen weer codes kan invoeren
Weet iemand misschien een code?
Wat zijn dit voor codes, wat kan je ermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:43:
Bij mij ook makelijk auto was op 1 na helemaal geupt
Alleen met de standaard upgrades ook makkelijk zat.

Dag 2 ook zonder upgrades en met een 3/4 kapotte auto gereden.

[ Voor 13% gewijzigd door Ircghost op 24-07-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Hoor van iemand bij mij in het team dat je niet meer dagen vooruit kunt het geeft dan de foutmelding dat het niet overeen komt met hun servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 01:24:
:( Hoor van iemand bij mij in het team dat je niet meer dagen vooruit kunt het geeft dan de foutmelding dat het niet overeen komt met hun servers
Die vraag wilde ik ook net stellen. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja dit klopt, ze hebben met de nieuwe update en de nieuwe beloningen een aanpassing gedaan V.w.b. het aanpassen van de datums. Op Android devices zijn volgens mij nog wel wat mogelijkheden en zodra er nieuws is zal ik het posten.

De kotter procedure lijkt in ieder geval nog wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon op android ook niet meer de tijd vooruit zetten om een repair te versnellen. Ook niet offline en zelfs niet door eerst rr3 geheel af te sluiten en vervolgens de tijd te veranderen.

Ik heb nog niet geprobeerd om de telefoon helemaal af te sluiten en dan (offline) de tijd vooruit te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:27:
Ik kon op android ook niet meer de tijd vooruit zetten om een repair te versnellen. Ook niet offline en zelfs niet door eerst rr3 geheel af te sluiten en vervolgens de tijd te veranderen.

Ik heb nog niet geprobeerd om de telefoon helemaal af te sluiten en dan (offline) de tijd vooruit te zetten.
Heb het zelfde geprobeerd op android en lukt allemaal niet meer. Zal.voortaan lastig worden om alles optijd te halen aangezien ik ook bijna geen goud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:07:
[...]

Heb het zelfde geprobeerd op android en lukt allemaal niet meer. Zal.voortaan lastig worden om alles optijd te halen aangezien ik ook bijna geen goud heb
Je kon tot aan deze update zelf redelijk bepalen wanneer je ging racen, voor mezelf was dat meestal in de ochtend voor mijn werk. Als het nu wat tegenzit en je moet een auto repareren dan ga je al richting de avond en dan heb ik vaak andere dingen te doen.

Wat wel een optie voor je zou zijn is de tijdzone aanpassen gedurende een event, dan kun je veel eerder starten met het event. Misschien is dit nog een optie.

Bij mij begint de lol er zo wel af te raken met RR3 en misschien is het tijd om een andere game te gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tijar op 25-07-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Reparatie versnellen op IOS werkt nog wel, evenals de upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tijar schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:16:
[...]

Je kon tot aan deze update zelf redelijk bepalen wanneer je ging racen, voor mezelf was dat meestal in de ochtend voor mijn werk. Als het nu wat tegenzit en je moet een auto repareren dan ga je al richting de avond en dan heb ik vaak andere dingen te doen.

Wat wel een optie voor je zou zijn is de tijdzone aanpassen gedurende een event, dan kun je veel eerder starten met het event. Misschien is dit nog een optie.

Bij mij begint de lol er zo wel af te raken met RR3 en misschien is het tijd om een andere game te gaan doen.
Je bedoeld nu je niet meer vals kan spelen is het niet zo leuk meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ja zo lees ik dat ook. Ik moet de serie dure auto's van 800 en 900 gold: agera R, Bugatti cabrio, Porsche 911 2015 etc ook nog winnen. Maar het valt niet mee om met alleen een beetje roem per challenge deze auto's te winnen en ben je dus overgeleverd tot bv 2 rondjes F50 rijden op LeMans.
Ja dat valt mij ook tegen om de aardigheid van het spelletje erin te houden. Daarbij komt ook nog eens dat je eerst de series af moet maken waarbij maar 1 auto geüpgraded moet worden om de serie compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ de Bom schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:24:
Reparatie versnellen op IOS werkt nog wel, evenals de upgrades
En dit vind ik nog het meest vervelend. Op IOS werken dit soort dingen nog wel, wordt hier ook nog iets aan gedaan om spel eerlijk te houden met gelijke kansen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ircghost schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:03:
[...]

Je bedoeld nu je niet meer vals kan spelen is het niet zo leuk meer?
Nee dat bedoel ik niet, is je eigen interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:04:
Ja zo lees ik dat ook. Ik moet de serie dure auto's van 800 en 900 gold: agera R, Bugatti cabrio, Porsche 911 2015 etc ook nog winnen. Maar het valt niet mee om met alleen een beetje roem per challenge deze auto's te winnen en ben je dus overgeleverd tot bv 2 rondjes F50 rijden op LeMans.
Ja dat valt mij ook tegen om de aardigheid van het spelletje erin te houden. Daarbij komt ook nog eens dat je eerst de series af moet maken waarbij maar 1 auto geüpgraded moet worden om de serie compleet te maken.
Ik ben van mening dat de opbrengst per race niet meer in verhouding staan tot de prijs van een auto inclusief updates. Dit is ook een onderdeel waardoor bij mij de lol aan het verdwijnen is. 1000 goud kost tegen de €100 in echt geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dag 3 zonder upgrades goed doorgekomen. Alleen laatste race heb ik de laatste z bocht een paar keer 'sportief' genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij werk het met de tijd vooruit nog altijd heb een ios.
Heb de dag al weer klaar op naar de laatste dag heb nu 18 upgrades lopen.
Mischien is het goed tegen de echte valsspelers vooral bij de tijd ritten gewoon belachelijke tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dag 4 in een kwartiertje gedaan zonder upgrades. Wel iets stoms gedaan, realiseerde mij niet dat ik al bij de laatste event was.. had dus niet op repair geklikt. Is er een manier om dat nog achteraf te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu direct na 12 uur 's nachts. Rij door tot mijn auto aan reparatie toe is en zet repair aan. Dan is de volgende ochtend mijn auto weer klaar en heb ik al een aantal challenges klaar... win-win.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ircghost schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:23:
Dag 4 in een kwartiertje gedaan zonder upgrades. Wel iets stoms gedaan, realiseerde mij niet dat ik al bij de laatste event was.. had dus niet op repair geklikt. Is er een manier om dat nog achteraf te doen?
Nee helaas niet morgen als eerste doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tijar schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Nee helaas niet morgen als eerste doen.
Daar was ik al bang voor inderdaad. Dan maar wachten tot vanavond 12 uur en meteen de reparatie aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nog een beetje met de tijd spelen.
Als je 's morgens om bv 8.00 uur het spel online opstart en na opstarten offline zet dan denkt het spel dat het om 12 uur nog steeds 8 uur is.
Dus stel je begint om 12 uur met spelen en moet je auto onderhouden, sluit het spel af en start het online weer op. RR3 denkt dat begin van onderhoud om 8 uur was maar was werkelijk 12 uur.

Heb het idee dat dit zo moet lukken maar moet het nog keer goed uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Tijar schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 23:59:
[...]

Ik ben van mening dat de opbrengst per race niet meer in verhouding staan tot de prijs van een auto inclusief updates. Dit is ook een onderdeel waardoor bij mij de lol aan het verdwijnen is. 1000 goud kost tegen de €100 in echt geld :(
Klopt. Je komt ook niet verder in het spel. Op dit moment kun je de nieuwe Porsche winnen. Stel dat je heel erg goed bent, dan zou je misschien zonder gold te investeren deze races kunnen rijden. Als je niet zo goed bent dan moet je dus gold investeren. Dus alles wat je al zou winnen per dagafsluiting moet je ook direct weer gebruiken. Je saldo gold gaat omlaag.
Ondertussen ben je ook aan het sparen voor een Porsche 911 2015 of een Bugatti spider of een Agera R die ook 800-900 gold per stuk kosten. Dus als je niet mee wilt doen met het winnen van een nieuwe auto, sta je in ieder geval 1 auto achter en als je wel mee doet dan zakt je gold onderuit. Wil je dat niet dan moet je met echt geld betalen.
Maar wat je ook al aangaf 1000 gold voor 100 euro en dan alleen maar een Toyota TS040 kunnen kopen zonder upgrades, dat schiet niet echt op. Dat bedoelde ik dus ook aan te geven. Het beetje roem bij 2 rondjes Lemans in een Ferrari F50 komt je op een gegeven moment ook wel de strot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ de Bom schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:44:
[...]

Klopt. Je komt ook niet verder in het spel. Op dit moment kun je de nieuwe Porsche winnen. Stel dat je heel erg goed bent, dan zou je misschien zonder gold te investeren deze races kunnen rijden. Als je niet zo goed bent dan moet je dus gold investeren. Dus alles wat je al zou winnen per dagafsluiting moet je ook direct weer gebruiken. Je saldo gold gaat omlaag.
Ondertussen ben je ook aan het sparen voor een Porsche 911 2015 of een Bugatti spider of een Agera R die ook 800-900 gold per stuk kosten. Dus als je niet mee wilt doen met het winnen van een nieuwe auto, sta je in ieder geval 1 auto achter en als je wel mee doet dan zakt je gold onderuit. Wil je dat niet dan moet je met echt geld betalen.
Maar wat je ook al aangaf 1000 gold voor 100 euro en dan alleen maar een Toyota TS040 kunnen kopen zonder upgrades, dat schiet niet echt op. Dat bedoelde ik dus ook aan te geven. Het beetje roem bij 2 rondjes Lemans in een Ferrari F50 komt je op een gegeven moment ook wel de strot uit.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 14:06
Ik spendeer helemaal geen gold tijdens dergelijke acties. Upgrade de wagens zover het gaat met alleen geld. Vanaf dat de upgrades met gold zijn stop ik ermee. Tot nu toe lukt het me aardig om alles te voltooien, dus het is echt niet zo dat je moet upgraden om de wagen te winnen. Ok, je zal de races misschien iets vaker moeten proberen maar dat heb ik er wel voor over.

Mijn netto saldo van gold stijgt dus normaal gezien, met uitzondering van 1 vd vorige (lange) evenementen waarbij ik een race of 2 heb geskipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Tak, dan komt de factor tijd om de hoek. Doordat sommige races niet in 1 keer lukken, ook doordat je de wagen geen upgrade geeft, moet je dus vaker de race rijden. Daardoor zul je de wagen ook vaker in onderhoud hebben. Als dit onderhoud, zoals nu, ruim 3 uur bedraagt, kun je maar een paar keer per dag rijden. Ik moet ook nog werken, dus dat betekend dat ik s morgens een aantal races kan doen en pas s avonds weer. Als je dan ook nog van die rare fratsen moet uithalen, zoals alle ruiten eruit rijden bij de speed TV of donuts moet draaien dan ben ik er wel klaar mee.
De Porsche challenge gaat tot op dit moment alleen maar om het rijden en ik vind dat wel leuk. Ook de technische ritten met een gemiddelde snelheid of een antal liters per ronde zijn wel leuk om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De porsche is binnen... yay... ik heb wel iets goud in de porsche geinvesteerd maar niet heel veel. Ik kon ook niet meer goud investeren.. ik ben blut (met goud dan) :D Ik zit nu op 16/28 upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als wij de nieuwe porsche boxter willen kopen, krijgen we melding dat we hem kunnen winnen door middel van de speedrusch tv uitdaging maar deze kunnen wij nergens vinden of komt die nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vond ik wel weer eens een postje waard. ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AKMBRBqR8qcZvT492E21zmKk/full.png

Met bijbehorende Achievement.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kI4pECOP4Zczdmqd0P6xdXng/full.png

Zat ook eens bij die achievements te kijken. Daar zitten ook een aantal achterlijke tussen. Eentje voor 2400 speluren bijvoorbeeld. Moet je dus het equivalent van 100 dagen 24 uur per dag gespeeld hebben. Of 300 dagen 8 uur per dag, of 600 dagen 4 uur, of 1200 dagen 2 uur. 8)7

Moet je toch wel serieuze problemen hebben om dat te doen lijkt me. Of over tien jaar of zo misschien. En dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:11:
Als wij de nieuwe porsche boxter willen kopen, krijgen we melding dat we hem kunnen winnen door middel van de speedrusch tv uitdaging maar deze kunnen wij nergens vinden of komt die nog??
Volgende evenement begint over een dag of 14, dat zal het evenement zijn voor de boxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
afgelopen week voor het eerst in groep A terecht gekomen in de wekelijkse tijdrit competitie!
Afbeeldingslocatie: http://myrealracing.club/sites/default/files/ckutils/userfiles/2015/07/317_image.jpg
Afbeeldingslocatie: http://myrealracing.club/sites/default/files/ckutils/userfiles/2015/07/316_image.jpg

altijd leuk om binnen te harken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super goed gedaan joh!! Ons lukt dat niet haha rijd jij met alle hulpmiddelen uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Goed gedaan man, klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
ik rij met Traction control uit en remassistent uit, stuurassistentie staat op hoog.

Alle wagens volledig geupgrade op moment van racen. anders kom je daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het zijn wel de leukere circuits moet ik zeggen, vooral Spa en Hockenheim vind ik fantastisch.

Met welke auto heb je gereden, de Nissan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Spa: BMW M3
Hock: Porsche 2014
catalunya: mclaren P1
Laguna: Laferrari

en nu het Porsche circuit de Porsche 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piro schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:14:
[...]

Ik heb een screenshot, maar wel met iets andere bonussen :)

[afbeelding]
Weet iemand wat er gebeurt als je alle bonussen hebt gehaald? Begint het dan weer opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:38:
[...]

Weet iemand wat er gebeurt als je alle bonussen hebt gehaald? Begint het dan weer opnieuw?
Aan het begin van de volgende maand, in dit geval dus zaterdag zal de bonus een reset krijgen en start je weer vanaf de eerste bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:44:
[...]

Aan het begin van de volgende maand, in dit geval dus zaterdag zal de bonus een reset krijgen en start je weer vanaf de eerste bonus.
ben benieuwd met wat voor bonus ze dan gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Dat is dat schermding van Juli, augustus is natuurlijk een volle maand, dus zullen er ook 31 verschillende bonussen komen.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11817162_743286212463429_2669838817927122238_n.jpg?oh=8a5c017fe1b76e36c26580d1c550f5ff&oe=563C32EE
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11813368_743286229130094_7972108091331604037_n.jpg?oh=f168e9860a8b09e8b9abd7f70293d565&oe=563F97FB
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11825987_743286262463424_9023610601046734740_n.jpg?oh=1611726a497f775d92a2ee53e3124336&oe=560EACBD

[ Voor 44% gewijzigd door Rubeo38 op 31-07-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Iemand een idee hoe je een profiel kunt activeren via de cloudopslag?
Ik zat op level 124 maar ben opnieuw begonnen om al het goud te bewaren tot het eind,maar ik heb bij de cloudopslag weer mijn oude profiel level 124 opgeladen en dat wil ik dus niet
Ik heb alles afgezocht maar opnieuw beginnen is niet echt een optie want had net die 918 gewonnen en dat evenement is afgelopen
Was nog in amateur en op level 42 en had ruim 800 goud:( en dit profiel wil ik dus opnieuw activeren maar cloud pakt automatisch het hoogste profiel via rr3
Dus mijn vraag is waar kan ik die cloudopslag vinden en de juiste selecteren
Ik heb overal gezocht maar ben een noob op dat gebied

[ Voor 10% gewijzigd door 3rw1nk op 06-08-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoerdB8
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-04 17:10
Weet iemand of er ook een racecode is die werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meike29
  • Laatst online: 03-06-2020
Zijn jullie ook actief bij Teams ? Ik ben al een tijdje aangesloten bij het Racekanonnen-team [RKNN] maar met slechts 20 leden telt het aantal gereden ronden niet snel op.

Ik zat er aan te denken om een simpel teamlogo te ontwerpen die iedereen na kan maken in de basic livery editor.

Is hier animo voor? Met een groter team maak je meer kans om in de top te komen, wat betekend dat de prijs in goldcoins word verdeeld. Zover ik van iemand anders begrepen heb, ronden ze naar boven af, dus als je met ... leden bent en ieder krijgt 0,4 goldcoins uitgedeeld, krijg je er alsnog 1. Bovendien verdient het racen met RaceTeams ook beter omdat je tegen meer vrienden tegelijk speelt. Net heb ik een race gereden waar ik tegen 13 vrienden tegelijk reed.. Meer R$'s en meer Roem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
@3rw1nk, ik heb hier zelf geen verstand van, misschien een idee om een ticket aan te maken bij de firemonkeys.

@Sjoerd, geen idee, zit zelf op IOS dus kan geen racecodes invoeren.

@Meike, Teams mogen maar max. uit 20 personen bestaan, dus meer mensen in een team gaat niet lukken. daarnaast vind ik het zelf totaal niet rendabel om dagen achter mekaar alleen maar rondjes te rijden.dat doe ik dan liever @ Le Mans om R$ en roem te scoren. met levels omhoog gaan gaat het harder met het goud dan bij Teams. kwa tijd die je er in moet steken om eerste te worden bij teams is zo verschrikkelijk groot, dat heb ik er niet voor over.
wat betreft de vriende heb je gelijk kwa R$, die krijg je inderdaad extra dan. ik heb een speciaal facebook account voor RR3, waar ik over de 400 vrienden heb, dus ik kan een race meerdere keren rijden en elke keer vriendenbonus innen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rubeo38 op 09-08-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubeo38 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:59:
@3rw1nk, ik heb hier zelf geen verstand van, misschien een idee om een ticket aan te maken bij de firemonkeys.

@Sjoerd, geen idee, zit zelf op IOS dus kan geen racecodes invoeren.

@Meike, Teams mogen maar max. uit 20 personen bestaan, dus meer mensen in een team gaat niet lukken. daarnaast vind ik het zelf totaal niet rendabel om dagen achter mekaar alleen maar rondjes te rijden.dat doe ik dan liever @ Le Mans om R$ en roem te scoren. met levels omhoog gaan gaat het harder met het goud dan bij Teams. kwa tijd die je er in moet steken om eerste te worden bij teams is zo verschrikkelijk groot, dat heb ik er niet voor over.
wat betreft de vriende heb je gelijk kwa R$, die krijg je inderdaad extra dan. ik heb een speciaal facebook account voor RR3, waar ik over de 400 vrienden heb, dus ik kan een race meerdere keren rijden en elke keer vriendenbonus innen.
is de verdienste groot als je een race speelt waar veel vrienden ook aan mee doen, en is het dan niet lastiger om te winnen?
Vind het idee wel goed voor een FB account speciaal voor RR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt iets van r$750 voor iedere vriend die je in een race verslaat, bovenop de r$ die je van de race zelf krijgt.
Het is niet veel maar als er bijvoorbeeld 6 vrienden (of team genoten) in de race zitten, kan je toch een r$4500 extra bijschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:55:
[...]

is de verdienste groot als je een race speelt waar veel vrienden ook aan mee doen, en is het dan niet lastiger om te winnen?
Vind het idee wel goed voor een FB account speciaal voor RR
Dat verschilt per race, in de legends serie waar ik nu in zit loopt het redelijk 1 op 1 kwa verdiensten, wat ik als raceinkomsten heb krijg ik dan ook als vriendenbonus. dat is dan wel bij een cup met volle startgrid.
dus als de basis inkomsten 10.000R$ zijn krijg ik hetzelfde aan vriendenbonus.

Het is soms wel wat lastiger ja, als er een hele snelle tijd is neergezet in bijv. speed snap/autocross etc.
maar cups zijn meestal gewoon goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Vandaag ook gestart met de Boxster, eerste dag was makkelijk.

1. Win with average speed 78mph - 2 laps Leipzig Long...managed 90mph no upgrades $7,350 fame 1400

2a. Autocross Suzuka East - target 35.737s...managed 30.4s no upgrades $2,150 fame 400
2b. Speed Snap Nurburgring Mullenthingy - target 112mph...managed 113mph no upgrades $1,350 fame 300
2c. Hunter Leipzig Short - target +88yd...managed +300yd no upgrades $2,250 fame 400

3. Lap an Opponent and Win Hockenheim Long (Night) 4 laps...caught up near end of lap4, passed half a dozen with all level 1 upgrades $15,850 fame 2,900

• Rubeo38
Dag 2:
Goal 1 - It's Porsche short track with 15 opponents

Goal 2 -
2.1 is Drag Race at Porsche long
2.2 is Speedrecord at Monza Junior (have to beat 252kph)
2.3 is Speed Snap at Le Mans (243,7kph)

Goal 3 - Circuit de Catalunya Club circuit, 3 laps cup with 1 opponent, rolling start
I directly catch the other car at the start finish line of my 3rd lap

Goal 4 - Nürburgring GP night have to beat bots with 9,6km
The faster you drive the more the steering turn to right and you have to compensate.
Hitting sometimes the brake can help.

• Tijar
Dag 2 ook niet heel moeilijk hoewel de laatste opdracht wel iets lastiger is. Zorg dat je niet boven de 200 km/uur komt want dan breekt de 911 uit naar rechts.

Verwijderd

Ik heb blijkbaar wat zwakkere bots aangezien ik maar 7,2 km hoefde. Dat van het uitbreken naar rechts boven de 200 km/h is wel ff een "ehh WTF gebeurt er met mn Porsche?" momentje. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:20:
Ik heb blijkbaar wat zwakkere bots aangezien ik maar 7,2 km hoefde. Dat van het uitbreken naar rechts boven de 200 km/h is wel ff een "ehh WTF gebeurt er met mn Porsche?" momentje. 8)7
Bedankt voor de tip. Brak ook constant op rechtestuk na start/finish compleet uit. ff op snelheid letten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubeo38 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:23:
Dag 2:
Goal 1 - It's Porsche short track with 15 opponents

Goal 2 -
2.1 is Drag Race at Porsche long
2.2 is Speedrecord at Monza Junior (have to beat 252kph)
2.3 is Speed Snap at Le Mans (243,7kph)

Goal 3 - Circuit de Catalunya Club circuit, 3 laps cup with 1 opponent, rolling start
I directly catch the other car at the start finish line of my 3rd lap

Goal 4 - Nürburgring GP night have to beat bots with 9,6km
The faster you drive the more the steering turn to right and you have to compensate.
Hitting sometimes the brake can help.
Dat laatste van goal 4 had ik dus nergens in het spel zelf gelezen. Gelukkig hebben we dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 4 zojuist klaar en met name challenge 4 is erg lastig, het kostte met toch wel een aantal pogingen om het voor elkaar te krijgen. Ik gebruik normaal de bumper cam maar ik heb nu toch de camerapositie van bovenaf gekozen om zo de remlichten iets beter te zien. Licht raken is trouwens een aantal keer toegestaan maar maximaal een keer of 5.

Challenge 5 heeft volgens mij een verkeerde tekst, je moet winnen en de 21 tegenstanders inhalen en het winnen is op zich goed te doen maar ik weet zeker dat ik maar 19 tegenstanders heb ingehaald en toch de beker binnen. Dus alleen winnen is hier de oplossing.

Goal 1 - elimination/hunter/endurance
Goal 2 - 3 laps on Indianapolis Speedway. Complete once you get a 5 second long skid
Goal 3 - speed record but you can't be in the red. So if you can complete the skid in first lap in prior goal, you should be fine
Goal 4 - H2H. Bot is a jackrabbit. Most likely will need to service before you can do this goal
Goal 5 - 4 lap cup
reward $15,000/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Tricky van missie 4 is om max 20 mtr van je voorganger te blijven zonder te botsen
Lukt wel na een paar keer herhalen
Nadeel van missies bij rr3 is dat het lang duurt voor een wagen gerepareerd is
Blij dat in real life een auto minder vaak stukgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTrick
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:58
Je kunt het spel ook afsluiten zodra een missie faalt of duidelijk wordt dat 1e worden niet meer haalbaar is. Als je dat doet voordat de race afgelopen is en je het spel vervolgens weer opstart is de situatie hersteld naar hoe het was vóór aanvang van die laatste race. Eventueel ingezette managers zijn dan nog steeds bruikbaar en je auto heeft geen slijtage opgelopen. Vooral met lastigere missies in de challenge erg handig.

[ Voor 22% gewijzigd door TheTrick op 16-08-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5

Ik ben nu bezig met challenge 4 en de oplossing zit in het eerste rechte stuk, blok nummer 3 en je kunt bijna tot stilstand komen en dan kan de nummer 1 vrij uitlopen en kun je de challenge makkelijk winnen.

Challenge 3 kun je goed doen door in de eerste bocht buitenom in te halen, met een beetje geluk lig je na deze bocht 4e en is het vrij gemakkelijk,

Goal 1 - speedsnap/autocross/elimination
Goal 2 - 6 laps at Brands Hatch. You'll need a little over 5 laps to fully warm up the tires. Don't let the top 3 get too far away from you during the first 4 laps. Not enough time to catch them in final 2 laps
Goal 3 - 8 laps on Nurburgring. You'll lap a few bots twice.
Goal 4 - stay between the two bots and block out 3rd place
Goal 5 - 3 autocrosses that can be completed with car in the red
Goal 6 - 5 more laps to end out the challenge to win the car. Again winnable with car in the red.
Rewards - 10 gold and the car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Nou de 2e missie is echt een drama, alsof je op ijs rijdt en de voorste rijders kun je never nooit meer inhalen ,een paar keer 2e en dan rijdt nummero uno nog steeds ruim 200 mtr voor
En dat voor zo' n prutboxer
De missies voor die 918 gingen in ieder geval nog om het rijden en waren te doen maar welke idioot dit verzonnen heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Dat is me al wel vaker opgevallen. De eerste dagen kun je prima rijden met normale tegenstanders en dan de laatste dag komen er van die onzinnige dingen voorbij, waarbij je, als je niet oplet, nog in tijdnood komt ook. Volgens mij komen dan de "gold" digger eigenschappen van FM boven tafel, zodat je met gold de race gaat skippen.
Dus ze geven je nu meer gold met een 5 daagse repetitie maar aan de andere kant nemen ze ook weer (meer).

[ Voor 13% gewijzigd door JJ de Bom op 16-08-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
3rw1nk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:23:
Nou de 2e missie is echt een drama, alsof je op ijs rijdt en de voorste rijders kun je never nooit meer inhalen ,een paar keer 2e en dan rijdt nummero uno nog steeds ruim 200 mtr voor
En dat voor zo' n prutboxer
De missies voor die 918 gingen in ieder geval nog om het rijden en waren te doen maar welke idioot dit verzonnen heeft???
Probeer anders offline te rijden en anders een race of 10 gelijk te verlaten en dan worden de bots vanzelf zwakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zie dat er meer mensen zijn die tegen het probleem van de kosten of de tijd aanlopen. Heb trouwens ook het gevoel dat de roem gewijzigd is zat eerst oplevel 91 maar ben met een crack opnieuw begonnen en nu kost het veel meer tijd om weer terug te komen. Wel lekker trouwens geen geld of goud gebrek.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Mijn vader en ik spelen al een aantal jaartjes Real Racing 3 met af en toe een tussenstop. Ik ben lvl 145 en mijn vader 195. Beiden zitten we in "goudnoot". Hebben jullie tips om veel goud te krijgen/verdienen?? Iedere dag beginnen we met 4 rondes Le Mans met de F50 (of F40) maar dat duurt lang voordat je een level omhoog bent :P Geld uitgeven vinden we zonde aangezien je voor 100 euro maar één auto kan kopen...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op iOS kan je nog steeds 'kotteren'. Lees het topic maar door hoe dat precies moet, verder zijn er vast nog wat youtube videos te vinden. Dit kan helaas niet op Android.... :(
Ik lvl vooral met LMP1's die ik een maand of 2-3 geleden heb binnengehaald en dan 7 rondjes LeMans. Dat werkt voor mij het best. Met roemverdubbelaar gaat het dan wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:04:
Op iOS kan je nog steeds 'kotteren'. Lees het topic maar door hoe dat precies moet, verder zijn er vast nog wat youtube videos te vinden. Dit kan helaas niet op Android.... :(
Ik lvl vooral met LMP1's die ik een maand of 2-3 geleden heb binnengehaald en dan 7 rondjes LeMans. Dat werkt voor mij het best. Met roemverdubbelaar gaat het dan wel hard.
LMP1's heb ik helaas niet, mijn vader volgens mij wel, al is ie nog niet zo ver. Maar 7 rondjes Le Mans! Dat moet lang duren! (ik doe er ongeveer 12-14 min over met 4 rondjes F50

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een LMP1 doe je minder dan 3 minuten over een rondje...7 rondjes moet zonder te veel problemen in 20 minuten te doen zijn.
Een paar gasten uit mijn team hebben die LMP1's gemaxed en rijden 7 rondjes in 19 minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 08:08:
Dag 5

Ik ben nu bezig met challenge 4 en de oplossing zit in het eerste rechte stuk, blok nummer 3 en je kunt bijna tot stilstand komen en dan kan de nummer 1 vrij uitlopen en kun je de challenge makkelijk winnen.

Challenge 3 kun je goed doen door in de eerste bocht buitenom in te halen, met een beetje geluk lig je na deze bocht 4e en is het vrij gemakkelijk,

Goal 1 - speedsnap/autocross/elimination
Goal 2 - 6 laps at Brands Hatch. You'll need a little over 5 laps to fully warm up the tires. Don't let the top 3 get too far away from you during the first 4 laps. Not enough time to catch them in final 2 laps
Goal 3 - 8 laps on Nurburgring. You'll lap a few bots twice.
Goal 4 - stay between the two bots and block out 3rd place
Goal 5 - 3 autocrosses that can be completed with car in the red
Goal 6 - 5 more laps to end out the challenge to win the car. Again winnable with car in the red.
Rewards - 10 gold and the car
Goede Tip van de Challenge 4 ga ik zo zeker proberen als de auto uit reparatie komt. Hopelijk gaat dat blokken makkelijk.
Andere 2 goals lijken redelijk te doen als ik het zo lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:05:
[...]

Goede Tip van de Challenge 4 ga ik zo zeker proberen als de auto uit reparatie komt. Hopelijk gaat dat blokken makkelijk.
Andere 2 goals lijken redelijk te doen als ik het zo lees
Gewoon voor nummer 3 gaan rijden en op de rem trappen en zo kun je tot stilstand komen. Heeft de nummer 1 voldoende voorsprong dan scheur je als een malle weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de Porsche binnen. Ziet er mooi uit maar slipt een beetje te veel naar mijn smaak.

Bij dag 4 zit een GC-wall aangezien je binnen 20m moet blijven van je tegenstander. Dit lukt niet met R$ upgrades aangezien je bij de start teveel acceleratie mist. Ik heb zelf een drivetrain upgrade genomen.
Bij t laatste event van dag4 staat er dat je iedereen moet lappen binnen 4 ronden, maar dat is een spelfout, gewoon winnen volstaat. Ik heb het nog geprobeerd maar aan t einde van 4 ronden had ik 3.5km voorsprong op de nr2, terwijl de track iets van 5.5km lang is.
Dag 5 was wel eenvoudig, nr2 blijven was wel beetje irritant maar nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik had moeite met de race waar je banden moest opwarmen, toen toch maar 25 goud uitgegeven...beter 25 goud dan de porsche mislopen :D !

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• JJ de Bom
Hier is de Porsche GTS ook binnen. Ik heb hem direct maar geüpgraded naar PS53 anders kun je de GTS superserie niet uitrijden.

De dagbonus is een stuk beter geworden. Is er al iemand die kotter heeft uitgeprobeerd met die nieuwe bonus? Is de bonus datum afhankelijk? Of begin je weer opnieuw als je met de datum aan het prutsen bent in combinatie met kotter?

• Tijar
JJ de Bom schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:45:
Hier is de Porsche GTS ook binnen. Ik heb hem direct maar geüpgraded naar PS53 anders kun je de GTS superserie niet uitrijden.

De dagbonus is een stuk beter geworden. Is er al iemand die kotter heeft uitgeprobeerd met die nieuwe bonus? Is de bonus datum afhankelijk? Of begin je weer opnieuw als je met de datum aan het prutsen bent in combinatie met kotter?
Ik heb kotter bij de start van de update aan de praat gekregen en sindsdien niet meer echt gebruikt. Wel weet ik dat er na gebruik bij diverse mensen de dagelijkse update verdween dus ik ga het de laatste van de maand weer proberen.

De functie op zich deed het nog prima.

Verwijderd

Weet iemand een goed team zoek een nieuw team met meer mensen online en strijden voor iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Probleem is dat er geen zoekfunctie is. En een goed team? Ik zit nu bij een team waar ik de tweede was en daarna binnen een dag zat alles vol. Nu blijken er maar 2, soms 3 mensen te racen. ik denk dat iedereen die dit leuk vindt wel zit te azen op een plekje bij de eerste 150 teams, want daar is de bonus te halen. Ik zou zeggen veel succes met het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb het team Darters en zo gemaakt. Team O501. De eerste is een hoofdletter o.
Team was helemaal vol, maar door een foutje was het team leeg. Maar iedereen is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team BBR3 heeft lege stoeltjes. (momenteel rond 340-ste plaats: huidige challenge is opgegeven. doorgaans rond plaats 100)
alleen actieve racers, anderen worden "gewisseld".

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Ben ook sinds een weekje met dit spel bezig _/-\o_

echt een leuk spel... ben nou iets van lvl 23..

ben langzaam wat assists uit aan het zetten, maar kan nog vrij makkelijk winnen.... ik heb nog auto gasgeven ... handmatig remmen, en stuurassist laag aanstaan.. hoe rijden jullie..met alles uit ?

alleen met die teams is een beetje vaag...ik kan helemaal niet zoeken op teams ?!

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Detonator op 24-08-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Je moet een bepaalde level hebben voor teams
Ik weet niet of jouw level hoog genoeg is
Ikzelf zit op 120
Ik zit in geen team
Ff een tip: geef zo min mogelijk goud uit want die heb je als je verder komt in het spel nodig om auto's te kopen/up te graden
Ikzelf kwam hier te laat achter en kan het spel niet uitspelen of een ps score halen puur om het feit dat ik te weinig goud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rw1nk schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:49:
Je moet een bepaalde level hebben voor teams
Ik weet niet of jouw level hoog genoeg is
Ikzelf zit op 120
Ik zit in geen team
Ff een tip: geef zo min mogelijk goud uit want die heb je als je verder komt in het spel nodig om auto's te kopen/up te graden
Ikzelf kwam hier te laat achter en kan het spel niet uitspelen of een ps score halen puur om het feit dat ik te weinig goud heb
Ik denk dat iedereen goud problemen heeft (of je moet bugs oid kunnen gebruiken). Speel je zonder goud op een niet eerlijke manier binnen te krijgen kom je vroeg of laat in de problemen. Ben ooit al eens opnieuw begonnen maar heeft mij verder niks geholpen. Zit nu ook ergens in level 120 en kom constant goud tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
dat goud is geen probleem... heb vanmiddag nog zo'n 500 stuk bijgekregen :X

die teams kan ik me zelf wel bij toevoegen.. maar ik krijg maar een klein lijstje te zien, en kan niet zoeken op teams

[ Voor 44% gewijzigd door Mr. Detonator op 24-08-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:53:
dat goud is geen probleem... heb vanmiddag nog zo'n 500 stuk bijgekregen :X

die teams kan ik me zelf wel bij toevoegen.. maar ik krijg maar een klein lijstje te zien, en kan niet zoeken op teams
Hoe ben jij aan 500 goud gekomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
In het begin krijg je vrij snel veel goud ook omdat je steeds van alles vrijspeelt ,maar verderop in het spel is het dus andersom
Dan speel je bijna niks meer vrij en kost een beetje een auto goed upgraden een paar honderd goud en de wagen zelf ook al honderden
Doe je mee met missies om een auto te winnen kosten upgrades ook veel goud
Ben aan die boxster wel 150 goud kwijt geraakt en zit nu op een ps score van 52,4
Dus niet genoeg om dat spel van die boxster uit te spelen
Is ff een voorbeeld hoeveel goud je nodig hebt verderop in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:04:
[...]

Hoe ben jij aan 500 goud gekomen dan?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...ik vind het spel steeds minder leuk worden als ik geen vooruitgang kan maken. Ik ben level 146 en auto's kosten bij mij 700+ goud, over de upgrades nog niet gesproken :X

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Gewoon door de bekende bug die erinzit met datum verzetten...iedere keer als het lukt 50 erbij..
Pagina: 1 ... 22 ... 65 Laatste